abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:20:43 #1
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_158352376
Max Verstappen Scuderia Toro Rosso


Bio
Geboren: 30 september 1997
Huidig kampioenschap: Formula One
Huidig Team: Scuderia Toro Rosso
Engine: Renault
Chassis: STR10



Media:

(vrij naar Wikipedia)

Max in Actie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_158352415
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:05 schreef Fopje het volgende:

[..]

Hij ziet er echt supergruwelijk uit!

Mijne is aangekomen bij de groenrijk, ik ga er zo om! Welk nummer heb je?
Nummer 141
  zaterdag 19 december 2015 @ 13:50:56 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_158354679
Mijne is nog op t sorteercentrum, t zal toch niet...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:09:37 #4
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_158354986
Ik heb nummer 134 _O_ *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:24:30 #5
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_158355267
Net langs het DHL afhaalpunt geweest.
DHL was al geweest zonder pakje voor mij :-(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_158357497
DHL is echt zulke crap... Bij mij stonden ze om 18:09 voor een dichte zaak nadat er al 3 DHL wagens geweest waren. Totaal inefficiente bende daar. Wil bij volgende bestelling TNT, zal dat ook expliciet vragen... anders geen bestellingen meer daar.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:46:16 #7
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_158358182
Mijn modelletjes O+

Limited 1 Australië


Limited 2 Maleisië


Limited 3


Minichamps Australië


Spark Maleisië


STR9 (ombouwmodel) Brazilië, USA en Japan FP1 2014.


STR9 (ombouwmodel) Abu Dhabi Test (Young Driver Days) 2014.


En de mooiste: De STR7 ( :9 :9~ :9 ) Waarin hij z'n eerste F1 test reed om zijn superlicentie te behalen 2014.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_158358407
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:46 schreef Fopje het volgende:
Mijn modelletjes O+

Limited 1 Australië
[ afbeelding ]

Limited 2 Maleisië
[ afbeelding ]

Limited 3
[ afbeelding ]

Minichamps Australië
[ afbeelding ]

Spark Maleisië
[ afbeelding ]

STR9 (ombouwmodel) Brazilië, USA en Japan FP1 2014.
[ afbeelding ]

STR9 (ombouwmodel) Abu Dhabi Test (Young Driver Days) 2014.
[ afbeelding ]

En de mooiste: De STR7 ( :9 :9~ :9 ) Waarin hij z'n eerste F1 test reed om zijn superlicentie te behalen 2014.
[ afbeelding ]
Mooi man, heel fraai ^O^
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:45:24 #9
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_158359620
Mooie collectie Fopje, hulde :)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_158373671
Denk dat het filmpje hier wel bekend is maar toch:

http://www.dumpert.nl/med(...)_6_jaar_geleden.html

Valt me op dat Jos Verstappen echt een relaxte vader lijkt te zijn. Grappig ook die zoon-vader trekjes. Rond de 6:30 zitten ze echt precies hetzelfde met de handen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158373798
Als coureur vond ik Jos nooit een relaxte gast. Vervelend en chagrijnig was hij veelal. Helemaal geen leuke man. Max is veel losser, ontspannender, humoristischer.
pi_158376040
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:46 schreef Fopje het volgende:
Mijn modelletjes O+

Limited 1 Australië
[ afbeelding ]

Limited 2 Maleisië
[ afbeelding ]

Limited 3
[ afbeelding ]

Minichamps Australië
[ afbeelding ]

Spark Maleisië
[ afbeelding ]

STR9 (ombouwmodel) Brazilië, USA en Japan FP1 2014.
[ afbeelding ]

STR9 (ombouwmodel) Abu Dhabi Test (Young Driver Days) 2014.
[ afbeelding ]

En de mooiste: De STR7 ( :9 :9~ :9 ) Waarin hij z'n eerste F1 test reed om zijn superlicentie te behalen 2014.
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_

Ik heb alleen die van maleisie, want met die eerste was ik te laat en ik ben niet van plan de hoofdprijs te betalen op marktplaats ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 20 december 2015 @ 13:14:10 #13
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_158377380
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2015 12:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Ik heb alleen die van maleisie, want met die eerste was ik te laat en ik ben niet van plan de hoofdprijs te betalen op marktplaats ;(
Dat heb ik dus ook + dan staat ie niet op mijn naam.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_158377939
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 08:39 schreef JimmyManna het volgende:
Als coureur vond ik Jos nooit een relaxte gast. Vervelend en chagrijnig was hij veelal. Helemaal geen leuke man. Max is veel losser, ontspannender, humoristischer.
Mwah volgens mij haal je 2 dingen door elkaar.. Je zal best gelijk kunnen hebben, de persoon Jos Verstappen ben ik ook geen fan van geweest. Maar de coureur Jos Verstappen zie ik heeel graag weer terug komen in de autosport / endurance racerij. Hij heeft een nog aggressievere (soms te) lijn dan die van zijn zoon die wat meer richting die van Button en Alonso gaat. Hamilton ook zo'n voorbeeld. totaal geen fan van die man, ik mag hem gewoon niet. Maar als coureur is hij wel fijn om naar te kijken en niet te ontkennen dat hij echt wel goed is en een verdiend meervoudig wereldkampioen is !
pi_158378036
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:43 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Mwah volgens mij haal je 2 dingen door elkaar.. Je zal best gelijk kunnen hebben, de persoon Jos Verstappen ben ik ook geen fan van geweest. Maar de coureur Jos Verstappen zie ik heeel graag weer terug komen in de autosport / endurance racerij. Hij heeft een nog aggressievere (soms te) lijn dan die van zijn zoon die wat meer richting die van Button en Alonso gaat. Hamilton ook zo'n voorbeeld. totaal geen fan van die man, ik mag hem gewoon niet. Maar als coureur is hij wel fijn om naar te kijken en niet te ontkennen dat hij echt wel goed is en een verdiend meervoudig wereldkampioen is !
Ik haal geen dingen door elkaar, ik had het puur over de persoon Jos Verstappen (althans degene zoals die altijd tamelijk humorloos en chagrijnig in de media overkwam).

Als coureur mag hij van mij inderdaad ook terugkeren in de sport. Erg jammer dat hij vanwege Max niet mee wil doen aan Le Mans, was top geweest. Maar ergens denk ik dat de echte motivatie bij hem verdwenen is, anders zouden we hem nog wel ergens zien rijden.

Overigens is Jos in mijn ogen een prima coureur, maar van wat ik gezien heb is Max een verbeterde versie. Dat zit hem misschien wel in het mentale. Jos het heethoofd en Max die altijd maar koel lijkt te blijven.
pi_158378106
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Ik haal geen dingen door elkaar, ik had het puur over de persoon Jos Verstappen (althans degene zoals die altijd tamelijk humorloos en chagrijnig in de media overkwam).

Als coureur mag hij van mij inderdaad ook terugkeren in de sport. Erg jammer dat hij vanwege Max niet mee wil doen aan Le Mans, was top geweest. Maar ergens denk ik dat de echte motivatie bij hem verdwenen is, anders zouden we hem nog wel ergens zien rijden.

Overigens is Jos in mijn ogen een prima coureur, maar van wat ik gezien heb is Max een verbeterde versie. Dat zit hem misschien wel in het mentale. Jos het heethoofd en Max die altijd maar koel lijkt te blijven.
Zoals in dat stukje van Holland sport te zien is, is het ook een stukje passie wat er in is gaan zitten van Jos om zijn zoon de F1 in te helpen. Hij heeft daar zoveel voor opgeofferd, dan kan je dat ook niet meer zomaar loslaten. Ik denk wel dat Jos in de komende jaren wel weer zou willen/gaan racen, omdat er nu gewoon minder en minder te coachen valt..of hij gaat zijn dochter Victoria ook nu meer helpen en coachen en hebben we over .. jaar misschien wel 2 Verstappens in de internationale autosport. F1 zal wel heel lastig worden.
pi_158378196
Formule E zou wel kunnen. Leeftijdsgenoot Villeneuve doet daar ook aan mee.

Overigens jammer dat hij nooit naar Amerika is toegegaan. Met zijn ruigere rijstijl past hij wel bij de Indycars, zoals Montoya daar ook beter past.
pi_158378254
Klopt.. Jos had daar goed bij gepast en kunnen scoren.. We zullen het nooit weten. Hoogst haalbare nu voor Jos zie ik hem alleen nog Endurance doen of eventueel nog dtm/toerwagen racerij. Zover ik weet is zijn visie wat betreft endurance racerij enorm veranderd ná zijn deelname met Merkstijn. Daarvoor wist hij het niet zo, na die winst was hij er gek op :D
pi_158398895
Ik heb besloten om te beginnen met verzamelen van 1:43 F1 autootjes.

En dan niet alleen van Max, maar van alle Wereldkampioenen die er ooit geweest zijn.
Dat gaat een flinke verzameling worden en een hoop geld kosten denk ik zomaar :D

Zojuist heb ik (en voor die mij kennen schrik vooral niet) de 2010 wereldkampioen gekocht 8-)

En dan zou je misschien denken waarom Vettel vosss, je hebt toch een hekel aan die knaker?
Dat klopt, maar je moet ergens beginnen. Bovendien is HHF (de lul :( ) nooit Wereldkampioen geweest. :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158399016
Als ik er elke maand 2 zou kopen ben ik 3 jaar onder de pannen voordat ik ze allemaal zou hebben :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158401329
Ik heb daar lang geleden al afstand van gedaan, ik kan er niets mee. Het liefst zou ik een verticale wand maken als een rechtstuk, compleet met tribunes, pitstraat etc in de schaal 1:43 en dan indd een verzameling van wereldkampioenen en coureurs die ik bewonder en soms de grid wat variëren...

Het zou altijd bij dromen blijven.. Maar misschien heeft iemand iets aan dit idee en word mijn droom toch een beetje werkelijkheid :D
  maandag 21 december 2015 @ 08:11:20 #22
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_158401762
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 00:37 schreef Geralt het volgende:
Ik heb besloten om te beginnen met verzamelen van 1:43 F1 autootjes.

En dan niet alleen van Max, maar van alle Wereldkampioenen die er ooit geweest zijn.
Dat gaat een flinke verzameling worden en een hoop geld kosten denk ik zomaar :D

Zojuist heb ik (en voor die mij kennen schrik vooral niet) de 2010 wereldkampioen gekocht 8-)

En dan zou je misschien denken waarom Vettel vosss, je hebt toch een hekel aan die knaker?
Dat klopt, maar je moet ergens beginnen. Bovendien is HHF (de lul :( ) nooit Wereldkampioen geweest. :P
Allemaal?
Denk niet dat je eraan gaat geraken.
Of een fortuin kwijt bent eraan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 08:14:51 #23
18653 crew  D.
pi_158401788
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2015 00:42 schreef Geralt het volgende:
Als ik er elke maand 2 zou kopen ben ik 3 jaar onder de pannen voordat ik ze allemaal zou hebben :X
Het verzamelen zelf is een deel van de charme :Y

Dus je moet geen haast hebben, al kan ik me voorstellen dat je hebberig bent :P
  maandag 21 december 2015 @ 08:27:10 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_158401879
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 08:14 schreef D. het volgende:

[..]

Het verzamelen zelf is een deel van de charme :Y

Dus je moet geen haast hebben, al kan ik me voorstellen dat je hebberig bent :P
Ik vrees dat er gewoon een paar zijn die al jaren niet meer gemaakt worden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 08:30:29 #25
18653 crew  D.
pi_158401906
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 08:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik vrees dat er gewoon een paar zijn die al jaren niet meer gemaakt worden.
Als ze gemaakt zijn zijn ze te vinden.
Juist als ze moeilijker te vinden zijn ben je er nog blijer mee als je 'm eindelijk hebt.

Zo werkt het bij mij tenminste :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')