abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 april 2016 @ 15:54:03 #276
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161603225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:07 schreef Loll het volgende:
Minimum jeugdloon gaat vanaf volgend jaar maar tot 21. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat gaat hebben in de branche.
Hoeveel mensen tussen 21 en 23 werken er nu nog?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_161606316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:54 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen tussen 21 en 23 werken er nu nog?
Gaat volgend jaar pas in hé.

Drie keer raden welke leeftijdsgroep plotseling geen contractverlening meer krijgt
  donderdag 21 april 2016 @ 18:39:29 #278
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_161606487
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Gaat volgend jaar pas in hé.

Drie keer raden welke leeftijdsgroep plotseling geen contractverlening meer krijgt
Kregen ze uberhaupt al niet.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_161820052
Wij zijn nu overgegaan op GO!en nu heb ik begrepen dat je niet meer dan 7 van de 13 weken boven de 12 uur mag werken. Om die reden krijg ik aankomende zomer een tijdelijk contract verhoging naar 13 uur. Dan vervalt mijn all in loon. In September wordt het weer 9 uur per week. Dan krijg ik als het goed is mijn all in extras uitbetaald over die 3 maanden. Normaal krijg ik rond de 500 euro salaris en hoef ik geen belasting te betalen. Mijn sm beweert dat ik over dat all in loon dat ik in september krijg geen belasting hoef te betalen en dus niet nadeliger uit ben met de contract verhoging. klopt dit?
pi_161821665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:22 schreef EXO-L het volgende:
Wij zijn nu overgegaan op GO!en nu heb ik begrepen dat je niet meer dan 7 van de 13 weken boven de 12 uur mag werken. Om die reden krijg ik aankomende zomer een tijdelijk contract verhoging naar 13 uur. Dan vervalt mijn all in loon. In September wordt het weer 9 uur per week. Dan krijg ik als het goed is mijn all in extras uitbetaald over die 3 maanden. Normaal krijg ik rond de 500 euro salaris en hoef ik geen belasting te betalen. Mijn sm beweert dat ik over dat all in loon dat ik in september krijg geen belasting hoef te betalen en dus niet nadeliger uit ben met de contract verhoging. klopt dit?
WGR / FAQ en huishoudelijke zaken...

en deze

http://financieel.infonu.(...)ingvrij-inkomen.html
pi_162033035
Nog iemand die mij kan helpen met een vraagje over GO!?
Vanaf gisteren (8 mei) staat de eerste officiële week voor ons in GO, namelijk de week van 23 mei. In deze week stond de afgelopen weken eerst een 'conceptversie' van je gebruikelijke rooster, waarna vanaf gisteren het officiële rooster voor die week erin stond. Nu heb ik voor een dag in die week vrij gevraagd, en het is een dag die ik normaal gesproken altijd werk. Ik sta dan ook ingepland van 19:00 tot 22:00, maar wanneer ik op die dag klik staat er als urensoort 'ABSENCE AH' en als omschrijving 'Absence used as placeholder for time off request forms AH'. Verder staat er dat het onbetaalde tijd is van 19:00 tot 23:59 (de tijd die ik had aangegeven bij mijn vrije dag).

Klopt het dat het in eerste instantie lijk alsof ik ingepland sta maar dus niet ingepland sta en niks hoef te ondernemen verder? Dit is de eerste keer dat wij met GO werken.
pi_162034808
Zo staat het bij mij ook ja als ik vrij heb gekregen.

Maar in het maandoverzicht zou je dat niet terug moeten zien. Ik zie het enkel op dagniveau.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 12:31:03 ]
pi_162045644
Hallo FOK'ers,
De afgelopen 2 jaar heb ik bij de albert heijn gewerkt. Nu loopt mijn contract af en wordt niet verlengt. Ik vroeg me af of ik dan gelijk bij een ander filliaal kan solliciteren, of geld dan ook de tussentijd van 3 maanden? En hoe zit dit bij een franchiser?

Alvast bedankt voor de antwoorden
pi_162046723
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef superbosser het volgende:
Hallo FOK'ers,
De afgelopen 2 jaar heb ik bij de albert heijn gewerkt. Nu loopt mijn contract af en wordt niet verlengt. Ik vroeg me af of ik dan gelijk bij een ander filliaal kan solliciteren, of geld dan ook de tussentijd van 3 maanden? En hoe zit dit bij een franchiser?

Alvast bedankt voor de antwoorden
Je kan niet opnieuw bij Albert Heijn in dienst treden., Hier moet minimaal 6 maanden tussen zitten.

Bij een andere onderneming kan je uiteraard wel aan de slag.
pi_162049937
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef Jesper23 het volgende:
Nog iemand die mij kan helpen met een vraagje over GO!?
Vanaf gisteren (8 mei) staat de eerste officiële week voor ons in GO, namelijk de week van 23 mei. In deze week stond de afgelopen weken eerst een 'conceptversie' van je gebruikelijke rooster, waarna vanaf gisteren het officiële rooster voor die week erin stond. Nu heb ik voor een dag in die week vrij gevraagd, en het is een dag die ik normaal gesproken altijd werk. Ik sta dan ook ingepland van 19:00 tot 22:00, maar wanneer ik op die dag klik staat er als urensoort 'ABSENCE AH' en als omschrijving 'Absence used as placeholder for time off request forms AH'. Verder staat er dat het onbetaalde tijd is van 19:00 tot 23:59 (de tijd die ik had aangegeven bij mijn vrije dag).

Klopt het dat het in eerste instantie lijk alsof ik ingepland sta maar dus niet ingepland sta en niks hoef te ondernemen verder? Dit is de eerste keer dat wij met GO werken.
Dit is alleen in de eerste planningen doordat GO de standaard planningen van R en R in heeft geladen. Medewerkers dus goed instrueren om in GO na te kijken of de placeholder melding er staat voordat ze contact met hun leidinggevende opnemen (scheelt heel wat telefoontjes)

Wij hebben dit op een later moment nog 1x gehad, dat was rondom de kerstperiode, doordat je daar heel ver vooruit kon plannen. Zelfde a4tje weer in de kantine gezet.
  maandag 9 mei 2016 @ 23:32:51 #286
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_162051311
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef d4v1d het volgende:
Je kan niet opnieuw bij Albert Heijn in dienst treden., Hier moet minimaal 6 maanden tussen zi
Dat kan prima, maar dat wil AH natuurlijk niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_162051358
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat kan prima, maar dat wil AH natuurlijk niet.
Alles kan ja :')
pi_162051420
Oh wacht, twee jaar. Dat is dan nog voor 1 juli 2015 toen de nieuwe Ketenbepaling van kracht ging. Dan ligt het iets anders ja :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 23:36:34 ]
pi_162469635
Hey.

Is er toevallig nog iemand op dit forum die de Facebookpagina van jullie filiaal beheert? Ik doe dit nu een paar weken maar merk dat ik inspiratie en motivatie begin te missen om elke week 3 posts te plaatsen. Heeft iemand meer ervaring en tips om dit echt bij te houden en een beetje origineel te blijven?

Alvast bedankt!
pi_162638665
Sinds wanneer tellen bcd en toeslag uren mee op je normuren :') . Ze willen echt dat niemand meer overwerkt hé _O-.
En hoe kan je in de min staan bij tvt uren als je nog 4 maanden aan vak/adv uren hebt openstaan......
  dinsdag 31 mei 2016 @ 10:57:31 #291
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_162639484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:05 schreef Kadooosh het volgende:
Sinds wanneer tellen bcd en toeslag uren mee op je normuren :') . Ze willen echt dat niemand meer overwerkt hé _O-.
En hoe kan je in de min staan bij tvt uren als je nog 4 maanden aan vak/adv uren hebt openstaan......
Volgens mij, maar ik ben al een jaar weg bij AH, telden BCD en toeslaguren altijd mee bij gewerkte uren, en werd vervolgens alles wat je meer dan je normuren hebt gewerkt naar TVT geschreven.

En je staat in de min met je TVT-uren doordat je verlof/vrije dagen vanuit het verkeerde potje worden weggeboekt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_162639920
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Volgens mij, maar ik ben al een jaar weg bij AH, telden BCD en toeslaguren altijd mee bij gewerkte uren, en werd vervolgens alles wat je meer dan je normuren hebt gewerkt naar TVT geschreven.

En je staat in de min met je TVT-uren doordat je verlof/vrije dagen vanuit het verkeerde potje worden weggeboekt.
Heb al een lange tijd niet overgewerkt maar toen ik het nog deed kreeg ik toeslag en bcd altijd gewoon uitbetaald boven normuren. Maar goed schijnbaar veranderd. Fijn nooit meer overwerken.
Mijn tl wist het ook niet, die zei dat ik ze uitbetaald zou krijgen.

Denk dat ik dan nog meer problemen krijgen wat ik heb nu 14 weken vakantie genomen om het op te maken maar ik had ze als ADV moeten aanvragen want daar heb ik teveel van.
Zal wel even vragen of ze dat kunnen aanpassen. Anders weer alles annuleren en opnieuw aanvragen(jaja go! is zo handig).
  dinsdag 31 mei 2016 @ 11:30:49 #293
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_162640195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:18 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Heb al een lange tijd niet overgewerkt maar toen ik het nog deed kreeg ik toeslag en bcd altijd gewoon uitbetaald boven normuren. Maar goed schijnbaar veranderd. Fijn nooit meer overwerken.
Mijn tl wist het ook niet, die zei dat ik ze uitbetaald zou krijgen.

Denk dat ik dan nog meer problemen krijgen wat ik heb nu 14 weken vakantie genomen om het op te maken maar ik had ze als ADV moeten aanvragen want daar heb ik teveel van.
Zal wel even vragen of ze dat kunnen aanpassen. Anders weer alles annuleren en opnieuw aanvragen(jaja go! is zo handig).
14 weken vakantie :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_162640201
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:11 schreef Pollylucky het volgende:
Hey.

Is er toevallig nog iemand op dit forum die de Facebookpagina van jullie filiaal beheert? Ik doe dit nu een paar weken maar merk dat ik inspiratie en motivatie begin te missen om elke week 3 posts te plaatsen. Heeft iemand meer ervaring en tips om dit echt bij te houden en een beetje origineel te blijven?

Alvast bedankt!
Ik post af en toe weleens wat op onze pagina. Ik denk dat je de pagina beter met een aantal mensen kunt onderhouden, dan hoef je niet altijd zelf iets te posten, maar kun je dat ook aan anderen overlaten.

Ben je op de hoogte dat de afdeling lokale marketing van plan is om ook op de lokale facebook pagina's nieuwtjes te posten?
pi_162640284
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

14 weken vakantie :D
Ja wel een beetje verspreid. En dan heb ik nog 4 weken over....
Maar als je vak uren op zijn pakt ie niet automatisch adv uren? Of kom ik dan weer in de min tvt te staan.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:48:36 #296
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_162641871
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:35 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ja wel een beetje verspreid. En dan heb ik nog 4 weken over....
Maar als je vak uren op zijn pakt ie niet automatisch adv uren? Of kom ik dan weer in de min tvt te staan.
Dan kom je denk ik in de min met je vakantie-uren, maar ik heb, godzijdank, nooit met Go gewerkt dus weet het niet.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_162653935
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:31 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik post af en toe weleens wat op onze pagina. Ik denk dat je de pagina beter met een aantal mensen kunt onderhouden, dan hoef je niet altijd zelf iets te posten, maar kun je dat ook aan anderen overlaten.

Ben je op de hoogte dat de afdeling lokale marketing van plan is om ook op de lokale facebook pagina's nieuwtjes te posten?
Ja we zijn nu met z'n 2en, maar ik merk dat we beiden steeds minder posten.

Ja er was volgens mij laatst een bericht van op sam, heeft mijn collega al geregeld als het goed is.

Hoeveel posts heeft jouw filiaal per week?

Alvast bedankt!
pi_162654243
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:10 schreef Pollylucky het volgende:

[..]

Ja we zijn nu met z'n 2en, maar ik merk dat we beiden steeds minder posten.

Ja er was volgens mij laatst een bericht van op sam, heeft mijn collega al geregeld als het goed is.

Hoeveel posts heeft jouw filiaal per week?

Alvast bedankt!
Verschilt echt per week, soms meerdere, soms niks. Ik vind dat je niet iets gedwongen moet posten, maar alleen als je echt iets te melden hebt wat ook relevant is.

We hebben wel vaak posts over lokale spaaracties, waar we ook af en toe wat gratis weggeven. Gratis doet het altijd goed.
pi_162690045
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Verschilt echt per week, soms meerdere, soms niks. Ik vind dat je niet iets gedwongen moet posten, maar alleen als je echt iets te melden hebt wat ook relevant is.

We hebben wel vaak posts over lokale spaaracties, waar we ook af en toe wat gratis weggeven. Gratis doet het altijd goed.
Ben ik met je eens, maar nu hadden we vanaf 12 mei al niets gepost 😯.

En gratis mag niet van onze manager 😡
pi_162717410
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:09 schreef Pollylucky het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar nu hadden we vanaf 12 mei al niets gepost 😯.

En gratis mag niet van onze manager 😡
er is toch wel iets waar je over kunt schrijven? Bijv die lease auto voor de deur? Nieuw assortiment? Personeel voorstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')