abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158834862
Hallo allemaal,

Op het einde van de aflevering van vanavond, werd er tijdens de speech van Ivan een deuntje gedraaid.
Weet iemand toevallig welk deuntje dat was?

Aflevering:
http://www.utopia-gemist.(...)ndag-4-januari-2016/

Alvast bedankt :)

Edit: Rond 22:40 in het filmpje.

[ Bericht 2% gewijzigd door DeVogelverschrikker op 04-01-2016 23:44:34 ]
Ik schrik vogels af...
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 11:31:53 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158842638
Ik heb even geluisterd maar het zei me niets. Een onbestemd klassiekerig deuntje, vermoedelijk uit een film.
Op het facebook van Utopia staat een item over de uizending van gisteren. Misschien krijg je daar antwoord wanneer je je vraag in een comment zet: https://www.facebook.com/utopianl
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158845640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef Gert het volgende:
Ik heb even geluisterd maar het zei me niets. Een onbestemd klassiekerig deuntje, vermoedelijk uit een film.
Op het facebook van Utopia staat een item over de uizending van gisteren. Misschien krijg je daar antwoord wanneer je je vraag in een comment zet: https://www.facebook.com/utopianl
Thanks voor de moeite. Ga ff kijken.
Ik schrik vogels af...
pi_158851946
Muziekje had wel wat vrolijker gemogen, want dat rotkind wordt weggestuurd *O*

Ik herken het muziekje niet, klinkt als filmmuziek.
pi_158864111
... tot op heden nog niets kunnen vinden... :{
Ik schrik vogels af...
pi_158864389
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:06 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
... tot op heden nog niets kunnen vinden... :{
Ik heb ook geen idee. Misschien even mailen met Talpa?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_158891999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:06 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
... tot op heden nog niets kunnen vinden... :{
Klinkt als iets van Beethoven. Vrij dramatisch. Misschien dat je daar iets mee kan?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158892178
Klinkt als werk van Hans Zimmer, componist van filmmuziek o.a van The Dark Knight Rises, Inception en Interstellar.. Maar pin me er niet op vast.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eviljane op 07-01-2016 03:22:50 ]
Death metal all the way!
pi_158936819
Denk haast zeker dat je het bij Hans Zimmer moet zoeken (zoals Eviljane hierboven zegt)

Vond sommige stukjes wel hier op lijken, maar is een beetje lastig om het goed te horen met de stem van Ivan erdoorheen


succes met de zoektocht!
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_159157436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Denk haast zeker dat je het bij Hans Zimmer moet zoeken (zoals Eviljane hierboven zegt)

Vond sommige stukjes wel hier op lijken, maar is een beetje lastig om het goed te horen met de stem van Ivan erdoorheen


succes met de zoektocht!
't Is 'm helaas niet. Lijkt er wel een beetje op. Thanks iig!
Ik schrik vogels af...
pi_159270947
Kleine update:
De track die ik (nog steeds) zoek, wordt ook gebruikt in dit filmpje van Defensie; (in 't begin),
En in de trailer van Solace, op de 50 seconden:Ik hoop dat ik hiermee meer duidelijkheid verschaf, zodat 'we' erachter kunnen komen.
Alvast dank.
Ik schrik vogels af...
pi_159272551
Lijkt een beetje op "requiem for a dream"(stukje daaruit).


Zou trouwens ook wel passen in Utopia. Hoop dat je er wat aan hebt, het is gekmakend als je iets niet kan vinden.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_159273828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:30 schreef Impressme het volgende:
Lijkt een beetje op "requiem for a dream"(stukje daaruit).


Zou trouwens ook wel passen in Utopia. Hoop dat je er wat aan hebt, het is gekmakend als je iets niet kan vinden.
Hele mooie soundtrack van Clint Mansell, maar helaas, dat is hem ook niet...
Het is idd echt gekmakend. Maar ik blijf zoeken haha. Nogmaals thanks.
Ik schrik vogels af...
pi_159337040
Het is niet de oplossing maar misschien helpt het je met zoeken. Ik vermoed dat het echt specifieke trailermuziek is, en dan moet ik gelijk denken aan Audiomachine en Two Steps From Hell.
Boek hier alleen wel even een vrije avond voor in aangezien het nogal wat nummers zijn om door te klikken.
  zondag 24 januari 2016 @ 16:27:42 #15
374089 DeVogelverschrikker
DeVogelverschrikker
pi_159359456
Thanks voor je hulp. Maar mijn radeloosheid heeft me al verteld dat te doen, zonder enig resultaat...
Dit moet toegepast worden tijdens de cursus: "Hoe word ik depressief", pff...
Ik schrik vogels af...
pi_159360668
Ik heb hier nog niet gereageerd maar ben dus ook al vanaf het begin van je vraag steeds druk aan het zoeken. Maar euhhmm thanks! ook ik kan het niet uitstaan dat ik het niet vind, soms denk ik, jaaaaaa dit is hem en dan toch blijkt hij net weer anders te zijn pff _O- :(
Wat voorganger hier ook al zei, voor mij zou het iets kunnen zijn ook van Hans Zimmer, heb ook sterk het gevoel dat je daar moet zoeken.
Zag requiem for a dream ook al voorbijkomen
Deze ook al aan gedacht, is het ook niet. iets misschien van de film the Matrix...
Misschien is het ook wel iets van The Fantastic Four ?
Batman ook vanalles van geluisterd :N en ellende is, je gaat op een gegeven moment ook voorzichtig doorspoelen en later denk je dan, zal ik nu net het juiste stukje hebben overgeslagen?
Ga je weer van alles terug luisteren en heb je al snel, yes heb hem! ah ah niet dus, je zat nog met die inmiddels veel beluisterde melodielijn van de YTjes in je hoofd :')

Toen kwam ik dit tegen...hey zou het daar misschien tussen staan, heb vanalles beluisterd maar ik hoor en herken het inmiddels ook even helemaal niet meer, soort van spontaan toondoof worden _O-

http://downloadlagu.work/(...)opkins-movie-hd.html

http://musicadeangela.com(...)iler%201%202015.html

Ik hoop dat je snel van iets bericht krijgt wat het is, scheelt ook bij mij een stukje, je staat inmiddels niet meer alleen in je frustrerende zoektocht , misschien is dat een pleister op de wonde ;) *) _O- Ik hoopte hem voor je te vinden maar ook ik loop steeds vast -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 24-01-2016 17:32:22 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159361630
heb je al shazam geprobeerd (die app die muziek herkent?)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159362153
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:12 schreef LLgetikt het volgende:
heb je al shazam geprobeerd (die app die muziek herkent?)
Ja ik wel met soundhound maar door het praten denk ik, herkent hij het niet.
Ben inmiddels zo ver dat ik het juiste stuk heb geknipt, omgezet heb als MP3 maar ik wil dat gepraat weg hebben :(
Audacity op de pc....maar volgens mij kan dat geen geluidssporen wissen, damn zeg, het is al lastig om zoiets technisch voor elkaar te krijgen en dan is dat ook nog eens in het Engels maakt het nog wat lastiger _O- maar volgens mij kan het gewoon niet zoals ik het wil }:| ...zucht

Maar ben een volhoudertje, ik geef niet zo snel op O-)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159383751
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:40 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja ik wel met soundhound maar door het praten denk ik, herkent hij het niet.
Ben inmiddels zo ver dat ik het juiste stuk heb geknipt, omgezet heb als MP3 maar ik wil dat gepraat weg hebben :(
Audacity op de pc....maar volgens mij kan dat geen geluidssporen wissen, damn zeg, het is al lastig om zoiets technisch voor elkaar te krijgen en dan is dat ook nog eens in het Engels maakt het nog wat lastiger _O- maar volgens mij kan het gewoon niet zoals ik het wil }:| ...zucht

Maar ben een volhoudertje, ik geef niet zo snel op O-)
Haha wauw wat een hulp! Ik zoek nog dagelijks; zonder resultaat. Heb bijna alle soundtracks van YouTube afgespeeld; zonder resultaat. Heb ook in de comment section bij verschillende video's gevraagd maar je raadt het al: geen resultaat. Heb ook even navraag bij Defensie gedaan... 3x raden. :')
Heb Shazam en TrackID gebruikt, maar dat hielp helaas ook niet. Zit echt met m'n handen in het haar. Ohja, Utopia kon me ook niet helpen, en van Talpa kon ik niks vinden... De ellende!

Dus eigenlijk afwachten tot iemand voorbij komt die de track (her)kent...
Thanks trouwens ;)
Ik schrik vogels af...
pi_159383833
quote:
4s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Hallo allemaal,

Op het einde van de aflevering van vanavond, werd er tijdens de speech van Ivan een deuntje gedraaid.
Weet iemand toevallig welk deuntje dat was?

Aflevering:
http://www.utopia-gemist.(...)ndag-4-januari-2016/

Alvast bedankt :)

Edit: Rond 22:40 in het filmpje.
is dit niet gewoon dreams collapsing van inception? Heb het geregeld gebruikt ook in andere programma's,


edit: deze is al geopperd zie ik, ik ga het ff checken!
pi_159384263
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:45 schreef DeVogelverschrikker het volgende:

[..]

Haha wauw wat een hulp! Ik zoek nog dagelijks; zonder resultaat. Heb bijna alle soundtracks van YouTube afgespeeld; zonder resultaat. Heb ook in de comment section bij verschillende video's gevraagd maar je raadt het al: geen resultaat. Heb ook even navraag bij Defensie gedaan... 3x raden. :')
Heb Shazam en TrackID gebruikt, maar dat hielp helaas ook niet. Zit echt met m'n handen in het haar. Ohja, Utopia kon me ook niet helpen, en van Talpa kon ik niks vinden... De ellende!

Dus eigenlijk afwachten tot iemand voorbij komt die de track (her)kent...
Thanks trouwens ;)
Ben ook niet verder gekomen dan het knippen van dat stukje, krijg het gepraat niet weg. :{
Hier ook nog een online herkenner geprobeerd http://audiotag.info/index.php vond ook niets.
Heb een map met filmmuziek, heb hem nog nooit zo vaak geluisterd :D. Denk even in beeld, kom thuis, zet de map weer aan met muziek, sta in de keuken en je ziet mij ineens rennen, hey is dit het *) bij nadere inspectie, dus niet _O-

IK had de link al gelegd dat je op YT had gereageerd :@ zag een bepaalde reactie van iemand staan en zag dat diegene ook had gereageerd bij defensie en die gaven Solance ook als tip, toen wist ik.. dit zal vast jij zijn of iemand anders die door jouw topic ook dagenlang aan het zoeken is ;)

Maar ik zie dat Huub reageert. owwwww dat zou mooi zijn! *O*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159384331
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:49 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

is dit niet gewoon dreams collapsing van inception? Heb het geregeld gebruikt ook in andere programma's,


edit: deze is al geopperd zie ik, ik ga het ff checken!
Owww Huub, je bent de redder in nood, hopelijk kan jij erachter komen voor topicstarter wat het voor muziek is.
Zou mij ook rust geven :@ ben helemaal niet nieuwsgierig maar wat wil ik het inmiddels ook graag weten omdat het muziekstukje bekend voorkomt maar niet wetende waar te zoeken, heel frustrerend is dat ;) _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159384589
Hij lijkt er heel erg op ja. Ondanks dat het vandaag maandag is, gaat alles goed (=zeldzaam, bespaar je de details).
Dus het zou super geweldig zijn als we vandaag achterhalen welk deuntje het is...
Ik schrik vogels af...
pi_159385206
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:20 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Hij lijkt er heel erg op ja. Ondanks dat het vandaag maandag is, gaat alles goed (=zeldzaam, bespaar je de details).
Dus het zou super geweldig zijn als we vandaag achterhalen welk deuntje het is...
Ik zal eerlijk bekennen, ik dacht op een gegeven moment na zoeken en luisteren ook dat het inception kon zijn maar na bestuderen van beide, hij was het net niet. Las later ook dat anderen dit meende erin te horen en jij het ook had vergeleken, nee dit was het ook niet. Maar nu begin ik dus weer te twijfelen omdat ook Huub ermee aankomt en nu ben ik aan het zoeken naar allerlei uitvoeringen van dat muziekstuk en dat aan het luisteren _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door DaniqueV op 25-01-2016 16:53:04 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159385350
:)

Adam Salkeld, Neil Pollard met Spirit Of Life

pi_159385485
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef ditisHuub het volgende:
Adam Salkeld
Je bent nog steeds the man! *) ;) _O_ oww Huub thanks! :* dit had ik echt nooit gevonden :N

Ga meteen meer van hem luisteren ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159385652
Zit wel iets van herkenning in... Maar nee... ;(
Ik schrik vogels af...
pi_159385712
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:02 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Zit wel iets van herkenning in... Maar nee... ;(
Ik heb het van degene die de aflevering gemaakt heeft.....
pi_159385879
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:04 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik heb het van degene die de aflevering gemaakt heeft.....
Diegene zal wel dubbel liggen om de zoektocht die ernaar gemaakt is _O-
Maar het heeft ook weg van Inception maar ook van Adagio in D Minor Surface of the Sun nu ik hem helemaal heb kunnen horen, Adam heeft goede leermeesters :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159386092
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159386237
Hm... maar als je hier (beneden) kijkt, hoor je veel meer actie en snelheid.
Op de 0:49
Ik schrik vogels af...
pi_159386313
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:24 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Hm... maar als je hier (beneden) kijkt, hoor je veel meer actie en snelheid.
Op de 0:49
Oww no....dan is dit ook weer een andere uitvoering? :{ zeg mij dat het niet zo is :'(
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159386754
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:27 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Oww no....dan is dit ook weer een andere uitvoering? :{ zeg mij dat het niet zo is :'(
Da's weer een hele andere: ;)
Ik schrik vogels af...
pi_159386809
Maareh... ontopic: Daar ging het mij dus om ⬆
Ik schrik vogels af...
pi_159388736
quote:
_O- _O- _O-

Ik ben ondertussen weer toondoof, zelfs de duiven op de dam lijkt nu op alles _O-
Met andere woorden bovenstaande filmpjes, het muziekfragment lijkt allemaal op elkaar nu voor mij *)
Ben blij met Huub, had dat van Utopia anders nooit gevonden omdat ik in de verkeerde richting zat te zoeken en nog nooit van deze had gehoord.

Wel een mooie btw van Frank Boeijen, zeg ik als niet fan van het Nederlandse lied :@ zijn maar weinig nummers en vertolkers die ik kan verdragen in dit genre :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159396810
Blijft een mooi nummer ja ;)

Wat betreft 'The Most Wanted Soundtrack', ik hoop 'm ooit te vinden... (Het liefst op korte termijn ghehe :') )
Ach ja, ik geef het niet op w/
Ik schrik vogels af...
  woensdag 22 maart 2017 @ 03:23:05 #37
374089 DeVogelverschrikker
DeVogelverschrikker
pi_169692630
Iemand na meer dan een jaar nog een idee?
;(
Ik schrik vogels af...
  woensdag 22 maart 2017 @ 03:55:56 #38
374089 DeVogelverschrikker
DeVogelverschrikker
pi_169692635
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:11 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Diegene zal wel dubbel liggen om de zoektocht die ernaar gemaakt is _O-
Maar het heeft ook weg van Inception maar ook van Adagio in D Minor Surface of the Sun nu ik hem helemaal heb kunnen horen, Adam heeft goede leermeesters :Y
Na een zoektocht van jaaaaren hebij ik 'm eindelijk gevonden!


w/ w/ ^O^ :Y
Ik schrik vogels af...
pi_169693083
Deus Ex: Human Revolution :D
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')