abonnement Unibet Coolblue
pi_171804824
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:33 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

De burgers bij Blue Collar Hotel vond ik erg goed en zijn niet heel bekend denk ik.

Maar aangezien je Intelligentia nog niet kende, ook wat bekendere tips ;)
Lekker eten en drinken kun je in ieder geval bij Zarzo, Wiesen en Avant-Garde. :)
Maar iets goedkoper: Welp, Umami, Kyoto (hele goede Sushi, maar je zit zeker aan de linkerkant niet heel gezellig), 1910, Sophie, Vestdijk 47 (goede wijn, en doen ook vaak mee met ah-restaurantactie), Dijk 9, Rodeo en die nieuwe foodcourt op de smalle haven

Als je een keer op een ander terras wil zitten dan Wilhelminaplein of Markt kan ik ook de Stadsbrouwerij aanbevelen.
Frank,
Thanks voor de goede tips. Zarzo en Avant-Garde stonden al heel hoog op mijn lijstje.
Ga er zeker eens wat proberen.

Toevallig al eens bij Wynwood geweest? Beviel me zeeeer goed dit weekend, prijzig, maar zeker op niveau.
pi_171810044
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 07:24 schreef GetRekt het volgende:

[..]

Frank,
Thanks voor de goede tips. Zarzo en Avant-Garde stonden al heel hoog op mijn lijstje.
Ga er zeker eens wat proberen.

Toevallig al eens bij Wynwood geweest? Beviel me zeeeer goed dit weekend, prijzig, maar zeker op niveau.
Ik ben ook wel eens bij Wynwood geweest, maar ik denk dat je voor ongeveer hetzelfde bedrag beter naar Zarzo kunt gaan. :)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_171827993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:44 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens bij Wynwood geweest, maar ik denk dat je voor ongeveer hetzelfde bedrag beter naar Zarzo kunt gaan. :)
Dan moeten we overduidelijk dit weekend even langs Zarzo. Dank voor de tips!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')