abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 14:01:12 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158495219
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Vreemde perceptie heb jij, vooral die 16-jarige drop-outs. Of ben je er zelf ook 1 geweest vroeger?
Want je moet er een zijn om er een te herkennen? :?
Jongeren hebben ongetwijfeld brede interesses, maar de klant hoort daar in ieder geval vaak niet bij.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 14:05:42 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158495331
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag het bericht dat Den Bosch een Bauhaus heeft goedgekeurd van 6000m2 die *naast* de Gamma komt te staan. O wat zou er toch gaan gebeuren met de gamma's, karwei's en DHZ-zaken in de stad?
Tsja, de vooruitgang is niet te stoppen...
Nou heb ik toch al het idee dat er 'iets' teveel DHZ/Bouwmarkten zijn. Hier in Eindhoven zitten Karwei, Gamma, Praxis en Kwantum vrijwel naast elkaar. Wel handig, maar alleen de Praxis draait zo'n beetje quitte, de rest kwijnt nu al weg. En dan zit er nog niet eens een Hornbach of Bauhaus naast.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:06:51 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158495362
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

}:| ga eens weg
Sorry ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158495527
quote:
99s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, de vooruitgang is niet te stoppen...
Nou heb ik toch al het idee dat er 'iets' teveel DHZ/Bouwmarkten zijn. Hier in Eindhoven zitten Karwei, Gamma, Praxis en Kwantum vrijwel naast elkaar. Wel handig, maar alleen de Praxis draait zo'n beetje quitte, de rest kwijnt nu al weg. En dan zit er nog niet eens een Hornbach of Bauhaus naast.
De laatste 'MKB-Monitor' van het CBS gaf al aan dat DHZ nog het slechts presteert van de complete markt, dat die nog geen profijt hebben van de aantrekkende economie. En toch zie je allerlei grote bouwmarkten uit de grond worden gestampt. Ik kan het niet rijmen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games donderdag 24 december 2015 @ 14:18:52 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_158495672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De laatste 'MKB-Monitor' van het CBS gaf al aan dat DHZ nog het slechts presteert van de complete markt, dat die nog geen profijt hebben van de aantrekkende economie. En toch zie je allerlei grote bouwmarkten uit de grond worden gestampt. Ik kan het niet rijmen.
en dan elke week wel een bon of tijdstip hebben dat alles 20 procent goedkoper is, dan doe iets niet goed.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_158495706
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en dan elke week wel een bon of tijdstip hebben dat alles 20 procent goedkoper is, dan doe iets niet goed.
'alle kortingsbonnen die je hebt zijn ook geldig bij ons!' :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158496025
quote:
99s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Want je moet er een zijn om er een te herkennen? :?
Jongeren hebben ongetwijfeld brede interesses, maar de klant hoort daar in ieder geval vaak niet bij.
Dat soort jongeren heeft op die leeftijd maar 1 interesse tijdens het werk en dat is weer klaar zijn met het werk (want werk is met name iets wat je X uur moet doen om geld te krijgen).

Overigens heeft V&D - want daar gaat het hier toch over - van dat fenomeen niet zoveel last heb ik het idee. Dat is toch vooral een slapende reus geweest die zich te weinig vernieuwd heeft, waarbij het publiek geleidelijk vervreemd is geraakt van het aanbod en v.v.
pi_158496044
Die reacties op de telegraaf.nl over die cadeaubonnen.
Die mensen zijn echt te dom op te poepen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 14:42:46 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158496076
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:38 schreef Pnothy72 het volgende:
Overigens heeft V&D - want daar gaat het hier toch over - van dat fenomeen niet zoveel last heb ik het idee. Dat is toch vooral een slapende reus geweest die zich te weinig vernieuwd heeft, waarbij het publiek geleidelijk vervreemd is geraakt van het aanbod en v.v.
Dat is waar, we dwaalden wat af naar een meer algemene beschouwing waarom een groot deel van de winkels passé is.
V&D heeft inderdaad veel problemen, maar niet dat van ongeïnteresseerde tieners. Integendeel, meer dat van vastgeroeste senioren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:45:20 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158496125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:40 schreef F1gamer het volgende:
Die reacties op de telegraaf.nl over die cadeaubonnen.
Die mensen zijn echt te dom op te poepen
Bent u bekend met de Facebook van V&D? :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158496190
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Bent u bekend met de Facebook van V&D? :7
Ik doe niet aan fakebook (ben anti-facebook)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 24 december 2015 @ 14:52:24 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158496261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:48 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ik doe niet aan fakebook (ben anti-facebook)
Ik ook, maar maak hiervoor graag een uitzondering :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158496646
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is een vordering, maar is het diefstal.
Tegoedbonnen verkopen die waardeloos zijn is bedrog/fraude
Wanneer hebben ze dan tegoedbonnen verkocht terwijl deze waardeloos waren?
pi_158496696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:40 schreef F1gamer het volgende:
Die reacties op de telegraaf.nl over die cadeaubonnen.
Die mensen zijn echt te dom op te poepen
v&d heeft hun kerst verpest
pi_158496726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:13 schreef KingRadler het volgende:

[..]

v&d heeft hun kerst verpest
Anders hadden ze de kadobon tot augustus volgend jaar op de plank geflikkerd, maar nu is het de moeite waard om mensen compleet verrot te schelden omdat je hem (hoogstwaarschijnlijk) niet meer kunt gebruiken.
Het is gewoon dom asociaal volk zonder een greintje fatsoen 'want internet'. fuck hun kerst.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158496733
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Anders hadden ze de kadobon tot augustus volgend jaar op de plank geflikkerd, maar nu is het de moeite waard om mensen compleet verrot te schelden omdat je hem (hoogstwaarschijnlijk) niet meer kunt gebruiken.
Het is gewoon dom asociaal volk zonder een greintje fatsoen 'want internet'. fuck hun kerst.
wij Nederlanders zijn een klaagvolk
pi_158496757
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:16 schreef KingRadler het volgende:

[..]

wij Nederlanders zijn een klaagvolk
Klagen heb ik geen moeite mee, mensen tot in hun 3e generatie nageslacht vervloeken omdat je friggin' kadobon van een tientje niet werkt trek ik slecht.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 24 december 2015 @ 15:18:44 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158496772
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klagen heb ik geen moeite mee, mensen tot in hun 3e generatie nageslacht vervloeken omdat je friggin' kadobon van een tientje niet werkt trek ik slecht.
Ja, maar dit is toch treurig? :'(

quote:
Vanwege de Niet-klantvriendelijkheid van V&D (met name het moederbedrijf Sun Capital) , kan mijn zoon zijn, net gekochte, maar te groot gebleken, kerstpak niet retourneren!!!! ( Evergreen , merk Opposuits) Leuk kerstcadeautje, hoor. Woon je in de buurt van Bergen op Zoom dan is het te koop. Maat 52!
Moest lachen om de maat 52 :') Dacht dat het om een kind van 8 ging ofzo..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158496796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar dit is toch treurig? :'(

[..]

Moest lachen om de maat 52 :') Dacht dat het om een kind van 8 ging ofzo..
Ja die zag ik ook, da's wel sneu :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 15:23:13 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158496850
Ik had ooit, lang geleden, dat wel, maat 50 toen ik als ingenieur aan het werk ging.
Leuk om te lezen dat een dikker iemand met een kerstpak gaat rondlopen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158496926
quote:
99s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, de vooruitgang is niet te stoppen...
Nou heb ik toch al het idee dat er 'iets' teveel DHZ/Bouwmarkten zijn. Hier in Eindhoven zitten Karwei, Gamma, Praxis en Kwantum vrijwel naast elkaar. Wel handig, maar alleen de Praxis draait zo'n beetje quitte, de rest kwijnt nu al weg. En dan zit er nog niet eens een Hornbach of Bauhaus naast.
Ze proberen het wel te stoppen, Praxis doet in ieder geval z'n best om nieuwe bouwmarkten tegen te houden met allerlei bezwaarprocedures.

quote:
'​Klusketens zitten Hornbach en Bauhaus vergeefs dwars'
03-09-2015



Praxis en Van Neerbos Bouwmarkten proberen tevergeefs met structurele bezwaarprocedures te voorkomen dat Hornbach en Bauhaus oprukken in de klusmarkt. Dat zeggen algemeen directeuren Evert de Goede en Matthieu Moons van respectievelijk Hornbach en Bauhaus in Het Financieele Dagblad.

Het Duitse Hornbach opende woensdag week zijn tiende bouwmarkt in ons land, terwijl landgenoot Bauhaus later deze week zijn eerste vestiging opent. In 2016 moeten er nog twee of drie Bauhaus-filialen komen, om zo snel mogelijk door te groeien naar ‘minimaal tien’, aldus Moons.

De opening van de eerste Bauhaus in Groningen heeft veel vertraging opgelopen door de bezwaarprocedures. Van Neerbos Bouwmarkten en Praxis behouden zo ‘met relatief weinig financiële middelen marktaandeel’. “Ze winnen het nooit, dat weten zij ook wel. Maar tot en met de Raad van State loop je zo twee jaar vertraging op”, zegt hij.

Ook Hornbach ziet zijn uitbreidingsplannen gedwarsboomd door Van Neerbos Bouwmarkten en Praxis. “Overal waar wij komen, beginnen ze rechtszaken om de boel te traineren”, stelt De Goede. “We treffen elkaar zo vaak voor de rechtbank dat ik de meeste mensen in de branche inmiddels wel bij de voornaam ken.”

De Goede noemt de situatie ‘diep treurig’. Hornbach zou zonder weerstand ongeveer vier jaar nodig hebben om grond te kopen en een nieuw filiaal te openen. Nu duurt dat proces soms elf tot twaalf jaar.

Met hun aanwezigheid brengen Bauhaus en Hornbach naar eigen de Nederlandse doe-het-zelfmarkt in beweging. De prijzen in bouwmarkten waren volgens De Goede lange tijd onnatuurlijk hoog. “Wij maken daar een eind aan door gewoon genoegen te nemen met lagere marges. In Duitsland doen we dat al jaren, aangezien de markt daar veel competitiever is.”

http://www.retailnews.nl/(...)-vergeefs-dwars.html
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 24 december 2015 @ 15:33:05 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158497032
quote:
99s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had ooit, lang geleden, dat wel, maat 50 toen ik als ingenieur aan het werk ging.
Leuk om te lezen dat een dikker iemand met een kerstpak gaat rondlopen. :')
Dat viel tegen ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158497224
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Bent u bekend met de Facebook van V&D? :7
Een reactie op Facebook:
quote:
Ten eerste wil ik al het personeel heel veel sterkte toewensen in deze onzekere tijd!!! Ten tweede is het een kwalijke zaak dat cadeaubonnen niet meer aangenomen worden, zo blijft er meer in het potje voor de schuldeisers terwijl de kleine consument de dupe is. Bij een eventuele doorstart zal ik dan ook nooit meer iets bij V&D kopen!
Ten eerste: fijn dat je zo betrokken bent :')
Ten tweede: je bent zelf ook een schuldeiser als je een cadeaubon hebt, dus het potje voor 'de consument' is hetzelfde als het potje voor de schuldeiser :')
Ten derde: als je niets meer koopt bij een eventuele doorstart, is het personeel alsnog de dupe. Zie eerste punt :')
Somebody that I used to know
pi_158497228
Ik heb ook post van de VIP-korting *O*
Was die nu wel geldig of ook niet? :')
Tap tap tap
  donderdag 24 december 2015 @ 15:45:15 #125
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158497254
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Een reactie op Facebook:

[..]

Ten eerste: fijn dat je zo betrokken bent :')
Ten tweede: je bent zelf ook een schuldeiser als je een cadeaubon hebt, dus het potje voor 'de consument' is hetzelfde als het potje voor de schuldeiser :')
Ten derde: als je niets meer koopt bij een eventuele doorstart, is het personeel alsnog de dupe. Zie eerste punt :')
Facebook logica O+ Ze lijken het niet echt te snappen :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158497273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Facebook logica O+ Ze lijken het niet echt te snappen :D
Daaronder staat een reactie van iemand die precies de spijker op z'n kop slaat:
quote:
Andere belangrijkere schuldeisers hebben nou eenmaal voorrang. Mensen die voor tonnen het schip in gaan kun je niet vergelijken met een cadeaukaart van een 10tje. Geen enkele curator laat het toe om goederen nu "gratis" op te laten halen door klanten. Een beetje trouwe klant accepteert dit minimale verlies!
Beter en redelijker kan ik het niet verwoorden _O_
Somebody that I used to know
pi_158497274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook post van de VIP-korting *O*
Was die nu wel geldig of ook niet? :')
Die 50% airmiles korting zeker niet
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158497284
Was deze al langsgekomen?
quote:
Echt waar wat zijn jullie een stel oplichters !!! Geef de mensennhun spullen waarvoor ze betaald hebben !!! Vuile teeing debielen dat jullie zijn !!
Als het er dalijk nog niet is kom ik terug neem voor het bedrag wat ik betaald heb spullen mee uit jullie winkel zo probleem is dan opgelost
En dan als profielfoto je baby zo schattig O+
Tap tap tap
pi_158497295
Ik heb zo'n zin om overal op te reageren :') Lekker zieken.
Tap tap tap
pi_158497299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Was deze al langsgekomen?

[..]

En dan als profielfoto je baby zo schattig O+
Ik hou van dit, echt O+
  donderdag 24 december 2015 @ 15:47:49 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158497300
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Daaronder staat een reactie van iemand die precies de spijker op z'n kop slaat:

[..]

Die snapt het ^O^
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 24 december 2015 @ 15:50:08 #132
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158497345
Maar goed, V&D verdiend ook geen schoonheidsprijs met hun (gebrek aan) communicatie _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158497498
Ook genoeg klachten van mensen die gisteravond nog iets hebben besteld in de webshop. Gisteravond.. die site was al de hele dag offline. :')
pi_158497512
Was blijkbaar best wel een goede handel, met die cadeaukaarten. 9,5 miljoen euro omzet wordt daarmee gedraaid :D
Somebody that I used to know
pi_158497530
Mediamarkt gaat al een tijdje slecht mee BCC heeft het aantal winkels drastisch teruggebracht maar daar gaat het nog steeds niet goed mee. Mediamarkt zelf stopt met het uitbreiden van fysieke winkels locaties en wil zich meer gaan toe richten op online verkoop.

Mediamarkt HDMI-kabel (eigen merk) 15,99 Eur ;(

Action HDMI-kabel (merk Duracell) 2,49 Eur ^O^
pi_158497553
Mediamarkt en BCC concurreren elkaar kapot tegenover de Online markt.
pi_158497736
Haat aan die automatische tags, alsof je zelf bij marktmedia werkt.
pi_158497768
quote:
13s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:11 schreef MCH het volgende:
Haat aan die automatische tags, alsof je zelf bij marktmedia werkt.
Mediam@rkt een optie?
Somebody that I used to know
pi_158497778
Nou, V&D is nu helemaal kansloos, Albert Verlinde is er klaar mee.

quote:
Albert Verlinde helemaal klaar met V&D: ‘Zoek het maar lekker uit met je pannenset’

CROMVOIRT - Entertainmentdeskundige Albert Verlinde is helemaal klaar met de V&D. In RTL Boulevard vertelde hij dat hij onlangs een bijzonder onaangename winkelervaring bij de V&D in Amsterdam had. “Als je dat een aantal keer meemaakt bij een winkelketen, dan ben je er eerlijk gezegd wel klaar mee.”

Verlinde heeft een nieuw huis in Amsterdam en hij had een pannenset nodig. Dus stapte bij de V&D binnen. “Toen stond ik heel lang in de rij op een enorme verdieping met maar één caissière.“

‘Ik moest de pannenset zelf pakken’
Toen Albert eindelijk aan de beurt was, stond hem een zware deceptie te wachten, waar hij dinsdag met geuren en kleuren over vertelde in RTL Boulevard en dat vervolgens werd opgetekend door Mediacourant. “Ik zei dat ik die pannenset graag wilde. Toen zei ze: ‘Dan moet u hem gaan halen.’ Ik dacht: oké, en ging weer die rij uit om die pannenset te halen. Ik kwam weer terug met dat loodzware ding en moest weer achteraan sluiten. In plaats van dat ze zegt: ‘Goh, ik loop even mee om hem te pakken’, maar nee hoor.”

Vervolgens besloot Verlinde om de pannenset maar niet aan te schaffen. “Dus ik dacht: zoek het maar lekker uit met je pannenset. Als je dat een aantal keer meemaakt bij een winkelketen, dan ben je eerlijk gezegd wel klaar.”

‘Verkeerd bezuinigen’

Volgens de showbizzdeskundige uit Cromvoirt is het bij de V&D misgegaan door verkeerde bezuinigingen. “Ze hebben voornamelijk bezuinigd op de winkelvloer en niet in het management. De mensen die gewoon jou aanspreken in de winkel, waarvoor je naar een winkel toe gaat. Het verschil tussen een computer op internet kopen of bij V&D, is dat je bij V&D dan iemand verwacht die er verstand van heeft.”

http://www.omroepbrabant.(...)nenset%E2%80%99.aspx
pi_158497849
Ik snap sowieso mensen niet die fucking cadeaubonnen gaan kopen, geef gewoon geld met een leuke geschreven kaart erbij o.i.d. CREATIEF ZIJN!
pi_158497867
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Studiotje het volgende:
Nou, V&D is nu helemaal kansloos, Albert Verlinde is er klaar mee.

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)nenset%E2%80%99.aspx
HAHAHAHAHAHAAHA, wat een relnicht is het ook met z'n privileges die bij het BN-er leven horen.
pi_158497919
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Studiotje het volgende:
Nou, V&D is nu helemaal kansloos, Albert Verlinde is er klaar mee.

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)nenset%E2%80%99.aspx
Zag het live op tv inderdaad, heb me kapot gelachen met zo'n kop: :')

_O-
pi_158498095
Hoewel het bijzonder is als Albert serieus een persoonlijke benadering verwacht had bij V&D, raakt dit inderdaad wel de kern van wat er mis is. Ondanks dat het grote winkels zijn en V&D een groot personeelsbestand heeft (blijkbaar zo'n 150 medewerkers per vestiging) was er als klant weinig te merken van dit personeel.

Ik zag personeel op drie manieren:
1) beveiligers, waardoor ik me onwelkom voelde
2) kassamedewerkers, vaak inderdaad te weinig voor hoeveel mensen er waren
3) medewerkers die spul aan het bevoorraden waren ("vakkenvullers").

Vooral de welkome sfeer en hulp bij het vinden van spullen ontbrak. Hulp bij het kopen van spullen zou voor bepaalde mensen zoals bejaarden en Albert Verlinde best een uitkomst zijn geweest, maar ook het zelf kunnen shoppen zonder "bemoeienis" vinden veel mensen fijn.
pi_158498246
heb wel te doen met personeel van de V&D die geestelijk zijn aangeslagen door mensen die kwamen klagen.
pi_158498338
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 04:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zara is een toonbeeld van hoe het we moet. Snap niet waarom iemand dat failliet zou willen zien.
Helemaal niet. Er zijn zat reportages geweest waarin getoond wordt dat Zara een meedogenloos bedrijf is. Ik heb er nog nooit wat gekocht en zal dat voorlopig ook niet doen, net als Primark.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_158498504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ze proberen het wel te stoppen, Praxis doet in ieder geval z'n best om nieuwe bouwmarkten tegen te houden met allerlei bezwaarprocedures.

[..]

Ik hoop dat Hornbach ze helemaal kapotmaakt. Ik kan vrij slecht tegen dit soort 'misbruik' van bezwaar en proces mogelijkheden. Dit speelt overigens al jaren, iedere keer is het weer raak.

quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Studiotje het volgende:
Nou, V&D is nu helemaal kansloos, Albert Verlinde is er klaar mee.

[..]

http://www.omroepbrabant.(...)nenset%E2%80%99.aspx
Zo werkt een warenhuis toch ook, je pakt wat je wilt hebben en rekent af :? Wat had hij verwacht?
pi_158498562
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik hoop dat Hornbach ze helemaal kapotmaakt. Ik kan vrij slecht tegen dit soort 'misbruik' van bezwaar en proces mogelijkheden. Dit speelt overigens al jaren, iedere keer is het weer raak.

[..]

Zo werkt een warenhuis toch ook, je pakt wat je wilt hebben en rekent af :? Wat had hij verwacht?
Valet service. Dat z'n zooi gedragen wordt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 24 december 2015 @ 16:49:43 #148
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158498570
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n zin om overal op te reageren :') Lekker zieken.
Ik ook :') Kan helemaal los gaan op een stapel mensen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158498595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:16 schreef bombmannl het volgende:
Ik snap sowieso mensen niet die fucking cadeaubonnen gaan kopen, geef gewoon geld met een leuke geschreven kaart erbij o.i.d. CREATIEF ZIJN!
O ik heb net voor iedereen VVV-bonnen gekocht ;(
Tap tap tap
pi_158498648
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:58 schreef Postbus100 het volgende:
Was blijkbaar best wel een goede handel, met die cadeaukaarten. 9,5 miljoen euro omzet wordt daarmee gedraaid :D
Nee, die omzet wordt pas geboekt op het moment dat de bon wordt verzilverd. Bij kopen van de bon wordt ie als schuld op de balans van V&D gezet. Voordeel voor V&D is wel dat ze er al cash voor hebben ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')