abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:16:09 #151
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_168609149
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Is geen Brit, dus nee.

En ik vind hem veel te normaal en serieus om een Doctor te zijn.

Maar geen Brit dus sowieso al no-no. :P
Het mag wel een vrouw zijn, maar geen Brit is niet bespreekbaar. o|O
Maar okay, ik zou ook erg moeten wennen aan een Doctor zonder Schots accent zo langzamerhand...
Maar ik blijf denken dat ichael C Hall een briljant soort van Doctor figuur zou kunnen spelen. Maar dan moeten we het misschien anders noemen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:17:50 #152
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_168609180
Wat hebben jullie liever deze keer:

• een twintiger
• een dertiger
• een veertiger
• ouder dan dat

?????
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:29:55 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168609360
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Is geen Brit, dus nee.

En ik vind hem veel te normaal en serieus om een Doctor te zijn.

Maar geen Brit dus sowieso al no-no. :P
Nou, ze willen Doctor Who natuurlijk ook hip maken in de VS dus wie weet, een beetje een Brits aandoende Amerikaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:32:24 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168609390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat hebben jullie liever deze keer:

• een twintiger
• een dertiger
• een veertiger
• ouder dan dat

?????
Sinds Capaldi zou ik wel een oudere/serieuze Doctor willen eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_168609407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat hebben jullie liever deze keer:

• een twintiger
• een dertiger
• een veertiger
• ouder dan dat

?????
Ik zou een veertiger wel okay vinden. Peter was ouder, Matt en David jonger. Om nu weer terug te stappen naar een jonge , hippe acteur is misschien een beetje zonde van het veelzijdige karakter van de Doctor.

Overigens is het tegenwoordig met internet wel een klein beetje jammer dat je je niet meer zo makkelijk kan laten verrassen door een serie. Castwisselingen zijn vaak ruim vooraf al bekend, en je moet er goed je best doen om dat soort aankondigingen te vermijden.
Wat had het tof geweest als je in 2005 naar 9 had zitten kijken en helemaal overdonderd was toen hij aan het eind van het seizoen al regenereerde?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 2 februari 2017 @ 09:52:46 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168609696
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:34 schreef WheeleE het volgende:

Wat had het tof geweest als je in 2005 naar 9 had zitten kijken en helemaal overdonderd was toen hij aan het eind van het seizoen al regenereerde?
Toen ik dat voor het eerst keek, wist ik het volgens mij nog niet. Ik volgde het toen nog niet zo.

Maar wat zou het gaaf zijn als het volkomen onverwacht kwam zou komen. Ik had dat idee bij The Stolen Earth/Journey's End, toen 10 werd beschoten door een Dalek en daadwerkelijk in regeneration ging.

Ik zou het enorm verrassend (en dus leuk) vinden als Capaldi straks in aflevering 7 of 8 van seizoen 10 ineens in regeneration gaat en er volkomen onverwacht een nieuwe Doctor komt. Maar het zal ze nooit lukken om dat geheim te houden, dus dat zullen ze wel nooit doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_168609743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Het mag wel een vrouw zijn, maar geen Brit is niet bespreekbaar. o|O
Maar okay, ik zou ook erg moeten wennen aan een Doctor zonder Schots accent zo langzamerhand...
Maar ik blijf denken dat ichael C Hall een briljant soort van Doctor figuur zou kunnen spelen. Maar dan moeten we het misschien anders noemen.
Doe Michael C Hall maar in Dirk Gently dan. :9
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168609780
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:34 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik zou een veertiger wel okay vinden. Peter was ouder, Matt en David jonger. Om nu weer terug te stappen naar een jonge , hippe acteur is misschien een beetje zonde van het veelzijdige karakter van de Doctor.

Overigens is het tegenwoordig met internet wel een klein beetje jammer dat je je niet meer zo makkelijk kan laten verrassen door een serie. Castwisselingen zijn vaak ruim vooraf al bekend, en je moet er goed je best doen om dat soort aankondigingen te vermijden.
Wat had het tof geweest als je in 2005 naar 9 had zitten kijken en helemaal overdonderd was toen hij aan het eind van het seizoen al regenereerde?
Toen ik begon met kijken waren er iets van drie of vier seizoenen al op TV geweest volgens mij. Dus sinds de eerste regeneration had ik daarna een aantal keer dat ik dacht "Oh nee, misschien is dit wel de laatste keer met deze Doctor :o ". Zeker toen er een aflevering genaamd "The Next Doctor" in de lijst stond. :P

Maar ik was dus daadwerkelijk overdonderd toen hij regenereerde. Ik wist wel dat het een keer zou komen, omdat ik bij een vriend een aflevering met Tennant had gezien. Maar ik had totaal niet aan zien komen dat het bij de eerste finale al zou gebeuren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168609785
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Nou, ze willen Doctor Who natuurlijk ook hip maken in de VS dus wie weet, een beetje een Brits aandoende Amerikaan.
DW is al enorm populair in de VS. Denk niet dat een niet-Brit het per se populairder gaat maken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168609798
Ik heb ergens gelezen dat de BBC graag een veel jongere doctor wil om de jongere generatie aan te spreken, en dan ook vooral de Amerikanen.
Dus ik denk dat het een twintiger gaat worden. Iemand die zowel bekend is in de UK als in de US, en ik denk dat ze dit keer voor een donkere acteur gaan.

Alfred Enoch maakt daarom denk ik een goede kans :P
pi_168609802
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

DW is al enorm populair in de VS. Denk niet dat een niet-Brit het per se populairder gaat maken.
Misschien zou Hugh Laurie dan juist een goede zijn. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168609818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Toen ik dat voor het eerst keek, wist ik het volgens mij nog niet. Ik volgde het toen nog niet zo.

Maar wat zou het gaaf zijn als het volkomen onverwacht kwam zou komen. Ik had dat idee bij The Stolen Earth/Journey's End, toen 10 werd beschoten door een Dalek en daadwerkelijk in regeneration ging.

Ik zou het enorm verrassend (en dus leuk) vinden als Capaldi straks in aflevering 7 of 8 van seizoen 10 ineens in regeneration gaat en er volkomen onverwacht een nieuwe Doctor komt. Maar het zal ze nooit lukken om dat geheim te houden, dus dat zullen ze wel nooit doen.
Of dat er in de Christmas Special een nieuwe Doctor komt en dan in ep 5 of 6 van S11 weer een. Dat zou nog veel onverwachter zijn... dat zou je wellicht nog wel geheim kunnen houden...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168609844
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Of dat er in de Christmas Special een nieuwe Doctor komt en dan in ep 5 of 6 van S11 weer een. Dat zou nog veel onverwachter zijn... dat zou je wellicht nog wel geheim kunnen houden...
Of dat aflevering 5 of 6 gewoon al de Christmas Special is. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168611113
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Toen ik begon met kijken waren er iets van drie of vier seizoenen al op TV geweest volgens mij. Dus sinds de eerste regeneration had ik daarna een aantal keer dat ik dacht "Oh nee, misschien is dit wel de laatste keer met deze Doctor :o ". Zeker toen er een aflevering genaamd "The Next Doctor" in de lijst stond. :P

Maar ik was dus daadwerkelijk overdonderd toen hij regenereerde. Ik wist wel dat het een keer zou komen, omdat ik bij een vriend een aflevering met Tennant had gezien. Maar ik had totaal niet aan zien komen dat het bij de eerste finale al zou gebeuren.
De specials van S4 waren een beetje het omgekeerde ja. Ik dacht dat ie zou regenereren aan het eind van t reguliere seizoen. Toen dat niet gebeurde, misschien dan in The Next Doctor. Uiteindelijk pas in de laatste special, maar dat hield het wel spannend.
Een wissel op de helft of driekwart van het seizoen zou dan inderdaad wel een mooie afwisseling/shock zijn.

In het verlengde daarvan is de regeneratie zelf soms ook wel verrassend. Zo lang en dramatisch als 9-10 en 10-11 waren, zo kort en bondig was 11-12.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_168626602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat hebben jullie liever deze keer:

• een twintiger
• een dertiger
• een veertiger
• ouder dan dat

?????
Doe mij maar een oude man, Capaldi is mij goed bevallen, nadat ik aan hem gewend was. Of een soort Eccleston.

Ik wil sowieso geen vrouwelijke doctor, bij Missy werkte het, maar op het moment dat The Doctor ook vrouwelijk wordt, verdwijnt die hele dynamiek ben ik bang.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_168636475
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Doe mij maar een oude man
Sir Patrick Stewart :D

Die zal het nooit gaan worden maar zou het wel gekund hebben als ie iets jonger was en nog zou acteren (of doet ie dat nog?).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:22:08 #167
47102 Elvi
miemkwien
pi_168636720
Ik durf er geld op te wedden dat het Alfred Enoch gaat worden :P
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:22:29 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168636722
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Sir Patrick Stewart :D

Die zal het nooit gaan worden maar zou het wel gekund hebben als ie iets jonger was en nog zou acteren (of doet ie dat nog?).
Blunt Talk (TV Series 2015– ) - IMDb !! (toffe serie O+ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_168636973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:22 schreef Elvi het volgende:
Ik durf er geld op te wedden dat het Alfred Enoch gaat worden :P
die zou ik best als Doctor willen zien
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168638014
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Sir Patrick Stewart :D

Die zal het nooit gaan worden maar zou het wel gekund hebben als ie iets jonger was en nog zou acteren (of doet ie dat nog?).
Het zou geniaal zijn, maar het gaat niet gebeuren.

Er zijn ook mensen die Idris Elba willen als Doctor, maar nee. Doe mij dan maar Stephen McGann of O+ Bill Nighy O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Admin vrijdag 3 februari 2017 @ 12:56:31 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168638404
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Sir Patrick Stewart :D

Die zal het nooit gaan worden maar zou het wel gekund hebben als ie iets jonger was en nog zou acteren (of doet ie dat nog?).
Hij speelt nog steeds Charles Xavier (al 17 jaar dus, nu), dus hij heeft wel een lange adem. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_168638434
Ik kan me niet voorstellen dat Patrick Steward zich nog voor een of meerdere seizoenen leading man spelen wil vastleggen. Idris Elba staat elke keer weer op de shortlist voor James Bond, dus dat is misschien ook ijdele hoop.
Uiteindelijk wennen we allemaal aan wie er ook wordt gekozen als nieuwe Doctor, zo blijkt uit het verleden :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:52:22 #173
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168662789
Ik vind het trouwens ook wel vervelend worden dat iedereen na 3 seizoenen stopt, vreselijk voorspelbaar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:53:12 #174
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168662804
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:58 schreef WheeleE het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Patrick Steward zich nog voor een of meerdere seizoenen leading man spelen wil vastleggen. Idris Elba staat elke keer weer op de shortlist voor James Bond, dus dat is misschien ook ijdele hoop.
Uiteindelijk wennen we allemaal aan wie er ook wordt gekozen als nieuwe Doctor, zo blijkt uit het verleden :)
Ik ben nog steeds niet gewend aan Capaldi. ;(


Het lijkt me trouwens wel hilarisch als ze Richard Ayoade casten en er dan alsnog lui zullen zijn die gaan zeuren over het politiek correct casten van een gekleurde acteur voor een voorheen altijd blanke rol. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 februari 2017 @ 10:17:28 #175
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168705738
Oeh, ik heb m'n favorite nieuwe Doctor bedacht: Julian Richings

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168706179
Dit is mijn favoriet (nee, niet Elijaah Wood)

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 6 februari 2017 @ 10:55:49 #177
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168706421
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef Nielsch het volgende:
Dit is mijn favoriet (nee, niet Elijaah Wood)

Ja dag, die moet eerst nog een paar seizoenen Dirk Gently spelen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168706524
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:55 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ja dag, die moet eerst nog een paar seizoenen Dirk Gently spelen. :P
ja dus hij zal het nu niet gaan worden, maar wellicht in de toekomst...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168706613
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef Nielsch het volgende:
Dit is mijn favoriet (nee, niet Elijaah Wood)

Denk ik een beetje teveel Matt Smith-achtig. :@

Ik vind Dirk Gently's echt tof hoor, maar denk dat het wat 'dubbel' wordt...
Ja doei.
pi_168709045
Ik heb gister eerste aflevering van Class gekeken. Vond het idee wel grappig maar eigenlijk was het best bagger. Niet eens stiekem maar gewoon echt slecht geacteerd. Wordt dat beter? :P Vond alleen die blonde chick leuk eigenlijk.
  zondag 12 februari 2017 @ 03:13:53 #181
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_168844707

Dat gezicht als Billie Piper spreekt _O_

Patrick Stewart. Het idee alleen al :D :D :D
Zou je een hele reeks star trek aliens kunnen introduceren :X

Een vrouwelijke doctor? :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 12 februari 2017 @ 09:05:16 #182
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_168845459
Ik word behoorlijk moe van die neiging van mensen om Elba op elke rol in te vullen. Hij is niet geschikt als Bond, afgezien van andere dingen is hij te oud. Hij ziet er minstens 10 jaar ouder uit dan Craig, en die gaat nog een film doen. En als Doctor? Dan stop ik per direct met kijken. Dan nog liever Lady Gaga als Doctor!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zondag 12 februari 2017 @ 09:13:15 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168845525
De geruchten in de UK zijn sterk dat Kris Marshall de nieuwe Doctor wordt.

Hij verdwijnt in zijn rol bij Death in Paradise omdat hij er geen tijd meer voor zou hebben.
Zijn rol daar wordt overgenomen door Ardal O Hanlon (die je waarschijnlijk alleen maar kent van Father Ted waar hij de rol van Dougal speelde)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 12 februari 2017 @ 09:17:19 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168845554
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel vervelend worden dat iedereen na 3 seizoenen stopt, vreselijk voorspelbaar.
Enige acteurs die het langer uit hielden waren Tom Baker en David Tennant
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168845564
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
De geruchten in de UK zijn sterk dat Kris Marshall de nieuwe Doctor wordt.
[ afbeelding ]
Hij verdwijnt in zijn rol bij Death in Paradise omdat hij er geen tijd meer voor zou hebben.
Zijn rol daar wordt overgenomen door Ardal O Hanlon (die je waarschijnlijk alleen maar kent van Father Ted waar hij de rol van Dougal speelde)
[ afbeelding ]
Owww dat zou ik wel een goede vinden!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 12 februari 2017 @ 14:46:45 #186
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_168852190
Wauw, daar moet ik even over nadenken. Ik vind hem geweldig in Death in Paradise. Ik heb even problemen hem anders te zien. Maar ik denk wel dat hij een heel eigen draai aan de rol kan geven. Minder duister, maar, ja. Doe maar. Klinkt eigelijk heel goed!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin maandag 13 februari 2017 @ 07:40:40 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168868017
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Enige acteurs die het langer uit hielden waren Tom Baker en David Tennant
Met de kanttekening dat Tennant eigenlijk ook maar drie seizoenen heeft gedaan, maar dankzij de specials waren het meer afleveringen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 13 februari 2017 @ 07:49:39 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168868068
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 07:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat Tennant eigenlijk ook maar drie seizoenen heeft gedaan, maar dankzij de specials waren het meer afleveringen. :)
Correct, dus eigenlijk is Tom Baker de enige die daadwerkelijk langer Doctor was. 170 afleveringen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 februari 2017 @ 09:41:16 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_168869160
En John Pertwee dan? 3e Dokter? 5 series (1970-1974)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_168913253
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 07:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat Tennant eigenlijk ook maar drie seizoenen heeft gedaan, maar dankzij de specials waren het meer afleveringen. :)
Speelt hij nog een negende seizoen of blijft het bij het achtste seizoen?

Ik hoop niet weer op een Matt Smith figuur. Tennant vond ik leuk spelen net zoals Christopher Eccleston.
  Admin woensdag 15 februari 2017 @ 10:10:36 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168913292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Speelt hij nog een negende seizoen of blijft het bij het achtste seizoen?

Ik hoop niet weer op een Matt Smith figuur. Tennant vond ik leuk spelen net zoals Christopher Eccleston.
Ik noem Tennant, jij zegt 'hij' en hebt het vervolgens over het achtste/negende seizoen. Dat is wat verwarrend, maar misschien is dit een antwoord op je vraag: Peter Capaldi is vanaf de lente te zien in het tiende seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_168913454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik noem Tennant, jij zegt 'hij' en hebt het vervolgens over het achtste/negende seizoen. Dat is wat verwarrend, maar misschien is dit een antwoord op je vraag: Peter Capaldi is vanaf de lente te zien in het tiende seizoen.
Ik heb hier als laatste seizoen het achtste seizoen liggen met Peter Capaldi geïntroduceerd als de nieuwe twaalfde doctor. Dus klaarblijkelijk loop ik achter. :)

Ik hoop het negende seizoen te vinden bij Bol.com.

Gevonden, maar een absurd hoge prijs. Ga ik er echt niet voor neertellen.
pi_168913961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb hier als laatste seizoen het achtste seizoen liggen met Peter Capaldi geïntroduceerd als de nieuwe twaalfde doctor. Dus klaarblijkelijk loop ik achter. :)

Ik hoop het negende seizoen te vinden bij Bol.com.

Gevonden, maar een absurd hoge prijs. Ga ik er echt niet voor neertellen.
Neem dan Netflix en kijk het.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168914058
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Neem dan Netflix en kijk het.
Meen je dat? Ik heb Netflix! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_168917082
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik heb Netflix! *O* *O* *O* *O* *O*
Yep, alles vanaf seizoen 5 (behalve de meest recente christmas special). In het begin had netflix zelfs vanaf seizoen 1 van de 2005 serie.... nu niet meer meh :(.
pi_169129087
Weet iemand of Classic Who nog ergens te vinden is? Ik zoek me al tijden rot.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Admin maandag 6 maart 2017 @ 21:56:11 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_169340267
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Foto van een scène uit aflevering 11/12 van seizoen 10. De villains van de aflevering worden erin getoond.)

Ik ben erg benieuwd hoe ze dit gaan verklaren. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 maart 2017 @ 22:41:20 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169341633
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Weet iemand of Classic Who nog ergens te vinden is? Ik zoek me al tijden rot.
Serieus?
http://www.dailymotion.co(...)hly-child_shortfilms
Hele eerste seizoen staat daar, eerste hit op goegel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 00:34:52 #199
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_169385968
Voor de liefhebber, Doctor Who luisterboeken bij humble bundle:
https://www.humblebundle.(...)_content=hero_image0
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:30:17 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169388451
De CIA kijkt ook Dr Who
https://www.wired.com/201(...)msung-tv-heres-tell/
quote:
It must be noted that the hack, codenamed Weeping Angel (a Doctor Who reference, by the way) applies only to Samsung televisions from 2012 and 2013 that feature
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')