abonnement Unibet Coolblue
pi_158476904
Hallo!

Ik ben al enige tijd uitgekeken op mijn game-bibliotheek in Steam en er is geen beter moment dan de kerstuitverkopen op Steam/g2a en andere websites. Nu ben ik dus op zoek naar nieuwe games. Ik ben op zoek naar multiplayer games die voornamelijk GPU-vreters zijn in plaats van CPU-vreters. De ARMA-reeks vallen hierdoor al bij voorbaat al af omdat ik het vermoeden heb dat mijn PC het niet aan kan.

Tegelijkertijd moet het betreffende game ook lekker tijdrovend zijn. Aan een game waarbij ik binnen een aantal dagen erop uitgekeken ben, vind ik niks. Weggegooid geld dus. Het spel moet dus degelijk zijn prijs kunnen terugbetalen.

Kennen jullie nog goede games? Ik zit zo een beetje rond te kijken en ik tref een aantal games, waar ik voor de rest geen idee heb wat voor een spel het is maar welke wel tof lijken aan de hand van de titel en cover. Ik heb wel research gedaan over de betreffende games, maar daar wordt je ook niet wijzer op. Te kort en bondig en ik hoor het liever van gebruikers dan van recensenten.

Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden:

Insurgency
CS:GO
Metal Gear Solid V: phantom pain
Rust
h1z1
Tropico 5

Budget is ¤30, tenzij MGS V echt waanzinnig blijkt te zijn en ik het per se voor ¤40 moet kopen.

Als er andere alternatieven zijn die niet in het lijstje staat, hoor ik het graag.. Alvast bedankt..

Extra noot: Ik hou wat betreft multiplayer van de volgende genres:

-(geo)-politiek
-realisme
-overleven ala Day Z
-realistische shooter (eventueel icm overleven) ala DayZ
-bouwen (maar dan niet designen, maar meer in de trend van een land opbouwen e.d. waarbij er ook dingen mis kunnen gaan en je daarvan ook consequenties hebt.. niet alleen maar positieve dingen dus..)

DayZ lijkt mij waanzinnig gaaf, maar mijn CPU trekt het niet.

p.s; via telefoon getypt, dus excuus voor de grove taalfouten en grammaticafouten.
pi_158477439
Jonges. Even hulp gevraagd...

Ik heb een paar games in mn cart, en ging betalen. IDEAL. Per ongeluk tijdens het selecteren van de bank op cancel geklikt. Nu staan de games in mn cart als "allready owned". Staan ook al in mn library, maar kan ze niet installeren, omdat de transactie pending is. In het transactieoverzicht kan ik de transactie niet laden, want dan krijg ik een error.

Iemand tips? Ik kan ze dus niet cancellen, niet kopen, heb ze wel, maar heb ze ook niet :D
pi_158477539
Beetje jammer dat er geen flash sales meer zijn, dan kocht je al snel iets impulsiefs.
Heb wel wat titels op mijn verlanglijstje staan,m aar die zullen niet veel goedkoper gaan worden

Die laatste heb ik al op Origin maar, op steam is die goedkoper als ik de DLC erbij wil, opzich was het wel een aardig spel, alleen de wereld is belachelijk groot.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158477612
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jonges. Even hulp gevraagd...

Ik heb een paar games in mn cart, en ging betalen. IDEAL. Per ongeluk tijdens het selecteren van de bank op cancel geklikt. Nu staan de games in mn cart als "allready owned". Staan ook al in mn library, maar kan ze niet installeren, omdat de transactie pending is. In het transactieoverzicht kan ik de transactie niet laden, want dan krijg ik een error.

Iemand tips? Ik kan ze dus niet cancellen, niet kopen, heb ze wel, maar heb ze ook niet :D
Ook een keer gehad, dat verdwijnt van eigens weer, kan even overheen gaan. Je kan een ticket maken maar dikke kans dat het al weer werkt tegen de tijd dat ze de ticket zien.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158477706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Moro het volgende:

[..]

Ook een keer gehad, dat verdwijnt van eigens weer, kan even overheen gaan. Je kan een ticket maken maar dikke kans dat het al weer werkt tegen de tijd dat ze de ticket zien.
Ja en dan is de korting weg :P Niet dat het grote titels zijn, laat staan hoge prijzen, maar toch. Onhandig haha.
pi_158478123
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:24 schreef GeschiktX het volgende:
Hallo!

Ik ben al enige tijd uitgekeken op mijn game-bibliotheek in Steam en er is geen beter moment dan de kerstuitverkopen op Steam/g2a en andere websites. Nu ben ik dus op zoek naar nieuwe games. Ik ben op zoek naar multiplayer games die voornamelijk GPU-vreters zijn in plaats van CPU-vreters. De ARMA-reeks vallen hierdoor al bij voorbaat al af omdat ik het vermoeden heb dat mijn PC het niet aan kan.

Tegelijkertijd moet het betreffende game ook lekker tijdrovend zijn. Aan een game waarbij ik binnen een aantal dagen erop uitgekeken ben, vind ik niks. Weggegooid geld dus. Het spel moet dus degelijk zijn prijs kunnen terugbetalen.

Kennen jullie nog goede games? Ik zit zo een beetje rond te kijken en ik tref een aantal games, waar ik voor de rest geen idee heb wat voor een spel het is maar welke wel tof lijken aan de hand van de titel en cover. Ik heb wel research gedaan over de betreffende games, maar daar wordt je ook niet wijzer op. Te kort en bondig en ik hoor het liever van gebruikers dan van recensenten.

Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden:

Insurgency
CS:GO
Metal Gear Solid V: phantom pain
Rust
h1z1
Tropico 5

Budget is ¤30, tenzij MGS V echt waanzinnig blijkt te zijn en ik het per se voor ¤40 moet kopen.

Als er andere alternatieven zijn die niet in het lijstje staat, hoor ik het graag.. Alvast bedankt..

Extra noot: Ik hou wat betreft multiplayer van de volgende genres:

-(geo)-politiek
-realisme
-overleven ala Day Z
-realistische shooter (eventueel icm overleven) ala DayZ
-bouwen (maar dan niet designen, maar meer in de trend van een land opbouwen e.d. waarbij er ook dingen mis kunnen gaan en je daarvan ook consequenties hebt.. niet alleen maar positieve dingen dus..)

DayZ lijkt mij waanzinnig gaaf, maar mijn CPU trekt het niet.

p.s; via telefoon getypt, dus excuus voor de grove taalfouten en grammaticafouten.
Ik heb eventueel een extra code voor H1Z1 als je iets wilt ruilen.
pi_158479883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef Moro het volgende:
Beetje jammer dat er geen flash sales meer zijn, dan kocht je al snel iets impulsiefs.
Heb wel wat titels op mijn verlanglijstje staan,m aar die zullen niet veel goedkoper gaan worden
[ afbeelding ]
Die laatste heb ik al op Origin maar, op steam is die goedkoper als ik de DLC erbij wil, opzich was het wel een aardig spel, alleen de wereld is belachelijk groot.
in principe veranderen de prijzen niet meer voor 5 januari
  Redactie Games woensdag 23 december 2015 @ 22:12:55 #83
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158480887
Hmmm, ik ben op zich wel in voor een Rocket League 4-pack. Als anderen nog willen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 23 december 2015 @ 22:13:15 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158480902
Wat kan je met die kaarten doen van deze sale
pi_158481140
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:01 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik heb eventueel een extra code voor H1Z1 als je iets wilt ruilen.
Gratis, mag dat? :9 :@ :@
pi_158481180
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:13 schreef Friday12 het volgende:
Wat kan je met die kaarten doen van deze sale
er zal wel een badge mee te craften zijn en verkopen
pi_158481367
Toch maar Life is strange 1 -5 gekocht :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158481391
http://store.steampowered.com/app/333980
quote:
This game is in your discovery queue because it is has positive user reviews.
:')
pi_158481459
Je link stuurt me gewoon naar de store.

kan trouwens erger. Heb de reden "in je lijst omdat het in sale staat" al gezien...
  woensdag 23 december 2015 @ 22:25:36 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158481469
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef mschol het volgende:

[..]

er zal wel een badge mee te craften zijn en verkopen
Ik kan er niets mee maken hoor :P
pi_158481476
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, ik ben op zich wel in voor een Rocket League 4-pack. Als anderen nog willen...
Heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar ben bang dat ik het echt een spel vind dat ik een keer opstart en dan alle potjes verlies, en daarna nooit meer aanraak :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158481491
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef AntiChrist7 het volgende:

kan trouwens erger. Heb de reden "in je lijst omdat het in sale staat" al gezien...
Ja, die heb ik bijna alleen maar :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 23 december 2015 @ 22:26:13 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158481493
quote:
Link doet het niet :P
pi_158481573
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Link doet het niet :P
http://store.steampowered.com/app/333980

steam en tekst selecteren is echt ronduit kut..
pi_158481663
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef AntiChrist7 het volgende:
Je link stuurt me gewoon naar de store.

kan trouwens erger. Heb de reden "in je lijst omdat het in sale staat" al gezien...
fixed..
dat vind ik dan eigenlijk een minder ergere reden.. (in de aanbieding dus wellicht koop je sneller nu)

ik kwam daarstraks ook 1 tegen die was iets als "om te kijken of je het intressant vind" :')
  Redactie Games woensdag 23 december 2015 @ 22:29:37 #96
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158481687
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar ben bang dat ik het echt een spel vind dat ik een keer opstart en dan alle potjes verlies, en daarna nooit meer aanraak :P
Ik vind het meer een console-game ook. Maar goed met 4 man op de bank, Xbox360 controller in je hand via Steam Link, splitscreen Rocket League spelen op je tv lijkt me ook wel leuk...

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 23-12-2015 22:43:59 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158481693
Het is pas wanneer ze sakura games beginnen aan te bieden dat ze weten dat je een perv bent>.

Ben misschien nog geintresseerd in 4pack rocket league, maar zie nog maar weinig van mijn vrienden het spelen en wat teveel dlc. En als je dan idd continu speelt tegen mensen die het al 5 maand hebben
pi_158481876
Rocket League is een topgame en voor minder dan 10 pp eigenlijk een nobrainer.
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 22:36:55 #99
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158482015
Er zijn nog wel wat andere sales bijgekomen, maar nog niks echt boeiends.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 23 december 2015 @ 23:06:36 #100
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158483291
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
Het is pas wanneer ze sakura games beginnen aan te bieden dat ze weten dat je een perv bent>.

Ben misschien nog geintresseerd in 4pack rocket league, maar zie nog maar weinig van mijn vrienden het spelen en wat teveel dlc. En als je dan idd continu speelt tegen mensen die het al 5 maand hebben
RL DLC is niet perse nuttig maar meer visueel
  Redactie Games woensdag 23 december 2015 @ 23:51:48 #101
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158485193
Die Back2thefuture DeLorean in de game is toch echt wel awesome...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158486836
Misschien een domme vraag, maar hoezo zijn er alleen nog dagdeals en geen flitsdeals meer?

Of kijk ik er langs of wat is deze? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158487316
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Geralt het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoezo zijn er alleen nog dagdeals en geen flitsdeals meer?

Of kijk ik er langs of wat is deze? 8)7
omdat die, gelukkig, zijn afgeschaft..

daily deals zijn het ook niet, ze lichten gewoon een aantal titels eruit
pi_158487387
Ow lekker dan, dus ik moet zelf gewoon maar af en toe kijken of er nieuwe deals zijn of wat?

Welke schlemiel dacht dat dat een goed systeem zou zijn? }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158488205
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:15 schreef Geralt het volgende:
Ow lekker dan, dus ik moet zelf gewoon maar af en toe kijken of er nieuwe deals zijn of wat?

Welke schlemiel dacht dat dat een goed systeem zou zijn? }:|
het hele idee is dat er 1x deals op gezet worden en deze naderhand niet meer wijzigen tot de 4de

persoonlijk denk ik dat steam nogal wat druk vanuit de retail wereld te verduren heeft gekregen om meer in pas met hun te gaan lopen, omdat steam anders omzetten bij retailers wegkaapt en hierdoor duizenden banen op het spel komen te staan..
maar dat is slechts speculatie..
pi_158491149
iemand nog intresse in Windward?

als ik nog 3 personen kan vinden scheelt dat weer 1,5 euro p.p.
pi_158491196
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:15 schreef Geralt het volgende:
Ow lekker dan, dus ik moet zelf gewoon maar af en toe kijken of er nieuwe deals zijn of wat?

Welke schlemiel dacht dat dat een goed systeem zou zijn? }:|
Uh...Dat is het gevolg van het refundsysteem. Alle kortingen op 1 dag anders krijg je later duizenden refunds.
  donderdag 24 december 2015 @ 10:33:54 #108
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_158491314
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 02:01 schreef mschol het volgende:

[..]

het hele idee is dat er 1x deals op gezet worden en deze naderhand niet meer wijzigen tot de 4de

persoonlijk denk ik dat steam nogal wat druk vanuit de retail wereld te verduren heeft gekregen om meer in pas met hun te gaan lopen, omdat steam anders omzetten bij retailers wegkaapt en hierdoor duizenden banen op het spel komen te staan..
maar dat is slechts speculatie..
Ik denk van niet, het is gewoon internationale marktwerking.

Die oude manier van steamsales was ook niet alles: Je had die 10 headlinersales, daily 6h deals aan de rechterkant, stemblok welke games in de volgende ronde in de aanbieding gingen, een topselleroverzicht, 5euro overzicht etcetc. Met zoveel verschillende verpakte salestechnieken op een en dezelfde pagina, was er niet echt een richting waar steamsales heenging, een enigzins vertroebelde salespagina. Het huidige model is ook niet alles, maar dat komt m.i. ook doordat valve er voor heeft gekozen om meer goedkopere games toe te laten op steam en deze ook daadwerkelijk mee te nemen in de steamsales. Het is mijn inziens gewoon teveel sale waardoor het niet meer overzichtelijk te verkopen of een bepaalde swoong aan te geven valt. Zowieso zijn die kortingen op goedkopere titels helemaal niet zo relevant uitgedrukt in harde euro's en doet op die manier deels afbreuk aan het concept steamsales t.o.v. van vroeger. Misschien is het een optie dat er nog alleen maar sales worden gehouden voor goty's en toptitels tijdens de grote klappers xmas sale, dan een thanksgivingsale voor die goedkope games en ergens in maart een sale voor dlc & cosmetics ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door govie op 24-12-2015 10:40:32 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 10:37:26 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158491373
10063 titles on sale across Steam

Gisteren waren het er nog 10001
Dus er verandert wel iets, maar niet veel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158491515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
10063 titles on sale across Steam

Gisteren waren het er nog 10001
Dus er verandert wel iets, maar niet veel.
jammer dat steamprices het niet lekker kan bij houden nu..
pi_158491833
Horror-lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158492143
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik vind het meer een console-game ook. Maar goed met 4 man op de bank, Xbox360 controller in je hand via Steam Link, splitscreen Rocket League spelen op je tv lijkt me ook wel leuk...
Mocht je nou nog 1 iemand zoeken voor die 4 personen deal, doe ik alsnog wel mee O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158492619
Space-lijst (1-2) tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158492629
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Geralt het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoezo zijn er alleen nog dagdeals en geen flitsdeals meer?

Of kijk ik er langs of wat is deze? 8)7
Misschien even goed opletten. :P
pi_158492641
Space-lijst (2-2) tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158493087
RTS-lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158493315
Sandbox-lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 12:26:37 #118
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158493357
En nu een lijst met leuke spellen :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 24 december 2015 @ 12:26:58 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_158493364
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
En nu een lijst met leuke spellen :P
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 13:09:39 #120
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158494192
Dit is ook raar:

Buy Pinball Arcade: Season Three Pack
PROMOTIONAL PRICE! Offer ends 27 December

Dus er zijn ook sales die eerder aflopen.
Ik heb nu 55ct verdiend aan die kaarten in 2 dagen, dus moet ik toch wel op 3 euro komen voor de 27e, dan heb ik pinball arcade voor iets meer dan een tientje :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158494293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:24 schreef Dragonetti het volgende:
Sandbox-lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet wel dlc weglaten
  Redactie Games donderdag 24 december 2015 @ 13:40:46 #122
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_158494825
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:28 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Mocht je nou nog 1 iemand zoeken voor die 4 personen deal, doe ik alsnog wel mee O-)
Ik ken iig één van m'n vrienden die het spel ook wil kopen... :)
Kijken of ik iemand er nog bij kan ronselen.. ;)
Dus ik laat het je binnenkort nog wel weten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_158495129
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet wel dlc weglaten
Het kan er af en toe per ongeluk inschieten.
Tropico 5 - Generalissimo , (0,74¤)
pi_158497233
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb gewoon een pc in mediacenter behuizing onder de tv staan...
Die kunnen mooi zijn idd, zo'n mediacenter behuizing. Maar kan je daar een flinke videokaart in kwijt? En koeling enz?
pi_158497608
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Die kunnen mooi zijn idd, zo'n mediacenter behuizing. Maar kan je daar een flinke videokaart in kwijt? En koeling enz?
ik heb een i3 + gt 750ti erin zitten (in mijn kast past alleen low profile; er zijn wel kasten die full-height aankunnen, maar dan werd de kast te hoog voor mijn tv meubel)


Die videokaart is best goed maar uiteraard geen 970 ofzo (en voor mij was dat ook niet nodig)

Check tweakers.net voor htpc behuizingen
pi_158497613
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Die kunnen mooi zijn idd, zo'n mediacenter behuizing. Maar kan je daar een flinke videokaart in kwijt? En koeling enz?
Gaat tegenwoordig prima een gtx 970 word niet zo gek warm, bovendien zijn highend kaarten ook beschikbaar met waterkoeling.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158497629
FPS-lijst (1-2) tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158497636
FPS-lijst (2-2) tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158497638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:03 schreef Moro het volgende:

[..]

Gaat tegenwoordig prima een gtx 970 word niet zo gek warm, bovendien zijn highend kaarten ook beschikbaar met waterkoeling.
waterkoeling ga je niet in een echt htpc behuizing kwijt kunnen gok ik zo
pi_158497694
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:03 schreef Moro het volgende:

[..]

Gaat tegenwoordig prima een gtx 970 word niet zo gek warm, bovendien zijn highend kaarten ook beschikbaar met waterkoeling.
Heb zelf een gtx 970 en niets bijzonders qua koeling behalve goede doorstroming met fans. Als de case een kaart van die grootte kan hebben is het wel een stylish optie :)

Moet ik alsnog een hdmi kabel trekken als ik aan tafel wil computeren though :P
pi_158497703
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:05 schreef mschol het volgende:

[..]

waterkoeling ga je niet in een echt htpc behuizing kwijt kunnen gok ik zo
Ik had misschien iets specifieker kunnen zijn maar een fury 390 heeft een closed loop , met htpc zit je meestal minder gebonden aan diepte.

Overigens is het de trend dat kaarten zuiniger worden en dus minder koeling nodig hebben.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158497897
Beat em up / fighting-lijstje tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158498199
Shoot em up lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158498389
Spelen jullie Survival multiplayer games, zo ja welke?
pi_158498404
Isometric lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158498545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:43 schreef Dragonetti het volgende:
Isometric lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

EDGE kan ik enorm aanraden!!!
pi_158498727
Zombie lijst tot 1,99¤ (klik spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158498941
Dragonetti, waarom post je al die lijstjes?

Dit kan men gewoon in steam opvragen, zolang je maar juist filtert

Post dan b.v. Jouw persoonlijke top 10 in een bepaald genre
pi_158503013
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:04 schreef mschol het volgende:
Dragonetti, waarom post je al die lijstjes?

Dit kan men gewoon in steam opvragen, zolang je maar juist filtert

Post dan b.v. Jouw persoonlijke top 10 in een bepaald genre
Dit zijn de tags en prijsklasse waarop ik zoek, ik heb een script dat uit een gamepagina de url, samenvatting en screenshot eruit haalt. Met een kleine wijziging kon ik er forum posts van maken.
Ik pik de degene uit met met grijze ~ icoontje of thumbs up icoontje in de results en dan alles t/m 1,99.

Nu hoef je dat zelf niet te doen. Het is niet alleen auto-filteren dmv tags die beschikbaar zijn, je moet de redelijke games zelf eruit halen daar is aan de rechterkant geen optie voor.
Van wat ik begrepen heb, is wat je nu ziet tegen het einde van de sale hetzelfde. (Er verandert niet veel.)
pi_158503568
Life is Strange lijkt me best geinig :D
pi_158504756
ik moet maar een 2de android telefoon gaan fixen met prepaid sim om zo een 2de steam guard authenticator te hebben :r
nu wordt een trade 24 uur op on hold gezet :')
en als je een windows phone telefoon heb heb je ook geen keus behalve 24 uur wachten.. (geen app beschikbaar) idioten..
  donderdag 24 december 2015 @ 21:16:24 #142
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_158505047
quote:
2s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Die kunnen mooi zijn idd, zo'n mediacenter behuizing. Maar kan je daar een flinke videokaart in kwijt? En koeling enz?
Bij mijn weten past in de coolermaster 110 van 40 euro, gewoon een mini-itx mobo + 970 en 3 harde schijven in (=koektrommelformaat). Zolang je niet veel ruimte voor een processor koeler nodig hebt is het een perfect kastje. Lees de review van Foritain maar eens, huisreviewer bij tweakers.

[ Bericht 13% gewijzigd door govie op 24-12-2015 21:21:53 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_158506625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:16 schreef govie het volgende:

[..]

Bij mijn weten past in de coolermaster 110 van 40 euro, gewoon een mini-itx mobo + 970 en 3 harde schijven in (=koektrommelformaat). Zolang je niet veel ruimte voor een processor koeler nodig hebt is het een perfect kastje. Lees de review van Foritain maar eens, huisreviewer bij tweakers.
ik heb deze:
http://tweakers.net/pricewatch/248614/ms-tech-mc-1200.html

die paste teminste in mijn tv meubel en levert meer dan voldoende power om het een en ander te kunnen spelen

Planetbase is trouwens wel tof gedaan..
  donderdag 24 december 2015 @ 22:30:17 #144
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_158507645
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb deze:
http://tweakers.net/pricewatch/248614/ms-tech-mc-1200.html

die paste teminste in mijn tv meubel en levert meer dan voldoende power om het een en ander te kunnen spelen

Planetbase is trouwens wel tof gedaan..
sjiek ding!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_158508110
Fractal Design heeft ook mooie kastjes voor onder de TV, wel wat duurder.

O.a.: http://tweakers.net/price(...)design-node-605.html
  donderdag 24 december 2015 @ 23:09:18 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158508826
Nu we het toch over hardware hebben: ik zit te denken over een nieuwe monitor, 144hz, 27". Iemand tips of totale afraders?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158509396
quote:
12s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:30 schreef govie het volgende:

[..]

sjiek ding!
goedkoop ding, goedkope voeding (moet ik eigenlijk vervangen voor een beter exemplaar maar zolang dit werkt maar even niet)
prima looks, helaas krijg ik de afstandsbediening niet aan de praat :(
pi_158509811
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu we het toch over hardware hebben: ik zit te denken over een nieuwe monitor, 144hz, 27". Iemand tips of totale afraders?
Zo'n ASUS ROG ding?
pi_158510242
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Zo'n ASUS ROG ding?
Deze dus
https://tweakers.net/pric(...)ft-pg278q-zwart.html

Top ding, alleen ff goed controleren op dead pixels.
pi_158511790
Ik vond dees wel aardig:
http://store.steampowered.com/app/409160/

Wel erg kort, maar toch wel leuk. Hopelijk maken die een hele game zo :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')