abonnement Unibet Coolblue
pi_161441983
Mensen laatst iets thuisgekregen via DHL? Had de bezorger gemist, en geen idee waar dat pakketje van moet zijn :') Niks besteld iig
Moeten zij weten
  vrijdag 15 april 2016 @ 11:36:30 #252
62913 Blik
The one and Only!
pi_161442311
Ben nog niet echt onder de indruk van de Starbucks, beetje waterig. Geldt overigens niet voor alle varianten.

Belvita heb ik ook de nieuwe pakketjes binnen, zijn alweer allemaal gebroken :') Vind het erg jammer dat ze deze mogelijk niet hebben gepakt om de verschillende smaken uit te delen, want continue dezelfde komen me een beetje de neus uit moet ik zeggen. En aangezien ik niet echt onder de indruk ben van deze smaak heb ik ook weinig neiging om de andere smaken uit te proberen
pi_161459450
Iemand gemerkt dat er een flaw in het voucher systeem zit voor de Starbucks campagne?
pi_161461498
Ik vind die Starbucks coffee eigenlijk best wel ok. Laaaaaang niet zo lekker als een keer een warme verse kop latte natuurlijk, maar best ok voor de afwisseling.

Maar 1,77 euro per beker? Dat gaat hem echt niet worden.
pi_161462073
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:20 schreef Bowny het volgende:
Iemand gemerkt dat er een flaw in het voucher systeem zit voor de Starbucks campagne?
Wat dan ?
pi_161462081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 01:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik vind die Starbucks coffee eigenlijk best wel ok. Laaaaaang niet zo lekker als een keer een warme verse kop latte natuurlijk, maar best ok voor de afwisseling.

Maar 1,77 euro per beker? Dat gaat hem echt niet worden.
De koffie is ook wel oke ;) Maar drink net zo goed de goedkope variant van de lidl :P
Ik ga echt geen 1.77 voor de starbucks betalen :')
pi_161462904
Nou....ik wilde 7 bakkies voor m'n collega's halen....ze scannen 1 voucher en het hele bedrag ging er af :D
pi_161504493
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 07:48 schreef Bowny het volgende:
Nou....ik wilde 7 bakkies voor m'n collega's halen....ze scannen 1 voucher en het hele bedrag ging er af :D
staat in principe ook niet "1 per coupon" maar "1 per persoon". Fout van de cassiere? Gelukje voor jou in elk geval.
pi_161505712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 07:48 schreef Bowny het volgende:
Nou....ik wilde 7 bakkies voor m'n collega's halen....ze scannen 1 voucher en het hele bedrag ging er af :D
Hier ook :) (bij 3 bakjes)
pi_161510576
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

staat in principe ook niet "1 per coupon" maar "1 per persoon". Fout van de cassiere? Gelukje voor jou in elk geval.
Ach ja, ik gaf haar 7 coupons en na het scannen van de eerste ging het hele bedrag eraf.....dan valt er nog maar weinig te scannen, dus gaf ze de rest aan mij terug. :D
pi_161629165
Ik heb mij maar weer ingeschreven voor paradontax(insiders) en Nalu(trnd). Ben benieuwd..
Bij trnd kan je ook dreumesmelk testten trouwens, maar ik heb geen kinderen.
pi_161629737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 16:55 schreef Dragonberry het volgende:
Bij trnd kan je ook dreumesmelk testten trouwens, maar ik heb geen kinderen.
Kun je het nog wel testen :P
Moeten zij weten
pi_161650550
Doe nu mee aan Ivomar. Inderdaad écht marktonderzoek... geen doosjes, zakjes met de ingrediënten van een bakmix.. en een ouderwetse papieren vragenlijst met antwoordenvelop :D Iets van speltbrood, rolfondant en marsepein.. Maar hoe wil ik dat testen? Zijn 3 losse producten die wel of niet bij elkaar horen en zit geen instructie bij :P Iemand een idee hoeveel minuten, graden etc.?

[ Bericht 9% gewijzigd door Deezertje op 23-04-2016 15:16:47 ]
pi_161650841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:00 schreef Deezertje het volgende:
Doe nu mee aan Ivomar. Inderdaad écht marktonderzoek... geen doosjes, zakjes met de ingrediënten van een bakmix.. en een ouderwetse papieren vragenlijst met antwoordenvelop :D Iets van speltbrood, rolfondant en marsepein.. Maar hoe wil ik dat testen? Zijn 3 losse producten die wel of niet bij elkaar horen en zit geen instructie bij :P Iemand een idee hoeveel minuten, graden etc.?
Ik moet mijn pakket nog afhalen dus weet nog niet hoe het eruit ziet, maar de kans is op zich best groot dat het gewoon 3 losse producten zijn, was vorige keer dat ik iets ontving ook zo.
Voor rolfondant of marsepein is geen instructie nodig neem ik aan? Maar ik had de vorige keer wel een kopietje bij mijn bakmix zitten qua instructies, uiteraard wel een kopietje waarbij je geen merk kon zien. Misschien zijn ze die vergeten of zo?
pi_161650884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik moet mijn pakket nog afhalen dus weet nog niet hoe het eruit ziet, maar de kans is op zich best groot dat het gewoon 3 losse producten zijn, was vorige keer dat ik iets ontving ook zo.
Voor rolfondant of marsepein is geen instructie nodig neem ik aan? Maar ik had de vorige keer wel een kopietje bij mijn bakmix zitten qua instructies, uiteraard wel een kopietje waarbij je geen merk kon zien. Misschien zijn ze die vergeten of zo?
Als jij het zelfde pakketje hebt ben ik benieuwd of jij wel een instructie hebt. Maar hoe wil je marsepein/rolfondant testen? Los opeten? :P Ik zou ergens denken: brood maken en bedekken met die rolfondant en marsepein toevoegen ofzo? Maar dat is een rare combi.. We hebben wel een broodbakmachine, maar een mix zonder instructies is niet echt handig :P
pi_161650933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als jij het zelfde pakketje hebt ben ik benieuwd of jij wel een instructie hebt. Maar hoe wil je marsepein/rolfondant testen? Los opeten? :P Ik zou ergens denken: brood maken en bedekken met die rolfondant en marsepein toevoegen ofzo? Maar dat is een rare combi.. We hebben wel een broodbakmachine, maar een mix zonder instructies is niet echt handig :P
Ik denk dat je die rolfondant/marsepein voor wat anders moet gebruiken. Een taart of cupcakes bekleden of zo.
Ik ben mijn pakket vandaag misgelopen, dus haal hem begin volgende week op, als er bij mij wel een instructie bij zit zal ik het even melden :P
pi_161705839
Zijn er nog alternatieven naast Buzzer/Insider?
Moeten zij weten
pi_161707639
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 17:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zijn er nog alternatieven naast Buzzer/Insider?
trnd en ivomar
pi_161725534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als jij het zelfde pakketje hebt ben ik benieuwd of jij wel een instructie hebt. Maar hoe wil je marsepein/rolfondant testen? Los opeten? :P Ik zou ergens denken: brood maken en bedekken met die rolfondant en marsepein toevoegen ofzo? Maar dat is een rare combi.. We hebben wel een broodbakmachine, maar een mix zonder instructies is niet echt handig :P
pakket opgehaald, bij mij zit er rolfondant, marsepein, mix voor botercreme en mix voor bananenbrood in. Bij de mixen zit bij mij wel een instructie
pi_161726577
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

pakket opgehaald, bij mij zit er rolfondant, marsepein, mix voor botercreme en mix voor bananenbrood in. Bij de mixen zit bij mij wel een instructie
Horen alle 4 die producten ook bij elkaar?
pi_161727722
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Horen alle 4 die producten ook bij elkaar?
nee, zijn gewoon 4 losse producten.
pi_161742758
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Horen alle 4 die producten ook bij elkaar?
maar jij hebt dus geen mix voor bananenbrood maar een andere bakmix?
Wel erg weinig tijd krijg je ervoor trouwens om het spul te testen , uiterlijk volgende week dinsdag moet je de vragenlijsten terugsturen. Een week tijd om een bananenbrood te bakken, iets waar ik botercreme bij kan gebruiken en nog iets met rolfondant en marsepein.
pi_161742885
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:06 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar jij hebt dus geen mix voor bananenbrood maar een andere bakmix?
Wel erg weinig tijd krijg je ervoor trouwens om het spul te testen , uiterlijk volgende week dinsdag moet je de vragenlijsten terugsturen. Een week tijd om een bananenbrood te bakken, iets waar ik botercreme bij kan gebruiken en nog iets met rolfondant en marsepein.
Nee ik heb mix voor speltbrood
  woensdag 27 april 2016 @ 14:40:31 #274
370431 drakin
vurig typje
pi_161752903
Gister lag eindelijk de Starbucks bij mijn kiala punt. Maar is de redactie niet al voorbij?

Vind de koffie wel erg waterig smaken, vanmorgen de eerste geproefd.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_161757169
Gaan ze nu al weer scheerapparaten van Philips laten testen? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')