abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:21:32 #26
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_158858446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:29 schreef maerk het volgende:

[..]

Maar de kans dat het afgeslagen wordt is reëel, dus dan zou het nog steeds interessant worden voor Rams lijkt me.

Bij de Chargers is de voornaamste reden toch echt dat oude stadion. Daar kan de owner het ook prima uitleggen dat hij hiervoor kiest, die heeft meer dan 10 jaar lang alles geprobeerd om iets van de grond te krijgen in San Diego, zonder constructieve medewerking (stelt hij).

Ik denk dat wij Europeanen het nooit zullen begrijpen dat een team verhuist.
Het is ook niet van Amsterdam naar Zaandam ofzo, maar van Amsterdam naar Lyon bij wijze van spreken :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_158860412
http://www.wsj.com/articl(...)-1452014607?mod=e2fb

Na het lezen van dat artikel gun ik het de redskins ook wel :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158862254
Qua relocation, ik heb ook ergens een opmerking over een creatief alternatief gelezen:

Spanos neemt de Rams over, spelerswissel met de Chargers, blijft in St. Louis en krijgt een nieuw stadion en zak geld van Kroenke.

Kroenke neemt de Chargers over en vertrekt naar Los Angeles.
pi_158869892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
http://www.wsj.com/articl(...)-1452014607?mod=e2fb

Na het lezen van dat artikel gun ik het de redskins ook wel :D
racist :+
pi_158880901
Voor alle fokkers die nu met de playoffs om de hoek komen kijken >:) , dit is wel een leuke link. Mooie bracket waarin je kunt zien hoe ieder team in de playoffs is geraakt:

http://www.nfl.com/labs/rr/roadtosuperbowl/roadtosuperbowl

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158881210
Vind het zeer lastig te voorspellen haha.

Trouwens. Die Conference championship games, zijn daar ook nog speciale namen voor? Of een prijs? En hoe wordt bepaald waar die gespeeld worden?
pi_158881530
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het zeer lastig te voorspellen haha.

Trouwens. Die Conference championship games, zijn daar ook nog speciale namen voor? Of een prijs? En hoe wordt bepaald waar die gespeeld worden?
Die heten de AFC Championship game en de NFC Championship game en de winners zijn de AFC en NFC champion en strijden voor de hoofdprijs: de Super Bowl.
Het team met de beste plaatsing speelt thuis. Dus Denver en Carolina spelen sowieso thuis als ze in de divisional playoffs winnen.
pi_158881893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef BobW het volgende:

[..]

Die heten de AFC Championship game en de NFC Championship game en de winners zijn de AFC en NFC champion en strijden voor de hoofdprijs: de Super Bowl.
Het team met de beste plaatsing speelt thuis. Dus Denver en Carolina spelen sowieso thuis als ze in de divisional playoffs winnen.
Aah ok, niks speciaals dus eigenlijk. Thanks :)
pi_158887687
-17 is de voorspelling tot nu toe voor komend weekend bij de Vikings *O*
Zaterdagavond en nacht football is weer even maar reden genoeg om lekker thuis te blijven _O_ Heel erg veel zin in.
Dit zijn mijn picks: Seahawks, Redskins, Steelers en Chiefs.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158887846
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Seam het volgende:
-17 is de voorspelling tot nu toe voor komend weekend bij de Vikings *O*
Zaterdagavond en nacht football is weer even maar reden genoeg om lekker thuis te blijven _O_ Heel erg veel zin in.
Dit zijn mijn picks: Seahawks, Redskins, Steelers en Chiefs.
-17? :@

Efkes unibetten morgen :D
pi_158887873
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

-17? :@

Efkes unibetten morgen :D
Graden celcius :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158887899
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Seam het volgende:

[..]

Graden celcius :P
Oh :') |:( :|W

Ik dacht ods/diff oid _O-
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:06:27 #38
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158888456
Ben op vakantie, dus helaas geen football voor mij dit weekend, haak bij de divisional playoffs weer aan.

Ik hoop echt vurig op de Cardinals. Sinds het aantreden van Bruce Arians verwacht ik al een Super Bowl, om die nare nasmaak van 2009 weg te spoelen, maar het lukt maar niet. Dit seizoen draaide het behoorlijk goed en dan valt opeens Tyrann Mathieu weg, begint Palmer te schutteren en gaan ze er keihard af tegen de Seahawks. Lekker om zo de play-offs in te gaan ;(

Ik heb een behoorlijk faalteam gekozen om te supporteren. Ik vrees dat we, na alle verrassingen regular season, gewoon weer same old Patriots, Seahawks of Steelers in de Super Bowl gaan krijgen :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:08:42 #39
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158888551
Seahawks :r Super Bowl 48 :r :r
pi_158888786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef FritzWepper het volgende:
Ben op vakantie, dus helaas geen football voor mij dit weekend, haak bij de divisional playoffs weer aan.

Ik hoop echt vurig op de Cardinals. Sinds het aantreden van Bruce Arians verwacht ik al een Super Bowl, om die nare nasmaak van 2009 weg te spoelen, maar het lukt maar niet. Dit seizoen draaide het behoorlijk goed en dan valt opeens Tyrann Mathieu weg, begint Palmer te schutteren en gaan ze er keihard af tegen de Seahawks. Lekker om zo de play-offs in te gaan ;(

Ik heb een behoorlijk faalteam gekozen om te supporteren. Ik vrees dat we, na alle verrassingen regular season, gewoon weer same old Patriots, Seahawks of Steelers in de Super Bowl gaan krijgen :r
Patriots en Steelers zijn toch mooie franchises? En Seahawks hebben een fantastisch beleid, vanwaar de haat?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:23:49 #41
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158889036
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Seam het volgende:

[..]

Patriots en Steelers zijn toch mooie franchises? En Seahawks hebben een fantastisch beleid, vanwaar de haat?
Altijd dezelfde teams in de Super Bowl.

En de Seahawks en de Packers hebben mij de hele nacht verpest in 2014. Kijk je dan een seizoen naar uit.

Dan Super Bowl XLIII :'( Ben Roethlisberger, die hill-billy met z'n touchdown pass in de laatste minuut :X
pi_158892180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:23 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Altijd dezelfde teams in de Super Bowl.

En de Seahawks en de Packers hebben mij de hele nacht verpest in 2014. Kijk je dan een seizoen naar uit.

Dan Super Bowl XLIII :'( Ben Roethlisberger, die hill-billy met z'n touchdown pass in de laatste minuut :X
Niets minder dan respect voor hall of famers Big Ben en Brady _O_ fantastische spelers
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2016 @ 07:18:51 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_158892617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef maerk het volgende:
Voor alle fokkers die nu met de playoffs om de hoek komen kijken >:) , dit is wel een leuke link. Mooie bracket waarin je kunt zien hoe ieder team in de playoffs is geraakt:

http://www.nfl.com/labs/rr/roadtosuperbowl/roadtosuperbowl

[ afbeelding ]
Dit klopt toch niet of mis ik iets? Als de Vikings winnen van de Seahawks dan speelt Carolina toch tegen de winnaar van Packers/Redskins? Als de Seahawks winnen dan spelen ze sowieso tegen Carolina.
pi_158892717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit klopt toch niet of mis ik iets? Als de Vikings winnen van de Seahawks dan speelt Carolina toch tegen de winnaar van Packers/Redskins? Als de Seahawks winnen dan spelen ze sowieso tegen Carolina.
Het is van NFL.com, zal wel kloppen zeker? ;)

Nee alles valt of staat met de teams die doorgaan, de laagste seed van die twee speelt tegen Carolina. Dat is alleen nogal lastig in een bracket te krijgen.

Verder is er naast het playoff geweld toch nog wel wat nieuws:

- Lovie Smith is ontslagen, vrij verrassend na twee jaar en een goede outlook met zijn huidige team.
- Sean Payton blijft gewoon in New Orleans, zegt zelfs dat hij zichzelf nergens anders ziet coachen, dat was dus ook een storm in een glas water.

[ Bericht 8% gewijzigd door maerk op 07-01-2016 08:20:27 ]
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158893979
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het zeer lastig te voorspellen haha.

Trouwens. Die Conference championship games, zijn daar ook nog speciale namen voor? Of een prijs? En hoe wordt bepaald waar die gespeeld worden?
AFC Champion krijgt de Lamar Hunt Trophy. Weet niet hoe die bij de NFC heet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:14:02 #46
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_158894143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:50 schreef maerk het volgende:

[..]

Het is van NFL.com, zal wel kloppen zeker? ;)

Nee alles valt of staat met de teams die doorgaan, de laagste seed van die twee speelt tegen Carolina. Dat is alleen nogal lastig in een bracket te krijgen.

Verder is er naast het playoff geweld toch nog wel wat nieuws:

- Lovie Smith is ontslagen, vrij verrassend na twee jaar en een goede outlook met zijn huidige team.
- Sean Payton blijft gewoon in New Orleans, zegt zelfs dat hij zichzelf nergens anders ziet coachen, dat was dus ook een storm in een glas water.
Niet alleen vrij verrassend maar ook zeer dom. Weer beginnen met een nieuwe coach, weer alles opbouwen. Drie coaches in vijf jaar :').

Afin, het management is niet tevreden en wil de fans een winning team geven. Op zich is het ook wel logisch hoor met een 8-24 record. Lovie heeft alleen het ongeluk gehad dat hij te maken had met een zeer matige QB in zijn eerste seizoen (mcClown). Management had het doel op .500, dit is niet gehaald en dus moet Lovie weg. Druppel was denk ik de losing streak afgelopen weken en die match tegen washington. Afin, geruchten gaan op voor Dirk Koetter.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_158896522
NFC South dus volgend seizoen weer voor de Panthers :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158896596
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:14 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Niet alleen vrij verrassend maar ook zeer dom. Weer beginnen met een nieuwe coach, weer alles opbouwen. Drie coaches in vijf jaar :').

Afin, het management is niet tevreden en wil de fans een winning team geven. Op zich is het ook wel logisch hoor met een 8-24 record. Lovie heeft alleen het ongeluk gehad dat hij te maken had met een zeer matige QB in zijn eerste seizoen (mcClown). Management had het doel op .500, dit is niet gehaald en dus moet Lovie weg. Druppel was denk ik de losing streak afgelopen weken en die match tegen washington. Afin, geruchten gaan op voor Dirk Koetter.
Geruchten gaan dat Koetter in de markt ligt om weg te gaan naar een ander team als hoofdcoach en dat ze hem op deze manier willen behouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 14:24:49 ]
pi_158896835
Zijn er mensen wel eens naar zo'n superbowl party in amsterdam geweest?
Hell To The Liars
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:53:56 #50
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158902058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:20 schreef Droopie het volgende:
Zijn er mensen wel eens naar zo'n superbowl party in amsterdam geweest?
Ik niet, ben wel benieuwd of dat iets is. Ik heb wel een paar edities in m'n lokale pub gekeken, die zat meestal ook wel redelijk vol.

Ach, ergens kijk ik ze toch ook graag alleen, languit op de bank. Heb ik met voetbal ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')