abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 2 februari 2016 @ 11:26:59 #251
269689 crew  Viv
pi_159591368
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zij werkten en woonden er, en vonden het een prima stad. Zelf gaven ze al aan dat er echt niet zo veel te doen was, en dat zij ook meestal buiten de stad dingen gingen doen. Zij zeiden ook toeristen andere dingen aan te raden.
Ja, maar dat geldt ook voor mijn eigen stad (of zelfs land). Als je er woont en werkt is het niet zo bijzonder, maar voor toeristen kan het juist wel interessant zijn.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:27:16 #252
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_159591375
Als je in LA na 1 dag alles al hebt gedaan dan heb je schijnbaar niet genoeg uitgezocht of andere verwachtingen en interesses. Vind zelf LA wel leuk om een dag of 4 te zijn (als ik weer zou gaan dan wel in Venice Beach slapen denk ik. Leuk om 's avonds rond te lopen, beetje mensen kijken). Vind LA wel cool om de "bekende" dingen te bekijken...

- Walk of fame & Chinese theatre
- Space Shuttle in 't California Science Center
- Hollywood Sign
- Griffith Observatory
- Beverly Hills Trolley Tour
- Santa Monica
- Venice
- Warner Bros Studio Tour
- Grammy Museum

En afhankelijk van je interesses bijvoorbeeld:
- Michael Jackson gerelateerde sites (Forest Lawn, Thriller huis)
- Compton/Watts
- Queen Mary in Long Beach
- Winkelen

Ben je zo een dag of 3-4-5 bezig :)
En inderdaad: smaken verschillen, maar om LA af te doen met "2 uur is genoeg". Tsja...
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 11:45:55 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159591716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Het zou al schelen als dat soort informatie niet als 'feit' gedeeld werd. Ieder z'n voorkeur natuurlijk, maar om nou te zeggen dat die weg 'niets aan is', ik zie er nu al naar uit, persoonlijk.
Dit punt wilde ik ook maken :Y Zeggen dat je iets vindt is geen probleem maar het zo stellig zeggen en vooral dingen afraden die anderen geweldig vinden vind ik niet tof :N

Neem Highway 1. Ik vond het zelf ietwat tegenvallen maar ik ben dan ook behoorlijk verwend na de Great Ocean Road in Australië. Ik zou echter nooit zeggen dat je Highway 1 moet skippen omdat ik weet dat anderen het wél prachtig vinden.

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Om te beginnen, doe eens rustig aan.

Verder is dit niet alleen mijn mening. Ken zat mensen die vaak naar de US gaan, veel gezien hebben etc. Oo zij zeiden dat het niet zo veel was. Maar van me deed grofweg het zelfde rondje als wij, en had 3 dagen in LA. Na 1 dag hadden ze zo ongeveer alles gaan.
En daarnaast moet je het in perspectief plaatsen. Zal genoeg te doen zijn, maar er is in de omgeving (lees: in de rest van zo'n rondje) veel meer te doen. In SanFran een extra dag. Extra dag naar een park. Noem het maar op; heb je meer aan dan LA.

Ik heb een week geleden in New York een hele tijd met mensen uit LA gepraat. Zij werkten en woonden er, en vonden het een prima stad. Zelf gaven ze al aan dat er echt niet zo veel te doen was, en dat zij ook meestal buiten de stad dingen gingen doen. Zij zeiden ook toeristen andere dingen aan te raden.

Tevens: Joshua Tree vond ik ook wel een aanrader!

Edit: mening/feit, sure. Maar ik ging er van uit dat alles wat hier gezegd werd mening was :P Zal ook zeker zo zijn dat mensen er meer tijd om krijgen, maar ik zou begod niet weten waarom ik daar meer tijd zou doorbrengen ipv andere punten in dat rondje. Niet alleen natuur ook steden.

Tevens is het zeker niet helemaal reel om na 2 uur een oordeel over een hele stad te vellen, dat snap ik. Heb ook niet alinea's onderbouwd. Hoe jullie reageren is echter ook lichtelijk overdreven/aanvallend. Beetje hypocriet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hoezo doe eens rustig aan? Je moet je niet zo aangevallen voelen, ik geef alleen mijn mening over iets dat jij als feit presenteert.

Ik blijf bij mijn punt dat mensen die een paar uur/een dag in LA zijn geweest bij lange na niet de hele stad gezien kunnen hebben. Wat ik gisteren al zei is het vergelijkbaar met Rotterdam+Utrecht+Amsterdam, dat verken je ook niet in een paar uur ;)

Ben je bij Venice Beach geweest? Griffith Observatory? Hollywood? Als je dat tegen vond vallen, prima. Maar als je daar allemaal niet geweest bent kun je niet zo stellig zeggen dat het niet boeiend is voor anderen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159591748
Een vriend van me heeft jaren in LA gewoond, en is er lyrisch over. Al weten we nog niet of we er heen gaan :@ niet omdat we het niet willen, maar vanwege de tijd, en er zijn altijd nog meerdere reisjes denken we dan maar ;)
Ja doei.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 11:51:59 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159591871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:27 schreef matthijst het volgende:
Als je in LA na 1 dag alles al hebt gedaan dan heb je schijnbaar niet genoeg uitgezocht of andere verwachtingen en interesses. Vind zelf LA wel leuk om een dag of 4 te zijn (als ik weer zou gaan dan wel in Venice Beach slapen denk ik. Leuk om 's avonds rond te lopen, beetje mensen kijken). Vind LA wel cool om de "bekende" dingen te bekijken...

- Walk of fame & Chinese theatre
- Space Shuttle in 't California Science Center
- Hollywood Sign
- Griffith Observatory
- Beverly Hills Trolley Tour
- Santa Monica
- Venice
- Warner Bros Studio Tour
- Grammy Museum

En afhankelijk van je interesses bijvoorbeeld:
- Michael Jackson gerelateerde sites (Forest Lawn, Thriller huis)
- Compton/Watts
- Queen Mary in Long Beach
- Winkelen

Ben je zo een dag of 3-4-5 bezig :)
En inderdaad: smaken verschillen, maar om LA af te doen met "2 uur is genoeg". Tsja...
Helemaal mee eens ^O^

Ik ben er 4 nachten geweest en dat was nog veel te kort. Ik dacht van tevoren dat ik in die tijd makkelijk de stad had kunnen verkennen, boy was I wrong :D Dit is wat we gedaan hebben:

Dag 1 hebben we Venice Beach verkend. Het was de bedoeling om nog meer te doen maar door een lichte zonnesteek zijn we een paar uur langer blijven hangen.
Dag 2 zijn we naar downtown, Hollywood en Los Feliz gegaan
Dag 3 een uitstapje naar de Fender fabriek (mijn man is gitaarliefhebber) en naar Disneyland in Anaheim
Dag 4 Los Feliz en Griffith Observatory, 's middags door naar Highway 1

We waren van plan een Universal of Warner Brothers tour te doen, naar Santa Monica te gaan, West-Hollywood te verkennen... Daar hadden we niet eens tijd voor :D

Knappe jongen die dit allemaal in een paar uur kan doen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 11:57:01 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159591990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Een vriend van me heeft jaren in LA gewoond, en is er lyrisch over. Al weten we nog niet of we er heen gaan :@ niet omdat we het niet willen, maar vanwege de tijd, en er zijn altijd nog meerdere reisjes denken we dan maar ;)
Als je zo kort de tijd hebt zou ik dat inderdaad liever besteden aan andere dingen, puur omdat een dagje LA niet bestaat ;)

Ik zou bijvoorbeeld een klein rondje Yosemite/Death Valley/Vegas/Zyon/Bryce/Page/Grand Canyon/Joshua Tree/Highway 1 doen. Dat red je makkelijk in 12 dagen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159592105
Vegas en Zion slaan we wrsch over, om wat meer in Yosemite en Sequoia door te brengen bijvoorbeeld. Denk dat het meest oostelijke dat we gaan Death Valley zal zijn :) Met misschien dus een dagje Joshua Tree/die regio :)
Ja doei.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 12:03:46 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159592147
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Vegas en Zion slaan we wrsch over, om wat meer in Yosemite en Sequoia door te brengen bijvoorbeeld. Denk dat het meest oostelijke dat we gaan Death Valley zal zijn :) Met misschien dus een dagje Joshua Tree/die regio :)
Ik twijfelde al over Vegas, ik had al zo'n vermoeden dat je dat misschien niks zou vinden ;)

Zou wel zonde zijn als je Bryce/Zion/Page/Grand Canyon overslaat, dan zie je de mooie rode stenen niet ;) Maar je moet natuurlijk keuzes maken. Lastig!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159592178
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik twijfelde al over Vegas, ik had al zo'n vermoeden dat je dat misschien niks zou vinden ;)

Zou wel zonde zijn als je Bryce/Zion/Page/Grand Canyon overslaat, dan zie je de mooie rode stenen niet ;) Maar je moet natuurlijk keuzes maken. Lastig!
Tsja, ik zou alles wel willen zien, maar dat zit er niet in. We zijn liever 4 dagen ergens om het helemaal plat te wandelen/fietsen/rennen dan dat we even snel een foto maken en weer terug de auto in moeten ;)
Ja doei.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 12:13:48 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159592371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, ik zou alles wel willen zien, maar dat zit er niet in. We zijn liever 4 dagen ergens om het helemaal plat te wandelen/fietsen/rennen dan dat we even snel een foto maken en weer terug de auto in moeten ;)
Dat snap ik wel :Y Al heb ik zelf niet het idee dat onze reis gehaast was, maar wij hadden dan ook 28 dagen. Je kunt je makkelijk 4 dagen vermaken in Yosemite/Death Valley. Ben benieuwd naar je verslag!

Nog een tip voor mensen die sequoia's willen zien maar weinig tijd hebben om om te rijden: in Mariposa Grove (bij de entree van Yosemite) zijn ook sequoia's te zien :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:20:10 #261
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_159592520
Alleen is Mariposa Grove dicht tot voorjaar 2017 :(
Haters everywhere but I don't really care.
pi_159592534
Ondanks dat we graag rijden en onderweg zijn, zijn we ook niet van die mensne die 'vanalles moeten zien'. We kunnen rustig maar een klein deel van een land/streek verkennen zonder daarna spijt te hebben van 'wat anderen allemaal wel niet gezien hebben en wij ook hadden kunnen zien', zeg maar. Er staat sowieso nog wel een langere reis op 't programma over een jaar of twee als we wat gespaard hebbenen bijvoorbeeld beide van baan wisselen ofzo, en we in de tijd ertussen (bijvoorbeeld in april stoppen en in september weer ergens beginnen) kunnen reizen :)
Ja doei.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:24:15 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159592612
Over LA....wij zijn ook iets meer van de natuur over een grote stad, maar LA vonden wij echt helemaal fantastisch. In twee jaar nu al twee keer in LA geweest. Beide keren waren we er een week. Echt zat te doen. Wij zijn erg geïnteresseerd in TV en dergelijke, dus dan zijn al die studio tours die je daar kan doen natuurlijk het walhalla. Maar ook daarnaast...genoeg te doen. Maar meningen verschillen natuurlijk. Wij vonden San Francisco dan weer niet zo heel bijzonder. Zeker een leuke stad (waar je makkelijk een week kan spenderen), maar het trok ons wat minder, dus ik kan ook begrijpen dat er mensen zijn die niks hebben met LA....maar om dan meteen te zeggen dat twee uurtjes genoeg is..:P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 februari 2016 @ 12:34:08 #264
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159592799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Vegas en Zion slaan we wrsch over, om wat meer in Yosemite en Sequoia door te brengen bijvoorbeeld. Denk dat het meest oostelijke dat we gaan Death Valley zal zijn :) Met misschien dus een dagje Joshua Tree/die regio :)
Vegas vond ik dan weer geweldig :) Toch nog veel te doen en sowieso leuk om er te zijn en rond te wandelen. Wel een stad wat echt niet voor iedereen even leuk is.

SF vond ik zelf niet zo. Enige wat ik daar nog een keer zou willen doen is Alcatraz bezoeken. LA zou ik zeker nog wel een keer willen bezoeken.

@MaJo Aaah Great Ocean Road _O_ Staat ook nog ergens op mijn veeeeeeeeeeeels te lange lijstje met "must see / do".
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 12:37:13 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159592842
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:20 schreef matthijst het volgende:
Alleen is Mariposa Grove dicht tot voorjaar 2017 :(
Ik zie het net :o http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/mariposagrove.htm

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ondanks dat we graag rijden en onderweg zijn, zijn we ook niet van die mensne die 'vanalles moeten zien'. We kunnen rustig maar een klein deel van een land/streek verkennen zonder daarna spijt te hebben van 'wat anderen allemaal wel niet gezien hebben en wij ook hadden kunnen zien', zeg maar. Er staat sowieso nog wel een langere reis op 't programma over een jaar of twee als we wat gespaard hebben en bijvoorbeeld beide van baan wisselen ofzo, en we in de tijd ertussen (bijvoorbeeld in april stoppen en in september weer ergens beginnen) kunnen reizen :)
Mooie instelling ^O^ Ik ben zo iemand die veel te veel inplant omdat ik niks wil missen :@ Mijn man moet me daar echt in remmen. Zo had ik graag Yellowstone erbij gepakt maar dat werd écht teveel. Uiteindelijk hebben we best rustig aan kunnen doen en hadden we bijna overal meerdere overnachtingen. Dat reist toch een stuk beter ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Over LA....wij zijn ook iets meer van de natuur over een grote stad, maar LA vonden wij echt helemaal fantastisch. In twee jaar nu al twee keer in LA geweest. Beide keren waren we er een week. Echt zat te doen. Wij zijn erg geïnteresseerd in TV en dergelijke, dus dan zijn al die studio tours die je daar kan doen natuurlijk het walhalla. Maar ook daarnaast...genoeg te doen. Maar meningen verschillen natuurlijk. Wij vonden San Francisco dan weer niet zo heel bijzonder. Zeker een leuke stad (waar je makkelijk een week kan spenderen), maar het trok ons wat minder, dus ik kan ook begrijpen dat er mensen zijn die niks hebben met LA....maar om dan meteen te zeggen dat twee uurtjes genoeg is..:P
Leuk nog een medestander ^O^ Ik zou er ook graag weer heen willen voor een week. En dan ook het gebied ten zuiden van LA checken. Maar eerst staan nog Noord-West Amerika/Noord-Oost Amerika en de Deep South op de planning _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:43:21 #266
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159592952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:37 schreef MaJo het volgende:

Leuk nog een medestander ^O^ Ik zou er ook graag weer heen willen voor een week. En dan ook het gebied ten zuiden van LA checken. Maar eerst staan nog Noord-West Amerika/Noord-Oost Amerika en de Deep South op de planning _O-
Amerika is dan ook gewoon heel erg mooi! Wij zijn beide enorme reizigers, maar bepaalde delen van de wereld zijn we gewoon niet welkom (homoseksualiteit) en andere delen wil ik dan weer niet naar toe omdat daar malaria heerst (of een of andere ziekte)...Amerika is voor ons dus altijd een erg veilige keuze en qua landschappen vind je er bijna alles..helemaal als je Canada ook meeneemt.

We zijn nu twee keer in LA geweest, maar willen zeker nog vaker terug. Komende jaren even niet, want twee keer in twee jaar was wel erg veel, maar we hebben daar zoveel mooie herinneringen (afgelopen keer nog bij een taping van Big Bang Theory geweest, echt geweldig) opgebouwd...zelfs een speciaal plekje in Hollywood waar we altijd onze dag afsloten (pleintje vlakbij de Chinese Theater en tegenover dat grote gebouw van Jimmy Kimmel). LA *O* *O*

En alvast veel plezier met plannen! (ook de rest die aan het plannen is!)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_159593034
Ach, in SF is de conferentie, maar er zijn ook veel craft beer locaties, wat we ook erg leuk vinden bijvoorbeeld! En het Golden Gate Park om te wandelen/rennen/fietsen. Ga ook zeker op wat van de conferentie excursies mee om zo wat meer van de stad te zien in goed gezelschap :P
Ja doei.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 13:00:58 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159593316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Amerika is dan ook gewoon heel erg mooi! Wij zijn beide enorme reizigers, maar bepaalde delen van de wereld zijn we gewoon niet welkom (homoseksualiteit) en andere delen wil ik dan weer niet naar toe omdat daar malaria heerst (of een of andere ziekte)...Amerika is voor ons dus altijd een erg veilige keuze en qua landschappen vind je er bijna alles..helemaal als je Canada ook meeneemt.

We zijn nu twee keer in LA geweest, maar willen zeker nog vaker terug. Komende jaren even niet, want twee keer in twee jaar was wel erg veel, maar we hebben daar zoveel mooie herinneringen (afgelopen keer nog bij een taping van Big Bang Theory geweest, echt geweldig) opgebouwd...zelfs een speciaal plekje in Hollywood waar we altijd onze dag afsloten (pleintje vlakbij de Chinese Theater en tegenover dat grote gebouw van Jimmy Kimmel). LA *O* *O*

En alvast veel plezier met plannen! (ook de rest die aan het plannen is!)
Wat jammer dat jullie je niet welkom voelen op sommige plekken. Mijn broer is ook gay en reist de hele wereld over (Indonesië/Australië/India/Oost-Europa) en heeft daar nooit last van. Wel doet hij soms alsof hij getrouwd is, ze vragen dan nooit verder ;) Nu hij een vriend heeft zal dat wat lastiger gaan.

LA is wel een homostad bij uitstek. Toen ik die zonnesteek had zijn we naar een gaybar gegaan aan Abbot Kinney Boulevard waar we een paar uur zijn gebleven en leuke gesprekken hebben gehad ^O^

Amerika is super divers, je kunt er wel 10 verschillende reizen maken (op z'n minst :D). Ik hoop echt dat het ons lukt om er eind dit jaar weer heen te gaan O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vegas vond ik dan weer geweldig :) Toch nog veel te doen en sowieso leuk om er te zijn en rond te wandelen. Wel een stad wat echt niet voor iedereen even leuk is.

SF vond ik zelf niet zo. Enige wat ik daar nog een keer zou willen doen is Alcatraz bezoeken. LA zou ik zeker nog wel een keer willen bezoeken.

@MaJo Aaah Great Ocean Road _O_ Staat ook nog ergens op mijn veeeeeeeeeeeels te lange lijstje met "must see / do".
Ik ben ook pro Vegas :Y Van tevoren leek het me niks maar het heeft me echt positief verrast :)

SF vond ik ook tof, eigenlijk alles tijdens de reis :D De grootste tegenvallers waren Horseshoe Bend (het was bewolkt waardoor het heel dor oogde) en Highway 1 (want verwend door Great Ocean Road ;)) . En zelfs dat waren niet echt hele erge tegenvallers ;)

Great Ocean Road is echt fantastisch, ik denk dat dat het tofste is wat ik ooit heb gedaan _O_
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:23:18 #269
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159593787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat jammer dat jullie je niet welkom voelen op sommige plekken. Mijn broer is ook gay en reist de hele wereld over (Indonesië/Australië/India/Oost-Europa) en heeft daar nooit last van. Wel doet hij soms alsof hij getrouwd is, ze vragen dan nooit verder ;) Nu hij een vriend heeft zal dat wat lastiger gaan.

LA is wel een homostad bij uitstek. Toen ik die zonnesteek had zijn we naar een gaybar gegaan aan Abbot Kinney Boulevard waar we een paar uur zijn gebleven en leuke gesprekken hebben gehad ^O^

Amerika is super divers, je kunt er wel 10 verschillende reizen maken (op z'n minst :D). Ik hoop echt dat het ons lukt om er eind dit jaar weer heen te gaan O+

Het is ook niet alsof we het geprobeerd hebben om bepaalde landen te bezoeken, maar als we vooraf al weten dat homoseksualiteit verboden is, of zelfs een doodstraf heeft....dan willen we dat land ook niet gaan sponsoren...if that makes sense :P Daarnaast zijn we groot voorstander van relaxen op vakantie, dus dan willen we wel ons zelf kunnen zijn. Niet dat we continue lopen te zoenen overal, maar het is toch wel fijn om hand in hand te kunnen lopen zonder bang te zijn, of gewoon de vrijheid te hebben een tweepersoonsbed aan te vragen zonder raar aangekeken te worden. Amerika is dan gewoon hartstikke geweldig. Wellicht gaan we nog een keer richting Thailand of Zuid Afrika als ik me over de angst van muggen (die ziektes dragen) heen kan zetten, maar dat duurt nog wel even ^^

Ik hoop dan met je mee! Wij gaan binnenkort verhuizen en willen dan ook een pup adopteren dus dan gaat het reizen het komende jaar iets minder worden. Eerste keer dat we weer naar Amerika gaan staat de oostkust weer op het programma...New York en Washington nog een keer zien :) Hopelijk ergens dit jaar voor de pup, of anders volgend jaar :) LA en omgeving zal daarna ook wel weer snel volgen ons kennende. Die streek is geweldig. California *O* *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 14:23:14 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159595270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is ook niet alsof we het geprobeerd hebben om bepaalde landen te bezoeken, maar als we vooraf al weten dat homoseksualiteit verboden is, of zelfs een doodstraf heeft....dan willen we dat land ook niet gaan sponsoren...if that makes sense :P Daarnaast zijn we groot voorstander van relaxen op vakantie, dus dan willen we wel ons zelf kunnen zijn. Niet dat we continue lopen te zoenen overal, maar het is toch wel fijn om hand in hand te kunnen lopen zonder bang te zijn, of gewoon de vrijheid te hebben een tweepersoonsbed aan te vragen zonder raar aangekeken te worden. Amerika is dan gewoon hartstikke geweldig. Wellicht gaan we nog een keer richting Thailand of Zuid Afrika als ik me over de angst van muggen (die ziektes dragen) heen kan zetten, maar dat duurt nog wel even ^^

Ik hoop dan met je mee! Wij gaan binnenkort verhuizen en willen dan ook een pup adopteren dus dan gaat het reizen het komende jaar iets minder worden. Eerste keer dat we weer naar Amerika gaan staat de oostkust weer op het programma...New York en Washington nog een keer zien :) Hopelijk ergens dit jaar voor de pup, of anders volgend jaar :) LA en omgeving zal daarna ook wel weer snel volgen ons kennende. Die streek is geweldig. California *O* *O*
Ik snap precies wat je bedoelt :Y Ik zou me daar ook helemaal niet op mijn gemak bij voelen :N Alleen weet ik zelf dat het soms best wel meevalt. Neem Oekraïne, niet erg pro gay maar een hele leuke avond gehad in een gaybar in Kiev. Maar snap ook goed dat je gewoon jezelf wilt zijn, het is eigenlijk ook schandalig dat je dat op bepaalde plekken niet kunt!!

Jullie zijn al vaak naar de VS geweest zo te lezen? O+ Als je er eenmaal bent geweest neemt het virus je in de greep :D Ik zou ook graag weer naar NY gaan, ik was daar in 2001 (vlak voor 9/11, ook nog op WTC geweest). Manlief is daar nooit geweest dus we gaan zeker nog eens die kant op :Y

En een pup O+ O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:32:43 #271
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159595538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt :Y Ik zou me daar ook helemaal niet op mijn gemak bij voelen :N Alleen weet ik zelf dat het soms best wel meevalt. Neem Oekraïne, niet erg pro gay maar een hele leuke avond gehad in een gaybar in Kiev. Maar snap ook goed dat je gewoon jezelf wilt zijn, het is eigenlijk ook schandalig dat je dat op bepaalde plekken niet kunt!!

Jullie zijn al vaak naar de VS geweest zo te lezen? O+ Als je er eenmaal bent geweest neemt het virus je in de greep :D Ik zou ook graag weer naar NY gaan, ik was daar in 2001 (vlak voor 9/11, ook nog op WTC geweest). Manlief is daar nooit geweest dus we gaan zeker nog eens die kant op :Y

En een pup O+ O+
We zijn er nu in twee jaar tijd 2x een maand geweest. Eerste reis hadden we 9 dagen in New York (waarvan er twee dagen besteed werden in Boston - voornamelijk voor Harvard - en Washington) en toen nog 3 weken voor LA, San Francisco, Yosemite, Las Vegas, Grand Canyon, San Diego en nog wat andere natuur plekken nabij. Tweede reis begon met 8 dagen in LA, gevolgd door 3 weken op Hawaii (4 eilanden gezien). Voornamelijk de westkust heeft echt een hele grote indruk achtergelaten. Qua natuur was Hawaii het mooiste, heel veel afwisseling daar. En lekkere temperaturen uiteraard. Waren er in November 2015 en was alsnog bijna elke dag 30 graden. Kon erger :P Zullen in de toekomst voornamelijk teruggaan naar de westkust, Hawaii of New York en omgeving, maar zeker nog zat andere plekken die we willen zien!

Wel apart dat je voor 9/11 nog in NY was...lijkt me een apart gevoel in ieder geval :( Toen wij in NY waren hadden we best wel wat moeite om Ground Zero en die hele omgeving te zien. Erg indrukwekkend..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 15:09:12 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159596636
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We zijn er nu in twee jaar tijd 2x een maand geweest. Eerste reis hadden we 9 dagen in New York (waarvan er twee dagen besteed werden in Boston - voornamelijk voor Harvard - en Washington) en toen nog 3 weken voor LA, San Francisco, Yosemite, Las Vegas, Grand Canyon, San Diego en nog wat andere natuur plekken nabij. Tweede reis begon met 8 dagen in LA, gevolgd door 3 weken op Hawaii (4 eilanden gezien). Voornamelijk de westkust heeft echt een hele grote indruk achtergelaten. Qua natuur was Hawaii het mooiste, heel veel afwisseling daar. En lekkere temperaturen uiteraard. Waren er in November 2015 en was alsnog bijna elke dag 30 graden. Kon erger :P Zullen in de toekomst voornamelijk teruggaan naar de westkust, Hawaii of New York en omgeving, maar zeker nog zat andere plekken die we willen zien!

Wel apart dat je voor 9/11 nog in NY was...lijkt me een apart gevoel in ieder geval :( Toen wij in NY waren hadden we best wel wat moeite om Ground Zero en die hele omgeving te zien. Erg indrukwekkend..
Wow dat klinkt als twee fantastische reizen O+ Hawaï lijkt me ook fantastisch maar denk niet dat ik er ooit heen ga. Ik heb gierende vliegangst dus te lang over zee vliegen is niet mijn hobby :X Wel grappig dat je dan weer naar 1 van die 3 plekken wilt, terwijl er nog zoveel meer te zien is. Maar snap het ook wel, ik zou al die plekken ook zo weer bezoeken ;)

Vlak voor 9/11 was heel bijzonder. Toen het gebeurde heb ik maandenlang nachtmerries gehad dat ik op het WTC stond, ik was er immers net op geweest en wist hoe ongelooflijk hoog die gebouwen waren :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159596743
Vliegangstboks ;(
Ja doei.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 15:15:48 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159596809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Vliegangstboks ;(
Klote is dat he ;( Nou vond ik het wel fijn dat ze richting de VS zo vliegen zodat je dichtbij land bent maar het blijft elke keer weer een strijd om dat vliegtuig in te stappen :X Al eens tabletten geprobeerd?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159612269
De mensen die de halfdome gelopen hebben; hoe veel uur kostte dat ongeveer? De Amerikaanse richtlijnen zijn meestal nl erg royaal :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')