abonnement Unibet Coolblue
pi_158605114
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:36 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ze moet inderdaad op letten dat het niet te zielig wordt. Hopelijk gaat ze na de tour iets leuks voor zich zelf doen (als Gert/Studio 100 gewoon een leuke sitcom/serie op VTM voor der maken ofzo) ik snap het ergens wel als je uit de band die jij hebt opgebouwd wordt getrapt om je leeftijd of weet ik het maar op een gegeven moment denkt het publiek ook van "Gurl pls"
Dat leeftijdsargument is erg seksistisch. Niemand stelt in vraag waarom Normaal het 40 jaar heeft volgehouden of waarom de Stones na 53 jaar (!) nog steeds bestaan. Waarom zou je dat dan bij vrouwen wel doen? Journalisten vragen K3 al 15 jaar wanneer ze zouden stoppen en Paul D'Hoore presteerde het al in 2002 om op de VRT te zeggen dat Karen met haar 27 jaar toch wel een beetje 'oud' begon te worden. Echt, kinderen maakt het geen zak uit of ze nu worden vermaakt door drie vrouwen van 20 of drie vrouwen van 50 die er leuk uitzien.
pi_158605227
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat leeftijdsargument is erg seksistisch. Niemand stelt in vraag waarom Normaal het 40 jaar heeft volgehouden of waarom de Stones na 53 jaar (!) nog steeds bestaan. Waarom zou je dat dan bij vrouwen wel doen? Journalisten vragen K3 al 15 jaar wanneer ze zouden stoppen en Paul D'Hoore presteerde het al in 2002 om op de VRT te zeggen dat Karen met haar 27 jaar toch wel een beetje 'oud' begon te worden. Echt, kinderen maakt het geen zak uit of ze nu worden vermaakt door drie vrouwen van 20 of drie vrouwen van 50 die er leuk uitzien.
Daarom als Karen en Kristel het leuk vinden maakt het toch niks uit? Die kinderen boeit het ook niet.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158605261
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat leeftijdsargument is erg seksistisch. Niemand stelt in vraag waarom Normaal het 40 jaar heeft volgehouden of waarom de Stones na 53 jaar (!) nog steeds bestaan. Waarom zou je dat dan bij vrouwen wel doen? Journalisten vragen K3 al 15 jaar wanneer ze zouden stoppen en Paul D'Hoore presteerde het al in 2002 om op de VRT te zeggen dat Karen met haar 27 jaar toch wel een beetje 'oud' begon te worden. Echt, kinderen maakt het geen zak uit of ze nu worden vermaakt door drie vrouwen van 20 of drie vrouwen van 50 die er leuk uitzien.
Nee, maar het besluit is nu genomen. Kristel heeft een mooie baan aangeboden gekregen, dan moet je daar ook niet eindeloos over gaan jammeren vind ik.
  maandag 28 december 2015 @ 17:07:47 #154
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158605548
Als je in complottheorieën geloofd is dit ook wel weer heerlijk:
- Kristel ontroerd over nooit klaar te zijn om te stoppen.
Scene switch: *Bam* Josje midden in beeld.
_O-

En mis ik iets want dit is eerder een soort soundbyte compilatie dan echt iets nieuws?
Schapen zijn relax.
pi_158605561
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef DumpTruck het volgende:
Als je in complottheorieën geloofd is dit ook wel weer heerlijk:
- Kristel ontroerd over nooit klaar te zijn om te stoppen.
Scene switch: *Bam* Josje midden in beeld.
_O-

En mis ik iets of is dit eerder een soort soundbyte compilatie dan echt iets nieuws?
_O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158605670
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:57 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nee, maar het besluit is nu genomen. Kristel heeft een mooie baan aangeboden gekregen, dan moet je daar ook niet eindeloos over gaan jammeren vind ik.
Dat doet ze ook niet. De finale van K3 zoekt K3 was het best bekeken VTM programma van de afgelopen 20 jaar en als de nieuwsredactie van VTM dan een eindejaarsoverzicht samenstelt over 2015 is het niet meer dan normaal dat ze hier ook nog eens aandacht aan besteden. En dan ligt het voor de hand Kristel te interviewen. En als de verslaggeefster Kristel dan vraagt was je d'r zelf echt klaar voor, wou je stoppen?, wat verwacht je dan dat ze anders zou antwoorden?
pi_158605806
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat leeftijdsargument is erg seksistisch. Niemand stelt in vraag waarom Normaal het 40 jaar heeft volgehouden of waarom de Stones na 53 jaar (!) nog steeds bestaan. Waarom zou je dat dan bij vrouwen wel doen? Journalisten vragen K3 al 15 jaar wanneer ze zouden stoppen en Paul D'Hoore presteerde het al in 2002 om op de VRT te zeggen dat Karen met haar 27 jaar toch wel een beetje 'oud' begon te worden.worden vermaakt door drie vrouwen van 20 of drie vrouwen van 50 die er leuk uitzien.
Het verschil is dat K3, zeker in de Kathleen tijd (en nu eigenlijk weer) er vaak zelf ook uit zag al een stel kleutermeisjes. Dan ben je een stuk minder houdbaar natuurlijk. Gelukkig vonden ze hun nieuwe 'sexy' uit.

Trouwens, het leukste optreden van Lisa:
't Echte en 't ware!
pi_158605897
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:11 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat doet ze ook niet. De finale van K3 zoekt K3 was het best bekeken VTM programma van de afgelopen 20 jaar en als de nieuwsredactie van VTM dan een eindejaarsoverzicht samenstelt over 2015 is het niet meer dan normaal dat ze hier ook nog eens aandacht aan besteden. En dan ligt het voor de hand Kristel te interviewen. En als de verslaggeefster Kristel dan vraagt was je d'r zelf echt klaar voor, wou je stoppen?, wat verwacht je dan dat ze anders zou antwoorden?
Tja. Ik denk dat we hier niet uit gaan komen. Ik vond Kristel tijdens de zoektocht een tikkeltje kinderachtig en hier ook weer. Kom op, er zijn mensen die dag en nacht op fok zitten en daar een levenstaak van maken. Er zijn mensen die jaren kutwerk moeten doen in een fabriek. Je verdient goed, je ziet de kindjes nog steeds en je mag een nieuw groepje klaarstomen

Op een gegeven moment is het gewoon wel leuk geweest en moet je niet teveel meer mekkeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 17:25:35 ]
pi_158605963
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef Japepk het volgende:

[..]

Trouwens, het leukste optreden van Lisa:
Foutloze uitvoering, maar helaas een niet bekend genoeg nummer om iedereen te overtuigen. (Ook gezien de fokreacties die ik me nog kan herinneren. Er werd gezegd dat ze te snel zong volgens mij)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 17:20:45 ]
pi_158606249
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Tja. Ik denk dat we hier niet uit gaan komen. Ik vond Kristel tijdens de zoektocht een tikkeltje kinderachtig en hier ook weer. Kom op, er zijn mensen die dag en nacht op fok zitten en daar een levenstaak van maken. Er zijn mensen die jaren kutwerk moeten doen in een fabriek. Je verdient goed, je ziet de kindjes nog steeds en je mag een nieuw groepje klaarstomen

Op een gegeven moment is het gewoon wel leuk geweest en moet je niet teveel meer mekkeren.
Wij hebben het pas echt zwaar en reden tot klagen inderdaad :') _O-
pi_158606279
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Wij hebben het pas echt zwaar en reden tot klagen inderdaad :') _O-
Haha nee dat was als grapje bedoeld. Maar je snapt mijn punt hoop ik.
  maandag 28 december 2015 @ 17:29:04 #162
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158606298
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Wij hebben het pas echt zwaar en reden tot klagen inderdaad :') _O-
Geilen op bubblegompopsterren Bier heelt alle wonden.
Schapen zijn relax.
pi_158606463
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:15 schreef Japepk het volgende:

[..]

Het verschil is dat K3, zeker in de Kathleen tijd (en nu eigenlijk weer) er vaak zelf ook uit zag al een stel kleutermeisjes. Dan ben je een stuk minder houdbaar natuurlijk. Gelukkig vonden ze hun nieuwe 'sexy' uit.

Trouwens, het leukste optreden van Lisa:
Lisa is zoooooo goed in alles wat er bij komt kijken O+
Eindelijk weer wat liefde voor Lisa, thnx.

Het lukt haar ook gewoon om zo goed hoog te komen met die korte kut Pa Pa noten.




[ Bericht 2% gewijzigd door Banaanhangwagen op 28-12-2015 17:41:08 ]
pi_158606844
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha nee dat was als grapje bedoeld. Maar je snapt mijn punt hoop ik.
Niet echt. Jij neemt aanstoot aan hetgeen Kristel zegt in dat fragment waarvan ik duidelijk maak dat het afkomstig is uit een eindejaarsoverzicht van de VTM en waarbij het de VTM is die Kristel heeft benaderd en waarbij het de verslaggeefster is die een suggestieve vraag stelt waarop Kristel moeilijk iets anders kan antwoorden. Dus wat wil je nou?
  maandag 28 december 2015 @ 17:45:24 #165
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158606943
Hij is gewoon mad jelly dat mijn Bea de beste Bea van alle Bea's is. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:42 schreef Riparius het volgende:
Dus wat wil je nou?
Schapen zijn relax.
pi_158607128
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:42 schreef Riparius het volgende:

[..]

Niet echt. Jij neemt aanstoot aan hetgeen Kristel zegt in dat fragment waarvan ik duidelijk maak dat het afkomstig is uit een eindejaarsoverzicht van de VTM en waarbij het de VTM is die Kristel heeft benaderd en waarbij het de verslaggeefster is die een suggestieve vraag stelt waarop Kristel moeilijk iets anders kan antwoorden. Dus wat wil je nou?
All right, heb het fragment nog een keer teruggekeken en de verslaggeefster stelt inderdaad een redelijk suggestieve vraag. Maar vervolgens komt er een enorme uitweiding waarbij Kristel nog maar eens verzucht hoe dramatisch het allemaal wel niet is dat ze moet stoppen en dat het haar leven is etcetera. Ze had ook kort antwoord kunnen geven en kunnen zeggen: "ja ik vind het jammer maar ik kijk ook enorm uit naar de toekomst, om nieuwe uitdagingen aan te gaan"

En dat hoor ik niet echt in haar woorden terug, dus dat vind ik jammer. Ik neem er geen aanstoot aan, ik vind gewoon dat ze het té moeilijk kan loslaten. En dat heeft ook zijn invloed gehad op die zoektocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 17:53:17 ]
pi_158607847
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

En dat hoor ik niet echt in haar woorden terug, dus dat vind ik jammer. Ik neem er geen aanstoot aan, ik vind gewoon dat ze het té moeilijk kan loslaten. En dat heeft ook zijn invloed gehad op die zoektocht.
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel dirt ze op Gert heeft dat ze zoveel macht heeft.
pi_158607870
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel dirt ze op Gert heeft dat ze zoveel macht heeft.
Hahahhahaha omg ja, zij weet natuurlijk alle vieze fetishes van Gert door Josje en Karen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 28 december 2015 @ 18:11:58 #169
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158607935
Misschien heeft Gert toch zijn straatje compleet en gebruikt ze het uitlekken van dat hij haar en Kathleen ook heeft gedaan als leverage. ;) ? (Nee want Gene en haar zijn een leuk stel dus ik wil daar niet over denken)

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:10 schreef Poedelpoes het volgende:Hahahhahaha omg ja, zij weet natuurlijk alle vieze fetishes van Gert door Josje en Karen.
Gert draagt graag een fursuit dat er uit ziet zoals Samson. :+ _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door DumpTruck op 28-12-2015 18:29:43 ]
Schapen zijn relax.
pi_158608251
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef DumpTruck het volgende:
Misschien heeft Gert toch zijn straatje compleet en gebruikt ze het uitlekken van dat als leverage. ;) ?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158608306
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef DumpTruck het volgende:
Gert draagt graag een fursuit dat er uit ziet zoals Samson.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158608886

Van Marthe haar Facebook, allevier vandaag op stap in Antwerpen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158609054
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Van Marthe haar Facebook, allevier vandaag op stap in Antwerpen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha geweldig dat ze die capuchons opdoen om niet herkend te worden.
pi_158609202
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha geweldig dat ze die capuchons opdoen om niet herkend te worden.
Marthe gives no fucks tho
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 28 december 2015 @ 18:44:03 #175
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158609351
Wel slim dat ze met een groepje gaan, als het ooit gaat sneeuwen kun je die kin van Hanne mooi als ijsbreker gebruiken door haar voorop te laten lopen.
Schapen zijn relax.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')