abonnement Unibet Coolblue
pi_172887850
Wauw mignonne, wat ontzettend tof! O+ En hij past inderdaad perfect!

Ik heb me net ook weer door de eerste rij van een dekentje heen geworsteld, dus nu kan het leuke werk beginnen ;)
Het wordt een tunisch gehaakt dekentje met een afbeelding van een aapje (zelfde als van de muursticker op het kamertje) O+



Nog maar 199 rijen :D :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172889841
Oh leuk!! Ik zag ergens een CAL die ook met tunisch haken was, ik vind het er vaak wel mooier uit zien dan gewoon gehaakt.
Ik ben inmiddels halverwege met mn dekentje, schiet gelukkig best op hier. Ben em wel zat nu :')
:)
pi_172890334
Wat een superleuk idee Twist! Hoe groot wordt het dekentje uiteindelijk?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_172891072
Hoe lastig is dat tunisch haken eigenlijk? Zag een mooie sjaal maar heb het nog nooit gedaan maar vrees ook dat ik ook problemen heb met de grip op de haaknaald.
Kan alleen met een cover amour achtige haaknaald haken anders krijg ik pijn aan mijn handen -O-
pi_172891086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 21:52 schreef mignonne het volgende:
Oh leuk!! Ik zag ergens een CAL die ook met tunisch haken was, ik vind het er vaak wel mooier uit zien dan gewoon gehaakt.
Ik ben inmiddels halverwege met mn dekentje, schiet gelukkig best op hier. Ben em wel zat nu :')
Ja, ik vind tunisch haken vooral tof omdat het zich zo goed leent voor afbeeldingen; als je elke steek ziet als een pixel O+
Dat heb ik ook vaak ja, dat ik een projectje halverwege zat ben :') wat voor iets maak je? :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef Nanuke het volgende:
Wat een superleuk idee Twist! Hoe groot wordt het dekentje uiteindelijk?
Uiteindelijk iets van 100 x 130cm ofzo, dus formaat ledikantdeken zeg maar :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172891201
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef Goitske het volgende:
Hoe lastig is dat tunisch haken eigenlijk? Zag een mooie sjaal maar heb het nog nooit gedaan maar vrees ook dat ik ook problemen heb met de grip op de haaknaald.
Kan alleen met een cover amour achtige haaknaald haken anders krijg ik pijn aan mijn handen -O-
De techniek is totaal niet moeilijk; als je een vaste kunt maken, kun je ook tunisch haken :Y

Maar je houdt tussendoor wel steeds alle lusjes op je haak, dus je hebt meestal wel een speciale haaknaald nodig (afhankelijk van het aantal steken).
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172891432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja, ik vind tunisch haken vooral tof omdat het zich zo goed leent voor afbeeldingen; als je elke steek ziet als een pixel O+
Dat heb ik ook vaak ja, dat ik een projectje halverwege zat ben :') wat voor iets maak je? :)

[..]

Uiteindelijk iets van 100 x 130cm ofzo, dus formaat ledikantdeken zeg maar :)
Deze: http://crejjtion.com/pattern/ontario-crochet-baby-blanket/

Ongeveer zelfde formaat als wat jij maakt.
:)
pi_172891638
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Deze: http://crejjtion.com/pattern/ontario-crochet-baby-blanket/

Ongeveer zelfde formaat als wat jij maakt.
Oh tof! O+ Ben benieuwd naar het eindresultaat :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173468281


Op de helft! O+
De achtergrond wordt in totaal 6 banen, steeds om en om licht- en donkergroen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 29-08-2017 20:48:21 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173468620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:25 schreef twist02 het volgende:
[ afbeelding ]

Op de helft! O+
De achtergrond worden in totaal 6 banen, steeds om en om licht- en donkergroen :)
wauw!
pi_173471622
Supertof twist!!!
  woensdag 27 september 2017 @ 13:56:17 #212
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_174030523

Jurkje gemaakt voor N en L. Hopen dat deze kleur ze staat. Ik vond de stof zo leuk O+ en heb besloten het gewoon te wagen. Ik maak er nog 1 van dezelfde stof, maar dan een ander kleurtje.
pi_174038016
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het jurkje valt bij je meiden!
pi_174047303
Super leuk Shop!
  donderdag 28 september 2017 @ 08:38:40 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174047413
Die kleur jurk _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174047792
Wow Shop, heel mooi! Fantastische stof ook O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174058934
Oh wow, shop! Welke andere kleur maak je? Leuk stofje is dat!

Ik heb jullie hulp nodig: ik heb namelijk een super fijne sjaal gemaakt van een bepaald type 'wol' (maar dan synthetisch :+)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wol lag bij Zeeman, en nu wilde ik nog meer sjaals maken, maar de wol is in de winkels waar ik ben geweest telkens op behalve in wit en die heb ik niet nodig. Weet iemand een goede zoekterm voor dit type zodat ik online kan zoeken? Het voelt een soort veloursachtig en als je de draad kapot trekt is het een soort dun touwtje met dat zachte spul eromheen.

pi_174059279
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh wow, shop! Welke andere kleur maak je? Leuk stofje is dat!

Ik heb jullie hulp nodig: ik heb namelijk een super fijne sjaal gemaakt van een bepaald type 'wol' (maar dan synthetisch :+)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wol lag bij Zeeman, en nu wilde ik nog meer sjaals maken, maar de wol is in de winkels waar ik ben geweest telkens op behalve in wit en die heb ik niet nodig. Weet iemand een goede zoekterm voor dit type zodat ik online kan zoeken? Het voelt een soort veloursachtig en als je de draad kapot trekt is het een soort dun touwtje met dat zachte spul eromheen.

[ afbeelding ]
Iets van babywol? Omdat het zo zacht voor een babytje :+
clone - kloon - ke kapa
pi_174061753
Chenillegaren
pi_174061950
Oh top dank je. Nog nooit van gehoord.
pi_174062272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:25 schreef twist02 het volgende:
[ afbeelding ]

Op de helft! O+
De achtergrond wordt in totaal 6 banen, steeds om en om licht- en donkergroen :)
O+ elke keer als ik die aapjes zie vind ik het jammer dat L ze niet meer op zijn muur heeft. Al vind ik de wolkjes en vliegtuigen van nu ook heel gaaf. Alleen laten de wolkjes los op de muur door de clean verf van histor }:|
pi_174063573
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh wow, shop! Welke andere kleur maak je? Leuk stofje is dat!

Ik heb jullie hulp nodig: ik heb namelijk een super fijne sjaal gemaakt van een bepaald type 'wol' (maar dan synthetisch :+)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wol lag bij Zeeman, en nu wilde ik nog meer sjaals maken, maar de wol is in de winkels waar ik ben geweest telkens op behalve in wit en die heb ik niet nodig. Weet iemand een goede zoekterm voor dit type zodat ik online kan zoeken? Het voelt een soort veloursachtig en als je de draad kapot trekt is het een soort dun touwtje met dat zachte spul eromheen.

[ afbeelding ]
Ik zit net de kruidvat-folder door te bladeren. Op p. 51 staat wol, is dat niet dezelfde?
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:47:55 #223
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_174067987
Oops, de jurk is iets te groot, even aanpassen dus. Anders passen ze hem pas volgende winter. Kan ik nummer 2 gelijk al kleiner maken! Als hij passend is, post ik wel een foto van N of L in de jurk.
Dit wordt de andere kleur

Het is een sweaterstofje van Chat Chocolat
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:49:00 #224
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_174068004
Leuk Sjaaltje Spees!
Breien en haken kan ik niet, dus maar in de winkel op zoek naar een sjaal voor de dames 🙈.
pi_174068379
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh wow, shop! Welke andere kleur maak je? Leuk stofje is dat!

Ik heb jullie hulp nodig: ik heb namelijk een super fijne sjaal gemaakt van een bepaald type 'wol' (maar dan synthetisch :+)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wol lag bij Zeeman, en nu wilde ik nog meer sjaals maken, maar de wol is in de winkels waar ik ben geweest telkens op behalve in wit en die heb ik niet nodig. Weet iemand een goede zoekterm voor dit type zodat ik online kan zoeken? Het voelt een soort veloursachtig en als je de draad kapot trekt is het een soort dun touwtje met dat zachte spul eromheen.

[ afbeelding ]
Heeft de Zeeman deze wol toevallig niet in de webshop?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')