abonnement Unibet Coolblue
pi_160589486
Wat is er mis met die band dan?
Ik heb nog niet het hele topic door gelezen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:46:47 #277
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160590794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:42 schreef donderdopje het volgende:
Wat is er mis met die band dan?
Ik heb nog niet het hele topic door gelezen.
Ze maken duivelsche muziek die niemand leuk vindt (althans, mensen hier kunnen het zich niet voorstellen dat iemand het leuk zou kunnen vinden). En ze werken mee aan een False Flag natuurlijk, dat maakt ze uber creepy. Ze hebben waarschijnlijk andere kleren aan de mensen hier respectabel achten... Zoiets.

De 'Inside Job' opmerking van Jesse is natuurlijk een ander soort inside job dan de inside job die hier in BNW vaak bedoelt wordt :7 daarom zijn definities ook zo belangrijk! :D

Inside job BNW = The government did it!
Inside job Jesse Hughes = De terroristen speelden onder één hoedje met in ieder geval één beveiliger.

Same difference natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_160590824
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:42 schreef donderdopje het volgende:
Wat is er mis met die band dan?
Ik heb nog niet het hele topic door gelezen.
Het hele topic doorlezen zal je ook geen steek wijzer maken. :+
pi_160591166
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ze maken duivelsche muziek die niemand leuk vindt (althans, mensen hier kunnen het zich niet voorstellen dat iemand het leuk zou kunnen vinden). En ze werken mee aan een False Flag natuurlijk, dat maakt ze uber creepy. Ze hebben waarschijnlijk andere kleren aan de mensen hier respectabel achten... Zoiets.

De 'Inside Job' opmerking van Jesse is natuurlijk een ander soort inside job dan de inside job die hier in BNW vaak bedoelt wordt :7 daarom zijn definities ook zo belangrijk! :D

Inside job BNW = The government did it!
Inside job Jesse Hughes = De terroristen speelden onder één hoedje met in ieder geval één beveiliger.

Same difference natuurlijk.
Ze maken lekkere muziek.
Heb ze paar jaar geleden op Werchter gezien.
En vind het 10 x beter dan de bagger wat tegenwoordig als muziek door moet gaan.

Ik snap even niet wat de link is tussen een band en een aanslag, zij hebben zelf 1 van hun medewerkers verloren meen ik.
pi_160591180
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ze maken duivelsche muziek die niemand leuk vindt
Behalve de advertentie-afdeling van Nike dan. :*


quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:38 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch ook fervent voorstander van vrije wapenwetgeving? Wat zou zijn agenda bij Bataclan dan zijn geweest?
Beweerde hij inderdaad, op het oog weliswaar tegen een PTSS aan.

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:08:26 #281
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160591378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef donderdopje het volgende:
Ze maken lekkere muziek.
Heb ze paar jaar geleden op Werchter gezien.
En vind het 10 x beter dan de bagger wat tegenwoordig als muziek door moet gaan.
Ik vind het niks, maar dat is naast het punt natuurlijk. :) Ooit nog een keer zeer teleurgesteld een gedeelte van een optreden gezien op Lowlands.

'Death Metal' stond er.
Nou...
kouwe kermis _O-
quote:
Ik snap even niet wat de link is tussen een band en een aanslag, zij hebben zelf 1 van hun medewerkers verloren meen ik.
Er werd hier gesteld, letterlijk, dat "dit geen muziek is. Dat iemand die deze muziek maakt nooit zo'n grote club vol krijgen. Dus dat dit wel nep moest zijn."

Dan heb je het niveau van redeneren redelijk te pakken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_160592718
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vind het niks, maar dat is naast het punt natuurlijk. :) Ooit nog een keer zeer teleurgesteld een gedeelte van een optreden gezien op Lowlands.

'Death Metal' stond er.
Nou...
kouwe kermis _O-

[..]

Er werd hier gesteld, letterlijk, dat "dit geen muziek is. Dat iemand die deze muziek maakt nooit zo'n grote club vol krijgen. Dus dat dit wel nep moest zijn."

Dan heb je het niveau van redeneren redelijk te pakken.
Agh ja ieder zijn eigen smaak, Ik vond het toen wel aardig klinken.
Ben zelf geen fan of zo.

Ze hadden een publiek van plus minus 30.000 mensen dus een zaaltje zullen ze ook wel vol krijgen.

pi_160611164
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:38 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch ook fervent voorstander van vrije wapenwetgeving? Wat zou zijn agenda bij Bataclan dan zijn geweest?
Misschien het promoveren van de anti-Islam en fake terror threat agenda.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:11:23 #284
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160613768
Zanger neemt omstreden uitspraken Bataclan-beveiliging terug
Vandaag, 10:40
De zanger van de rockband Eagles of Death Metal neemt zijn opmerkingen over de bewakers van de Parijse concertzaal Bataclan terug. Jesse Hughes beweerde tegenover tv-zender FOX dat zij betrokken waren bij de aanslag in het Bataclan, maar heeft spijt van zijn uitspraken.

"Ik vraag, nederig, vergeving van het Franse volk, het personeel en de veiligheidsagenten van de Bataclan, mijn fans, mijn familie, mijn vrienden en iedereen die beledigd was door de absurde beschuldigingen die ik heb gemaakt", aldus Hughes.

"De insinuaties dat iemand die banden heeft met de Bataclan een rol heeft gespeeld in de gebeurtenissen van 13 november zijn ongefundeerd en zonder enige basis en ik neem de volledige verantwoordelijkheid op."

De zanger zegt ook in behandeling te zijn voor het trauma dat hij opliep toen hij zag hoe tientallen mensen werden vermoord door terroristen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_zegt_sorry__.html

Zwaar getraumatiseerd die gast ;(
(Negatieve recencies kunnen je een flinke duit kosten in frankrijk
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)tieve-recensie.dhtml )
There is only one religion
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:07:34 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160617701
Hopelijk is hij getraumatiseerd van de poppenkast die hij opgehangen heeft en last heeft van zijn geweten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160622412
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk is hij getraumatiseerd van de poppenkast die hij opgehangen heeft en last heeft van zijn geweten.
Gelukkig Emma Parkinson niet zo erg getraumitiseert is....

Emma Parkinson Bataclan 'survivor' .

Engels is m'n moeder taal.
Ik geloof er helemaal geen ene reet van deze interview. Ik vind 't gewoon kromme,flauwe,wazige onzin. Als iemand me anders over de authenticiteit van deze soort onzin wil laten vertellen...doe dat dan maar.

Emma Parkinson is – like Jesse Hughes,is a dirty stinking liar. Feel free to tell me why not.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160622730
Meestal als je iemand een leugenaar noemt is het handig als je kan uitleggen waarom. Je hebt een filmpje die alles voorkauwt en waar je genoeg punten en quotes uit kan halen die verklaren waarom je van mening bent dat ze liegt. In plaats daarvan komt het weer neer op "ik vind dat ze liegt" zonder toevoeging en enige onderbouwing. Want we moeten jou, van alle mensen op internet, maar op je woord geloven dat je dat soort dingen kan mindreaden.

En dan aan mij vragen wat ik op BNW doe.
Conscience do cost.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:54:39 #288
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160622868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk is hij getraumatiseerd van de poppenkast die hij opgehangen heeft en last heeft van zijn geweten.
Hoe stel je je zoiets voor? "Hey man, wij gaan allemaal mensen doodschieten waaronder een crewlid van jullie. En dan krijg je even kort wat meer naamsbekendheid maar je vaste fanbase gaat er niet van groeien, maar niks zeggen he?"
pi_160626300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk is hij getraumatiseerd van de poppenkast die hij opgehangen heeft en last heeft van zijn geweten.
:r
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 00:03:08 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_160626975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk is hij getraumatiseerd van de poppenkast die hij opgehangen heeft en last heeft van zijn geweten.
de man heeft een moordpartij meegemaakt en
heeft daar een groot trauma van opgelopen dus daar hoef je niet op te hopen.

Begrijp trouwens dat 'hopen'niet.
pi_160631487
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk is hij getraumatiseerd van de poppenkast die hij opgehangen heeft en last heeft van zijn geweten.
Zo intrigerend om te zien hoe de echte 'BNW'ers' denken.
Nog mooier dan al die complotten.
Vaak zijn ze ook nog zo fout in hun woordkeuze, en vinden ze het gek dat ze vaak in de clinch liggen met anders denkenden.
Misschien is het subfora psychologie ook wat meer voor mij achteraf gezien.

En natuurlijk begrijp ik dat mijn post zal worden aangepast omdat het wss te persoonlijk is.
Maar in een zekere zin doet ze precies hetzelfde.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 13 maart 2016 @ 11:40:01 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160631706
Niks persoonlijks aan mijn post. Als jij gelooft dat je iemand ziet die de waarheid spreekt toon dat maar eens aan. Ik ben niet de enige op de wereld die een toneelstukje ziet opgevoerd worden. Jij weet weinig van hoe de echte bnw-ers denken is over het algemeen vrij generaliserend, over mij weet je het al helemaal niet.

Nogmaals, kan zijn dat die gast last heeft van zijn geweten door de komedie die hij opgevoerd heeft. En ja hierdoor hebben ze wereldfaam bereikt. Wie weet is het al jaren terug bekokstoofd met een mooie reward in het vooruitzicht. Money talks, blackmail ook.


met wat achtergrond info over de Adelaartjes.


Kan zijn dat men hier iets van opsteekt maar vrees dat het alleen maar 'boe boe' commentaar zal gaan opleveren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160631736
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks persoonlijks aan mijn post. Als jij gelooft dat je iemand ziet die de waarheid spreekt toon dat maar eens aan. Ik ben niet de enige op de wereld die een toneelstukje ziet opgevoerd worden. Jij weet weinig van hoe de echte bnw-ers denken is over het algemeen vrij generaliserend, over mij weet je het al helemaal niet.

Nogmaals, kan zijn dat die gast last heeft van zijn geweten door de komedie die hij opgevoerd heeft. En ja hierdoor hebben ze wereldfaam bereikt. Wie weet is het al jaren terug bekokstoofd met een mooie reward in het vooruitzicht. Money talks, blackmail ook.


met wat achtergrond info over de Adelaartjes.


Kan zijn dat men hier iets van opsteekt maar vrees dat het alleen maar 'boe boe' commentaar zal gaan opleveren.
Kun jij aantonen dat ze niet de waarheid spreken dan?
pi_160631738
Compleet van 't padje :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160631751
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks persoonlijks aan mijn post. Als jij gelooft dat je iemand ziet die de waarheid spreekt toon dat maar eens aan. Ik ben niet de enige op de wereld die een toneelstukje ziet opgevoerd worden. Jij weet weinig van hoe de echte bnw-ers denken is over het algemeen vrij generaliserend, over mij weet je het al helemaal niet.

Nogmaals, kan zijn dat die gast last heeft van zijn geweten door de komedie die hij opgevoerd heeft. En ja hierdoor hebben ze wereldfaam bereikt. Wie weet is het al jaren terug bekokstoofd met een mooie reward in het vooruitzicht. Money talks, blackmail ook.


met wat achtergrond info over de Adelaartjes.


Kan zijn dat men hier iets van opsteekt maar vrees dat het alleen maar 'boe boe' commentaar zal gaan opleveren.
Er zijn naast mij ook meerdere mensen, gok ik hoor, die er net zo over denken als mij.
Maar dat versterkt het argument nog niet.

En in al die jaren van internet heb ik wel geleerd om niet zomaar elk filmpje te geloven dat ik tegen kom op videowebsites.
Meesta zijn dat gewoon mensen zoals jij en ik die zich voordoen alsof ze hogere kennis hebben, en ja sommige mensen zijn dat nogal vatbaar voor.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 13 maart 2016 @ 11:46:36 #296
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160631799
Het gerechtshof heeft weer zijn oordeel gesproken, totaal van het padje af. Dacht dat persoonlijk worden not done was. Maar goed sommige kunnen het niet laten. Zou zeggen neem de moeite om het eens te bekijken maar dat is teveel van het goede want het is gewoon zo gebeurd zoals ze zeggen. De Adelaars zijn oprechte lui :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 13 maart 2016 @ 11:47:42 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160631813
Wereldfaam bereikt?
Hebben de sales van hun albums een recordhoogte bereikt? Zijn alle concerten al zover van tevoren uitverkocht dat er nu hele stadiums worden afgehuurd om de toeschouwers en -hoorders toch een kans te bieden hun nieuwe idolen live te zien?

Staan ze overal op 1 in de hitlijsten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160631822
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gerechtshof heeft weer zijn oordeel gesproken, totaal van het padje af. Dacht dat persoonlijk worden not done was. Maar goed sommige kunnen het niet laten. Zou zeggen neem de moeite om het eens te bekijken maar dat is teveel van het goede want het is gewoon zo gebeurd zoals ze zeggen. De Adelaars zijn oprechte lui :W
Zeg control, als jij niet wil dat anderen voor jou denken of jou denk patroon denken te weten, moet je dat zelf natuurlijk ook niet doen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 13 maart 2016 @ 11:53:01 #299
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160631909
Zoals ik al vroeg: hoe gaat zoiets in zijn werk dan controlaltdelete? En waarom zijn echte wereldsterren als Michael Jackson, U2 etc nooit betrokken bij dit? Die lijken me toch dikkere deals.te hebben dan deze metalband die hier weinig.mee verdiend hebben.
pi_160631934
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gerechtshof heeft weer zijn oordeel gesproken, totaal van het padje af. Dacht dat persoonlijk worden not done was. Maar goed sommige kunnen het niet laten. Zou zeggen neem de moeite om het eens te bekijken maar dat is teveel van het goede want het is gewoon zo gebeurd zoals ze zeggen. De Adelaars zijn oprechte lui :W
Dat jij het persoonlijk opneemt is niet mijn probleem. Ik vind deze discussie nergens over gaan -> van 't padje af. Eigenlijk vind ik het best zielig wat hier over getraumatiseerde mensen wordt geschreven en gedacht.

Wil eigenlijk een term noemen die niet meer genoemd mag worden. Maar het blijft fraai hoe mensen vanuit hun eigen bekrompen wereldbeeld blijven reageren :')

Zó simpel.
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')