abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 12 januari 2017 @ 21:58:44 #76
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_168089322
registreer om deze reclame te verbergen
http://www.npo.nl/lauren-en-de-liefde/09-01-2017/AT_2070730

Weer beruchte PUA's op tv. Schavuiten zijn het toch. :9
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:00:47 #77
416020 K44S
The bearded man
pi_169693511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
http://www.npo.nl/lauren-en-de-liefde/09-01-2017/AT_2070730

Weer beruchte PUA's op tv. Schavuiten zijn het toch. :9
Dit is nog een leuke manier van pua indd ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169970915
Zat laatst weer ff te scrollen door de pua scene maar toen kwam ik deze tegen www.datedynamics.nl - heeft iemand anders al van deze gehoord? Het lijkt alsof ze vourwelijke dating coaches aanbieden maar ik kan ze verder nergens op youtube vinden ofzo?

Heeft iemand misschien meer info over Date dynamics?
Huehue
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:01:01 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_170551494
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:24 schreef Jessrabbit het volgende:
Zat laatst weer ff te scrollen door de pua scene maar toen kwam ik deze tegen www.datedynamics.nl - heeft iemand anders al van deze gehoord? Het lijkt alsof ze vourwelijke dating coaches aanbieden maar ik kan ze verder nergens op youtube vinden ofzo?

Hmm, wel lichte ervaring met RSD... maar dit is niet wat je vraagt. Dus ik kan je er geen goed antwoord op geven.

Ik zit zelf in een wat moeilijke situatie:

Eindelijk woon ik op mezelf en kan ik dus doen en laten wat ik wil.
Aan de ene kant wil ik gewoon even niks, al ben ik geen FWB persoon.

Ik heb het idee dat ik enorm slecht kan flirten en dat dames die flirten... ik die hintjes niet oppak o denk:"oh, dat is vast niet voor mij"

Iemand tips ?:)
  zondag 7 mei 2017 @ 17:34:51 #80
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_170750966
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:24 schreef Jessrabbit het volgende:

Geen ervaring mee. In ieder geval leuker om tegenaan te kijken dan de gemiddelde mannelijke coach ;-)

Ben benieuwd naar hun beweegreden om mensen te helpen met hun gebrek aan datingskills, lijkt me namelijk sterk dat ze zelf in een soortgelijke positie gezeten hebben.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 7 mei 2017 @ 17:36:41 #81
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_170751023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmm, wel lichte ervaring met RSD... maar dit is niet wat je vraagt. Dus ik kan je er geen goed antwoord op geven.

Ik zit zelf in een wat moeilijke situatie:

Eindelijk woon ik op mezelf en kan ik dus doen en laten wat ik wil.
Aan de ene kant wil ik gewoon even niks, al ben ik geen FWB persoon.

Ik heb het idee dat ik enorm slecht kan flirten en dat dames die flirten... ik die hintjes niet oppak o denk:"oh, dat is vast niet voor mij"

Iemand tips ?:)
When seeing a hot girl:

1. Say hi to the girl
2. Talk to the girl
3. Ask for the phonenumber
4. Go on a date with the girl
5. See where it goes from there.

Volgens mij zit jij in fase 1, en ben je bang voor fase 2 waardoor je fase 1 niet snel zult doen. Enige manier om daaruit te komen is het toch gewoon doen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 08:00:14 #82
416020 K44S
The bearded man
pi_170791624
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

When seeing a hot girl:

1. Say hi to the girl
2. Talk to the girl
3. Ask for the phonenumber
4. Go on a date with the girl
5. See where it goes from there.

Volgens mij zit jij in fase 1, en ben je bang voor fase 2 waardoor je fase 1 niet snel zult doen. Enige manier om daaruit te komen is het toch gewoon doen.
Hmm duidelijk.

Momenteel heb ik t niet nodig, maar ik houd het in gedachten.
pi_171612325
Leuk die filmpjes met directe game in het Engels

' I like you' klinkt zo lekker in het Engels

Maar hoe doen jullie dat in het Nederlands? ' Je ziet er leuk uit' vind ik zo stom klinken. Vind onze taal ook een beetje slecht voor 'daygame' en ook het feit dat meiden allemaal fietsen, wat vinden jullie?
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:45:40 #84
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_171821782
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:05 schreef jakosi het volgende:
Leuk die filmpjes met directe game in het Engels

' I like you' klinkt zo lekker in het Engels

Maar hoe doen jullie dat in het Nederlands? ' Je ziet er leuk uit' vind ik zo stom klinken. Vind onze taal ook een beetje slecht voor 'daygame' en ook het feit dat meiden allemaal fietsen, wat vinden jullie?
Gewoon doen alsof je uit Amerika komt, iedereen spreekt hier toch engels;-)
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:46:59 #85
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_171821841
Of: "I like you", "Ik ben Jakosi". Als ze er dan naar vraagt zeg je "Jah ik vind het in het engels veel leuker klinken". Geheid dat ze moet lachen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')