abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172887850
registreer om deze reclame te verbergen
Wauw mignonne, wat ontzettend tof! O+ En hij past inderdaad perfect!

Ik heb me net ook weer door de eerste rij van een dekentje heen geworsteld, dus nu kan het leuke werk beginnen ;)
Het wordt een tunisch gehaakt dekentje met een afbeelding van een aapje (zelfde als van de muursticker op het kamertje) O+

aapje_medium2.jpgdeken_aapje_klein_medium2.png

Nog maar 199 rijen :D :')
pi_172889841
Oh leuk!! Ik zag ergens een CAL die ook met tunisch haken was, ik vind het er vaak wel mooier uit zien dan gewoon gehaakt.
Ik ben inmiddels halverwege met mn dekentje, schiet gelukkig best op hier. Ben em wel zat nu :')
:)
pi_172890334
Wat een superleuk idee Twist! Hoe groot wordt het dekentje uiteindelijk?
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_172891072
Hoe lastig is dat tunisch haken eigenlijk? Zag een mooie sjaal maar heb het nog nooit gedaan maar vrees ook dat ik ook problemen heb met de grip op de haaknaald.
Kan alleen met een cover amour achtige haaknaald haken anders krijg ik pijn aan mijn handen -O-
pi_172891086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 21:52 schreef mignonne het volgende:
Oh leuk!! Ik zag ergens een CAL die ook met tunisch haken was, ik vind het er vaak wel mooier uit zien dan gewoon gehaakt.
Ik ben inmiddels halverwege met mn dekentje, schiet gelukkig best op hier. Ben em wel zat nu :')
Ja, ik vind tunisch haken vooral tof omdat het zich zo goed leent voor afbeeldingen; als je elke steek ziet als een pixel O+
Dat heb ik ook vaak ja, dat ik een projectje halverwege zat ben :') wat voor iets maak je? :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef Nanuke het volgende:
Wat een superleuk idee Twist! Hoe groot wordt het dekentje uiteindelijk?
Uiteindelijk iets van 100 x 130cm ofzo, dus formaat ledikantdeken zeg maar :)
pi_172891201
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef Goitske het volgende:
Hoe lastig is dat tunisch haken eigenlijk? Zag een mooie sjaal maar heb het nog nooit gedaan maar vrees ook dat ik ook problemen heb met de grip op de haaknaald.
Kan alleen met een cover amour achtige haaknaald haken anders krijg ik pijn aan mijn handen -O-
De techniek is totaal niet moeilijk; als je een vaste kunt maken, kun je ook tunisch haken :Y

Maar je houdt tussendoor wel steeds alle lusjes op je haak, dus je hebt meestal wel een speciale haaknaald nodig (afhankelijk van het aantal steken).
pi_172891432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja, ik vind tunisch haken vooral tof omdat het zich zo goed leent voor afbeeldingen; als je elke steek ziet als een pixel O+
Dat heb ik ook vaak ja, dat ik een projectje halverwege zat ben :') wat voor iets maak je? :)

[..]

Uiteindelijk iets van 100 x 130cm ofzo, dus formaat ledikantdeken zeg maar :)
Deze: http://crejjtion.com/pattern/ontario-crochet-baby-blanket/

Ongeveer zelfde formaat als wat jij maakt.
:)
pi_172891638
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Deze: http://crejjtion.com/pattern/ontario-crochet-baby-blanket/

Ongeveer zelfde formaat als wat jij maakt.
Oh tof! O+ Ben benieuwd naar het eindresultaat :Y
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')