abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:22:05 #201
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158623380
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga het toch nog een keer proberen. Had een leuke reeks met Hertha achter de rug, daarna is het dramatisch. Slechts een pot gewonnen en een paar onnodig verloren. Bungel ergens onderin, hangt dicht bij elkaar (6 pnt van Europees voetbal). Dus na de winterstop is er nog vanalles te redden.

Krijg het team maar niet lekker draaiend, twijfel aan de taktiek en ik denk dat het materiaal er wel is om sowieso subtop te draaien dit jaar. Nu wil ik dus op de counter spelen. Met de snelle vleugelspelers en de spitsen (Diabete is geblesseerd) heb ik daar ook wel het materiaal voor. Nu heb ik dit maar even neergezet onder het mom van 'Less is more'. Maar vergeet ik hier nog teaminstructies, of zijn er teaminstructies fout?

[ afbeelding ]

Dan hebben we gelijk het tweede probleem, de spelersrollen. Verdedigend staat het bij vlagen goed en vaak geven we in 2 minuten een wedstrijd compleet uit handen. Staan de spelersrollen hier goed? Of wat kan er anders.

[ afbeelding ]
Spelersrollen zien er goed uit maar je teaminstructies niet in mijn ogen..

Bij counteren hoort een laag baltempo.
Ik zou de verdedigende lijn verder vooruit zetten zodat je de aanvallers van de tegenpartij makkelijker buitenspel kan zetten.
Voetballend uitverdedigen en gedisciplineerd spelen.
Verder zou ik de breedte op redelijk smal zetten en je aanvallers vroege voorzetten laten geven ^O^
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158623524
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Spelersrollen zien er goed uit maar je teaminstructies niet in mijn ogen..

Bij counteren hoort een laag baltempo.
Ik zou de verdedigende lijn verder vooruit zetten zodat je de aanvallers van de tegenpartij makkelijker buitenspel kan zetten.
Voetballend uitverdedigen en gedisciplineerd spelen.
Verder zou ik de breedte op redelijk smal zetten en je aanvallers vroege voorzetten laten geven ^O^

Thanks. Deze instructies horen meer bij een controlerende taktiek? Ik ben echt een leek in het maken van taktieken, maar het moet er toch eens van komen om prestaties neer te zetten.

Ik neem aan dat ik ook flexibel moet spelen, om een defensief blok te hebben?
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:30:59 #203
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_158623594
Vierde wedstrijd van het seizoen, en ik krijg al de melding dat de tegenstander precies weet hoe ik ga spelen. Mijn eigen spelers hebben de tactiek nog niet eens onder de knie :').
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:35:51 #204
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158623702
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Thanks. Deze instructies horen meer bij een controlerende taktiek? Ik ben echt een leek in het maken van taktieken, maar het moet er toch eens van komen om prestaties neer te zetten.

Ik neem aan dat ik ook flexibel moet spelen, om een defensief blok te hebben?
Precies. Hoog baltempo heeft alleen maar nut wanneer je veel balbezit hebt en de tegenstander kapot moet zien te spelen.

Ik zou gestructureerd spelen, zo houden de spelers zich zich sneller aan hun rol in het veld; dus verdedigers met verdedigen, middenvelders (en in mindere mate verdedigers) in dit geval met de omschakeling en aanvallers met aanvallen.

Wel zou ik één dynamische middenvelder opstellen met veel loop vermogen, dan heb je altijd 1 middenvelder die zich met aanvallen bij de aanvallers aansluit maar ook weer op tijd terug is om defensief zijn steentje bij te dragen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158624238
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:35 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Precies. Hoog baltempo heeft alleen maar nut wanneer je veel balbezit hebt en de tegenstander kapot moet zien te spelen.

Ik zou gestructureerd spelen, zo houden de spelers zich zich sneller aan hun rol in het veld; dus verdedigers met verdedigen, middenvelders (en in mindere mate verdedigers) in dit geval met de omschakeling en aanvallers met aanvallen.

Wel zou ik één dynamische middenvelder opstellen met veel loop vermogen, dan heb je altijd 1 middenvelder die zich met aanvallen bij de aanvallers aansluit maar ook weer op tijd terug is om defensief zijn steentje bij te dragen.
Thnx. Dan moet ik dus eigenlijk van de CM de dynamische middenvelder maken.

Bij een aanvallende taktiek kan ik dan dus weer wel vloeiend gebruiken? Want dan wil ik dmv hoog tempo, met dieptepasses en wat creatieve vrijheid de tegenstander kapot spelen en kan ik dit ook doen dmv geduld op te brengen. Of zie ik dit nu verkeerd?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 01:17:50 #206
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158624433
Heuj, PSG komt met een bod van 28.5M voor die zeikerd.

Doei :W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 29 december 2015 @ 01:35:53 #207
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158624630
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme wat een broodmongool _O-

[ afbeelding ]

3 maanden geleden dit gesprek:

Signorini: ik wil successen halen en anders ben ik weg.
Ik: ik ga kampioen worden.
Hij: wanneer?
Ik: dit seizoen.
Hij: oké, als het niet lukt ben ik weg.

Ben gister kampioen geworden en lees ineens dit:

[ afbeelding ]

:')
dat geklaag is echt zo irritant

mijn 19-jarige reserve RB, klaagde dat ie te weinig speeltijd had
geef als reactie dat de nr1 RB momenteel goed speelt, en dat hij dusafwachten
vind meneer dat de nr RB niet goed speel

Nee lamlul we staan voor nix ongeslagen op plek 1 met 0 tegengoals en mijn RB wordt voor nix door alle media lof toegewezen

:') :') :') :')
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 01:38:34 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158624658
Real Madrid komt even m'n 3e (eigenelijk 4e) spits ophalen voor 19 miljoen. Kerel heeft echt goeie stats en kan ook AMRLC spelen, maar het komt er gewoon niet meer uit bij hem (daarom 4e spits), dus ga ik na 7 seizoenen afscheid van hem nemen:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 01:41:42 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158624725
En zelf even dit baasje voor 6M geregeld:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 29 december 2015 @ 02:06:16 #210
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158625064
zo makkelijk als mijn spelers de eerste 10 wedstrijden het net vonden, zo moeilijk vinden ze het nu :{

ga met mijn aanval maar eens even lang bij specsavers
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 29 december 2015 @ 02:15:58 #211
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_158625188
13 punten en een tweede plaats is de eindstand na 6 wedstrijden. Niet slecht voor een zondag-amateur (kan merken dat mijn speeches minder effect hebben) tijdens zijn eerste dagen in de derde divisie van Duitsland bij een degradatiekandidaat.

En nu is het bedtijd :z Speel ze nog hè jongens.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 02:30:21 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158625366
1,2 miljoen voor neergeteld:



1.92m zijn en 81kg wegen op je 15e _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:13:05 #213
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158627719
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zelf even dit baasje voor 6M geregeld:

[ afbeelding ]
Die conditie, kun je daar nog iets aan doen (op latere leeftijd)?

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1,2 miljoen voor neergeteld:

[ afbeelding ]

1.92m zijn en 81kg wegen op je 15e _O_
Hopelijk gaat het met zijn carrière beter dan die andere Marcus Pedersen. :T
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158628331
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2015 02:06 schreef Xummon het volgende:
zo makkelijk als mijn spelers de eerste 10 wedstrijden het net vonden, zo moeilijk vinden ze het nu :{

ga met mijn aanval maar eens even lang bij specsavers
Ik stond met Go Ahead voor de winter op een keurige 1e plek in de competitie. Nu 2 of 3 wedstrijden voor het eind van het 1e seizoen heb ik een megadip en heb ik al een hoop wedstrijden verloren waardoor ik nu opeens 5e sta.
De aanvallers willen niet scoren en de verdedigers denken opeens dat ze allemaal lahm heten en sprinten mee naar voren als een gek.
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:45:01 #215
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158629867
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef Swaxie het volgende:

[..]

Ik stond met Go Ahead voor de winter op een keurige 1e plek in de competitie. Nu 2 of 3 wedstrijden voor het eind van het 1e seizoen heb ik een megadip en heb ik al een hoop wedstrijden verloren waardoor ik nu opeens 5e sta.
De aanvallers willen niet scoren en de verdedigers denken opeens dat ze allemaal lahm heten en sprinten mee naar voren als een gek.
Vorm weer ff hervonden
Vitesse (1-0)
Feyenoord (3-0)
Utrecht (0-0)
Helmond (beker 1-0 met veel bankspelers)
werden opzij gezet.

Winterstop met plek 2 en door naar kwartfinale beker.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:43:37 #216
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_158631554
Een heel groot facepack gedownload vannacht, genieten dit hoor.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:59:05 #217
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158632032


:') :') :')
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 13:30:51 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158632915
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:13 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die conditie, kun je daar nog iets aan doen (op latere leeftijd)?

[..]

Hopelijk gaat het met zijn carrière beter dan die andere Marcus Pedersen. :T
Dat is iets wat ik niet begrijp, spelers met een conditie van 10 of lager en een redelijk uithoudingsvermogen (10-15) hebben aan het einde van de wedstrijd nog zo'n 75% conditie over, terwijl m'n vooruitgeschoven spelmaker met 15 conditie en 16 uithoudingsvermogen al na 70 minuten halfdood is (58-63% conditie over) :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:53:59 #219
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_158633552
Terugkomen van 3-1 achterstand naar 3-3 en dan in 90+3 een penalty krijgen

Om die vervolgens te missen

:'( :'(
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:59:47 #220
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158633714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga het toch nog een keer proberen. Had een leuke reeks met Hertha achter de rug, daarna is het dramatisch. Slechts een pot gewonnen en een paar onnodig verloren. Bungel ergens onderin, hangt dicht bij elkaar (6 pnt van Europees voetbal). Dus na de winterstop is er nog vanalles te redden.

Krijg het team maar niet lekker draaiend, twijfel aan de taktiek en ik denk dat het materiaal er wel is om sowieso subtop te draaien dit jaar. Nu wil ik dus op de counter spelen. Met de snelle vleugelspelers en de spitsen (Diabete is geblesseerd) heb ik daar ook wel het materiaal voor. Nu heb ik dit maar even neergezet onder het mom van 'Less is more'. Maar vergeet ik hier nog teaminstructies, of zijn er teaminstructies fout?

[ afbeelding ]

Dan hebben we gelijk het tweede probleem, de spelersrollen. Verdedigend staat het bij vlagen goed en vaak geven we in 2 minuten een wedstrijd compleet uit handen. Staan de spelersrollen hier goed? Of wat kan er anders.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]
En een enkele VM als balafpakker is ook echt zelfmoord. Die gaat het hele veld over uit positie.
Dat lijkt me nog het meest kritieke. Die enkele VM als balafpakker gaat echt niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158633817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[..]

Dat lijkt me nog het meest kritieke. Die enkele VM als balafpakker gaat echt niet.
Waarom zou dat niet gaan? Die rol werkt in jouw ogen alleen met een 2e VM ernaast?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:06:44 #222
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158633917
in de winterstop even 3 oefenpotjes gspeelt

Lommel 3-1
Bayern 1-2
Shalke 3-0

tevens deze vriend aangetrokken
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:44:25 #223
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158635062
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet gaan? Die rol werkt in jouw ogen alleen met een 2e VM ernaast?
Ja. Heb het al meerdere keren in die tactiekgidsen gelezen. Als het de enige verdedigende middenvelder is, trekt hij je hele as uit elkaar. Als hij op CVM in positie komt om de bal te winnen, gaat hij vaak gewoon over de CM heen erachteraan. Misschien kun je er qua spelersinstructies nog wat aan veranderen, maar waarom zet je er dan niet gewoon een verdedigende middenvelder neer?

Balafpakker is gewoon een soort extra aanjager. Zoiets als Davids vroeger op CDM.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158635779
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
gidsen gelezen. Als het de enige verdedigende middenvelder is, trekt hij je hele as uit elkaar. Als hij op CVM in positie komt om
Bij mij werkt het altijd wel prima. Speel doorgaans met een CAM en dan daarachter 2 CM's (deep lying playmaker + ball winning mid). Zou ook niet weten welke instructie die 2e CM anders zou moeten hebben omdat het wel iets verdedigends moet zijn en defensive mid is niet beschikbaar op die plek.

In mijn huidige Dortmund game heb ik wel een pure CDM, daar kan ik de rol evt wel veranderen.

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158635951
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Spelersrollen zien er goed uit maar je teaminstructies niet in mijn ogen..

Bij counteren hoort een laag baltempo.
Ik zou de verdedigende lijn verder vooruit zetten zodat je de aanvallers van de tegenpartij makkelijker buitenspel kan zetten.
Voetballend uitverdedigen en gedisciplineerd spelen.
Verder zou ik de breedte op redelijk smal zetten en je aanvallers vroege voorzetten laten geven ^O^
Neger wat?
Als je wil counteren moet je juist verdedigend inzakken en met een hoog baltempo omschakelen. Ook voetballend uitverdedigen hoeft niet in een countertactiek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')