abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158415259
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:15 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Wie?
Frida Bervoets
pi_158415280
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef nick333 het volgende:
Frida Bervoets
_O- _O-

de sekte doet ook vast mee
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 21 december 2015 @ 18:17:25 #253
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158415298
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Wie?
FridaBervoets twitterde op woensdag 16-12-2015 om 23:13:36 @baptistbrouwers Dag Baptist! Ik ben Robrecht Veeckman! :-) Hoe gaat het met jou? reageer retweet
FridaBervoets twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 22:30:16 @baptistbrouwers Vroeger gebruikte ik geen twitter! Maar ik ben eens twitter beginnen te gebruiken! En nu, die vindt ik dat héél leuk! reageer retweet
pi_158415334
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:17 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

FridaBervoets twitterde op woensdag 16-12-2015 om 23:13:36 @baptistbrouwers Dag Baptist! Ik ben Robrecht Veeckman! :-) Hoe gaat het met jou? reageer retweet
FridaBervoets twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 22:30:16 @baptistbrouwers Vroeger gebruikte ik geen twitter! Maar ik ben eens twitter beginnen te gebruiken! En nu, die vindt ik dat héél leuk! reageer retweet
_O- _O- _O- _O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158415619
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:14 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik ben polyvalent genoeg om alles te spelen wat ze willen. Zou Robrecht Veeckman zich ook al ingeschreven hebben?
OK MAAR WE SCHRIJVEN ALVAST DE SYNOPSIS VOOR DE MV

*voor inspiratie*



(zou nice zijn als het een high school setting wordt er easter eggs van deze mv zitten, of zoals bij Hippie Shake in de intro dit liedje op de achtergrond)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 21 december 2015 @ 18:33:58 #256
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158415743
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:11 schreef bogtrotter het volgende:
Wanneer zou Miguel de nummers voor de nieuwe CD eigenlijk geschreven hebben? We hebben het er al een paar keer half over gehad dat er een paar andere kandidaten van de laatste 10 er veel moeilijker mee zouden wegkomen om "Rettettet" of "Jodelee" te zingen. Of misschien is dat ook maar een gedacht. Je ne sais pas. Ik dacht er maar even aan.
Een deel had KKJ ook prima kunnen brengen, misschien net wat anders maar die basis zou waarschijnlijk al klaarliggen. Zie ultiem nummer Lollypopland als goed voorbeeld van kinderachtig maar toch gewoon keigaaf.
Het lijkt mij dat de rest vanaf de begin van de zoektoch en toen de "oogst" duidelijker werd qua image en vlees in de kuip voor de rest van het album enzo.
Schapen zijn relax.
  maandag 21 december 2015 @ 18:35:28 #257
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158415777
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:29 schreef Poedelpoes het volgende:

*voor inspiratie*

pi_158415928
quote:
JA OMG MAAR DAN GLITTERS (en also bloed)

en eigenlijk wil ik wel zo'n plottwist als in de Call Me Maybe video hoor _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 21 december 2015 @ 18:56:20 #259
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158416295
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:42 schreef Poedelpoes het volgende:
JA OMG MAAR DAN GLITTERS (en also bloed)

en eigenlijk wil ik wel zo'n plottwist als in de Call Me Maybe video hoor _O-
Maar for real, ik wil wel gewoon dat ze die split-screen uit Carrie gebruiken. Dat is zo goed. Lekker subtiele verwijzing zonder iedereen op het schoolbal op te moeten blazen (wie is de bom?)
pi_158416389
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef bogtrotter het volgende:
Maar for real, ik wil wel gewoon dat ze die split-screen uit Carrie gebruiken. Dat is zo goed. Lekker subtiele verwijzing zonder iedereen op het schoolbal op te moeten blazen (wie is de bom?)
Lol same, of ze moeten de ballen hebben om een verhaaltje te verzinnen dat ze iemand een bom heeft geplaatst op school en dat HKM de school moet redden. Met epische eind scene met explosies en HKM in promjurkjes die in slowmotion net op tijd uit de school springen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158416645
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Lol same, of ze moeten de ballen hebben om een verhaaltje te verzinnen dat ze iemand een bom heeft geplaatst op school en dat HKM de school moet redden. Met epische eind scene met explosies en HKM in promjurkjes die in slowmotion net op tijd uit de school springen.
Zakdoekje leggen met een bommengordel? JIJ BENT EM!
  maandag 21 december 2015 @ 19:10:03 #262
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158416689
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Lol same, of ze moeten de ballen hebben om een verhaaltje te verzinnen dat ze iemand een bom heeft geplaatst op school en dat HKM de school moet redden. Met epische eind scene met explosies en HKM in promjurkjes die in slowmotion net op tijd uit de school springen.
OMG WACHT. IK HEB HET BESTE IDEE VOOR EEN SPECIAL.

Kei hard gewoon inspiratie halen uit GREASE, maar dan met HKM als de Pink Ladies. Meteen een reden om allemaal hetzelfde uniformpje aan te hebben en om te flirten met jongens.

Jij Bent De Bom: Het schoolbal.

Do do do you love me: De drive-in (hallo daar gaat het liedje toch ook gewoon over)

En dan rijden ze met diezelfde auto de lucht in op het einde en hebben ze zoiets van "pffff, jongens? Het is MEISJESDAG!!!"
pi_158416736
Jij bent de allermooiste, jij bent de bom!

pi_158416741
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:10 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

OMG WACHT. IK HEB HET BESTE IDEE VOOR EEN SPECIAL.

Kei hard gewoon inspiratie halen uit GREASE, maar dan met HKM als de Pink Ladies. Meteen een reden om allemaal hetzelfde uniformpje aan te hebben en om te flirten met jongens.

Jij Bent De Bom: Het schoolbal.

Do do do you love me: De drive-in (hallo daar gaat het liedje toch ook gewoon over)

En dan rijden ze met diezelfde auto de lucht in op het einde en hebben ze zoiets van "pffff, jongens? Het is MEISJESDAG!!!"
JA JA JA JA OMFG JA

En dan alle overige (leuke) K3 zoekt K3 kandidaten + wat jonge Studio 100 chicks (uit Prinsessia/Ghostrockers) + 2/3 youtubers/bloggers als de overige Pink Ladies voor de promobuzz ala Taylor Swift's Bad Blood.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 21 december 2015 @ 19:15:37 #265
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158416851
En dan komt Gert ineens op met De Samsonrock en hebben we dit:
Schapen zijn relax.
pi_158417062
Oh
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158417071
Opvallend veel negatieve reacties op de site van HLN bij het artikel over Josje's nieuwe 'ruige' look. Nou moet ik zeggen dat ik ook een hekel heb aan tattoos, ijzerwerk en roken en dat ik de indruk krijg dat ze dit ook een beetje doet om te provoceren, om zich dan vervolgens op haar Instagram te kunnen gaan beklagen over de negatieve reacties. Ze weet namelijk heel goed dat ze met haar nieuwe look niet op het podium kan gaan staan bij de nog komende shows van K3, en dat het dus op zijn minst handiger was geweest hier nog even mee te wachten.
  maandag 21 december 2015 @ 19:27:30 #268
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158417235
En dankzij jullie zit ik Greased Lightning weer een paar keer te knallen. *O*
Schapen zijn relax.
pi_158417278
haha waarom heb ik dit niet eerder gezien _O- _O- _O-

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 21 december 2015 @ 19:32:42 #270
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158417393
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Riparius het volgende:
Opvallend veel negatieve reacties op de site van HLN bij het artikel over Josje's nieuwe 'ruige' look. Nou moet ik zeggen dat ik ook een hekel heb aan tattoos, ijzerwerk en roken en dat ik de indruk krijg dat ze dit ook een beetje doet om te provoceren, om zich dan vervolgens op haar Instagram te kunnen gaan beklagen over de negatieve reacties. Ze weet namelijk heel goed dat ze met haar nieuwe look niet op het podium kan gaan staan bij de nog komende shows van K3, en dat het dus op zijn minst handiger was geweest hier nog even mee te wachten.
Als ik zo door het slijk was gehaald als haar vanaf dag1 dat ze in K3 zat zou ik ook gewoon keihard overal tegenaan gaan schoppen in de belgische pers.
En ik vind haar huidige (of eigen afhankelijk hoe je het ziet) look ook helemaal niets, en ook in de mindere manier ontwikkeld lijken als persoon. Ze was zo supercute en adorable :(

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 21-12-2015 19:42:10 ]
Schapen zijn relax.
pi_158417496
quote:
Oh wat? oO<
pi_158417543
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef showtimer het volgende:

[..]

Oh wat? oO<
Dat artikeltje
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 21 december 2015 @ 19:38:46 #273
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158417589
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Riparius het volgende:
Opvallend veel negatieve reacties op de site van HLN bij het artikel over Josje's nieuwe 'ruige' look. Nou moet ik zeggen dat ik ook een hekel heb aan tattoos, ijzerwerk en roken en dat ik de indruk krijg dat ze dit ook een beetje doet om te provoceren, om zich dan vervolgens op haar Instagram te kunnen gaan beklagen over de negatieve reacties. Ze weet namelijk heel goed dat ze met haar nieuwe look niet op het podium kan gaan staan bij de nog komende shows van K3, en dat het dus op zijn minst handiger was geweest hier nog even mee te wachten.
Wtf is dat nou weer. :')
pi_158418247
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Als ik zo door het slijk was gehaald als haar vanaf dag1 dat ze in K3 zat zou ik ook gewoon keihard overal tegenaan gaan schoppen in de belgische pers.
Nou, ja, het punt is dat dat nu juist niet zo is, rioooljournalistiek zoals Dag Allemaal daargelaten, maar die moet je sowieso niet serieus nemen en negeren, wie of wat je ook bent. Aanvankelijk heerste er in Vlaaanderen grote scepsis na haar uitverkiezing, ze was tenslotte geen Vlaamse en door Karen en Kristel persoonlijk wel verkozen boven Noa, waarop zowat heel Vlaanderen had gestemd. Maar die gereserveerdheid heeft toen heel snel plaats gemaakt voor bewondering ook in Vlaanderen, een paar negativo's daargelaten, maar die heb je altijd. Ik heb Josje in K3 altijd fantastisch gevonden, dat vind ik nog steeds en dat zal ik ook altijd blijven vinden (waarmee ik overigens niets ten nadele van Kathleen bedoel te zeggen).
quote:
En ik vind haar huidige (of eigen afhankelijk hoe je het ziet) look ook helemaal niets, en ook in de mindere manier ontwikkeld lijken als persoon. Ze was zo supercute en adorable :(
Ja, je gaat er bijna van huilen (ik wel). Ik denk dat ze problemen heeft met zichzelf en daarvoor een uitlaatklep zoekt.
pi_158418276
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Riparius het volgende:
Opvallend veel negatieve reacties op de site van HLN bij het artikel over Josje's nieuwe 'ruige' look. Nou moet ik zeggen dat ik ook een hekel heb aan tattoos, ijzerwerk en roken en dat ik de indruk krijg dat ze dit ook een beetje doet om te provoceren, om zich dan vervolgens op haar Instagram te kunnen gaan beklagen over de negatieve reacties. Ze weet namelijk heel goed dat ze met haar nieuwe look niet op het podium kan gaan staan bij de nog komende shows van K3, en dat het dus op zijn minst handiger was geweest hier nog even mee te wachten.
HLN...
De site zelf is al een vuilbak waar ik voor de lol elke dag uit vijf artikels de taalfouten en vaak ook gewoon fouten tegen de feiten meld bij de redactie. De reacties zijn bij élk artikel over om het even wat wel zo.

Ik vind het zelf maar wat vreemd, die hele ijzerwinkel. Vroeger wilde iedereen zo snel mogelijk van al dat ijzer in z'n mond af, nu vindt men het weer fancy. Ach ja. De gustibus et coloribus...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')