abonnement Unibet Coolblue
pi_158780670
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Met trots presenteer ik jullie de terugkeer van 'De FMK.' The master strikes BACK!

Ik ben 12, wat is een Marktplaatsklootzak?
Iemand die fake op advertenties reageert via Marktplaats en de meest geniale antwoorden en gesprekken hier op FOK! post.

Dat klinkt wel erg gemakkelijk.. -O-
Dat kan kloppen, echter, als een actie gezamenlijk goed verloopt en er duidelijke afspraken gemaakt worden of de verkoper gewoon heerlijk hapt kunnen er geniale situaties ontstaan.. :7 Zie bijvoorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke! Je hebt me overtuigd! :D Ik wil ook een FMK'er zijn, hoe kan ik meedoen?
Zorg in ieder geval voor een Fake emailadres en een marktplaats account. Zoek naar grappige, vage, of achterlijke advertenties, reageer er op en wacht op de antwoorden. Het kan niet gek genoeg! Bedenk wel dat je het niet te ver doorvoert, iemand laten wachten op degene die zijn pluche dolfijn van 3,95 op komt halen gaat wel iets te ver. :P

Zijn er verder nog regels?
Ja. Achternamen en E-mailadressen willen we liever niet zien. Sowieso is dat niet netjes, maar ook omdat de verkopers dan gemakkelijk bij dit topic uitkomen. :)

----

Let the FMK-games begin! B-)
  zondag 3 januari 2016 @ 02:13:41 #2
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158780759
Tvp :D
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:16:24 #3
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_183405119
Op marktplaats sukkels topic:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:26 schreef JayHovah het volgende:
Ok, het is een oudje maar het blijft een klassieker:
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_183406459
Wordt dit topic door deze treurige post na 2 jaar gekickt? :')
pi_183415004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:17 schreef itchycoo het volgende:
Wordt dit topic door deze treurige post na 2 jaar gekickt? :')
zou kunnen, wat denk jij?
  woensdag 28 november 2018 @ 12:40:53 #6
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_183417599
Ik vind van wel. Wellicht nieuwe bron van inspiratie. Ik mis ze echt en kan ze helaas niet meer vinden, de foto's van de Grijze Roodstaart omgepaint tot Geelkuif Kaketoe.
Die was hilarisch.

Net als de vrouw met kleine antieke dingetjes waarop ineens megaveel werd geboden enzo. tot ze argwaan kreeg en mee ging kijken op FOK
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_183422416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:40 schreef marcel.de het volgende:
Ik vind van wel. Wellicht nieuwe bron van inspiratie. Ik mis ze echt en kan ze helaas niet meer vinden, de foto's van de Grijze Roodstaart omgepaint tot Geelkuif Kaketoe.
Die was hilarisch.

Net als de vrouw met kleine antieke dingetjes waarop ineens megaveel werd geboden enzo. tot ze argwaan kreeg en mee ging kijken op FOK
Jaaaaa dat was hilarisch toen _O_ :D
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')