abonnement Unibet Coolblue
pi_158962035
Gebakken paksoi, gestoomde sperziebonen, komkommer, taugé, bosui en veel zelfgemaakte pittige pindasaus en gefrituurde uitjes :9
Soort gado gado zonder ei dus :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_158963045
Nog een half uurtje en dan Verse Kaasbroodjes



Doe ik wel een groene Smoothie voor de groente :P
pi_158963298
hier daarnet pannenkoekfeest gehad, ofwel gourmetstel beneden (met zon plaat erop)
van alles voor erin kan varieren van kaas/spek spinazie/roomkaas appel/kaneel baneen of blauwe bessen en geraspte kokos noten geitenkaas doperwten bedenk het maar
dochter blij en ik ook want het is vele malen gezelliger dan dat is heel de tijd in de keuken sta om ze te bakken en moeilijk doen om 5 soorten smaken te maken en er nooit genoeg is van 1 bepaalde soort
pi_158964594
Verrast: Nieuwjaarsborrel was een volledige high tea met cake, koekjes, chocola, brownies, mousse, snoep, bladerdeeghapjes, pizza in bloemvorm en quiche.

:9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_158964949
Ik drink nu dit: http://theyearinfood.com/(...)ginger-cocktail.html

Even wat werk, maar errrrg lekker! *hips*
Let me see you stripped down to the bone
pi_158965161
Raspatat oorlog
pi_158965164
Met broodje kroket :9
pi_158965450
Quesedillas
pi_158966042
witlof crème soep met zaden en pitten zuurdesem brood vers uit de oven met eigen gemaakte kruidenboter :9


En een glas met wat echt heerlijk is! *O*
pi_158966410
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef Iemand91 het volgende:
We gaan uit eten. :Y)
Waar?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:16:39 #112
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_158968413
Hachee uit de vriezer (ik schat zo'n 4 jaar oud) met aardappel/knolselderijpuree (vers gemaakt).
Was lekker! Geen idee waarom die zo lang in de vriezer heeft gelegen. Ja, hij zag er niet uit, zo bleek als gecondenseerde melk. Maar smaak was goed.
pi_158968444
Pizza. Waarom is bijna alles wat op een scooter bezorgd wordt niet te eten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158969449
Gedurfd, Robin! :)

Zo. *burp* Dat was veeeeeeeeeel wodka + bloedsinaasappel + limoen + versgemaakte gembersiroop + bietensap.
Bomvol vitaminen, maar na zes ervan loop je toch niet zo recht meer. *)
Mjam!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:02:44 #115
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_158971947
Nee hoor, geen durf nodig. Volkomen veilig.
Ik ging juist op zoek naar iets uit de diepvries omdat de zwartzure kip die ik vanmorgen maakte raar rook. Het vlees rook al raar toen ik het ging bereiden, maar wilde me niet laten kennen. Maar na een uur sudderen verbeeldde ik me dat het nog steeds raar rook. :(

En nou ben ik nog wel dapper, maar ik weet dat mijn lief niet van risico's houdt. Dus nou ja, netjes opgebiecht en besloten het niet op te eten. Vandaar de hachee. Waarbij ik dus niet vertelde dat die al een jaar of 4 in de vriezer lag. :)
Omdat ik daar dus echt nul risico in zie.
pi_158972565
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:02 schreef RobinOok het volgende:
Nee hoor, geen durf nodig. Volkomen veilig.
Ik ging juist op zoek naar iets uit de diepvries omdat de zwartzure kip die ik vanmorgen maakte raar rook. Het vlees rook al raar toen ik het ging bereiden, maar wilde me niet laten kennen. Maar na een uur sudderen verbeeldde ik me dat het nog steeds raar rook. :(

En nou ben ik nog wel dapper, maar ik weet dat mijn lief niet van risico's houdt. Dus nou ja, netjes opgebiecht en besloten het niet op te eten. Vandaar de hachee. Waarbij ik dus niet vertelde dat die al een jaar of 4 in de vriezer lag. :)
Omdat ik daar dus echt nul risico in zie.
Living on the edge!
pi_158972585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:18 schreef minilot het volgende:
Gebakken paksoi, gestoomde sperziebonen, komkommer, taugé, bosui en veel zelfgemaakte pittige pindasaus en gefrituurde uitjes :9
Soort gado gado zonder ei dus :)
hmm lekker hoowr :9
pi_158974707
In het ziekenhuis :') . Niet in de planning. Avondeten gemist. Dus nu een boterham en een beschuitje met roomboter en pure hagelslag, twee boterhammen met ham en kaas ( geen optie tot tostibakkerij hierzo) en een appel.
pi_158974949
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef Skeletor. het volgende:
In het ziekenhuis :') . Niet in de planning. Avondeten gemist. Dus nu een boterham en een beschuitje met roomboter en pure hagelslag, twee boterhammen met ham en kaas ( geen optie tot tostibakkerij hierzo) en een appel.
What happened? Beterschap :*

Ik had een ijsaanval. B&J, magnum pink en een zuur colaijsje. Maar was heerlijk :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_158978379
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

What happened? Beterschap :*

Ik had een ijsaanval. B&J, magnum pink en een zuur colaijsje. Maar was heerlijk :9
Misschien weet je nog dat ik eind oktober mijn poot gebroken heb...mocht drie maanden niks, volledig onbelast om het bot te laten herstellen. Aanstaande donderdag zou ik mogen beginnen met revalideren. Guess what? Sinds dinsdag is de boel ontstoken geraakt en gistermiddag is mijn poot opengebarsten. Leuk verhaal voor dit topic, eet of drinkt er iemand nog iets vandaag? :') .

On topic: ziekenhuisontbijt. Kaiserbroodje met ham-kaas, boterham met pure hagelslag, beschuitje met vruchtenhagel.
pi_158979457
Dat weet ik nog wel ja maar wat een pech zeg als je zo lang niks hebt gedaan, juist om goed te herstellen! Niet tof :N
Hopelijk mag je snel naar huis.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_158981555
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat weet ik nog wel ja maar wat een pech zeg als je zo lang niks hebt gedaan, juist om goed te herstellen! Niet tof :N
Hopelijk mag je snel naar huis.
:* Dank je! Weekje tot 10 dagen ongeveer. Stom, hè. Zo lang uitgezeten. Ach, wie weet gaat het herstel snel. Ondertussen post ik mooi wat voor ziekenhuismenu's er geserveerd worden :D . Als je weer tosti's ziet in mijn posts, weet je dat ik thuis ben.
pi_158981565
Schnitzel, Chinese kool, sperzieboontjes en aardappelpuree.
pi_158983904
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:04 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

:* Dank je! Weekje tot 10 dagen ongeveer. Stom, hè. Zo lang uitgezeten. Ach, wie weet gaat het herstel snel. Ondertussen post ik mooi wat voor ziekenhuismenu's er geserveerd worden :D . Als je weer tosti's ziet in mijn posts, weet je dat ik thuis ben.
Beterschap! gelukkig nooit in het ziekenhuis gelegen *klopt af

Ik heb als lunch afbak stokbroodje met een bakje van die diepvries sate
pi_158984742
Vanavond erwtensoep *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')