abonnement Unibet Coolblue
pi_158503379
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Ok, go!
pi_158503557
Zie net dat de action morgen dicht is, dan wordt het zaterdag ochtend nog even achter iets leuks aan.
pi_158506330
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zie net dat de action morgen dicht is, dan wordt het zaterdag ochtend nog even achter iets leuks aan.
Op 2e kerstdag is ie wel open?
pi_158507063
Dagen in de war? :D
pi_158515255
Damn, winkels dicht vandaag, wou oorbellen voor haar kopen bij lucardi, die is dus dicht.
Hopelijk is ie morgen wel open want ze komt zondag ochtend al.
pi_158563963
Mooie oorbellen voor haar gekocht, hopelijk vind zij ze ook mooi _O-

Iedereen kerst goed doorgekomen?
pi_159454310
Ehm hoi, ik dacht laat ik hier eens kijken... ik weet het ook niet, ik dacht dat ik inmiddels wel te oud was om te gaan twijfelen over geaardheid en zulks maar hier ben ik dan :')
pi_159460148
Je bent nooit oud genoeg om te twijfelen over je geaardheid, Elvi.
pi_159462803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:22 schreef Opoefiets het volgende:
Je bent nooit oud genoeg om te twijfelen over je geaardheid, Elvi.
Nou ik moet zeggen dat ik er best moeite mee heb :{
pi_159465186
Iemand uit 1983 is niet oud :7
pi_159469271
Nee ok misschien niet oud algemeen gezien :P maar de meeste mensen zijn rond mijn leeftijd toch wel klaar qua ontdekkingstocht :')
pi_159476216
weg

[ Bericht 96% gewijzigd door Tamashii op 28-01-2016 21:21:46 ]
pi_159630682
Hoe is het hier?

Iedereen al valentijnsplannen?

Ik wel, fwb is bij me dus ontbijtje op bed en cadeautjes geven O+ :D
pi_159652134
Geen valentijnsplannen en ik verwacht ook niets. Ga wel een extra grote hot cup chocolata maken voor mezelf ;)

Heb nog af en toe vriendschappelijk contact met vrouw waar ik eind vorig jaar mee aan het daten was/beginnende relatie had maar mijn persoonlijke issues en verschillende leeftstijlen (zij is poly en af en toe drugs, ik niet) liggen toch te ver uit elkaar. Wel weer een ervaring rijker en wie weet wie ik nog ga ontmoeten :)

Nog steeds zelfde FWB? Klinkt goed...al is dat wel hét moment om er officieel meer van te maken he, love n stuff ;)
pi_159657231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef Vivie het volgende:
Geen valentijnsplannen en ik verwacht ook niets. Ga wel een extra grote hot cup chocolata maken voor mezelf ;)

Heb nog af en toe vriendschappelijk contact met vrouw waar ik eind vorig jaar mee aan het daten was/beginnende relatie had maar mijn persoonlijke issues en verschillende leeftstijlen (zij is poly en af en toe drugs, ik niet) liggen toch te ver uit elkaar. Wel weer een ervaring rijker en wie weet wie ik nog ga ontmoeten :)

Nog steeds zelfde FWB? Klinkt goed...al is dat wel hét moment om er officieel meer van te maken he, love n stuff ;)
Haha goedzo, goed voor jezelf zorgen :)

Wel fijn dat je nog gewoon vriendschappelijk contact hebt.

Jup dezelfde nog :Y Maar ze voelt niks voor me op die speciale manier, dus geen relatie, maar ze wil ook niet kwijt wat we nu hebben, dus doen we het gewoon nog zo. Zaterdag op stap geweest en met een ander gezoend, wel eerlijk verteld, ondanks dat we geen relatie hebben vond ze het wel kut natuurlijk.
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:46:24 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160919136
Leuk dat ik gewoon al bijna een half jaar mijn facebook pagina heb veranderd en niemand, zowel in mijn RL vriendenkring als mijn 300 facebookvrienden het er nog over gehad heeft :).


Volgens mij is in NL niet echt meer een coming out nodig dus!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zaterdag 26 maart 2016 @ 08:37:19 #17
447051 crew  Peejtur
pi_160953213
Of ze hebben het gewoon niet door.

Gefeliciteerd btw *O*
pi_160972392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Leuk dat ik gewoon al bijna een half jaar mijn facebook pagina heb veranderd en niemand, zowel in mijn RL vriendenkring als mijn 300 facebookvrienden het er nog over gehad heeft :).
[ afbeelding ]

Volgens mij is in NL niet echt meer een coming out nodig dus!
Top dat je de stap hebt genomen. Benieuwd of het ook zichtbaar was in het nieuwsoverzicht zo van ; maanvis heeft zijn interesse gewijzigd in... Of alleen op hé info pagina, dan moeten mensen daar maar net op kijken.

Ik heb het niet ingevuld, dus bij mij staat er niks, maar ben lid van verschillende gay groepen dus iedereen ziet het toch wel.
  zondag 27 maart 2016 @ 13:56:25 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160976144
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 09:28 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Top dat je de stap hebt genomen. Benieuwd of het ook zichtbaar was in het nieuwsoverzicht zo van ; maanvis heeft zijn interesse gewijzigd in... Of alleen op hé info pagina, dan moeten mensen daar maar net op kijken.

Ik heb het niet ingevuld, dus bij mij staat er niks, maar ben lid van verschillende gay groepen dus iedereen ziet het toch wel.
Het wordt niet weergegeven op je tijdlijn maar als mensen er naar kijken zien ze het wel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 maart 2016 @ 13:56:35 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160976147
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 08:37 schreef Peejtur het volgende:
Of ze hebben het gewoon niet door.

Gefeliciteerd btw *O*
thanks :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 08:37 schreef Peejtur het volgende:
Of ze hebben het gewoon niet door.

Gefeliciteerd btw *O*
thanks!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_161213088
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het wordt niet weergegeven op je tijdlijn maar als mensen er naar kijken zien ze het wel.
Ik denk niet dat de meeste mensen dat doen ;)

En de eerste zonnestraaltjes waren er al weer, lekker *O*
pi_161249709
Heerlijk weer idd.

Vrijdag komt fwb weer, zin in :)
Familie komt ook ff langs dus gezellig met z'n allen spelletje doen.
pi_161276342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 11:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heerlijk weer idd.

Vrijdag komt fwb weer, zin in :)
Familie komt ook ff langs dus gezellig met z'n allen spelletje doen.
Gangbang dus? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_161278345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gangbang dus? :')
Spelletjes gangbang ja :')
pi_161278355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:55 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Spelletjes gangbang ja :')
Je post kwam een beetje vreemd over, dat woordje "ook" deed het hem :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')