abonnement Unibet Coolblue
pi_158699431
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Under the Dome (seizoen 2) – 2014 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Onheilspellend, Thriller
Dit huiveringwekkende drama is gebaseerd op Stephen King's roman over een klein Amerikaans stadje dat plotseling is ingekapseld in een ondoordringbaar krachtveld.
Van al die honderden(!) series die ze kunnen aankopen, kiezen ze uitgerekend voor zo ongeveer het slechtste wat er ooit is gemaakt. Wat een gedrocht van een serie is dit zeg.
pi_158702711
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Van al die honderden(!) series die ze kunnen aankopen, kiezen ze uitgerekend voor zo ongeveer het slechtste wat er ooit is gemaakt. Wat een gedrocht van een serie is dit zeg.
is zoals bij falling skies , soms word het zo slecht dat het uiteindelijk goed is
pi_158704021
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben inmiddels bijna door twee seizoen van The Client List heen. Zulke series wil ik wel meer haha.
Eerste twee afleveringen gezien vond het een beetje vlak? Of word het nog leuker?
  Moderator donderdag 31 december 2015 @ 10:05:06 #154
382129 crew  Donna
pi_158704251
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:47 schreef Michellee het volgende:

[..]

Eerste twee afleveringen gezien vond het een beetje vlak? Of word het nog leuker?
Als je een inhoudelijk goede serie zoekt kan je beter stoppen. Maar voor gewoon vermaak vind ik het erg leuk! 😊
pi_158704349
Geweldige cast in het zevende seizoen van Dexter. Yvonne Strahovski <3
pi_158705512
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 06:54 schreef cva het volgende:

[..]

is zoals bij falling skies , soms word het zo slecht dat het uiteindelijk goed is
ik vond falling skies eigenlijk best een leuke serie, jammer dat hij niet meer op netflix staat.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_158712612
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ja. Hola installeren en naar USA gaan.
Raad mensen nou niet van die troep aan :(

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Als ik naar netflix.com ga krijg ik meteen een melding van unblock-us. Mijn trial is verlopen. Kan het daar aan liggen? Ik ga hem vanmiddag verlengen.
Als je trial over is, dan werkt je DNS niet meer lekker. Unblock-us zal je dus niet meer goed doorverbinden en dat is de reden van je error. Als jij je DNS weer terug zet, dan kan je ook weer netflixen (Wel ff Ctrl+F5 doen op de webpagina).
pi_158714428


Miss Fisher's Murder Mysteries (seizoen 3) – 2015 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Ga helemaal op in de weelderige, spannende en soms gevaarlijke wereld van de Australische leading lady, detective Phryne Fisher.

Rectify (seizoen 1-2) – 2014 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Daniel Holden wordt op 18-jarige leeftijd veroordeeld voor verkrachting en moord en brengt bijna 20 jaar door in een dodencel tot DNA-bewijs het vonnis in twijfel trekt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_158715114
How to get away with murder heeft ook NL subs (op NF UK)
Dus die zal een dezer dagen ook wel op NF NL te zien zijn
pi_158716596
Magic City was wel tof.
De eerste afleveringen wat langzaam opbouwend.
Mooi tragisch einde.



[ Bericht 12% gewijzigd door anonymoussie op 31-12-2015 19:55:26 ]
pi_158716923
Op de Argentijnse versie:
Elementary seizoen 3
The Good Wife - seizoen 6
Arrow - seizoen 3
The Bridge (US versie) - seizoen 2
Crossbones - seizoen 1
En nog veel meer series die we hier of op de US/UK versie nog niet hebben.
  donderdag 31 december 2015 @ 16:55:07 #162
62913 Blik
The one and Only!
pi_158717564
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Als je Fargo niet kan waarderen dan zal je een hoop pareltjes van de gebroeders Coen missen... Maar ja, over smaak valt niet te twisten hè :+
Mwah, No country for old men vond ik dan weer wel leuk. Ik vond het gewoon matig geacteerd. Misschien viel het ook wel tegen ondat ik het met de serie vergelijk, en dat was wel gewoon een toppertje
pi_158719510
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:55 schreef Blik het volgende:

[..]

Mwah, No country for old men vond ik dan weer wel leuk. Ik vond het gewoon matig geacteerd. Misschien viel het ook wel tegen ondat ik het met de serie vergelijk, en dat was wel gewoon een toppertje
No Country for Old Men vind ik juist een film die niet de typische Coen-saus met zwarte humor heeft. Probeer The Big Lebowski eens...

Maar als je de bizarre humor van Steve Buscemi of John Turturro bijvoorbeeld niet jou ding is kan je wel een hoop films schrappen.
pi_158731166
En Fargo is gewoon goed.
Vooral seizoen 2.
pi_158731284
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 06:08 schreef anonymoussie het volgende:
En Fargo is gewoon goed.
Vooral seizoen 2.
2 beter dan 1?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 1 januari 2016 @ 08:21:52 #166
62913 Blik
The one and Only!
pi_158731360
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef JayHovah het volgende:

[..]

No Country for Old Men vind ik juist een film die niet de typische Coen-saus met zwarte humor heeft. Probeer The Big Lebowski eens...

Maar als je de bizarre humor van Steve Buscemi of John Turturro bijvoorbeeld niet jou ding is kan je wel een hoop films schrappen.
Big Lebowski vind ik ik ook prima, evenals bijvoorbeeld Steve Buscemi zijn acteerprestaties. Maar blijkbaar heb ik een gevoelig plekje geraakt door te zeggen dat ik een bepaalde film niet goed vond, aangezien ik dan opeens een heel genre, regisseurs-duo en bijbehorende acteurs dan ook direct niet goed vind... Alsof ik geen eigen mening mag hebben over 1 film

Ik vond de film Fargo gewoon niet goed geacteerd, met Steve Buscemi als uitzondering. En ik ben echt niet de enige, niet voor niets krijgt Fargo slechts 3.5 sterren op Netflix
  vrijdag 1 januari 2016 @ 08:22:11 #167
62913 Blik
The one and Only!
pi_158731361
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 06:08 schreef anonymoussie het volgende:
En Fargo is gewoon goed.
Vooral seizoen 2.
De serie zeker ja!
pi_158731733


Manhattan Romance – 2014 12 1:37 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Droge humor, Romantisch
Een filmmaker werkt aan een documentaire over liefde in het moderne Manhattan en raakt persoonlijk verwikkeld in het romantische leven van anderen.

Mind of a Chef, The (seizoen 1-3) – 2014
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Intellectueel
Producer en presentator Anthony Bourdain gaat op zoek naar de creatieve en artistieke inspiratiebronnen van internationaal gerenommeerde chefs.

Spijt – 2013 9 1:29 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek
Een mollige jongen is het gepest beu en zoekt bondgenoten om hem te helpen zich te verdedigen, maar zal dat genoeg zijn?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_158744216
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
72 Dangerous Animals: Australia (seizoen 1) – 2014 12
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
In deze serie, die de dodelijkste dieren van Australië onder de loep neemt, komen interviews aan bod met experts en mensen die aanvallen van dieren hebben overleefd.

Absolute Deception – 2013 12 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Na de mysterieuze dood van haar man begint een journaliste in zijn verleden te graven en ontdekt een ingewikkeld geheim leven.

Adventures of Figaro Pho, The (seizoen 2) – 2015 6
♫ ? / CC Engels, ?
Genre: Animatie, Comedy, Droge humor
Neem je ergste angsten en vermenigvuldig deze tig keer: Figaro is een jongen met vele fobieën, waar hij op een zeer eigenzinnige en fantasierijke manier mee omgaat.

All About Steve – 2009 12 1:39 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Hoewel Steve er een andere mening op nahoudt, denkt de sociaal niet zo sterke Mary dat hij haar ware liefde is, en volgt hem het hele land door.

An Invisible Sign – 2010 12 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Droge humor, Gebaseerd op boek, Romantisch
Wanneer de geliefde vader van het rekenwonder Mona Gray wordt getroffen door een raadselachtige ziekte, zondert ze zich af en zoekt ze troost in de wereld van getallen.

Angry Birds Toons (seizoen 1) – 2013 AL
♫ Engels / CC ?
Genre: Animatie, Comedy
Doe mee met Red, Chuck, Bomb, Matilda en de rest terwijl zij de strijd aangaan met het stuntelige varkensleger in deze animatiecomedy die gebaseerd is op de videogame.

Armin van Buuren: This Was Intense – 2015 AL 0:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Documentaire
De beroemde dj en producer Armin van Buuren heeft met deze ambitieuze, spectaculaire tour een half miljoen mensen wereldwijd bereikt.

Ben & Holly's Little Kingdom (seizoen 1) – 2009 AL
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC Engels
Genre: Animatie
In het magische Little Kingdom beleven de elf Ben en sprookjesprinses Holly leuke avonturen terwijl ze leren over samenwerken, delen en problemen oplossen.

Charlie's Angels – 2000 12 1:38 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Drie schoonheden werpen hun uiterlijk, charme en martial arts in de strijd om op het spoor te komen van gestolen software in deze reboot van de klassieke serie.

Fresh Meat (seizoen 1-3) – 2013 16
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Comedy, Droge humor
Deze comedyserie volgt zes jonge mensen die beginnen aan de spannendste reis van hun leven tot nu toe: de universiteit.

How to Change the World – 2015 12 1:50 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Sociocultureel, Visionair
In de jaren 70 richtte een groep activisten die protesteerden tegen nucleaire proeven, de iconische milieuorganisatie Greenpeace op.

Hunting Ground, The – 2015 12 1:43 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Misdaad, Sociocultureel
Deze onthullende documentaire stelt de epidemie van aanrandingen op universiteiten aan de kaak en de pogingen van bestuursleden om deze misdaden te verdoezelen.

Intramural – 2014 12 1:40 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Satire
In deze wrange satire wil een student die bijna is afgestudeerd, nog één keer met zijn footballteam aan de bak voordat hij het echte leven in moet.

Invizimals (seizoen 1) – 2013 6
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC Engels
Genre: Animatie
Een groep onverschrokken avonturiers gaat op pad om de geheimen van de Invizimals te ontdekken. Deze onzichtbare wezens leven om ons heen in een parallel bestaan.

Jesus Camp – 2006 AL 1:24 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Intellectueel, Sociocultureel
Deze meeslepende documentaire toont een evangelisch Christen-kamp dat zich verdiept in het vergroten van het geloof onder kinderen en het zaaien van politiek activisme.

Josef Fritzl: Story of a Monster – 2010 12 0:48 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Duister, Misdaad
Scherpe interviews en zeldzame beelden brengen de gruwelijke zaak van Josef Fritzl in beeld, die decennialang zijn eigen dochter mishandelde en seksueel misbruikte.

Justin Bieber's Believe – 2013 6 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
'Never Say Never, Believe' was de grootste concertfilm aller tijden. Beleef hier de hoogtepunten van Justin Biebers succesvolle wereldtournee.

Life's Too Short (seizoen 1) – 2011 12
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Comedy, Droge humor
Deze comedyserie brengt het leven van Warwick Davis in beeld, een gerenommeerde dwergacteur die een fictionele versie van zichzelf speelt.

Life's Too Short: The Special – 2013 12 0:56 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Comedy, Droge humor
Wanneer Val Kilmer Warwick een nieuwe filmrol aanbiedt, wil hij snel geld verzamelen om het project te financieren. Maar is het aanbod te mooi om waar te zijn?

Los tiempos de Pablo Escobar (seizoen 1) – 2012 12
♫ Spaans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Sociocultureel
Dit is het verhaal van een van de beruchtste drugssmokkelaars aller tijden, met nog nooit eerder getoonde beelden, persoonlijke getuigenissen en nog veel meer.

Power Rangers Dino Charge (seizoen 1) – 2015 9
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
In de tijd van de dinosauriërs raakten de oude, machtige Energems zoek op aarde. De slechte premiejager Sledge is teruggekeerd om hen te zoeken.

Transformers: Robots in Disguise (seizoen 1) – 2015 6
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Wanneer er een gevangenisschip neerstort op aarde, ontsnappen er honderden Decepticons. Bumblebee voert een team van Autobots aan om de mensheid te beschermen.

Western – 2015 12 1:33 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Misdaad
Al tientallen jaren leven twee plaatsen aan beide zijden van de grens tussen Texas en Mexico vreedzaam naast elkaar, totdat de rust in gevaar komt door drugsgeweld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 01-01-2016 20:53:37 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_158744920
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 07:08 schreef McNulty het volgende:

[..]

2 beter dan 1?
Ja, ik was aangenaam verrast.
pi_158745458
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 08:21 schreef Blik het volgende:

[..]

Big Lebowski vind ik ik ook prima, evenals bijvoorbeeld Steve Buscemi zijn acteerprestaties. Maar blijkbaar heb ik een gevoelig plekje geraakt door te zeggen dat ik een bepaalde film niet goed vond, aangezien ik dan opeens een heel genre, regisseurs-duo en bijbehorende acteurs dan ook direct niet goed vind... Alsof ik geen eigen mening mag hebben over 1 film

Ik vond de film Fargo gewoon niet goed geacteerd, met Steve Buscemi als uitzondering. En ik ben echt niet de enige, niet voor niets krijgt Fargo slechts 3.5 sterren op Netflix
Ik vond de film ook weinig aan.

Zojuist -eindelijk- aan het tweede seizoen van de serie begonnen. Ik vond de eerste aflevering al ijzersterk, dus dat belooft wat... *O*
Tails tell tales
pi_158746472
Wat een leuke films zeg zijn er weer toegevoegd... *kuch* *kuch* *kuch* :')
pi_158746561
Vandaag begonnen met Helix, valt niet tegen om eerlijk te zijn!
pi_158752301
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:47 schreef Aether het volgende:
Hunting Ground, The – 2015 12 1:43 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Misdaad, Sociocultureel
Deze onthullende documentaire stelt de epidemie van aanrandingen op universiteiten aan de kaak en de pogingen van bestuursleden om deze misdaden te verdoezelen.
Goede docu...

Ook in deze docu blijkt maar weer hoe vertyft 'Murica eigenlijk is.
pi_158752570
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 07:08 schreef McNulty het volgende:

[..]

2 beter dan 1?
Ik vond 1 beter, maar 2 is zeker goed.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')