abonnement Unibet Coolblue
pi_158894334
Ik wilde trouwens perse een website om de vibe van de bruiloft alvast neer te zetten (beetje anders en super casual) en dat op tijd te communiceren. Zijn familie is heel traditioneel en wilde de verwachtingen alvast bijstellen :P
En echt heel goed duidelijk maken wat we wilde. Anders kreeg je natuurlijk dat ze dat aan zijn moeder gingen vragen en die begreep er ook geen snars van en probeerde steeds haar eigen agenda door te drukken :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158897101
Mijn vriend reageerde positief op het idee van een site :D dus dat ga ik ook maar eens uitwerken.

Gaat er nog iemand eind deze maand naar de open trouwlocatie route?
Zit er nog wel over na te denken, ligt er ook aan hoe de afspraak van volgende week gaat.
pi_158898051
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

op de website had ik een speciaal emailadres voor ons gemaakt. Dan kwamen rsvps ook niet tussen de spammen in mijn gewone mail.

Van ceremoniemeesters alleen telefoonnrs voor echt geheime of dringende dingen.
De website had al zo veel info dat veel vragen daar al op te vinden waren. En we waren via de website dus makkelijk te bereiken
Wij hadden een contactformulier op de site gezet voor de rsvp en anders mijn telefoonnummer op de uitnodiging.

We hadden ook een "webshop". We hebben iedereen om een bijdrage voor onze huwelijksreis gevraagd, in de vorm van een reisgids, een hotelovernachting, een big mac, een zakcentje om in Vegas te vergokken en nog heel veel meer. Daar reageerden de meeste mensen wel positief op, het maakte het ook iets leuk dan "gewoon" geld geven.

Oh en wij hadden <voornaamman>en<mijn voornaam>gaantrouwen.nl. Daarnaast hadden we nog de subdomeinen webshop en reis, dus drie websites in totaal. Op de reissite hebben we ook alle foto's van de bruiloft en van de reis gezet. En alle sites waren met een wachtwoord beveiligd en niet geïndexeerd door zoekmachines :)
pi_158924081
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:15 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Wij hadden een contactformulier op de site gezet voor de rsvp en anders mijn telefoonnummer op de uitnodiging.

We hadden ook een "webshop". We hebben iedereen om een bijdrage voor onze huwelijksreis gevraagd, in de vorm van een reisgids, een hotelovernachting, een big mac, een zakcentje om in Vegas te vergokken en nog heel veel meer. Daar reageerden de meeste mensen wel positief op, het maakte het ook iets leuk dan "gewoon" geld geven.

Oh en wij hadden <voornaamman>en<mijn voornaam>gaantrouwen.nl. Daarnaast hadden we nog de subdomeinen webshop en reis, dus drie websites in totaal. Op de reissite hebben we ook alle foto's van de bruiloft en van de reis gezet. En alle sites waren met een wachtwoord beveiligd en niet geïndexeerd door zoekmachines :)
Aah dat vind ik een leuk idee! We weten beide niet zo goed wat we willen qua cadeau's en 'gewoon geld' vragen vonden we ook niet leuk.

Wij hebben ook een 'standaard'-website en een facebookpagina waarin we de mensen mee nemen in onze voorbereidingen en waar we de belangrijkste mensen voorstellen enzo. Superleuke reacties krijgen we er op!

Gisteren jurken gepast. O+ Ik ben verliefd :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_158924790
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:24 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Aah dat vind ik een leuk idee! We weten beide niet zo goed wat we willen qua cadeau's en 'gewoon geld' vragen vonden we ook niet leuk.

Wij hebben ook een 'standaard'-website en een facebookpagina waarin we de mensen mee nemen in onze voorbereidingen en waar we de belangrijkste mensen voorstellen enzo. Superleuke reacties krijgen we er op!

Gisteren jurken gepast. O+ Ik ben verliefd :D
Oh dat is ook leuk, fb-updates over de voorbereidingen! O+

Ik ben heel benieuwd naar waar je verliefd op bent geworden! Heb je je jurk al uitgekozen hierbij, of wil je nog verder zoeken? En als je al gekozen hebt, is het dan ook echt de stijl die je voor jezelf bedacht had, of is het totaal wat anders? :D
pi_158924833
Leuk idee die fb-pagina!
pi_158925144
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:55 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Oh dat is ook leuk, fb-updates over de voorbereidingen! O+

Ik ben heel benieuwd naar waar je verliefd op bent geworden! Heb je je jurk al uitgekozen hierbij, of wil je nog verder zoeken? En als je al gekozen hebt, is het dan ook echt de stijl die je voor jezelf bedacht had, of is het totaal wat anders? :D
Iets heel anders dan ik voor ogen had, maar wel in dezelfde stijl. Ik weet niet of ik nog verder ga zoeken, want het was wel het welbekende "WOW! O+ " - moment.. Ik ga volgende week vrijdag terug naar beide winkels om daar respectievelijk een top 3 of top 2 te passen, maar dit keer met mn moeder erbij. Die kon gisteren niet. Maar stiekem heb ik al wel een keuze gemaakt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_158927063
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:10 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Iets heel anders dan ik voor ogen had, maar wel in dezelfde stijl. Ik weet niet of ik nog verder ga zoeken, want het was wel het welbekende "WOW! O+ " - moment.. Ik ga volgende week vrijdag terug naar beide winkels om daar respectievelijk een top 3 of top 2 te passen, maar dit keer met mn moeder erbij. Die kon gisteren niet. Maar stiekem heb ik al wel een keuze gemaakt.
Wat leuk, gefeliciteerd! Wil je iets kwijt qua merk/stijl/pasvorm/materiaal/... of helemaal niets? Ik vind het toch stiekem weer leuk en spannend om te lezen :D Al heb ik dat bekende WOW-gevoel nooit gehad eigenlijk :@
pi_158929884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:42 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Wat leuk, gefeliciteerd! Wil je iets kwijt qua merk/stijl/pasvorm/materiaal/... of helemaal niets? Ik vind het toch stiekem weer leuk en spannend om te lezen :D Al heb ik dat bekende WOW-gevoel nooit gehad eigenlijk :@
Ik had ook helemaal niet verwacht dat gevoel te krijgen hoor. Ik ben nogal nuchter en sceptisch van nature :D Merk durf ik even niet te zeggen :O Aangezien ik er 2 had die op elkaar leken, maar de ene was Pronovias en de ander was Rosa Clara, maar goed, daar heb ik uiteindelijk dan weer niet zo goed op gelijk. Tule, kant, strapless. That's it :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_158930036
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik had ook helemaal niet verwacht dat gevoel te krijgen hoor. Ik ben nogal nuchter en sceptisch van nature :D Merk durf ik even niet te zeggen :O Aangezien ik er 2 had die op elkaar leken, maar de ene was Pronovias en de ander was Rosa Clara, maar goed, daar heb ik uiteindelijk dan weer niet zo goed op gelijk. Tule, kant, strapless. That's it :)
Pronovias O+ O+ O+

Tule en kant klinkt goed
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158930249
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik had ook helemaal niet verwacht dat gevoel te krijgen hoor. Ik ben nogal nuchter en sceptisch van nature :D Merk durf ik even niet te zeggen :O Aangezien ik er 2 had die op elkaar leken, maar de ene was Pronovias en de ander was Rosa Clara, maar goed, daar heb ik uiteindelijk dan weer niet zo goed op gelijk. Tule, kant, strapless. That's it :)
Pronovias O+ Ik had uiteindelijk een Cosmobella, was ik ook heel blij mee, ook een kanten jurk. Ik ben echt heel benieuwd hoe je er uiteindelijk uit komt te zien. Ongetwijfeld stralend en mooi natuurlijk O+ ik ben gewoon een sucker voor trouwjurken :')
pi_158946072
Ik denk dat morgen mijn vrijgezellenfeestje is... spannend :p
pi_158989359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:37 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik denk dat morgen mijn vrijgezellenfeestje is... spannend :p
En was het zo?
pi_158989793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:37 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik denk dat morgen mijn vrijgezellenfeestje is... spannend :p
en?
pi_158995346
4-4-16 gaan wij trouwen en op 9-4-16 de kerkelijke inzegening.

We houden het allemaal heel simpel. Op 4 april met alleen de intieme familie op het gemeentehuis. Met allebei onze broer en zus als getuigen

Op de zaterdag hebben we voor de kerkdienst en de aansluitende borrel in totaal 100 gasten.
En 's avonds gaan we met ongeveer 25 gasten uit eten.
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 22:05:26 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158997470
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:15 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Wij hadden een contactformulier op de site gezet voor de rsvp en anders mijn telefoonnummer op de uitnodiging.

We hadden ook een "webshop". We hebben iedereen om een bijdrage voor onze huwelijksreis gevraagd, in de vorm van een reisgids, een hotelovernachting, een big mac, een zakcentje om in Vegas te vergokken en nog heel veel meer. Daar reageerden de meeste mensen wel positief op, het maakte het ook iets leuk dan "gewoon" geld geven.

Oh en wij hadden <voornaamman>en<mijn voornaam>gaantrouwen.nl. Daarnaast hadden we nog de subdomeinen webshop en reis, dus drie websites in totaal. Op de reissite hebben we ook alle foto's van de bruiloft en van de reis gezet. En alle sites waren met een wachtwoord beveiligd en niet geïndexeerd door zoekmachines :)
Wij hebben ook zo'n huwelijksreissite (in aanbouw) waar je onderdelen voor de reis kunt kopen :Y Alleen nog even afwachten waar we heen kunnen ;) Momenteel zit ik weer naar de VS te kijken, ditmaal het zuiden O+ Maar goed, als ik zwanger ben loopt het allemaal weer anders :)

De voorbereidingen beginnen nu echt. Vandaag bruidstaart wezen proeven en we zijn eruit *O* Over 2 weken weer trouwjurken passen, dit keer met mijn moeder en zus O+ De stress begint ook een beetje, nog maar een half jaar!

Even een vraagje over de gastenlijst: ik vind het best lastig dat als je iemand uitnodigt dat je meteen aan de partners vastzit :X We hebben veel oude vrienden die we erbij willen hebben maar dan ben je ook verplicht de partners uit te nodigen die we nog nooit gezien hebben. Hoe doen jullie dat? Kun je ook mensen zonder partner uitnodigen of is dat not done? Zo is er een groepje oud collega's van man waar hij vaak dingen mee doet, maar hun partners kent hij niet. Het zou leuk zijn als zij komen maar als ze allemaal weer iemand meenemen wordt het weer zoveel... We zitten nu op 100 gasten, ik wil eigenlijk max een stuk of 80...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158997937
Lastig... aan de ene kant denk ik, als het altijd alleen de mannen zijn dan is het logisch dat je ook alleen die mannen uitnodigd, maar aan de andere kant kan ik mij voorstellen dat als je pietje uitnodigt dat zijn marietje denkt... oh leuk ik mag ook mee.

En zie hier; een nutteloze reactie :P
S. 2014
J. 2016
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 22:35:24 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158998748
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lastig... aan de ene kant denk ik, als het altijd alleen de mannen zijn dan is het logisch dat je ook alleen die mannen uitnodigd, maar aan de andere kant kan ik mij voorstellen dat als je pietje uitnodigt dat zijn marietje denkt... oh leuk ik mag ook mee.

En zie hier; een nutteloze reactie :P
Maar dat is inderdaad wel de kern :Y ik snap dat mensen graag mee willen maar ik zie het als een feest dat ik geef voor beste vrienden en familie en daar hoef ik niet per se van die verplichte mensen bij die ik nooit heb ontmoet :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158998941
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar dat is inderdaad wel de kern :Y ik snap dat mensen graag mee willen maar ik zie het als een feest dat ik geef voor beste vrienden en familie en daar hoef ik niet per se van die verplichte mensen bij die ik nooit heb ontmoet :D
Dan heb je je antwoordt... en dan komt het neer op de adressering...

Aan; Pietje puk ipv aan Pietje puk en marie folie of fam puk...
S. 2014
J. 2016
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 22:59:12 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158999674
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dan heb je je antwoordt... en dan komt het neer op de adressering...

Aan; Pietje puk ipv aan Pietje puk en marie folie of fam puk...
Maar zal iedereen dat ook begrijpen? Zo kwam mijn nicht vorig jaar naar een huwelijk waarvoor alleen zij en de oudste zoon waren uitgenodigd met 2 kleine kids. Ik vind dat allemaal zo lastig om mensen/kinderen echt uit te moeten sluiten maar heb zelf denk ik ook liever geen kinderen :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 10 januari 2016 @ 23:13:42 #96
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_159000242
Mensen kennen de etiquette van adressering niet hebben wij ervaren }:|
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_159001629
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:13 schreef laziness het volgende:
Mensen kennen de etiquette van adressering niet hebben wij ervaren }:|
Lekker is dat...

En majo als jullie er geen kinderen bij willen... dan vooral niet doen! Jullie trouwdag!Ik zou er geen moeite mee hebben als wij ergens worden uitgenodigd maar geen kinderen... hooguit even lastig met oppas vinden maar hoera voor opa en oma :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 11 januari 2016 @ 00:30:14 #98
403253 Meke
after all this time? always.
pi_159002710
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar dat is inderdaad wel de kern :Y ik snap dat mensen graag mee willen maar ik zie het als een feest dat ik geef voor beste vrienden en familie en daar hoef ik niet per se van die verplichte mensen bij die ik nooit heb ontmoet :D
Dat snap ik best :D Een vriendin van mij had alleen vriendinnen uitgenodigd, zonder partner. En dat inderdaad getracht door middel van adressering door te geven. Kwam uiteindelijk een beetje lullig uit; één vriendin heeft een partner die grotendeels in het buitenland was, en juist dan in Nederland zou zijn. Zij heeft de bruiloft afgezegd, omdat ze liever bij haar vriend was. Haar redenering was dat haar liefde ook welkom zou moeten zijn op een feest waarop ze de liefde vierde. Lulligste was nog wel dat een andere vriendin haar partner automatisch mee had genomen, geen minuut bij stilgestaan dat hij misschien níet uitgenodigd was :+ . Mocht je partners dus niet uitnodigen, dan zou ik dat wel even duidelijker maken dan dat je de uitnodiging alleen naar degene die jij kent stuurt ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_159006134
Wat is dat uitnodigen toch een gedoe eigenlijk... :P
S. 2014
J. 2016
pi_159006281
Ik kijk ook al niet uit naar het uitnodigen.
Heb ook schoonfamilie die hele andere leden stuurt dan dat je uitnodigt (omdat zij zelf niet kunnen maar ach je hebt toch dan 2 plekken over).

De eerste versie van de gastenlijst is klaar.
Nu kijken wie er blijven eten en of/welke partners en kinderen we ook uitnodigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')