abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158648324


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png DonRaja (PM)
swtb_new_pm.png Drizzt_DoUrden (PM)
swtb_new_pm.png johannes_vermeer (PM)
swtb_new_pm.png KingRoland (PM)


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
pi_158685584
Goede TT
Ik ben inmiddels overleden.
pi_158758998
Wanneer worden de awards uitgereikt?
pi_158759592
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer worden de awards uitgereikt?
9 januari zijn de uitreikingen in het tuschinski theater.
pi_158759606
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

9 januari zijn de uitreikingen in het tuschinski theater.
Ok, dan heb ik tijd genoeg mijn smoking nog even te laten stomen.
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2016 @ 14:25:10 #6
35723 crew  GGMM
pi_158759634
Johannes zei dat het in Pathe Amersfoort was.

Was ik bijna voor niks gekomen. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158759650
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ok, dan heb ik tijd genoeg mijn smoking nog even te laten stomen.
Dresscode
pi_158759661
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Johannes zei dat het in Pathe Amersfoort was.

Was ik bijna voor niks gekomen. :r
Snap sowieso niet waarom ze het in een bioscoop willen houden.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 januari 2016 @ 14:28:40 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_158759704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom ze het in een bioscoop willen houden.
In een zwembad heb je een nat pak.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158762968
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer worden de awards uitgereikt?
Change in plans. Het is volgende week woensdag in Carré.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 januari 2016 @ 16:53:52 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_158763411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Change in plans. Het is volgende week woensdag in Carré.

Regel dan wel een taxi voor me ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158766205
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer worden de awards uitgereikt?
Geen zorgen KingRoland has everything on the hand.
pi_158771756
VBL / Ga door jongens. De triestheid in VBL tegenwoordig......

Kan dit topic dicht of gaan we allemaal personal issues in VBL posten?
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 21:56:39 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158772463
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:39 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Ga door jongens. De triestheid in VBL tegenwoordig......

Kan dit topic dicht of gaan we allemaal personal issues in VBL posten?
Dicht.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158772722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ontopic blijven.

Leuk doelpunt en ik wens jou het zelfde, tong :)
Ik was ontopic. Waarom grijp je niet in? Dit kan prima in het Premier League topic.
pi_158772753
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tong wenst ons een mooi jaar en vult zijn OP aan met een doelpunt, niks mis mee.
Hij opent 100 topics per dag. Voor elke scheet een. Wat een onzin weer.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 22:03:40 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158772799
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:01 schreef Casestudy het volgende:

[..]

Ik was ontopic. Waarom grijp je niet in? Dit kan prima in het Premier League topic.
Zie mijn reactie in dat topic. Daar moet u het mee doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158772883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zie mijn reactie in dat topic. Daar moet u het mee doen.
Heel raar misschien maar als je de afgelopen FAQ topics bekijkt, het komt elke keer maar weer op hetzelfde neer nietwaar? Dezelfde persoon over dit onderwerp. Doen de admins daar eigenlijk wat mee? Als ik ze confronteer krijg ik gelijk een crewbash op mijn harses.
pi_158773044
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heel raar misschien maar als je de afgelopen FAQ topics bekijkt, het komt elke keer maar weer op hetzelfde neer nietwaar? Dezelfde persoon over dit onderwerp. Doen de admins daar eigenlijk wat mee? Als ik ze confronteer krijg ik gelijk een crewbash op mijn harses.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zie mijn reactie in dat topic. Daar moet u het mee doen.
1/6 VBL / Mooi voetbaljaar 2016 toegewenst voor iedereen...... --> Premier League topic (kan eventueel als nieuwjaarswens)
2/6 VBL / Memphis Depay op 1 na slechtste aankoop --> Premier League topic/ Depaytopic / ManU-topic
3/6 VBL / Hiddink in London gearriveerd...... --> Premier League topic
4/6 VBL / Van Gaal is wel in vorm..... --> Van Gaal topic of Premier League topic
5/6 VBL / Wat hopen jullie vandaag ? Louis of Guus ? --> Van Gaal topic of Premier League topic
6/6 VBL / Haalt van Gaal de Kerst ? --> Van Gaal topic of Premier League topic

1/2 VBL / Het eventuele TV-debat van de kandidaat-FIFA voorzitters.... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)
2/2 VBL / Blatter en Platini voor acht jaar geschorst....... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)

1/4 VBL / Kortrijk schorst twee spelers na groepsverkrachting --> Randzakentopic
2/4 VBL / Jeroen Zoet sloopte WC in politiecel --> Randzakentopic
3/4 VBL / Geen kans op aanslagen tijdens WK-2018 in Rusland --> Randzakentopic / WK-Topic
4/4 VBL / Megabal bij kantoor KNVB gestolen --> Randzakentopic

1/1 VBL / Galatasaray meldt zich voor Tannane, Ricardo van Rhijn en Ryan Donk --> Transfertopic

Daadwerkelijk een tof topic:
VBL / Tong80's ode aan de helden

U wordt hartelijk bedankt voor deze topicmerges. En dit is pas 5 minuten tikwerk, laat staan als we iets beter ons best gaan doen. Misschien als jullie die bagger iets indammen, gaat hij veel meer nadenken over het maken van pareltjes zoals het laatste topic.

Maar serieus. Zijn jullie nou zo dom, of wij zo slim?

[ Bericht 0% gewijzigd door Casestudy op 02-01-2016 22:16:07 ]
pi_158773330
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Casestudy het volgende:

[..]

[..]

1/6 VBL / Mooi voetbaljaar 2016 toegewenst voor iedereen...... --> Premier League topic (kan eventueel als nieuwjaarswens)
2/6 VBL / Memphis Depay op 1 na slechtste aankoop --> Premier League topic/ Depaytopic / ManU-topic
3/6 VBL / Hiddink in London gearriveerd...... --> Premier League topic
4/6 VBL / Van Gaal is wel in vorm..... --> Van Gaal topic of Premier League topic
5/6 VBL / Wat hopen jullie vandaag ? Louis of Guus ? --> Van Gaal topic of Premier League topic
6/6 VBL / Haalt van Gaal de Kerst ? --> Van Gaal topic of Premier League topic

1/2 VBL / Het eventuele TV-debat van de kandidaat-FIFA voorzitters.... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)
2/2 VBL / Blatter en Platini voor acht jaar geschorst....... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)

1/4 VBL / Kortrijk schorst twee spelers na groepsverkrachting --> Randzakentopic
2/4 VBL / Jeroen Zoet sloopte WC in politiecel --> Randzakentopic
3/4 VBL / Geen kans op aanslagen tijdens WK-2018 in Rusland --> Randzakentopic / WK-Topic
4/4 VBL / Megabal bij kantoor KNVB gestolen --> Randzakentopic

1/1 VBL / Galatasaray meldt zich voor Tannane, Ricardo van Rhijn en Ryan Donk --> Transfertopic

Daadwerkelijk een tof topic:
VBL / Tong80's ode aan de helden

U wordt hartelijk bedankt voor deze topicmerges. En dit is pas 5 minuten tikwerk, laat staan als we iets beter ons best gaan doen. Misschien als jullie die bagger iets indammen, gaat hij veel meer nadenken over het maken van pareltjes zoals het laatste topic.
hier kan geen mod meer tegen op
pi_158773358
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

hier kan geen mod meer tegen op
Het gaat mij niet om gelijk krijgen, het gaat mij om een inhoudelijke discussie.

:P
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 22:17:58 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158773402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Casestudy het volgende:

[..]

[..]

1/6 VBL / Mooi voetbaljaar 2016 toegewenst voor iedereen...... --> Premier League topic (kan eventueel als nieuwjaarswens)
2/6 VBL / Memphis Depay op 1 na slechtste aankoop --> Premier League topic/ Depaytopic / ManU-topic
3/6 VBL / Hiddink in London gearriveerd...... --> Premier League topic
4/6 VBL / Van Gaal is wel in vorm..... --> Van Gaal topic of Premier League topic
5/6 VBL / Wat hopen jullie vandaag ? Louis of Guus ? --> Van Gaal topic of Premier League topic
6/6 VBL / Haalt van Gaal de Kerst ? --> Van Gaal topic of Premier League topic

1/2 VBL / Het eventuele TV-debat van de kandidaat-FIFA voorzitters.... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)
2/2 VBL / Blatter en Platini voor acht jaar geschorst....... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)

1/4 VBL / Kortrijk schorst twee spelers na groepsverkrachting --> Randzakentopic
2/4 VBL / Jeroen Zoet sloopte WC in politiecel --> Randzakentopic
3/4 VBL / Geen kans op aanslagen tijdens WK-2018 in Rusland --> Randzakentopic / WK-Topic
4/4 VBL / Megabal bij kantoor KNVB gestolen --> Randzakentopic

1/1 VBL / Galatasaray meldt zich voor Tannane, Ricardo van Rhijn en Ryan Donk --> Transfertopic

Daadwerkelijk een tof topic:
VBL / Tong80's ode aan de helden

U wordt hartelijk bedankt voor deze topicmerges. En dit is pas 5 minuten tikwerk, laat staan als we iets beter ons best gaan doen. Misschien als jullie die bagger iets indammen, gaat hij veel meer nadenken over het maken van pareltjes zoals het laatste topic.
Hmm, Guus en Lowietje zijn/waren trending èn Nederlandse (bonds)coaches, dus niks mis met een eigen topic. Wat randzakentopics tussendoor is niet erg. Ik ga de rest eens bekijken en een oordeel vellen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158773534
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hmm, Guus en Lowietje zijn/waren trending 1en Nederlandse (bonds)coaches, dus niks mis met een eigen topic.
Één topic allicht. Drie topics echter?

quote:
Wat randzakentopics tussendoor is niet erg.
Maar ze kunnen wel gecentreerd worden. E.g. randzakentopic.

Als iedereen die onzin gaat posten, hadden alleen vandaag al de pizza bij Vapiano van Lex Immers een eigen topic gehad, een roddel over de Guzman, het bezoek van Toornstra aan een dartspot en het interview met Ziyech dat Feyenoord hem overal behalve de 10 positie wilde neerzetten.

Let op: dit waren alleen berichten die ik vandaag terugvond en van één club. Dat wordt een absurde wildgroei aan topics. Mag ik aannemen dat iedereen dezelfde rechten heeft als Tong80? Brace for impact, zou ik dan zeggen.

quote:
Ik ga de rest eens bekijken en een oordeel vellen.
Allicht een goede tip: kijken hoe vaak deze geluiden al te horen zijn geweest en iets meer aan de voorkant pogen te monitoren. Geen crewbash, gewoon een tip.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 22:25:09 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158773695
Randzaken/kleine nieuwtjes-topic is weer van de baan geschoven. De allerlulligste topics gaan ook gewoon snel op slot, boeit niet wie de ts is.

Verder heeft tong geen enkele extra rechten, hou daar nou allemaal eens over op.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin zaterdag 2 januari 2016 @ 22:39:34 #25
35723 crew  GGMM
pi_158774376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Casestudy het volgende:

[..]

[..]

1/6 VBL / Mooi voetbaljaar 2016 toegewenst voor iedereen...... --> Premier League topic (kan eventueel als nieuwjaarswens)
2/6 VBL / Memphis Depay op 1 na slechtste aankoop --> Premier League topic/ Depaytopic / ManU-topic
3/6 VBL / Hiddink in London gearriveerd...... --> Premier League topic
4/6 VBL / Van Gaal is wel in vorm..... --> Van Gaal topic of Premier League topic
5/6 VBL / Wat hopen jullie vandaag ? Louis of Guus ? --> Van Gaal topic of Premier League topic
6/6 VBL / Haalt van Gaal de Kerst ? --> Van Gaal topic of Premier League topic

1/2 VBL / Het eventuele TV-debat van de kandidaat-FIFA voorzitters.... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)
2/2 VBL / Blatter en Platini voor acht jaar geschorst....... --> Blatter / Platini topic (reeds 16 topics)

1/4 VBL / Kortrijk schorst twee spelers na groepsverkrachting --> Randzakentopic
2/4 VBL / Jeroen Zoet sloopte WC in politiecel --> Randzakentopic
3/4 VBL / Geen kans op aanslagen tijdens WK-2018 in Rusland --> Randzakentopic / WK-Topic
4/4 VBL / Megabal bij kantoor KNVB gestolen --> Randzakentopic

1/1 VBL / Galatasaray meldt zich voor Tannane, Ricardo van Rhijn en Ryan Donk --> Transfertopic

Daadwerkelijk een tof topic:
VBL / Tong80's ode aan de helden

U wordt hartelijk bedankt voor deze topicmerges. En dit is pas 5 minuten tikwerk, laat staan als we iets beter ons best gaan doen. Misschien als jullie die bagger iets indammen, gaat hij veel meer nadenken over het maken van pareltjes zoals het laatste topic.

Maar serieus. Zijn jullie nou zo dom, of wij zo slim?
Ja, laten we alles centraal houden. Het gaat al zo goed met VBL namelijk. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158774839
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Randzaken/kleine nieuwtjes-topic is weer van de baan geschoven. De allerlulligste topics gaan ook gewoon snel op slot, boeit niet wie de ts is.

Verder heeft tong geen enkele extra rechten, hou daar nou allemaal eens over op.
Ik zeg nergens dat hij extra rechten heeft? :? Ik vroeg enkel of ik mag aannemen dat iedereen dezelfde rechten heeft. Begrijpend lezen, dat hebben ze in het oosten van het land toch ook wel gegeven op de basisschool?

Iets wat jij nu overigens bevestigd hebt. Waarvan akte.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:54:05 #27
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158777455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef Casestudy het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij extra rechten heeft? :? Ik vroeg enkel of ik mag aannemen dat iedereen dezelfde rechten heeft. Begrijpend lezen, dat hebben ze in het oosten van het land toch ook wel gegeven op de basisschool?

Iets wat jij nu overigens bevestigd hebt. Waarvan akte.
Stel je eens niet zo aan joh debiel
pi_158777588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Stel je eens niet zo aan joh debiel
Rustaahg.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 00:12:07 #29
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158778215
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Stel je eens niet zo aan joh debiel
Doe rustug.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin zondag 3 januari 2016 @ 00:12:52 #30
35723 crew  GGMM
pi_158778239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Stel je eens niet zo aan joh debiel
Ik schrik hiervan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 3 januari 2016 @ 00:13:58 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158778297
Letten jullie scherp op nu GGMM weer mag posten aan Badr hebben we al genoeg in het Feyenoord topic.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin zondag 3 januari 2016 @ 00:14:38 #32
35723 crew  GGMM
pi_158778327
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Letten jullie scherp op nu GGMM weer mag posten aan Badr hebben we al genoeg in het Feyenoord topic.
Ik heb nog helemaal niet gepost in het Feyenoord topic, gek.

Dat komt bij de volgende verliespartij wel weer. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 3 januari 2016 @ 00:17:59 #33
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158778434
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal niet gepost in het Feyenoord topic, gek.

Dat komt bij de volgende verliespartij wel weer. :)
Je verheugd je er nu al op zeker :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin zondag 3 januari 2016 @ 00:18:18 #34
35723 crew  GGMM
pi_158778447
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je verheugd je er nu al op zeker :)
verheugt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 00:19:35 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158778496
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

verheugt
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158783505
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Doe rustug.
Hartelijk dank voor het serieus nemen van de steeds sterker wordende geluiden tegen de topicshotguntechniek van Tong80. Ik heb gezien dat jullie terecht een heroverweging hebben gemaakt van topics die wel en niet open bleven.

Mijn vraag is wel waarom deze twee topics niet gemerged zijn of één ervan gesloten is:

VBL / Van Gaal is wel in vorm.....
VBL / Haalt van Gaal de Kerst ?

Beiden draaien namelijk om het eventuele ontslag van Van Gaal en persgerelateerde zaken rondom dit onderwerp. Ik hoor graag van je of je hier toevallig overheen gekeken hebt, of een bewuste keuze gemaakt hebt om de topics toch open te houden. :)

Mijn persoonlijke overweging zou zijn deze open te houden:

VBL / Van Gaal is wel in vorm.....

Deze heeft namelijk nog een vorm van discussie opgeleverd. :) Het zou overigens prettig zijn als de topictitels iets duidelijker worden, zodat men weet waar het topic over gaat.
pi_158783912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Verder heeft tong geen enkele extra rechten, hou daar nou allemaal eens over op.
Gaarne beroep ik me op deze uitspraak. Jurisprudentie en zulks.
pi_158783990
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef Casestudy het volgende:

[..]

Gaarne beroep ik me op deze uitspraak. Jurisprudentie en zulks.
Eens, ik denk zelfs dat er instanties zijn die Danny betalen om tong van de straat te houden.
pi_158787281
Waarom zijn de topics van casestudy gesloten?
pi_158787316
Waarom verwijder je mijn post?

Ik mag toch free Onlogisch zeggen?
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 14:44:58 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158787343
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zijn de topics van casestudy gesloten?
tong kopiëren, hilarisch hoor.

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef Doublepain het volgende:
Waarom verwijder je mijn post?

Ik mag toch free Onlogisch zeggen?
Zie reactie in het topic.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158787435
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

tong kopiëren, hilarisch hoor.

[..]

Zie reactie in het topic.
Dus als tong iets doet mag het en als iemand anders het doet mag het niet. Dan gelden er voor tong toch andere regels.
  zondag 3 januari 2016 @ 14:53:03 #43
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158787562
Jezus Christus te paard wat zijn jullie een zeikwijven. En dat noemt zich voetbalfans, he papa hij doet iets wat ik niet leuk vind, DOE ER WAT AAN. ;( ;( ;(

Ik heb het al eerder gezegd en doe het hier dan maar weer, als je niet reageert dan zie je het ook minder. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige maar ik vind die topics van tong soms wel handig, niet iedereen in VBL zit vuistdiep in alle slowchats.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158787648
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef MPC60 het volgende:
Jezus Christus te paard wat zijn jullie een zeikwijven. En dat noemt zich voetbalfans, he papa hij doet iets wat ik niet leuk vind, DOE ER WAT AAN. ;( ;( ;(

Ik heb het al eerder gezegd en doe het hier dan maar weer, als je niet reageert dan zie je het ook minder. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige maar ik vind die topics van tong soms wel handig, niet iedereen in VBL zit vuistdiep in alle slowchats.
Sorry, maar al die personal issues topics horen hier niet maar in R&P bijvoorbeeld. Maar het moet kunnen omdat het maar 'tong' is en wat nou als iemand anders dat doet?
  Forum Admin zondag 3 januari 2016 @ 15:01:07 #45
35723 crew  GGMM
pi_158787814
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:53 schreef MPC60 het volgende:
Jezus Christus te paard wat zijn jullie een zeikwijven. En dat noemt zich voetbalfans, he papa hij doet iets wat ik niet leuk vind, DOE ER WAT AAN. ;( ;( ;(

Ik heb het al eerder gezegd en doe het hier dan maar weer, als je niet reageert dan zie je het ook minder. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige maar ik vind die topics van tong soms wel handig, niet iedereen in VBL zit vuistdiep in alle slowchats.
Dat dus.
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef Casestudy het volgende:

[..]

Gaarne beroep ik me op deze uitspraak. Jurisprudentie en zulks.
Wat een wijf ben jij zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158788086
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

tong kopiëren, hilarisch hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dus als tong iets doet mag het en als iemand anders het doet mag het niet. Dan gelden er voor tong toch andere regels.
Waarom mag Tong80 dingen die ik niet mag?
pi_158788116
Waarom wordt dit gesloten:

VBL / Ode aan een voetballer

En mag dit open blijven:

VBL / Tong80's ode aan de helden

?
pi_158788513
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:12 schreef Casestudy het volgende:
Waarom wordt dit gesloten:

VBL / Ode aan een voetballer

En mag dit open blijven:

VBL / Tong80's ode aan de helden

?
Copyright issues. Tong80 productions
  zondag 3 januari 2016 @ 17:04:04 #49
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_158791303
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:12 schreef Casestudy het volgende:
Waarom wordt dit gesloten:

VBL / Ode aan een voetballer

En mag dit open blijven:

VBL / Tong80's ode aan de helden

?
Omdat bepaalde mensen nou eenmaal meer mogen dan anderen al zal dat nooit door de mods/admins worden toegegeven.
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 3 januari 2016 @ 17:16:30 #50
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158791651
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Sorry, maar al die personal issues topics horen hier niet maar in R&P bijvoorbeeld. Maar het moet kunnen omdat het maar 'tong' is en wat nou als iemand anders dat doet?
Degene met de 'personal issues' zijn juist de stoere voetbalboys die constant als een ongesteld wijf reageren op al die topics. Dus ik zou zeggen neem doublepain z'n advies op en ga met je personal issues lekker in r&p posten.

Jullie zorgen zelf voor een atmosfeer waar je nieuwe mensen weg jaagt, denk je nou echt dat iedereen weet wat in welke slowchats thuis hoort? Het mooie van een forum is juist dat er veel topics zijn waar je lekker op kan reageren. Jullie willen alles binnen het kliekje houden maar daarmee help je VBL juist mee om zeep.

Imho, m'n twee centen, dit, dat en bedankt Hans.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158791678
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Degene met de 'personal issues' zijn juist de stoere voetbalboys die constant als een ongesteld wijf reageren op al die topics. Dus ik zou zeggen neem doubleren z'n advies op en ga met je personal issues lekker in r&p posten.
idd ja, want die openen topics erover.
  zondag 3 januari 2016 @ 17:21:00 #52
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158791769
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

idd ja, want die openen topics erover.
Ga eens een willekeurig topic nalezen, nog voordat er een normale reactie is geweest zijn er al twintig stoere boys langs geweest om het topic compleet te vernagelen maar nee dat willen jullie niet zien, jullie zien helemaal niks meer door de blinde haat naar 1 user.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158791831
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:21 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ga eens een willekeurig topic nalezen, nog voordat er een normale reactie is geweest zijn er al twintig stoere boys langs geweest om het topic compleet te vernagelen maar nee dat willen jullie niet zien, jullie zien helemaal niks meer door de blinde haat naar 1 user.
Anders bekijk je de OP dan even knul.

Copy paste en dan een smiley eronder, ja leuk man dat scheelt een klik naar de FP..

Niet eens een eigen bevinding van TS zelf, maar idd dan ligt het aan de users.

^O^
pi_158791948
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef MPC60 het volgende:
Het mooie van een forum is juist dat er veel topics zijn waar je lekker op kan reageren.
Die topics worden per direct dicht gegooid als ze door iemand anders dan die dwaas geopend zijn.
pi_158791959
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Anders bekijk je de OP dan even knul.

Copy paste en dan een smiley eronder, ja leuk man dat scheelt een klik naar de FP..

Niet eens een eigen bevinding van TS zelf, maar idd dan ligt het aan de users.

^O^
_O_
  zondag 3 januari 2016 @ 18:32:16 #56
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_158793685
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef Casestudy het volgende:

[..]

Die topics worden per direct dicht gegooid als ze door iemand anders dan die dwaas geopend zijn.
Dit is niet helemaal waar.
pi_158796337
Mag het Ajax topic gewoon over Ajax gaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 3 januari 2016 @ 19:54:19 #58
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_158796813
Done
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 20:19:15 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_158798030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, laten we alles centraal houden. Het gaat al zo goed met VBL namelijk. :)
Jij begrijpt het. In NWS heb je ook van die zeikerds. TIMMMMMMM toen nog NWS-mod heeft me destijds gevraagd hun crew te versterken. Bleef liever mezelf. 'Ga vooral door met topics openen.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 21:21:49 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_158801153
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Degene met de 'personal issues' zijn juist de stoere voetbalboys die constant als een ongesteld wijf reageren op al die topics. Dus ik zou zeggen neem doublepain z'n advies op en ga met je personal issues lekker in r&p posten.

Jullie zorgen zelf voor een atmosfeer waar je nieuwe mensen weg jaagt, denk je nou echt dat iedereen weet wat in welke slowchats thuis hoort? Het mooie van een forum is juist dat er veel topics zijn waar je lekker op kan reageren. Jullie willen alles binnen het kliekje houden maar daarmee help je VBL juist mee om zeep.

Imho, m'n twee centen, dit, dat en bedankt Hans.
Mijn woorden. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zondag 3 januari 2016 @ 21:46:15 #61
35723 crew  GGMM
pi_158802405
Ja verdomme, was net aan het lezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 21:54:18 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_158802796
quote:
8s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ja verdomme, was net aan het lezen.
Jammer :D

Misschien gewoon beter. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158802873
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij begrijpt het. In NWS heb je ook van die zeikerds. TIMMMMMMM toen nog NWS-mod heeft me destijds gevraagd hun crew te versterken. Bleef liever mezelf. 'Ga vooral door met topics openen.'

:P
Die nemen we dan niet meer serieus
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 22:14:19 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_158803941
Kan een VBL-modje me uitleggen waarom de laffe aanvallen op mij in dit topic al 24 uur blijven staan en mijn reacties binnen 10 minuten worden verwijderd. :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 22:15:35 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_158804006
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

tong kopiëren, hilarisch hoor.

En dan ook nog eens tenenkrommend slecht. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158804106
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef tong80 het volgende:
Kan een VBL-modje me uitleggen waarom de laffe aanvallen op mij in dit topic al 24 uur blijven staan en mijn reacties binnen 10 minuten worden verwijderd. :?

:P
Jij krijgt altijd een speciale behandeling.
pi_158804866
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef tong80 het volgende:
Kan een VBL-modje me uitleggen waarom de laffe aanvallen op mij in dit topic al 24 uur blijven staan en mijn reacties binnen 10 minuten worden verwijderd. :?

:P
Aanvallen op jou?

Oke knul
pi_158804876
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

En dan ook nog eens tenenkrommend slecht. :D

:P
Precies op jouw niveau waren ze. Hemeltergend kut.
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 22:39:31 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_158805083
Mijn god. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 3 januari 2016 @ 22:39:55 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_158805100
Sick
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158806328
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn god. :D

:T
Hoe zat het eigenlijk met je topic dat je nooit meer in VBL zou posten?
  Trouwste user 2022 maandag 4 januari 2016 @ 09:43:37 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_158811361
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe zat het eigenlijk met je topic dat je nooit meer in VBL zou posten?
Die is uit het veld geslagen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158813492
Gaat dit nou echt een terugkerend ding worden jongens?

Als je je stoort aan de topics van tong, maak een TR aan en wij bekijken het. Als het echt bagger is, sluiten we dat zelf wel. Ga niet voor modje spelen in de topics aub.

God, ik klink gewoon als Beenhakker hiero...

Ga niet 'als tong het mag, doe ik het lekker ook' gedrag vertonen. Je wordt op dezelfde manier behandeld, kappen met dat Calimero gedoe aub.

Oh, en nog de beste wensen allemaal!
BFF met GGMM
pi_158827496
Hallo geacht panel.

Zouden jullie een kijkje kunnen nemen in het Ajax-topic? De wijven gillen in het rond, inhoud is er niet.
  maandag 4 januari 2016 @ 20:33:27 #75
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_158827762
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo geacht panel.

Zouden jullie een kijkje kunnen nemen in het Ajax-topic? De wijven gillen in het rond, inhoud is er niet.
Done.
pi_158827798
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Done.
  Forum Admin maandag 4 januari 2016 @ 20:35:51 #77
35723 crew  GGMM
pi_158827857
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Gaat dit nou echt een terugkerend ding worden jongens?
De topics van tong? Nee joh, dit was de laatste keer.

:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 maandag 4 januari 2016 @ 21:44:51 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_158830574
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

De topics van tong? Nee joh, dit was de laatste keer.

:D
Wiel Coerver.....

'Kappen nou.' :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 januari 2016 @ 13:11:17 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_158844825
Modje die er 'omstreden' van kan maken ? Anders krijgen we dat gezeik weer.

VBL / Onstreden goal in WK-finale 1966 terecht goedgekeurd

Alvast bedankt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 12:05:29 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158869039
Tong loopt btw opzichtig te trollen wat betreft de Kuip in het topic over het nieuwe stadion.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158869066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tong loopt btw opzichtig te trollen wat betreft de Kuip in het topic over het nieuwe stadion.
Eens. TR gemaakt.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 12:08:25 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158869085
VBL / Stadion aan de maas voor Feyenoord......

Hier post 4.
Dat is olie op het vuur gooien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 12:10:42 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_158869129
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tong loopt btw opzichtig te trollen wat betreft de Kuip in het topic over het nieuwe stadion.
Juist niet.

Ik snap jullie niet.

Het was goede bedoeld. Ik heb warme gevoelens aan de Kuip.

Het is maar net hoe je het opvat.

Triest voor jullie als je zo negatief in het leven staat.

Heb als positivo echt medelijden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 12:11:45 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_158869152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
VBL / Stadion aan de maas voor Feyenoord......

Hier post 4.
Dat is olie op het vuur gooien.
Laat maar. Ik laat me niet meer kennen.

Geen beginnen aan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 12:15:38 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158869235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Laat maar. Ik laat me niet meer kennen.

Geen beginnen aan.

:P
Kop op Tong ik bemoei me nooit met deze discussie maar na iets te weinig posts en reactie de Kuip gruwelijk noemen en blij zijn als Nederland ervan is verlost is gewoon onzin posten in de weet dat je reacties krijgt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 12:17:04 #86
35723 crew  GGMM
pi_158869269
De kuip is ook een vreselijk bouwval toch? Snap niet waarom je je zo druk maakt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 12:21:28 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158869355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:17 schreef GGMM het volgende:
De kuip is ook een vreselijk bouwval toch? Snap niet waarom je je zo druk maakt.
Het was dan ook een reactie die ook zo van GGMM had kunnen komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158877540
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. :)
Wanneer ga je weer mod worden?
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 18:04:06 #89
35723 crew  GGMM
pi_158877963
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer mod worden?
Zodra ik gevraagd wordt natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158877978
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zodra ik gevraagd wordt natuurlijk.
Misschien wil Drizzt je wel voordragen. :+
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 18:05:33 #91
35723 crew  GGMM
pi_158877995
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien wil Drizzt je wel voordragen. :+
Daar ga ik wel van uit, ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158881990
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zodra ik gevraagd wordt natuurlijk.
word*
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 20:30:33 #93
35723 crew  GGMM
pi_158882073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

word*
Bedankt voor de feedback.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158883058
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt voor de feedback.
Dat dit kan. :o
  Trouwste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 19:55:29 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_158909591
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het was dan ook een reactie die ook zo van GGMM had kunnen komen.
Onparteidige user. Net zoals ik.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 19:59:42 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_158909745
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kop op Tong ik bemoei me nooit met deze discussie maar na iets te weinig posts en reactie de Kuip gruwelijk noemen en blij zijn als Nederland ervan is verlost is gewoon onzin posten in de weet dat je reacties krijgt.
Het is een bouwval. Net zoals ik niet meeloop met de meute om Heerenveen zo leuk te vinden. Hebben beiden niks meer met voetbal te maken. Verklaar eens waarom ieder jaar de bekerfinale in de Kuip wordt gespeeld. De Arena mag afgezeken worden. Oh wee als je ook maar iets zegt over dat stadion aan de maas. Waar je niet droog kunt zitten en het ze nog nat achter de oren is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158922501
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is een bouwval. Net zoals ik niet meeloop met de meute om Heerenveen zo leuk te vinden. Hebben beiden niks meer met voetbal te maken. Verklaar eens waarom ieder jaar de bekerfinale in de Kuip wordt gespeeld. De Arena mag afgezeken worden. Oh wee als je ook maar iets zegt over dat stadion aan de maas. Waar je niet droog kunt zitten en het ze nog nat achter de oren is.

:P
Wow.
pi_158934620
VBL / Goed slapen is het nieuwe trainen

Er kwam net een discussie op gang, man.
pi_158934904
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:07 schreef Rickertman96 het volgende:
VBL / Goed slapen is het nieuwe trainen

Er kwam net een discussie op gang, man.
Jij hebt binnenkort voldoende tijd om te slapen.
BFF met GGMM
  Forum Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 18:19:28 #100
35723 crew  GGMM
pi_158934959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij hebt binnenkort voldoende tijd om te slapen.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158935494
Ik vroeg mij af waarom vandaag +20 topics in VBL gesloten zijn die qua inhoud aardig overeen komen met de inhoud van de topics van die ene persoon die altijd dit soort topics post?

Ik heb die vraag eerst in FB gesteld, maar Danny heeft te weinig kennis van de context om er iets over te zeggen. Op het eerst gezicht lijken het hem prima voetbaltopics die nu zijn gesloten.
FB / 221,8 berichten per dag door Ajacied422???

Gesloten topics dragen niet bij aan een positieve sfeer hier op FOK.
pi_158935550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vroeg mij af waarom vandaag +20 topics in VBL gesloten zijn die qua inhoud aardig overeen komen met de inhoud van de topics van die ene persoon die altijd dit soort topics post?

Ik heb die vraag eerst in FB gesteld, maar Danny heeft te weinig kennis van de context om er iets over te zeggen. Op het eerst gezicht lijken het hem prima voetbaltopics die nu zijn gesloten.
FB / 221,8 berichten per dag door Ajacied422???

Gesloten topics dragen niet bij aan een positieve sfeer hier op FOK.
_O-
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 18:41:07 #103
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_158935596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vroeg mij af waarom vandaag +20 topics in VBL gesloten zijn die qua inhoud aardig overeen komen met de inhoud van de topics van die ene persoon die altijd dit soort topics post?

Ik heb die vraag eerst in FB gesteld, maar Danny heeft te weinig kennis van de context om er iets over te zeggen. Op het eerst gezicht lijken het hem prima voetbaltopics die nu zijn gesloten.
FB / 221,8 berichten per dag door Ajacied422???

Gesloten topics dragen niet bij aan een positieve sfeer hier op FOK.
Ik had in FB inmiddels al wel duidelijkheid verschaft. Moest gewoon wat beter kijken.

Overigens valt me wel op dat er opeens een heel groepje is dat - mogelijk om een statement te maken - opeens een enorme berg posts gaat plaatsen in eenzelfde stijl als tong80, maar dan wel met een reden anders dan positief bijdragen. Meer met als reden 'zie je wel, als iedereen het gaat doen wordt er opeens ingegrepen'. Zo komt het even op mij over. En ik zei daarover eerder al;

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:42 schreef Danny het volgende:

[..]

De mods zijn dan ook degenen die moeten beoordelen wanneer iets wel kan, wanneer iets niet kan en wanneer iets wel kan maar er toch moet worden ingegrepen omdat er een overspoeling dreigt. Context is daarbij heel belangrijk, maar er spelen ook andere factoren mee. Als er twee mensen een topic openen met ongeveer hetzelfde onderwerp hoeft dat niet altijd een probleem te zijn, en toch kan het zo zijn dat topic 3,4,5 en 78 over hetzelfde onderwerp wél een slotje krijgen.
Het lijkt er nu een beetje op dat geprobeerd wordt alsnog een ban op topics door een specifiek iemand voor elkaar te krijgen door een stortvloed soortgelijk gedrag te creëren. Kan best dat het niet zo bedoeld is, maar ik kan me vanuit de moderators voorstellen dat het om die reden gesloten wordt. Eén iemand die (al sinds 2000) wat topics opent met als reden leuke topics openen is wat anders dan 10 anderen die (sinds vandaag) hetzelfde doen met als reden ervoor te zorgen dat de ander moet stoppen (en daarmee 50 topics hebben ipv 5).
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 18:42:29 #104
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_158935653
Kortom; het gaat om de intentie in dit geval. Er is een discussie over, je krijgt je zin niet, je gaat met een groepje anderen eens even laten zien hoe oneerlijk we wel niet zijn en voila.
Laten we dat gewoon niet doen en deze manier van doen niet doorzetten. Is niet productief en maakt het er niet gezelliger op.

Doe gewoon wat je altijd deed, negeer wat je niet leuk vindt :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158935671
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij hebt binnenkort voldoende tijd om te slapen.
En dat is mod, goed antwoord.
pi_158935820
Volwassen kerels die als kleine kinderen 'ja maar hij doet het ook'-gedrag vertonen. En dan geschokt reageren als die bagger gesloten wordt.

Ik ben meestal de positieve hier, maar zulk gedrag vind ik kleinzielig en kinderachtig. Dan maar even een tegengeluid na al het positivisme. Grow up!
BFF met GGMM
pi_158936125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende: 'ja maar hij doet het ook'-gedrag.
?

Daar heb ik helemaal niets meer op tegen hoor. Al maakt ie er nog een paar duizend bij, boeiend. Ik wil gewoon de users op de hoogte houden met wat voetbalfeitjes/gebeurtenissen. Dat is geen bagger. We vullen elkaar zelfs aan.
pi_158936150
Er wordt gewoon met 2 maten gemeten. Niet Danny zijn schuld, maar wel die van de mods. Die laten het van tong veel te vaak toe. En het antwoord op Rickert slaat al helemaal nergens op van Don :')
pi_158936174
En zoals Rickert zegt stond er ook gewoon informatie in, waarvan de FOK users profiteren.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:02:59 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158936296
Volgens mij is het probleem toch ook meer dat er topics worden geopend die (imo) helemaal niet topicwaardig zijn.

Er werd vandaag volgens mij een topic geopend over het invoeren van een vidoescheids in Nederland. Topicwaardig.

Voor elk nieuwsberichtje inzake het FIFA schandaal een topic openen is een beetje debiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 19:03:45 #111
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_158936323
Er wordt bewust lemming-gedrag vertoond om te klieren. Dat is heel jammer, want we waren op de goede weg, zelfs zover dat users die eigenlijk nooit meer terug mochten komen toch zijn teruggelaten, maar dat houdt niet in dat alles nu natuurlijk maar geaccepteerd wordt. Concreet houdt het in dat je gewoon lekker moet doen wat je altijd deed, negeert wat je niet leuk vindt en niet doelbewust de grenzen op zoekt. We zijn als crew heel wat coulanter als het op wangedrag aan komt, maar we zijn natuurlijk niet gek en zijn ook niet van plan de boel te laten vergallen door mensen die het niet kunnen uitstaan dat ze hun zin niet krijgen mbt een specifieke user.

Dat houdt in dat we veel coulanter zijn, maar áls er dan te ver en veel wordt doorgegaan we dat uiteindelijk ook veel harder zullen aanpakken, om het voor de mensen die wél meegaan en meedoen in de positiviteits-sfeer ook daadwerkelijk leuk te HOUDEN.

Dus doe iedereen een plezier, inclusief jezelf, en laat het gaan. Er gaat niets goeds uit komen door dit soort dingen op het spits te drijven. Zeker niet als heel duidelijk is met welke reden deze topics opeens geopend worden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158936467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Danny het volgende:
Er wordt bewust lemming-gedrag vertoond om te klieren. Dat is heel jammer, want we waren op de goede weg, zelfs zover dat users die eigenlijk nooit meer terug mochten komen toch zijn teruggelaten, maar dat houdt niet in dat alles nu natuurlijk maar geaccepteerd wordt. Concreet houdt het in dat je gewoon lekker moet doen wat je altijd deed, negeert wat je niet leuk vindt en niet doelbewust de grenzen op zoekt. We zijn als crew heel wat coulanter als het op wangedrag aan komt, maar we zijn natuurlijk niet gek en zijn ook niet van plan de boel te laten vergallen door mensen die het niet kunnen uitstaan dat ze hun zin niet krijgen mbt een specifieke user.

Dat houdt in dat we veel coulanter zijn, maar áls er dan te ver en veel wordt doorgegaan we dat uiteindelijk ook veel harder zullen aanpakken, om het voor de mensen die wél meegaan en meedoen in de positiviteits-sfeer ook daadwerkelijk leuk te HOUDEN.

Dus doe iedereen een plezier, inclusief jezelf, en laat het gaan. Er gaat niets goeds uit komen door dit soort dingen op het spits te drijven. Zeker niet als heel duidelijk is met welke reden deze topics opeens geopend worden.
Welke reden dan? Er worden hier allemaal redenen genoemd en als het ware in mijn mond gestopt terwijl dat helemaal niet waar is.
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 19:14:57 #113
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_158936746
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Welke reden dan? Er worden hier allemaal redenen genoemd en als het ware in mijn mond gestopt terwijl dat helemaal niet waar is.
Met als reden duidelijk maken naar mods toe dat als iedereen zou doen wat tong doet er opeens wél wordt ingegrepen. Newsflash; dat geldt voor élk soort post en élk soort topic. En nu opeens na een discussie in FB over tong80 topics met een groepje soortgelijke topics openen, zelfs met tong smilie eronder, is wel een heel duidelijke poging tot oproerkraaien. Doen alsof je de vermoorde onschuld bent siert je trouwens niet. Had je meer mans ingeschat dan dat. Maar je hebt je punt gemaakt dat als een groep mensen opeens een stortvloed aan topics opent we daarop ingrijpen. Chapeau :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158936943
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Met als reden duidelijk maken naar mods toe dat als iedereen zou doen wat tong doet er opeens wél wordt ingegrepen. Newsflash; dat geldt voor élk soort post en élk soort topic. En nu opeens na een discussie in FB over tong80 topics met een groepje soortgelijke topics openen, zelfs met tong smilie eronder, is wel een heel duidelijke poging tot oproerkraaien. Doen alsof je de vermoorde onschuld bent siert je trouwens niet. Had je meer mans ingeschat dan dat. Maar je hebt je punt gemaakt dat als een groep mensen opeens een stortvloed aan topics opent we daarop ingrijpen. Chapeau :)
Ik heb nergens de naam 'tong80' laten vallen hoor. Dat ik toevallig 'zijn' smiley gebruik wil natuurlijk niets zeggen. Het is niet zo dat ik zijn copyright schend en hij dit gerechtelijk kan afdwingen. Overigens heb ik het nu alleen over mijn gemaakte topics, de zogenaamde intentie om hem na te doen ontbreekt in mijn geval, dat is wat jullie er van maken.
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 19:27:28 #115
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_158937193
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ik heb nergens de naam 'tong80' laten vallen hoor. Dat ik toevallig 'zijn' smiley gebruik wil natuurlijk niets zeggen. Het is niet zo dat ik zijn copyright schend en hij dit gerechtelijk kan afdwingen. Overigens heb ik het nu alleen over mijn gemaakte topics, de zogenaamde intentie om hem na te doen ontbreekt in mijn geval, dat is wat jullie er van maken.
Ik ga daar niet op in. Ik ben uit de kleine kinderen die geen verantwoording nemen voor hun gedrag. Die zijn inmiddels beiden oud genoeg om toe te geven wat ze gedaan hebben en ik heb niet de wens terug te gaan naar gedraai en vermoorde onschuld :)
Verder ga ik hier de verstandigste even zijn en de discussie staken. Laat het niet escaleren. Heeft niemand wat aan. Echt niet.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158937477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik ga daar niet op in. Ik ben uit de kleine kinderen die geen verantwoording nemen voor hun gedrag. Die zijn inmiddels beiden oud genoeg om toe te geven wat ze gedaan hebben en ik heb niet de wens terug te gaan naar gedraai en vermoorde onschuld :)
Verder ga ik hier de verstandigste even zijn en de discussie staken. Laat het niet escaleren. Heeft niemand wat aan. Echt niet.
Prima dan. Fijn weekend.
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 19:38:51 #117
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_158937544
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Prima dan. Fijn weekend.
Jij natuurlijk ook :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158938612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Danny het volgende:
Dus doe iedereen een plezier, inclusief jezelf, en laat het gaan. Er gaat niets goeds uit komen door dit soort dingen op het spits te drijven. Zeker niet als heel duidelijk is met welke reden deze topics opeens geopend worden.
Zelfs in FB ontopic (of forum-on-topic ofzo) posten, dan snap je het _O_

Verder natuurlijk helemaal mee eens. En meer.
pi_158952810
VBL / tong80 in beeld bij Ajax.....

Kan iemand tong zijn pillen geven?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:48:42 #120
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158954075
Voor mij is gister het plezier in het posten op fok en VBL iig goed verpest. Chapeau mannen. Tot ziens.

Inb4 semi grappige grollen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158955172
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Voor mij is gister het plezier in het posten op fok en VBL iig goed verpest. Chapeau mannen. Tot ziens.

Inb4 semi grappige grollen.
Dat vind ik jammer om te horen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:52:41 #122
357045 Grifte
Feijenoord
pi_158955327
VBL / [TV-Tip]20:55 FA Cup: Exeter City - Liverpool FC

Zou een mod dit misschien naar 'FA Cup 2015/2016' topic willen veranderen. Is nog geen topic voor dit seizoen, terwijl nu de leuke FA Cup potjes beginnen te komen.
pi_158955395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Voor mij is gister het plezier in het posten op fok en VBL iig goed verpest. Chapeau mannen. Tot ziens.

Inb4 semi grappige grollen.
Watskeburt?
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:07:45 #124
35723 crew  GGMM
pi_158955657
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Voor mij is gister het plezier in het posten op fok en VBL iig goed verpest. Chapeau mannen. Tot ziens.

Inb4 semi grappige grollen.
Zonde. Jammer dat het af en toe een kleuterbende is idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158955670
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zonde. Jammer dat het af en toe een kleuterbende is idd.
Waarom mag MPC60 niet meer in ons kliekje komen?
pi_158955681
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Grifte het volgende:
VBL / FA Cup 2015/2016

Zou een mod dit misschien naar 'FA Cup 2015/2016' topic willen veranderen. Is nog geen topic voor dit seizoen, terwijl nu de leuke FA Cup potjes beginnen te komen.
Done
BFF met GGMM
pi_158955698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom mag MPC60 niet meer in ons kliekje komen?
Wie ontzegt hem dat dan?
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:10:24 #128
35723 crew  GGMM
pi_158955718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom mag MPC60 niet meer in ons kliekje komen?
mag? :?

Ik volg je niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158955721
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

mag? :?

Ik volg je niet.
Wil
pi_158955737
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wil
Vraag het hem via DM. Niet hier. :)
BFF met GGMM
pi_158955760
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vraag het hem via DM. Niet hier. :)
Goed plan, dan kunnen we het topic overlaten aan mensen die zich gekwetst voelen door topics van Tong80.
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:13:31 #132
35723 crew  GGMM
pi_158955796
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wil
tong post met de intentie iets bij te dragen aan VBL. Wat kleuters proberen hem weg te pesten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158955841
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

tong post met de intentie iets bij te dragen aan VBL. Wat kleuters proberen hem weg te pesten.
Ik voel niet zo de behoefte om in die topics te posten dus dan negeer ik die topics door zuur en krenterig te doen. Zo simpel is het leven eenmaal. Als het je niks lijkt, klik er niet op. Dat is in principe hetzelfde als mensen die klagen over De Wereld Draait Door maar keer op keer blijven kijken.
pi_158955915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij hebt binnenkort voldoende tijd om te slapen.
_O-
pi_158955969
Komt er eigenlijk nog een EK-forum?
pi_158956053
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een EK-forum?
Als jij er mod wil zijn.
BFF met GGMM
pi_158956065
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als jij er mod wil zijn.
Dan doen we het dus niet. Opdoeken die boel, uit dat licht.
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:26:36 #138
35723 crew  GGMM
pi_158956086
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een EK-forum?
En zo ja, wie gaat het modden?

Ik vond de mods van het vorige EK erg goed! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158956097
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

En zo ja, wie gaat het modden?

Ik vond de mods van het vorige EK erg goed! :)
Steek je nou veren in je eigen reet?
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:28:08 #140
35723 crew  GGMM
pi_158956135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Steek je nou veren in je eigen reet?
sorry ik weet dat jij daar niet van houdt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158956188
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als jij er mod wil zijn.
Ik wil er wel mod zijn :)
pi_158956271
Geen SC hier.
DP als mod is altijd een goed idee.
BFF met GGMM
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:36:54 #143
35723 crew  GGMM
pi_158956364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doei René.
:W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158956376
Vecht persoonlijke vetes maar via DM uit.
BFF met GGMM
pi_158956398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:37 schreef DonRaja het volgende:
Vecht persoonlijke vetes maar via DM uit.
Kan ik dan wel eerst een DM unban krijgen.
pi_158956422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kan ik dan wel eerst een DM unban krijgen.
:D
pi_158956431
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:37 schreef DonRaja het volgende:
Vecht persoonlijke vetes maar via DM uit.
Ja knurft, haal dan ook gewoon alles weg.
pi_158956455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kan ik dan wel eerst een DM unban krijgen.
Komt eraan.
BFF met GGMM
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:41:14 #149
35723 crew  GGMM
pi_158956495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja knurft, haal dan ook gewoon alles weg.
Voel je je weer benadeeld?/:o
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:41:25 #150
35723 crew  GGMM
pi_158956506
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voel je je weer benadeeld? :o
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:41:46 #151
35723 crew  GGMM
pi_158956512
Kut mobiel :r ik ben weg hier.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158956524
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voel je je weer benadeeld?/:o
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nog te dom om de editknop goed te gebruiken. Gaat het op de afdeling financiële administratie verder wel goed? :)
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 13:45:31 #153
35723 crew  GGMM
pi_158956640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]


[..]

Nog te dom om de editknop goed te gebruiken. Gaat het op de afdeling financiële administratie verder wel goed? :)
Hou op :'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158956648
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hou op :'(
Oke poeperd
pi_158957806
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:37 schreef DonRaja het volgende:
Vecht persoonlijke vetes maar via DM uit.
gr gr
  Forum Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 15:02:31 #157
35723 crew  GGMM
pi_158958805
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

gr gr
Goed dat je hier nog even op terug komt, je hebt gelijk.

Zeg, jij zou wel een goede moderator zijn zeg! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_158958930
Jongens, het is hier geen SC.

Houd het ontopic heren.
pi_158996274
Zou ik edit rechten mogen voor het topic van Memphis? OP is wat gedateerd namelijk, dank. :)
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 21:54:00 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158996923
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Zou ik edit rechten mogen voor het topic van Memphis? OP is wat gedateerd namelijk, dank. :)
Probeer het eens?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158997223
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Probeer het eens?
Toppertjeeee
pi_159133849
Wordt het geen tijd voor een bet topic op VBL? Ik weet dat er een topic is op SPT, maar er is ook een subforum voor voetbal (voetbal kon tenslotte ook in SPT) dus lijkt mij dit een goed idee. Wedden hoort nou eenmaal thuis bij deze prachtige sport.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 21:43:23 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159133903
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Wordt het geen tijd voor een bet topic op VBL? Ik weet dat er een topic is op SPT, maar er is ook een subforum voor voetbal (voetbal kon tenslotte ook in SPT) dus lijkt mij dit een goed idee. Wedden hoort nou eenmaal thuis bij deze prachtige sport.
Go your gang ^O^ Sleutel wel even een goeie OP in mekaar enzo.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159135045
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Go your gang ^O^ Sleutel wel even een goeie OP in mekaar enzo.
top
pi_159172637
Even een alert voor deze sneuneus
http://forum.fok.nl/user/history/163488
pi_159173615
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een alert voor deze sneuneus
http://forum.fok.nl/user/history/163488
Een alert?
  Forum Admin zondag 17 januari 2016 @ 18:11:25 #167
35723 crew  GGMM
pi_159179926
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:

[..]

Een alert?
Een Amber Alert

Wie heeft kleine Ruben gezien?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159180829
VBL / Had gekund.......

Ik zou niet meer op tong zijn decentrale topics reageren, heb ik ook niet meer gedaan. Maar hier zou wel actie op ondernomen worden was de afspraak. Kusjes!
pi_159180861
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Had gekund.......

Ik zou niet meer op tong zijn decentrale topics reageren, heb ik ook niet meer gedaan. Maar hier zou wel actie op ondernomen worden was de afspraak. Kusjes!
incidentje
pi_159181761
Ik heb een vraag algemeen, is de soundcloud tag weg of gewoon gewijzigd? Zo ja gewijzigd, wat is het dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 19:12:25 ]
pi_159182524
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Probeer het eens?
Kan ik een DM unban krijgen? Ik moet even iets bespreken met een admin of mod.
  Forum Admin / PR zondag 17 januari 2016 @ 19:42:23 #172
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159182892
Ik verwacht van mods dat ze niet spoileren in het NOS Eredivisie topic

Dank
  zondag 17 januari 2016 @ 19:48:50 #173
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_159183088
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Ik verwacht van mods dat ze niet spoileren in het NOS Eredivisie topic

Dank
Lezen.
  Forum Admin / PR zondag 17 januari 2016 @ 19:53:00 #174
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159183195
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Lezen.
Fijn om zo'n duidelijke uitleg te krijgen. :)
  zondag 17 januari 2016 @ 19:55:22 #175
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_159183265
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef Sked het volgende:

[..]

Fijn om zo'n duidelijke uitleg te krijgen. :)
Graag gedaan Sked, altijd een eer om je te helpen.
pi_159183664
VBL / Mee eens.....
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

incidentje
pi_159258427
VBL / AFC AJAX #2622 Billenknijpen in Den Haag

Mijn post waarin ik Perez' zijn "KANKERNEGER" opmerking citeer is verwijderd en ik heb ongetwijfeld ook een note gehad.

Hoe kan ik ooit over het wanstaltige gedrag van deze ex-prof praten als jullie zelfs daarbij al dunne scheit in de panty voelen?
pi_159258565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / AFC AJAX #2622 Billenknijpen in Den Haag

Mijn post waarin ik Perez' zijn "KANKERNEGER" opmerking citeer is verwijderd en ik heb ongetwijfeld ook een note gehad.

Hoe kan ik ooit over het wanstaltige gedrag van deze ex-prof praten als jullie zelfs daarbij al dunne scheit in de panty voelen?
Doe nou eens gewoon een keer normaal man.
BFF met GGMM
pi_159258580
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe nou eens gewoon een keer normaal man.
Ben je bekend met het kankernegerincident van Perez?


Waarom mag ik niet in een topic, dat over discriminatie gaat, niet met dit voorbeeld aankomen om aan te geven dat écht niet alleen ADO aan discriminatie doet?

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 16:54:28 ]
pi_159258602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je bekend met het kankernegerincident van Perez?
Ja. Ben jij bekend met normaal reageren?
BFF met GGMM
pi_159258625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je bekend met het kankernegerincident van Perez?


Waarom mag ik niet in een topic, dat over discriminatie gaat, niet met dit voorbeeld aankomen om aan te geven dat écht niet alleen ADO aan discriminatie doet?
Ging om de manier waarop. Het voegde op die manier niks toe aan de discussie, zorgde alleen maar voor wrevel.
BFF met GGMM
pi_159258672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ging om de manier waarop. Het voegde op die manier niks toe aan de discussie, zorgde alleen maar voor wrevel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef FritzWepper het volgende:
John van Zweden maakt zich weer onsterfelijk belachelijk bij Jinek.

De spreekkoren vielen wel mee en Ajax is hypocriet :')
Ajax ís toch ook hypocriet, zoals John van Zweden stelt? Ze hebben verdomme in hun eigen gelederen een zeer discriminerend individu gehad. Het vingertje wijzen en beweren dat het opvallend vaak bij ADO gebeurt is derhalve inderdaad hypocriet van Ajax.

Dat is alles wat ik zei. Ik heb ook geen wrevel gezien.

Zou het dus jammer vinden als hiervoor genote wordt. Het was gewoon het voortzetten van een discussie die een user startte.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 16:57:14 ]
pi_159258698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Ajax ís toch ook hypocriet, zoals John van Zweden stelt? Ze hebben verdomme in hun eigen gelederen een zeer discriminerend individu gehad. Het vingertje wijzen en beweren dat het opvallend vaak bij ADO gebeurt is derhalve inderdaad hypocriet van Ajax.

Dat is alles wat ik zei. Ik heb ook geen wrevel gezien.
Nee, dat komt doordat ik op tijd heb gemod. 8-)
BFF met GGMM
pi_159258729
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, dat komt doordat ik op tijd heb gemod. 8-)
Oh. Dan had ik graag de inhoudelijke discussie aangegaan met mensen die het hier niet mee eens waren. Elke club kent namelijk sterk discriminerende groep naar mijn mening. Verschil met Ajax is dat zij ze zelfs hebben rondlopen in de selectie 8-)
pi_159258839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oh. Dan had ik graag de inhoudelijke discussie aangegaan met mensen die het hier niet mee eens waren. Elke club kent namelijk sterk discriminerende groep naar mijn mening. Verschil met Ajax is dat zij ze zelfs hebben rondlopen in de selectie 8-)
Geen enkel probleem met een normale discussie. ^O^
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 20 januari 2016 @ 17:03:40 #188
35723 crew  GGMM
pi_159258859
Goed gemod Don. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159258870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:03 schreef GGMM het volgende:
Goed gemod Don. :)
Bedankt hans, als ik om je mening verlegen zit zal ik je wel een bericht sturen
  Forum Admin woensdag 20 januari 2016 @ 17:04:48 #190
35723 crew  GGMM
pi_159258884
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bedankt hans, als ik om je mening verlegen zit zal ik je wel een bericht sturen
Het was ook niet voor jou bedoeld, maar voor Don.

(Dit had je uit het bericht kunnen halen)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159258908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het was ook niet voor jou bedoeld, maar voor Don.

(Dit had je uit het bericht kunnen halen)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het was ook niet voor jou bedoeld, maar voor Don.

(Dit had je uit het bericht kunnen halen)
Je lokt gewoon een reactie uit en dat weet je zelf dondersgoed. Met je hoofd.
pi_159258929
Ok, kappen --> gebruik voor jullie geflirt gewoon weer DM.
BFF met GGMM
pi_159258934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:03 schreef GGMM het volgende:
Goed gemod Don. :)
Dank u.
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 21 januari 2016 @ 14:27:58 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159280873
Waarom wordt mijn TT zomaar aangepast?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159280973
quote:
5s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Waarom wordt mijn TT zomaar aangepast?
In het kader van het hernieuwde positivisme binnen Fok!
BFF met GGMM
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:15:19 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159331364
VBL / Van Gaal of Koeman ? (zaterdagmiddag 16.00)

Waarom is m'n post in dit topic weggehaald waar ik aangeef dat ik hoop dat Koeman wint?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159338036
VBL / [Live Eredivisieverslagen #174] Niet om aan te gluren

Hallo mensen, zouden jullie even naar de posts van Joezi willen kijken?

Greetz.
pi_159339160
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Live Eredivisieverslagen #174] Niet om aan te gluren

Hallo mensen, zouden jullie even naar de posts van Joezi willen kijken?

Greetz.
Welke post Stijn, maak liever een TR aan.
BFF met GGMM
pi_159339191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Caland het volgende:
VBL / Van Gaal of Koeman ? (zaterdagmiddag 16.00)

Waarom is m'n post in dit topic weggehaald waar ik aangeef dat ik hoop dat Koeman wint?
Ik kan verwijderde posts niet zien, sorry.
Zal één van mijn collegamods zijn geweest.
BFF met GGMM
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:13:37 #200
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_159339320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan verwijderde posts niet zien, sorry.
Zal één van mijn collegamods zijn geweest.
Same.
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 21:42:43 #201
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159340721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Caland het volgende:
VBL / Van Gaal of Koeman ? (zaterdagmiddag 16.00)

Waarom is m'n post in dit topic weggehaald waar ik aangeef dat ik hoop dat Koeman wint?
Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR zaterdag 23 januari 2016 @ 22:43:21 #202
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159343234
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.
Bedankt voor het verwijderen van alle bagger, erg vervelend als een topic gewoon prima is
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 23:05:19 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_159344212
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.
Kut topic verder.

Don't bodder.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zaterdag 23 januari 2016 @ 23:22:16 #204
35723 crew  GGMM
pi_159344969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.
Jammer dat je je modrechten zo onzorgvuldig gebruikt. Hopelijk let je wat beter op in de toekomst.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 00:49:31 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159347594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jammer dat je je modrechten zo onzorgvuldig gebruikt. Hopelijk let je wat beter op in de toekomst.
Dat is een volledig onnodige sneer.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR zondag 24 januari 2016 @ 00:54:34 #206
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159347689
quote:
15s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat is een volledig onnodige sneer.
Fouten zijn menselijk
pi_159351479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:43 schreef Sked het volgende:

[..]

Bedankt voor het verwijderen van alle bagger, erg vervelend als een topic gewoon prima is
Het was een prima topic inderdaad, tot tong weer besloot een meltdown te hebben.

Oh, en hij had zelf niet eens door dat Doublepain antwoord gaf op zijn vraag. Zó kut formuleert hij zijn topics dus. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2016 11:42:14 ]
  Trouwste user 2022 zondag 24 januari 2016 @ 17:08:32 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_159360247
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het was een prima topic inderdaad, tot tong weer besloot een meltdown te hebben.

Oh, en hij had zelf niet eens door dat Doublepain antwoord gaf op zijn vraag. Zó kut formuleert hij zijn topics dus. :')
Ha ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159401669
Waarom is mijn "offtopic" reactie (ik wees tong op het feit dat er nog een recent topic over het mogelijke ontslag van Van Gaal was) verwijderd in dit topic?

VBL / Louis van Gaal biedt zijn ontslag aan.....

En blijven andere duidelijke offtopic reacties (o.a. van de TS) wel staan?
pi_159403071
Snap sowieso niet waarom er 2 topics zijn over hetzelfde onderwerp, maja
pi_159432254
Ik ben de persoonlijke aanvallen op mijn persoon van tong80 een beetje zat. Kan hier iets aan gedaan worden?
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:52:31 #212
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159432286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben de persoonlijke aanvallen op mijn persoon van tong80 een beetje zat. Kan hier iets aan gedaan worden?
ha ha ha wie ben jij? :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159433517
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben de persoonlijke aanvallen op mijn persoon van tong80 een beetje zat. Kan hier iets aan gedaan worden?
Zijn verwijderd.
BFF met GGMM
pi_159433540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zijn verwijderd.
En het doodvermoeiende gebagger van Sunri5e in elk Ajax-gerelateerd topic?
pi_159433600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En het doodvermoeiende gebagger van Sunri5e in elk Ajax-gerelateerd topic?
Die was zelfs in het live topic actief gisteren.

Kunnen we deze lente geen grote schoonmaak houden van users? Kaf en koren enzo.
pi_159433606
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En het doodvermoeiende gebagger van Sunri5e in elk Ajax-gerelateerd topic?
Als je er een TR voor aanmaakt, kunnen we het bekijken. Maar ik zal het nu even doen.
BFF met GGMM
pi_159433687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En het doodvermoeiende gebagger van Sunri5e in elk Ajax-gerelateerd topic?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Bij deze voor iedereen in dit topic:

- blijf ontopic
- geen getroll
- geen geflame
- persoonlijk geflirt en vendetta's via DM

Kan je dit niet, dan optyfen uit dit topic.
BFF met GGMM
  Forum Admin donderdag 28 januari 2016 @ 20:49:38 #218
35723 crew  GGMM
pi_159479744
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat kan je beter hier vragen:

http://www.postnl.nl/klantenservice/
:D
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:37:39 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159479745
VBL / [FC TWENTE #195] Gutiérrez is de nieuwe captain

Blijkbaar mag je niet zeggen dat de verdediging van Twente matig is :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 28 januari 2016 @ 22:44:27 #222
35723 crew  GGMM
pi_159480036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
VBL / [FC TWENTE #195] Gutiérrez is de nieuwe captain

Blijkbaar mag je niet zeggen dat de verdediging van Twente matig is :?
In mijn post stond:

"Raar dat supporters de trainer de schuld geven, juist daarom is Schreuder weg en dat kostte een hoop geld"

Ik ben benieuwd wie deze post verwijderd heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159488877
Drizzt vast niet.
pi_159489063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

In mijn post stond:

"Raar dat supporters de trainer de schuld geven, juist daarom is Schreuder weg en dat kostte een hoop geld"

Ik ben benieuwd wie deze post verwijderd heeft.
wehhh huilen
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:56:43 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159490390
René en ik zijn erg benieuwd
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159491074
Wasn't me.
BFF met GGMM
pi_159494888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:56 schreef Caland het volgende:
René en ik zijn erg benieuwd
zeg eens iets over censuur als je wil
pi_159494997
Er is een oorverdovende stilte uit een zekere hoek...

quote:
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 16:04:18 #229
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159495197
Dit topic was uit mijn MyAT verdwenen :') Er werd bijzonder trollerig/zuigerig gereageerd en heb die posts verwijderd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:13:15 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159495429
Man man man.

Wat zijn dat voor Noord-Franse praktijken? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159496423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic was uit mijn MyAT verdwenen :') Er werd bijzonder trollerig/zuigerig gereageerd en heb die posts verwijderd.
Ik snap dat wel, goed gedaan Drizzt ^O^
pi_159497392
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic was uit mijn MyAT verdwenen :') Er werd bijzonder trollerig/zuigerig gereageerd en heb die posts verwijderd.
Zo hoort het.
  Forum Admin / PR vrijdag 29 januari 2016 @ 17:52:38 #233
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159497448
Gewoon aanpakken dat tuig ^O^
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 17:52:46 #234
35723 crew  GGMM
pi_159497450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic was uit mijn MyAT verdwenen :') Er werd bijzonder trollerig/zuigerig gereageerd en heb die posts verwijderd.
Wat een debiel besluit.

Ik weet dat jij alleen het Twente-topic modt, maar misschien is het handig eens over die grens te kijken. In de rest van VBL wordt dit namelijk, zeer terecht, nooit verwijderd. Als een discussie waarbij iemand zegt dat de verdediging van Twente slecht is en waarbij iemand zegt dat de trainer niet de schuldige is door jou al als trollerig en zuigerig ervaren wordt dan hou je vrij aparte standaarden op na.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 17:54:34 #235
35723 crew  GGMM
pi_159497482
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, goed gedaan Drizzt ^O^
Ik ervaar deze post als trollerig en zuigerig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 17:54:54 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159497485
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een debiel besluit.

Ik weet dat jij alleen het Twente-topic modt, maar misschien is het handig eens over die grens te kijken. In de rest van VBL wordt dit namelijk, zeer terecht, nooit verwijderd. Als een discussie waarbij iemand zegt dat de verdediging van Twente slecht is en waarbij iemand zegt dat de trainer niet de schuldige is door jou al als trollerig en zuigerig ervaren wordt dan hou je vrij aparte standaarden op na.
Man hou op. Die reacties op Kreator waren zuigerig en zulke reacties worden gemod. Punt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 17:55:50 #237
35723 crew  GGMM
pi_159497500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Man hou op. Die reacties op Kreator waren zuigerig en zulke reacties worden gemod. Punt.
Wat is er precies zuigerig aan deze zin?

"Wat raar om de trainer de schuld te geven, juist daardoor is Schreuder onterecht weggestuurd en dat heeft een hoop onnodig geld gekost"
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159497560
Eens met GGMM. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 18:00:04 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159497564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat is er precies zuigerig aan deze zin?

"Wat raar om de trainer de schuld te geven, juist daardoor is Schreuder onterecht weggestuurd en dat heeft een hoop onnodig geld gekost"
Die zin an sich was niks mis mee, maar het was een reactie op een verwijderd bericht, dus ook weggehaald. Nou had ik jouw post wel kunnen editen met een - in het quoteveld, maar dan krijg je weer gezeur van "wat stond hier?", heb je nog meer werk aan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 18:00:27 #240
35723 crew  GGMM
pi_159497572
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die zin an sich was niks mis mee, maar het was een reactie op een verwijderd bericht, dus ook weggehaald. Nou had ik jouw post wel kunnen editen met een - in het quoteveld, maar dan krijg je weer gezeur van "wat stond hier?", heb je nog meer werk aan.
Dus je hebt mijn reactie verwijderd omdat je lui bent?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 18:01:24 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159497583
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus je hebt mijn reactie verwijderd omdat je lui bent?
Ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 18:06:18 #242
35723 crew  GGMM
pi_159497664
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja.
Duidelijk. Als dat al te veel moeite voor je is zou je eens moeten overwegen er helemaal mee te stoppen. Je hebt hier duidelijk geen talent voor.

Even afgezien van het feit dat je m'n reactie eerst 'zuigerig' en 'trollig' noemde en je pas nadat je geen argumenten kon bedenken waaróm dit zo was je met deze verklaring op de proppen komt, dat die andere reactie waar ik op reageerde ook prima had kunnen blijven staan en je alwéér de indruk wekt niet objectief te zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:10:25 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159497747
Of gewoon moderator worden op fctwente.net ofzo als je niet tegen kritiek kan is ook altijd een optie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159498088
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef Caland het volgende:
Of gewoon moderator worden op fctwente.net ofzo als je niet tegen kritiek kan is ook altijd een optie.
.de xD
pi_159498983
Ik vind dat je niet moet stoppen Drizzt

Je maakt soms fouten maar dat doet iedereen (oa GGMM was daar goed in in zijn mod tijdperk), meneer GGMM is een beetje hypocriet bezig, ik denk dat zijn poes krols begint te worden ofzo. Hoe dan ook, dit was mijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2016 19:09:09 ]
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 19:10:58 #246
35723 crew  GGMM
pi_159499034
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind dat je niet moet stoppen Drizzt

Je maakt soms fouten maar dat doet iedereen (oa GGMM was daar goed in in zijn mod tijdperk), meneer GGMM is een beetje hypocriet bezig, ik denk dat zijn poes krols begint te worden ofzo. Hoe dan ook, dit was mijn mening.
Iedereen maakt fouten, maar hoe je het afhandelt en of je in staat bent toe te geven dat je fout zat en of je herhaaldelijk dezelfde fout maakt bepaalt of je geschikt bent.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159499063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten, maar hoe je het afhandelt en of je in staat bent toe te geven dat je fout zat en of je herhaaldelijk dezelfde fout maakt bepaalt of je geschikt bent.
Dit is een forum, geen politieke/management functie,

Probeer het eens niet te serieus te nemen, niet goed voor je hart.
pi_159499081
Overigens denk ik niet dat je dit serieus meent maar gewoon lekker aan het trollen bent
pi_159499103
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten, maar hoe je het afhandelt en of je in staat bent toe te geven dat je fout zat en of je herhaaldelijk dezelfde fout maakt bepaalt of je geschikt bent.
Jij hebt anders nog nooit toegegeven mij ten onrechte te hebben gebanned.
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 19:17:03 #250
35723 crew  GGMM
pi_159499163
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dit is een forum, geen politieke/management functie,

Probeer het eens niet te serieus te nemen, niet goed voor je hart.
Als iemand het allemaal niet té serieus neemt ben ik het wel vriend. :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Overigens denk ik niet dat je dit serieus meent maar gewoon lekker aan het trollen bent
Dat mag.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij hebt anders nog nooit toegegeven mij ten onrechte te hebben gebanned.
Zie Dm.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159500729
Nou vooruit, voor deze ene keer Drizzt, maar laat het niet meer gebeuren.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:16:26 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159502959
Zeg maar even sorry, Drizzt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159503166
Jongens laten we de boel de boel houden.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 21:27:57 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159503371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
Zeg maar even sorry, Drizzt
Niks d'r van.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2016 @ 21:58:33 #255
35723 crew  GGMM
pi_159504457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten, maar hoe je het afhandelt en of je in staat bent toe te geven dat je fout zat en of je herhaaldelijk dezelfde fout maakt bepaalt of je geschikt bent.
Kijk, en dit is wat ik bedoelde. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159504883
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Niks d'r van.
Is er niet nog een SC waar je aandacht gevraagd wordt ofzo?
  Forum Admin / PR zaterdag 30 januari 2016 @ 00:50:53 #257
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159508896
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De FC Grunn-vlaggetjes misten in de OP, heb ze teruggezet.
Je hoeft niet ongevraagd OP's aan te passen om zoiets onzinnigs hoor, Drizzt

Zeker als je te lui bent om in andere topics fatsoenlijk te modden
  Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 00:53:36 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159508952
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:50 schreef Sked het volgende:

[..]

Je hoeft niet ongevraagd OP's aan te passen om zoiets onzinnigs hoor, Drizzt

Zeker als je te lui bent om in andere topics fatsoenlijk te modden
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR zaterdag 30 januari 2016 @ 00:55:58 #259
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159509007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:')
Fantastisch zo'n reactie, daar kunnen we wat mee!

Tering zeg
pi_159509896
Drizzt laat ze je niet gek maken jongen!
  Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 01:49:11 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159510082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:55 schreef Sked het volgende:

[..]

Fantastisch zo'n reactie, daar kunnen we wat mee!

Tering zeg
Wat doe je rebels joh!

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 01:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drizzt laat ze je niet gek maken jongen!
Gaat niet gebeuren.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159520233
Behandelen jullie mijn TR over Rickert? Hij misdroeg zich weer eens.
  Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 17:02:42 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159520398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef hafcfan het volgende:
Behandelen jullie mijn TR over Rickert? Hij misdroeg zich weer eens.
Geregeld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159546821
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef hafcfan het volgende:
Behandelen jullie mijn TR over Rickert? Hij misdroeg zich weer eens.
Goed gehandeld.
  Forum Admin / PR zondag 31 januari 2016 @ 17:55:50 #266
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159547584
Apart dat er een mod aanwezig is, er verschillende TR's van doodsverwensingen e.d. zijn gemaakt en er niet wordt opgetreden
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 18:20:48 #267
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159548400
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef Sked het volgende:
Apart dat er een mod aanwezig is, er verschillende TR's van doodsverwensingen e.d. zijn gemaakt en er niet wordt opgetreden
Ik zit naar m'n club te kijken he. Verder heb ik geen doodsbedreiging-TR's gezien en heb tussendoor even wat in het Feytopic zitten kijken en daar wat gewerkt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR zondag 31 januari 2016 @ 18:23:06 #268
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159548468
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit naar m'n club te kijken he. Verder heb ik geen doodsbedreiging-TR's gezien en heb tussendoor even wat in het Feytopic zitten kijken en daar wat gewerkt.
Je hebt ook tijd om in andere topics te posten, dus ook wel om een berichtje te verwijderen. Doodsbedreiging had ik het niet over, maar doodsverwensing. Of is 'Sterf verder lekker aan kanker' dat niet?
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 18:26:41 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159548563
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:23 schreef Sked het volgende:

[..]

Je hebt ook tijd om in andere topics te posten, dus ook wel om een berichtje te verwijderen. Doodsbedreiging had ik het niet over, maar doodsverwensing. Of is 'Sterf verder lekker aan kanker' dat niet?
Waar stond dat laatste?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR zondag 31 januari 2016 @ 18:27:30 #270
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159548587
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Waar stond dat laatste?
VBL / FEIJENOORD #1783: 1 punt in 6 wedstrijden
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 18:28:28 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159548611
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR zondag 31 januari 2016 @ 18:29:44 #272
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159548651
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geregeld.
Mooi, zo moeilijk is het allemaal niet :)
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 18:32:22 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159548723
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:29 schreef Sked het volgende:

[..]

Mooi, zo moeilijk is het allemaal niet :)
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 31 januari 2016 @ 18:33:27 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159548753
Ik vind ook dat er te kritisch wordt gepost over het spel van Feyenoord in dat topic.

Kan je dat ook even weghalen drizzt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 1 februari 2016 @ 18:07:25 #275
35723 crew  GGMM
pi_159574391
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:33 schreef Caland het volgende:
Ik vind ook dat er te kritisch wordt gepost over het spel van Feyenoord in dat topic.

Kan je dat ook even weghalen drizzt?
Geen reactie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159574423
Ik vind dat er te kritisch wordt gepost door de media over Feyenoordfans.

Kan je een klacht indienen bij de overheid, Drizzt?
pi_159589306
Nou nou

[ Bericht 95% gewijzigd door KingRoland op 02-02-2016 09:20:28 ]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:37:32 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159591548
Ik vind dat er bepaalde users in het Feyenoord-topic nogal kritisch zijn op Martin van Geel.

Ik stel voor dat een moderator dit even weghaalt. Drizzt ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 2 februari 2016 @ 12:41:17 #279
35723 crew  GGMM
pi_159592914
Ik denk dat dit topic weer uit de AT van Drizzt is verdwenen. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:05:14 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159593406
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat dit topic weer uit de AT van Drizzt is verdwenen. :{
Laten we in zijn tuin gaan staan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 februari 2016 @ 13:08:00 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_159593453
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Laten we in zijn tuin gaan staan
Staat Herman Kuiphof al.

Briljante woordspeling Tong.

Dank je wel tong80.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:12:22 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159593533
Een schizofreen is nooit alleen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 februari 2016 @ 13:16:05 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_159593618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Klopt. Die lopen hand in hand.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159593630
Ok, 't is weer gezellig. Maar niet echt het juiste topic hiervoor. Graag SC in de daartoe bestemde topics. Dank alvast heren.
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 februari 2016 @ 13:18:48 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_159593681
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef DonRaja het volgende:
Dank alvast heren.
Blijft een mannensport. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Official ESF Kreviewer dinsdag 2 februari 2016 @ 13:39:23 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159594177
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef DonRaja het volgende:
Ok, 't is weer gezellig.
Vind je ja? Ik vind dat er best mag worden opgetreden tegen een groepje 'users' die in dit subforum in elk topic samenscholen om op de man te spelen (om maar eens een voetbalterm te gebruiken). De reacties op Drizt zijn niet normaal en puur zuigerig bedoeld; net als de reacties in het Twente topic die verdwenen zijn.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:41:38 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159594246
Die enge kliekjes in VBL moeten inderdaad wel in de gaten gehouden worden. Ze zorgen altijd voor gelazer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:44:48 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159594328
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vind je ja? Ik vind dat er best mag worden opgetreden tegen een groepje 'users' die in dit subforum in elk topic samenscholen om op de man te spelen (om maar eens een voetbalterm te gebruiken). De reacties op Drizt zijn niet normaal en puur zuigerig bedoeld; net als de reacties in het Twente topic die verdwenen zijn.
Kritiek is niet per definitie zuigerig, lieve kreator. Als dat wel zo overkomt zou ik je willen aanraden om een forum met enkel gelijkgestemden op te zoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:45:29 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159594349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Die enge kliekjes in VBL moeten inderdaad wel in de gaten gehouden worden. Ze zorgen altijd voor gelazer.
Ik heb meestal mijn kliekjesdag op zondag

:P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159594390
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vind je ja? Ik vind dat er best mag worden opgetreden tegen een groepje 'users' die in dit subforum in elk topic samenscholen om op de man te spelen (om maar eens een voetbalterm te gebruiken). De reacties op Drizt zijn niet normaal en puur zuigerig bedoeld; net als de reacties in het Twente topic die verdwenen zijn.
En dus is er toch gemodereerd? Heb vertrouwen dat de mod die dat heeft gedaan ook het vervolg goed heeft aangepakt.
BFF met GGMM
pi_159594408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Die enge kliekjes in VBL moeten inderdaad wel in de gaten gehouden worden. Ze zorgen altijd voor gelazer.
Hier kan ik vrij weinig mee.
BFF met GGMM
pi_159594484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dus is er toch gemodereerd? Heb vertrouwen dat de mod die dat heeft gedaan ook het vervolg goed heeft aangepakt.
Toen vereiste een SC waarschijnlijk z'n gehele aandacht.
pi_159594497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dus is er toch gemodereerd? Heb vertrouwen dat de mod die dat heeft gedaan ook het vervolg goed heeft aangepakt.
Dat is precies het punt, er hoefde niet gemodereerd te worden. Er was kritiek op de defensie van Twente, boehoe. Kinderachtig om dat te verwijderen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 2 februari 2016 @ 13:53:05 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159594508
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Kritiek is niet per definitie zuigerig, lieve kreator.
Ik zie het verschil wel na 16 jaar fok.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 2 februari 2016 @ 13:54:34 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159594548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:52 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dat is precies het punt, er hoefde niet gemodereerd te worden. Er was kritiek op de defensie van Twente, boehoe. Kinderachtig om dat te verwijderen.
Onzin. Er is prima gemodereerd. Pure zuigerij van GGMM en zijn hanggroepje. Of dacht je dat hij 's avonds in een Twente shirt op de bank zat?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_159594569
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Onzin. Er is prima gemodereerd. Pure zuigerij van GGMM en zijn hanggroepje. Of dacht je dat hij 's avonds in een Twente shirt op de bank zat?
Dus kritiek is alleen toegestaan op een club die je support. Genoteerd.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 2 februari 2016 @ 13:55:57 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159594584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:55 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dus kritiek is alleen toegestaan op een club die je support. Genoteerd.
Kritiek is altijd prima. Zuigen niet. Het verschil is duidelijk. Misschien voor jou niet, maar voor normale mensen wel.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_159594603
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kritiek is altijd prima. Zuigen niet. Het verschil is duidelijk. Misschien voor jou niet, maar voor normale mensen wel.
Echter ben jij de enige die het interpreteert als zuigen..
  Forum Admin / PR dinsdag 2 februari 2016 @ 13:57:27 #299
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_159594624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Echter ben jij de enige die het interpreteert als zuigen..
Je vergeet Drizzt.
pi_159594662
Ik heb de berichten niet gezien. Kan er dus ook niet over oordelen. Maar even wachten op Drizzt dan.
BFF met GGMM
pi_159594671
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Onzin. Er is prima gemodereerd. Pure zuigerij van GGMM en zijn hanggroepje. Of dacht je dat hij 's avonds in een Twente shirt op de bank zat?
Mee eens, 'GGMM en zijn hanggroepje' zijn erg vervelend.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')