abonnement Unibet Coolblue
pi_158634102
Leuk om alle O&N plannen te lezen! Wij blijven voor het allereerst in ons leven gewoon thuis. Geen bezoek, niets. We hadden wat uitnodigingen maar allemaal bij vrienden zonder kids en dan hebben we een B die niet gaat slapen….en dan moeten we met de auto en kan 1 van ons dus niet drinken. We hebben wel allemaal lekkere dingen gehaald en laten sushi bezorgen. :P Na 12 uur gaan we de buurt door om overal te borrelen (of de buurt komt bij ons, zou zomaar kunnen). Wij hebben allemaal buren die tot 12 uur in hun eigen huis blijven en daarna dus gaan borrrelen met zijn allen. 2 jaar geleden zijn we daar om half 3 nog bij aangesloten en vorig jaar nadat onze visite weg was en dat wat hartstikke gezellig. We zien wel of B wakker wordt. Hier is het tot een uur of 5 een warzone….4 huizen verderop geven ze met een vriendengroep kapitalen uit aan vuurwerk.

DaD, klinkt naar, zou bij ons ook zo kunnen gebeuren :@

Chanty, B rent altijd krijsend achter de katten aan….dus wij zien de katten amper als B wakker is. ze hebben een eigen kamer dus daar liggen ze de hele dag of ze zitten buiten. Kortom bij ons kan je alleen tips krijgen hoe het niet moet vrees ik.

B was echt zielig vanochtend, moest poepen maar het lukte niet. Hij had echt pijn. Uiteindelijk kwam het er met een hoop gehuil uit. Keihard was het. De gevolgen van een paar dagen minder gezond eten (lees amper vezels en veel snoep etc). Kortom…we gaan weer over op normaal eten we waren een beetje doorgeslagen in 'het is toch vakantie'.
pi_158634250
Aawh dat is echt sneu Exode..

De kat is hier ook een graag gekroeld slachtoffer... maar of zij daar zelf ook blij mee is... :+

Wij bakte cupcakes vandaag O+


:Y)

Zo leuk om dit nu met mijn meisje te kunnen doen, Ik bakte vroeger ook graag met mijn moeder.
S. 2014
J. 2016
pi_158634328
Fazz zo gaat het hier ook, hoofdje op de kat leggen en dan Aaaaaaah zeggen. Hoezo je hoort jezelf terug in de spraak van je kind :')
En vaak nog hardhandiger ook
Maar wat een lief poezelbeest heb je O+

Exode wat naar is dat!
Hoop dat het hem oplucht dat het nu kwijt is en de volgende keer weer normaal is.

DaD :*
De schrik die je hebt kan ik me zo voorstellen!
Hier ook mijn angst met ons bed van 80cm hoog.
Hij heeft ook altijd bij ons in bed zijn slaapzak aan en die heeft 1 van ons dan aan de punt vast zodat mocht hij gaan dat je hem kan opvangen.
Maar ik die de dag dat hij er afzeilt ook hier helaas wel komen.
pi_158635102
Ons bed is ook heel hoog, bijna 80 cm. Gelukkig was hij heel gemakkelijk te troosten en was hij ook al snel weer vrolijk, maar hij heeft wel een flinke blauwe plek op zijn voorhoofd. ;(. Blue, ik houd inderdaad ook altijd een punt van zijn slaapzak vast en ik dacht ook dat ik dat had, maar dat bleek het dekbed te zijn. :X.

I is nu even bij de gastouder, zodat ik wat werk kan doen. Eigenlijk ben ik alleen nog maar bezig geweest met het fotoboek van I's eerste jaar. :').

Gezellig, GM!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:48:30 #180
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158639949
Wat schattig Fazz O+ wat pikt pluis veel.

Lucas aait over het algemeen wel zacht (waar twee van de drie ook niet van gediend zijn trouwens). Maar hij vindt t dus ookeen leuk spel om ze op te jagen... Nou ja, aanhouder wint zullen we maar zeggen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:09:34 #181
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158649346
Haha Fazz die katten van ons waren al 10x weggelopen :D
Hij is er wel heel lief mee!

Geen tips voor katten-jagen.
Wij hebben ook een eigenwijze drol die achter de katten aan gaat.
En die ook ballen uit de kerstboom grist, naar je kijkt of je het wel gezien hebt en dan heel hard weg rent in de hoop dat je er achteraan gaat rennen :')
En lopen/rennen ja.. hij doet niet meer aan kruipen :P

Dad wat een schrik van het bed. Gelukkig kon hij weer snel lachen.

GM wat een boeffie-foto O+

Trouwens nog een gefeliciteerd voor Snoenk en Hilmo! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_158653804
DaD wat zul je geschrokken zijn. Ik denk dat we allemaal als ouders wel eens zo'n moment of zelfs meerdere momenten mee zullen maken. Gelukkig viel het uiteindelijk mee. :*

GM lekker cupcakes. O+

Exode wat sneu dat B zo'n last van zijn ontlasting had. ;( Op zich wel 'fijn' dat je de reden weet en er dus iets aan kan doen.
Wat ontzettend tof dat jullie vriend met B komt spelen. Dat gaat B vast supertof vinden. :Y

Oud en nieuw vieren wij thuis met mijn zusje en zwager. Wij maken T en S wel wakker. Ik weet dat S er sowieso wakker van zou worden en ik wil niet dat hij pas wakker wordt als het geknal is losgebarsten. T zou wellicht door het geknal heen slapen, maar ik neem ook bij hem het zekere voor het onzekere. Het lijkt me namelijk heel naar als ze wakker worden zonder iemand direct in de buurt terwijl er zo'n enorme herrie is buiten. Ik denk dat ik T en S om half 12 wakker maak zodat ze nog even bij kunnen komen en dat ze rond kwart voor 1 weer in bed zullen liggen. Ik ben wel erg benieuwd wat ze ervan gaan vinden.

Ik gooi er nog even een paar foto's in van mijn tweetal. Ze worden zo groot. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158655193
Jeutje NIKKI wat een mannen al! Lekker stel samen O+
S. 2014
J. 2016
pi_158657487
Leuk je man te zien Nikki! Je mannen zijn echt beide een duidelijke mix van jullie twee. Grappig dat ze alledrie zo blond zijn!

Fijn ook dat je jezelf weer een beetje op de rit hebt (had ik nog noet gezegd, wel meegelezen maar niks gepost).

Ook nog even een dikke knuffel voor JufM
Kwak
pi_158662990
Waarom slaapt Stip als ik aan de beurt ben om op te staan maximaal tot 6 uur en kan mijn vriend vaak tot 7 uur blijven liggen? }:| En dan ook lekker droog in z'n bed staan en 'klaar!' roepen he :')

Wat een leukerds Nikki!

En een :* voor JM

Oh, dat is wel schrikken idd DaD! Gelukkig alleen een blauwe plek :) Stip is er een keer afgekukeld, maar toen lag er stomtoevallig een kussen op de grond.

Mijn vriend moet werken met O&N, dus ik ga met Stip naar m'n ouders. Daar is bijna geen vuurwerk dus ik hoop dat hij erdoorheen slaapt. Al heb ik vorig jaar tot 3 uur beneden gezeten met hem omdat hij echt niet wilde slapen.
pi_158663447
Ohh nikki wat een schatjes O+
  woensdag 30 december 2015 @ 08:29:17 #187
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158663556
Nikki wat leuk je kinderen weer eens te zien! En die net uit bed foto O+

GM leuk samen cupcakes bakken O+

Dad :*

En rennende V. Voor rady :o

Oud en nieuw blijven we thuis. Ik laat O. Gewoon slapen maar stiekem hoop ik wel dat ze iets voor 12en zelf wakker word :@

Katten zijn hier ook leuk speelgoed om op te slaan en aan haren te trekken en achter aan te racen :(
De ene laat zich niet zien als O. Er is en die ander vind alles wel prima. Behalve als ze hoger dan O zit, dan krijgt ze wel eens een hengst van de poes.
  woensdag 30 december 2015 @ 08:37:56 #188
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158663648
Nikki O+ !

Dot dat is zoooo herkenbaar hè. Als manlief 'ochtenddienst' heeft slapen ze beide tot 8.00uur of langer, vandaag was ik weer aan de beurt, en jawel hoor, 6.15uur }:|.
Alsof ze het ruiken!

Wij hebben geen huisdieren dus het jaag- en plaagfestijn kennen wij hier niet ;).

Lopende V. van Radyhyn *O* !

Knappe S. van GM O+ !

Hier zijn we weer in de slaapdrama's beland. Bed is lava, van 0 naar totaal overstuur in 2 seconden, en overdag is 45 minuten genoeg om de batterij volgeladen te hebben :r. Gisteravond weer ruim een uur bij hem gezeten voordat hij uiteindelijk in slaap viel, tot 22.00uur en toen begon het festijn weer opnieuw ;(.
pi_158663917
Nikki, wat een coole mannetjes heb jij toch!! Erg leuke foto's O+ Ik ben benieuwd hoe ze het vuurwerk gaan vinden. Ik hoop vooral dat het met name siervuurwerk is....
Haha herkenbaar Dot, B slaapt op zaterdag meestal tot een uur of 07:30 of zelfs 08:00 en dat is mijn uitslaapdag, op zondag is het mijn beurt en is mijnheer tussen 06:15 en 07:00 wakker.

Hier roept B al sinds hij wakker is 'waar blijft M.aud nou?' ons nichtje komt om een uur of 11. We passen vanmiddag op, ze is 4 weekjes jonger dan B dus dat wordt weer dolle pret hier.

En B had vanochtend normale poep, yeaaaaah!
pi_158664386
Wifi deed het weer even dus snel bijgelezen! GM wat een guit heb je toch O+ en NIKKI wat leuk om je jongens te zien, wat worden ze groooot O+ ! DAD wat een schrik :* maar overkomt ons allemaal hoor, A gisteren hier nog van de bank gekukeld (die is lager dan thuis dus ik was even vergeten dat ze er op kan klimmen :@) . Exode yay voor normale poep *O* ! JM rustig aan doen hoor, neem je tijd :* ! Pff NTS, wat vermoeiend -O- hopelijk zijn de slaapdrama's snel over! Fazz ik kan het filmpje hier niet zien, ga 't thuis terugkijken! Poes bij ons thuis is bang voor A, dus als ze twee stappen naar hem toe zet zit hij in de tuin :') . Meestal gevolgd door een "Poe nou?" :D . Rady met een lopende V ^O^ tof!!
pi_158664489
Ik was gisteravond in een soort 'iktwijfelaanalles' bui, qua moederschap en of ik het wel goed doe :{ .

We gaan hier vaak uit eten, wat heel goed gaat, maar A heeft wel veel afleiding nodig bij het wachten aan tafel. Dus boekjes mee, liedjes zingen, samen de menukaart bekijken, nog een liedje, broodje peuzelen, slokje water, etc. Tussendoor roept ze vaak "UIT" en probeert dan uit de stoel te klimmen (wat hier vaak lukt want vaak gammele oude kinderstoelen), en dan zet ik of man haar weer terug en leg uit dat dat niet kan want het eten komt zo, en dan leiden we haar weer af, etc. Soms helpt het, soms wordt het gehuil. Als het te erg wordt tillen we haar soms toch op om even een stukje met haar te lopen tot het eten er is. Ik vond dat eigenlijk wel prima gaan.

Maar gisteravond zat er aan een tafel naast ons een heel rustig meisje van 1,5 dat helemaal niet uit de stoel wilde en gewoon alleen maar naar haar ouders zat te kijken en nu begonnen man en oma ineens dat het misschien beter is om A te negeren als ze 'UIT' roept omdat we haar anders leren dat ze altijd aandacht krijgt als ze dreigt te gaan jengelen. Wat misschien ook wel zo is. Maar ik probeer alleen te voorkomen dat het hele restaurant last heeft van mijn kind.

En doen deden mijn zwangerschapshormonen de ikdoehethelemaalverkeerd-chachacha en moest ik ineens overal om huilen :') .

Maar goed. Hoe doen jullie dit?
pi_158664723
Razz, wij gaan eigenlijk niet uit eten met onze 'ik-kan-absoluut-niet-stilzitten-en-ben-snel-afgeleid' jochie. Niet omdat we dat niet vinden kunnen maar uit gemak. Lunchen doen we wel eens en dat gaat goed, maar ook wij moeten B afleiden en bezighouden tijdens het wachten. Tja....elk kind is anders ook. Gisteren lunchte een vriendin van mijn vrouw en haar dochtertje mee bij ons. Meisje zat lief te eten en B zette de boel op stelten. B zit gewoon nooit stil.

Het is voor een kind volgens mij ook hartstikke saai dus ik vind jou methode juist goed. Entertainment! :)
pi_158665345
Ik zit tegenwoordig wekelijks aan de rand van het zwembad voor de oudste en zie dan moeders met peuters, soms zelfs dreumessen, die dat hele uur naast mama op het bankje zitten wachten tot het weer klaar is. Vaak met een zak koek of chips en een tablet, dat wel. Maar het zit, en blijft zitten. Dat gaat hem écht niet worden met mijn dreumes; die gaat klimmen, roepen, rennen, onderzoeken en waarschijnlijk proberen een paar baantjes mee te zwemmen :')
Uit eten gaan doen we niet, tenzij bijv pannekoekenrestaurant.
Elk kind is anders en de dynamiek in elk gezin is uniek, wat het kind ook vormt. Ik zou niet willen ruilen voor zo'n opzittende peuter, ze krijgen uiteindelijk vanzelf meer besef van de omgeving en worden rustiger. Tot die tijd vouwen we onszelf er wel een beetje omheen. Ik denk dat het vooral heel normaal is als je dreumes geen zin heeft om aan die saaie tafel te blijven zitten wachten :)
  woensdag 30 december 2015 @ 10:51:04 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158665496
Razz Lucas was bijna 1,5 toen wij in de vakantie uit gingen eten en hij deed het super maar ook wij moesten een heel entertainmentprogramma afdraaien met speeltjes, gek doen, rondlopen, op schoot. En vooral alleen gaan als hij goed geslapen had een en goed humeur had. Heel fijn dat er blijkbaar kindjes zijn die 1,5 a 2 uur rustig aan tafel zitten te kijken maar die zijn in de minderheid. Als ze wat ouder zijn kun je beter uitleggen dat ze moeten blijven zitten ed maar zelfs dan is het normaal dat een kind iets te doen heeft aan tafel. Zolang de rest van het restaurant er geen last van heeft maakt het toch niet uit hoe je het doet?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 30 december 2015 @ 10:52:36 #195
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158665542
Razz ik denk echt dat het gewoon het karakter van het kind is. O kan ook heel goed mee uit eten zolang er maar eten is. Maar toetje en koffie slaan we vaak over want geen eten meer :')
Ik denk dat als je A. Negeert het voor niemand meer leuk is. :*
pi_158665677
Ik ga ook niet uit eten met kids.
En als het niet anders kan, alleen een hoofdgerecht en autootjes, puzzels en kleurpotloden mee :')
pi_158665748
Uit eten met Saar betekent hier ook een uitvoering waar circus renz jaloers op zou zijn... :') dus razz, je bent een supermama voor pluis.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 30 december 2015 @ 11:05:04 #198
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158665784
+1 op de rest. Zelfs mijn ontzettend rustige en relaxte peuter is het vrij snel zat aan tafel. Lunch gaat wel prima trouwens :)
pi_158665816
Oh Nikki O+ knappe jongens zijn het!
En lieve foto met grote zus bij de kerstboom

GM O+ heerlijk

Razz
:* elk kind is anders..echt. S.ophie schreeuwt om meer eten terwijl ze nog een volle mond heeft ( ;( ) en E.mma eet lekker rustig en die 'vergeet' je bijna. Zo rustig zit ze aan tafel. S.ara was ook erg rustig maar kletst nu de oren van ons hoofd :+
Nichtje liep altijd weg van tafel en S.ara bleef altijd braaf zitten. Heel erg frustrerend voor mijn zus. (nichtje is maar een week ouder dan S)

Goed nieuws *O*
Bloeduitslag (onderzoek naar risicofactoren trombose) was goed. Mag als ik wil dus weer de pil slikken.
En ik ben begonnen aan een dieet :@ moet nog zo'n 10-15kg af (ben aangekomen -O- )
pi_158665868
Razz ik ga echt nooit uit eten met mijn kindjes want langer als een half uur stil zitten gaat hen gewoon niet worden.

Dus heel fijn dat dat andere kindje het blijkbaar wel trok. Maar jouw kind is echt niet raar en jullie als gezin ook niet :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')