abonnement Unibet Coolblue
pi_159172141
_O_ Ron

En toch vond ik hem met name in combinatie met Dennis op de streams idd vaak erg leuk, maar daar zag je op tv inderdaad niks van terug.
Daar zat ie in de rol als ouwe zeikerd die later door Tineke en nu door Cees bezet word.
pi_159172290
Welke vrouwen zouden als bitch gebruikt zijn in ron zijn periode,zeker weten charlotte, die kwam vaak uit de ZK en begon dat iets op te starten.
pi_159172342
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Alocanda het volgende:
ach kom, alsof een script zou zeggen dat hij Arthur moest schoppen. Dat is toch echt de agressie van Ivan die we al zo dikwijls gezien hebben. Ik denk eerder dat ze handig gebruik hebben gemaakt van de media die extern van Utopia op gang is gekomen.
Verder weten we toch allang dat we naar een toneelstuk zitten te kijken.
Ook Wilco als zg vriend zijnde lijkt een graantje mee te willen pikken uit dit verhaal.
Dat het schoppen een script zou zijn is natuurlijk totaal niet de strekking van het verhaal.
pi_159172473
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:42 schreef Koos1958 het volgende:
Welke vrouwen zouden als bitch gebruikt zijn in ron zijn periode,zeker weten charlotte, die kwam vaak uit de ZK en begon dat iets op te starten.
Het hoeft natuurlijk niet perse een vrouw te zijn, wellicht Ruud en Billy die in de tijd van Ron al de kar (dode paard) waar hij aan trok continu tegenhielden, of een Vanes die niet van verandering hield (en haar gesjoemel speelde toen ook al)
Een Lot, Billy, Ruud & Vanes kwamen iig meermaals met bommetjes de ZK uit of vonden spontaan mails van anderen op de pc als er een camera op ze stond.

Ron hield toen bv ook die brainstorm-sessie (of hoe het genoemd werd) in de wei waar een aantal niet aan mee wilde werken maar later toch aanschoven en het in het honderd lieten lopen.
Het hele musical-verhaal waarin hij tegengewerkt werd nog maar daargelaten. (en toch voor mij een van de hoogtepunten daar omdat ze eindelijk eens iets samen deden)
Ik zag Ron ook veel doen op de achtergrond tijdens events (markten, worstel-event etc) maar dat werd dan weer niet belicht. Als er weer eens problemen waren met de stroom, bar of andere apparatuur zoals DJ spul voor feestjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Urb op 17-01-2016 14:00:53 ]
pi_159174596
https://www.facebook.com/(...)0009790054267&type=3

Mooie foto van bouw van de "oude loods" ook. :)
Ook reacties van Tineke's date die op FB dood verklaard zou zijn.
pi_159175498
Ron Weezepoel Top verhaal Wilco en ik sta voor volle 100% achter je en dat weet je wink-emoticon De feiten liggen er gewoon en zijn nu eens een keer hier te lezen i.p.v. dat mensen twijfelen. Niks is wat het lijkt want het lijkt ook nergens op. Natuurlijk is er voor van alles en nog wat getekend en heeft die donkere wolk de regie in handen maar manipulatie en alleen de beelden naar buiten brengen waardoor de kijkcijfers een boost krijgen, alleen maar om de zakken te vullen is gewoon niet oké, want dan ga je over lijken. Ik heb het zelf ervaren en ook ik had er zelf voor gekozen maar als er van te voren gezegd zou worden dat er gemanipuleerd zou worden, je naar opdrachten moet handelen of dat ze je zo neer kunnen zetten dat je leven buiten de poort totaal verziekt zou worden dan zouden er velen afgehaakt zijn. Enkele van de bewoners worden als "Bitch" gebruikt en die doen echt alles wat wordt ingefluisterd en die slepen daarin ook de mensen mee die echt voor het experiment daar kwamen. Als je erin gaat wordt er gezegd "Heb het niet over ons, wij zijn er niet jullie doen het met z'n 15en en wij brengen het alleen in beeld"" . En dan zit je er 2 dagen in en wordt er gezegd . "Dit moet gebeuren of dit moet gezegd worden." Er wordt daar met zoveel maten gemeten dat ik nu wel begrijp waarom er zoveel stagiaires rondlopen daar, want die moeten al die maten bijhouden. Afspraken worden niet nagekomen en de 1 krijgt nog een zak geld mee bij vertrek en de ander kan de pot op. Het is jammer dat het allemaal een nep vertoning is geworden en niet het experiment waarvoor ik me had opgegeven. Ik persoonlijk zat ook in de testgroep die 2 weken voordat het programma begon 3 dagen in Utopia zat. Dat was de "generale repetitie' om het maar zo te zeggen. Wij hebben toen uiteraard wel opdrachten uit moeten voeren om te testen of alles werkte en goed in beeld kon worden gebracht. Toen is er nog gezegd "Als jullie er later in mochten komen dan zal het niet zijn zoals nu, dan doen jullie alles zelf" ja dat blijkt... Heel jammer dat ze nu Ivan hebben gebruikt om weer kijkcijfers en aandacht te trekken. Ze hadden ervoor kunnen kiezen om binnen de 2 á 3 minuten vertraging om andere beelden te streamen, maar op dat moment telt alleen de aandacht voor het programma en niet wat het straks doet met hem als hij de poort uit komt. Zoals ik ook alleen maar als BromRon en Stugge ben neergezet wordt iedereen op een manier neergezet die zij willen, dus niet zoals de persoon die je werkelijk bent. En ja ik ben dan misschien soms best stug daarvoor ben ik een Zeeuw... tongue-emoticon maar de vele momenten waarin lol werd getrapt en we hebben gelachen tot buikpijn aan toe en hebben genoten die zie je nergens terug. Best jammer. Maar verdomme wat mis ik mijn hangmat... tongue-emoticon Have a nice day.. !!!!
Vind ik leuk · 66 · 2 uur
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_159175734
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ron Weezepoel Top verhaal Wilco en ik sta voor vol en die slepen daarin ook de mensen mee die echt voor en goed in beeld kon worden gebracht. Toen is er nog gezegd "Als jullie er later in mochten komen dan zal
Vind ik leuk · 66 · 2 uur
Dit staat 6 posts boven je ook al.
  zondag 17 januari 2016 @ 15:41:30 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_159175845
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat het schoppen een script zou zijn is natuurlijk totaal niet de strekking van het verhaal.
En dat Ivan niet in beeld had mogen gebracht is ook tegenstrijdig
pi_159176047
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef Urb het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0009790054267&type=3

Mooie foto van bouw van de "oude loods" ook. :)
Ook reacties van Tineke's date die op FB dood verklaard zou zijn.
Is de loods gewoon nieuw gebouwd ? :o
  † In Memoriam † zondag 17 januari 2016 @ 15:51:31 #135
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_159176102
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_159176115
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:49 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Is de loods gewoon nieuw gebouwd ? :o
:Y

Ook Chris heeft Wilco zijn stukje gedeeld op zijn fb. Broer van Chris:

TEAM BAKSTEEN
  zondag 17 januari 2016 @ 15:53:12 #137
427541 Cir
yes she is
pi_159176146
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:08 schreef Urb het volgende:

[..]

Wilco Zegers
14 min. ·
Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.
Don’t fuck with my friend
Wilco Zegers
^O^

wij van wc Eend, zwemmen al een tijdje mee in de rls wereld
lkkr stukje Texst Wilco
pi_159176211
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:49 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Is de loods gewoon nieuw gebouwd ? :o
Ik heb daar wel eens eerder iets over opgevangen, die klus Wim heeft wellicht iets te maken gehad met de bouw, had het er eens over met Wilco ofzo. Waren te laat met SL, maar lang gelee dus weet niet meer psies hoe of wat.
Ook staat me bij dat er maar 1 muur niet geisoleerd zou zijn (die langs de keuken/vide/groene kamer geloof ik, Collie lag daar en klaagde over de kou?)
pi_159176394
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik heb daar wel eens eerder iets over opgevangen, die klus Wim heeft wellicht iets te maken gehad met de bouw, had het er eens over met Wilco ofzo. Waren te laat met SL, maar lang gelee dus weet niet meer psies hoe of wat.
Ook staat me bij dat er maar 1 muur niet geisoleerd zou zijn (die langs de keuken/vide/groene kamer geloof ik, Collie lag daar en klaagde over de kou?)
Klopt, die hele loods was gloednieuw en daarna hebben set-kunstenaar het oud laten lijken zoals ze dat ook doen voor films.

Inclusief NEP spinnenwebben en nep stof nep slijtage etc etc..
pi_159176426
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Klopt die hele loods was gloednieuw en daarna hebben set-kunstenaar het oud laten lijken zoals ze dat ook doen voor films.

Inclusief NEP spinnenwebben en nep stof nep slijtage etc etc..
Oja weet nog hoe Rienk week 1 al commentaar had op de nepspinnenwebben idd. :)
pi_159176436
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik heb daar wel eens eerder iets over opgevangen, die klus Wim heeft wellicht iets te maken gehad met de bouw, had het er eens over met Wilco ofzo. Waren te laat met SL, maar lang gelee dus weet niet meer psies hoe of wat.
Ook staat me bij dat er maar 1 muur niet geisoleerd zou zijn (die langs de keuken/vide/groene kamer geloof ik, Collie lag daar en klaagde over de kou?)
Ik dacht dat de loods echt zo oud was , wat een deceptie weer .
pi_159176477
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef Urb het volgende:

[..]

Oja weet nog hoe Rienk week 1 al commentaar had op de nepspinnenwebben idd. :)
Hadden ze die gemaakt ?
Jammer dat het allemaal gebouwd is en niet origineel.
pi_159176526
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Hadden ze die gemaakt ?
Jammer dat het allemaal gebouwd is en niet origineel.
Niet is wat het lijkt. >:O
TEAM BAKSTEEN
pi_159176546
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

Niet is wat het lijkt. >:O
Hahaha ik ben gewoon beduusd ervan .
pi_159176677
Wel intressant dat in eerste instantie de rijen gesloten leken en alle reacties, binnen de loods maar ook ex-inwoners en achterban op social media toch alleen de kijkers die het allemaal verkeerd zien op de korrel hadden.
Maar nu Wilco "uit de school klapt" over hoe ze neergezet worden etc hij veel bijval krijgt van meerdere ex-inwoners, de focus nu vooral gericht op "de donkere wolk" van Talpa.

Iets met eerste schaapje over de dam
  zondag 17 januari 2016 @ 16:13:09 #146
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_159176743
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik heb daar wel eens eerder iets over opgevangen, die klus Wim heeft wellicht iets te maken gehad met de bouw, had het er eens over met Wilco ofzo. Waren te laat met SL, maar lang gelee dus weet niet meer psies hoe of wat.
Ook staat me bij dat er maar 1 muur niet geisoleerd zou zijn (die langs de keuken/vide/groene kamer geloof ik, Collie lag daar en klaagde over de kou?)
Als je op het Facebook kijkt van Wim de echte klusser, moet je heel lang terug scrollen, echt heel lang, dan zie je hoe Utopia gebouwd is,.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_159176874
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Als je op het Facebook kijkt van Wim de echte klusser, moet je heel lang terug scrollen, echt heel lang, dan zie je hoe Utopia gebouwd is,.
^O^
Die heeft daar dus vanaf het begin al aan meegeholpen dan idd he
pi_159176981
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik dacht dat de loods echt zo oud was , wat een deceptie weer .
Kijk ook maar naar de loods van Uto China, gewoon een exacte kopie en dus sowieso niet oud. :P
pi_159177177
Goh, moet ineens weer denken aan een oude fake van mij, geplaatst toen ik het net ben gaan volgen...... ;)
Uitmelken, elke bewoner die er zit...snapje ;) met als rode draad erbij, het potlood (denk aan moeten stemmen) doorbreken van de koei B-)
Echte RL volgers hebben eigenlijk wel door hoe het zit, mooi dat er nu een paar oude bewoners het beetje voor beetje bevestigen _O_

UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159177304
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef DaniqueV het volgende:
Goh, moet ineens weer denken aan een oude fake van mij, geplaatst toen ik het net ben gaan volgen...... ;)
Uitmelken, elke bewoner die er zit...snapje ;) met als rode draad erbij, het potlood (denk aan moeten stemmen) doorbreken van de koei B-)
Echte RL volgers hebben eigenlijk wel door hoe het zit, mooi dat er nu een paar oude bewoners het beetje voor beetje bevestigen _O_

UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
:D jij kunt dat goed en zoals nu blijkt heb je gelijk gekregen .
Jammer dat het allemaal nep is :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')