abonnement Unibet Coolblue
pi_158645586


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles

Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com

Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

Alternatieve stores:


GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!

Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.

uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.

Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
  Redactie Games dinsdag 29 december 2015 @ 20:10:15 #2
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158647098
Squal Enix Humble Bundle gooit er nog even een paar oude Tomb Raiders in bij de BTA tier.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158647212
Ik twijfel om Dark Souls II te kopen.
pi_158648603
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:13 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel om Dark Souls II te kopen.
-Start Dark Souls 1
-Speel 5 minuten
-Ragequit

Dan kan je die aankoop weer uitstellen
pi_158648806
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

-Start Dark Souls 1
-Speel 5 minuten
-Ragequit

Dan kan je die aankoop weer uitstellen
Dark Souls I heb ik al uitgespeeld. :P
pi_158651370
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:13 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel om Dark Souls II te kopen.
Doehoen! De wereld sluit niet zo mooi op elkaar als in DS1 maar het blijft een geweldig spel. _O_
pi_158652326
FTL ontdekt. Wat een toffe game zeg. _O_
  woensdag 30 december 2015 @ 00:46:05 #8
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_158660015
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 30 december 2015 @ 01:34:08 #9
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_158661177
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Typisch het volgende:
FTL ontdekt. Wat een toffe game zeg. _O_
2 (of 3) jaar geleden ook ontdekt tijdens de kerstvakantie. Heb toen niet veel anders meer gedaan :')
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_158661348
FTL is idd een geweldige game :P
pi_158661505
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Typisch het volgende:
FTL ontdekt. Wat een toffe game zeg. _O_
Heb je je toetsenbord al door midden gebroken? :P
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 08:43:50 #12
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158663693
Dan is er een Worms Bundle in de aanbieding, zit World Party er niet in.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158663856
Gisteren eerste aankoop van 4-pack Dying Light om met 3 maten uit te spelen.

Twijfel zelf alleen nog om Mad Max te kopen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_158663982
Games die je op een of andere manier blijft spelen...

Infested Planet , (4,94¤)
Command a team of 5 elite soldiers against an alien horde of 100,000. Surrounded on all sides, you must outmaneuver and outsmart the enemy.


Creeper World 3: Arc Eternal , (4,94¤)
Creeper World 3 is what happens when cellular automata takes over a strategy simulation. Instead of discrete units that attack your base, a fluid-like substance spreads over the terraformable terrain. Your base, your weapons, your strategy... you must adapt them all.


Ultratron , (4,99¤)
Experience the addictive gameplay of old-school arcade favourites, updated and improved for the 21st century! Unique retro-futuristic sound and graphics, player responsive difficulty, and a subtle system of tactics combined with classic gameplay make Ultratron a fun and hypnotic arcade blast.


Pixel Boy and the Ever Expanding Dungeon , (0,99¤)
Pixel Boy and the ever expanding dungeon is an Action-RPG Shoot-em-up with dynamically generated stages across twenty levels and four acts each with an epic boss. Players can stack and combine power ups into over 6000 different powerful weapons as well as craft custom armours to overcome the dangers of the dungeon.


Aqua Kitty - Milk Mine Defender , (1,39¤)
Aqua Kitty is a fast paced retro styled submarine arcade shooter with optional 2 player local Co-op.Blast through hordes of mechanical sea monsters in your kitty sub and defend the deep sea milk mining kittens!THE MILK MUST FLOW!


AI War: Fleet Command (Bundle) , (4,24¤)
"You are outgunned. You are massively outnumbered. You must win." These are your orders. Humanity has already fought its war against the machines -- and lost. AI death squads stand watch over every planet and every wormhole, the few remaining human settlements are held captive in orbiting bubbles, and the AIs have turned their...


Die laatste moet ik nog spelen maar na talloze reviews/gameplay video's besloot ik hem toe te voegen. Het is niet zozeer de graphics maar de schaal en moeilijkheidsgraad...

EDIT: Dying Light is ook een aanrader, dat free-running en zombie combinatie is echt waanzinnig en in de avond ben ik de meest enge rode driehoekjes ooit tegengekomen...
Sommige stukken zijn echt hartverzwakkend, bijvoorbeeld dat ene stuk in de power-plant dat vol zit met zombies. Heerlijke game. Ik heb alleen 2 minpunten:
- Missies mochten iets gevarieerder
- Het einde is een van de meest teleurstellende ooit... heb je zoveel skills opgebouwd mag je vrolijk quicktime events doen... gatver
Maar de rest is _O_
pi_158664142
Maar welke is nou beter, Dead Rising 3 of Dying light?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_158664453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:22 schreef delano.888 het volgende:
Maar welke is nou beter, Dead Rising 3 of Dying light?
Ik heb DR3 nooit gespeeld, DL heeft day\night cycle waarbij je gameplay toch anders wordt.
Day = slopen die handel !
Night = run nigga run !

Grafisch vind ik DL ook een stuk beter, maar DL is ook later uitgekomen (voor zover dat invloed kan hebben). DR3 heeft wel meer humor en laat je volgens mij lekker helemaal los gaan met gestoorde wapens :D en had volgens mij meerdere storymodes(?)

Maar als je eenmaal dat freerunning hebt gedaan van DL, voelt al het andere "oud" aan (naar mijn mening). En het voelt "enger" / "spannender" aan in DL naar mijn mening (afgaande op video gameplays van DR3).

Ik denk trouwens wel dat het verhaal gedeelte in DR3 beter is (maar dat durf ik niet hard op te zeggen, ik kan het fout hebben). Maar dan nog fuck it.... rennen, drop kicken, machete wielding en spiderman-achtige taferelen terwijl je je in de avond als een little bitch je schuil houdt in een shelter.... :D ...wOOOw....

Side note: op een gegeven moment kan je zo sterk worden in DL dat je het savond's uit kan houden maar dan nog heb je het gevoel een paar extra onderbroeken nodig te hebben :D

De nieuwe DLC van DL is trouwens volgens mij nog groter als de originele game en introduceert bewapende voertuigen en nog engere night-zombies...

Nu krijg ik weer zin om te spelen ... }:|
  Redactie Games woensdag 30 december 2015 @ 10:34:39 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158665151
Crap, denk dat ik Ori maar ga kopen. Ziet er niet naar uit dat het goedkoper wordt en de Definitive Edition die over een paar maanden uitkomt schroeft de prijs wel weer op...
Geen kans op 50%+ korting meer denk ik.(Ook niet na de sales)

En tnx Steam for deze Trading Bullshit.. }:|



[ Bericht 12% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-12-2015 14:33:58 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 30 december 2015 @ 17:17:45 #18
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_158678656
Hoe kan je de kaart van deze holidaysale craften? Heb al tig veel kaarten, maar zie niet de optie om badgevoortgang weer te geven.

Thanks :P
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  Redactie Games woensdag 30 december 2015 @ 17:25:13 #19
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158679005
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Munchlax het volgende:
Hoe kan je de kaart van deze holidaysale craften? Heb al tig veel kaarten, maar zie niet de optie om badgevoortgang weer te geven.

Thanks :P
Als je alle 11 kaarten hebt krijg je vanzelf de "Craft Badge" knop te zien..

Deze gast heeft een Level 9000 Wintersale Badge.. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-12-2015 18:11:14 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158679304
quote:
18s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Crap, denk dat ik Ori maar ga kopen. Ziet er niet naar uit dat het goedkoper wordt en de Definitive Edition die over een paar maanden uitkomt schroeft de prijs wel weer op...
Geen kans op 50%+ korting meer denk ik.(Ook niet na de sales)

En tnx Steam for deze Trading Bullshit.. }:|

[ afbeelding ]
Turn into gems dus?
  Redactie Games woensdag 30 december 2015 @ 17:53:06 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158680086
Oh lol, ik heb een rapportage gestuurd naar Frutsel ipv een quote.. :')

Sorry
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158681029
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Als je alle 11 kaarten hebt krijg je vanzelf de "Craft Badge" knop te zien..

Deze gast heeft een Level 9000 Wintersale Badge.. :')
Ik zie op z'n profiel deze foto:


wtf
  Redactie Games woensdag 30 december 2015 @ 18:25:55 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158681279
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Ik zie op z'n profiel deze foto:
[ afbeelding ]

wtf
Zag ik ook al, die gast is miljonair ofzo. Lekker rentenieren en gamen *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 30 december 2015 @ 18:36:20 #24
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158681563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Ik zie op z'n profiel deze foto:
[ afbeelding ]

wtf
Hij heeft geeneens een aparte plek voor zijn race set-up :') . Echt behelpen zo als je iedere keer dat ding weg moet halen als je met je keyboard wil gamen.

Mediocre :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 30 december 2015 @ 20:06:58 #25
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_158684677
quote:
Update on Christmas Issues
- Valve 10:50vm
We'd like to follow up with more information regarding Steam's troubled Christmas.

What happened

On December 25th, a configuration error resulted in some users seeing Steam Store pages generated for other users. Between 11:50 PST and 13:20 PST store page requests for about 34k users, which contained sensitive personal information, may have been returned and seen by other users.

The content of these requests varied by page, but some pages included a Steam user’s billing address, the last four digits of their Steam Guard phone number, their purchase history, the last two digits of their credit card number, and/or their email address. These cached requests did not include full credit card numbers, user passwords, or enough data to allow logging in as or completing a transaction as another user.

If you did not browse a Steam Store page with your personal information (such as your account page or a checkout page) in this time frame, that information could not have been shown to another user.

Valve is currently working with our web caching partner to identify users whose information was served to other users, and will be contacting those affected once they have been identified. As no unauthorized actions were allowed on accounts beyond the viewing of cached page information, no additional action is required by users.

How it happened

Early Christmas morning (Pacific Standard Time), the Steam Store was the target of a DoS attack which prevented the serving of store pages to users. Attacks against the Steam Store, and Steam in general, are a regular occurrence that Valve handles both directly and with the help of partner companies, and typically do not impact Steam users. During the Christmas attack, traffic to the Steam store increased 2000% over the average traffic during the Steam Sale.

In response to this specific attack, caching rules managed by a Steam web caching partner were deployed in order to both minimize the impact on Steam Store servers and continue to route legitimate user traffic. During the second wave of this attack, a second caching configuration was deployed that incorrectly cached web traffic for authenticated users. This configuration error resulted in some users seeing Steam Store responses which were generated for other users. Incorrect Store responses varied from users seeing the front page of the Store displayed in the wrong language, to seeing the account page of another user.

Once this error was identified, the Steam Store was shut down and a new caching configuration was deployed. The Steam Store remained down until we had reviewed all caching configurations, and we received confirmation that the latest configurations had been deployed to all partner servers and that all cached data on edge servers had been purged.

We will continue to work with our web caching partner to identify affected users and to improve the process used to set caching rules going forward. We apologize to everyone whose personal information was exposed by this error, and for interruption of Steam Store service.
http://store.steampowered.com/news/19852/
Please Move The Deer Crossing Sign
  Redactie Games donderdag 31 december 2015 @ 00:29:07 #26
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158698345
quote:
Voor mij duidelijk verhaal. Had al een vermoeden dat het een gevolg van die DDoS attacks was. Beetje paniek afhandeling wel. En ze hadden dit best eerder naar buiten mogen brengen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158698567
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Voor mij duidelijk verhaal. Had al een vermoeden dat het een gevolg van die DDoS attacks was. Beetje paniek afhandeling wel. En ze hadden dit best eerder naar buiten mogen brengen.
Valve is autistisch wat betreft communicatie. Die moeten eerst afgezeken worden voordat ze iets zeggen.
pi_158703865
FC4 voor 16 euro... lijkt een goede deal.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_158711400
Iemand nog tips voor een (erg) gráppig spel?
Tails tell tales
pi_158711556
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:
Iemand nog tips voor een (erg) gráppig spel?
http://store.steampowered.com/app/221910/?l=dutch
  donderdag 31 december 2015 @ 14:10:45 #31
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158711595
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:
Iemand nog tips voor een (erg) gráppig spel?
Grim Fandango (remastered)
Psychonauts
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_158711635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:
Iemand nog tips voor een (erg) gráppig spel?
Goat Simulator
Surgeon Simulator
In The Borderlands-serie zit ook genoeg goede humor.
pi_158712037
Thnx so far! :*

The Stanley Parable, Grim Fandango, Psychonauts, Borderlands zag ik zelf ook al als goede opties. Psychonauts en Borderlands heb ik al, maar nog niet (uit)gespeeld. De andere 2 stonden al in mijn wishlist.

Goat Simulator en Surgeon Simulator... qua idee ook wel grappig, maar lijkt me verder niet zo veel aan.

Verder dacht ik zelf nog aan Portal (heb ik ook al) en een nieuw Monkey Island-deel (alleen "The curse of Monkey Island" ooit gespeeld)...

Nog andere tips?
Tails tell tales
pi_158712188
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef Forbry het volgende:
Thnx so far! :*

The Stanley Parable, Grim Fandango, Psychonauts, Borderlands zag ik zelf ook al als goede opties. Psychonauts en Borderlands heb ik al, maar nog niet (uit)gespeeld. De andere 2 stonden al in mijn wishlist.

Goat Simulator en Surgeon Simulator... qua idee ook wel grappig, maar lijkt me verder niet zo veel aan.

Verder dacht ik zelf nog aan Portal (heb ik ook al) en een nieuw Monkey Island-deel (alleen "The curse of Monkey Island" ooit gespeeld)...

Nog andere tips?
Van een nederlandse developer!
http://store.steampowered.com/app/296970/

terraria
rocket league
sunless sea
dwarf fortress >:)
pi_158712216
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:10 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Grim Fandango (remastered)
Psychonauts
Had trouwens wel genoten van jouw game-lijstje en zocht meteen naar de positie van "Deus Ex" ;)
Tails tell tales
  donderdag 31 december 2015 @ 14:56:58 #36
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158713384
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef Forbry het volgende:
Had trouwens wel genoten van jouw game-lijstje en zocht meteen naar de positie van "Deus Ex" ;)
Ah. Dan heb je vast ook gezien hoe hoog Psychonauts stond. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_158713429
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Van een nederlandse developer!
http://store.steampowered.com/app/296970/

terraria
rocket league
sunless sea
dwarf fortress >:)
- Renowned Explorers: International Society... spreekt mij niet aan
- Terraria ooit al gekocht, maar vond ik (vooralsnog) niks aan
- Sunless sea... te lage korting
- Dwarf fortress... kan ik op Steam niet vinden
- Rocket league... zou wel leuk kunnen zijn om te spelen, maar niet echt wat ik (nu) bedoel met "grappig"

maar wel bedankt :*
Tails tell tales
pi_158713513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:36 schreef Fukushima het volgende:
FC4 voor 16 euro... lijkt een goede deal.
op steam issie volgens mij niet eerder zo goedkoop geweest..
pi_158713561
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:56 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ah. Dan heb je vast ook gezien hoe hoog Psychonauts stond. :P
Exacte positie weet ik niet (meer), maar had dat spel wel ergens hoog in je lijst zien staan ja :)
Tails tell tales
  donderdag 31 december 2015 @ 15:04:44 #40
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_158713647
Sunless Sea heeft een beetje een Schijfwereld-achtige sfeer. Wel leuk, maar je moet van (veel) lezen in een game houden.

Ik ben nog op zoek naar een goede en afgeprijsde rogue-lite met dagelijkse uitdagingen. De klassiekers (spelunky, risk of rain, rogue legacy, ftl etc) heb ik al. Nog suggesties?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_158714330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:04 schreef JimmyJames het volgende:
Sunless Sea heeft een beetje een Schijfwereld-achtige sfeer. Wel leuk, maar je moet van (veel) lezen in een game houden.

Ik ben nog op zoek naar een goede en afgeprijsde rogue-lite met dagelijkse uitdagingen. De klassiekers (spelunky, risk of rain, rogue legacy, ftl etc) heb ik al. Nog suggesties?
binding of isaac:afterbirth? (weet alleen niet of ie afgeprijsd is)
pi_158714489
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

- Renowned Explorers: International Society... spreekt mij niet aan
- Terraria ooit al gekocht, maar vond ik (vooralsnog) niks aan
- Sunless sea... te lage korting
- Dwarf fortress... kan ik op Steam niet vinden
- Rocket league... zou wel leuk kunnen zijn om te spelen, maar niet echt wat ik (nu) bedoel met "grappig"

maar wel bedankt :*
Nog 1 laatste poging dan :P
Grappiger en flauwer dan dit wordt het niet :7 8-) Zeker als je het met een maat op de bank speelt.
http://store.steampowered(...)0__fall2015-featured

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 december 2015 @ 16:10:24 #43
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158716164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:04 schreef JimmyJames het volgende:
Sunless Sea heeft een beetje een Schijfwereld-achtige sfeer. Wel leuk, maar je moet van (veel) lezen in een game houden.

Ik ben nog op zoek naar een goede en afgeprijsde rogue-lite met dagelijkse uitdagingen. De klassiekers (spelunky, risk of rain, rogue legacy, ftl etc) heb ik al. Nog suggesties?
Ik kan mijn vingers er maar niet achter krijgen wat dat 'rogue-lite' en 'rogue-like' nou inhoudt. WTF betekent dat nou?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 31 december 2015 @ 16:12:04 #44
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158716215
Duck Game schijnt hilarisch te zijn. TB heeft het hoog in zijn Top10 van dit jaar staan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 31 december 2015 @ 17:06:16 #45
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_158717935
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik kan mijn vingers er maar niet achter krijgen wat dat 'rogue-lite' en 'rogue-like' nou inhoudt. WTF betekent dat nou?

V.
Games met willekeurig gegenereerde levels en permadeath.
Please Move The Deer Crossing Sign
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:44:18 #46
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_158744084
Humble Monthly Bundle is weer vrijgegeven. Aardige games mocht je deze nog niet hebben. Wilde The Talos Principle al langer kopen. Volgende maand zit Alien Isolation erbij.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:52:53 #48
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158744430
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:06 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Games met willekeurig gegenereerde levels en permadeath.
Ongeacht genre?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_158745032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ongeacht genre?

V.
Dat is het genre :P

Games zoals Rogue Legacy, Binding of Isaac.
pi_158745053
http://store.steampowered.com/app/242840#app_reviews_hash

Iemand dit trouwens gespeeld? _O-

Notice: A microphone is required to play this game.

Use your real voice to cast spells in In Verbis Virtus, a fantasy adventure unlike any other. Step into the shoes of a wizard in search of an ancient power. Explore a lost temple, making your way through forgotten chambers brimming with unspeakable beauty and terror.

:D
pi_158746321
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:25 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Nog 1 laatste poging dan :P
Grappiger en flauwer dan dit wordt het niet :7 8-) Zeker als je het met een maat op de bank speelt.
http://store.steampowered(...)0__fall2015-featured

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer dat je nog een poging waagt :P
Misschien is het omdat ik ook geen 'bro' of 'maat' ben ;), maar broforce lijkt me niet zo leuk. Sowieso al veel te "pixelated" (ik haat die "trend" }:| ). Aan Bastion ben ik wel eens begonnen, maar vond ik niet zo leuk (ben in het algemeen ook niet zo dol op isometrisch). BattleBlockTheater staat al in mijn library...
Tails tell tales
pi_158746467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:12 schreef Verbal het volgende:
Duck Game schijnt hilarisch te zijn. TB heeft het hoog in zijn Top10 van dit jaar staan.

V.
Weer van die pixel graphics en lijkt ook niet helemaal wat ik nu op het oog had, maar zou toch wel leuk kunnen zijn... heb deze iig in mijn wishlist (die ik meer als een soort van notitielijst gebruik ;)) gezet ^O^

Nog de beste wensen voor 2016 iedereen, trouwens!

[ Bericht 5% gewijzigd door Forbry op 01-01-2016 21:52:36 ]
Tails tell tales
pi_158746513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:06 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Games met willekeurig gegenereerde levels en permadeath.
Wat is het verschil met "volledig" rogue (dus niet "lite" of "like")?
Tails tell tales
pi_158747481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:42 schreef Forbry het volgende:

[..]

Stoer dat je nog een poging waagt :P
Misschien is het omdat ik ook geen 'bro' of 'maat' ben ;), maar broforce lijkt me niet zo leuk. Sowieso al veel te "pixelated" (ik haat die "trend" }:| ). Aan Bastion ben ik wel eens begonnen, maar vond ik niet zo leuk (ben in het algemeen ook niet zo dol op isometrisch). BattleBlockTheater staat al in mijn library...
wat bedoel je met grappige games? (want dat zoek je toch, als ik goed terug lees?)

ik kan nogaltijd wel tips gebruiken voor realtime (niet turnbased) basebuilding/ citybuilding games die ik mogelijk gemist heb/niet ken.. (m.a.w. cities skylines b.v. heb ik al :P)
pi_158748039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:12 schreef mschol het volgende:

[..]

wat bedoel je met grappige games? (want dat zoek je toch, als ik goed terug lees?)
Geen games die grappig zijn in de zin van alleen maar erg vermakelijk. Ik bedoel echt komisch in de zin van een humoristisch verhaal en/of humoristische dialogen enzo...
Voorbeelden van wat ik een beetje bedoel: Monkey Island, The Feeble Files (maar is onbekend spel denk ik, al ouder en niet op Steam), Sam & Max. Ik heb de demo van The Stanley Parable gespeeld en die vond ik ook wel grappig en verder denk ik Portal ook wel geinig te gaan vinden qua humor. Wat zwarte(re) en/of cynische(re) humor is helemaal ideaal. Zullen misschien veelal (point & click) adventures zijn, maar dat hoeft niet.
Tails tell tales
  Redactie Games vrijdag 1 januari 2016 @ 22:30:11 #56
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158748140
Full Throttle (zelfde makers van Monkey Island en Sam & Max) wordt volgend jaar Remastered uitgebracht net zoals ze dat met Grim Fandango hebben gedaan. Daar zit ik eigenlijk op te wachten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158748143
Heb overigens al op de tags 'comedy' en 'funny' gezocht.
Tails tell tales
pi_158748356
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Full Throttle (zelfde makers van Monkey Island en Sam & Max) wordt volgend jaar Remastered uitgebracht net zoals ze dat met Grim Fandango hebben gedaan. Daar zit ik eigenlijk op te wachten..
Ah, leuk... hoort wel bij wat ik een beetje bedoel denk ik (net als Grim Fandango). :)
Tails tell tales
  Redactie Games vrijdag 1 januari 2016 @ 22:37:42 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158748398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ah, leuk... hoort wel bij wat ik een beetje bedoel denk ik (net als Grim Fandango). :)
Grim Fandango is leuk, wel rete moeilijk qua "puzzels" vind ik. Maar het is weer te lang geleden dat ik dat gespeeld heb.. :')

Maar de Remastered Soundtrack Edition is op dit moment ¤3,99. imo geen geld.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158748816
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Grim Fandango is leuk, wel rete moeilijk qua "puzzels" vind ik. Maar het is weer te lang geleden dat ik dat gespeeld heb.. :')

Maar de Remastered Soundtrack Edition is op dit moment ¤3,99. imo geen geld.
Ja, de puzzels zijn nog al eens 'onlogisch' geloof ik? Ook veel pixelhunting of valt dat wel mee?
Ik wil er maar één aanschaffen (niet zozeer vanwege het geld, maar vanwege de alsmaar groeiende backlog) en twijfel vooralsnog tussen Grim Fandango en The Stanley Parable (en eindelijk eens aan Portal of Psychonauts, die al in mijn library staan, beginnen is ook nog een optie).

Had deze sale eigenlijk graag "Keep Talking and Nobody Explodes" gekocht (lijkt me, op een hele andere manier, ook erg grappig... werd tijdens de vorige sale door iemand hier als tip gegeven), maar daar zit geen korting op. Kut Steam :P
Tails tell tales
pi_158749060
@ mschol
Wat jouw 'zoektocht' betreft: sorry, maar ik ben helemaal niet into RTS building games...

Hetzelfde geldt voor rogue(like)-games, waar iemand anders om vroeg. Ik heb juist een tyfushekel aan games met permadeath en willekeurig gegeneerde levels :D
Tails tell tales
pi_158749073
Gewoon Grim Fandango.
Conscience do cost.
  Redactie Games vrijdag 1 januari 2016 @ 23:04:38 #63
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158749189
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, de puzzels zijn nog al eens 'onlogisch' geloof ik? Ook veel pixelhunting of valt dat wel mee?
Ik wil er maar één aanschaffen (niet zozeer vanwege het geld, maar vanwege de alsmaar groeiende backlog) en twijfel vooralsnog tussen Grim Fandango en The Stanley Parable (en eindelijk eens aan Portal of Psychonauts, die al in mijn library staan, beginnen is ook nog een optie).

Mwoah viel volgens mij wel mee,de humor maakt wel veel goed. En dat is gewoon wat je gewend bent van die oude LucasArts Point & Click games. Ben maar blij dat je nooit de oude Kings Quest en Police Quest adventures gespeeld heb.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158749460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef ems. het volgende:
Gewoon Grim Fandango.
Ik vind jou ook nog al eens grappig, wanneer komt jouw game uit? :P

Maar goed, weer een stem voor Grim Fandango erbij dus ^O^
Tails tell tales
pi_158749597
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Forbry het volgende:
@ mschol
Wat jouw 'zoektocht' betreft: sorry, maar ik ben helemaal niet into RTS building games...
was ook meer algemeen, en het is ook heel lastig titels aan te raden als je er al 1300+ in steam hebt staan... dan heb je de bekendste wel..
pi_158749821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:18 schreef mschol het volgende:

[..]

was ook meer algemeen, en het is ook heel lastig titels aan te raden als je er al 1300+ in steam hebt staan... dan heb je de bekendste wel..
Damn :D , ik heb nu 120 titels en dat vind ik eigenlijk al veels te veel :P

Wordt zo idd helemaal lastig om nog (goede) tips te kunnen geven...
Tails tell tales
pi_158749966
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Mwoah viel volgens mij wel mee,de humor maakt wel veel goed. En dat is gewoon wat je gewend bent van die oude LucasArts Point & Click games. Ben maar blij dat je nooit de oude Kings Quest en Police Quest adventures gespeeld heb.
Die heb ik idd nooit gespeeld, maar 'in the old days' zeker wel wat aan pixelhunting gedaan en dat had ergens toch ook wel zijn charme (althans, vond ik tóen).

Edit: wat LucasArts Point & Click games betreft, naast Sam & Max, Monkey Island ook nog ooit The Dig gespeeld.
Tails tell tales
pi_158755564
Steam Subscriber Agreement is aangepast

The biggest change relates to Valve now selling hardware in the European Union (EU), specifically the Steam Controller and Link. Going forward, our hardware distribution in Europe will be the primary responsibility of our Luxembourg subsidiary, known as Valve SARL. Meanwhile digital content and services in Europe move back under our US company, Valve Corp., just as they were before the Luxembourg office opened in July 2012.

In practice, this changes nothing for our European customers. We will continue to operate with respect to relevant European laws, such as local data and consumer protection, and we'll continue to provide the same services we have for years.

Those who simply want to keep playing their games and are not making a purchase at this time are free to simply ignore the SSA update for now. It only takes effect for users who explicitly confirm it, usually during a new purchase.

A full copy of the updated 2016 SSA is available for viewing here: http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

Valve trekt keutel in nav rechtszaken in Europa?
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 11:36:24 #69
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158755825
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Grim Fandango is leuk, wel rete moeilijk qua "puzzels" vind ik. Maar het is weer te lang geleden dat ik dat gespeeld heb.. :')

Maar de Remastered Soundtrack Edition is op dit moment ¤3,99. imo geen geld.
Soundtrack is wel helaas mp3 en niet flac.
Grim Fandango heb ik wel voor het grootste deel op eigen kracht kunnen uitspelen, terwijl ik meestal degene ben die dingen die moeten gebeuren niet ziet :P
Ik had meet moeite met Monkey Island 2, maar kan ook best aan mij liggen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Games zaterdag 2 januari 2016 @ 11:42:15 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158755937
Oh, ik vond de Monkey Island Series wat makkelijker, maar misschien ben ik in de loop der jaren wat dommer geworden.. ;(
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158757132
Beste wensen!! :*

Nog 2 dagen voor sales.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:45:21 #72
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158760128
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef Forbry het volgende:

verder denk ik Portal ook wel geinig te gaan vinden qua humor
En daarna Portal 2. Cave Johnson _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:53:30 #73
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158760356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Weer van die pixel graphics en lijkt ook niet helemaal wat ik nu op het oog had, maar zou toch wel leuk kunnen zijn... heb deze iig in mijn wishlist (die ik meer als een soort van notitielijst gebruik ;)) gezet ^O^

Nog de beste wensen voor 2016 iedereen, trouwens!
Ik hou ook niet echt van die pixellated games, maar voor goede games sta ik altijd open :)

Ook hier iedereen een fijn 2016 gewenst. 2015 en 2014 waren kutjaren, dus hopelijk de weg omhoog.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_158760392
Of 80 days, Undertale (maar misschien niet helemaal jouw ding)of South Park:Stick of Truth. Allemaal supermooi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games zaterdag 2 januari 2016 @ 18:30:15 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158765834
Oké, moet toegeven dat Rocket League toch echt wel leuk is met een stel vrienden ondanks dat ik niks met voetbal heb.. :D
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:48:49 #76
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_158766295
Ze zouden eigenlijk eens een hd versie van phantasmagoriamoeten uitbrengen. Toendertijd was dat echt een topgame en ook echt eng, 7 cd's en oh wee als er ergens een krasje op zat:) reviewtje hieronder

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 18:59:13 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158766583
Die heb ik een jaar of wat geleden nog op een oude Macbook gespeeld (G3 geloof ik), briljant spel, alleen ik heb hem niet uit kunnen spelen, het einde was echt lastig. Als het goed is moet de savegame er nog op staan :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158774465
http://store.steampowered.com/app/360760

die kwam langs in mijn discovery queue " just to see if you might be interested."

komt daar een gratis taalcurcus van een jaar bij?
pi_158775574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/360760

die kwam langs in mijn discovery queue " just to see if you might be interested."

komt daar een gratis taalcurcus van een jaar bij?
Het enige wat je hoeft te weten is cyka blyat en idi nahui.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 januari 2016 @ 00:00:06 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_158777716
Vandaag een hele meuk spellen gekocht en nu staan er in m'n inventory op Steam allemaal "Holiday Sale 2015 Trading Cards" of iets dergelijks. Kan ze schijnbaar inwisselen voor "gems" (stuk of 15-20). Wat is dit in Jip en Janneketaal en wat kan ik ermee? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_158777839
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag een hele meuk spellen gekocht en nu staan er in m'n inventory op Steam allemaal "Holiday Sale 2015 Trading Cards" of iets dergelijks. Kan ze schijnbaar inwisselen voor "gems" (stuk of 15-20). Wat is dit in Jip en Janneketaal en wat kan ik ermee? :P
Gewoon op de market pleuren en wat terugverdienen ;)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 januari 2016 @ 00:14:21 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_158778314
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:03 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Gewoon op de market pleuren en wat terugverdienen ;)
Je kunt er verder niks mee dus? Wat is dan de hele lol ervan (volgens Steam)? :+

Was me nog nooit eerder opgevallen allemaal :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_158778856
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag een hele meuk spellen gekocht en nu staan er in m'n inventory op Steam allemaal "Holiday Sale 2015 Trading Cards" of iets dergelijks. Kan ze schijnbaar inwisselen voor "gems" (stuk of 15-20). Wat is dit in Jip en Janneketaal en wat kan ik ermee? :P
als je alle 11 hebt kan je ook een badge craften ;)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 januari 2016 @ 00:31:37 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_158778871
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef mschol het volgende:

[..]

als je alle 11 hebt kan je ook een badge craften ;)
Wat kan ik met een badge? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_158778922
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat kan ik met een badge? :@
meer XP en levels voor steam, en daar lijkt steam meer zaken aan te koppelen...
  zondag 3 januari 2016 @ 00:33:26 #86
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158778931
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat kan ik met een badge? :@
Ik vind het allemaal maar omslachtige meuk.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 januari 2016 @ 00:33:40 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_158778942
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

meer XP en levels voor steam, en daar lijkt steam meer zaken aan te koppelen...
Ik vind het maar vaag allemaal, heb je daar dan concreet voordeel van als je (vooral singleplayer) spelletjes speelt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 3 januari 2016 @ 00:33:48 #88
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158778947
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

meer XP en levels voor steam, en daar lijkt steam meer zaken aan te koppelen...
Wat kan je met die levels dan? :@
Of is t alleen maar zo van: "boooohhh Mschol is zeven levels hoger dan mij ik ben inferieur in elk opzicht?"
pi_158779305
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vind het maar vaag allemaal, heb je daar dan concreet voordeel van als je (vooral singleplayer) spelletjes speelt?
hmm, ik dacht verkeerd blijkt, zaken worden gekoppeld aan je uitgegeven hoeveelheid geld (bij <5USD heb je een limited user account met allerlei restricties..)

steam levels/XP ->
quote:
What is the point of my Steam Level?

The Steam Level is a quick way for users to see how much someone has invested in their Steam account. We have just a few different ways to get badges right now, but we hope to expand that to include all the different ways users contribute.

What are the direct benefits of my Steam Level?

You get more options to customize your profile, and the maximum number of friends you can have on your friends list increases.
http://steamcommunity.com/tradingcards/faq
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 januari 2016 @ 00:47:41 #90
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_158779345
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:45 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm, ik dacht verkeerd blijkt, zaken worden gekoppeld aan je uitgegeven hoeveelheid geld (bij <5USD heb je een limited user account met allerlei restricties..)

steam levels/XP ->

[..]

http://steamcommunity.com/tradingcards/faq
Totaal niet boeiend dus :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 3 januari 2016 @ 00:51:50 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158779440
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:45 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm, ik dacht verkeerd blijkt, zaken worden gekoppeld aan je uitgegeven hoeveelheid geld (bij <5USD heb je een limited user account met allerlei restricties..)

steam levels/XP ->

[..]

http://steamcommunity.com/tradingcards/faq
Ah zo, thanks!
pi_158779544
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Totaal niet boeiend dus :P
max nr of friends kan wel intressant zijn, al weet ik het minimale niet...

en voorheen werden carddrops ook niet gegeven aan mensen met een steam level <8 of 10 ofzo..
pi_158783057
vraagje voor de windows 10 gebruikers..

ik wil een steamlibrary hebben in c:\program files
echter als ik daar er 1 probeer te creeeren krijg ik de melding "this drive is read only"

Ik ben administrator (De gebruiker zit alleen in de administrator groep) maar er is dus nog ergens een setting die mij niet volledig admin maakt
UAC staat volledig uit
  Redactie Games zondag 3 januari 2016 @ 11:47:44 #94
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158783495
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 3 januari 2016 @ 12:02:57 #95
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158783748
Was laatst een Crusader Kings 2 discussie hier, zit nu zelf een beetje filmpjes te kijken. Maar welke DLC voegt nu echt wat toe? Volgens mij was Customization Pack wel goed toch?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158783817
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Was laatst een Crusader Kings 2 discussie hier, zit nu zelf een beetje filmpjes te kijken. Maar welke DLC voegt nu echt wat toe? Volgens mij was Customization Pack wel goed toch?
GAM / Paradox Interactive #19 Internal Flames mss wordt je uit deze discussie wat wijzer.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:06:27 #97
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158783828
quote:
Mooi ding.

De manier waarop ze die 6 videokaarten installeren lol...
1 groot blok :P
pi_158788439
17/18 items gekocht bij CSGO. :P
pi_158788469
windwar gekocht, grappig, doch wat trage en wazige (weinig/onduidelijk uitleg) game...
pi_158804561
SteamSale bijna voorbij. Nog niks gekocht. Wat raden jullie zéér sterk aan!? Ik wil achteraf geen spijt hebben dat ik deze sale heb overgeslagen.
pi_158805177
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:25 schreef Frank_Underwood het volgende:
SteamSale bijna voorbij. Nog niks gekocht. Wat raden jullie zéér sterk aan!? Ik wil achteraf geen spijt hebben dat ik deze sale heb overgeslagen.
Bad Rats
http://store.steampowered.com/app/34900/



[ Bericht 16% gewijzigd door Beach op 03-01-2016 23:11:57 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_158805609
Waarom is het level up systeem van steam zo gaar? :')
pi_158806892
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef Longcat. het volgende:
Waarom is het level up systeem van steam zo gaar? :')
hoezo dat?
pi_158807151
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:35 schreef mschol het volgende:

[..]

hoezo dat?
Lekker kaartjes traden en badges craften :')

Pas bij level 10 artwork showcase. Terwijl ik hentai plaatjes wil showcasen op level 5 :'(
pi_158807601
dat komt ervan als je plebs bent
  maandag 4 januari 2016 @ 00:06:24 #106
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158807727
Gratis 100xp voor je steam level:

1: Open up Ikaruga in your internet browser http://store.steampowered.com/app/253750 (wel even inloggen, werkt niet in steamapplicatie)
2: type SEARCH
3: press enter
4: type 1v7531

https://www.reddit.com/r/(...)steam_badge_holiday/
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158807996
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef PirE het volgende:
Gratis 100xp voor je steam level:

1: Open up Ikaruga in your internet browser http://store.steampowered.com/app/253750 (wel even inloggen, werkt niet in steamapplicatie)
2: type SEARCH
3: press enter
4: type 1v7531

https://www.reddit.com/r/(...)steam_badge_holiday/
Bedankt!
pi_158808086
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Lekker kaartjes traden en badges craften :')

Pas bij level 10 artwork showcase. Terwijl ik hentai plaatjes wil showcasen op level 5 :'(
level tien ben je als het goed is zo..
even community ambassador taken voltooien ;)
pi_158808474
Is er al meer bekend over het doel van die ARG? Of is het gewoon een leuk dingetje tijdens de sale? Vorige ARG van Valve liep uit op de aankondiging van Portal 2 namelijk :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_158808547
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Is er al meer bekend over het doel van die ARG? Of is het gewoon een leuk dingetje tijdens de sale? Vorige ARG van Valve liep uit op de aankondiging van Portal 2 namelijk :P
Er zijn wat theories over HL3 volgens mij
  maandag 4 januari 2016 @ 14:46:07 #111
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158817900
Heb alleen euro truck simulator 2 en 80 days gekocht deze sale. 80 days was goedkoper in de Android store maar toch voor de pc versie gegaan omdat ik niet echt een tablet gamer ben.
Het helpt wel dat ik veel titels niet heb gekocht omdat eind deze maand tomb raider uitkomt en begin februari xcom2, beide zijn instabuys voor mij.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158820409
Descent Underground, in de monday-bundel: https://www.indiegala.com/monday (is wel Early Access...)

Promo ziet er echt cool uit:
http://cdn.akamai.steamst(...)038215/movie480.webm



quote:
A true first person shooter deserves all six degrees of freedom. Fight through twisting tunnels & vast caverns where the concepts of up and down mean nothing and danger lurks around every corner. This is Descent: Underground!
De overige games in die bundel:

Elliot Quest , (4,99¤)
Elliot Quest is an adventure/RPG where players explore the mysterious Urele island in search of an ancient demon. With 5 dungeons to conquer, 16 bosses to defeat, and countless treasures to discover and hidden areas. Well-balanced gameplay easy to pick up but challenging to master.


Akane the Kunoichi , (0,59¤)
You are Akane, a Kunoichi ninja secretely loving her master Goro, a noble samurai. One day Goro is kidnapped by the evil Hiromi - you have to rescue him, but it won't be an easy task!


Loot Hero DX , (2,--¤)
A legendary Dragon is haunting the lands. Towns are set ablaze, and its magic power resurrects the evil creatures of the world. A hero is needed to travel to the corners of the lands and slay the beast to restore peace.


Taimumari , (3,49¤)
Retro-style platform game in keeping with the best traditions of games of our childhood! Take control of the Himari, the young female wizard travelling across various ages to settle the balance in time across the whole world!


Warlocks vs Shadows , (5,59¤)
Slay monsters. Defeat epic bosses. Collect magical gear. Become a Warlock and save the universe.
pi_158821598
Help!

Wat zal ik kopen uit deze lijst, ik hecht enorm veel waarde aan een goede multiplayer community? Nog 1,5 uur te gaan:

-Call of Duty MW3
-Call of Duty mw2
-Far Cry 4
-Dying Light (ken het spel niet?)
-Total War Rome 2 (ken het spel niet?)
-Left 4 Dead 2
-H1Z1
-Rust
-Euro Truck Simulator 2
-Counter-Strike Global Offensive
-Garry's Mod
-ARK: Survival Evolved
-7 Days to Die
-
pi_158821648
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:15 schreef Frank_Underwood het volgende:
Help!

Wat zal ik kopen uit deze lijst, ik hecht enorm veel waarde aan een goede multiplayer community? Nog 1,5 uur te gaan:

-Call of Duty MW3
-Call of Duty mw2
-Far Cry 4
-Dying Light (ken het spel niet?)
-Total War Rome 2 (ken het spel niet?)
-Left 4 Dead 2
-H1Z1
-Rust
-Euro Truck Simulator 2
-Counter-Strike Global Offensive
Wat je opnoemt verschilt heel veel van elkaar. Vind je schietspellen en of strategiespellen leuk? je moet wat duidelijker zijn :)
pi_158821769
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:17 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Wat je opnoemt verschilt heel veel van elkaar. Vind je schietspellen en of strategiespellen leuk? je moet wat duidelijker zijn :)
Ik heb een hekel aan de Fantasy genre. Ik hou enorm veel van realisme. Strategiespellen zoals Europa Universalis IV vind ik erg leuk, waar ik na een tijdje altijd weer terugkom voor een leuk spel. Desondanks na enorm veel uren erin gestoken te hebben, ben ik toe aan nieuwe spellen. Vooral spellen waar ik niet zoals EU4 lang voor hoeft te zitten. Dat het ook een spel is wat ik gemakkelijk aan en uit hoeft te zetten. Bijvoorbeeld 5 minuten EU4 spelen is niet echt voldoende om 'gegamed' te hebben in EU4 termen.

Spellen die ik bijzonder goed vind:

-DayZ (helaas vol met bugs en FPS-issues)

-Arma 3 (verslavend leuk, maar soms toch té tijdrovend voor een klein potje. Het kan zo een half uur duren tot je een vijand hebt gevonden/getroffen en het kan ook zo kut verlopen dat je dan ook direct zelf gedood wordt in het spel... Dan kan het half uur zoeken en schuilen wel behoorlijk frustrerend zijn.. als je net wat behoefte hebt voor wat méér actie en luchtigheid.... vooral dat eindeloze afstanden afleggen kan ook soms frustrerend zijn als je wat gametijd tekort hebt)

-LA Noire (erg leuk.., Mafia 2 valt mij tegen omdat het een single-player ervaring is. Na één keer uitspelen is er totaal geen replayability)

-Splinter Cell series. Blijft altijd leuk, zowel online als offline. Je kan hem altijd wel even aanzetten om de spion uit te hangen en elke missie weer eens anders aan te pakken dan dat je eerder deed.

-PayDay 2: Leuk, maar minder leuk als je met een totale groep onbekenden online probeert te spelen. Het is wel echt iets voor mensen die het spel als vriendengroep kopen. Niet echt voor solo-spelers.

-The Walking Dead Season 1 & 2: Geweldig. Hetzelfde als LA Noire. Ondanks eenmalige solo-ervaring en gebrek aan replayability, enorm leuk... hiervoor maak ik wel een uitzondering.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 17:40:42 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158822227
LA Noire vind ik behoorlijk saai, alles ligt al vast.
Mafia 2 daarentegen vind ik geweldig :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158822252
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
LA Noire vind ik behoorlijk saai, alles ligt al vast.
Mafia 2 daarentegen vind ik geweldig :D
Mening over mijn huidige bibliotheek is mij even niet belangrijk. :@ :@

Ik zoek per direct goede aanraders.. Ik heb nog een klein uurtje. :P
pi_158828708
Uiteindelijk Grim Fandango (2,99) gekocht. Verder nog Detective Grimoire (1,74) en 8BitBoy (0.79).

Geen idee of/wanneer ik ooit daadwerkelijk aan deze spellen zal toekomen, maar de schade valt in ieder geval wel weer mee :')
Tails tell tales
  Redactie Games maandag 4 januari 2016 @ 21:44:33 #119
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158830558
Voor mij:
• The Talos Principle
• Rocket League met 4 vrienden
• Ori & the Blind Forest
• Life is Strange Episode I (Humble Bundle)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158830866
Infinifactory
Windward
PlanetBase
Science girls
C&C RA3
RCT Deluxe
dat zijn toch wel de belangrijkste...
pi_158831078
Star Wars collection en indiegala monday bundel (voor Descent underground).
pi_158831923
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:56 schreef Dragonetti het volgende:
Star Wars collection en indiegala monday bundel (voor Descent underground).
ik kan door die niet werkende captcha niet meer inloggen daar :')
pi_158832498
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan door die niet werkende captcha niet meer inloggen daar :')
De captcha had bij mij ook wat moeite, je hebt nog+/- 17 uur voor de 1,89 prijs. Hopelijk werkt het morgen wat beter...

EDIT:

Zag deze 2 ook nog op GMG:

Via greenmangaming Ninja Blade 0.95 ¤ , volgens mij met de onderliggende coupon kom je ergens rond de 0,70¤ uit


quote:
Ninja Blade is set within modern day Tokyo, where parasites known as alpha-worms have mysteriously appeared, unleashing a wave of human destruction as they rapidly spread east, reaching the shores of Tokyo. With the future of humankind hanging in the balance, an exclusive and elite team possessing highly specialized skills is formed to eliminate the enemy onslaught, and ultimately save mankind from complete obliteration.
Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered 2.24 ¤ met onderstaande coupon kom je rond de 1,75¤ uit.



quote:
Originally released in 2005, Fahrenheit (known as Indigo Prophecy in North America) was a breakthrough in interactive narrative, teetering between the worlds of cinema and gaming while also embracing them, carving its own unique genre in the entertainment landscape. This newly remastered edition features updated graphics, full controller support AND is based on the uncut/uncensored international version of the game.

With a rich multilayered narrative, innovative presentation, and a chilling musical score by famed Hollywood composer Angelo Badalementi, Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered serves as the definitive version of the supernatural murder mystery and (re)introduces the groundbreaking title to old and new fans alike.
NWYEAR-20PERC-WTHGMG

[ Bericht 33% gewijzigd door Dragonetti op 04-01-2016 23:42:44 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:35:59 #124
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_158836993
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:58 schreef Forbry het volgende:
Uiteindelijk Grim Fandango (2,99) gekocht. Verder nog Detective Grimoire (1,74) en 8BitBoy (0.79).

Geen idee of/wanneer ik ooit daadwerkelijk aan deze spellen zal toekomen, maar de schade valt in ieder geval wel weer mee :')
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor mij:
• The Talos Principle
• Rocket League met 4 vrienden
• Ori & the Blind Forest
• Life is Strange Episode I (Humble Bundle)
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:50 schreef mschol het volgende:
Infinifactory
Windward
PlanetBase
Science girls
C&C RA3
RCT Deluxe
dat zijn toch wel de belangrijkste...


Ik had wat moeite met zelfbeheersing. :')

Nog steeds wel achterlijk veel waar voor je geld. Die twee Metro's in Redux-uitvoering voor zes euro (ok, plus wat BTW) bijvoorbeeld, waar gaat zoiets over? X-COM: Enemy Unknown + uitbreiding en DLC, ook al voor niks, Pillars relatief al helemaal belachelijk laag.

Winter Sale _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 05-01-2016 02:58:11 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_158840073
Wanneer begint de Summer Sale?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158840209
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:57 schreef Ludachrist het volgende:
Wanneer begint de Summer Sale?
juni/juli/augustus
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:18:58 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158840326
Niks gekocht deze sale.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_158848627
Toch nog Darksiders en How to Survive gekocht, ik ben zwak :'(
pi_158849341
Winter Sale was wel chill.
pi_158849500
Helemaal niets. Ik heb nog teveel games van de vorige wintersale niet gespeeld.

En ik ben arm. :P
pi_158849661
• Batman: Arkham Asylum GOTY
• Papers, Please
• Plush
• Turmoil
• The Orange Box
• The Vanishing of Ethan Carter
• Five Nights at Freddy's 4
• Tomb Raider: Legend
• Tomb Raider: Underworld
• Don't Starve - Reign of Giants
• Don't Starve - Shipwrecked
• LA Noire
• RollerCoaster Tycoon 3: Platinum
• Cook, Serve, Delicious

Aangeschaft :D
pi_158852155
Steam Link binnen vandaag. Wat een bazen ding _O_ _O_

Mocht je een oplossing zoeken om je computer (niet alleen Steam) op je TV te streamen dan is dit zeker een aanrader. Heb tijden zitten kutten met HDMI kabel door de kamer getrokken en shit, dit kastje doet gewoon alles out-of-the-box meteen goed. Valve _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  Redactie Games dinsdag 5 januari 2016 @ 18:12:42 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158852687
Met Wifi is het in veel gevallen nog steeds suboptimaal hoor...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158852839
Gisteren is de Steam holiday sale geëindigd. Nu vroeg ik me af er nog andere goede aanraders waren, op Multiplayer gebied. Alle genres waardeer ik eigenlijk, in het bijzonder:

-(geo)politiek
-shooter
-tactical
-strategy
-actie
-avontuur
-Stealth

Ik bezit momenteel:

-Alle rainbow six delen
-Alle splinter cell delen
-EU4
-CIV 5
-Payday 1 en 2
-Arma 1, 2 en 3
-DayZ

Belangrijk is dat de community stevig en goed is en er behoorlijk veel mensen spelen. Niet dat ik moet hopen dat er wat mensen actief zijn.

Ik heb het volgende zelf op het oog:

-Call of Duty Modern Warfare 2
-Call of Duty Moden Warfare 3
-Call of Duty Black Ops
-Call of Duty Black Ops 2
-Call of Duty Ghosts
-Battlefield 3
-Battlefield 4
-Left 4 Dead 2
-Crysis 3
- Watch Dogs
-Tropico 5
-Mortal Kombat X
-Call of Duty World at War
-7 Days to die
-Far Cry 3 (of 4)
-Mass effect trilogy
-Just Cause 2
-Rome total war 2
-Bioshock trilogy

P.S; de bedoeling is dat het mogelijk is om als 1-persoon ergens mee te doen. Vrienden hebben consoles i.t.t. Steam/PCs.
pi_158856903
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:18 schreef GeschiktX het volgende:
Gisteren is de Steam holiday sale geëindigd. Nu vroeg ik me af er nog andere goede aanraders waren, op Multiplayer gebied. Alle genres waardeer ik eigenlijk, in het bijzonder:

-(geo)politiek
-shooter
-tactical
-strategy
-actie
-avontuur
-Stealth

Ik bezit momenteel:

-Alle rainbow six delen
-Alle splinter cell delen
-EU4
-CIV 5
-Payday 1 en 2
-Arma 1, 2 en 3
-DayZ

Belangrijk is dat de community stevig en goed is en er behoorlijk veel mensen spelen. Niet dat ik moet hopen dat er wat mensen actief zijn.

Ik heb het volgende zelf op het oog:

-Call of Duty Modern Warfare 2
-Call of Duty Moden Warfare 3
-Call of Duty Black Ops
-Call of Duty Black Ops 2
-Call of Duty Ghosts
-Battlefield 3
-Battlefield 4
-Left 4 Dead 2
-Crysis 3
- Watch Dogs
-Tropico 5
-Mortal Kombat X
-Call of Duty World at War
-7 Days to die
-Far Cry 3 (of 4)
-Mass effect trilogy
-Just Cause 2
-Rome total war 2
-Bioshock trilogy

P.S; de bedoeling is dat het mogelijk is om als 1-persoon ergens mee te doen. Vrienden hebben consoles i.t.t. Steam/PCs.
tropico 5 is bruut
Squad zal ik je aanraden leuke shooter
Insurgency ook wel gaaf spel beetje zelfde genre als Squad
succes!
Geniet van het leven:):)
pi_158856920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef prefix1 het volgende:

[..]

tropico 5 is bruut als je die al op het oog hebt zal je Port royale 3 ook wel leuk vinden
Squad zal ik je aanraden leuke shooter
Insurgency ook wel gaaf spel beetje zelfde genre als Squad
succes!
Geniet van het leven:):)
pi_158856981
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef prefix1 het volgende:

[..]

tropico 5 is bruut
Squad zal ik je aanraden leuke shooter
Insurgency ook wel gaaf spel beetje zelfde genre als Squad
succes!
Is tropico 5 een multiplayer game? Ik heb niet zoveel met single player games, althans heb er al genoeg van.

Squad hoef ik niet, heb al de tegenhanger ARMA 1 , 2 en 3.
Insurgency lijkt op CS:GO en dat vind ik niks.
pi_158857035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Is tropico 5 een multiplayer game? Ik heb niet zoveel met single player games, althans heb er al genoeg van.

Squad hoef ik niet, heb al de tegenhanger ARMA 1 , 2 en 3.
Insurgency lijkt op CS:GO en dat vind ik niks.
Squad lijkt inderdaad op Arma1,2,3 alleen vind squad mooier en mooiere geluiden hier moet je meer met teams werken en niet als een kip zonder kop een helikopter in en beetje rond gaan schieten(vond ik van arma altijd).
Tropico 5 kan ook multiplayer, Singeplayer is lekker bouwen
Geniet van het leven:):)
pi_158861371
MP van tropico 5 heeft helemaal geen toegevoegde waarde....das gwn zelfde als in sp, maar alleen zit er nu nog iemand op je eiland: je hebt amper controle over je units en leger, dus eigenlijk is er niet veel aan.

Als je een strategische MP wilt, zou je Civ V moeten spelen, maar dan niet met randoms. TW kan je doen, maar ben daar na Shogun 2 van afgestapt: Teveel laggers en exploiters.

FC4 is enorm leuk, maar moet je ook niet voor de MP doen, wel voor co-op. Ongeveer hetzelfde voor Watch Dogs. Just Cause 2 ook niet, alleen is het verschil met de vorige twee dat die echt prut is: slecht geoptimaliseerd, repetitief na een halfuur, en idiote game design

Mijn beste advies: Haal ACIV Black Flag: heeft stealth, avontuur en actie in, en wss nog de actiefste MP van alle AC games.
  woensdag 6 januari 2016 @ 07:42:10 #140
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158865114
Wow, toffe deal... _O-



V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:34:48 #141
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158866142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 07:42 schreef Verbal het volgende:
Wow, toffe deal... _O-



V.
Een koopje.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_158866915
Alleen Witcher 3 gekocht + die humble bundle van Square. Voor de rest niet iets wat ik meteen wilde hebben.. Wacht op de nieuwe XCom en Deus Ex :D
pi_158867221
Influent DLC en The Long Dark voor mezelf (early access :') ) en verder nog wat klein spul voor anderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:52:19 #144
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158867590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef SSJKliko het volgende:
Wacht op de nieuwe XCom en Deus Ex :D
Dit ja. _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158869937
Voor multiplayer gewoon Rocket League halen. Maakt niet uit wat je leuk vindt qua spellen of sporten of whatever, gewoon Rocket League halen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:21:34 #146
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158884059
Wie gaat er een Oculus Rift halen?

¤742 incl verzenden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:43:26 #147
258885 Solique
I Kill You !
pi_158884898
Weinig gekocht deze sale, alleen games waar vrienden al maanden om vragen:

- Dying Light
- Arma 3

Toch nog genoeg uit te spelen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:49:30 #148
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_158889817
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie gaat er een Oculus Rift halen?

¤742 incl verzenden.
Wachten op de summer sale dus :')

Oh wacht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_158889873
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:18 schreef GeschiktX het volgende:
Gisteren is de Steam holiday sale geëindigd. Nu vroeg ik me af er nog andere goede aanraders waren, op Multiplayer gebied. Alle genres waardeer ik eigenlijk, in het bijzonder:

-(geo)politiek
-shooter
-tactical
-strategy
-actie
-avontuur
-Stealth

Ik bezit momenteel:

-Alle rainbow six delen
-Alle splinter cell delen
-EU4
-CIV 5
-Payday 1 en 2
-Arma 1, 2 en 3
-DayZ

Belangrijk is dat de community stevig en goed is en er behoorlijk veel mensen spelen. Niet dat ik moet hopen dat er wat mensen actief zijn.

Ik heb het volgende zelf op het oog:

-Call of Duty Modern Warfare 2
-Call of Duty Moden Warfare 3
-Call of Duty Black Ops
-Call of Duty Black Ops 2
-Call of Duty Ghosts
-Battlefield 3
-Battlefield 4
-Left 4 Dead 2
-Crysis 3
- Watch Dogs
-Tropico 5
-Mortal Kombat X
-Call of Duty World at War
-7 Days to die
-Far Cry 3 (of 4)
-Mass effect trilogy
-Just Cause 2
-Rome total war 2
-Bioshock trilogy

P.S; de bedoeling is dat het mogelijk is om als 1-persoon ergens mee te doen. Vrienden hebben consoles i.t.t. Steam/PCs.
Crusader Kings 2!
En dan uiteraard de Game of Thrones mod downloaden. Age of Empires?
pi_158890944
crusader kings 2 is absoluut niet mp gericht, en hetzelfde verhaal als civ v: niet mp te spelen met randoms

Age of empires is wel een goeie suggestie
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:03:05 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158900561
Steam heeft op mijn PC besloten de laatste dagen om gewoon helemaal niets meer te doen.

Niet dat ik Steam veel gebruik, maar toch irritant.
  Redactie Games donderdag 7 januari 2016 @ 15:34:54 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158901458
Psychonauts 2 crowdsource campaign heeft $3.300.000- opgehaald voor hun game.
In principe is hun financiele crowdsourcedoel behaald, maar goed je weet nooit met nieuwe Tim Schafer games of het daadwerkelijk ook "volledig" opgeleverd wordt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158903127
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Psychonauts 2 crowdsource campaign heeft $3.300.000- opgehaald voor hun game.
In principe is hun financiele crowdsourcedoel behaald, maar goed je weet nooit met nieuwe Tim Schafer games of het daadwerkelijk ook "volledig" opgeleverd wordt.
Ze hebben naast die crowdfund nog veel meer geld nodig, dus als daar iets misgaat kan alles nog in de soep lopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games vrijdag 8 januari 2016 @ 13:38:02 #154
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158926956
* Mr.Noodle leest Valkyria Chronicles Remastered Edition komt uit op PS4 in februari 2016.

Wait whut kut, laat ik nou net een maand geleden Valkyria Chronicles voor Steam gekocht hebben.
Of is het dezelfde variant, I'm confused.. :|W
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158945307
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle leest Valkyria Chronicles Remastered Edition komt uit op PS4 in februari 2016.

Wait whut kut, laat ik nou net een maand geleden Valkyria Chronicles voor Steam gekocht hebben.
Of is het dezelfde variant, I'm confused.. :|W
Als ik het zo zie lijkt het exact op de Steam versie. Misschien ietwat beter geoptimaliseerd.
pi_158959392
met al die nieuwe videos voor xcom 2 de game gepre-ordered met 25% coupon op GMG.

Voorlopig enige game in 2016 die concreet is en me interesseert. Van al de rest is er nog te weinig geweten
pi_158959449
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:33 schreef AntiChrist7 het volgende:
met al die nieuwe videos voor xcom 2 de game gepre-ordered met 25% coupon op GMG.

Voorlopig enige game in 2016 die concreet is en me interesseert. Van al de rest is er nog te weinig geweten
Ah, die moet ik ook eens even gaan kijken dan. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158959502
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, die moet ik ook eens even gaan kijken dan. ;)
de NDA is afgelopen, dus verschillende youtubers zoals quill, christoperodd en northernlion hebben veel geupload. Maar zonder spoilers in
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:49:41 #159
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158959709
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Psychonauts 2 crowdsource campaign heeft $3.300.000- opgehaald voor hun game.
In principe is hun financiele crowdsourcedoel behaald, maar goed je weet nooit met nieuwe Tim Schafer games of het daadwerkelijk ook "volledig" opgeleverd wordt.
Mensen die nu nog geld geven aan Timmie verdienen het om beroofd te worden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games zaterdag 9 januari 2016 @ 17:56:08 #160
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158963017
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, die moet ik ook eens even gaan kijken dan. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

de NDA is afgelopen, dus verschillende youtubers zoals quill, christoperodd en northernlion hebben veel geupload. Maar zonder spoilers in
Ziet er op zich wel nice uit, moet alleen XCOM Enemy Unknown überhaupt nog spelen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158964775
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]


[..]

Ziet er op zich wel nice uit, moet alleen XCOM Enemy Unknown überhaupt nog spelen.. :')
Unknown had ik al gespeeld en recentelijk ook nog even de hele pack met uitbreiding gekocht en gespeeld.
Deel 2 lijkt me zeker de moeite. Zijn er ook filmpjes van een paar minuten met een goede samenvatting?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158965831
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Unknown had ik al gespeeld en recentelijk ook nog even de hele pack met uitbreiding gekocht en gespeeld.
Deel 2 lijkt me zeker de moeite. Zijn er ook filmpjes van een paar minuten met een goede samenvatting?
Denk niet dat je die snel gaat vinden, omdat iedereen die content heeft van de prerelease build, die gewoon integraal wilt laten zien (met spoilers weggeknipt).

Setting is dat je nu een guerilla groep speelt in een alien ship dat is omgetuned tot een mobiele basis, en ondertussen zijn de aliens bezig met een sinister project dat je moet zien te ontrafelen. Dus het is minder passief zijn op strategisch vlak. Op het slagveld betekent dat, dat je eerst in concealment bent en dus moet proberen hinderlagen op te zetten

Voor de rest meer variatie in type van missies, nieuwe types soldiers( de ranger heeft een zwaard bijvoorbeeld, en de customization is enorm) en vijanden. Ook zijn de maps niet meer vast, maar worden ze nu random gegenereerd. En omdat het een pc-exclusive is, zetten ze zwaar in op modding ook.

Enige waar ik nog niet echt enthousiast over ben is de muziek, die was episch in xcom en nu hebben ze een andere composer. Maar hopelijk is dat omdat de youtubers zoveel praaten
pi_158965931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:51 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Denk niet dat je die snel gaat vinden, omdat iedereen die content heeft van de prerelease build, die gewoon integraal wilt laten zien (met spoilers weggeknipt).

Setting is dat je nu een guerilla groep speelt in een alien ship dat is omgetuned tot een mobiele basis, en ondertussen zijn de aliens bezig met een sinister project dat je moet zien te ontrafelen. Dus het is minder passief zijn op strategisch vlak. Op het slagveld betekent dat, dat je eerst in concealment bent en dus moet proberen hinderlagen op te zetten

Voor de rest meer variatie in type van missies, nieuwe types soldiers( de ranger heeft een zwaard bijvoorbeeld, en de customization is enorm) en vijanden. Ook zijn de maps niet meer vast, maar worden ze nu random gegenereerd. En omdat het een pc-exclusive is, zetten ze zwaar in op modding ook.

Enige waar ik nog niet echt enthousiast over ben is de muziek, die was episch in xcom en nu hebben ze een andere composer. Maar hopelijk is dat omdat de youtubers zoveel praaten
Ik had inderdaad al wel het één en ander gelezen en het klinkt allemaal veelbelovend.

Ik speel zelfs bij tijd en wijle de oorspronkelijke UFO: enemy unknown nog wel eens via DOSBox omdat dat in mijn ogen toch wel één van de beste games allertijden is.

De nieuwe enemy unknown vond ik de eerste XCOM game die weer een beetje bij dat niveau in de buurt kwam en deel twee lijkt bovendien nog eens veel meer variatie te bieden, iets waar het in mijn ogen in deel 1 nog wel een beetje aan ontbrak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:22:21 #164
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158966602
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik had inderdaad al wel het één en ander gelezen en het klinkt allemaal veelbelovend.

Ik speel zelfs bij tijd en wijle de oorspronkelijke UFO: enemy unknown nog wel eens via DOSBox omdat dat in mijn ogen toch wel één van de beste games allertijden is.

De nieuwe enemy unknown vond ik de eerste XCOM game die weer een beetje bij dat niveau in de buurt kwam en deel twee lijkt bovendien nog eens veel meer variatie te bieden, iets waar het in mijn ogen in deel 1 nog wel een beetje aan ontbrak.
Heb je de uitbreiding gespeeld van XCOM 2012? Maakt het spel echt stukken beter. Zoals elk Firaxis spel. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158967975
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb je de uitbreiding gespeeld van XCOM 2012? Maakt het spel echt stukken beter. Zoals elk Firaxis spel. :P
Ja die had ik net voor de kerst even aangeschaft en weer een rondje gespeeld. Voegt inderdaad wel weer het één en ander toe en met name de MEC en genetische modificatie bieden weer wat interessante opties, maar toch had ik niet echt de behoefte om gelijk nog weer een rondje te spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158974942
True dat de replayability wat lager lag dan voor een doorsnee strategy game, maar heb toch wel 5-6 games met plezier afgemaakt. En je hebt de game niet beleefd tot je eens Classic hebt geprobeerd
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 20:27:41 #167
446930 crew  ESF1Gamer
pi_158993893
FF8 geinstallerd. Ga ik het spelen, moet ik een square enix account hebben. WTF
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158995499
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:27 schreef F1gamer het volgende:
FF8 geinstallerd. Ga ik het spelen, moet ik een square enix account hebben. WTF
lijkt mij dat dat optioneel is?
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 21:31:26 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_158996086
Helaas :{

Nu effe gespeeld, maar die controls zijn ook al niet ech te doen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 10 januari 2016 @ 21:32:22 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158996122
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:31 schreef F1gamer het volgende:
Helaas :{

Nu effe gespeeld, maar die controls zijn ook al niet ech te doen
Gelukkig kun je je geld nog terugvragen op Steam.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158996720
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:31 schreef F1gamer het volgende:
Helaas :{

Nu effe gespeeld, maar die controls zijn ook al niet ech te doen
tja, tis een echte JRPG... vind em prima spelen (heb de CD versie liggen)
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 08:56:24 #172
446930 crew  ESF1Gamer
pi_159005483
Ik denk ook wel dat ik het spel blijf doorspelen, want is in ieder geval een betere battlesysteem dan de FF13 reeks. Dat is echt nutteloos op enter drukken.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 11 januari 2016 @ 09:00:52 #173
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159005554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:33 schreef AntiChrist7 het volgende:
met al die nieuwe videos voor xcom 2 de game gepre-ordered met 25% coupon op GMG.

Voorlopig enige game in 2016 die concreet is en me interesseert. Van al de rest is er nog te weinig geweten
Hier ook xcom2 in de preorder, wel samen met rise of the tombraider gekocht. Nieuwe tombraider komt een week eerder uit, in een week uitspelen lukt me wel.
Deze 2 games hebben er voor gezorgd dat ik bijna niks heb gekocht in de winter sales.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2016 @ 17:49:14 #174
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159045805
Mên, wat dat draait dat Metal Gear Solid V Lekker... :9
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:12:18 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_159046402
Iemand een XCOM2 coupon? Voor GMG. Of wellicht een andere site. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_159049227
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand een XCOM2 coupon? Voor GMG. Of wellicht een andere site. :P
google
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:39:33 #177
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_159051064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:47 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

google
Bijdehand weer.

Maar heb 'm uiteindelijk van iemand gekregen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_159056238
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bijdehand weer.

Maar heb 'm uiteindelijk van iemand gekregen.
je hebt van niemand iets gekregen, die coupon staat gewoon open en bloot op het net :p

http://www.dealzon.com/deals/green-man-gaming-coupon-voucher
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:47:31 #179
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_159056265
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:46 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

je hebt van niemand iets gekregen, die coupon staat gewoon open en bloot op het net :p

http://www.dealzon.com/deals/green-man-gaming-coupon-voucher
Ga lekker in KLB bijdehand lopen doen :')
  woensdag 13 januari 2016 @ 04:20:12 #180
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_159061078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:46 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

je hebt van niemand iets gekregen, die coupon staat gewoon open en bloot op het net :p

http://www.dealzon.com/deals/green-man-gaming-coupon-voucher
Dat weet ik niet. :P hij linkte mij gewoon een code.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games woensdag 13 januari 2016 @ 11:31:52 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159064451
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 13:10:00 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159122044
Zo, net even een nieuw moederbord, processor en wat DDR4 geheugen uitgezocht. Ook een extra SSD uitgezocht en ik kan weer 3 jaar vooruit met mijn systeem.
Misschien upgrade ik mijn GTX 970 nog.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:17:16 #183
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_159128246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef PirE het volgende:
Zo, net even een nieuw moederbord, processor en wat DDR4 geheugen uitgezocht. Ook een extra SSD uitgezocht en ik kan weer 3 jaar vooruit met mijn systeem.
Misschien upgrade ik mijn GTX 970 nog.
Upgrade naar pascal of polaris hoop ik.

Want 980 (ti) of titans zijn het van een 970 imho niet waard
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_159128257
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef PirE het volgende:
Zo, net even een nieuw moederbord, processor en wat DDR4 geheugen uitgezocht. Ook een extra SSD uitgezocht en ik kan weer 3 jaar vooruit met mijn systeem.
Misschien upgrade ik mijn GTX 970 nog.
quadfire nano
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159131403
Op dit moment gratis: Omikron: The Nomad Soul

David Bowie heeft de soundtrack gedaan en en je ziet hem ook in de game.

Voor die tijd een was het best een goede en meeslepende game, alleen wat kort naar mijn mening.

quote:
"I have many things to tell you and very little time... I come from a universe parallel to yours. My world is desperately in need of your help. Only YOU can save us."
Responding to the desperate pleas of a mysterious character from another dimension, your soul must enter the dark and futuristic city of Omikron. This heralds the beginning of an epic adventure through an increasingly strange and dazzling parallel world, trying to solve the many puzzles that prevent you escaping alive. Think, fight and interact with the immense gaming environment to defeat the menacing demons that have tried to trap you.


pi_159135136
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef Dragonetti het volgende:
Op dit moment gratis: Omikron: The Nomad Soul

David Bowie heeft de soundtrack gedaan en en je ziet hem ook in de game.

Voor die tijd een was het best een goede en meeslepende game, alleen wat kort naar mijn mening.

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die nog ergens op CD :o
pi_159142105
Volgens mij is CONSORTIUM nu ook gratis op steam, was voorheen betaald. Ik weet niet of het nu voor altijd gratis is.

quote:
An original, story-driven first-person role-playing experience. Take on the role of Consortium Bishop Six, a global peacekeeper in the year 2042, aboard the massive futuristic aircraft ZENLIL. You have an unprecedented amount of freedom to control how the story unfolds.
pi_159145215
Steam support trekt toch ook op geen zak hoor, ik heb nog een query openstaan van begin december waar nog geen antwoord is op gekomen, ondanks twee reminders.

Van Ubisoft en EA krijg ik wel antwoor dhoor. Ook al is het bij die laatste meestal van:

  zaterdag 16 januari 2016 @ 11:47:04 #189
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_159145440


:')
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 14:43:24 #190
8781 crew  Frutsel
pi_159155131
Mijn steam slaat de laatste tijd constant vast en sluit dan af als ik bezig ben met een spel. Is echt pas sinds kort, en 't maakt niet uit welk spel.. Heel vervelend :(
pi_159167155
Ik ga maar ns verder met Plague Inc Evolved.
Children of the night. What music they make.
pi_159167336
:+

Children of the night. What music they make.
pi_159233648
All Stars 5 Bundle ¤1.89

Painkiller: Black Edition , ( 9,99¤ )
Painkiller Black Edition includes the expansion pack Battle Out of Hell, featuring 10 additional single-player levels and many new villans.


Painkiller: Planetary Annihilation - Digital Deluxe Commander Bundle , ( 9,99¤ )
Colonize solar systems, smash entire worlds, and crush your foes in epic battles with multiple players and thousands of units. Don't just win, annihilate!
Three commanders, a $30 value, created at the request of our Kickstarter backers, and available for sale for all players. Access to the digital orchestral soundtrack download. Access to the digital artbook and wallpapers download.


100% Orange Juice , ( 6,99¤ )
100% Orange Juice is a digital multiplayer board game populated by developer Orange Juice's all-star cast. Characters from Flying Red Barrel, QP Shooting, Suguri and Sora come together with all-new characters to duke it out... with dice.


Divekick , ( 4,99¤ )
Divekick is the world’s first two-button fighting game. It distills the essence of the fighting game genre into just two buttons with no d-pad directional movement. Includes two extra playable characters: Fencer from Nidhogg and Johnny Gat from Saints Row!


Universe Sandbox , ( 9,99¤ )
Create and destroy on a scale you’ve never imagined!


Silence of the Sleep , ( 14,99¤ )
You play as a man called Jacob Reeves. A man who has lost his reason to live. He throws himself into a blackness to end his misery, but instead of it being the end he wakes up without a memory of his life before.


Rise of the Triad , ( 14,99¤ )
Apogee Software and Interceptor Entertainment proudly present the rebirth of the cult-classic first-person shooter, “Rise of the Triad”. Bigger, better and more ludicrous than ever before.


Town of Salem , ( 5,99¤ )
Inspired by the party games Werewolf and Mafia, Town of Salem is a game of murder, mystery and deception.


[ Bericht 1% gewijzigd door Dragonetti op 19-01-2016 18:15:48 ]
pi_159236844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:09 schreef Dragonetti het volgende:

Town of Salem , ( 5,99¤ )
Inspired by the party games Werewolf and Mafia, Town of Salem is a game of murder, mystery and deception.
[ afbeelding ]
Leek me wel leuk aan de hand van de screens.. maar wat een gaar spel is dit zeg, totaal geen diepgang. Refund maar aangevraagd.
  woensdag 20 januari 2016 @ 09:23:55 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159248164
Psyched for Homeworld: DoK. Pre-load gister gedaan. Benieuwd hoe laat ie unlocked wordt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_159325596
ik zal wel de enige niet zijn voor wie de steamhubs/forums half platliggen zonder tekst?

EDIT: nvm

[ Bericht 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 23-01-2016 12:33:00 ]
pi_159388889
X-com 2 em Long War mod *O*
pi_159417546
vraagje: weet iemand hoe je de default opstart optie van een spel kan aanpassen?

eurotruck sim 2 heeft bijvoorbeeld 8 opties, en standaard staat hij gewoon op 'play ets2'
maar ik moet "play ets2 (64 bit)" hebben anders crasht hij na verloop van tijd..
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:26:14 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159437641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef mschol het volgende:
vraagje: weet iemand hoe je de default opstart optie van een spel kan aanpassen?

eurotruck sim 2 heeft bijvoorbeeld 8 opties, en standaard staat hij gewoon op 'play ets2'
maar ik moet "play ets2 (64 bit)" hebben anders crasht hij na verloop van tijd..
Rechtsklikken in je library en gelijk 64bit kiezen.
Of een snelkoppeling maken op je bureaublad en dan de parameters aanpassen (google weet dat wel).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159445169
Ik kan morgenmiddag mijn theorie-examen rijbewijs B afnemen. *O*

Sinds vorige week maandag geen enkele videospel aangeraakt!! :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef mschol het volgende:
vraagje: weet iemand hoe je de default opstart optie van een spel kan aanpassen?

eurotruck sim 2 heeft bijvoorbeeld 8 opties, en standaard staat hij gewoon op 'play ets2'
maar ik moet "play ets2 (64 bit)" hebben anders crasht hij na verloop van tijd..
Kan je de configuratiebestanden(INI) wijzigen??
  Redactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 14:19:56 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159465302
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_159474257
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159474352
quote:
Code kun je ook op g2a kopen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_159474874
quote:
english not supported zou ik eerder over vallen
pi_159479650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik kan morgenmiddag mijn theorie-examen rijbewijs B afnemen. *O*

Sinds vorige week maandag geen enkele videospel aangeraakt!! :'(

[..]

Kan je de configuratiebestanden(INI) wijzigen??
geen idee welke dat zouden zijn, niet van de game zelf iig..

gaat mij om dit schermpje:


ik start een spel 99% van de keren op door rechts op steam icoon in de taakbalk te klikken en dan het spel aanklikken.. (die andere 1% is in de library)
pi_159495590
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee welke dat zouden zijn, niet van de game zelf iig..

gaat mij om dit schermpje:
[ afbeelding ]

ik start een spel 99% van de keren op door rechts op steam icoon in de taakbalk te klikken en dan het spel aanklikken.. (die andere 1% is in de library)
Ik kan plaatje niet zien!! :P
  Redactie Games zondag 31 januari 2016 @ 14:35:50 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159540956
Moet zeggen dat m'n eerste gameplay van de Beta van The Division best lekker speelt. Jammer dat ik het maar een halve dag kan proberen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 31 januari 2016 @ 15:16:15 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_159542339
Borderlands 2 GOTY dik in de uitverkoop.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_159542778
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moet zeggen dat m'n eerste gameplay van de Beta van The Division best lekker speelt. Jammer dat ik het maar een halve dag kan proberen..
Er is bijzonder weinig te doen in de beta dus aan een halve dag heb je meer dan genoeg :)
pi_159543078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik kan plaatje niet zien!! :P
das apart, want photobucket en die block geen hotlinks :P
pi_159552621
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:37 schreef mschol het volgende:

[..]

das apart, want photobucket en die block geen hotlinks :P
Toch maar imgur??
pi_159553636
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Toch maar imgur??
:r nee :7
SPOILER: maar wel een ander
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net weer een lvl 1 gast die mij probeerde te hacken met smerige URL's _O-

die waren lang weg hier.. :D

[ Bericht 16% gewijzigd door mschol op 31-01-2016 21:16:56 ]
pi_159554950
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:10 schreef mschol het volgende:

[..]

:r nee :7
SPOILER: maar wel een ander
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net weer een lvl 1 gast die mij probeerde te hacken met smerige URL's _O-

die waren lang weg hier.. :D
:+
pi_159570366
Over 4 dagen komt X-Com 2 uit,inmiddels 2K uitverkoop!!
pi_159572974
Vond The Division best tof! Maar met 560 GTX van Nividia stond alles op.. low..... :'(
pi_159607982
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:14 schreef SSJKliko het volgende:
Vond The Division best tof! Maar met 560 GTX van Nividia stond alles op.. low..... :'(
The Division is toch beta??
pi_159609703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

The Division is toch beta??
Ik ben geen mindreader, maar iets zegt me dat ie bedoelt dat hij de beta best tof vond.

Ik vond het ook niet slecht, liep goed en zag er goed uit, maar ben niet zo voor RPG/MMO. In the dark zone ben je al op voorhand dood als je geen team hebt, geef mij maar Wildlands
pi_159614762
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

The Division is toch beta??
Ja, ik had een betakey. Alleen zou 'm niet kopen als ik m alleen op low kan spelen, 't zag er nou niet best uit op low :')
pi_159627284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ik ben geen mindreader, maar iets zegt me dat ie bedoelt dat hij de beta best tof vond.

Ik vond het ook niet slecht, liep goed en zag er goed uit, maar ben niet zo voor RPG/MMO. In the dark zone ben je al op voorhand dood als je geen team hebt, geef mij maar Wildlands
The Division is volgens mij een RPG/FPS.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:21 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ja, ik had een betakey. Alleen zou 'm niet kopen als ik m alleen op low kan spelen, 't zag er nou niet best uit op low :')
Koop dan een nieuwe graka. :P
pi_159630350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

The Division is volgens mij een RPG/FPS.

je weet toch waar de eerste twee letters in fps voor staan......

En het is sowieso bedoeld om met velen online te zitten in the dark zone....

Anyway, dont care, mijn xcom 2 key is er
pi_159630402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:21 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ja, ik had een betakey. Alleen zou 'm niet kopen als ik m alleen op low kan spelen, 't zag er nou niet best uit op low :')
Het is niet voor niks een beta
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 3 februari 2016 @ 20:37:22 #223
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_159632098
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Het is niet voor niks een beta
Komt over aan maand uit. Hoop dat ze in zo'n korte tijd van alles kunnen fixen. Maar het is Ubisoft dus betwijfel t.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_159632347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Het is niet voor niks een beta
Wil je nou ineens gaan beweren dat mijn videokaart dadelijk alles wel ineens op medium of high kan spelen :? kom nou :') mijn kaart is bijna 5 jaar oud..

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

The Division is volgens mij een RPG/FPS.

[..]

Koop dan een nieuwe graka. :P
Zou niet weten welke ik nu dan moet halen. Destijds was mijn kaart gewoon supergoed, maar nu weet ik echt niet wat goed én betaalbaar is. En wil sowieso een NVidia, niet zo te spreken over Radeon.
pi_159632960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Wil je nou ineens gaan beweren dat mijn videokaart dadelijk alles wel ineens op medium of high kan spelen :? kom nou :') mijn kaart is bijna 5 jaar oud..

[..]

Zou niet weten welke ik nu dan moet halen. Destijds was mijn kaart gewoon supergoed, maar nu weet ik echt niet wat goed én betaalbaar is. En wil sowieso een NVidia, niet zo te spreken over Radeon.
Dat niet, maar optimalisatie is altijd een van de laatste aandachtspunten tijdens development dus dat je performance er op vooruit gaat is wel te verwachten, hoe veel is altijd maar de vraag..

Of een nieuwe kaart de moeite waard is ligt aan je budget..
pi_159638627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:45 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

je weet toch waar de eerste twee letters in fps voor staan......

En het is sowieso bedoeld om met velen online te zitten in the dark zone....

Anyway, dont care, mijn xcom 2 key is er
Voor hoeveel?
  donderdag 4 februari 2016 @ 19:52:11 #227
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159659707
2 harde schijven, backup op harde schijf B gezet harde schijf A windows 10 "upgrade gedaan" je raad het al. geen van mijn steam games werken meer. ugh
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159659872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:45 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

je weet toch waar de eerste twee letters in fps voor staan......

En het is sowieso bedoeld om met velen online te zitten in the dark zone....

Anyway, dont care, mijn xcom 2 key is er
Goed dat je het zegt, morgen is ie gereleased?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159671912
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
2 harde schijven, backup op harde schijf B gezet harde schijf A windows 10 "upgrade gedaan" je raad het al. geen van mijn steam games werken meer. ugh
gewoon je steam library folder opnieuw toevoegen in steam?

Ik had hier een intressante setup (ssd als folder gemount en daar steam in/op geïnstalleerd) en dat werkte vlekkeloos
pi_159674455
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
gehaald op gmg, dus -25% vergeleken met de steam prijs
pi_159684262
chinees/lunar new year sales
hey yi long
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159687156
Kan weer eens niet inloggen op steam.. Ben ik de enige met dit probleem?
  Donald Duck held vrijdag 5 februari 2016 @ 21:17:06 #233
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_159687538
Geen problemen hier. Althans, de client start op en de winkelpagina laadt. Online gamen of iets installeren niet geprobeerd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_159687540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
Kan weer eens niet inloggen op steam.. Ben ik de enige met dit probleem?
hier issie, al de hele avond, volledig operationeel...
pi_159687542
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
Kan weer eens niet inloggen op steam.. Ben ik de enige met dit probleem?
Ik heb het probleem iig niet, maar er zit 15 minuten tussen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_159687641
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen problemen hier. Althans, de client start op en de winkelpagina laadt. Online gamen of iets installeren niet geprobeerd.
Ik heb inmiddels de eerste 25 gig van Xcom 2 binnen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159694933
Lunar sale op steam...

Misschien interessant:

Divinity 2 - 3,99 http://store.steampowered.com/app/219780/
Shadowrun returns - 2,99 http://store.steampowered.com/app/234650/
Shadowrun dragonfall - 2,99 http://store.steampowered.com/app/300550/
pi_159702126
Weet iemand of het mogelijk is om een ontvangen gift door te giften naar een ander account? Zo ja, hoe is dat mogelijk?
pi_159703189
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:03 schreef Super-B het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een ontvangen gift door te giften naar een ander account? Zo ja, hoe is dat mogelijk?
kan je niet gewoon item in inventory aanklikken en dan gift klikken?
pi_159703972
Rocket league 35% korting

Eens kijken :P
pi_159705588
Voor de geinteresseerden:

http://www.funstockdigita(...)o-v-pc-game-download

Met de volgende coupon kost het spel ongeveer ¤26.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar dat ik momenteel geen ¤26 kwijt kan, anders had ik het nu wel gekocht. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:48 schreef mschol het volgende:

[..]

kan je niet gewoon item in inventory aanklikken en dan gift klikken?
Thanks!

[ Bericht 28% gewijzigd door Super-B op 06-02-2016 16:39:12 ]
pi_159706359
Wat een flauwe acties weer. Zo inspiratieloos. Geef gewoon een leuke skin en megaknop waar je de acties overzichtelijk kunt zien. Want heel die Shop UI heeft zijn beste tijd wel gehad. En als de heren dan toch bezig zijn, meer opties in de Games tab? Zoveel spellen die niet eens meer bestaan of die een doodleuke apple-clone hebben in de lijst. Ik game dus wat moet ik in hemelsnaam met een apple?
pi_159711303
Helemaal uitverkocht!





G2A is, volgens mij, gelijktijdig met Steam gestart met de sales.

\

[ Bericht 27% gewijzigd door Super-B op 08-02-2016 15:40:48 ]
  zondag 7 februari 2016 @ 02:47:45 #244
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_159718092
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! is gewoon 365/24/7 uur sale op steams:P
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_159718705
quote:
daar zou ik dus niet snel wat kopen, ze zijn meerdere keren groot in het nieuws geweest ivm gestolen creditcards en/of revoked keys

Bij kinguin loop je hetzelfde risico maar daar heb ik het nog niet meegemaakt
(overigens wel een keer een key die niet helemaal was wat werd beloofd: een win8.1 key die OEM ipv retail was)
  zondag 7 februari 2016 @ 08:59:26 #246
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_159718920
Vandaag launched XCOM2, ben wel benieuwd naar de ervaringen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_159719381
Wel vreemd, g2a is toch van Kinguin? Bijna dezelfde site. Bij Kinguin iig ook nooit problemen gehad, gelukkig.
pi_159719528
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:00 schreef SSJKliko het volgende:
Wel vreemd, g2a is toch van Kinguin? Bijna dezelfde site. Bij Kinguin iig ook nooit problemen gehad, gelukkig.
nope, G2A is een andere reseller.

G2play is kinguin
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 12:08:10 #249
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159721143
Vorige sales:

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Next Car Game 50%
Beam.NG Drive 20%
Car Mechanic Simulator 2015 55%
NoLimits2 25%

Deze sales:

Next Car Game 50%
Beam.NG Drive 20%
Car Mechanic Simulator 2015 57%
NoLimits2 -niet in sale-

pff
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_159724725
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 07:33 schreef mschol het volgende:

[..]

daar zou ik dus niet snel wat kopen, ze zijn meerdere keren groot in het nieuws geweest ivm gestolen creditcards en/of revoked keys

Bij kinguin loop je hetzelfde risico maar daar heb ik het nog niet meegemaakt
(overigens wel een keer een key die niet helemaal was wat werd beloofd: een win8.1 key die OEM ipv retail was)
Hmm dit hoor ik voor het eerst. Tot op heden nog geen last ondervonden van de website. Ik denk overigens niet dat het aan G2A ligt, meer door een klein percentage dat verkeerde keys stuurt...
pi_159725081
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Super-B het volgende:

[..]

Hmm dit hoor ik voor het eerst. Tot op heden nog geen last ondervonden van de website. Ik denk overigens niet dat het aan G2A ligt, meer door een klein percentage dat verkeerde keys stuurt...
bekendste voor g2a is wel het far cry 4 debacle:
https://www.vg247.com/201(...)-cry-4-keys-debacle/

ach ik weet dat dat risico bestaat en tot op heden *klopt af* nog geen key geblocked
pi_159732588
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

bekendste voor g2a is wel het far cry 4 debacle:
https://www.vg247.com/201(...)-cry-4-keys-debacle/

ach ik weet dat dat risico bestaat en tot op heden *klopt af* nog geen key geblocked
Bedankt voor de link!
pi_159732607
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:00 schreef SSJKliko het volgende:
Wel vreemd, g2a is toch van Kinguin? Bijna dezelfde site. Bij Kinguin iig ook nooit problemen gehad, gelukkig.
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:14 schreef mschol het volgende:

[..]

nope, G2A is een andere reseller.

G2play is kinguin
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 07:33 schreef mschol het volgende:

[..]

daar zou ik dus niet snel wat kopen, ze zijn meerdere keren groot in het nieuws geweest ivm gestolen creditcards en/of revoked keys

Bij kinguin loop je hetzelfde risico maar daar heb ik het nog niet meegemaakt
(overigens wel een keer een key die niet helemaal was wat werd beloofd: een win8.1 key die OEM ipv retail was)
Kinguin sla ik standaard over. Op één of andere manier lijkt het alsof ze de duurste zijn van alle verkopers..
pi_159732923
Hmm Kinguin is toch juist een verzamelsite voor alle keyverkopers? Vind het alleen jammer dat ze sinds kort extra kosten vragen voor overschrijvingen zoals via PayPal. Was vroeger niet.
pi_159733456
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef SSJKliko het volgende:
Hmm Kinguin is toch juist een verzamelsite voor alle keyverkopers? Vind het alleen jammer dat ze sinds kort extra kosten vragen voor overschrijvingen zoals via PayPal. Was vroeger niet.
kinguin is net als G2A een soort Amazon of Bol: ze verkopen zelf, maar laten wederverkopers ook via hen verkopen..
pi_159736768
XCOM 2, Rainbow Six Siege en Batman GOTY uitverkocht. SHIT!

https://www.g2a.com/r/weekly-sale_g2a

Just Cause 3 kopen voor ¤30? Of nog even wachten?
pi_159737038
Ik twijfel erover om rise of the tomb raider te kopen, maar kan net zogoed wachyen want die uit 2013 heb ik nauwelijks aangeraakt
pi_159742311
Iemand hier nog interesse in H1Z1?
pi_159742721
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef Cliffy het volgende:
Iemand hier nog interesse in H1Z1?
Als je er 1 weggeeft dan, ja! :)

Ik zie trouwens op bundlestars een 3 pack voor Sir, You Are Being Hunted voor 4,99¤:

https://www.bundlestars.c(...)-being-hunted-3-pack
pi_159743057
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Als je er 1 weggeeft dan, ja! :)

Ik zie trouwens op bundlestars een 3 pack voor Sir, You Are Being Hunted voor 4,99¤:

https://www.bundlestars.c(...)-being-hunted-3-pack
Dat niet, maar ruilen oid :P
pi_159751133
Heb Hand of Fate gekocht in de sale. Best leuk, het is m'n 1e kaartspel op pc. Ook m'n 1e spel waarbij je een 'deck' moet ontwikkelen. Heb geen idee hoe dat gaat :P
Children of the night. What music they make.
pi_159765173
vandaag Age of empires 3 the complete edition gekocht, gedownload, maar kan niet opstarten :(

en ben niet de enige gelukkig..
pi_159769610
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:08 schreef King_Merc het volgende:
vandaag Age of empires 3 the complete edition gekocht, gedownload, maar kan niet opstarten :(

en ben niet de enige gelukkig..
wat doet hij niet?

heb je al geprobeerd de executable in compatibiliteits mode te draaien?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:58:11 #264
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_159774099
Steam sale *O*
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:51:47 #265
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159777082
Ik kwam gister iemand tegen op steam die had 739 games (wel 90% indie games) en was level 101. Hoe is zoiets mogelijk, aangezien hij ook best wel dure ingame items/skins voor CSGO had? Het leek mij op het eerste gezicht sterk dat hij voor al die games betaald heeft :{ bestaat zoiets als gratis games krijgen waar je anders voor moet betalen? Zijn hele steam was in het chinees/anime theme :P
pi_159777468
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:51 schreef utopie het volgende:
Ik kwam gister iemand tegen op steam die had 739 games (wel 90% indie games) en was level 101. Hoe is zoiets mogelijk, aangezien hij ook best wel dure ingame items/skins voor CSGO had? Het leek mij op het eerste gezicht sterk dat hij voor al die games betaald heeft :{ bestaat zoiets als gratis games krijgen waar je anders voor moet betalen? Zijn hele steam was in het chinees/anime theme :P
veel belangrijker is het aantal badges en welk level die badges hadden, die bepalen grotendeels je steam level..
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:10:39 #267
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159777524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef mschol het volgende:

[..]

veel belangrijker is het aantal badges en welk level die badges hadden, die bepalen grotendeels je steam level..
http://steamcommunity.com/id/ajiao114/

dit is zijn steam.
zou dit legit game aankopen zijn ?

Ik ben zelf level 1 maar zou ook wel in ieder geval level 5 willen zijn om te kunnen traden :7
verder ben ik stinkend jaloers op dat aantal games :')
pi_159777737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:51 schreef utopie het volgende:
Ik kwam gister iemand tegen op steam die had 739 games (wel 90% indie games) en was level 101. Hoe is zoiets mogelijk, aangezien hij ook best wel dure ingame items/skins voor CSGO had? Het leek mij op het eerste gezicht sterk dat hij voor al die games betaald heeft :{ bestaat zoiets als gratis games krijgen waar je anders voor moet betalen? Zijn hele steam was in het chinees/anime theme :P
Bundles in de gaten houden, tikt ook aan.
pi_159777855
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef utopie het volgende:

[..]

http://steamcommunity.com/id/ajiao114/

dit is zijn steam.
zou dit legit game aankopen zijn ?

Ik ben zelf level 1 maar zou ook wel in ieder geval level 5 willen zijn om te kunnen traden :7
verder ben ik stinkend jaloers op dat aantal games :')
122 badges, veel lvl5 badges (dus 500xp totaal), tikt hard aan :P

en tuurlijk zijn het legit aankopen, ik zie niet waarom niet 8-)
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:23:47 #270
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159777879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:23 schreef mschol het volgende:

[..]

122 badges, veel lvl5 badges (dus 500xp totaal), tikt hard aan :P

en tuurlijk zijn het legit aankopen, ik zie niet waarom niet 8-)
-O-
pi_159777945
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:23 schreef utopie het volgende:

[..]

-O-
:7 *O*
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:39:16 #272
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_159779787
_O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_159780857
iemand die hier wel eens pixel piracy heeft gespeeld?

ik probeer een soort van hut te creeeren op m'n boot maar als ik dat doe dan zegt het spel dat het unreacheble is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

als ik in de hut op 1 van de 3 lege plekken nu een wood wall neerzet gaat hij helemaal rechts zeuren:
Unsuitable. Crew can't reach here. Not all paths reach here


juist, het is, vermoedelijk te laag (ze kunnen er nu wel komen trouwens) maar zodra ik het 2 blokjes hoog maak de ingang werkt het wel

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 09-02-2016 15:29:35 ( ) ]
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:09:47 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159783323
Nog geen topic voor Doom?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:18:32 #275
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_159783460
Weet ik niet?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_159783687
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:14 schreef mschol het volgende:

[..]

wat doet hij niet?

heb je al geprobeerd de executable in compatibiliteits mode te draaien?
dit dus..al op op de community pagina gekomen, problemen met de key..

Hey, folks!

Copies of AOE III: CC purchased starting this weekend may say "Failed to Contact Key Server". We are actively working to get new keys into the system and distributed to users. Once that happens, everyone who was having trouble will have keys assigned to their accounts automatically. We will update you with new information as we recieve it!

Thanks for your patience!
pi_159794020
Heb net de Fok!group gejoined op Steam :7
Children of the night. What music they make.
  woensdag 10 februari 2016 @ 02:29:58 #278
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159797666
Wie wil steam vrienden worden? Ik voel mij zo eenzaam :@
pi_159799811
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:29 schreef utopie het volgende:
Wie wil steam vrienden worden? Ik voel mij zo eenzaam :@
mij mag je altijd toevoegen, link staat een paar posts terug
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 10:27:52 #280
8781 crew  Frutsel
pi_159799937
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:23 schreef mschol het volgende:

[..]

122 badges, veel lvl5 badges (dus 500xp totaal), tikt hard aan :P

en tuurlijk zijn het legit aankopen, ik zie niet waarom niet 8-)
Qua games zit ik op een kwart van je :') wel lvl inmiddels op 54 met 400xp
Qua badges op de helft :)
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:04:08 #281
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_159800471
Iemand een idee wat een leuke rts is op de steam sale? Ik zat te denken aan red alert 3 kaar ik weet niet of dat wat is?
pi_159800508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef T-zooi het volgende:
Iemand een idee wat een leuke rts is op de steam sale? Ik zat te denken aan red alert 3 kaar ik weet niet of dat wat is?
Company of Heroes, Dawn of war serie, Supreme Commander, RA3

Company of Heroes en Dawn of war hebben trouwens leuke campaigns.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:23:48 #283
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_159800842
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:06 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Company of Heroes, Dawn of war serie, Supreme Commander, RA3

Company of Heroes en Dawn of war hebben trouwens leuke campaigns.
ok tnx, ra3 is zo goedkoop dus die koop ik wel. Ik vond zelf anno 1404 een fantastische game en zag de opvolger ook voor een mooi prijsje alleen de reviews baren me zorgen. Iedereen klaagt over vreselijke DRM software.

En suprême commander zie ik meerdere delen van, welke raad jij aan?

Tnx man!
pi_159800999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef T-zooi het volgende:
Iemand een idee wat een leuke rts is op de steam sale? Ik zat te denken aan red alert 3 kaar ik weet niet of dat wat is?
alles van de total war serie

ik las trouwens dat steam bitcoin gaat ondersteunen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159974932
3 games gratis op steam (Jet Set Radio, Hell Yeah!+DLC en Golden Axe)
pi_159978174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:31 schreef Beach het volgende:

[..]

alles van de total war serie

ik las trouwens dat steam bitcoin gaat ondersteunen
je weet dat 1 april redelijk dicht bij is? :+
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 11:51:04 #287
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159987585
http://store.steampowered.com/sub/94153/

Go to any of the following pages and click "Install Game" to add all of the games in this package to your account. You will only need to do this once.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_159998448
Even voor jullie informatie.. ''HyperSpace Sale'' gaande.. Allemaal futuristische spellen voor een lage prijs. Ben gelijk al wat geld kwijt door BOIII, Xcom2 en Fallout4 gekocht te hebben. :') |:( Starcraft2 wordt ook verkocht, maar die vind ik maar niks.. :{w

www.tinyurl.com/jhyaoht
pi_160019978
* Blue_Panther_Ninja is inmiddels 21 jaar een gamer(1ste pcgame ooit was Test Drive 2,terug in 1995)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:29 schreef utopie het volgende:
Wie wil steam vrienden worden? Ik voel mij zo eenzaam :@
Vriendje?? :*
pi_160020124
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:32 schreef GeschiktX het volgende:
Even voor jullie informatie.. ''HyperSpace Sale'' gaande.. Allemaal futuristische spellen voor een lage prijs. Ben gelijk al wat geld kwijt door BOIII, Xcom2 en Fallout4 gekocht te hebben. :') |:( Starcraft2 wordt ook verkocht, maar die vind ik maar niks.. :{w

www.tinyurl.com/jhyaoht
Dat is toch eigenlijk best duur? :@ :@
Fallout 4 kost op andere sites ook 32 tot 35 euro en ook XCom2 is al voor een goedkopere prijs te krijgen?
pi_160032229
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat is toch eigenlijk best duur? :@ :@
Fallout 4 kost op andere sites ook 32 tot 35 euro en ook XCom2 is al voor een goedkopere prijs te krijgen?
Coupon code vragen?
pi_160036964
quote:
6s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is inmiddels 21 jaar een gamer(1ste pcgame ooit was Test Drive 2,terug in 1995)

[..]

Vriendje?? :*
21 jaar gamer? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:45:03 #293
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_160037039
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_160039511
*zonnige middag*

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

21 jaar gamer? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,sinds mijn 8ste(mede dankzij PU blad). 8-)
pi_160039856
Odyssey 200 in 1976. Met maar liefst twee spelen. Pong variant en tennis variant (pong op zijn kant)
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:47:20 #296
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160064802
Olla, fiks probleem, misschien heeft iemand van jullie een idee?

Mijn computer is ruim 2,5 maand kaduuk geweest. Geen zin om mogelijk honderden euro's te moeten uitgeven als mijn mobo kapot bleek te zijn. Inmiddels toch maar geld opzij geharkt, naar reparateur gebracht, maar bleek eenvoudig te zijn; corrupte bios.

Opgelost, ik ben vandaag weer mijn compu aan het installeren en verwachtte iets van 89 uur updaten van mijn bijna 200 geïnstalleerde Steam-games... MAAARRRRRR...

Hij ziet ze niet. Hij ziet alleen CoD:AW (die op mijn ssd staat). De overige 192 games, die op hun eigen games-schijf staan, staan in de categorie 'uncategorized'. Hoe dan ook: hij geeft aan dat ze niet zijn geïnstalleerd. Wat ze goddomme wèl zijn.

Jullie snappen dat ik geen zin heb om weer een paar dagen games te installeren, dus mijn vraag is: wat kan er mis zijn?

Er zijn geen harde schijven verwijderd (alleen losgekoppeld geweest tijdens onderzoeksfase) en op de schijven is verder niets veranderd. Ding heeft stilgestaan.

HELLUP!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:49:08 #297
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160064828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

21 jaar gamer? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8-)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160064840
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:47 schreef Verbal het volgende:
Olla, fiks probleem, misschien heeft iemand van jullie een idee?

Mijn computer is ruim 2,5 maand kaduuk geweest. Geen zin om mogelijk honderden euro's te moeten uitgeven als mijn mobo kapot bleek te zijn. Inmiddels toch maar geld opzij geharkt, naar reparateur gebracht, maar bleek eenvoudig te zijn; corrupte bios.

Opgelost, ik ben vandaag weer mijn compu aan het installeren en verwachtte iets van 89 uur updaten van mijn bijna 200 geïnstalleerde Steam-games... MAAARRRRRR...

Hij ziet ze niet. Hij ziet alleen CoD:AW (die op mijn ssd staat). De overige 192 games, die op hun eigen games-schijf staan, staan in de categorie 'uncategorized'. Hoe dan ook: hij geeft aan dat ze niet zijn geïnstalleerd. Wat ze goddomme wèl zijn.

Jullie snappen dat ik geen zin heb om weer een paar dagen games te installeren, dus mijn vraag is: wat kan er mis zijn?

Er zijn geen harde schijven verwijderd (alleen losgekoppeld geweest tijdens onderzoeksfase) en op de schijven is verder niets veranderd. Ding heeft stilgestaan.

HELLUP!!!

V.
je library's staan goed?
heb je voor een game al de cache geverifieerd?

klinkt voor mij alsof de library's iig niet goed staan..
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:56:34 #299
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160064955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef mschol het volgende:

[..]

je library's staan goed?
heb je voor een game al de cache geverifieerd?

klinkt voor mij alsof de library's iig niet goed staan..
Klopt. Opgelost.
Probeerde een optie die via Google werd aangereikt: "klik op game om te installeren en dan ziet hij wel dat hij er al staat". Was matige oplossing, want om dat nou 192x te doen. Maar toen vroeg hij of ik onder C: wilde installeren of een library wilde aanmaken op een andere schijf.

Toen ben ik gaan googlen op "Steam does not recognize second library" en toen vond ik de oplossing. *O*

Ik ben zo blij als blik *O* *O* *O*

Eindelijk weer iets anders dan Hearthstone (kwa afwisseling).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:57:51 #300
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160064973
Wel gek, hij update maar twee games... Nou ja, hij zal nog even wakker moeten worden, denk ik :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:58:02 #301
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160064979
Eeeeen dicht.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')