abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 december 2015 @ 16:05:41 #1
269689 crew  Viv
pi_158381753
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ViviRAWRS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
ikke_84, Miezziej, Marjolijntje en angelatje!

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Viv op 20-12-2015 23:41:35 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 december 2015 @ 16:07:04 #2
269689 crew  Viv
pi_158381804
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 09:32 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi! Ik ga me heel voorzichtig bij jullie aansluiten. Ik heb nu mijn menstruatie en volgende week wordt mijn spiraaltje eruit gehaald. Dus vanaf januari gaan we echt voor een kindje.
Ja daar ben je, welkom! *O*
quote:
Nu ben ik dol op filet American, chorizo en biefstuk. Ik weet dat deze producten niet mogen tijdens een zwangerschap, maar moet ik daar nu ook al rekening mee houden?
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef silliegirl het volgende:
De huisarts zei toen wel dat alcohol en roken beter niet meer konden zodra je gaat proberen, maar de rest kwam pas later.

Ik las later ook dat de eerste weken na bevruchting er nog geen bloedband is tussen moeder en kind. Die is er pas rondom je NOD.
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 10:31 schreef Cwen het volgende:
Bloedband is er zelfs pas na ca 8 weken.
Dus tot je die positieve test in handen hebt, kun je sowieso alles eten.
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef kwakz0r het volgende:
Met als kanttekening dat alcohol in al je lichaamsvocht zit, dus ook in het vruchtwater dat je aanmaakt, bloedband of niet.
Wat kwakz0r zegt klopt, die bloedband wordt vaak ten onrechte aangehaald als het gaat om blootstellingen vroeg in de zwangerschap.

Zelf ben ik sinds het beginnen met WOHTSen gestopt met alcohol. Ik dronk gemiddeld minder dan 1 glas per week en drink net zo lief iets anders, dus ik ga ook niet puzzelen wanneer het toch zou kunnen. Roken/drugs deed ik sowieso al niet. De kattenbak niet meer zelf verschonen en letten op het eten doe ik pas vanaf een positieve test. Wie weet hoelang het gaat duren... Vooral voorverpakte gerookte zalm wil ik niet zo lang missen, vorige week in Noorwegen dan ook elke dag gehad. O+
  zondag 20 december 2015 @ 16:13:47 #3
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_158382026
Zou je mijn NOD eruit willen halen? Loopt flink achter en ik ben wat minder actief de laatste tijd :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 december 2015 @ 16:27:44 #4
269689 crew  Viv
pi_158382552
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef sproetjes het volgende:
Zou je mijn NOD eruit willen halen?
Gedaan. :Y)

Aan de rest: laat het weten als je in of juist uit de OP wil, je NOD wil updaten, etc.
pi_158383379
Ik drink ook gewoon m'n wijntjes hoor. En eet filet american etc.

Ik ga niet anders leven omdat het misschien ooit raak is. Het enige verschil is dat ik nu foliumzuur slik en dat was het :) Ook vorige week gewoon een vakantie geboekt in juni.
:)
pi_158384790
Thnx voor alle antwoorden. En bedankt voor het welkom VIVI! Ik kan de klok wel vooruit kijken ;) Ik dronk al zelden alcohol en roken en drugs zijn een ver van mijn bed show. Katten hebben we niet, wel een hamster :)
pi_158387097
Ik ga hier weer wat actiever mee proberen te posten, de laatste maanden las ik hier alleen maar.

Mijn NOD mag naar 26 december aub. We gaan nu terug "echt" proberen, na een operatie in oktober moest ik twee maandjes wachten met zwanger worden en die zijn nu om. *O*

*edit* en de bijzonderheden mag veranderd worden naar "pauze van augustus 2015 tem november 2015".
Tnx !
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 19:09:49 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158387299
Mijn NOD mag naar 9 januari :)

Eten en drinken let ik niet op, dan had ik al 1,5 jaar geen rood vlees, rauwe vis, rauwmelkse kazen en alcohol mogen nuttigen. Zo lang je het rondom je NOD met mate doet moet het goed komen lijkt me :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158388328
Klopt idd wat kwak en vivi zeggen over bloedband. Alcohol komt al voor het ontstaan daarvan bij kind terecht en zodoende is het t allerbest om ook voor aanvang van zwangerschap al niet te drinken.

Hier zelfde als bij vivi. Bij oudste dronk k minder dan 1 unit alcohol pw en sinds de zwangerschap van de oudste tot nu (7 jaar alweer :o) heb ik 2 glazen alcohol op xD :')

Verder... weet niet meer wie het zei maar chorizo mag je gewoon eten tijdens je zwangerschap. Toxoplasmose overleeft niet bij zoutgehalte boven 1.1%. In chorizo en salami enz zit gemiddeld 3.3 :)
:)
pi_158388349
oh en waar k voor kwam... kwak gaan jullie voor een tweede of lees ik ie post verkeerd?
:)
pi_158390223
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:53 schreef mignonne het volgende:
Klopt idd wat kwak en vivi zeggen over bloedband. Alcohol komt al voor het ontstaan daarvan bij kind terecht en zodoende is het t allerbest om ook voor aanvang van zwangerschap al niet te drinken.

Hier zelfde als bij vivi. Bij oudste dronk k minder dan 1 unit alcohol pw en sinds de zwangerschap van de oudste tot nu (7 jaar alweer :o) heb ik 2 glazen alcohol op xD :')

Verder... weet niet meer wie het zei maar chorizo mag je gewoon eten tijdens je zwangerschap. Toxoplasmose overleeft niet bij zoutgehalte boven 1.1%. In chorizo en salami enz zit gemiddeld 3.3 :)
Thnx Migonne voor de verheldering. Dat er zo veel zout zit in chorizo! Wow. Dat wist ik niet. Misschien is het zoutgehalte icm algehele gezondheid een goede reden om het sowieso te laten liggen ;)

Mijn NOD zal ergens rond 17 januari liggen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 december 2015 @ 23:45:01 #12
269689 crew  Viv
pi_158397245
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:50 schreef Peacefulll het volgende:
Mijn NOD zal ergens rond 17 januari liggen.
Wil je al in de OP? :)
pi_158399402
Welkom Peacefull!

Hier een beetje een dilemma. We mogen in principe bellen voor afspraak gynaecoloog ivm de lange cyclus. We hebben onszelf een jaar gegeven om zwanger te mogen worden, daarna vinden we onszelf te oud worden en het leeftijdsverschil te groot worden tussen onze zoon en evt broertje/zusje. En dan is het gewoon jammer, maar zijn we al gezegend met 1 fantastisch kind. Nu heb je normaal dan 12 pogingen, maar wij met een beetje pech dus maar 6. Aan de ene kant wil ik er niet teveel mee bezig zijn en dat gaat op dit moment best goed,maar mocht ik weer clomid moeten gaan slikken, dan word het weer een heel ander verhaal. Maar 6 kansen is natuurlijk ook niet echt veel. Dus ja, een dilemma.
pi_158399690
Maken die pak m beet 6 maanden dan echt zo'n verschil?
S. 2014
J. 2016
  maandag 21 december 2015 @ 07:13:08 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158401391
Jullie dilemma is heel herkenbaar, Acabella. Wij zijn niet meer de jongste en zoon is al 4. Toch houdt dat me niet tegen om te proberen voor een tweede. Ik ken genoeg stellen met kinderen met zo'n verschil. Zelf scheel ik ook 5,5 en 7,5 jaar met broer en zus en wat ben ik blij dat ze er zijn. Dit is geen pleidooi voor het een of het ander en ik hoef ook geen 'discussie' over ideale leeftijd danwel leeftijdverschil want soms loopt het zoals het loopt. Ik hoop dat je toch snel zwanger wordt, maar mooi dat je er zo in staat. Zelf ben ik nog niet zover dat ik een einddatum heb gesteld, maar ik kan soms wel denken, mocht het niet lukken dan vind ik dat weliswaar heel erg, maar ik ga daar niet stuk aan. Want ik heb al een mooi gezin :)
pi_158412812
Welke zorgverzekering hebben jullie eigenlijk? :@
:)
  maandag 21 december 2015 @ 17:36:02 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158414482
Fbto. Die hebben een modulair systeem. Je kunt pakketjes met vergoedingen asn en uit zetten (niet onbeperkt). Mocht ik komend jaar zwanger worden, dan zet ik de module 'gezin' tegen het einde aan. De module is wel gestript. In 2011 kreeg ik nog de prenatale screenings vergoed. Nu niet. Maar ik had wel een flinke tegemoetkoming in kraamzorg. Dat was fijn toen ik extra nog bleek te hebben. Ik ben er wel tevreden over.

Ik vraag me af of de verzekeringen van volgend jaar ook de nieuwste prenatale diagnostische onderzoeken vergoeden, zoals NIPT. Eigenlijk naar aanleiding van jouw vraag plus wat ik zelf aan t typen ben :) Als er een verzekering is die dat (deels) denkt, ga ik wel switchen want ik ga alle tests laten doen die kunnen.
pi_158415313
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Gedaan. :Y)

Aan de rest: laat het weten als je in of juist uit de OP wil, je NOD wil updaten, etc.
Mijn NOD mag naar 25 december.. Post niet veel mee, want nog steeds in niemandsland. 14 januari hopen we een plan van aanpak te krijgen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_158415705
En mijn nod mag naar 14 januari :)
pi_158416021
Nieuwe afspraak bij de gyn op 15 januari *O*
pi_158416135
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wil je al in de OP? :)
Hmm misschien later. Nu voelt t nog niet helemaal echt of zo. ;)
pi_158416222
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 17:36 schreef Aventura het volgende:
Fbto. Die hebben een modulair systeem. Je kunt pakketjes met vergoedingen asn en uit zetten (niet onbeperkt). Mocht ik komend jaar zwanger worden, dan zet ik de module 'gezin' tegen het einde aan. De module is wel gestript. In 2011 kreeg ik nog de prenatale screenings vergoed. Nu niet. Maar ik had wel een flinke tegemoetkoming in kraamzorg. Dat was fijn toen ik extra nog bleek te hebben. Ik ben er wel tevreden over.

Ik vraag me af of de verzekeringen van volgend jaar ook de nieuwste prenatale diagnostische onderzoeken vergoeden, zoals NIPT. Eigenlijk naar aanleiding van jouw vraag plus wat ik zelf aan t typen ben :) Als er een verzekering is die dat (deels) denkt, ga ik wel switchen want ik ga alle tests laten doen die kunnen.
Ik neig ook naar FBTO. Komt voor mij bij alle vergelijkingssites naar voren. Ik ga me eens inlezen over de NIPT, heb nog geen idee wat dat precies is.
pi_158416834
Dames, ik heb nog 5 clearblue ovulatietesten (2 houdbaar t/m januari en 3 t/m april 2016) en een clearblue digital zwangerschapstest (houdbaar tot oktober 2016).

Heeft iemand misschien interesse? Stuur me dan even een PM!
pi_158416855
Welkom Peacefull :W

Jammer Twink, maar volgens mij verwachte je er nog niet veel van.

Wat fijn Hilzillah *O* Ik hoop dat je dit keer een meegaande gyn treft!
pi_158416875
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:46 schreef Hilzillah het volgende:
Nieuwe afspraak bij de gyn op 15 januari *O*
Hey goed nieuws! Dan ben je ook echt een jaar verder toch? Kunnen ze je in elk geval daarom niet meer wegsturen..

Ben je wel afgevallen inmiddels... :+
S. 2014
J. 2016
pi_158416930
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:33 schreef Soof-87 het volgende:
Welke zorgverzekering hebben jullie eigenlijk? :@
FBTO, vond idd de gezinsmodule heel fijn. Aangezet toen ik zwanger bleek en ik heb zo goed als niets zelf betaald voor de kraamzorg en ziekenhuisbezoeken en opnames.
S. 2014
J. 2016
pi_158416971
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
oh en waar k voor kwam... kwak gaan jullie voor een tweede of lees ik ie post verkeerd?
Ik post niet mee nu, maar ik zit eigenlijk op t wachtbankje in ronde 1 O+
Kwak
pi_158417056
Ik heb ook fbto vanwege bovenstaande reden en 500 euro fysiotherapie ^O^

Dag 34, ik begon al hoop te krijgen maar zag straks toch wat bloed in mijn inlegkruisje. Met afvegen dan weer niks.
pi_158417918
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik post niet mee nu, maar ik zit eigenlijk op t wachtbankje in ronde 1 O+
Ooh <3 Wat fijn, wat spannend!
Ik plof naast je neer. Ronde twee met echte kans :)

Fijn Hillz! Jammer, maar fijn zeg maar.
  maandag 21 december 2015 @ 19:52:43 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158418118
Hilzillah, het vooruitzicht dat er iets gaat gebeuren, fijn voor je!
Ik zit toch wel in spanning, stiekem. Het is namelijk 'al' cyclusdag 25 (vorige 2 waren 24 dg) en ik zie nog geen bloed. Gister was mijn temperatuur gedipt tot aan mijn pre-ovulatietemperaturen. Vanmorgen echter, piekte de temp hoger dan ooit. Heb al een paar dagen ontwikze buikpijn met felle steken. Ik weet niet wat ik moet denken.
pi_158419312
Hilz helemaal overheen gelezen, wat fijn dat je een afspraak hebt staan!

Aventura spannend.... Wil je al gaan testen of wacht je nog even?
  maandag 21 december 2015 @ 20:59:12 #32
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158420773
Qua zorgverzekering kan ik nog steeds Delta Lloyd aanraden. Ik betaal per 2016 ¤109,14 voor basis + start, afgesloten via Independer.
Ze vergoeden echt bijna alles rondom de zwangerschap en bevalling. EB kraamzorg, EB bevalling ziekenhuis, prenatale screening, lactatiekundige zorg, cursussen rondom de bevalling, geboorteTENS, kraampakket, echt heel veel dus. Zie http://www.deltalloyd.nl/(...)016_tcm48-155478.pdf
En je kan de aanvullende module aanzetten op het moment dat je zwanger bent via de meegroeiservice. http://www.deltalloyd.nl/(...)/meegroeiservice.jsp
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158421262
Room en kwak .. bijstand *O* *O* ... spannend dames!

Hillz fijn dat je afspraak staat!

Kom er net achter dat mijn vruchtbare dag op ... jawel ... 31 dec is. As if .... :')
  maandag 21 december 2015 @ 21:32:01 #34
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158422247
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Room en kwak .. bijstand *O* *O* ... spannend dames!

Hillz fijn dat je afspraak staat!

Kom er net achter dat mijn vruchtbare dag op ... jawel ... 31 dec is. As if .... :')
Knallend het nieuwe jaar in ;)
pi_158423527
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik post niet mee nu, maar ik zit eigenlijk op t wachtbankje in ronde 1 O+
*O*
pi_158423879
Wij zitten die avond/nacht bij vrienden. Dus ik heb mijn man net vast gewaarschuwd dat ie niet teveel moet drinken omdat we daarna dus nog aan de bak moeten :')

Ik zie het nog niet gebeuren :D
  maandag 21 december 2015 @ 22:16:21 #37
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158424432
Je hebt meer kans voor je eisprong, dus komt juist goed uit, lijkt me. Vanaf 6 dagen voor je eisprong, 3 is volgens mij ideaal. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158424464
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 01:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maken die pak m beet 6 maanden dan echt zo'n verschil?
Hoe bedoel je? :@
  maandag 21 december 2015 @ 22:17:50 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_158424491
Ik wil net zeggen, je hebt meestal zes vruchtbare dagen. Als je ei de 31e springt moet je vanaf kerst aan de bak :Y)
disclaimer
pi_158424503
Aventura ik had ook buikpijn een week na mijn ei. Als of ik ongesteld ging worden en ook al heel snel bandenpijn bij opstaan of hoesten ofzo. Ik duim voor je ^O^

Hilz eindelijk een afspraak. Hoop dat ze nu echt plannen gaan maken voor hoe nu verder! Je hebt lang zat gewacht :*
pi_158424580
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 07:13 schreef Aventura het volgende:
Jullie dilemma is heel herkenbaar, Acabella. Wij zijn niet meer de jongste en zoon is al 4. Toch houdt dat me niet tegen om te proberen voor een tweede. Ik ken genoeg stellen met kinderen met zo'n verschil. Zelf scheel ik ook 5,5 en 7,5 jaar met broer en zus en wat ben ik blij dat ze er zijn. Dit is geen pleidooi voor het een of het ander en ik hoef ook geen 'discussie' over ideale leeftijd danwel leeftijdverschil want soms loopt het zoals het loopt. Ik hoop dat je toch snel zwanger wordt, maar mooi dat je er zo in staat. Zelf ben ik nog niet zover dat ik een einddatum heb gesteld, maar ik kan soms wel denken, mocht het niet lukken dan vind ik dat weliswaar heel erg, maar ik ga daar niet stuk aan. Want ik heb al een mooi gezin :)
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik scheel ruim 10 jaar met mijn broertje en ik vond dat zelf altijd niet leuk, maar mijn zoon is natuurlijk niet hetzelfde als mij, dus daar hou ik niet teveel aan vast.

En idd, soms loopt het anders dan je zelf wilt. Ik had het liefst 4 jaar ertussen gehad, maar mijn man had nog 4 jaar langer nodig emotioneel gezien :+
pi_158425146
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:19 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik scheel ruim 10 jaar met mijn broertje en ik vond dat zelf altijd niet leuk, maar mijn zoon is natuurlijk niet hetzelfde als mij, dus daar hou ik niet teveel aan vast.

En idd, soms loopt het anders dan je zelf wilt. Ik had het liefst 4 jaar ertussen gehad, maar mijn man had nog 4 jaar langer nodig emotioneel gezien :+
Ik heb het hier vaker gezegd, maar broertje en ik schelen ook 9 jaar. Ik ben nu 23. Ik heb dat altijd, maar ook echt altijd als super leuk ervaren. Broertje ook, die mist mij en andere broer ontzettend nu we het huis uit zijn. Das ook het enige nadeel. En hij begreep niet altijd waarom wij wel een ipad konden kopen en hij niet. Wij werkten natuurlijk al. Verder zo veel leuke dingen samen gedaan die je nooit zou kunnen doen als dat leeftijdsverschil er niet was. Hij bij mij logeren, samen naar de bioscoop... Ik had het nooit willen missen en ik weet zeker mijn broertje ook niet. Want hij werd en wordt zo vreselijk verwend door ons :P
  maandag 21 december 2015 @ 22:38:36 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158425378
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:19 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik scheel ruim 10 jaar met mijn broertje en ik vond dat zelf altijd niet leuk, maar mijn zoon is natuurlijk niet hetzelfde als mij, dus daar hou ik niet teveel aan vast.

En idd, soms loopt het anders dan je zelf wilt. Ik had het liefst 4 jaar ertussen gehad, maar mijn man had nog 4 jaar langer nodig emotioneel gezien :+
Ik ben 37. Ik wil al 3 jaar. Het is geen ideale leeftijd, maar ik kan de tijd niet terugdraaien :)
pi_158425519
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :@
Zoals ik het lees, houden jullie vast aan het jaar wat jullie jezelf gegeven hebben, waarvan dan 6 maanden met medische ondersteuning ipv de mogelijke 12... is het echt een groot probleem als jullie jezelf 1.5 jaar de tijd geven waarvan dan 12 met medische ondersteuning?
S. 2014
J. 2016
pi_158425934
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:33 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik heb het hier vaker gezegd, maar broertje en ik schelen ook 9 jaar. Ik ben nu 23. Ik heb dat altijd, maar ook echt altijd als super leuk ervaren. Broertje ook, die mist mij en andere broer ontzettend nu we het huis uit zijn. Das ook het enige nadeel. En hij begreep niet altijd waarom wij wel een ipad konden kopen en hij niet. Wij werkten natuurlijk al. Verder zo veel leuke dingen samen gedaan die je nooit zou kunnen doen als dat leeftijdsverschil er niet was. Hij bij mij logeren, samen naar de bioscoop... Ik had het nooit willen missen en ik weet zeker mijn broertje ook niet. Want hij werd en wordt zo vreselijk verwend door ons :P
Daarom, iedereen heeft andere ervaringen, dus ik laat mijn eigen ervaring daarin ook niet leiden gelukkig. Ik vind het wel fijn dat we nu qua leeftijd meer in dezelfde categorie zitten zeg maar :D
pi_158425988
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben 37. Ik wil al 3 jaar. Het is geen ideale leeftijd, maar ik kan de tijd niet terugdraaien :)
Dat kun je zeker niet helaas. Ik ben 33 en mijn man is 34, wij zijn op een leeftijd waar velen pas bij met de eerste beginnen :D
pi_158426155
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zoals ik het lees, houden jullie vast aan het jaar wat jullie jezelf gegeven hebben, waarvan dan 6 maanden met medische ondersteuning ipv de mogelijke 12... is het echt een groot probleem als jullie jezelf 1.5 jaar de tijd geven waarvan dan 12 met medische ondersteuning?
Oh nee zo bedoelde ik het niet. We zouden in dat jaar zonder medische ondersteuning 6 kansen hebben om zwanger te worden, omdat mijn cyclussen ongeveer 60 dagen duren. Met medische ondersteuning kunnen dat 12 kansen worden in datzelfde jaar. En een probleem weet ik niet, we zeggen nu een jaar, maar je weet uiteraard niet wat je aan het einde van het jaar doet als het dan nog niet raak is. Maar ik vind het wel fijn om nu een duidelijke "einddatum" te hebben. We hebben zelf zoiets van: als het lukt, geweldig! Lukt het niet, jammer maar dan hebben we er vrede mee.
pi_158426841
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Oh nee zo bedoelde ik het niet. We zouden in dat jaar zonder medische ondersteuning 6 kansen hebben om zwanger te worden, omdat mijn cyclussen ongeveer 60 dagen duren. Met medische ondersteuning kunnen dat 12 kansen worden in datzelfde jaar. En een probleem weet ik niet, we zeggen nu een jaar, maar je weet uiteraard niet wat je aan het einde van het jaar doet als het dan nog niet raak is. Maar ik vind het wel fijn om nu een duidelijke "einddatum" te hebben. We hebben zelf zoiets van: als het lukt, geweldig! Lukt het niet, jammer maar dan hebben we er vrede mee.
Oooh zo, sorry had het gedeelte over jouw lange cyclus gemist.
Ik hoop dat het snel raak is. :)
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 21 december 2015 @ 23:28:41 #49
269689 crew  Viv
pi_158427246
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik post niet mee nu, maar ik zit eigenlijk op t wachtbankje in ronde 1 O+
Oh tof! Vorige maand zag jouw wacht-perspectief er nog heel anders uit toch? *O*

Over zorgverzekeringen: bluh, dat moet ik ook nog uitzoeken voor komend jaar. }:|
pi_158427365
Welkom Kwakz0r en Roomsnoes!
pi_158432781
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh tof! Vorige maand zag jouw wacht-perspectief er nog heel anders uit toch? *O*

Over zorgverzekeringen: bluh, dat moet ik ook nog uitzoeken voor komend jaar. }:|
Mja weet je, ik wilde eerst wachten tot ik (heel veel) afgevallen ben, maar denk daar na een gesprek met vriend en de bedrijfsarts of all people wel een beetje anders over.

Voor ik zoveel afgevallen ben dat ik zonder alarmprotocollen zwanger kan zijn zijn we een paar jaar (volgens mij) of een maagverkleining (volgens de artsen) verder, en na dat laatste is zwanger zijn veel gecompliceerder. Op papier ben ik nu een ramp, maar ik ben in dezelfde lichamelijke staat al een keer succesvol en behoorlijk gezond zwanger geweest. Sterker nog, het is de enige periode geweest waarin ik flink afviel :')

De wens was zo sterk :@, en in deze regio zijn de protocollen bij obesitas een stukje vriendelijker...we weten niet of t weer zo snel gaat (en ondertussen blijf ik bezig met beter eten)... Het werkte in elk geval niet om mezelf steeds te straffen met nog langer wachten als ik weer een maand niet afgevallen was...

Nou ja, dat dus. :@.
Kwak
pi_158432815
Ah dat klinkt best wel logisch idd kwak :Y leuk toch!
pi_158432994
Leuk Kwak :) Je verhaal klinkt heel begrijpelijk hoor.

Hilz, wat goed, een afspraak!! *O*

Ik ga komende maand beginnen met ovulatietesten, ben het wachten nu al weer zat :@ Maar zo gek is het niet als vriend 2 van de 4 afgelopen cycli niet in't land was op het juiste moment :')

M'n cyclus is zoveel korter geworden sinds zwangerschap 1 dat het nu wel zin heeft om ovulatietesten te gebruiken :) Bij 30/40/50/++++ de vorige keer heb ik het wel geprobeerd maar nooit iets gevonden, ik gaf het al op voordat er uberhaupt iets gebeurde :{ Wat is het juiste moment van de dag om te testen, ochtend?
pi_158433305
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk Kwak :) Je verhaal klinkt heel begrijpelijk hoor.

Hilz, wat goed, een afspraak!! *O*

Ik ga komende maand beginnen met ovulatietesten, ben het wachten nu al weer zat :@ Maar zo gek is het niet als vriend 2 van de 4 afgelopen cycli niet in't land was op het juiste moment :')

M'n cyclus is zoveel korter geworden sinds zwangerschap 1 dat het nu wel zin heeft om ovulatietesten te gebruiken :) Bij 30/40/50/++++ de vorige keer heb ik het wel geprobeerd maar nooit iets gevonden, ik gaf het al op voordat er uberhaupt iets gebeurde :{ Wat is het juiste moment van de dag om te testen, ochtend?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158433355
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158433378
Jaaaaaaaaaaaaaaa! *O* *O* *O*
pi_158433477
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158433573
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef Crumpette het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158434115
Welkom oude nieuwe aanwas ;) :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:52:54 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158435723
Gefeliciteerd!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel gegaan of niet?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158436024
Welkom Peacefull!

Welkom terug Saraah!

En Room en Kwak op het wachtbankje. Blijven jullie gezellig meeposten? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat Hilz een afspraak heeft bij de gyn. Beetje dubbel gevoel lijkt me, het liefste wil je natuurlijk niet heen hoeven, maar aan de andere kant is het wel fijn dat er nu hopelijk wat gedaan gaat worden.

Spannend bij Aventura! Is er al meer duidelijkheid?

Fazz, ik las dat je de ovulatietesten het beste kan gebruiken rond het middaguur.

Hier vallen mijn vruchtbare dagen in het kerstweekend. Dan logeren we bij familie en slapen we met peuter in 1 bed :D -O- Dat wordt 'm niet.
pi_158437395
Wat heerlijk Kwak O+ leuk! *O*

En waaaaaaaaaaaaat!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_158437643
Ha kwak, zwanger zijn was bij jou een manier om af te vallen toch? ;) Fijn dat je er nu voor kunt gaan. Ik hoop dat de gynaecologen prettiger met je toekomstige zwangerschap omgaan nu hebt aangetoond dat je lichaam best goed is in leuke kindjes maken :)

Mijn cyclus is weer veel te lang :( het frustreert me enorm, zo'n onvoorspelbaar lichaam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158438096
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158438337
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:10 schreef Savvy. het volgende:


Hier vallen mijn vruchtbare dagen in het kerstweekend. Dan logeren we bij familie en slapen we met peuter in 1 bed :D -O- Dat wordt 'm niet.
Ahhh joh weer een andere invulling van 'spannende en creatieve' seks :+ :D
pi_158438667
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:12 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ahhh joh weer een andere invulling van 'spannende en creatieve' seks :+ :D
Whehe ja, die hebben we nog nooit geprobeerd, misschien is het wel wat :+
pi_158439538
Gefeliciteerd!!!!
:)
pi_158439896
Ik weet niet of ik actief mee kom posten. Ik heb niet zoveel meer te vertellen dan. Dat we er op een rustig tempo voor gaan, en dat ik hoop sat het nu niet weer een jaar duurt. Eerder postte ik wel maar ik merkte dat als ik een kwaaltje neerkwakte hier, en iedereen dan heel enthusiast "omg je weet nooit je zou wel zwanger kunnen zijn hoor!", ik daar veel meer hoop uithaalde dan dat ik zelf had. En dan dus meer teleurgesteld was als t weer niet lukte.
Dus ik lees en leef met jullie mee maar seks in stilte :P
pi_158440157
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ha kwak, zwanger zijn was bij jou een manier om af te vallen toch? ;) Fijn dat je er nu voor kunt gaan. Ik hoop dat de gynaecologen prettiger met je toekomstige zwangerschap omgaan nu hebt aangetoond dat je lichaam best goed is in leuke kindjes maken :)

Mijn cyclus is weer veel te lang :( het frustreert me enorm, zo'n onvoorspelbaar lichaam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de hoeveelste dag zit je nu? En de cyclussen daarvoor?

Vervelend is het he... :*
:)
pi_158440215
58, 52, 70, 32 en nu rond de 40. Ik had gehoopt dat de vorige cyclus zich zou herhalen maar helaas.
pi_158440257
op welke dag zit jij nu, Soof?
pi_158440490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef BobbyMcGee het volgende:
58, 52, 70, 32 en nu rond de 40. Ik had gehoopt dat de vorige cyclus zich zou herhalen maar helaas.
Jeetje wat irritant. Ik zit in precies hetzelfde schuitje :{
54 - 50 - 68 - ...

Zit nu op CD 26 en dus ook begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat ik onder de 68 dagen blijf en stiekem hoop ik onder de 50 dagen te blijven en dat het nu echt de goede kant op gaat.

Bij jou is het ook vervelend zeg. Hoop dat de menstruatie (of iets anders :+ ) snel aanbreekt. Volgens mij had ik dit al eerder gevraagd maar.. deed je nou wel of niet aan ovulatietesten? :)
:)
pi_158441349
Als je over de duivel spreekt.. Deed net een ovutestje en volgens mij is 'ie positief :')

:{ :o :{
:)
pi_158442156
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:? :o
:)
pi_158442423
Ik ben niet echt bekend met de werking van ovulatietesten en ik zie je foto niet
Dat ie positief is. .. betekent dat dan dat je als de brandweer moet gaan batsen of dat je zwanger bent?
pi_158442554
Dat betekent dat na zo test de eisprong binnen 24 - 36 uur volgt.
Jammer dat je de foto niet kan zien :o Ben ook niet zo bekend met foto's plaatsen :+
:)
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:46:40 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158442727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:38 schreef Soof-87 het volgende:
Dat betekent dat na zo test de eisprong binnen 24 - 36 uur volgt.
Jammer dat je de foto niet kan zien :o Ben ook niet zo bekend met foto's plaatsen :+
je eisprong komt eraan. Ik denk wel dat de tweede streep nog donkerder zou kunnen zijn! Nu 'moet' je binnen nu en 24, uiterlijk 48 uur batsen.
Edit: ow duh, dat weet je zelf ook
:P
pi_158442859
:+

Wanneer is het dan handig dat ik weer test? Vanavond?
:)
pi_158443749
Nou Soof zet hem op he :D *spierbalsmiley insert*
pi_158444810
:P
:)
pi_158446481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:05 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Jeetje wat irritant. Ik zit in precies hetzelfde schuitje :{
54 - 50 - 68 - ...

Zit nu op CD 26 en dus ook begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat ik onder de 68 dagen blijf en stiekem hoop ik onder de 50 dagen te blijven en dat het nu echt de goede kant op gaat.

Bij jou is het ook vervelend zeg. Hoop dat de menstruatie (of iets anders :+ ) snel aanbreekt. Volgens mij had ik dit al eerder gevraagd maar.. deed je nou wel of niet aan ovulatietesten? :)
Ja, ik doe wel aan ovulatietesten, maar ik ben gestopt toen ik dacht dat ik een positieve ovulatietest had gespot. Ik had gehoopt dat netjes 14 dagen daarna mijn menstruatie zou komen, maar helaas. Ik temperatuur ook en mijn temperatuur schommelt alle kanten op, ik kan daar helemaal niets van maken. De ovulatietesten geven ook geen duidelijke streepjes, maar van de eerste cyclus waarbij ik ovulatietesten had gebruikt heb ik wat foto's in dit topic gepost en men dacht dat er bij een licht, maar iets donkerder streepje dan de rest, toch een eisprong had gehad. Er zijn er meer hier waarbij ovulatietesten nooit een goed duidelijke streep geven, ook al is er wel een eisprong.

Ik kan je foto niet zien. Kan het niet zijn dat je een late ovulatie hebt, en daardoor dus ook een lange cyclus hebt? Veel batsen nu dan!
pi_158446598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ja, ik doe wel aan ovulatietesten, maar ik ben gestopt toen ik dacht dat ik een positieve ovulatietest had gespot. Ik had gehoopt dat netjes 14 dagen daarna mijn menstruatie zou komen, maar helaas. Ik temperatuur ook en mijn temperatuur schommelt alle kanten op, ik kan daar helemaal niets van maken. De ovulatietesten geven ook geen duidelijke streepjes, maar van de eerste cyclus waarbij ik ovulatietesten had gebruikt heb ik wat foto's in dit topic gepost en men dacht dat er bij een licht, maar iets donkerder streepje dan de rest, toch een eisprong had gehad. Er zijn er meer hier waarbij ovulatietesten nooit een goed duidelijke streep geven, ook al is er wel een eisprong.

Ik kan je foto niet zien. Kan het niet zijn dat je een late ovulatie hebt, en daardoor dus ook een lange cyclus hebt? Veel batsen nu dan!
Mijn foto zit onder een spoiler ;)

Ik heb nog geen regelmatige cyclus, dus kan daar nog niks van zeggen. Ik hoop iig dat ik snel een eisprong heb en dat ik over 2 weken ongesteld ben. Dat zou iig al fijn zijn. :)
:)
pi_158446893
Poging 2:

:)
pi_158447172
Duidelijk donkerder ja! Zijn de rest van de maand je testen ook zoals die bovenste? Dan zou ik denken dat je een eisprong hebt nu. Het bed in duiken kan geen kwaad in elk geval ;)
pi_158447247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef BobbyMcGee het volgende:
Duidelijk donkerder ja! Zijn de rest van de maand je testen ook zoals die bovenste? Dan zou ik denken dat je een eisprong hebt nu. Het bed in duiken kan geen kwaad in elk geval ;)
Ja altijd een heel licht streepje geweest.. en die bovenste testjes werden iets donkerder en vandaag had ik dus de laatste die echt donker is.

Zal nog wel even doortesten voor de zekerheid. En 't gezellig maken ;)
:)
pi_158451048
Tof Kwak dat jullie weer begonnen zijn! En Roomsnoes ook! Toch een aantal die wat maanden voor mij uitgerekend waren die hier nu weer zitten, leuk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158460554
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met een slag om de arm ivm eerdere vals positieve test, maar ik piste net op dit idiote tijdstip 2 streepjes! Hopelijk slaap ik zo nog ff, doe ik over een aantal uur nog een test en koop ik vanmiddag ff in de winkel 1 voor de zekerheid *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Nazil op 23-12-2015 21:00:37 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 07:37:43 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158460889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 05:02 schreef Nazil het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met een slag om de arm ivm eerdere vals positieve test, maar ik piste net op dit idiote tijdstip 2 streepjes! Hopelijk slaap ik zo nog ff, doe ik over een aantal uur nog een test en koop ik vanmiddag ff in de winkel 1 voor de zekerheid *O*
!! Van harte!!
pi_158460912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 05:02 schreef Nazil het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met een slag om de arm ivm eerdere vals positieve test, maar ik piste net op dit idiote tijdstip 2 streepjes! Hopelijk slaap ik zo nog ff, doe ik over een aantal uur nog een test en koop ik vanmiddag ff in de winkel 1 voor de zekerheid *O*
Gefeliciteerd! *O*
pi_158460955
Ooooeeeh Nazil! *O*
pi_158461363
Dank jullie O+
Tweede ebay test ook hartstikke positief. Straks maar eens naar de Action voor de zekerheid want na de vorige keer vertrouw ik ze niet meer voor 100%, al geloof ik wel dat ze kloppen. Vorige keer 'voelde' het alsof het niet zo was, nu had ik de hele week al wel een vermoeden.

En van slapen is natuurlijk niks meer gekomen, dat snappen jullie ook }:|
pi_158461372
Gefeliciteerd Nazil! *O*
pi_158461409
Streepjes!!!! Gefeliciteerd Nazil! *O*

Showen!
pi_158461420
Jaaaa Nazil!! *O*
pi_158461456
Gefeliciteerd nazil *O*
pi_158461491
Pech, plaatje weg :+

bovenste van vannacht, onderste van net

[ Bericht 38% gewijzigd door Nazil op 23-12-2015 20:59:59 ]
pi_158461637
Nou, dat is duidelijk :D van harte Nazil!!
  woensdag 23 december 2015 @ 09:06:27 #98
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158461679
Gefeliciteerd Nazil ! *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Mariposas op 23-12-2015 10:53:30 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158462036
*O* Mooie strepen Nazil!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soof, die ziet er positief uit! Ik heb/had zelf altijd twee dagen achter elkaar een positieve waarbij dan de tweede dag de test streep vaak zelfs nog feller was dan de controle streep. Je kunt nog doortesten tot de test weer licht/wit is :) Ik kon mijn eisprong altijd voelen, doorgaans een dag na de tweede positieve test, maar de laatste keer kwam ie een uur na de tweede positieve ovulatietest! Je ei is na de sprong nog zo'n 24 uur ontvankelijk. Zet hem op :)
pi_158462064
Nazil, gefeliciteerd *O*
pi_158462306
Nazil van harte gefeliciteerd!!

En de persoon onder de spoiler ook!! Nog zo'n leukerd er bij.
(Zit mobiel en kan de smileys en spoilers niet vinden, sorry :))
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 10:48:29 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158463319
Nazil dat kan niet missen :D gefeliciteerd meis! *O* O+ :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158463396
Gefeliciteerd Nazil! *O*
pi_158463552
Ik heb actiontesten gehaald en daar ga ik straks nog een keer mee testen omdat ik die ebay dingen gewoon echt niet 100% meer vertrouw, mocht die positief zijn is het voor mij pas 'echt' voor zover dat kan.

Ik maakte straks vriend wakker: 'ik denk dat ik zwanger ben' 'huh wattan' :') volgens mij was meneer nog niet helemaal wakker. Daarna wel een grote glimlach.
pi_158463579
Nou nazil... als die niet klopt vreet ik ze op!. :+ Had hier 2 jaar geleden dezelfde en dat resultaat zit nu de hond met ontbijtkoek te bekogelen...
S. 2014
J. 2016
pi_158463643
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou nazil... als die niet klopt vreet ik ze op!. :+ Had hier 2 jaar geleden dezelfde en dat resultaat zit nu de hond met ontbijtkoek te bekogelen...
Ja ik zou het apart vinden als die negatief is maar ja. Zekerheid enzo.
pi_158463661
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja ik zou het apart vinden als die negatief is maar ja. Zekerheid enzo.
Snap ik! Ik heb daarna nog kv gehaald en cb digital... :P

Maarruh gefeliciteerd! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_158463813
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Snap ik! Ik heb daarna nog kv gehaald en cb digital... :P

Maarruh gefeliciteerd! *O*
Dat zie ik mijzelf ook nog wel doen ja :+ Dank jullie wel allemaal!
pi_158463885
Nazil gefelicitaart *O* *O*
pi_158463955
Nou die van de action kan niet positiever *O*
pi_158464074
Wiehoe!! *O*

PS en jij ook wiehoe spoilervrouw! *O*
  woensdag 23 december 2015 @ 11:35:31 #113
409579 LuDann
All the way
pi_158464257
Gefeliciteerd Nazil! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158464371
Gefeliciteerd nazil! *O*
pi_158465381
Gefeliciteerd voor beide streepjesplassers O+

Mijn NOD is 25-12. Ik knijp'm nu al. Ik wil zo graag dat het deze keer raak is. Deze maand hebben we echt alles volgens het boekje gedaan (gebatst met telkens een dag pauze ertussen, kussen onder mn heupen, bekken na het batsen omhoog houden,...). Mijn borsten doen nog steeds echt pijn, wat ze normaal nooit doen en het voelt alsof die huid ook iets strakker zit. Ik kon vanochtend echt niet meer wachten, maar die test was hartstikke omowit. Dus ik ga toch maar weer heel braaf een paar dagen wachten.... En ik ben zo ongeduldig :6
pi_158466434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Mamiemoe het volgende:
Gefeliciteerd voor beide streepjesplassers O+

Mijn NOD is 25-12. Ik knijp'm nu al. Ik wil zo graag dat het deze keer raak is. Deze maand hebben we echt alles volgens het boekje gedaan (gebatst met telkens een dag pauze ertussen, kussen onder mn heupen, bekken na het batsen omhoog houden,...). Mijn borsten doen nog steeds echt pijn, wat ze normaal nooit doen en het voelt alsof die huid ook iets strakker zit. Ik kon vanochtend echt niet meer wachten, maar die test was hartstikke omowit. Dus ik ga toch maar weer heel braaf een paar dagen wachten.... En ik ben zo ongeduldig :6
Wat jammer van de witte test -O- hopelijk over een paar dagen beter nieuws!
pi_158466658
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Nazil het volgende:

[..]

Wat jammer van de witte test -O- hopelijk over een paar dagen beter nieuws!
Thanks :* We gaan het merken. Het zou gewoon zo leuk zijn om dit jaar nog zwanger te mogen afsluiten O+
pi_158470079
Gefeliciteerd Nazil! *O* *O* Wat een mooie testen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158470130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 05:02 schreef Nazil het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met een slag om de arm ivm eerdere vals positieve test, maar ik piste net op dit idiote tijdstip 2 streepjes! Hopelijk slaap ik zo nog ff, doe ik over een aantal uur nog een test en koop ik vanmiddag ff in de winkel 1 voor de zekerheid *O*
Jeej O+ Mooi kerstcadeautje :D
:)
pi_158470165
Hier komen de vruchtbare dagen eraan als het goed is. Ik zit nu op dag 33 en ik zou zondag mn eisprong moeten hebben. Alleen heb ik sinds vandaag echt heel veel afscheiding, dus misschien is mn ei wel eerder? Zou wel fijn zijn in ieder geval!
pi_158470205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef elamanilo het volgende:
*O* Mooie strepen Nazil!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soof, die ziet er positief uit! Ik heb/had zelf altijd twee dagen achter elkaar een positieve waarbij dan de tweede dag de test streep vaak zelfs nog feller was dan de controle streep. Je kunt nog doortesten tot de test weer licht/wit is :) Ik kon mijn eisprong altijd voelen, doorgaans een dag na de tweede positieve test, maar de laatste keer kwam ie een uur na de tweede positieve ovulatietest! Je ei is na de sprong nog zo'n 24 uur ontvankelijk. Zet hem op :)
Ben benieuwd :) Ik ga zo weer testen.. Ik vond alleen de controlestreep nog zo licht als ik het vergelijk met de anderen. Ik blijf gewoon doortesten. Dan maar ongeveer 14 testen gebruiken tot aan m'n menstruatie.. :P

En dames nog meer kerstcadeautjes graag!! *O*
:)
pi_158470227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:49 schreef AcaBella het volgende:
Hier komen de vruchtbare dagen eraan als het goed is. Ik zit nu op dag 33 en ik zou zondag mn eisprong moeten hebben. Alleen heb ik sinds vandaag echt heel veel afscheiding, dus misschien is mn ei wel eerder? Zou wel fijn zijn in ieder geval!
Is het een beetje slijmachtig? :) Dat kan een teken zijn van een naderende eisprong.
:)
pi_158470320
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:52 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Is het een beetje slijmachtig? :) Dat kan een teken zijn van een naderende eisprong.
Geen idee eigenlijk, het is gewoon echt veel meer en ik dacht vorige cyclus dat ook te herkennen rond de eisprong. En nu heb ik natuurlijk geen ovulatietesten meer _O-
pi_158470444
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:57 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het is gewoon echt veel meer en ik dacht vorige cyclus dat ook te herkennen rond de eisprong. En nu heb ik natuurlijk geen ovulatietesten meer _O-
Zul je net zien :+

Niet de moeite waard om ze te halen? Of denk je dat je binnen een week wel een eisprong hebt? Dan zou ik het laten en het extra gezellig maken deze week :P
:)
pi_158470494
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:03 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Zul je net zien :+

Niet de moeite waard om ze te halen? Of denk je dat je binnen een week wel een eisprong hebt? Dan zou ik het laten en het extra gezellig maken deze week :P
Nee, ik denk dat ik het gewoon zo laat, we zijn al druk bezig om het gezellig te maken ;)
pi_158470587
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:05 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik het gewoon zo laat, we zijn al druk bezig om het gezellig te maken ;)
Prima toch :) :Y
:)
pi_158470886
We hebben ook besloten het al direct met kerst aan directe familie te melden.. Met oud en nieuw zijn we bij vrienden en daar ga ik niet onder alcohol uitkomen zonder dat ze het te weten krijgen (die wisten van ons proberen af). En ik wil dat familie het eerst weet. Aan de ene kant vind ik het heel erg voorbarig, we hebben geen idee of het goed zit e.d. En het is zo vreselijk vroeg... Maar ik kan het toch niet lang voor mijn moeder verborgen houden :+
pi_158471120
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:22 schreef Nazil het volgende:
We hebben ook besloten het al direct met kerst aan directe familie te melden.. Met oud en nieuw zijn we bij vrienden en daar ga ik niet onder alcohol uitkomen zonder dat ze het te weten krijgen (die wisten van ons proberen af). En ik wil dat familie het eerst weet. Aan de ene kant vind ik het heel erg voorbarig, we hebben geen idee of het goed zit e.d. En het is zo vreselijk vroeg... Maar ik kan het toch niet lang voor mijn moeder verborgen houden :+
Kan me dat zo goed voorstellen! :Y
Heb je al een eerste echo gepland? O+
:)
  woensdag 23 december 2015 @ 16:42:30 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158471374
Ja zo zou ik het ook doen nazil. Anders moet je zo moeilijk gaan doen.

Ik weet niet wie hier iets af weten van temperatuurkaartjes, maar die van mij zag er volgens mij heel hoopvol uit. Mijn luteale fase is nooit langer dan 12 dagen. Alleen de test was spierwit vanmorgen ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158471601
Het ziet/zag er idd hoopvol uit!

Voor de rest goed te pas? Bij een simpele verkoudheid kan het al schommelen.
:)
pi_158471729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Kan me dat zo goed voorstellen! :Y
Heb je al een eerste echo gepland? O+
Nee maandag ga ik bellen... Spannend! Vriend vindt het heel raar. Hij vindt het moeilijk om te geloven. Vind ik ook hoor, ook omdat ik eigenlijk nog niks merk. Ik kan mij voorstellen dat het voor hem nog gekker is. Hij moet maar vertrouwen op 3 testjes die toevallig twee streepjes geven. Ik had het al wel verwacht deze ronde, had gekker op gekeken als het niet zo was.
pi_158471758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Aventura het volgende:
Ja zo zou ik het ook doen nazil. Anders moet je zo moeilijk gaan doen.

Ik weet niet wie hier iets af weten van temperatuurkaartjes, maar die van mij zag er volgens mij heel hoopvol uit. Mijn luteale fase is nooit langer dan 12 dagen. Alleen de test was spierwit vanmorgen ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er goed uit, voor zover ik het kan zien (geen verstand van). Ik hoop dat de test de volgende keer wel goed uitslaat!
  woensdag 23 december 2015 @ 17:05:33 #133
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158471934
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef Soof-87 het volgende:
Het ziet/zag er idd hoopvol uit!

Voor de rest goed te pas? Bij een simpele verkoudheid kan het al schommelen.
ik voel me prima. Eigenlijk voel ik niks bijzonders. Oók geen aankomende menstruatie. Ik kan alleen maar wachten. Gelukkig heb ik weinig tijd om er aandacht aan te besteden. Morgen en overmorgen kerstdiners waarvan ik er een maak. De winkels zijn dicht, dus ik kan geen tests kopen. Dat is oke, geeft rust. Het zou wel heel gaaf zijn als het raak is, zo in mijn eerste normale cyclus sinds de miskraam. Ik durf niks te hopen nog.
pi_158472101
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:56 schreef Nazil het volgende:

[..]

Nee maandag ga ik bellen... Spannend! Vriend vindt het heel raar. Hij vindt het moeilijk om te geloven. Vind ik ook hoor, ook omdat ik eigenlijk nog niks merk. Ik kan mij voorstellen dat het voor hem nog gekker is. Hij moet maar vertrouwen op 3 testjes die toevallig twee streepjes geven. Ik had het al wel verwacht deze ronde, had gekker op gekeken als het niet zo was.
Leuk hoor :Y Waarom dacht je dan dat het deze keer raak zou zijn?

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik voel me prima. Eigenlijk voel ik niks bijzonders. Oók geen aankomende menstruatie. Ik kan alleen maar wachten. Gelukkig heb ik weinig tijd om er aandacht aan te besteden. Morgen en overmorgen kerstdiners waarvan ik er een maak. De winkels zijn dicht, dus ik kan geen tests kopen. Dat is oke, geeft rust. Het zou wel heel gaaf zijn als het raak is, zo in mijn eerste normale cyclus sinds de miskraam. Ik durf niks te hopen nog.
Gelukkig veel afleiding :) Blijft spannend...
:)
pi_158472270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Leuk hoor :Y Waarom dacht je dan dat het deze keer raak zou zijn?
Geen idee... Gewoon een gevoel. De vorige ronde toen ik de vals positieve test in handen had wist ik ergens dat het niet klopte, nu had ik al sinds dag 28 ofzo het gevoel dat het wel eens raak kon zijn. Totaal nergens op gebaseerd, nergens last van, geen symptomen, puur gevoel.
pi_158472318
Gefeliciteerd Nazil! *O*
pi_158472600
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ovutest van vandaag! :o
Excuses dat ik jullie met mijn ovutesten stalk, maar dit zijn de eerste positieve ovulatietesten in een half jaar.. :)
:)
pi_158473176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Soof-87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ovutest van vandaag! :o
Excuses dat ik jullie met mijn ovutesten stalk, maar dit zijn de eerste positieve ovulatietesten in een half jaar.. :)
Wauw, goed benutten dus :Y)
pi_158473336
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Aventura het volgende:
Ja zo zou ik het ook doen nazil. Anders moet je zo moeilijk gaan doen.

Ik weet niet wie hier iets af weten van temperatuurkaartjes, maar die van mij zag er volgens mij heel hoopvol uit. Mijn luteale fase is nooit langer dan 12 dagen. Alleen de test was spierwit vanmorgen ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt erg op een innestelingsdip op 7dpo, hopelijk over een paar dagen wel een positieve test!
pi_158473519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Aventura het volgende:
Ja zo zou ik het ook doen nazil. Anders moet je zo moeilijk gaan doen.

Ik weet niet wie hier iets af weten van temperatuurkaartjes, maar die van mij zag er volgens mij heel hoopvol uit. Mijn luteale fase is nooit langer dan 12 dagen. Alleen de test was spierwit vanmorgen ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, een vraagje nav jouw temperatuurgrafiek: meet jij nauwkeuriger dan op 0,1?
pi_158474018
Nazil gefeliciteerd *O* *O*
  woensdag 23 december 2015 @ 19:05:57 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158474681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:14 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

He, een vraagje nav jouw temperatuurgrafiek: meet jij nauwkeuriger dan op 0,1?
ja, ik heb een thermometer met 2 decimalen achter de komma.

Lot, ik moet me overal nog in verdiepen, net even gegoogled op 'innestelingsdip' en dat kan. Maar zo'n dip is geen garantie op, komt ook voor bij niet-zwangeren.

Nog een paar daagjes geduld.
pi_158474759
Ik had me zo voorgenomen om deze cyclus ook te gaan tempen. Vind het wel interessante materie.

Maar mijn jongste is momenteel flink ziek dus ik moet 's morgens heel abrupt mijn bed uit springen op de gekste tijden. Dus dat temperaturen schiet er een beetje bij in.

Hopelijk is het na 14 januari gewoon niet meer nodig :+ :X
pi_158475652
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Soof-87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ovutest van vandaag! :o
Excuses dat ik jullie met mijn ovutesten stalk, maar dit zijn de eerste positieve ovulatietesten in een half jaar.. :)
Jahoor, die is duidelijk! Spannend <3
pi_158475678
Gefeliciteerd Nazil *O*
pi_158477946
Soof, die is heel duidelijk hoor! Veel plezier *O* ;)
pi_158484823
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef Aventura het volgende:

[..]

ja, ik heb een thermometer met 2 decimalen achter de komma.
Sjonge, ik had graag twee maanden eerder geweten dat die bestaan ;) Waar heb je die gekocht?

En.. spannend! Ik hoop voor je dat het raak is, dat zo bijzonder zijn in deze eerste cyclus :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 24 december 2015 @ 00:31:55 #148
269689 crew  Viv
pi_158486592
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:18 schreef Nazil het volgende:
Nou die van de action kan niet positiever *O*
Woei! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Soof-87 het volgende:
Ovutest van vandaag! :o
Excuses dat ik jullie met mijn ovutesten stalk, maar dit zijn de eerste positieve ovulatietesten in een half jaar.. :)
Fijn zeg, succes! :)
pi_158495049
Mijn NOD is morgen maar ik voel vandaag al best wel krampen, dus ik gok dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld ga worden. Ik ga nog heel hard hopen en duimen maar ik kan me niet voorstellen dat het niet doorzet.
Volgens mijn appje ben ik straks rond mijn verjaardag vruchtbaar, dus hopelijk brengt dat geluk :) (mijn mams is bijna 26 jaar geleden ook op haar verjaardag zwanger geworden dus dat zou wel extra bijzonder zijn).
pi_158500014
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 december 2015 @ 18:00:32 #151
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158500063
OMG maaar omg maar???? je wilde toch altijd langer wachten tot rond de 4 jaar ofzo? :D *O*
Ik vind het leuk!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158500091
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaaaaat?! :o
E.
pi_158500096
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:00 schreef Moppert het volgende:
OMG maaar omg maar???? je wilde toch altijd langer wachten tot rond de 4 jaar ofzo? :D *O*
Ik vind het leuk!
Jaaaa dat was t verstandelijke plan :+ maar toen was daar mijn gevoel en dat van R.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 december 2015 @ 18:03:26 #154
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158500114
Ja dat is het ook gewoon he, als dat gevoel er eenmaal is dan is wegstoppen zo lastig :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158500160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:03 schreef Moppert het volgende:
Ja dat is het ook gewoon he, als dat gevoel er eenmaal is dan is wegstoppen zo lastig :Y
Kan best hoor :+
E.
  donderdag 24 december 2015 @ 18:10:00 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_158500250
Hehehehe GM. Ik had ingezet op november, dus het scheelt weinig :+
Succes!
disclaimer
pi_158500274
Hi :W Ik begrijp uit de dames voor me dat je al een kleintje hebt GM?
:)
pi_158500376
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:11 schreef Soof-87 het volgende:
Hi :W Ik begrijp uit de dames voor me dat je al een kleintje hebt GM?
Klopt, Ik heb een dochtertje van bijna 1.5 O+
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 24 december 2015 @ 18:16:01 #159
269689 crew  Viv
pi_158500379
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehehe GM. Ik had ingezet op november, dus het scheelt weinig :+
:D

Leuk GM, S als grote zus straks!
pi_158500390
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Klopt, Ik heb een dochtertje van bijna 1.5 O+
Ah leuk zeg! Spannend ook weer :Y
:)
pi_158500393
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehehe GM. Ik had ingezet op november, dus het scheelt weinig :+
Succes!
Vind het nog rete-eng, vooral het lichamelijke aspect maar al die zwangere in t dreumestopic maakte het rammelen alleen maar erger :P
S. 2014
J. 2016
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 19:46:35 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158502374
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yeah! *O* nog zo'n leukerd erbij O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158502446
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vind het nog rete-eng, vooral het lichamelijke aspect maar al die zwangere in t dreumestopic maakte het rammelen alleen maar erger :P
Steekt aan he :D
Succes :D ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 december 2015 @ 03:23:35 #164
269689 crew  Viv
pi_158513107
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:59 schreef Mariposas het volgende:
Qua zorgverzekering kan ik nog steeds Delta Lloyd aanraden. Ik betaal per 2016 ¤109,14 voor basis + start, afgesloten via Independer.
Ze vergoeden echt bijna alles rondom de zwangerschap en bevalling. EB kraamzorg, EB bevalling ziekenhuis, prenatale screening, lactatiekundige zorg, cursussen rondom de bevalling, geboorteTENS, kraampakket, echt heel veel dus. Zie http://www.deltalloyd.nl/(...)016_tcm48-155478.pdf
En je kan de aanvullende module aanzetten op het moment dat je zwanger bent via de meegroeiservice. http://www.deltalloyd.nl/(...)/meegroeiservice.jsp
Ik heb deze gekozen, bedankt voor de tip! *O*

Ik heb voor IZZ, FBTO, CZ, Univé en Delta Lloyd gekeken wat de jaarpremie is en wat er overblijft aan kosten rondom een zwangerschap na eventuele (gedeeltelijke) vergoeding van combinatietest à ¤165, poliklinische bevalling zonder medische indicatie à ¤330, 49 uur kraamzorg à ¤206 en lactatiekundige à ¤200.

Ik zou alleen goedkoper uit zijn bij FBTO, als ik niet zwanger zou worden tot oktober 2016 (omdat de combinatietest daar niet vergoed wordt). Statistisch gezien is de kans groter dat ik tegen die tijd wél zwanger ben. :Y)
pi_158513599
Pff net nog een test gedaan 'voor de zekerheid' omdat we het vanmiddag gaan vertellen. Geeft die stomme eBay test gewoon een tuurstreep... Hele vage test was dat, controle streep kwam pas heel laat een hij had een hele donkere streep over de hele test lopen. Nog een eBay test gedaan, iets lichter streepje dan ik mij van twee dagen geleden kan herinneren. Toen de laatste action test er tegenaan gegooid, die sprong er wel weer flink uit. Dus ik hoop maar dat de eBay testen k*t zijn en de action test te vertrouwen...
pi_158513610
Laat je niet gek maken door goedkope testen. :* ze zijn goedkoop met een reden. Gewoon op de action testen vertrouwen!
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:17:25 #167
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158520054
Uhhh die ebay tests en de action tests zijn beide el cheapo's :D
En sensitest is ook heel goedkoop en heeft ook prima testen (sommige zelfs dezelfde als de ebay tests)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158520245
Ow nazil snap dat je daar onzeker van wordt. Gelukkig was je action test wel goed.
Hopelijk ligt het gewoon aan die testen :*

Moppert ben jij zo maar hier of....??? O-)
pi_158520271
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 03:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik heb deze gekozen, bedankt voor de tip! *O*

Ik heb voor IZZ, FBTO, CZ, Univé en Delta Lloyd gekeken wat de jaarpremie is en wat er overblijft aan kosten rondom een zwangerschap na eventuele (gedeeltelijke) vergoeding van combinatietest à ¤165, poliklinische bevalling zonder medische indicatie à ¤330, 49 uur kraamzorg à ¤206 en lactatiekundige à ¤200.

Ik zou alleen goedkoper uit zijn bij FBTO, als ik niet zwanger zou worden tot oktober 2016 (omdat de combinatietest daar niet vergoed wordt). Statistisch gezien is de kans groter dat ik tegen die tijd wél zwanger ben. :Y)
Ik zit ook over die zorgverzekering na te denken. Via waar heb/ga je 'm afsluiten? :)
:)
pi_158520287
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 07:37 schreef Nazil het volgende:
Pff net nog een test gedaan 'voor de zekerheid' omdat we het vanmiddag gaan vertellen. Geeft die stomme eBay test gewoon een tuurstreep... Hele vage test was dat, controle streep kwam pas heel laat een hij had een hele donkere streep over de hele test lopen. Nog een eBay test gedaan, iets lichter streepje dan ik mij van twee dagen geleden kan herinneren. Toen de laatste action test er tegenaan gegooid, die sprong er wel weer flink uit. Dus ik hoop maar dat de eBay testen k*t zijn en de action test te vertrouwen...
Laat je niet gek maken en vertrouw op de Actiontest! :Y Veel plezier met vertellen!
:)
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:37:01 #171
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158520429
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef ikke_84 het volgende:

Moppert ben jij zo maar hier of....??? O-)
Ik lees altijd mee O+ ik ben niet aan het WOTS'en :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158520588
Ik dacht even dat je voor nog zn leukerd ging :D
  Moderator vrijdag 25 december 2015 @ 15:50:07 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158521844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:37 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik lees altijd mee O+ ik ben niet aan het WOTS'en :D
een tijdje geleden toch nog wel, toen postte je ook actief mee toch? Wat is er verandert?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158521900
Gm wat leuk!
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:57:42 #175
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158521986
Tjah life happened.. Het is niet echt aan mij om dit soort dingen online te zetten en uit te leggen. Soms gaat het leven gewoon net iets anders dan je had gehoopt of verwacht.

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 december 2015 @ 16:00:46 #176
269689 crew  Viv
pi_158522044
Pff Nazil, zeker na vorige maand is dat niet fijn. En vandaag is niet zo'n handige dag om een duurdere test te kopen, misschien een Etos op het station?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef Soof-87 het volgende:
Ik zit ook over die zorgverzekering na te denken. Via waar heb/ga je 'm afsluiten? :)
Ik heb het via de site van Delta Lloyd zelf gedaan, ik ben niet zo van de tussenpersonen en 3e partijen. De jaarpremie is daar ¤ 1.335,34 (bij online afsluiten en in 1 termijn betalen).
pi_158522348
Ik vertrouw wel echt op die action dingen. Zagen er al betrouwbaarder uit hoe ze zich gedroegen zeg maar. Etos niet in de buurt, kv geen optie ivm werk.

Mn moeder ging huilen O+
pi_158523713
Awwww leuk Nazil! Lief dat je mam zo geëmotioneerd is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
Pff Nazil, zeker na vorige maand is dat niet fijn. En vandaag is niet zo'n handige dag om een duurdere test te kopen, misschien een Etos op het station?

[..]

Ik heb het via de site van Delta Lloyd zelf gedaan, ik ben niet zo van de tussenpersonen en 3e partijen. De jaarpremie is daar ¤ 1.335,34 (bij online afsluiten en in 1 termijn betalen).
Ik zit bij DSW. Ik vind dat zij heel veel vergoeden, dat de maandpremie meevalt (¤131 voor de meest uitgebreide aanvullende verzekering in 2016), dat ze veel gecontracteerde zorgverlener hebben en dat ze heel relaxt zijn met betalingsregelingen en zo. Ik heb nog gekeken naar Delta Lloyd maar qua Fysio vergoedt DSW bijvoorbeeld veel meer voor minder geld. En Fysio is voor mij erg belangrijk :)

Hier zijn de kerstdagen extra rood :') mijn volgende NOD is 22 januari.
  Moderator vrijdag 25 december 2015 @ 18:21:07 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158523896
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:57 schreef Moppert het volgende:
Tjah life happened.. Het is niet echt aan mij om dit soort dingen online te zetten en uit te leggen. Soms gaat het leven gewoon net iets anders dan je had gehoopt of verwacht.

[ afbeelding ]
sorry als ik iets opgerakeld heb, was gewoon benieuwd :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 december 2015 @ 18:21:18 #180
269689 crew  Viv
pi_158523899
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:06 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik zit bij DSW. Ik vind dat zij heel veel vergoeden, dat de maandpremie meevalt (¤131 voor de meest uitgebreide aanvullende verzekering in 2016), dat ze veel gecontracteerde zorgverlener hebben en dat ze heel relaxt zijn met betalingsregelingen en zo. Ik heb nog gekeken naar Delta Lloyd maar qua Fysio vergoedt DSW bijvoorbeeld veel meer voor minder geld. En Fysio is voor mij erg belangrijk :)
Even gekeken: ze vergoeden de combinatietest en lactatiekundige niet, een poliklinische bevalling zonder medische indicatie gedeeltelijk (¤115 van de ¤330). Wel goed om ook naar andere vergoedingen te kijken, mijn man gebruikt ook véél fysio en zit daarom ergens anders. :Y)
quote:
Hier zijn de kerstdagen extra rood :') mijn volgende NOD is 22 januari.
Aww :')
pi_158523995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:21 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Even gekeken: ze vergoeden de combinatietest en lactatiekundige niet, een poliklinische bevalling zonder medische indicatie gedeeltelijk (¤115 van de ¤330). Wel goed om ook naar andere vergoedingen te kijken, mijn man gebruikt ook véél fysio en zit daarom ergens anders. :Y)

[..]

Aww :')
Daar had ik idd niet naar gekeken, lief dat je t even voor me nagekeken hebt! Ik heb er nu niet heel erg rekening mee gehouden nog, omdat zwanger worden zo onzeker is. Het kan volgende maand raak zijn, het kan ook nog drie jaar duren. Als ik zwanger ben, wil ik misschien wel overstappen. Maar voor nu heb ik hele specifieke zorg nodig en weet ik dat DSW daar veel van vergoedt, dus daarom stap ik dit jaar alsnog niet over. Want Delta Lloyd is zeker interessant dus ik heb wel getwijfeld :) die hou ik ook beslist in gedachten als ik toch een keer wil overstappen.
  vrijdag 25 december 2015 @ 18:56:54 #182
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158524347
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

sorry als ik iets opgerakeld heb, was gewoon benieuwd :*
Nee hoor geen probleem, ik had ook mijn mond kunnen houden in dit topic :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158537909
Wat leuk gewoonmezelf, welkom :W

Nazil, ik snap je onzekerheid en las er ook over in Z&G Maar stop asjeblieft met testen, je maakt jezelf gek zo. De testen zijn allemaal positief, dat is super goed nieuws joh! De donkerte van de streep zegt echt niks, ik had een week nadat ik de vrucht was verloren bij mijn miskraam echt een knalstreep nog namelijk :')
Het is nu gewoon afwachten en ja dat is rot en onzeker :*

Balen Mammiemoe! Op naar de volgende ;)

O en zorgverzekeringen :X Ik twijfel al jaren of ik over zal stappen, naast alle vergoedingen rond hopelijk zwangerschap/baby moet ik helaas ook nog veel andere zorg afnemen, wat nu goed vergoed wordt bij DSW. Moet mij er toch nog maar eens er in verdiepen morgen ofzo.
pi_158538314
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 12:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat leuk gewoonmezelf, welkom :W

Nazil, ik snap je onzekerheid en las er ook over in Z&G Maar stop asjeblieft met testen, je maakt jezelf gek zo. De testen zijn allemaal positief, dat is super goed nieuws joh! De donkerte van de streep zegt echt niks, ik had een week nadat ik de vrucht was verloren bij mijn miskraam echt een knalstreep nog namelijk :')
Het is nu gewoon afwachten en ja dat is rot en onzeker :*

Balen Mammiemoe! Op naar de volgende ;)

O en zorgverzekeringen :X Ik twijfel al jaren of ik over zal stappen, naast alle vergoedingen rond hopelijk zwangerschap/baby moet ik helaas ook nog veel andere zorg afnemen, wat nu goed vergoed wordt bij DSW. Moet mij er toch nog maar eens er in verdiepen morgen ofzo.
Dank je O+
pi_158539872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:24 schreef Nazil het volgende:
Ik vertrouw wel echt op die action dingen. Zagen er al betrouwbaarder uit hoe ze zich gedroegen zeg maar. Etos niet in de buurt, kv geen optie ivm werk.

Mn moeder ging huilen O+
Aaaw O+
:)
  zondag 27 december 2015 @ 09:15:04 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158561525
Vandaag 14 dagen hoge temperatuur. Geen bloed. Normaal al spotten vanaf dag 10-11 en ongesteld vanaf dag 12-13 dus ik ben overtijd. Ik hen geen tests in huis. De winkels zijn dicht en morgen ga ik op vakantie. Ik denk dat ik maar afwacht. Woensdag was de test nog wit, dus eigenlijk verwacht ik er niet veel van. Ik geloof niet zo in eerst negatief testen en daarna positief.
pi_158561797
Aventura ik weet niet waar je woont. Maar ik heb anders nog wel een test thuis liggen. Zjjn bij jou de supermarkten niet open vandaag?

En er wordt niet voor niets gezegd dat je niet te vroeg moet testen. De ene dag zie je nig niks.. de volgende dag al een voorzichtigs streep. Het kan snel gaan. Of zoals bij een vriendin van mij... geen streep en tot 3 keer toe bloed moeten prikjen en pas bij de derde keer bevestigin
g :D

Dus blijf er in geloven :s)
  zondag 27 december 2015 @ 09:57:54 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158561901
Lief Twinkle :) Supermarkt inderdaad, daarvan zijn er zeker drie open vandaag vlakbij. Maar ik steek een beetje mijn kop in het zand. Voelt beter nu.
  zondag 27 december 2015 @ 13:07:02 #189
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_158565372
Ik wals ook weer even binnen :@
In juli gestopt met de pil en in de tussentijd niet ongesteld geworden. Afgelopen maandag wat bloed bij het afvegen, maar daar bleef het bij. Dinsdag wel iets meer bloed, heel licht en dun. En dat is zo gebleven de afgelopen dagen. Vooral 's morgens wat bloed en later op de dag wat oud bloed, maar het zet niet echt door.....
Is dat normaal? Kan het zijn dat het nog doorzet? Ik ben er alweer klaar mee :o maar het lijt me sterk dat het hierbij blijft..... :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_158570339
Aventura, spannend! Ik duim voor je!

Tyler girl, kan het zijn dat je lijf nog moet ontpillen en nu je cyclus op gang komt? Geen andere klachten?

Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben volgens de vorige cyclus en ik heb wel wat buikpijn, dus het lijkt er wel op *O*
pi_158583471
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik wals ook weer even binnen :@
In juli gestopt met de pil en in de tussentijd niet ongesteld geworden. Afgelopen maandag wat bloed bij het afvegen, maar daar bleef het bij. Dinsdag wel iets meer bloed, heel licht en dun. En dat is zo gebleven de afgelopen dagen. Vooral 's morgens wat bloed en later op de dag wat oud bloed, maar het zet niet echt door.....
Is dat normaal? Kan het zijn dat het nog doorzet? Ik ben er alweer klaar mee :o maar het lijt me sterk dat het hierbij blijft..... :?
Je lichaam heeft wel even de tijd nodig om te ontpillen idd :Y Hoe was je menstruatie voor je pilgebruik?
Je kunt nog even afwachten en dan misschien een bezoekje aan de huisarts wagen? Die kunnen wat voorschrijven om een menstruatie op te wekken.
:)
  maandag 28 december 2015 @ 07:11:00 #192
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_158593119
mijn menustruatie voor mijn pilgebruik? Uhm geen idee :o Dat is al zo'n 12jaar geleden ofzo.... Ik weet wel nog dat ik altijd om de 5weken ongesteld werd ipv om de 4, maar verder is er weinig van blijven hangen.

Nu nog geen buikpijn of andere rare klachten. Wel heel chagerijnig maar weet niet of dat daaraan ligt :+
We wachten nog wel even geduldig af O-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 28 december 2015 @ 12:29:17 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_158597538
OUD / OUD Secret Valentine 2016 - l'amour tojours!

Spam! Ik ga vanavond trekken! :9 Mocht je nog mee willen doen!
disclaimer
pi_158598157
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 07:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
mijn menustruatie voor mijn pilgebruik? Uhm geen idee :o Dat is al zo'n 12jaar geleden ofzo.... Ik weet wel nog dat ik altijd om de 5weken ongesteld werd ipv om de 4, maar verder is er weinig van blijven hangen.

Nu nog geen buikpijn of andere rare klachten. Wel heel chagerijnig maar weet niet of dat daaraan ligt :+
We wachten nog wel even geduldig af O-)
Ik wist het van mezelf ook niet meer zeker. Ik had geloof ik ook om de 4,5 - 5 weken :)

Ik ben trouwens zo benieuwd of ik na mijn positieve ovulatietest daadwerkelijk ook ong. twee weken later ongesteld word. Daar zou ik ook al blij mee zijn want dat betekent dat m'n cyclus eindelijk weer eens wat korter is.

Twee streepjes mag natuurlijk ook hoor O+

Het zou pas balen zijn als ik niet ongesteld zou worden en ook niet zwanger zou zijn... :') :6

Hoe is het verder met iedereen hier?
:)
pi_158598692
Flink aan de bats en dan maar afwachten *O*
pi_158603800
Haha hier hetzelfde als Twinkle *O*
  maandag 28 december 2015 @ 17:48:48 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158607095
Dat hoeven wij niet meer te doen geloof ik. Alleen voor de fun dan ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 december 2015 @ 17:51:15 #198
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158607188
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:48 schreef Aventura het volgende:
Dat hoeven wij niet meer te doen geloof ik. Alleen voor de fun dan ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
  maandag 28 december 2015 @ 17:52:15 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_158607227
Joepie aventura! *O*
disclaimer
pi_158607230
Jaaa Aventura, gefeliciteerd!
Kwak
pi_158607300
Jaaa Aventura!!! Gefeliciteerd!! *O* *O* Zo zie je maar dat je echt te vroeg kunt testen. Geniet ervan!!
pi_158607349
Ik zie wat! super tof! Voor wie nietmeeleest in z&g een beknopte samenvatting van vandaag: *belt vk, maakt afspraak voor 11 jan en zegt erbij dat de zwangerschap ook wel eens al een maand langer aan de gang kan zijn. *vk belt terug, ben je thuis? Kom dan nu maar. *gaat naar vk, die kan niet nagaan hoe ver ik ben, voelt wel iets in de buik maar kan niks met zekerheid zeggen. Ook geen hartje te horen. *gaat naar zh, bloedtest voor hcg voor uitsluitsel. Dus over een paar dagen weet ik al meer *O*

Ohja en daarvoor belde mijn moeder nog dat ze de hond hebben laten inslapen.

Wat. Een. Dag.
pi_158607381
Jaaaa Aventura gefelicitaart *O* *O* *O*
pi_158607780
Jaaa streepies! Van harte!!
pi_158607832
Gefeliciteerd Aventura *O*
pi_158607865
Aventura van harte *O* *O* dat dit maar een mooie plakker mag zijn!
  maandag 28 december 2015 @ 18:14:13 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158608037
Dankjulliewel! Vind ze wel licht voor 15 dpo. Morgen gooi ik er nog een tegenaan denk ik van een ander merk!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 28 december 2015 @ 18:39:19 #208
269689 crew  Viv
pi_158609120
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Nazil het volgende:
Dus over een paar dagen weet ik al meer *O*
Wat fijn zeg, succes met wachten op de uitslag.
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Aventura het volgende:
Dankjulliewel! Vind ze wel licht voor 15 dpo.
Twee streepjes is twee streepjes hoor, gefeliciteerd! *O*
pi_158609336
Ik heb ook nooit donker getest op kruidvat midstream test (dat is deze toch?)
Kwak
  maandag 28 december 2015 @ 18:45:09 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158609387
Nee dit zijn Actiontestjes!

Nazil, goed dat je snel meer weet. Maar hoezo is er twijfel over de termijn dan?
pi_158609400
Aventura *O* gefeliciteerd
pi_158609821
Ja Aventura *O* Gefeliciteerd!! Ik duim heel hard voor een plakker :*

Nazil, fijn dag je snel meer weet!

Is het al donderdag?! Ik wil ook testen! En dan ook graag een positieve test O-)
pi_158609829
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef Aventura het volgende:
Nee dit zijn Actiontestjes!

Nazil, goed dat je snel meer weet. Maar hoezo is er twijfel over de termijn dan?
Vorige maand was ik maar twee dagen ongesteld, heb al sindsdien last van m'n borsten en met mijn reuma gaat het ook al langer dan een maand beter dan ooit. Ik heb toen met ebaydingen getest, 1x positief en 3x negatief. Ik ging dus van dat laatste uit maar de vk gaat van die ene positieve uit. Dus ivm bepalen termijnecho hebben we nu een bloedtest aangevraagd.

Ik pieste trouwens heel donker op die action dingen... Maar het kan dus zijn dat ik toen al 9 weken zwanger was, dan wil dat ook wel :')
pi_158609855
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:55 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ja Aventura *O* Gefeliciteerd!! Ik duim heel hard voor een plakker :*

Nazil, fijn dag je snel meer weet!

Is het al donderdag?! Ik wil ook testen! En dan ook graag een positieve test O-)
Ja graag met z'n allen opschuiven :Y)
pi_158610683
Aventura! *O*
:)
pi_158612098
Ohh Aventura wat ben ik blij voor je zeg!!! Gefeliciteerd!!!!!

En Nazil wat spannend! Ik ben enorm benieuwd wat er uit de testen komt! Lief dat je ons hier ook even een update geeft (want ik lees idd niet in z&g!)
pi_158614157
Aventura JEEEEEEEE! *O*
pi_158614296
Zo, ik ben weer terug van een druk kerstweekend en ik zie dat er gelijk iets te jompelen is: gefeliciteerd Aventura! *O*

En wat fijn dat je binnenkort al duidelijkheid hebt over hoe lang je zwanger bent, Nazil. Ben benieuwd wat er uit komt.

Mijn duimen draaien voor donderdag, Fuchsia :Y


O, en welkom Gewoonmezelf!
pi_158614700
Wat een dag Nazil! Met ups en downs. Heeft een zwangerschap een positieve uitwerking op jouw reuma?

Van harte gefeliciteerd Aventura! Op naar een super mooie plakker!!
pi_158614962
Gefeliciteerd Aventura *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 december 2015 @ 20:58:39 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158615256
Dankjullie! Moet nog wel aan het idee wennen hoor. Ik had de hoop al opgegeven voor deze maand en dan is het nu toch zover. Ik vind het vooral zo enorm geruststellend dat er niks mis met me is na de miskraam afgelopen juli. Ik kan gewoon zwanger worden, zoveel is zeker. Ben wel bang dat het weer misgaat, maar blijdschap overheerst. Wel ga ik het anders aanpakken. Vond de gynaecologen en het ziekenhuis zo onaangenaam (na de constatering van een dood vruchtje mochten we 40 minuten in de wachtkamer tussen de buiken zitten tot de gyn tijd voor ons had- en toen we er zaten was ze heel onvriendelijk), dat ik nu de eerste controles bij de vk wil. Uiteindelijk moet ik dan toch naar de gynaecoloog terug, maar volgens mij kan dat ook wel later in de zwangerschap. Nu eerst even een week lekker in de cocon op vakantie en in januari begint alles dan weer :)
  maandag 28 december 2015 @ 21:00:41 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158615349
Nog even aan Fuchsia: jij gaat donderdag ook even twee strepen doen he! Dan breien we allebei een positief eind aan dit roerige jaar.
pi_158616226
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:48 schreef Peacefulll het volgende:
Wat een dag Nazil! Met ups en downs. Heeft een zwangerschap een positieve uitwerking op jouw reuma?

Van harte gefeliciteerd Aventura! Op naar een super mooie plakker!!
Ja, tot nu toe nergens (oké voor mijn doen dan) last van. Ik sinds vorig jaar zomer niet meer zo weinig pijn gehad.
pi_158616676
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:00 schreef Aventura het volgende:
Nog even aan Fuchsia: jij gaat donderdag ook even twee strepen doen he! Dan breien we allebei een positief eind aan dit roerige jaar.
:* Ik hoop het zo. Ik was heel de kerst er niet zo mee bezig. Meer bezig met vorig jaar en het feit dat ik geen baby heb/8 maanden zwanger ben. En nu ineens word ik toch zo'n partij nerveus :+

En wat een opluchting voor jou! Ik kan het mij goed voorstellen met die rare cyclus toen. Fijn dat de blijdschap overheerst! O+
En ik word een beetje boos van de behandeling van de gyn :{

Dank voor de verdere duims ^O^
pi_158616812
Gefeliciteerd Aventura!!

Hier is 't raar. 2 dagen na NOD, gisteravond een super klein beetje bloedverlies en dan niks meer. Deze namiddag wat krampen maar verder nog altijd geen bloed.

Gisterochtend getest met Clearblue (zo'n "digitale"), niet zwanger. Deze namiddag rond 16u getest met Kruidvat-testje, wit. Maar nu nog steeds geen bloed. Raar. -O-

Morgenochtend nog eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_158617285
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja, tot nu toe nergens (oké voor mijn doen dan) last van. Ik sinds vorig jaar zomer niet meer zo weinig pijn gehad.
Wat fijn! Vasthouden zo. :)
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 23:06:27 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158620797
Gefeliciteerd Aventura! *O* had er al een goed gevoel bij na je berichtje van gisteren :s)

Nazil spannend zeg dat je misschien al langer zwanger bent! Maar als je al negen weken bent zouden ze dat toch wel op de echo moeten zien lijkt me?

Ik heb vandaag de echo gehad om te kijken of er sporen zijn van endometriose. Die waren er gelukkig niet maar er was heel duidelijk een eisprong te zien *O* ook had ze het erover dat het baarmoederslijm er goed uit zag (ik dacht 3mm) en dat ik best al wel eens zwanger kan zijn :o dat laatste neem ik maar niet al te serieus maar stel nou dat O+ O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158621047
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Aventura! *O* had er al een goed gevoel bij na je berichtje van gisteren :s)

Nazil spannend zeg dat je misschien al langer zwanger bent! Maar als je al negen weken bent zouden ze dat toch wel op de echo moeten zien lijkt me?

Ik heb vandaag de echo gehad om te kijken of er sporen zijn van endometriose. Die waren er gelukkig niet maar er was heel duidelijk een eisprong te zien *O* ook had ze het erover dat het baarmoederslijm er goed uit zag (ik dacht 3mm) en dat ik best al wel eens zwanger kan zijn :o dat laatste neem ik maar niet al te serieus maar stel nou dat O+ O+
Oeh dat is spannend! Negen weken zouden ze moeten zien ja, 5,5 ook maar dan zit je met wel/niet kloppend hartje en daar zou ik ook alleen maar zenuwachtiger van worden :') voor nu vind ik dit wel ff prima. Als ze uit de bloedtest kunnen zien hoe ver ik ongeveer ben en dan met de ongeveer 12 weken een termijn bepalen.
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 23:30:54 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158621715
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 23:12 schreef Nazil het volgende:

[..]

Oeh dat is spannend! Negen weken zouden ze moeten zien ja, 5,5 ook maar dan zit je met wel/niet kloppend hartje en daar zou ik ook alleen maar zenuwachtiger van worden :') voor nu vind ik dit wel ff prima. Als ze uit de bloedtest kunnen zien hoe ver ik ongeveer ben en dan met de ongeveer 12 weken een termijn bepalen.
ah er is dus geen echo gedaan maar alleen geluisterd? Dat is helemaal spannend! Wanneer verwacht je de uitslag?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158622454
Wat fijn van het goede eisprong nieuws Majo *O*
pi_158626555
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 23:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

ah er is dus geen echo gedaan maar alleen geluisterd? Dat is helemaal spannend! Wanneer verwacht je de uitslag?
Ja waarbij ze al bij voorbaat zei dat als ik 5.5 week was ze sowieso nog niks kon horen en het bij 10 ook nog maar de vraag was. De uitslag zou er voor nieuwjaar moeten zijn.
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:32:22 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158626561
Gefeliciteerd Aventura! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_158626591
Gefeliciteerd Aventura! *O*
pi_158627276
Wat een goed nieuws Majo. Hopelijk werk de Clomid voor je man nu voldoende en dat je 2016 een mooi kindje op de wereld kan zetten oO<

Ik ben nu officieel koos spiraalloos. OMG :o O+ Al die jaren super je best doen om niet zwanger te worden. Ik voel me nu een soort van 'naakt' of zo _O-
pi_158627331
Ik denk wel eens, waarom heb ik in ***naam ooit al die hormonen in me gestopt als ik blijkbaar toch niet zwanger kan worden }:| }:| }:|

Deze ronde begonnen met ovulatietesten. 1e test (dag 7 gaf een licht streepje), de dagen daarna was dat dit weg. Het lijkt me sterk dat m'n eisprong al op/voor dag 7 plaats vindt bij een cyclus van 28/30 dagen dus ik wacht af tot ie wel komt :s)
pi_158627367
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik denk wel eens, waarom heb ik in ***naam ooit al die hormonen in me gestopt als ik blijkbaar toch niet zwanger kan worden }:| }:| }:|

Deze ronde begonnen met ovulatietesten. 1e test (dag 7 gaf een licht streepje), de dagen daarna was dat dit weg. Het lijkt me sterk dat m'n eisprong al op/voor dag 7 plaats vindt bij een cyclus van 28/30 dagen dus ik wacht af tot ie wel komt :s)
Dat heb ik mijzelf ook wel eens afgevraagd. Jarenlang bang dat bij 1x kotsen de pil niet meer werkte en als het dan zo ver is gebeurt er niks.
pi_158628562
Majo dat klinkt hoopvol *O*
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:08:25 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158628854
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik denk wel eens, waarom heb ik in ***naam ooit al die hormonen in me gestopt als ik blijkbaar toch niet zwanger kan worden }:| }:| }:|

Deze ronde begonnen met ovulatietesten. 1e test (dag 7 gaf een licht streepje), de dagen daarna was dat dit weg. Het lijkt me sterk dat m'n eisprong al op/voor dag 7 plaats vindt bij een cyclus van 28/30 dagen dus ik wacht af tot ie wel komt :s)
ohw dat eerste echt heel erg herkenbaar! :) al had ik een (koper) spiraaltje, maar om nou te zeggen dat dat altijd comfortabel was..

ik had ook regelmatig lichte streepjes tijdens de metingen, maar op de ovulatie dag ( of nouja een dagje eerder dus) was het wel echt een knaller! :) geduld hebben en een bodem kweken! ;)

verder haak ik even aan voor de lurkers :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158630128
Ha, toch testen gekocht. Gefeliciteerd Aventura! *O* *O*
Fijne vakantie!
pi_158640587
Vanmorgen opnieuw getest en ik dacht dat ik wel IETS zag, maar ik wist het totaal niet zeker, want het kon even goed inbeelding zijn :')

Daarnet wat met de kleuren en contrasten van de foto gespeeld en dan lijk ik toch wel echt iets te zien. Zou het? :D

Zo ja, hopelijk gaat alles dan goed want ik heb nog eens streepjes geplast en toen was er de volgende dag niks meer te zien -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158642176
Saarah ik zie bij beide foto's streepjes hoor
Morgenvroeg nog eens proberen met geconcentreerde ochtendurine?
pi_158642246
Nou Saarah, ik zie het op het origineel ook al best goed hoor! Spannend! *O*
pi_158642327
*O* Aventura, gefeliciteerd!

*O* Saarah, ik zie ze ook al bij de eerste foto :o Spannend!
pi_158642601
Ik ben absoluut geen geoefende streepjeskijker en ik zie ze ook niet.

Maar de rest wel! Heb je nog een test voor morgen?
pi_158643382
Dat moet een plus worden toch?
Mobiel zie ik ze niet.
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:47:08 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_158643583
Ik zie ze wel, ook mobiel. Overigens zijn die kruidvat tests zelden heel duidelijk volgens mij, komt door de kleur. Roze streepjes werken beter.
Gefeliciteerd!
disclaimer
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:53:59 #247
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158643866
Blauw laat ook veel sneller een indroog lijntje zien, ik zou gaan voor roze testen!
Ik zie het streepje heeeeeeeeeeel duidelijk, maar durf bij blauwe tests niet meer zo te juichen. Ik hoop zo dat het toch echt echt is, gefeliciteerd!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158643969
Welke merken hebben roze streepjes?
Kwak
pi_158643998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
Welke merken hebben roze streepjes?
Action
pi_158644050
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Aventura! *O* had er al een goed gevoel bij na je berichtje van gisteren :s)

Nazil spannend zeg dat je misschien al langer zwanger bent! Maar als je al negen weken bent zouden ze dat toch wel op de echo moeten zien lijkt me?

Ik heb vandaag de echo gehad om te kijken of er sporen zijn van endometriose. Die waren er gelukkig niet maar er was heel duidelijk een eisprong te zien *O* ook had ze het erover dat het baarmoederslijm er goed uit zag (ik dacht 3mm) en dat ik best al wel eens zwanger kan zijn :o dat laatste neem ik maar niet al te serieus maar stel nou dat O+ O+
Wat fijn MaJo O+

En idd... Stel :o O+ Hoeveel DPO ben je nu?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:43 schreef Peacefulll het volgende:
Wat een goed nieuws Majo. Hopelijk werk de Clomid voor je man nu voldoende en dat je 2016 een mooi kindje op de wereld kan zetten oO<

Ik ben nu officieel koos spiraalloos. OMG :o O+ Al die jaren super je best doen om niet zwanger te worden. Ik voel me nu een soort van 'naakt' of zo _O-
Deed 't zeer eigenlijk? En spannend *O*
:)
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:59:25 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_158644084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
Welke merken hebben roze streepjes?
kruidvat 2 voor 5, sensitest, eBay testen
disclaimer
pi_158644104
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik denk wel eens, waarom heb ik in ***naam ooit al die hormonen in me gestopt als ik blijkbaar toch niet zwanger kan worden }:| }:| }:|

Deze ronde begonnen met ovulatietesten. 1e test (dag 7 gaf een licht streepje), de dagen daarna was dat dit weg. Het lijkt me sterk dat m'n eisprong al op/voor dag 7 plaats vindt bij een cyclus van 28/30 dagen dus ik wacht af tot ie wel komt :s)
Die streepjes komen en gaan.. Je kunt echt in 1 keer een knaller piesen :+ Ik heb trouwens bijna altijd lichte streepjes.
:)
pi_158644148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:07 schreef Saarah het volgende:
Vanmorgen opnieuw getest en ik dacht dat ik wel IETS zag, maar ik wist het totaal niet zeker, want het kon even goed inbeelding zijn :')

Daarnet wat met de kleuren en contrasten van de foto gespeeld en dan lijk ik toch wel echt iets te zien. Zou het? :D

Zo ja, hopelijk gaat alles dan goed want ik heb nog eens streepjes geplast en toen was er de volgende dag niks meer te zien -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoej! Ik zie ze heel duidelijk :o !
:)
pi_158644170
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kruidvat 2 voor 5, sensitest, eBay testen
Ook de midstream? Ik doe niet aan plassen in potjes (a.k.a. zeiken over mijn handen)...

Ik had nl dezelfde als Saarah bij kruidvat...
Kwak
pi_158644216
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ook de midstream? Ik doe niet aan plassen in potjes (a.k.a. zeiken over mijn handen)...

Ik had nl dezelfde als Saarah bij kruidvat...
:o!! Echt? Strepen? *O*
pi_158644237
Action resten zijn ook roze. Zijn midstream. Die konden bij mij niet duidelijker.
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:06:57 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_158644363
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ook de midstream? Ik doe niet aan plassen in potjes (a.k.a. zeiken over mijn handen)...

Ik had nl dezelfde als Saarah bij kruidvat...
geen idee, ik heb nooit midstream gedaan want dan pis ik juist over mijn handen :')
disclaimer
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 19:08:32 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158644406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Wat fijn MaJo O+

En idd... Stel :o O+ Hoeveel DPO ben je nu?

[..]

Deed 't zeer eigenlijk? En spannend *O*
3 DPO pas dus daar valt nog niks over te zeggen ;) zou echt fantastisch zijn wel O+ Nu een weekje weg, dat is goede afleiding!

Saraah ik zie het onbewerkt ook dus dat zegt wat :o *O* gaaf zeg, de eerste ronde na de operatie O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158644418
Ik heb bij Boaz en Djenna dezelfde test gebruitk als Saarah nu heeft maar mijn uitslag was gelijk duidelijk. Goede ervaringen dus.

Ik zou er morgenvroeg gewoon nog een testje overheen gooien .. kan nooit kwaad :)
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 19:09:11 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158644425
Ik gebruik midstream maar nog steeds in een potje :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158644525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:09 schreef MaJo het volgende:
Ik gebruik midstream maar nog steeds in een potje :D
Ik ook
pi_158644626
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:02 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:o!! Echt? Strepen? *O*
Nee! halp! Ik bedoel toen ik voor Melle pieste :')

Sorry, I hope I didn't break the interwebs...

Oh ik zie dat ik dus naar de Action moet. Ik haat de action. (Ik wil wel vast wat in huis hebben uieraard)
Kwak
pi_158645075
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee! halp! Ik bedoel toen ik voor Melle pieste :')

Sorry, I hope I didn't break the interwebs...

Oh ik zie dat ik dus naar de Action moet. Ik haat de action. (Ik wil wel vast wat in huis hebben uieraard)
knettergoedkoop :Y)
pi_158646016
Saarah *O* In de 1e zie ik de streep nauwelijks, maar in het negatief heel goed! Gefeliciteerd!
pi_158646330
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee! halp! Ik bedoel toen ik voor Melle pieste :')

Sorry, I hope I didn't break the interwebs...

Oh ik zie dat ik dus naar de Action moet. Ik haat de action. (Ik wil wel vast wat in huis hebben uieraard)
Elleboogbeuken O+ Action O+

Bij midstream piste ik altijd mis en kwam de pis via de test met een mooi boogje op de grond :')
pi_158646421
Ja dat midstream mikken lukte me echt niet :').

Ah, sorry verkeerd gelezen kwak! :*
pi_158646568
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:53 schreef Crumpette het volgende:
Ja dat midstream mikken lukte me echt niet :').

Ah, sorry verkeerd gelezen kwak! :*
Ik pies gewoon en steek dan die test een keer naar achteren...

:+
Kwak
pi_158647627
Soof, helemaal nergens last van. Even een klein krampje maar toen was hij er uit. Nu wel al de hele dag wat oud bloedverlies. Dit was hele andere koek t.o.v. het zetten. Dat was toen best pijnlijk.

Ik ben benieuwd naar de test van morgen Saarah! Zou super voor je zijn *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door Peacefulll op 29-12-2015 20:37:18 (Tja ;)) ]
pi_158648043
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:24 schreef Peacefulll het volgende:
Jongens, wat is een midstream?

Soof, helemaal nergens last van. Even een klein krampje maar toen was hij er uit. Nu wel al de hele dag wat oud bloedverlies. Dit was hele andere koek t.o.v. het zetten. Dat was toen best pijnlijk.
zo'n staafje waar je overheen kan piesen. Dipstick zijn alleen de strikjes, bij midstream zit er nog een mooi omhulsel omheen met een dop. En die 2 voor 5 euro van kruidvat zijn cassettes, daar gebruik je een pipet om het op de test te druppelen.
pi_158648117
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:36 schreef Nazil het volgende:

[..]

zo'n staafje waar je overheen kan piesen. Dipstick zijn alleen de strikjes, bij midstream zit er nog een mooi omhulsel omheen met een dop. En die 2 voor 5 euro van kruidvat zijn cassettes, daar gebruik je een pipet om het op de test te druppelen.
Ik zal echt eerst eens testjes moeten halen om het verschil te snappen denk ik. Bedoel je met een dop zo'n clearblue-test? En die dipsticks zijn de tests die een kruisje of een streepje geven?
pi_158649296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:38 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik zal echt eerst eens testjes moeten halen om het verschil te snappen denk ik. Bedoel je met een dop zo'n clearblue-test? En die dipsticks zijn de tests die een kruisje of een streepje geven?
dipstick

midstream

Eigenlijk alle gewone testen zijn midstream, behalve die van kruidvat dus niet.

Edit: voor de volledigheid:

pi_158649581
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:08 schreef Nazil het volgende:

[..]

[ afbeelding ] dipstick

[ afbeelding ] midstream

Eigenlijk alle gewone testen zijn midstream, behalve die van kruidvat dus niet.

Edit: voor de volledigheid:

[ afbeelding ]
^O^ Wow, thnx Nazil voor deze les in zwangerschapstesten! Ik voel me echt een rookie :@
pi_158649699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:14 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

^O^ Wow, thnx Nazil voor deze les in zwangerschapstesten! Ik voel me echt een rookie :@
komt allemaal vanzelf. Die stickjes zijn verreweg het goedkoopste en die gebruikte ik ook alleen heb ik gemerkt dat die toch een stuk onbetrouwbaarder zijn dan die met een fancy omhulsel.

Oh en over rookie gesproken: ik moest vriend nog uitleggen wat de streepjes betekenden. 'En drie streepjes dan?' Nou dat bestaat niet _O-
pi_158649851
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef Nazil het volgende:

[..]

komt allemaal vanzelf. Die stickjes zijn verreweg het goedkoopste en die gebruikte ik ook alleen heb ik gemerkt dat die toch een stuk onbetrouwbaarder zijn dan die met een fancy omhulsel.
Oehw, I love fancy O+ Ik ben voornemens (mensen, bewaar deze post goed. Daar kunnen jullie mij later nog een keer mee om de oren slaan) om niet te vroeg te testen. :7
Ik vermoed dat (8> het liefst zo'n zwanger/niet zwanger test heeft. Lekker duidelijk. Die wordt vast knettergek van streepjes turen.
pi_158650075
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef Nazil het volgende:

[..]

Oh en over rookie gesproken: ik moest vriend nog uitleggen wat de streepjes betekenden. 'En drie streepjes dan?' Nou dat bestaat niet _O-
Whahaha! Volgens mij is dat wel een beetje een mannending. Toen ik mijn man vertelde dat we onze frequentie nu wel een beetje moesten gaan opvoeren :@ zei hij: maar 1 zaadje is toch genoeg? Die verstopt zich in een hoekje in je baarmoeder en roept dan 'boe' als het eicelletje de hoek om komt vliegen. Het eicelletje schrikt dan zo hard, dat mijn zaadje er ín kan zwemmen.. :7

En ik ben een beelddenker :')
pi_158650193
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Whahaha! Volgens mij is dat wel een beetje een mannending. Toen ik mijn man vertelde dat we onze frequentie nu wel een beetje moesten gaan opvoeren :@ zei hij: maar 1 zaadje is toch genoeg? Die verstopt zich in een hoekje in je baarmoeder en roept dan 'boe' als het eicelletje de hoek om komt vliegen. Het eicelletje schrikt dan zo hard, dat mijn zaadje er ín kan zwemmen.. :7

En ik ben een beelddenker :')
*proest* ik lig serieus dubbel. Ja die van mij begreep het concept eisprong ook niet helemaal. En dat je dan niet mag zeiken als je verkouden bent.
pi_158650491
Bedankt voor de enthousiaste reacties.

Ik heb voor morgenochtend nog wel een test ja, een 'gewone' van Clearblue, dus die heeft ook blauwe streepjes denk ik...

En dan heb ik nieuwe testen besteld op Bol.com :P , die worden normaal morgen geleverd, maar daarvan heb ik geen idee welke kleur streepjes ze hebben.

Ach ja, afwachten maar, dan wordt het vanzelf wel duidelijk zeker :) in elk geval nog altijd niet ongesteld.
pi_158661400
:W Ik ben uitgerammelt (nouja.. bijna dan, alsin nog mínimaal 9 maanden). Eerste ronde hier, NOD 15/16 januari.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 december 2015 @ 02:15:21 #279
269689 crew  Viv
pi_158661807
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef Unihipili het volgende:
:W Ik ben uitgerammelt (nouja.. bijna dan, alsin nog mínimaal 9 maanden). Eerste ronde hier, NOD 15/16 januari.
Welkom! Meteen aan de bak dus, je vruchtbare dagen zijn nu! :D
pi_158663343
Welkom Unihipili en go go go! :D

Oe Saraah, ik zie ook wel wat! Al weer getest?
pi_158664658
Ik heb niet opnieuw getest, vanmorgen helaas ongesteld geworden.

Normaal als ik ongesteld word, heb ik wel een klein beetje buikpijn, maar echt niet veel. Deze nacht ben ik echter wakker geworden van de krampen en na een paar uur ben ik tenslotte een kersenpitkussentje gaan opwarmen, dat hielp wel wat. Ik heb echt nog nooit zulke hevige menstruatiekrampen gehad.

Ik denk dus wel dat er "iets" is gebeurd in mijn lichaam, maar dat het is fout gelopen ofzo.

Achja, dan kan ik met oudejaarsavond een glaasje drinken. (Altijd positief proberen te blijven zeker :P )
pi_158664774
Awww wat ontzettend jammer Saarah :* Het klinkt inderdaad wel alsof er iets was begonnen, maar toch niet goed was.. Nu eerst jezelf verwennen en bijkomen :*
pi_158665334
Aahw wat rot Saarah! Ik denk dat je vermoeden wel eens kan kloppen. Op de laptop zag ik toch een inimini streepje. Laat je lekker vertroetelen voor je vriend.
pi_158665867
Wat jammer Saarah! :*
pi_158666134
O wat zuur Saarah }:|
Fijn dat je het van de positieve kant ziet.

Ik heb vandaag volgens mij al mijn eisprong ipv morgen. Wel flink gebatst de afgelopen dagen dus hopelijk mijn ei goed benut.

Ik ben wel aan hetbtemperaturen geslagen dus ik ben benieuwd hoe dat de komende dagen verloopt.
pi_158666622
Nog gefeliciteerd Aventura!

En wat jammer Saraah!
  woensdag 30 december 2015 @ 12:00:44 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158667137
balen Saarah!

Twinkle.. heb je je ei-sprong al gespot? en een evt zwangerschap zie je pas aan het eind ;) :p
ik vond dat zo'n wassen neus. als je je cyclus doorhebt hoef je eigenlijk alleen maar te tempen rond je ei-sprong en rond je menstrutie, toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 13:10:27 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158668846
Och Saraah wat jammer ;( knap dat je zo positief kunt blijven! :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158669441
Tnx voor de reacties!

Ja ik probeer positief te blijven maar ben ergens wel bang dat het elke keer fout zal lopen, dit is nu de tweede keer dat dit gebeurt. :@ Maar ik wil die angst niet laten overheersen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 december 2015 @ 14:31:06 #290
269689 crew  Viv
pi_158671885
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Welkom! Meteen aan de bak dus, je vruchtbare dagen zijn nu! :D
Mijn eisprong verwacht ik op 1 januari inderdaad :P. Heb al paar cycli ovulatietesten gedaan en kan het vaak voelen, dus weet ongeveer wanneer enzo.
pi_158674084
Saarah wat jammer :(


Ik ben gebeld door de verloskundige en volgens mijn bloed van maandag was ik rond de 6 weken zwanger *O* en aangezien ik nu ook wel echt misselijk begin te worden geloof ik dat ook wel :'). Over 4 weken ergens echo en een paar dagen erna nieuwe afspraak bij de vk.

Nu begint het wel wat echter te worden en ik krijg er wat meer vertrouwen in. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Nazil op 30-12-2015 16:09:16 ]
  woensdag 30 december 2015 @ 15:47:25 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158674401
Lekker zeg, Nazil. Krijg je toch twee weken 'cadeau' op die manier :)

Saarah wat balen :(

Hier wat onzeker, gister bij het afvegen zag ik wat bruins en vanmorgen ook. Geen rood bloed of pijn of wat dan ook maar het is wel schrikken. Tel daar ik op dat ik de test van gisterochtend voor 2 dagen overtijd best licht vond. Ben er niet helemaal gerust op.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 december 2015 @ 17:29:37 #294
269689 crew  Viv
pi_158679167
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef Nazil het volgende:
Nu begint het wel wat echter te worden en ik krijg er wat meer vertrouwen in. :)
Wat fijn! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Aventura het volgende:
Hier wat onzeker, gister bij het afvegen zag ik wat bruins en vanmorgen ook. Geen rood bloed of pijn of wat dan ook maar het is wel schrikken. Tel daar ik op dat ik de test van gisterochtend voor 2 dagen overtijd best licht vond. Ben er niet helemaal gerust op.
Hè wat stom, het hoeft natuurlijk niks te betekenen maar daar koop je nu niets voor. Ik duim voor je!
pi_158681811
Hè bah Saarah, wat stom! Ik snap je angst heel goed :*

En Aventura in onzekerheid. :* Ik duim voor je o zo gewenste plakker!!

Ik doe hier mee aan de stomheid, vandaag ongesteld geworden -O-
Het voelt vandaag echt alsof ik nimmernooit zwanger zal worden en een gezond kindje op de wereld ga zetten :{ Hopelijk morgen beter!

Nazil, wat fijn zeg :)
pi_158681887
Aventura ik hoop voor je dat het snel ophoudt en niks betekent...
Fuchsia wat jammer :( ik hoop dat het ook heel snel raak is voor jou.
pi_158685385
Fuchsia -O- -O- -O-
  woensdag 30 december 2015 @ 21:06:28 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158688097
Jee wat een domper, Fuchsia!
pi_158703004


[ Bericht 100% gewijzigd door _Joy_ op 31-12-2015 08:04:37 (Verkeerde topic) ]
pi_158703220
Wat jammer Fuchsia en Saarah!

Aventura, sterkte met afwachten! Ik duim voor een plakker :*
pi_158703222
en dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')