abonnement Unibet Coolblue
pi_158464312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ABN-AMRO, ander meisje met ABN had hetzelfde, maar was alleen op het vliegveld. Ik kan in Londen ook niet met de pin geld op de Oyster Card zetten, dat doe ik altijd met contant geld.
En als ik een nieuwe cc moet aanvragen kan ik weer eerst drie jaar aan inkomsten gaan overleggen, heb ik geen zin in. Heb hem destijds nog op een loonstrookje aan kunnen vragen.
Ik snap geen reet van dit bericht.

https://www.icscards.nl/anwb/producten/cards/anwb-visa-card

Eerste jaar gratis.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_158464372
Wel typisch trouwens. 2 dagen geleden winnen ze nog een rechtszaak van de verhuurder van het pand in Hengelo, dat ze minder huur mogen gaan betalen en nu betalen ze helemaal niet meer :')
A mind with a heart of it's own
pi_158464411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef DrMarten het volgende:
Goh V en D weer op omvallen. Dan lees je iets over de nieuwe frissere collectie. Ik was er gister nog en ze hadden weer wat dingen omgezet en ik vond het alleen maar rommeliger :{
Nog wel ff een broek gescoord voor 25 Euro :P
Jammer, hun basiskleuren non-iron slim fit extra mouwlengte overhemden vind ik echt relaxed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_158464426
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik snap geen reet van dit bericht.

https://www.icscards.nl/anwb/producten/cards/anwb-visa-card
Ik bren freelancer, ik mag (of mocht, weet niet of dat nog steeds zo is) niet zomaar een cc aanvragen, dan moet ik overzichten van de afgelopen drie jaar laten zien. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik stuur dat soort dingen liever niet via de post/mail.
Ten tweede zou ik hem dan alleen voor deze ene reis van twee weken aanvragen, daar ben ik ook te lui voor. Huidige cc doet het verder prima.
Tap tap tap
pi_158464473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef DrMarten het volgende:
Goh V en D weer op omvallen. Dan lees je iets over de nieuwe frissere collectie. Ik was er gister nog en ze hadden weer wat dingen omgezet en ik vond het alleen maar rommeliger :{
Nog wel ff een broek gescoord voor 25 Euro :P
Opvallend ja. Lijkt op een gevalletje stekker er uit trekken door de investeerders.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158464479
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jammer, hun basiskleuren non-iron slim fit extra mouwlengte overhemden vind ik echt relaxed.
Op sokken en een pyamabroek na heb ik volgens mij nog nooit iets van hun eigen merk gekocht. Vind het altijd tegenvallen.
A mind with a heart of it's own
pi_158464692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Op sokken en een pyamabroek na heb ik volgens mij nog nooit iets van hun eigen merk gekocht. Vind het altijd tegenvallen.
Heb nog een winterjas van ze, ziet er na drie jaar ook niet meer zo best uit maar hij was ook niet duur :P O en m'n kussen O+
Tap tap tap
pi_158464721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heb nog een winterjas van ze, ziet er na drie jaar ook niet meer zo best uit maar hij was ook niet duur :P O en m'n kussen O+
Winterjas wel bij V&D gekocht, maar is een Esprit jas :P
A mind with a heart of it's own
pi_158464843
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Winterjas wel bij V&D gekocht, maar is een Esprit jas :P
Ook niet bepaald een garantie voor kwaliteit. Shirt gekocht, op bloedhete dag zwetend uurtje mee in de zon gelopen, volgende dag heel de kleur verneukt :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158464980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niet bepaald een garantie voor kwaliteit. Shirt gekocht, op bloedhete dag zwetend uurtje mee in de zon gelopen, volgende dag heel de kleur verneukt :')
Dat soort dingen heb ik eigenlijk alleen met de H&M, keer een shirtje gehad daar, na het wassen zat dat ding onder de vlekken. Die zaten er nog niet in toen ik hem in de machine deed.
Tap tap tap
pi_158465028
Trui bij de Mango gehaald, 1x gewassen op 30 graden en het was een naveltruitje geworden :')
A mind with a heart of it's own
pi_158465066
Volgens mij zit er nog caviabloed op m'n broek, dacht dat ik dat er wel uitgewassen had gister.
Tap tap tap
pi_158465087
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je homepage is een samsung smartwatch reclame ;(
:?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158465142
De pakketbezorger is ook het zonnetje in huis vandaag.
Tap tap tap
pi_158465145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Naja, ik zie wel. Ga niet voor niets met een organisatie, zoeken die het maar uit. Moet leren loslaten en genieten en zen te zijn O+
Niet zo moeilijk doen.
For great justice!
pi_158465180
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk doen.
Dat is moeilijk ;(
Tap tap tap
pi_158465197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is moeilijk ;(
Ik deed vandaag guerillazentraining in de supermarkt. Volgens mij ben ik wel geslaagd _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158465222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik deed vandaag guerillazentraining in de supermarkt. Volgens mij ben ik wel geslaagd _O_
Ik ben thuis de avonturier he, moet je nagaan.
Tap tap tap
pi_158465257
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben thuis de avonturier he, moet je nagaan.
Whehehehe. Je bent hysterisch, maar doet het wel _O_

En wat al gezegd was: NIET elke dag je ouders laten weten dat je nog leeft. Dan hebben zij misschien minder stress, maar jij meer. En jij moet gewoon lekker van je vakantie genieten i.p.v. stressen :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158465293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Whehehehe. Je bent hysterisch, maar doet het wel _O_

En wat al gezegd was: NIET elke dag je ouders laten weten dat je nog leeft. Dan hebben zij misschien minder stress, maar jij meer. En jij moet gewoon lekker van je vakantie genieten i.p.v. stressen :)
Het is vooral m'n zus hoor :') Die had een meldplicht ingesteld. Ik heb al gevraagd of ze mee wilde. M'n moeder zegt 'gewoon doen als je wilt gaan'.
Tap tap tap
pi_158465310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is vooral m'n zus hoor :') Die had een meldplicht ingesteld. Ik heb al gevraagd of ze mee wilde. M'n moeder zegt 'gewoon doen als je wilt gaan'.
Gewoon 1 keer een kaartje sturen, dat waarschijnlijk aankomt als je al weer terug bent :P
A mind with a heart of it's own
pi_158465354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Gewoon 1 keer een kaartje sturen, dat waarschijnlijk aankomt als je al weer terug bent :P
Tegen de tijd dat ik daar postzegels voor Europa heb gevonden ben ik ook al een week verder ben ik bang.

edit: plak er gewoon tien gewone postzegels op.
Tap tap tap
pi_158465437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef CherryLips het volgende:
De pakketbezorger is ook het zonnetje in huis vandaag.
Die loopt zich al de hele maand nog meer dan anders het schompes te werken vermoedelijk :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158465443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik daar postzegels voor Europa heb gevonden ben ik ook al een week verder ben ik bang.
Op een georganiseerde reis? :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158465465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Op een georganiseerde reis? :o
In de VS duurde het ook verrassend lang voor we ze hadden gevonden :') Reisleidster wist ook niet waar er in al die plaatsjes een postkantoor zat. Uiteindelijk bij een plantage in de giftshop gekocht.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')