abonnement Unibet Coolblue
pi_158816970
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen – Politie bevestigt: ‘Daders van Noord-Afrikaanse afkomst’

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: “Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn“, aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

“Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting.”

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

“Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen ‘neuken, neuken’ en scholden ons uit voor ‘slet’.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad.”

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/


[ Bericht 35% gewijzigd door Houtenbeen op 04-01-2016 22:04:42 ]
pi_158817122
Zijn het nou 'Noord-Afrikanen', 'getinten' of 'zwartjes'? Graag één stijl aanhouden graag.
pi_158817166
Alle 30 voor een jaartje of 20 achter de tralies in totale afzondering en regelmatig flink de lat erover. Dat soort smerige varkens horen niet in vrijheid rond te lopen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_158817309
Dit soort taferelen gaan we de komende jaren nog wel vaker zien. Het is een soort taboe om het gedrag van jonge mannelijke moslims te bespreken en steeds wordt de gemeenschappelijke deler - hun religie - weggemoffeld als iets dat niet relevant is. Dat terwijl het zien van de vrouw als een minderwaardig schepsel volop met de religie en cultuur van deze mannen is verweven.

In Engeland zijn diverse seksbendes van volwassen moslimmannen opgerold die het gemunt hadden op jonge, blanke meisjes. Van de meisjes uit eigen kring blijven ze uiteraard wel af met hun tengels. Want ze weten dat dat wél consequenties heeft.
pi_158817517
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn het nou 'Noord-Afrikanen', 'getinten' of 'zwartjes'? Graag één stijl aanhouden graag.
De termen getinten en zwartjes worden nergens gebruikt in de OP, dus deze opmerking was een beetje overbodig lijkt me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_158817545
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

De termen getinten en zwartjes worden nergens gebruikt in de OP, dus deze opmerking was een beetje overbodig lijkt me.
Je weet niet :)
pi_158817594
onmogelijk, mijn buurman is moslim en doet nooit zoiets. Het is onze schuld dat die jongens zoiets doen.
pi_158817788
En toch zijn er vrouwen die op meer meer meer partijen blijven stemmen...

Mag ik eigen schuld dikke schaamlip tegen ze zeggen?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158817842
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En toch zijn er vrouwen die op meer meer meer partijen blijven stemmen...

Mag ik eigen schuld dikke schaamlip tegen ze zeggen?
Mag jij dat zeggen ? Ja dat mag jij zeggen.
U MAD?
  maandag 4 januari 2016 @ 14:44:02 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_158817855
De politie weet nog niet wie de daders zijn, maar ze weten wel dat het geen vluchtelingen zijn? Juist ja.
  maandag 4 januari 2016 @ 14:46:23 #11
141482 Q.
JurassiQ
pi_158817906
Vrouwen moeten ook niet naar buiten gaan, dat is vragen om problemen. :{w
For great justice!
pi_158817958
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:44 schreef Nobu het volgende:
De politie weet nog niet wie de daders zijn, maar ze weten wel dat het geen vluchtelingen zijn? Juist ja.
Jij weet wel wie het zijn?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158818022
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En toch zijn er vrouwen die op meer meer meer partijen blijven stemmen...

Mag ik eigen schuld dikke schaamlip tegen ze zeggen?
Alleen het meisje van 17 mag nog helemaal niet stemmen.
pi_158818041
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:44 schreef Nobu het volgende:
De politie weet nog niet wie de daders zijn, maar ze weten wel dat het geen vluchtelingen zijn? Juist ja.
Ze weten niet wie de opgepakte verdachten zijn? Dat lijkt mij stug.
pi_158818096
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:44 schreef Nobu het volgende:
De politie weet nog niet wie de daders zijn, maar ze weten wel dat het geen vluchtelingen zijn? Juist ja.
quote:
De politie van Keulen laat echter weten dat daarvoor geen enkel bewijs bestaat en dat alles wijst in de richting van een groep bij de politie bekende jongeren.
:')
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158818298
quote:
15s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een soort taboe om het gedrag van jonge mannelijke moslims te bespreken
Taboe? Het artikel in de OP bestaat niet?
pi_158818352
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Taboe? Het artikel in de OP bestaat niet?
Dit is meer ter berichtgeving dan dat de jongens erop aan worden gesproken door de gemeenschap.
pi_158818531
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit is meer ter berichtgeving dan dat de jongens erop aan worden gesproken door de gemeenschap.
Ik ben wel benieuwd wanneer jij voor het laatst een aanrander aangesproken hebt op zijn gedrag. :')
pi_158818565
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:10 schreef moby_jones het volgende:

Ik ben wel benieuwd wanneer jij voor het laatst een aanrander aangesproken hebt op zijn gedrag. :')
Niet, dat is toch juist het hele punt. Moeilijk he lezen.
pi_158818566
Is het in de andere Europese steden wel rustig gebleven?

(Qua aanrandingen natuurlijk :D )
pi_158818719
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Taboe? Het artikel in de OP bestaat niet?
Wonderlijk inderdaad. Het gaat in de media al dik vijftien jaar nergens anders over, maar ondertussen schijnt het allemaal niet gezegd te mogen worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158818762
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niet, dat is toch juist het hele punt. Moeilijk he lezen.
Nou snel beginnen dan maar, de maatschappij dat ben jij! :N
pi_158818863
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef moby_jones het volgende:
Nou snel beginnen dan maar, de maatschappij dat ben jij! :N
Zegt ie veilig vanachter zijn scherm. :+
pi_158819010
"Je verwacht het niet"
"Het is slechts een kleine minderheid die dit doet"
"Incidentje, doorlopen"
"Het is de schuld van het westen"
"ies koeltoer"
"het waren hoeren, want niet gesluierd"
enz.
enz
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 15:55:03 #25
8781 crew  Frutsel
pi_158819732
http://www.rp-online.de/n(...)-nicht-aid-1.5667122

Wat is er gebeurd en wat weten ze?

-duizenden mensen liepen rond/op het station, ofwel voor verkeer naar een feest of naar de Rijnoever om het vuurwerk te aanschouwen.
-politie al eerder opgetreden na incidentjes met vuurwerk en agressieve stemming
-vlak na middennacht werd voorterrein station zelfs geruimd door de politie
-op station zelf door enorme mensen massa kon je bijna niet voor- of achteruit
-in mensenmassa sloegen zakkenrollers toe
-volgens ooggetuigen sloeg ook grote groep handtastelijk/sexueel toe, mogelijk tot 100 daders
-zeker 50 aangiftes van aanranding
-politie was ruimschoots aanwezig vonden ze zelf, ook gezien de enorme mensenmassa's en het vuurwerk en de feesten was daarop geanticipeerd
-niet voorbereid waren ze op de grote groep criminelen die schijnbaar aan het werk ging
-tot nu toe vijf verdachten opgepakt
-verdachten hebben telefoon gestolen en reizende vrouwen belaagd.
-volgens ooggetuigen (en politie) zijn de daders grotendeels tussen 16 en 25 jaar afkomstig uit Marokko en Algerije, geen vluchtelingen, die grotendeels in groepen van 3 of 4 (of soms 10) opereren.
-veelal lichaamstruc gehanteerd, met vrouwen vaak met dansen/uitdagen/opdringen, bij mannen bijv met een voetbal en dan in een duel handtastelijk worden
-politie gaat ervan uit dat veel daders het gemunt hadden op telefoons/geld en daarbij handtastelijk werden en dat dat als aanranding is 'opgevat'

en dan nog wat tips...

niet veel nieuwtjes denk ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')