abonnement bol.com Unibet Coolblue
  PR en moderator dinsdag 27 september 2016 @ 17:49:36 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_165605805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:11 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat je als mod ook een soort zorgplicht hebt. Om maar toe te staan dat iemand die duidelijk niet 100% is zijn content te laten plaatsen om vervolgens site-breed belachelijk gemaakt te worden slaat natuurlijk nergens op.

En 'leuk houden voor iedereen', hoe bedoel je dat, want jij weet net zo goed als ik dat er hier niemand komt voor de daadwerkelijke content van zijn filmpjes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Uhm ja. Als iemand duidelijk niet spoort, een verleden heeft van dubieus en labiel gedrag, al jaren publiekelijk voor lul wordt gezet en door een soort van aandachttekort toch elke keer weer terugkomt voor een tijdje, dan moet je toch als site zoiets hebben van 'het is voor ons allebei beter om dit niet meer te willen'? Of is iemand tegen zichzelf in bescherming nemen zo vergezocht op jouw internet?
Ik neem je ff mee naar het FB topic hoor, dan kunnen we in dat andere topic eens kijken of er nog iets van te maken valt. Dat gaat niet werken als daar dit soort discussies gevoerd gaan/blijven worden.

Maar goed, dit is het internet. Elke gek heeft vrije toegang hier, ook mensen die véúl verder van huis zijn dan Braddie. Je kunt er niet voor kiezen die mensen te weren van het internet, zelfs in een gesloten inrichting hebben ze internettoegang.
Hier op FOK! is dus ook iedereen welkom, ook als je volgens anderen 'niet helemaal 100' bent. Wat is in jouw ogen het alternatief dan? Hem permbannen? Hoe wilde je dat verantwoorden? Hij heeft evenveel recht om hier te posten als jij, ik en ieder ander. Mits het binnen de policy blijft natuurlijk. Als hij over de schreef gaat heeft hij ook gewoon een ban aan z'n broek, dat zal dan ook niet de eerste keer zijn.

We kennen allemaal Brad en zijn achtergrond hier op het forum, en daar houden we als mods dan ook rekening mee. Een zorgplicht hebben wij echter niet, wij zijn hier om het forum in goede banen te leiden met het oog op de policy, de rest geven de users zelf vorm. Soms gaat men met Braddie in gesprek, soms gaat men met zijn 'jagers' in gesprek als het te ver gaat. Braddie's topics gaan ook gewoon op slot als ze compleet verbaggerd zijn (waar hij zelf ook met enige regelmaat een bijdrage aan levert), maar het is natuurlijk 'leuker voor iedereen' als men niet elk Braddie topic probeert te ontsporen en mensen die dat willen daar gewoon leuk ontopic mee kunnen posten zonder offtopic gedoe eromheen.
In sommige gevallen heb je 2 opties: accepteren dat er mensen op het internet zitten die je liever niet op het internet zou zien, of die mensen negeren en hun topics overslaan.
Zo zit het een beetje.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_165606711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:49 schreef Moira. het volgende:

[..]


[..]

Maar goed, dit is het internet. Elke gek heeft vrije toegang hier, ook mensen die véúl verder van huis zijn dan Braddie. Je kunt er niet voor kiezen die mensen te weren van het internet, zelfs in een gesloten inrichting hebben ze internettoegang.
Dat is waar. op 'het internet' heeft iedereen vrije toegang. Op FOK! zijn er beperkingen die je kan toeleggen op toegang.
quote:
Hier op FOK! is dus ook iedereen welkom, ook als je volgens anderen 'niet helemaal 100' bent. Wat is in jouw ogen het alternatief dan? Hem permbannen? Hoe wilde je dat verantwoorden? Hij heeft evenveel recht om hier te posten als jij, ik en ieder ander. Mits het binnen de policy blijft natuurlijk. Als hij over de schreef gaat heeft hij ook gewoon een ban aan z'n broek, dat zal dan ook niet de eerste keer zijn.
Hem bannen is natuurlijk een uiterste. Maar hem een platform geven om aandacht te krijgen door bijvoorbeeld op de weblog en de FP naar zijn filmpjes te linken vind ik persoonlijk een ander uiterste. Zelfs van de reacties die in zijn topics blijven staan weet jij ook dat een groot gedeelte sarcastisch bedoeld zijn, hij wordt in slowchats belachelijk gemaakt enz. enz. Ik vind dat je dat gedrag ook aanmoedigt door zo'n filmpjestopics open te laten. Ik weet ook dat er in het verleden genoeg gevallen zijn geweest waarin de wat schrijnendere gevallen beperkingen kregen opgelegd over de manier waarop ze zich wel en niet mochten uiten op FOK!, omdat het duidelijk was dat ze door hun manier van posten óf al meteen of later op de weg in problemen zouden komen.

Aan de andere kant snap ik jullie insteek perfect hoor. Iedereen moet kunnen posten wat ze willen als het maar binnen de policy blijft, als dat jullie insteek is van dit forum, kan ik me daar bij neerleggen ^O^
  PR en moderator dinsdag 27 september 2016 @ 20:15:57 #108
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_165609012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:38 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat is waar. op 'het internet' heeft iedereen vrije toegang. Op FOK! zijn er beperkingen die je kan toeleggen op toegang.

[..]

Hem bannen is natuurlijk een uiterste. Maar hem een platform geven om aandacht te krijgen door bijvoorbeeld op de weblog en de FP naar zijn filmpjes te linken vind ik persoonlijk een ander uiterste. Zelfs van de reacties die in zijn topics blijven staan weet jij ook dat een groot gedeelte sarcastisch bedoeld zijn, hij wordt in slowchats belachelijk gemaakt enz. enz. Ik vind dat je dat gedrag ook aanmoedigt door zo'n filmpjestopics open te laten. Ik weet ook dat er in het verleden genoeg gevallen zijn geweest waarin de wat schrijnendere gevallen beperkingen kregen opgelegd over de manier waarop ze zich wel en niet mochten uiten op FOK!, omdat het duidelijk was dat ze door hun manier van posten óf al meteen of later op de weg in problemen zouden komen.

Aan de andere kant snap ik jullie insteek perfect hoor. Iedereen moet kunnen posten wat ze willen als het maar binnen de policy blijft, als dat jullie insteek is van dit forum, kan ik me daar bij neerleggen ^O^
Wat er op de FP/weblog gebeurt hebben wij als mods natuurlijk 0,0 invloed op. Sterker nog, ik heb als mod alleen invloed op wat er hier in WEB gebeurt :P
En ja, dat sommige post sarcastisch bedoeld zijn om hem semi-belachelijk te maken zijn we ook (incluis Braddie zelf) bewust van, en wanneer dat over de schreef gaat wordt dat ook gewoon genote en verwijderd. Maar ook hier weer: als het binnen de policy blijft en een user niet steevast loopt te jagen/bashen heeft iedereen het recht om sarcastische posts te maken. Hoewel ook daar wel waarschuwingen op verschijnen als het de spuigaten uit loopt. We proberen alles gewoon een beetje in goede banen te leiden, zonder dat Braddie gebashed wordt, zonder dat users de mond wordt gesnoerd, én zonder dat Braddie de mond wordt gesnoerd.
Overigens komt het ook wel voor dat er ook met Braddie wordt gesproken over waar hij zich wel/niet over uit aangezien het hem inderdaad gaandeweg problemen op kan leveren/op heeft geleverd. Dus dat toeziend oog hebben we wel en daar proberen we op te letten en over te communiceren.
Braddie is zelf wat dat betreft ook zo achterlijk niet hoor, hij ziet zelf een hoop wat er gebeurt en probeert zichzelf de laatste tijd steeds vaker wat terug te roepen. Het kwaad is wat dat betreft alleen al geschied, en de users die hem achterna blijven jagen blijven dat hoe dan ook doen. Op een gegeven moment is er zo'n punt waarop Braddie niks meer goed kan doen in hun ogen en alles maar gebashed moet worden, ook als daar geen enkele reden voor is behalve zijn 'geschiedenis'. Dat is gewoon lullig en moet zo veel mogelijk de kop in gedrukt worden, en dat is ook waar we op letten.

Ik snap jouw punt ook goed hoor :Y Het is soms gewoon een lastige situatie op zo'n forum waarop iedereen leuk mee moet kunnen posten, ook als er wrijving is tussen bepaalde partijen. Dat is soms lastig om in goede banen te leiden, maar ik heb zelf het idee dat het zo wel aardig goed gaat en users het ook wel begrijpen. ^O^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166039023
Is het een idee hier ook een SlowChat te openen? Dan blijft het binnen de andere topics (Voornamelijk die van mij waar nu al voor de 2e keer een opruimactie is door ONZ en KLBers) Een beetje rustig en blijft het (Voornamelijk) gewoon over het vloggen gaan.

Beetje off-topic is natuurlijk niet erg als het maar weer terug te koppelen valt aan hetgeen waar het over ging in een vlog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2016 16:52:43 ]
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:55:09 #110
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166039178
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is het een idee hier ook een SlowChat te openen? Dan blijft het binnen de andere topics (Voornamelijk die van mij waar nu al voor de 2e keer een opruimactie is door ONZ en KLBers) Een beetje rustig en blijft het (Voornamelijk) gewoon over het vloggen gaan.

Beetje off-topic is natuurlijk niet erg als het maar weer terug te koppelen valt aan hetgeen waar het over ging in een vlog.
WEB / [WEB SC] #3 - Mal maar mals! :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166168853
Hey mods,

WEB / "Een rustige jaarwisseling" (docu uit 1992)

Zou dit topic niet beter in FEE passen? (zag dat dat forum vanochtend geopend is)
  PR en moderator maandag 24 oktober 2016 @ 12:31:13 #112
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166169121
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 12:12 schreef -Hildr- het volgende:
Hey mods,

WEB / "Een rustige jaarwisseling" (docu uit 1992)

Zou dit topic niet beter in FEE passen? (zag dat dat forum vanochtend geopend is)
Goed idee :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166188389
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2016 12:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goed idee :Y
Bedankt. :)
  PR en moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 00:43:32 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166233690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 00:40 schreef ambertje90 het volgende:
DM doet het niet in de Epiphany webbrowser. Hier dus maar.
@Moira

Dus ik stel Brtaddies verontwaardiging over uitgescholden worden aan de kaak op basis van zijn eigen gedrag. Dan gaat hij los en ben ik de gebeten hond?

Stellen dat ik mijn zegje gedaan heb maar het wel weghalen is overigens ook niet kies.
Jij bent niet per se de gebeten hond, ik heb reacties van meerdere users weggehaald, inclusief die van Braddie. Het verzandt in eindeloos gebekvecht en dat werkt alleen maar topicverneukend, dat werkt beide kanten op. Vandaar dat men dat soort dingen beter in DM/PM kan afhandelen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166234085
-Ehh verkeerde topic :')

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 01:33:26 ]
pi_167321335
welke kumo heeft mijn TT verandert?
  woensdag 14 december 2016 @ 14:24:13 #117
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_167321512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:12 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
welke kumo heeft mijn TT verandert?
Wat is een kumo?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_167321540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:24 schreef Fopje het volgende:

[..]

Wat is een kumo?
dat is een afkorting
  PR en moderator woensdag 14 december 2016 @ 15:09:43 #119
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167322255
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:25 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

dat is een afkorting
Van wat?

Ik heb de TT op verzoek veranderd. En je benadering mag wel wat vriendelijker.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 14 december 2016 @ 16:14:10 #120
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_167323356
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:25 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

dat is een afkorting
Ja dat begrijp ik, maar van wat?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_167325057
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:14 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, maar van wat?
kut
mod
  PR en moderator woensdag 14 december 2016 @ 17:37:48 #122
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167325077
:')

Pareltje, hoor.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 14 december 2016 @ 21:19:58 #123
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_167331340
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:36 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

kut
mod
Had al zo'n vermoeden ja.

Je kan mn rug op, leer eerst maar een beetje fatsoenlijk reageren.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_167415288
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef Fopje het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden ja.

Je kan mn rug op, leer eerst maar een beetje fatsoenlijk reageren.
Oké dan
pi_168032650
WEB / BradgeTV #vlogverslaafd #70 - Wachten op de terugval

Ik heb pas enkele dagen geleden voor het eerst in deze topicreeks gepost, maar het stoort me nu al dat er voortdurend mensen roepen in het topic roepen dat het topic op slot zou moeten. Deze users weten ook donders goed dat zulke verzoeken in een feedback-topic thuishoren en niet in het topic zelf.

Mijn verzoek is dan ook om dergelijke oproepen weg te modden uit het topic, zodat het inhoudelijk kan blijven gaan over YouTube-clips van Braddie, in plaats van dat het steeds gaat over de wenselijkheid van het topic an sich.
pi_168032696
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
WEB / BradgeTV #vlogverslaafd #70 - Wachten op de terugval

Ik heb pas enkele dagen geleden voor het eerst in deze topicreeks gepost, maar het stoort me nu al dat er voortdurend mensen roepen in het topic roepen dat het topic op slot zou moeten. Deze users weten ook donders goed dat zulke verzoeken in een feedback-topic thuishoren en niet in het topic zelf.

Mijn verzoek is dan ook om dergelijke oproepen weg te modden uit het topic, zodat het inhoudelijk kan blijven gaan over YouTube-clips van Braddie, in plaats van dat het steeds gaat over de wenselijkheid van het topic an sich.
Zet dan een link naar dit topic in de sig van dat andere topic.
pi_168032711
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 17:27:23 #128
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168032718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:24 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het grootste deel van de tijd heeft hij geen YouTube kanaal. Mij lijkt het dan ook terecht op moment dat hij geen YouTube kanaal heeft de reeks meteen te sluiten. Een nieuw deel kan dan alleen door Braddie zelf worden geopend, indien hij geen ban heeft.
Dat is ook wat we tot noch toe altijd hebben gedaan. Wel een kanaal = topic, geen kanaal = geen topic.
Dat werd iets lastiger toen Braddie zichzelf een ietwat langere ban heeft aangesmeerd, waardoor het topic sowieso al niet op zíjn initiatief kon bestaan. Toch was er behoefte aan een plek om over zijn video's te praten, die nog in overvloed geproduceerd en gepubliceerd werden. Omdat er meerdere YT-kanalen besproken worden waarvan de YT'er zelf hier niet kan meeposten is toen besloten om het weer open te gooien om zijn content te bespreken.
Over het algemeen gaat dat goed. Maar Braddie levert gewoon zelf content waar 'nare discussies' door uitgelokt worden :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168032737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

Zet dan een link naar dit topic in de sig van dat andere topic.
Ik heb daar een link hierheen geplaatst. Verder hoor je als user sowieso gewoon te weten dat je voor feedback in het feedbacktopic moet zijn, niet in het topic zelf. Die regel geldt overal op FOK en is algemeen bekend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:24 schreef vaduz het volgende:
Het grootste deel van de tijd heeft hij geen YouTube kanaal. Mij lijkt het dan ook terecht op moment dat hij geen YouTube kanaal heeft de reeks meteen te sluiten. Een nieuw deel kan dan alleen door Braddie zelf worden geopend, indien hij geen ban heeft.
En jij komt met deze klaagzang op het moment dat de beste man TWEE YouTube-kanalen heeft, die allebei actief zijn.

Elders op FOK! worden topics trouwens ook niet gesloten omdat bepaalde clips van YouTube zijn verdwenen.
pi_168032742
quote:
302 *O*
pi_168032748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is ook wat we tot noch toe altijd hebben gedaan. Wel een kanaal = topic, geen kanaal = geen topic.
Dat werd iets lastiger toen Braddie zichzelf een ietwat langere ban heeft aangesmeerd, waardoor het topic sowieso al niet op zíjn initiatief kon bestaan. Toch was er behoefte aan een plek om over zijn video's te praten, die nog in overvloed geproduceerd en gepubliceerd werden. Omdat er meerdere YT-kanalen besproken worden waarvan de YT'er zelf hier niet kan meeposten is toen besloten om het weer open te gooien om zijn content te bespreken.
Over het algemeen gaat dat goed. Maar Braddie levert gewoon zelf content waar 'nare discussies' door uitgelokt worden :')
Braddie ondermijnt op deze manier zijn ban. Ban = geen aanwezigheid op fok!, ook niet indirect via stromannen en afgeleide kanalen.
pi_168032785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb daar een link hierheen geplaatst. Verder hoor je als user sowieso gewoon te weten dat je voor feedback in het feedbacktopic moet zijn, niet in het topic zelf. Die regel geldt overal op FOK en is algemeen bekend.
Toch weten niet alle gebruikers altijd de weg naar Feedback topics te vinden.
quote:
[..]

En jij komt met deze klaagzang op het moment dat de beste man TWEE YouTube-kanalen heeft, die allebei actief zijn.
Sinds 1 dag. Braddie is constant bezig om zijn ban te omzeilen.
quote:
Elders op FOK! worden topics trouwens ook niet gesloten omdat bepaalde clips van YouTube zijn verdwenen.
Omdat dat geen clips van gebruikers zijn.
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 17:32:12 #133
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168032790
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
WEB / BradgeTV #vlogverslaafd #70 - Wachten op de terugval

Ik heb pas enkele dagen geleden voor het eerst in deze topicreeks gepost, maar het stoort me nu al dat er voortdurend mensen roepen in het topic roepen dat het topic op slot zou moeten. Deze users weten ook donders goed dat zulke verzoeken in een feedback-topic thuishoren en niet in het topic zelf.

Mijn verzoek is dan ook om dergelijke oproepen weg te modden uit het topic, zodat het inhoudelijk kan blijven gaan over YouTube-clips van Braddie, in plaats van dat het steeds gaat over de wenselijkheid van het topic an sich.
:Y Ik zal het voor nu zo laten staan zoals het staat, maar het hier voortzetten en in het vervolg ook hiernaartoe verwijzen. Zelf ook even in meegegaan :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:29 schreef vaduz het volgende:

[..]

Braddie ondermijnt op deze manier zijn ban. Ban = geen aanwezigheid op fok!, ook niet indirect via stromannen en afgeleide kanalen.
Da's natuurlijk geen regel. Zo zwart-wit is het allemaal niet. De beste kerel heeft gewoon een Youtubekanaal waar hij zijn shit post wat hier gewoon besproken mag worden, het is niet alsof anderen namens een gebande op het forum posten.

Maar goed, ik ga het meenemen naar achter en dan laat ik 't weten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:33:29 #134
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_168032807
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:32 schreef Moira. het volgende:
Da's natuurlijk geen regel. Zo zwart-wit is het allemaal niet. De beste kerel heeft gewoon een Youtubekanaal waar hij zijn shit post wat hier gewoon besproken mag worden, het is niet alsof anderen namens een gebande op het forum posten.

Maar goed, ik ga het meenemen naar achter en dan laat ik 't weten.
Amen _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_168032822
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:29 schreef vaduz het volgende:

[..]

Braddie ondermijnt op deze manier zijn ban. Ban = geen aanwezigheid op fok!, ook niet indirect via stromannen en afgeleide kanalen.
Onzin. Het zou pas een issue worden wanneer Braddie in zijn filmpjes allerlei (negatieve) uitlatingen over FOK! of bepaalde FOK!-users doet. Als je zo'n clip dan in het topic post, zou je dat kunnen uitleggen als "posten namens een gebande".

Volgens mij moet je de algemene voorwaarden en policy van FOK! nog even goed gaan nalezen.
pi_168032848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:29 schreef vaduz het volgende:

[..]

Braddie ondermijnt op deze manier zijn ban. Ban = geen aanwezigheid op fok!, ook niet indirect via stromannen en afgeleide kanalen.
Dan zou heel WEB geen bestaansrecht hebben, Enzo Knol post immers ook niet op FOK! (om maar even wat te zeggen)
pi_168032873
Het is natuurlijk een dunne lijn. Maar ik geloof zelf niet dat Braddie op YouTube een andere doelgroep bedient. Zijn doelgroep is fok! en in veel mindere mate Autoweek (wwar ook veel fok!kers zitten).
pi_168032885
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:35 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dan zou heel WEB geen bestaansrecht hebben, Enzo Knol post immers ook niet op FOK! (om maar even wat te zeggen)
Dat is ook geen fok!ker, dus voor hem gelden de niet-fok!regels.
pi_168032903
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:33 schreef Fopje het volgende:

[..]

Amen _O_
Ik zal jou eens meenemen naar achteren.
pi_168032906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is ook geen fok!ker, dus voor hem gelden de niet-fok!regels.
Braddie op dit moment ook niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')