abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158597487
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 12:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Rond de negen ton moeten ze opbrengen maar ja dat is een vraag/wensprijs misschien kan je voor minder eentje overnemen.
Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158597664
Ah dat haal ik nét niet.
Tap tap tap
pi_158597863
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen.
^O^
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 28 december 2015 @ 12:49:44 #204
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158598020
als de V&D maar geen kraakpanden worden
pi_158598282
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 12:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ze zijn ook los te koop.

Al denk ik dat de curator liever zal zien dat een grote jongen alle filialen in 1 keer koopt.

Rond de negen ton moeten ze opbrengen maar ja dat is een vraag/wensprijs misschien kan je voor minder eentje overnemen.
die 900.000 is de prijs per filiaal? Anders kosten ze nog geen 20.000 per stuk wat me dan weer heel weinig lijkt.
pi_158598305
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 13:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

die 900.000 is de prijs per filiaal? Anders kosten ze nog geen 20.000 per stuk wat me dan weer heel weinig lijkt.
Gezien de A-locaties waar ze zitten zal dat per filiaal zijn idd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158598328
Die negen ton per vestiging lijkt me hoog. In elk geval voor aantal van die filialen. Zijn er paar heel grote filialen die zorgen voor een hoger gemiddelde?
pi_158598381
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die negen ton per vestiging lijkt me hoog. In elk geval voor aantal van die filialen. Zijn er paar heel grote filialen die zorgen voor een hoger gemiddelde?
Vast en ik weet niet of dingen zoals vaste huurcontracten meetellen?
De LaPlace in Arena Den Bosch heeft net het contract verlengd tot 2025 bijv.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158598699
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vast en ik weet niet of dingen zoals vaste huurcontracten meetellen?
De LaPlace in Arena Den Bosch heeft net het contract verlengd tot 2025 bijv.
Dat is ongetwijfeld over te nemen. Uiteraard ook afhankelijk van wat nieuwe eigenaar van plan is.
pi_158599045
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die negen ton per vestiging lijkt me hoog. In elk geval voor aantal van die filialen. Zijn er paar heel grote filialen die zorgen voor een hoger gemiddelde?
Die in Schiphol zal wel de duurste zijn ik denk dat je daar een twee/drie miljoen voor mag neertellen.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 28 december 2015 @ 13:30:29 #211
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158599068
er zijn ook La Place filialen die in de V&D zelf zitten wat gaat daar mee gebeuren.
pi_158599121
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of een Starbucks oid? :')
Hoe zit of zat het dan hiermee?
http://www.nu.nl/economie(...)nd-terugbetalen.html
pi_158599184
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:30 schreef KingRadler het volgende:
er zijn ook La Place filialen die in de V&D zelf zitten wat gaat daar mee gebeuren.
Hetzelfde als met het rituals-schap in de v&d als de v&d ophoudt.

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe zit of zat het dan hiermee?
http://www.nu.nl/economie(...)nd-terugbetalen.html
Nederlandse staat is in hoger beroep gegaan tegen die uitspraak;

http://www.nu.nl/ondernem(...)bucks-uitspraak.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158599191
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:30 schreef KingRadler het volgende:
er zijn ook La Place filialen die in de V&D zelf zitten wat gaat daar mee gebeuren.
Lijkt me lastig verkoopbaar. De express outlets bevinden zich meestal nog aan de buitenkant van een V&D en kunnen misschien aantrekkelijk zijn maar een La Place op de top etage is niet heel boeiend natuurlijk als bijvoorbeeld een H&M of Zara zo'n pand betrekt.
pi_158599400
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:35 schreef Ericr het volgende:

[..]

Lijkt me lastig verkoopbaar. De express outlets bevinden zich meestal nog aan de buitenkant van een V&D en kunnen misschien aantrekkelijk zijn maar een La Place op de top etage is niet heel boeiend natuurlijk als bijvoorbeeld een H&M of Zara zo'n pand betrekt.
En ik vermoed dat die verdiepingen niet apart gehuurd zijn, maar onder het huurcontract van die v&d vestiging vallen. Dus dat maakt het allemaal een stuk complexer om dat per inpandige LaPlace ook nog eens op te gaan breken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158599464
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En ik vermoed dat die verdiepingen niet apart gehuurd zijn, maar onder het huurcontract van die v&d vestiging vallen. Dus dat maakt het allemaal een stuk complexer om dat per inpandige LaPlace ook nog eens op te gaan breken.
Dat zal wel meevallen de verhuurder zal best wel een gedeelte van een vloer willen verhuren.

Of de prijs per meter je aan staat is natuurlijk iets wat je moet berekenen voor je ondernemersplan.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158599510
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen de verhuurder zal best wel een gedeelte van een vloer willen verhuren.

Of de prijs per meter je aan staat is natuurlijk iets wat je moet berekenen voor je ondernemersplan.
Als pandeigenaar maak je het jezelf dan wel moeilijk.
Ik zou liever het hele pand opnieuw verhuren aan 1 eigenaar dan proactief te beginnen met de verdiepingen op te delen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158599661
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:35 schreef Ericr het volgende:

[..]

Lijkt me lastig verkoopbaar. De express outlets bevinden zich meestal nog aan de buitenkant van een V&D en kunnen misschien aantrekkelijk zijn maar een La Place op de top etage is niet heel boeiend natuurlijk als bijvoorbeeld een H&M of Zara zo'n pand betrekt.
Voor een andere niet-horeca winkel kan het ook best aantrekkelijk zijn om een goede ontbijt/lunch/koffiegelegenheid boven je te hebben zitten. Het maakt toch dat klanten langer in je winkel blijven hangen of via je winkel wat gaan eten of weer naar buiten gaan.

Zo hebben V&D's net als Hema vaak ook meerdere ingangen, zodat het ook droge en warme sluiproutes zijn in een stad. Ook dat heeft als bijeffect dat mensen tot eventuele koopjes te verleiden zijn omdat ze simpelweg in je pand komen.
pi_158599834
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:51 schreef Pnothy72 het volgende:

[..]

Voor een andere niet-horeca winkel kan het ook best aantrekkelijk zijn om een goede ontbijt/lunch/koffiegelegenheid boven je te hebben zitten. Het maakt toch dat klanten langer in je winkel blijven hangen of via je winkel wat gaan eten of weer naar buiten gaan.
Zie het buiten shopping malls, grote supermarkten en warenhuizen nergens terug eigenlijk. Het moet ook maar de doelgroep zijn die je als winkel wil aantrekken natuurlijk. Zal bij een H&M of Zara dan nog wel te doen zijn maar in een luxer segment heb je weinig aan La Placeklanten waarschijnlijk.
  maandag 28 december 2015 @ 14:01:37 #220
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158599943
Vertrekpremie V&D'ers op losse schroeven

Zo'n 400 medewerkers van V&D die deze herfst werden ontslagen, zijn niet verzekerd van hun beloofde ontslagvergoeding. Dat bevestigen vakbonden aan RTL Z. Het noodlijdende V&D koos afgelopen juli voor een ontslagronde, nadat het bedrijf in eerste instantie een algehele loonsverlaging wilde invoeren. Dit laatste werd echter verboden nadat vakbonden FNV en CNV een rechtszaak aanspanden.

Zo'n 400 mensen moesten noodgedwongen weg en onderhandelden de afgelopen maanden over de hoogte van hun vertrekpremie. Volgens RTL Z krijgen de mensen die hun vertrekpremie nog moeten krijgen - omdat zij bijvoorbeeld nog een paar maanden moesten doorwerken - het afgesproken bedrag waarschijnlijk niet. ,,De afspraken uit het sociale plan staan waarschijnlijk op losse schroeven'', zegt Niels Suijker van FNV. ,,Ontslagen medewerkers moeten er ernstig rekening mee houden dat ze dat bedrag mislopen.''
pi_158599952
quote:
V&D in de Kalverstraat ontruimd

28-12-15 13:57 uur - Bron: Het Parool

De V&D in de Kalverstraat is maandagmiddag ontruimd. Volgens de politie is dat uit eigen initiatief en zijn zij hier niet bij betrokken geweest. Waarom het filiaal is ontruimd, is nog onduidelijk.

Later meer.

(Door: Redactie)
http://www.parool.nl/paro(...)traat-ontruimd.dhtml
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_158599969
Denk ook even aan de toiletten.

Er zijn nog altijd te weinig openbare toiletten een La Place kan daaraan verdienen door consumptie verplicht te stellen en/of betaald wc gebruik te faciliteren.

1 euro per plasje kan in de tonnen per jaar per locatie lopen.

Meenemen in je ondernemingsplan :7
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158600010
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Denk ook even aan de toiletten.

Er zijn nog altijd te weinig openbare toiletten een La Place kan daaraan verdienen door consumptie verplicht te stellen en/of betaald wc gebruik te faciliteren.

1 euro per plasje kan in de tonnen per jaar per locatie lopen.

Meenemen in je ondernemingsplan :7
Het was daar nog niet duur genoeg? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158600022
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zie het buiten shopping malls, grote supermarkten en warenhuizen nergens terug eigenlijk. Het moet ook maar de doelgroep zijn die je als winkel wil aantrekken natuurlijk. Zal bij een H&M of Zara dan nog wel te doen zijn maar in een luxer segment heb je weinig aan La Placeklanten waarschijnlijk.
Dat is wel het nadeel van twee aparte eigenaren ja. Als La Place onder dezelfde eigenaar valt als de bijbehorende winkelketen, kun je die twee concepten qua doelgroep op elkaar afstemmen.
  maandag 28 december 2015 @ 14:05:09 #225
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158600037
quote:
men spreekt over een bommelding ;(
  maandag 28 december 2015 @ 14:05:37 #226
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158600045
De V&D in de Kalverstraat in Amsterdam is maandag begin van de middag ontruimd vanwege een bommelding. Volgens een politiewoordvoerster heeft het warenhuis op eigen initiatief besloten om tot ontruiming over te gaan en gebeurt dat niet op last van brandweer of politie.

De lokale omroep AT5 meldt dat het zou gaan om een bommelding.
pi_158600058
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:05 schreef KingRadler het volgende:

[..]

men spreekt over een bommelding ;(
Oei oei, knallende korting? Iemand blaast het probleem met de cadeaukaarten wel heel erg op?
pi_158600075
Die knakker die pootjes van RayBans afbrak heeft wat nieuws gevonden?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158600123
Wat een soap.
Tap tap tap
pi_158600145
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oei oei, knallende korting? Iemand blaast het probleem met de cadeaukaarten wel heel erg op?
Misschien zaten er V&D cadeaubonnen in het kerstpakket van ISIS?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 28 december 2015 @ 14:10:46 #231
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158600164
La Place is ook dicht :( Kalverstraat
pi_158600177
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Misschien zaten er V&D cadeaubonnen in het kerstpakket van ISIS?
Dat sloeg in als een bom
  maandag 28 december 2015 @ 14:11:41 #233
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158600184
Winkel is weer vrijgegeven :)
pi_158600188
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:10 schreef KingRadler het volgende:
La Place is ook dicht :( Kalverstraat
Oh nee
pi_158600199
Iemand die een stapeltje cadeaubonnen had, die hij opspaarde om een keer iets groots te kopen wrs.
I´m back.
pi_158600206
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:11 schreef KingRadler het volgende:
Winkel is weer vrijgegeven :)
Achmed heeft allesh ondersogt

pi_158600376
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:12 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Achmed heeft allesh ondersogt

[ afbeelding ]
En weer lopen twee tevreden klanten de winkel uit... oh wacht ;)
pi_158600394
quote:
Het heeft de nazaten van Anton miljardairs gemaakt, ¤1,6 miljard volgens Quote’s laatste schatting. De Dreesmannetjes schijnen de centen veilig te hebben opgeborgen in beleggingsfonds Commonwealth, waar telg Marc Dreesmann de scepter zwaait.
Bron

En dan toch failliet...
pi_158600402
Veel omzetverlies zal het wel niet geven, hé?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 28 december 2015 @ 14:24:56 #240
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158600587
Uitrol van Paradigit in V&D-warenhuizen stilgelegd

De problemen bij V&D hebben ertoe geleid dat de uitrol van op termijn 10 Paradigit-winkels in de noodlijdende warenhuizen voorlopig stil ligt. "We wachten af", laat Paradigit-directeur Paul Bergsma desgevraagd weten. "We zijn enigszins verbaasd dat de financiering van een plan, dat nog niet eens is uitgevoerd, abrupt is stopgezet."

Vorige week werd bekend dat V&D-eigenaar Sun Capital de toegezegde bankgarantie niet meer zal nakomen. Daardoor kan V&D niet meer voldoen aan de betalingsverplichtingen. De reden daarachter is dat de omzet in de wintermaanden is achtergebleven bij de verwachtingen.

Bergsma van Paradigit gaat ervan dat 'op korte termijn duidelijkheid komt en dat een nieuwe investeerder opstaat waardoor onze samenwerking met V&D kan worden uitgevoerd'.

Vijf winkels van Paradigit zijn inmiddels in de V&D's in Den Bosch, Tilburg, Breda, Rotterdam en Haarlem geopend. Bergsma: "We wachten met investeren in nieuwe winkels totdat er duidelijkheid is."

Bron: ED.nl
pi_158600612
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Bron

En dan toch failliet...
Die Vroompjes en Dreesmannetjes hebben niks met de V&D meer te maken. (Misschien een paar aandelen, maar thats it).
pi_158600647
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Bron

En dan toch failliet...
V&D wel ja, maar de familie niet natuurlijk. Die hebben geen relatie meer met het huidige bedrijf, een van de redenen dat het zo snel bergafwaarts gaat. Voor de investeerders is het zelfs blijkbaar niet boeiend genoeg meer geweest om er serieus wat van te maken... vooral lullig voor de medewerkers die waarschijnlijk hun hart als enigen nog wel bij het bedrijf hadden liggen.
pi_158600667
Zal Hunkemöller dan de volgende zijn?
pi_158600674
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:24 schreef KingRadler het volgende:
Uitrol van Paradigit in V&D-warenhuizen stilgelegd

De problemen bij V&D hebben ertoe geleid dat de uitrol van op termijn 10 Paradigit-winkels in de noodlijdende warenhuizen voorlopig stil ligt. "We wachten af", laat Paradigit-directeur Paul Bergsma desgevraagd weten. "We zijn enigszins verbaasd dat de financiering van een plan, dat nog niet eens is uitgevoerd, abrupt is stopgezet."

Vorige week werd bekend dat V&D-eigenaar Sun Capital de toegezegde bankgarantie niet meer zal nakomen. Daardoor kan V&D niet meer voldoen aan de betalingsverplichtingen. De reden daarachter is dat de omzet in de wintermaanden is achtergebleven bij de verwachtingen.

Bergsma van Paradigit gaat ervan dat 'op korte termijn duidelijkheid komt en dat een nieuwe investeerder opstaat waardoor onze samenwerking met V&D kan worden uitgevoerd'.

Vijf winkels van Paradigit zijn inmiddels in de V&D's in Den Bosch, Tilburg, Breda, Rotterdam en Haarlem geopend. Bergsma: "We wachten met investeren in nieuwe winkels totdat er duidelijkheid is."

Bron: ED.nl
Toch wel ja?
Tap tap tap
  maandag 28 december 2015 @ 14:33:51 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158600842
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:11 schreef KingRadler het volgende:
Winkel is weer vrijgegeven :)
En er was niets aan de hand:

Politie_Adam twitterde op maandag 28-12-2015 om 14:11:00 De geruchten dat er sprake is van een bommelding bij de V&D aan de Kalverstraat zijn loos. Er is niets aan de hand. reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158602140
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:16 schreef KingRadler het volgende:
jammer dat er geen personeel van V&D op fok zit
Jawel hoor. *)
  maandag 28 december 2015 @ 15:24:52 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158602244
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:22 schreef Soho het volgende:

[..]

Jawel hoor. *)
Waar is mijn bestelling? :( Waarom kan ik mijn cadeaubon niet inleveren? :( Dieven zijn jullie! Ik hoop dat je in de bak beland :( :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 28 december 2015 @ 15:25:36 #248
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_158602269
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:22 schreef Soho het volgende:

[..]

Jawel hoor. *)
Sterkte de komende tijd. En succes met solliciteren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 28 december 2015 @ 15:26:03 #249
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158602296
Was trouwens vandaag even in de V&D. Nog nooit zoveel personeel gezien :o Gelijk ook meer personeel dan klanten.

Niks gekocht. Product dat ik wilde hadden ze niet meer ;(

Durfde niet te vragen of ze hem nog binnen zouden krijgen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158602504
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Sterkte de komende tijd. En succes met solliciteren.
Dank je!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')