abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158337988
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158340524
De gebeden zijn verhoord:

Letterlijk 3x hetzelfde

's-Hertogenbosch - Amsterdam (maltaweg)

Mercedes B klasse, Ford Focus, Volkswagen Golf

Gonna shit my pants :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158341017
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Amoeba het volgende:
De gebeden zijn verhoord:

Letterlijk 3x hetzelfde

's-Hertogenbosch - Amsterdam (maltaweg)

Mercedes B klasse, Ford Focus, Volkswagen Golf

Gonna shit my pants :')
Wauw. Zitten alle auto-ambulances vol of zo :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 december 2015 @ 00:14:09 #4
862 Arcee
Look closer
pi_158346379
Vorige topic was het langzaamste ooit uit deze reeks. :Y)
  zaterdag 19 december 2015 @ 00:19:41 #5
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158346587
gooi me in de OP bedankt ok

easyway
den haag
Permanent Verbannen
pi_158346679
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:14 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste ooit uit deze reeks. :Y)
Wow. Heb de afgelopen tijd ook wel verrekte weinig gewerkt :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158346705
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:19 schreef Gerard_Geit het volgende:
gooi me in de OP bedankt ok

easyway
den haag
Kun je zelf toevoegen aan de wiki ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158349887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:14 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste ooit uit deze reeks. :Y)
We waren aan het werk ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158350314
Yup, vond ook al dat het langzaam ging :+
pi_158350936
Wow, zelfs langzamer dan de eerste topics, en grappig om te zien dat Irritatie er vanaf het begin bij zit.
De snelste was toen binnen een dag vol, vorig jaar was dat dacht ik? Ik weet alleen niet hoe je dat moet opzoeken.
pi_158351052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:50 schreef DrSnuggle het volgende:
Wow, zelfs langzamer dan de eerste topics, en grappig om te zien dat Irritatie er vanaf het begin bij zit.
De snelste was toen binnen een dag vol, vorig jaar was dat dacht ik? Ik weet alleen niet hoe je dat moet opzoeken.
De snelste was echt heel snel ja. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_158351120
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De snelste was echt heel snel ja. :')
we gaan er wel even voor zorgen dat dit topic niet in de 25 langzaamste topics komt.
Het is de drukste periode ooit en de topics gaan het langzaamst, dat kan natuurlijk niet. :')
pi_158351159
Drukte periode ooit heb ik bijzonder weinig van gemerkt helaas, afgelopen week een ritje gehad van Sneek naar Groningen en dat was het :')
Hopelijk maandag nog een spoedje oid en dan verder in de week nog eens kijken of we nog een dagje kunnen doen :+
pi_158351936
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:17 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

we gaan er wel even voor zorgen dat dit topic niet in de 25 langzaamste topics komt.
Het is de drukste periode ooit en de topics gaan het langzaamst, dat kan natuurlijk niet. :')
Ik zal uitgebreide live verslaglegging doen van mijn ritjes maandag, deal? 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_158352095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zal uitgebreide live verslaglegging doen van mijn ritjes maandag, deal? 8-)
Deal! Wij gaan hier een stormlooptopic van maken!
pi_158355103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zal uitgebreide live verslaglegging doen van mijn ritjes maandag, deal? 8-)
Ook van onze Amsterdamdate?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:26:14 #17
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158355289
Ik ga binnen nu en 10 minuten over de nieuwe A4 rijden. Einde bericht.
pi_158356586
Gisteren in de nieuwe Jaguar XE gereden, prima auto wel! Stuurt lekker sportief en is van binnen ook best mooi :) Design van exterieur vind ik echt prachtig, vooral dat frontje :D
pi_158358577
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren in de nieuwe Jaguar XE gereden, prima auto wel! Stuurt lekker sportief en is van binnen ook best mooi :) Design van exterieur vind ik echt prachtig, vooral dat frontje :D
Foto's willen we.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158360597
Maandag VW GTE, denk m'n beste wagen tot nu toe :+
Wel 1 uur van mijn huis naar het ophaaladres en weer 1 uur reizen vanaf het afleveradres naar m'n huis. En omdat beide adressen binnen m'n woonplaats liggen, krijg ik die twee uur niet betaald??
Of hoe doen jullie dat, gewoon die uren meetellen en invullen?

Normaal maak ik daar niet zo'n probleem van, maar twee uur vind ik toch wat veel.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:50:50 #21
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_158361084
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:27 schreef PizzametKebab het volgende:
Maandag VW GTE, denk m'n beste wagen tot nu toe :+
Wel 1 uur van mijn huis naar het ophaaladres en weer 1 uur reizen vanaf het afleveradres naar m'n huis. En omdat beide adressen binnen m'n woonplaats liggen, krijg ik die twee uur niet betaald??
Of hoe doen jullie dat, gewoon die uren meetellen en invullen?

Normaal maak ik daar niet zo'n probleem van, maar twee uur vind ik toch wat veel.
Geloof dat er een uitzondering is voor de grote steden, woon zelf in Amsterdam en moet regelmatig 3 kwartier reizen om ergens te komen. Gewoon dichtstbijzijnde station schrijf ik dan op en dat is toevallig een busstation (dus geen halte) op een paar honderd meter van m'n huis. Zou dat ook doen, 2 uur onbetaald vind ik zelf wel veel.
pi_158362350
Ik mag maandag ook een VW GTE, maar die moet wel het hele land door, van Hengelo ov naar Den Haag..

Zou als je 2 uur aan het reizen bent binnen je woonplaats sowieso vanaf de grote busstations of treinstations rekenen.
pi_158372611
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Foto's willen we.
Helaas geen foto's kunnen en mogen maken, het was daarnaast ook al donker :(
pi_158377871
Rit van Leeuwarden naar Kerkrade was genieten! Het bleek een geïmporteerde opel insignia OPC uit 2011. 6 cilinder 320 pk automaat. Fijn geluid maakt dat. De eigenaar was alleen niet zo blij toen hij mij uit de auto zag stappen, want hij had gevraagd om een senior chauffeur met meer ervaring. Kreeg gelukkig wel een lift naar het station. Vraag me wel af wat je met zo'n auto moet in ons kleine land en een met een verbruik van 1 op 10 of nog minder.
pi_158377924
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ook van onze Amsterdamdate?
Ik vraag me af of die het adrenalineniveau van mijn rit naar Limburg wel kan evenaren.

Overigens ben ik waarschijnlijk te spotten aan het kussentje in m'n nek morgen. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 20 december 2015 @ 14:40:57 #26
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158379281
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:39 schreef Volluto het volgende:
Rit van Leeuwarden naar Kerkrade was genieten! Het bleek een geïmporteerde opel insignia OPC uit 2011. 6 cilinder 320 pk automaat. Fijn geluid maakt dat. De eigenaar was alleen niet zo blij toen hij mij uit de auto zag stappen, want hij had gevraagd om een senior chauffeur met meer ervaring. Kreeg gelukkig wel een lift naar het station. Vraag me wel af wat je met zo'n auto moet in ons kleine land en een met een verbruik van 1 op 10 of nog minder.
Gewoon gassen met zo'n ding. Zou hem best willen hebben.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158382935
Zeldzame auto, zo'n Insignia OPC, ben wel benieuwd hoe dat nou rijdt!
pi_158389177
Ik heb ook wel een paar keer geprobeerd om bij easyway to solliciteren, maar kreeg altijd het geautomatiseerde mailtje dat ze momenteel geen mensen zochten. Ik heb net nog eens gezocht in mijn email, en in juli 2013, okt 2014, en feb en april 2015 ben ik door ze afgewezen :(. Door ABAZ werd ik wel terug gebeld, maar toen had ik al wat anders dus daar had ik ook niks meer aan.

Maar hoeveel uur per week werken jullie nu gemiddeld?

EDIT: net voor de grap nog eens geprobeerd...


Dat was wel een hele korte poging....

Dus ze zoeken eerstejaars studenten die structureel een dag in de week beschikbaar zijn, weekOV hebben, en al een half jaar hun rijbewijs hebben. Volgens mij zijn er te veel geinteresseerden, anders konden ze nooit zulke eisen stellen.

[ Bericht 15% gewijzigd door koekjestrommel1 op 20-12-2015 20:29:52 ]
pi_158392117
Good old times! Nog iemand in de lijn twaalf van ~08:20 te vinden morgen? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_158395620
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb ook wel een paar keer geprobeerd om bij easyway to solliciteren, maar kreeg altijd het geautomatiseerde mailtje dat ze momenteel geen mensen zochten. Ik heb net nog eens gezocht in mijn email, en in juli 2013, okt 2014, en feb en april 2015 ben ik door ze afgewezen :(. Door ABAZ werd ik wel terug gebeld, maar toen had ik al wat anders dus daar had ik ook niks meer aan.

Maar hoeveel uur per week werken jullie nu gemiddeld?

EDIT: net voor de grap nog eens geprobeerd...

[ afbeelding ]
Dat was wel een hele korte poging....

Dus ze zoeken eerstejaars studenten die structureel een dag in de week beschikbaar zijn, weekOV hebben, en al een half jaar hun rijbewijs hebben. Volgens mij zijn er te veel geinteresseerden, anders konden ze nooit zulke eisen stellen.
Of je doet nee, en je mag gewoon op gesprek komen :+
  zondag 20 december 2015 @ 23:10:21 #31
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158395879
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb ook wel een paar keer geprobeerd om bij easyway to solliciteren, maar kreeg altijd het geautomatiseerde mailtje dat ze momenteel geen mensen zochten. Ik heb net nog eens gezocht in mijn email, en in juli 2013, okt 2014, en feb en april 2015 ben ik door ze afgewezen :(. Door ABAZ werd ik wel terug gebeld, maar toen had ik al wat anders dus daar had ik ook niks meer aan.

Maar hoeveel uur per week werken jullie nu gemiddeld?

EDIT: net voor de grap nog eens geprobeerd...

[ afbeelding ]
Dat was wel een hele korte poging....

Dus ze zoeken eerstejaars studenten die structureel een dag in de week beschikbaar zijn, weekOV hebben, en al een half jaar hun rijbewijs hebben. Volgens mij zijn er te veel geinteresseerden, anders konden ze nooit zulke eisen stellen.
Dat is erg vreemd, niet zo lang geleden leken ze nog met heel veel moeite nieuwe mensen te werven door o.a. acties waarbij medewerkers een cadeaubon kregen als ze een nieuwe werknemer aanbrachten..
Permanent Verbannen
  maandag 21 december 2015 @ 04:43:07 #32
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158401032
Echt helemaal geweldig, heb ik begin deze maand op een dag ruim 12 uur gewerkt, wil ik de ritbonnen invullen, blijkt dat ik de transportformulieren kwijt ben.. Daar gaat 72 euro aan salaris.. :')
Permanent Verbannen
pi_158401328
Godnondeju wat is het vroeg. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_158401519
quote:
15s.gif Op maandag 21 december 2015 04:43 schreef Gerard_Geit het volgende:
Echt helemaal geweldig, heb ik begin deze maand op een dag ruim 12 uur gewerkt, wil ik de ritbonnen invullen, blijkt dat ik de transportformulieren kwijt ben.. Daar gaat 72 euro aan salaris.. :')
Even bellen en overleggen? :+ protip: na elke rit je ritbon fotografen en alvast in je dropbox zetten
pi_158402045
quote:
15s.gif Op maandag 21 december 2015 04:43 schreef Gerard_Geit het volgende:
Echt helemaal geweldig, heb ik begin deze maand op een dag ruim 12 uur gewerkt, wil ik de ritbonnen invullen, blijkt dat ik de transportformulieren kwijt ben.. Daar gaat 72 euro aan salaris.. :')
Wel bullshit als je dit niet verloont krijgt
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158402375
Waarom zou je überhaupt drie weken wachten met het invullen van je ritbon? Ik doe het altijd dezelfde dag nog. Desalnietteplus, gewoon even bellen en dan krijg je het vast wel uitbetaald.

Ik zat net op de bank met m'n koffie, te denken "de bus van 9:02 ga ik niet meer redden, maar ik had gisteren uitgezocht dat ik ook een bus later kon pakken". Drie seconden daarna dacht ik "kut, 9:02 was al de bus later". Koffie naar binnen geworpen en gaan sprinten naar de bushalte. Bus gehaald, maar wel een verbrande tong.
pi_158403986
Wat een afgang is zo'n B180, schrale gezinsblik en zelfs Mercedes kan daar niks van maken.

Nu onderweg naar Den Bosch voor de tweede ronde. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158404807
Die Mégane GT is dikke prima. :D Liftje gekregen van de klant in Limburg. *O* Helaas rijdt er hier alsnog vrijwel niks dus ik ben bijna halverwege mijn 25min wachten op de trein. :') Straks nog even in een Polo van Nijmegen naar Amsterdam en dan gelukkig weer naar huis.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158405513
Net door een oude man de trap op geholpen, of alles wel goed met me ging. Misschien had ik niet moeten gaan werken vandaag. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_158406718
Nog iets over de aangeboden spoedreserveringen op facebook: kan je ook een rit kiezen waarvan de startplaats (en eindplaats) best wel ver van je huis liggen? Ik zie er nu eentje maar de startlocatie ligt een uur van mijn huis af namelijk.
pi_158407171
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef wihehin het volgende:
Nog iets over de aangeboden spoedreserveringen op facebook: kan je ook een rit kiezen waarvan de startplaats (en eindplaats) best wel ver van je huis liggen? Ik zie er nu eentje maar de startlocatie ligt een uur van mijn huis af namelijk.
Als ze wanhopig zijn wel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158407783
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef wihehin het volgende:
Nog iets over de aangeboden spoedreserveringen op facebook: kan je ook een rit kiezen waarvan de startplaats (en eindplaats) best wel ver van je huis liggen? Ik zie er nu eentje maar de startlocatie ligt een uur van mijn huis af namelijk.
Gewoon bellen en proberen haha
  maandag 21 december 2015 @ 15:25:07 #43
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158411254
De formulieren bleken nog in m'n map te liggen, en die map kon ik dus niet vinden, maar ik kwam er net achter dat ik die al een week als muismat gebruik :')

Eind goed al goed.
Permanent Verbannen
pi_158411655
In Amsterdam lekker met het pendelbusje naar het station gereden en nog even koffie gedronken met Amoeba. *O*

Nu klapt wel m'n hoofd zo'n beetje uit elkaar dus nog snel even ibuprofen gehaald op Utrecht. :') Iets na zessen thuis, dagje van tien uur gemaakt, ik vind helemaal mooi. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_158413038
Heuj. Lees net op fb dat A. In Amsterdam verhuisd is vanaf de schurenbergweg :+
pi_158414404
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:42 schreef Drowzz het volgende:
Heuj. Lees net op fb dat A. In Amsterdam verhuisd is vanaf de schurenbergweg :+
Ze zitten daar erg goed verstopt. Vanochtend hadden ze dat bord nog niet op de gevel hangen. En ik maar zoeken... :P
pi_158415107
Jaaaaa hoor

Kwam net om 17:50 in Amsterdam aan, heel die lui in dat portiershok in de negeermodus, dus toen ik om een handtekening vroeg kreeg ik te horen 'ja ik heb maar 2 handen'. Beetje naar een of ander slap verhaal luisteren en kopietjes maken. :') Map dichtgeklapt en aangelopen, wat een mentaliteit zeg.


Dus voor straf morgen nog 3x Den Bosch - Maltaweg gekregen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158415222
Voor morgen weer niks in Friesland :/
pi_158415342
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:14 schreef Drowzz het volgende:
Voor morgen weer niks in Friesland :/
Je mag er wel een van mij hebben
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158415491
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 18:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je mag er wel een van mij hebben
Ja joh, reis wel even naar den Bosch :+ wat doe jij dan, van Amsterdam weer met de trein naar den Bosch, en weer opnieuw?
pi_158415722
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 18:24 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja joh, reis wel even naar den Bosch :+ wat doe jij dan, van Amsterdam weer met de trein naar den Bosch, en weer opnieuw?
Ja :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158416694
Morgen een auto ophalen in Venhorst. Oftewel met de bus van Eindhoven naar Gemert. Daar 5 minuten overstaptijd op de buurtbus naar venhorst, die 1 keer in de 2 uit rijdt. En dat voor een transit connect naar Meerkerk.
pi_158420327
Morgen eindelijk weer eens werken. Een van de ritten is een Audi Q5, jammer genoeg wel van Harderwijk naar Nijkerk :')

Wat raden jullie trouwens voor Nijkerk aan? Rechtstreeks naar het station lopen, of via bushalte Zilverschoon? Ben er nog nooit geweest en moet eigenlijk de trein halen ivm een strakke planning.
pi_158420540
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef ManScat het volgende:
Morgen eindelijk weer eens werken. Een van de ritten is een Audi Q5, jammer genoeg wel van Harderwijk naar Nijkerk :')

Wat raden jullie trouwens voor Nijkerk aan? Rechtstreeks naar het station lopen, of via bushalte Zilverschoon? Ben er nog nooit geweest en moet eigenlijk de trein halen ivm een strakke planning.
Volgens Moebje hebben ze daar tegenwoordig een pendelbusje. :Y Als het voor A is in ieder geval. Weet even niet meer of het de rvallende A of de vis A is, maar als je naar een van die twee moet denk ik dat je redelijk safe kunt rekenen op een pendelbusje.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158422184
Ja in Nijkerk gaat tot het einde van deze maand een pendelPanda. Ze vertrekken zodat je de trein met een paar minuutjes speling kan halen.

Ik ben momenteel in Schotland, voornamelijk om te rijden door het hele land. Prachtige omgevingen en fantastische wegen, goed asfalt met leuke bochtjes enzo. Denk aan Top Gear scènes waar ze met mooie auto's over mooie wegen rijden, weliswaar rij ik ze in een Vauxhall Astra. Gloednieuw, stond 6 mijl op de teller toen ik hem meenam.

pi_158426547
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ja in Nijkerk gaat tot het einde van deze maand een pendelPanda. Ze vertrekken zodat je de trein met een paar minuutjes speling kan halen.

Ik ben momenteel in Schotland, voornamelijk om te rijden door het hele land. Prachtige omgevingen en fantastische wegen, goed asfalt met leuke bochtjes enzo. Denk aan Top Gear scènes waar ze met mooie auto's over mooie wegen rijden, weliswaar rij ik ze in een Vauxhall Astra. Gloednieuw, stond 6 mijl op de teller toen ik hem meenam.

[ afbeelding ]
Is het ook echt de nieuwste generatie Astra? Dat vind ik wel echt een mooi ding!
pi_158427358
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:09 schreef wihehin het volgende:

[..]

Is het ook echt de nieuwste generatie Astra? Dat vind ik wel echt een mooi ding!
Jep echt nieuw-nieuw, dus meest recente generatie. Wel fijn infotainment systeem, en hij schakelt fijner dan de oudere generaties Astra die ik als hiker heb gereden. Voor een huurauto is ie overigens vrij luxe; stoelverwarming, parkeersensoren, stuurverwarming, et cetera.

Geen stoelverwarming voor mij overigens, kan me ook niet inbeelden dat mensen het wel prettig vinden aanvoelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door pfefferkatze op 21-12-2015 23:38:22 ]
pi_158427685
Nice, dat ziet er supermooi uit! Paar jaar geleden op vakantie naar Schotland geweest (BMW 535d). Het rijden daar wordt je niet snel zat!

Vandaag met twee mede-EW'ers de pendelpanda van A in Nijkerk gehad, wat is dat ideaal.

Morgen staat de wekker om 6 uur voor een PC ritje van Twente naar Eindhoven. Dezelfde klant als ik vaker rijd, maar helaas dit keer niet in m'n woonplaats ophalen maar eerst een half uur met de trein..

quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef RacerDKB het volgende:

Geen stoelverwarming voor mij overigens, kan me ook niet inbeelden dat mensen het wel prettig vinden aanvoelen.
Ik heb ook stoelverwarming in de Ibi, dat is toch in de koude maanden heel erg prettig. Niks beter dan een warme reet als je half februari na het krabben in de auto stapt.
pi_158432923
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ja in Nijkerk gaat tot het einde van deze maand een pendelPanda. Ze vertrekken zodat je de trein met een paar minuutjes speling kan halen.

Ik ben momenteel in Schotland, voornamelijk om te rijden door het hele land. Prachtige omgevingen en fantastische wegen, goed asfalt met leuke bochtjes enzo. Denk aan Top Gear scènes waar ze met mooie auto's over mooie wegen rijden, weliswaar rij ik ze in een Vauxhall Astra. Gloednieuw, stond 6 mijl op de teller toen ik hem meenam.

[ afbeelding ]
Ik heb gehoord dat de pendelpanda een blijvertje is.

Verder mooi tripje. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158433029
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de pendelpanda een blijvertje is.

Verder mooi tripje. :)
Kan het woord "pendelpanda" nog meedingen met het woord van het jaar 2015? :D
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:03:40 #61
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158433223
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ja in Nijkerk gaat tot het einde van deze maand een pendelPanda. Ze vertrekken zodat je de trein met een paar minuutjes speling kan halen.

Ik ben momenteel in Schotland, voornamelijk om te rijden door het hele land. Prachtige omgevingen en fantastische wegen, goed asfalt met leuke bochtjes enzo. Denk aan Top Gear scènes waar ze met mooie auto's over mooie wegen rijden, weliswaar rij ik ze in een Vauxhall Astra. Gloednieuw, stond 6 mijl op de teller toen ik hem meenam.

[ afbeelding ]
Ziet er tof uit!! Stuurtje rechts lijkt me wel even wennen trouwens :D

Overigens heb ik ook stoelverwarming in mijn auto en ik vind het heerlijk. Maar ik heb ook leren bekleding, dan is het top. Met stoffen bekleding ben ik er ook een stuk minder fan van eigenlijk.
pi_158434512
Ik heb nu ongeveer een maand niet gewerkt door veel drukte met de studie, morgen eindelijk weer een dag beschikbaar. Is het werkelijk zo druk (richting Amsterdam Maltaweg) dat ik bijv 2x Nijmegen-Amsterdam kan verwachten? Zou zoiets wel prima vinden ;)

Voor welke opdrachtgever zijn die ritten? Gewoon die van Breukelen?
pi_158434721
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:41 schreef Ordinateur het volgende:
Ik heb nu ongeveer een maand niet gewerkt door veel drukte met de studie, morgen eindelijk weer een dag beschikbaar. Is het werkelijk zo druk (richting Amsterdam Maltaweg) dat ik bijv 2x Nijmegen-Amsterdam kan verwachten? Zou zoiets wel prima vinden ;)

Voor welke opdrachtgever zijn die ritten? Gewoon die van Breukelen?
Ja, maar de opdracht komt van K zelf, alle auto's zijn wel ex lease (LP). Zorg dat je LP innameformulieren hebt of AR overdracht, geen schade dus.

Ik heb nu 6x Den Bosch - Maltaweg in 2 dagen dus dat kan zomaar, maar AR heeft ook andere klanten natuurlijk. Maar richting Maltaweg is het erg druk.


En mijn daily update:

De Octavia is net gedumpt aan de Maltaweg, nu terug naar Den Bosch om de Astra te halen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158434730
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja, maar de opdracht komt van K zelf, alle auto's zijn wel ex lease (LP). Zorg dat je LP innameformulieren hebt of AR overdracht, geen schade dus.

Ik heb nu 6x Den Bosch - Maltaweg in 2 dagen dus dat kan zomaar, maar AR heeft ook andere klanten natuurlijk. Maar richting Maltaweg is het erg druk.
'' Geen CAO'' zeker?
pi_158434742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:58 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

'' Geen CAO'' zeker?
Minimum ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:49:42 #66
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158435663
Klaar met een afapraak in een andere stad, ik had voor de gelegenheid mn nette kleding aan, toch maar easyway gebeld voor een rit en ik heb mazzel. Nu onderweg voor een spoedje. Geen idee wat voor auto..
Permanent Verbannen
pi_158436874
Hier nog een spoedje Breda - Amsterdam in een 114i
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:28:57 #68
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158439740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:58 schreef kweenie1 het volgende:
Hier nog een spoedje Breda - Amsterdam in een 114i
Had je je auto net bij de klant afgeleverd? Rond 15:00 :D
Permanent Verbannen
pi_158441210
Redelijk merkwaardige dag vandaag gehad. Renaultje Megane naar Almere, ging allemaal prima. Daarna naar de plaatselijke Renault Dealer om een Clio op te halen. Blijkt het transport voor morgen in plaats voor vaandaag te staan. Niet de eerste keer dat ik (buiten mijn schuld) ergens voor jan lul of ergens verkeerd sta.
En dit was dan pas mijn 5e werkdag ofzo.

Sowieso gaat het ophalen van een auto meestal niet heel soepel. Vaak weten ze amper af van mijn komst en moet er naar alles en iedereen gebeld worden en duurt het vaak redelijk lang voor ik de auto meekrijg.
Ervaren andere dat ook zo?

Verder weinig te klagen, vind het vooralsnog een heerlijke job. Lekker rij-ervaring opdoen en daarvoor betaald krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PizzametKebab op 22-12-2015 17:28:39 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:45:59 #70
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158441467
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef PizzametKebab het volgende:
Redelijk merkwaardige dag vandaag gehad. Renaultje Megane naar Athlon in Almere, ging allemaal prima. Daarna naar de plaatselijke Renault Dealer om een Clio op te halen. Blijkt het transport voor morgen in plaats voor vaandaag te staan. Niet de eerste keer dat ik (buiten mijn schuld) ergens voor jan lul of ergens verkeerd sta.
En dit was dan pas mijn 5e werkdag ofzo.

Sowieso gaat het ophalen van een auto meestal niet heel soepel. Vaak weten ze amper af van mijn komst en moet er naar alles en iedereen gebeld worden en duurt het vaak redelijk lang voor ik de auto meekrijg.
Ervaren andere dat ook zo?

Verder weinig te klagen, vind het vooralsnog een heerlijke job. Lekker rij-ervaring opdoen en daarvoor betaald krijgen.
Je mag geen namen noemen van klanten (leasemaatschappijen). Ik ga btw solliciteren bij een leasemaatschappij, hopelijk wordt het wat :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158441655
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef PizzametKebab het volgende:
Redelijk merkwaardige dag vandaag gehad. Renaultje Megane naar Athlon in Almere, ging allemaal prima. Daarna naar de plaatselijke Renault Dealer om een Clio op te halen. Blijkt het transport voor morgen in plaats voor vaandaag te staan. Niet de eerste keer dat ik (buiten mijn schuld) ergens voor jan lul of ergens verkeerd sta.
En dit was dan pas mijn 5e werkdag ofzo.

Sowieso gaat het ophalen van een auto meestal niet heel soepel. Vaak weten ze amper af van mijn komst en moet er naar alles en iedereen gebeld worden en duurt het vaak redelijk lang voor ik de auto meekrijg.
Ervaren andere dat ook zo?

Verder weinig te klagen, vind het vooralsnog een heerlijke job. Lekker rij-ervaring opdoen en daarvoor betaald krijgen.
Dat is toch ook niet raar als je er over nadenkt, bij sommige dealers/LM's worden er op een dag >100 auto's verhandeld. De random clio/astra/golf/308 die jij dan komt ophalen is alles behalve noemenswaardig.

Als het gaat om "dikke bmw's" :D of andere auto's met een leuke waarde dan weten ze vaak wel gelijk waar je voor komt.

Maar loop gewoon die dealers/LM's binnen, stel jezelf voor als chauffeur namens *insert bedrijf* en geef het model + kenteken aan. Kijken zij iets wat verbaasd dan noem je de CP. Ga daar in ieder geval niet voor jan lul staan met zo'n EasyWay schouderbag :')
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:06:37 #72
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158441915
De mysterieuze auto van vandaag bleek een Mini Cooper te zijn, ik had er in het begin weinig zin in (omdat vrouwenbak enzo) maar hij reed wel erg lekker, erg direct stuurgedrag, beetje hard afgeveerd en het schakelen en koppelen voelde erg prettig. En ook een mooi afgewerkt interieur.

Wat me wel verbaasde is dat je vrij makkelijk op koppel kon wegrijden (dus alleen koppeling opkomen, geen gas geven) net als bij een diesel, maar het blijkt dus een benzine te zijn...

Toch nog onverwacht ¤36 aan salaris bij elkaar gereden, nu hopen dat ik voor 6 uur nog word gebeld voor een rit voor morgen.
Permanent Verbannen
pi_158441952
Bij dealers wil het ophalen nog wel eens lastig zijn. Maar zeg dat je van AR/EW bent, voor wie je de rit uitvoert (de opdrachtgever) en als je de naam van een contactpersoon hebt, kan dat vaak ook nog wel eens schelen ;).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158442354
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Je mag geen namen noemen van klanten (leasemaatschappijen). Ik ga btw solliciteren bij een leasemaatschappij, hopelijk wordt het wat :)
Excuus, aangepast.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:54 schreef Tremonilas het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet raar als je er over nadenkt, bij sommige dealers/LM's worden er op een dag >100 auto's verhandeld. De random clio/astra/golf/308 die jij dan komt ophalen is alles behalve noemenswaardig.

Als het gaat om "dikke bmw's" :D of andere auto's met een leuke waarde dan weten ze vaak wel gelijk waar je voor komt.

Maar loop gewoon die dealers/LM's binnen, stel jezelf voor als chauffeur namens *insert bedrijf* en geef het model + kenteken aan. Kijken zij iets wat verbaasd dan noem je de CP. Ga daar in ieder geval niet voor jan lul staan met zo'n EasyWay schouderbag :')
Zeggen waarvan ik ben, CP + kenteken vertellen is ook het eerste wat ik doe hoor. Maar dan nog gaat het niet altijd soepel. Is ook helemaal niet erg, maar was gewoon iets wat me opviel. En hee, die schoudertas gebruik ik dus niet he! Wel die map maar dat terzijde.
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:58:27 #75
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158443021
Morgen 2 lekker lange ritten, eerst een Passat GTE, vervolgens een Peugeot 208
Permanent Verbannen
pi_158443089
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:28 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Had je je auto net bij de klant afgeleverd? Rond 15:00 :D
Ik was er wel rond 15:00 jah, maar voordat ik hem in de parkeergarage had staan en weer teruggelopen was was het alweer 15:20. Net te laat voor de trein van 15:28 naar Vlissingen in ieder geval.
Dat van die parkeergarage hadden ze ook wel in de ritinfo kunnen zetten denk ik, het is niet alsof er daar in de straat echt ruimte was om te parkeren. Volgens mij stonden er nog 3 andere easyway chauffeurs met alarmlichten op de stoep, waarvan 1 zo slim was om al het verkeer nog eens te blokkeren 8)7
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:08:05 #77
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158443216
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:01 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik was er wel rond 15:00 jah, maar voordat ik hem in de parkeergarage had staan en weer teruggelopen was was het alweer 15:20. Net te laat voor de trein van 15:28 naar Vlissingen in ieder geval.
Dat van die parkeergarage hadden ze ook wel in de ritinfo kunnen zetten denk ik, het is niet alsof er daar in de straat echt ruimte was om te parkeren. Volgens mij stonden er nog 3 andere easyway chauffeurs met alarmlichten op de stoep, waarvan 1 zo slim was om al het verkeer nog eens te blokkeren 8)7
Ik had eerst een rondje centrum gedaan voordat ik in de goede straat was, toen heb ik een stukje verderop op een laad-en-los-plek de auto neergekwakt en gebeld waar ze de auto wilden hebben. "ja verderop zie je ons logo, daar moet je zijn", daar voor de deur neergezet, bleek dat-ie toch in de garage moest.

En uiteraard had de garage een deel gereserveerd voor het bedrijf in kwestie, maar die waren allemaal al vol, dus paar rondjes garage gedaan.

Oh, en in de ritomschrijving stond een ander bedrijf dan het bedrijf waar we uiteindelijk heengingen. Zal wel een zusteronderneming zijn geweest.
Permanent Verbannen
pi_158443248
Iemand hier eigenlijk al salaris gehad van EW?
pi_158444249
Haha die file op de Maltaweg vandaag

Goed druk in de trein trouwens, gelukkig had ik een zitplek zodat ik ff relaxt kon programmeren. Morgen Eindhoven - Waalwijk en Den Bosch - Amersfoort, vroeg beginnen en er dan nog maar iets achteraan scoren denk ik
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158444623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:09 schreef doesd00 het volgende:
Iemand hier eigenlijk al salaris gehad van EW?
Paar dagen geleden al...


Klinkt goed met jullie ritjes allemaal, hier de derde dag op rij niks..
pi_158445142
Lekker dan, morgen maar even over bellen.
pi_158445629
Maltaweg was echt ziek vandaag. Ik rij daar de hoek om en zie een lange rij aan auto's en allemaal van die jonge lui met chino's uitstappen en in dat grasveld pissen omdat die daar al tientallen minuten stonden te wachten. Dus ik rij zo die hele file voorbij, keer mijn auto daar op die Corsicaweg en maak gewoon een nieuwe rij aan de linkerkant van de slagboom. :') Langzamerhand kreeg ik steeds meer auto's achter mij.

Was zelfs eerder door de slagboom dan de eerste van de file aan de andere kant, want korte bocht heeft voorrang natuurlijk! Daarna bij zo een senior in dat pendelbusje gezeten en volgensmij doet die man die route gewoon 24/7 want hij scheurde gewoon - niet overdreven - met 90 km/h naar Sloterdijk.

Ik hoorde ook al van collega's daar dat sommige gewoon de hele dag naar Maltaweg aan het rijden waren en het daar overbelast is. Had iets te maken met sterke stijging van bijtelling in 2016 en dat mensen nog op de oude regeling een nieuwe lease willen. Of het nu meer is dan afgelopen jaren weet ik niet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:00:44 #83
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158446251
Oh ja, de auto van vandaag moest worden opgehaald bij de grote A in Breda, op de heenweg over dat industrieterrein bijna platgereden door een wagen die met een noodgang voorbij kwam, jonge gast erin met overhemdje erin..

En ja hoor, rij ik 15 minuten later weer weg, zie ik dezelfde gast met zn Easyway tas rustig lopend.
Permanent Verbannen
pi_158449736
Vandaag na een dikke maand eindelijk tijd om eens te werken, spoedje Schijndel-Amsterdam gekregen, gloedjenieuwe Clio, berijder had nog nooit in een gloednieuwe auto gereden. Leuk kerstkado. Ondertussen naar A'dam weer 2 oproepen gemist en natuurlijk 2 voicemail berichten. 2 dames van EW voor 2 verschillende ritten. Ze gingen het maar uitvechten, toen ik had afgeleverd bleek dat ik dus naar Hoofddorp zou gaan. Megane met 91k, afgestorven koppeling naar A in Lisserbroek gebracht. Sprintje getrokken naar de bus en einde dag.
Ik stond btw op Sloterdijk op spoor 11 en ik mis de trein naar SPL net. Vanaf spoor 10 vertrok 5 min later een sprinter. Blijkt dus dat je alleen via buiten naar spoor 10 kan lopen, dus paar honderd meter in de stromende regen gerend. Ben blij als ik daar vanaf ben :Y
pi_158455934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:36 schreef cucked het volgende:
Maltaweg was echt ziek vandaag. Ik rij daar de hoek om en zie een lange rij aan auto's en allemaal van die jonge lui met chino's uitstappen en in dat grasveld pissen omdat die daar al tientallen minuten stonden te wachten. Dus ik rij zo die hele file voorbij, keer mijn auto daar op die Corsicaweg en maak gewoon een nieuwe rij aan de linkerkant van de slagboom. :') Langzamerhand kreeg ik steeds meer auto's achter mij.

Was zelfs eerder door de slagboom dan de eerste van de file aan de andere kant, want korte bocht heeft voorrang natuurlijk! Daarna bij zo een senior in dat pendelbusje gezeten en volgensmij doet die man die route gewoon 24/7 want hij scheurde gewoon - niet overdreven - met 90 km/h naar Sloterdijk.

Ik hoorde ook al van collega's daar dat sommige gewoon de hele dag naar Maltaweg aan het rijden waren en het daar overbelast is. Had iets te maken met sterke stijging van bijtelling in 2016 en dat mensen nog op de oude regeling een nieuwe lease willen. Of het nu meer is dan afgelopen jaren weet ik niet.
Haha ja, ik kwam aanrijden, reed dat pendelbusje weg terwijl nog 4 mensen stonden te wachten. Die heb ik ff naar het station gebracht, daarna ook aan de korte bocht begonnen, ik was zo weg. Ondertussen nog een senior op z'n flikker gegeven die in de auto zat te roken man man :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158458204
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Klinkt goed met jullie ritjes allemaal, hier de derde dag op rij niks..
Vreemd, hier (Hilversum) zou ik de afgelopen 30 dagen fulltime hebben kunnen werken, geloof ik.

Veel lange ritten de laatste tijd, o.a. Amsterdam - Venlo, Amsterdam - Tegelen, Hillegom - Oosterhout, Nunspeet - Waalwijk. Vandaag weer Goes - Almere.

Je hoort mij overigens niet klagen hoor. Ik vind die lange ritten wel lekker. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158458211
Ik heb met Goes trouwens eindelijk, na bijna twee jaar, alle 12 provincies gehad! (+ Duitsland) :D
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158458461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik heb met Goes trouwens eindelijk, na bijna twee jaar, alle 12 provincies gehad! (+ Duitsland) :D
Ik heb Leeuwarden nog steeds niet gezien.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158460695
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha ja, ik kwam aanrijden, reed dat pendelbusje weg terwijl nog 4 mensen stonden te wachten. Die heb ik ff naar het station gebracht, daarna ook aan de korte bocht begonnen, ik was zo weg. Ondertussen nog een senior op z'n flikker gegeven die in de auto zat te roken man man :')
Waarom zou je een senior op zn flikker geven omdat ie rookt? Ik zou het niet netjes vinden dat hij dat doet maar het is niet aan jou om hem dat te vertellen.

Volgens mij heb ik Drenthe nog niet als start- of eindadres gehad, verder wel de andere 11 provincies + Duitsland + Belgie, en binnenkort komt daar een nieuw land bij! :)
pi_158462039
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 06:47 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Waarom zou je een senior op zn flikker geven omdat ie rookt? Ik zou het niet netjes vinden dat hij dat doet maar het is niet aan jou om hem dat te vertellen.

Volgens mij heb ik Drenthe nog niet als start- of eindadres gehad, verder wel de andere 11 provincies + Duitsland + Belgie, en binnenkort komt daar een nieuw land bij! :)
Hij stond voor de poort van de klant, ik dacht dat het op dat moment niet zo belangrijk is wie dat zou doen. "Op z'n flikker geven " is ook een groot woord, ik heb 'm verteld dat hij die sigaret beter weg kon gooien.

Mijn dag begint goed overigens, ik moest 1 uur vantevoren bellen. CP is op vakantie helaas pindakaas en niemand weet ergens van. Dus nu lekker aan het eerste bakkie en wachten tot ik teruggebeld word.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158462173
Moet morgen op Zaventem gaan staan om de auto af te leveren. Heeft iemand tips hoe ik het best terug in Eindhoven kom vanaf het vliegveld?
pi_158464432
En na het tweede bakkie is mijn rit later geannuleerd. LM kwam ook niet door de bureaucratische muur dus nu maar even Den Bosch - Amersfoort doen. De slee is een Passat, een stuk beter dan de beloofde Vivaro vanochtend.

W.b. Brussel, kijk even goed op NS International, staat eea best helder uitgelegd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158470861
Lexus Ct200h van Veldhoven naar de Maltaweg, Moebs heeft mazzel morgen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158471530
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:21 schreef Amoeba het volgende:
Lexus Ct200h van Veldhoven naar de Maltaweg, Moebs heeft mazzel morgen
Gaan morgen wel vroeg dicht hè, dat je t weet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158471618
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Gaan morgen wel vroeg dicht hè, dat je t weet.
Ja had het gezien, normaal is dat 24/7 bemand :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158472789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef Shefkee het volgende:
Moet morgen op Zaventem gaan staan om de auto af te leveren. Heeft iemand tips hoe ik het best terug in Eindhoven kom vanaf het vliegveld?
Internationale trein nemen in de richting van Roosendaal/Rotterdam. Op deze manier kan je zonder overstappen NL weer in komen. Je kan gewoon op het vliegveld een treinkaartje kopen, geef hierbij aan dat je jonger dan 26 bent en gratis in NL kan reizen. Het treinstation zit als je het vliegveld binnen loopt links en dan ondergronds. In NL kan je wel weer op de een of andere manier in Eindhoven komen (ik denk via Roosendaal en Breda) ;)

Hou er trouwens rekening mee dat je op Zaventem zelf nergens met de auto stil mag staan behalve op de parkeerplaatsen zelf. Ivm de terreurdreiging zijn ze er nog strenger op dan normaal.
pi_158473246
Morgen voor t eerst naar Nijkerk per Mercedes A klasse :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 23 december 2015 @ 18:21:32 #98
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158473667
De dag begon goed; VW Passat GTE ophalen bij de dealer en met slechts een paar km op de klok 2 uur rijden naar een persoon die erg blij was dat ik de leaseauto kwam brengen. Zo blij zelfs dat hij me aanbood om me naar het startadres voor de volgende rit te brengen, in een dorp 25 minuten verderop _O_ _O_

Die Passat reed heerlijk, sowieso ben ik wel een fan van de huidige generatie Passat, vooral het dashboard is prachtig. De auto is erg comfortabel en rustig, maar als je wilt trekt ie op als een beest :7

Vervolgens na de lift van de berijder met een Peugeot 208 verder gegaan, auto stonk naar de tabak en de gordel en het stuur waren echt ranzig plakkerig -O- En dat voor een auto van nog geen vier jaar oud..

Morgen begint de dag met een Toyota Aygo van het oude model, en de dag wordt afgesloten met een heerlijke achterwielaangedreven scheurijzer met de motor achterin 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Permanent Verbannen
pi_158474206
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:21 schreef Gerard_Geit het volgende:
De dag begon goed; VW Passat GTE ophalen bij de dealer en met slechts een paar km op de klok 2 uur rijden naar een persoon die erg blij was dat ik de leaseauto kwam brengen. Zo blij zelfs dat hij me aanbood om me naar het startadres voor de volgende rit te brengen, in een dorp 25 minuten verderop _O_ _O_

Die Passat reed heerlijk, sowieso ben ik wel een fan van de huidige generatie Passat, vooral het dashboard is prachtig. De auto is erg comfortabel en rustig, maar als je wilt trekt ie op als een beest :7
Ook mijn dag begon met een gloednieuwe Passat. :7 Geen GTE weliswaar, maar verder best een dikke uitvoering met van alles erop en eraan. Rijdt heel fijn inderdaad, en ziet er ook erg strak uit imo.

Was er vanochtend rond 9 uur nog iemand van hier bij de Bornholmstraat in Groningen? Volgens mij kwamen er 4 hikers ongeveer tegelijkertijd een auto ophalen, maar helaas geen praatje kunnen maken. Sowieso wel een fijne klant daar trouwens, pas sinds de zomer dat ik er regelmatig begin, maar het zijn bijna elke keer nieuwe auto's in best wel luxe uitvoeringen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik heb met Goes trouwens eindelijk, na bijna twee jaar, alle 12 provincies gehad! (+ Duitsland) :D
Haha, nice! Zeeland is ook de enige provincie die ik nog niet gehad heb, na ruim twee jaar hiken. Wel een keer auto afgeleverd in het plaatsje Zeeland, maar ja, dat ligt in Noord-Brabant.. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Schaafkaas op 23-12-2015 18:57:51 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 19:18:01 #100
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158474951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:44 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ook mijn dag begon met een gloednieuwe Passat. :7 Geen GTE weliswaar, maar verder best een dikke uitvoering met van alles erop en eraan. Rijdt heel fijn inderdaad, en ziet er ook erg strak uit imo.

Was er vanochtend rond 9 uur nog iemand van hier bij de Bornholmstraat in Groningen? Volgens mij kwamen er 4 hikers ongeveer tegelijkertijd een auto ophalen, maar helaas geen praatje kunnen maken. Sowieso wel een fijne klant daar trouwens, pas sinds de zomer dat ik er regelmatig begin, maar het zijn bijna elke keer nieuwe auto's in best wel luxe uitvoeringen. :)

[..]

Haha, nice! Zeeland is ook de enige provincie die ik nog niet gehad heb, na ruim twee jaar hiken. Wel een keer auto afgeleverd in het plaatsje Zeeland, maar ja, dat ligt in Noord-Brabant.. :P
Ik doe dit nu zes maanden en heb intussen wel in iedere provincie minstens een keer een auto gebracht of gehaald :7
Permanent Verbannen
  woensdag 23 december 2015 @ 21:32:15 #101
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158479156
Even een vraagje:
Ik ben 12-11-2015 begonnen bij EasyWay. Ik heb afgelopen week voor het eerst uitbetaald gekregen, maar van wanneer tot wanneer is dit? Ik kan dit op het loonafschrift namelijk niet (duidelijk) terugvinden..

Ik heb van de maand december vandaag pas mijn transportformulieren ingevuld, ik hoorde namelijk dat EasyWay het fijner vind als je dat aan het eind van de maand doet (iets met administratieve druk ofzo?) maar klopt dat of is dat onzin? In het begin deed ik het namelijk wel altijd netjes direct de dag erna, maar nu dacht ik als ik ze een beetje opspaar kan ik het in 1x doen. Mede hierdoor vraag ik me af of het geld wel klopt wat ik deze maand gehad heb..

Ik bel anders morgen EasyWay even..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158479768
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:32 schreef Rockiejj het volgende:
Even een vraagje:
Ik ben 12-11-2015 begonnen bij EasyWay. Ik heb afgelopen week voor het eerst uitbetaald gekregen, maar van wanneer tot wanneer is dit? Ik kan dit op het loonafschrift namelijk niet (duidelijk) terugvinden..

Ik heb van de maand december vandaag pas mijn transportformulieren ingevuld, ik hoorde namelijk dat EasyWay het fijner vind als je dat aan het eind van de maand doet (iets met administratieve druk ofzo?) maar klopt dat of is dat onzin? In het begin deed ik het namelijk wel altijd netjes direct de dag erna, maar nu dacht ik als ik ze een beetje opspaar kan ik het in 1x doen. Mede hierdoor vraag ik me af of het geld wel klopt wat ik deze maand gehad heb..

Ik bel anders morgen EasyWay even..
Ze hebben het natuurlijk juist liever verspreid dan dat alle hikers er op dezelfde dag mee aan komen zetten.
pi_158480344
Ik heb vandaag ook voor het eerst kennis mogen maken met de pendelpanda, had een spoedje Nijmegen - Nijkerk. Scheelt toch een behoorlijk (vervelend) stuk lopen :)

Voor morgen ook werk. Eerst Eindhoven - Utrecht en dan Breukelen - Haghorst - Breukelen, mooi dagje dus. Tevens een beetje privé chauffeuren, de eerste auto moet namelijk worden opgehaald waarna de berijder naar het vliegveld gebracht moet worden.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:19:09 #104
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158481181
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ze hebben het natuurlijk juist liever verspreid dan dat alle hikers er op dezelfde dag mee aan komen zetten.
Dus wel gewoon netjes iedere avond?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158483779
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Dus wel gewoon netjes iedere avond?
17 december is de uitbetaling van 1 t/m 31 november
pi_158487680
Goed dat ik nog even heb uitgezocht dat mijn gebruikelijke bus in de vakanties niet langs NL rijdt. Anders stond ik daar morgenochtend weer voor Jan Lul oO<
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158489257
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Dus wel gewoon netjes iedere avond?
Ja
pi_158489413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:41 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Internationale trein nemen in de richting van Roosendaal/Rotterdam. Op deze manier kan je zonder overstappen NL weer in komen. Je kan gewoon op het vliegveld een treinkaartje kopen, geef hierbij aan dat je jonger dan 26 bent en gratis in NL kan reizen. Het treinstation zit als je het vliegveld binnen loopt links en dan ondergronds. In NL kan je wel weer op de een of andere manier in Eindhoven komen (ik denk via Roosendaal en Breda) ;)

Hou er trouwens rekening mee dat je op Zaventem zelf nergens met de auto stil mag staan behalve op de parkeerplaatsen zelf. Ivm de terreurdreiging zijn ze er nog strenger op dan normaal.
Moet haar met een bordje op staan wachten :D dus moet daar wel even parkeren. Bedankt voor de tips trouwens!
  donderdag 24 december 2015 @ 09:12:39 #109
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158489998
Kom ik op de afhaallocatie, blijkt de berijder nog een uur in vergadering.. nu maar betaald koffie drinken
Permanent Verbannen
pi_158491028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:12 schreef Gerard_Geit het volgende:
Kom ik op de afhaallocatie, blijkt de berijder nog een uur in vergadering.. nu maar betaald koffie drinken
Niks mis mee.

Nu onderweg naar de Lexus, beetje laat begonnen aan de dag maar ik hoop om 12.15u op de Maltaweg te zijn. Meer mensen daar dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158491303
Voor maandag al werk gekregen, Den Bosch naar Kelpen-Oler en Meerssen-Waalwijk. Dieseldagje :7
pi_158491985
Moet je toevallig een Mercedes glk brengen daar?
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 07:39 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Moet haar met een bordje op staan wachten :D dus moet daar wel even parkeren. Bedankt voor de tips trouwens!
pi_158492091
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:18 schreef Volluto het volgende:
Moet je toevallig een Mercedes glk brengen daar?

[..]

Dat was tweede kerstdag toch
  donderdag 24 december 2015 @ 11:42:51 #114
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158492363
Net de Twingo afgezet, nu de Aygo ophalen. Twingo was nog vrij luxe met navigatie, cruise control en airco...
Permanent Verbannen
pi_158495237
Ritten voor maandag ook op mail staan.

2x Eindhoven - Maltaweg, Passat en Focus

En voor vandaag nog niet klaar, nu in de bus naar Beek en Donk, nog even een A6 naar Amersfoort trappen.

Ach ik kon de pegels wel gebruiken dus graag. :)

Edit2: Die mag dus naar Son ipv Amersfoort, achja.

[ Bericht 36% gewijzigd door Amoeba op 24-12-2015 14:54:19 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158497795
Smullen hoor! De Audi was weer rijk uitgerust met de 3 liter dieselmotor inc. dubbele turbo. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158498453
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:14 schreef Amoeba het volgende:
Smullen hoor! De Audi was weer rijk uitgerust met de 3 liter dieselmotor inc. dubbele turbo. :7
De 313pk versie? Jaloers }:|

Net kennis gemaakt met de pendelpanda, ideaal ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158501261
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:45 schreef yosander het volgende:

[..]

De 313pk versie? Jaloers }:|

Net kennis gemaakt met de pendelpanda, ideaal ^O^
You should be! Ritje was maar 20 kilometer ofzo maar wel alsmaar binnendoor, uiteraard de route zo gepland dat ik even over de A270 schoot. :7

Die 313hp in S drive is zooo geil. _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 24 december 2015 @ 19:20:25 #119
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158501719
Tijdens m'n tweede rit bleek dat de navigatie op m'n telefoon het niet deed, dat terwijl de Aygo geen ingebouwde navigatie had. Paar keer gekeken hoe ik moest rijden en zonder verkeerd te rijden recht naar de goede straat in Rotterdam vanuit Utrecht :7
Permanent Verbannen
  donderdag 24 december 2015 @ 22:41:07 #120
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158507942
Maandag naar Amsterdam, daar de hele dag bij A werken. Hebben jullie dit al eens gedaan? Ze vertelde dat ik gewoon auto's heen en weer moet rijden, wat zijn jullie ervaringen?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158510290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
Maandag naar Amsterdam, daar de hele dag bij A werken. Hebben jullie dit al eens gedaan? Ze vertelde dat ik gewoon auto's heen en weer moet rijden, wat zijn jullie ervaringen?
Ik kom maandag een renault clio afleveren :) verwacht rond 11:00 er te zijn
  zaterdag 26 december 2015 @ 16:16:57 #122
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158543126
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:07 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik kom maandag een renault clio afleveren :) verwacht rond 11:00 er te zijn
Gezellig! Misschien zie ik je dan wel :)
Heb m'n pak al uit het stof gehaald, en zelfs m'n stropdas al opgezocht!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158544123
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:16 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Gezellig! Misschien zie ik je dan wel :)
Heb m'n pak al uit het stof gehaald, en zelfs m'n stropdas al opgezocht!
Luxe luxe,

Let op een grijze diesel clio estate :+ GV kenteken haha
  zaterdag 26 december 2015 @ 17:34:15 #124
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_158544869
Hoe werkt het nu op de maltaweg? Nog wel gewoon melden bij die portier maar niet meer zelf wegzetten toch?
  zondag 27 december 2015 @ 10:18:16 #125
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158562110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:34 schreef CruisinDen het volgende:
Hoe werkt het nu op de maltaweg? Nog wel gewoon melden bij die portier maar niet meer zelf wegzetten toch?
Naar de poort rijden en dan vlak ervoor rechts, staat Autoreset op een bordje. Daar parkeren op aanwijzingen, alles in de auto laten liggen qua sleutels, papieren etc en ingerukt. Taxi stopt bij de ingang.

Die Lexus startte contactloos dus ik had de sleutels nog in m'n jaszak zitten. :') Zou die ook laten liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Amoeba op 27-12-2015 10:23:42 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 27 december 2015 @ 12:17:50 #126
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_158564187
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 10:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Naar de poort rijden en dan vlak ervoor rechts, staat Autoreset op een bordje. Daar parkeren op aanwijzingen, alles in de auto laten liggen qua sleutels, papieren etc en ingerukt. Taxi stopt bij de ingang.

Die Lexus startte contactloos dus ik had de sleutels nog in m'n jaszak zitten. :') Zou die ook laten liggen.
Thanks! Raar dat er bij EW niets in staat bij de extra ritinfo. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin hebben om 100x per dag uit te leggen hoe en wat. :')
pi_158581939
Hoe zit het nou eigenlijk met die transportformulieren: moet je elk haarkrasje noteren of alleen goed zichtbare deukjes etc?
pi_158596287
Mooie teslas naast t nieuwe gebouw van A :+
pi_158596686
Nou hectisch ochtendje wel. God wat blijf ik me ergeren aan die lui van de Maltaweg. Was nu op het terrein van de LM in Breukelen, mijn Corsa tussen wat duur spul aan het navigeren, zitten ze me nog op te jagen ook. :') Je mag niet eens rustig je werk doen.

Nou goed, aanleiding tot Breukelen is het volgende. Ik heb zelf om 16.00 wat afgesproken in Amsterdam en ik had 2x Eindhoven - Maltaweg, dus ik was zo slim om vast te vragen of beide auto's aanwezig zijn.

Goed, eentje dus niet, dus _O_ Iris _O_ had nog een enkeltje Eindhoven - Breukelen voor me. Die Focus even bij mij thuis neergezet, Corsa gescoord en nu die Focus weer halen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158604887
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:18 schreef wihehin het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die transportformulieren: moet je elk haarkrasje noteren of alleen goed zichtbare deukjes etc?
Nou ja, het hangt heel erg van de omstandigheden af. Is het een nieuwe(re) (huur)auto of juist een oud barrel dat teruggebracht moet worden. Ook of de auto nat of vies is. Als een auto net gewassen is, zie je ieder krasje bv. heel goed. Bij veel krasjes kun je ook bv. "gebruikersschade rondom" vermelden. Pitjes e.d. zou ik wel altijd vermelden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158604901
Vandaag overigens (ruim) een uur vertraging opgelopen, doordat ik met de bus van Waalwijk naar Tilburg moest en zodoende langs de Efteling kwam. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158605551
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nou ja, het hangt heel erg van de omstandigheden af. Is het een nieuwe(re) (huur)auto of juist een oud barrel dat teruggebracht moet worden. Ook of de auto nat of vies is. Als een auto net gewassen is, zie je ieder krasje bv. heel goed. Bij veel krasjes kun je ook bv. "gebruikersschade rondom" vermelden. Pitjes e.d. zou ik wel altijd vermelden.
Nooit zelf zeggen dat er gebruikersschade is. Sommige bedrijven zijn nog zo losjes en dan komt de berijder met het papiertje: Maar hier staat dat het gebruikersschade is...

Achter de deurklinken krasjes gewoon een kruisje op je blad zetten, andere krasjes gewoon kleine kruisjes. Tenzij je 75 euro wilt verliezen want bij sommige bedrijven naaien ze je er gewoon bij.

Morgen een Fiat 500 terugvorderen. 2u de tijd in Amsterdam, ben er om 11 maar moet OM 1300 ophalen.

Passat en Caddy waren dikke fun vandaag, allebei 1.6 TDI.
pi_158609801
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Nooit zelf zeggen dat er gebruikersschade is. Sommige bedrijven zijn nog zo losjes en dan komt de berijder met het papiertje: Maar hier staat dat het gebruikersschade is...

Achter de deurklinken krasjes gewoon een kruisje op je blad zetten, andere krasjes gewoon kleine kruisjes. Tenzij je 75 euro wilt verliezen want bij sommige bedrijven naaien ze je er gewoon bij.

Morgen een Fiat 500 terugvorderen. 2u de tijd in Amsterdam, ben er om 11 maar moet OM 1300 ophalen.

Passat en Caddy waren dikke fun vandaag, allebei 1.6 TDI.
Ze gaan je toch echt niet naaien om krasjes achter de handvaten? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Drowzz op 28-12-2015 21:52:34 ]
  maandag 28 december 2015 @ 22:32:05 #134
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158619380
Voor morgen geen rit gekregen :(

Hopen dat er morgen nog een spoedritje binnenkomt.
Permanent Verbannen
pi_158626370
Vroeg opstaan in de vakantie zou verboden moeten worden.. Gelukkig wel een prettig dagje vandaag. Begin met een Laguna van Hengelo naar Meerkerk, daarna een Passat (4-cilinder, boe!) van Utrecht naar Almere en een BMW 320d (4-cilinder, boe!) van Almere naar Zwolle.

En met de top 2000 op de radio vermaak ik me wel :)
pi_158626431
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:10 schreef SytseH het volgende:
Vroeg opstaan in de vakantie zou verboden moeten worden.. Gelukkig wel een prettig dagje vandaag. Begin met een Laguna van Hengelo naar Meerkerk, daarna een Passat (4-cilinder, boe!) van Utrecht naar Almere en een BMW 320d (4-cilinder, boe!) van Almere naar Zwolle.

En met de top 2000 op de radio vermaak ik me wel :)
Rumor has it! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_158626446
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Rumor has it! *O*
Beide buschauffeurs tot nu toe draaien ook de top 2000! :D Die 2GB extra van KPN komen ook goed van pas, ik mis geen minuut.
pi_158626464
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:19 schreef SytseH het volgende:

[..]

Beide buschauffeurs tot nu toe draaien ook de top 2000! :D Die 2GB extra van KPN komen ook goed van pas, ik mis geen minuut.
Heerlijk hè. Ik heb m'n wekker gezet voor dit uur, dus ik lig lekker in bed te luisteren. O+ Zo maar even een kopje koffie zetten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158628382
Nou, spoedje van Delfzijl naar Amsterdam. In een Seat Mii. :D :') *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_158628634
Seat Mii :')

Gisteren nog laat gebeld voor Eindje - Nieuwegein voor dat bedrijf met die veels te krappe parkeerplaatsen en de tankpas, voorts Geldermalsen - Barneveld naar De Landweer. Vrij nieuwe 308 en een Ampera.

Kthx
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:30:42 #141
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158629416
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:57 schreef Amoeba het volgende:
Seat Mii :')

Gisteren nog laat gebeld voor Eindje - Nieuwegein voor dat bedrijf met die veels te krappe parkeerplaatsen en de tankpas, voorts Geldermalsen - Barneveld naar De Landweer. Vrij nieuwe 308 en een Ampera.

Kthx
Auto veiling in 0342?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158630085
Vandaag helaas geen ritten gekregen. Voor morgen wel: Oss op en neer.
Moet om 10:45 auto ophalen, uur en kwartier rijden, ben ik daar om 12:15. Tweede auto OM 1400 ophalen. Wordt dus ander half uur chillen met een peugeot 107 langs de snelweg (eerste rit). Of dat wordt moeite doen en de bus pakken om het centrum van Oss :') in te gaan. Hmmmmmmmm.
pi_158630144
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef PizzametKebab het volgende:
Vandaag helaas geen ritten gekregen. Voor morgen wel: Oss op en neer.
Moet om 10:45 auto ophalen, uur en kwartier rijden, ben ik daar om 12:15. Tweede auto OM 1400 ophalen. Wordt dus ander half uur chillen met een peugeot 107 langs de snelweg (eerste rit). Of dat wordt moeite doen en de bus pakken om het centrum van Oss :') in te gaan. Hmmmmmmmm.
Of daar kijken en wellicht staat de auto al klaar..

Vreemd dat jullie de ritten nu al krijgen :+ hier in Friesland hoef je pas op je telefoon te gaan Letten na 17:00 :+
pi_158630150
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:30 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Auto veiling in 0342?
Ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158630183
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Of daar kijken en wellicht staat de auto al klaar..

Vreemd dat jullie de ritten nu al krijgen :+ hier in Friesland hoef je pas op je telefoon te gaan Letten na 17:00 :+
Dat komt door de vertraging in jullie infrastructuur.

Friesland :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158630248
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef PizzametKebab het volgende:
Vandaag helaas geen ritten gekregen. Voor morgen wel: Oss op en neer.
Moet om 10:45 auto ophalen, uur en kwartier rijden, ben ik daar om 12:15. Tweede auto OM 1400 ophalen. Wordt dus ander half uur chillen met een peugeot 107 langs de snelweg (eerste rit). Of dat wordt moeite doen en de bus pakken om het centrum van Oss :') in te gaan. Hmmmmmmmm.
Oss ingaan... Zou ik niet durven. :')

Ik ben lekker onderweg naar Delfzijl met een ubertoffe buschauffeur! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_158630263
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Of daar kijken en wellicht staat de auto al klaar..

Vreemd dat jullie de ritten nu al krijgen :+ hier in Friesland hoef je pas op je telefoon te gaan Letten na 17:00 :+
Ben daar altijd heel netjes in eerlijk gezegd: als er staat OM 1400 ophalen dan doe ik dat ook wel altijd. En in principe vind ik 't'niet heel erg, zal misschien wel saai zijn. 2uur alleen in een gat in Brabant jezelf vermaken, maar het zijn wel uren ;)
pi_158633189
Nou, de 320d was toch een 320i, alleen maar mooi. Heb drie hele kilometers gereden, en sta nu met een joppert van een schroef in m'n rechtervoorband langs de weg. Krijg als het goed is zo een belletje van A uit Almere en dan gaan ze het fixen. Tot die tijd lekker in warme leren stoelen chillen met de top 2000.
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:47:20 #149
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158633363
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:58 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Ben daar altijd heel netjes in eerlijk gezegd: als er staat OM 1400 ophalen dan doe ik dat ook wel altijd. En in principe vind ik 't'niet heel erg, zal misschien wel saai zijn. 2uur alleen in een gat in Brabant jezelf vermaken, maar het zijn wel uren ;)
Filmpje op tablet/laptop en bij 1 of ander lokaal koffie Tentje gaan chillen. Ik mis die tijd
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:01:22 #150
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158633750
Vanochtend nog een spoedritje geritseld, taxibusje inclusief blauwe platen. Je komt toch wel op mooie plekken met dit werk :D


Permanent Verbannen
pi_158635990
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ze gaan je toch echt niet naaien om krasjes achter de handvaten? :')
Ik werd zelfs bijna genaaid door een fleetmanager omdat ik mijn stoffen map op het dak van de auto liet steunen. Krasjes op de bumper, zijkanten etc moet je nooit afdoen als gebruikersschade, het zit er op en het hoort niet. Ze zoeken maar samen uit of het een gebruikerskrasje is en hoe ze dat gaan berekenen. Ze kunnen je echt om alles naaien, zeker als je bijvoorbeeld bij een net ontslagen persoon de auto ophaalt.

Met welke bus wil jij het centrum in van Oss _O- Er rijden wat buurtbusjes en vanaf het station is lopen sneller naar het centrum.
pi_158636369
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:01 schreef Gerard_Geit het volgende:
Vanochtend nog een spoedritje geritseld, taxibusje inclusief blauwe platen. Je komt toch wel op mooie plekken met dit werk :D


[ afbeelding ]
Begon t kenteken met 07?
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:35:22 #153
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158636851
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Begon t kenteken met 07?
Nee
Permanent Verbannen
pi_158637581
Ritten voor morgen al vroeg doorgemaild. Guys ik weet niet hoe het zit met jullie maar ik duik deze vakantie rond de 9 uur gemiddeld per dag ofzo. En tot nu toe 6 uit 6 dagen gewerkt. :')

Eindhoven - Mstr zachte g per Mercedes E klasse
Beek - Almere per Golf
Naarden - Eindhoven Octavia

8 uur 's ochtends al op het vliegveld staan #fml
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158638064
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Ik werd zelfs bijna genaaid door een fleetmanager omdat ik mijn stoffen map op het dak van de auto liet steunen. Krasjes op de bumper, zijkanten etc moet je nooit afdoen als gebruikersschade, het zit er op en het hoort niet. Ze zoeken maar samen uit of het een gebruikerskrasje is en hoe ze dat gaan berekenen. Ze kunnen je echt om alles naaien, zeker als je bijvoorbeeld bij een net ontslagen persoon de auto ophaalt.

Met welke bus wil jij het centrum in van Oss _O- Er rijden wat buurtbusjes en vanaf het station is lopen sneller naar het centrum.
96?

Ben 1 keer op t station geweest, moest toen meteen door waar ik nu weer heen moest. 5 minuten lopen en 10 min met de bus ofzo.
pi_158640011
Morgen auto ophalen bij de boot in Harlingen :+ jammer genoeg zelf niet even van Vlieland halen, maar ach..
pi_158640592
Ook 294 en 296, maar dan houdt het ook op. Als je van of naar DL gaat moet je wel flink geluk hebben om niet die 25 minuten te lopen. Centrum is alleen leuk vanaf het station, dan ben je er zo.
pi_158642401
Nou. De band is geplakt door een hulpdienst, dus kon na anderhalf uur wachten eindelijk verder. De auto na 4 uur in Zwolle afgeleverd, dus ben nu pas thuis.
En dan heb je een keer een BMW onder je kont, is niet het volledige vermogen beschikbaar vanwege een defect in de motor :( (Dat was dan ook de reden van het transport). Wel een dag van 10 uur gemaakt, dus lekker cashen.
pi_158642833
Ik heb ook werk voor morgen gekregen ja. Moet alleen wel om 9 uur al ophalen in Assen, dus dat wordt de bus van 7:10 uur morgenochtend :') De gedachte dat daar een V40 op mij wacht maakt wel weer een hoop goed uiteraard :D Die even afgooien in Veenendaal, en daarna nog een Duiven - Almere met een Opel Ampera fixen. Ik vind helemaal mooi :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158643335
Opel Ampera is echt een ruk auto, dat ding heeft maar 2 versnellingen met zn benzinemotor ofzo. 120 rijden lijkt wel 5000 toeren als het niet meer is.

Ik zat lekker aan de pitabroodjes en oproep gemist. Ritten waren al weggegeven ;(
pi_158645736
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:58 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Ben daar altijd heel netjes in eerlijk gezegd: als er staat OM 1400 ophalen dan doe ik dat ook wel altijd. En in principe vind ik 't'niet heel erg, zal misschien wel saai zijn. 2uur alleen in een gat in Brabant jezelf vermaken, maar het zijn wel uren ;)
Dan zit er toch een gigantische ruimte tussen vertrek afhaal adres en aankomst adres? Of maakt dat ew niks uit? :+ heb t morgen precies zo met DL in oss
pi_158647034
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:37 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dan zit er toch een gigantische ruimte tussen vertrek afhaal adres en aankomst adres? Of maakt dat ew niks uit? :+ heb t morgen precies zo met DL in oss
Ja klopt. Verder geen idee, wellicht dat dit voor hen toch het voordeligst is, want ik eindig wel dicht bij m'n woonplaats ipv dat ik nog een uur in de trein moet zitten ofzo.

Moet ook naar DL :p
pi_158647675
Je had 2u tussen brengen en ophalen op hetzelfde adres? Lekker dan.
Ik had vandaag een ontbinding, moest OM 13u ophalen, gelukkig kon ik er al om 11 terecht. Hele rit vanaf Oss met andere EW'er gereisd en in de middag in Oss weer tegengekomen.
Ze hebben deze week meer dan drie handen vol ontbindingen die terug moeten _O-
pi_158659205
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:49 schreef Drowzz het volgende:
Morgen auto ophalen bij de boot in Harlingen :+ jammer genoeg zelf niet even van Vlieland halen, maar ach..
Ja zo jammer he, nooit ff chillen op een eilandje.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158659261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef Gliderfighter het volgende:
Opel Ampera is echt een ruk auto, dat ding heeft maar 2 versnellingen met zn benzinemotor ofzo. 120 rijden lijkt wel 5000 toeren als het niet meer is.

Ik zat lekker aan de pitabroodjes en oproep gemist. Ritten waren al weggegeven ;(
Oh ik vind 'm wel fijn rijden. Wel echt de looks van een Prius, god wat lelijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158665035
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja zo jammer he, nooit ff chillen op een eilandje.
Kom je in Harlingen, staat de auto nog op Vlieland.... :')


En dus worden al je ritten geannuleerd, en kan je weer naar huis :+

[ Bericht 12% gewijzigd door Drowzz op 30-12-2015 10:43:05 ]
pi_158665320
Vandaag sinds lange tijd weer is werken. Audi A3 van Doetinchem - Groningen. Nu eerst 3 uur treinen :')
pi_158669583
Spoedrit gekregen Weert-Waalwijk. Vanaf Den Bosch naar Weert gegaan om daar te horen dat de auto in de ochtend al is opgehaald.
  woensdag 30 december 2015 @ 14:51:31 #169
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158672029
Ik had vandaag geen rit maar ik had me voorgenomen om vroeg op te staan zodat ik nog kon bellen voor een spoedritje, verslaap ik me :')

Hopen dat morgen nog wat leuks te rijden is
Permanent Verbannen
pi_158672984
Morgen een C1 en V40. Vorige 31 december was het nog een Megane GT en V70.
  woensdag 30 december 2015 @ 15:47:49 #171
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158674415
Peugeot 208 :{ en een Fiat Punto :r ...

Vorige 208 was een budget uitvoering met plakkerig stuur en ranzige tabakslucht dus veel slechter kan het niet.

Toch een mindere afsluiting van het jaar qua auto's, maar wel fijn om morgen nog een paar uurtjes mee te pakken!
Permanent Verbannen
pi_158674450
Morgen nog best druk :')

Eindhoven - Veghel per gloedjenieuwe Clio
Uden - IJmuiden per A6, helaas maar een 2.0 TDI erin.
Haarlem - Veldhoven per A3
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 30 december 2015 @ 16:10:38 #173
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158675392
quote:
15s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef Amoeba het volgende:
Morgen nog best druk :')

Eindhoven - Veghel per gloedjenieuwe Clio
Uden - IJmuiden per A6, helaas maar een 2.0 TDI erin.
Haarlem - Veldhoven per A3
ruil met mijn alsjeblieft
Permanent Verbannen
pi_158676852
Morgen Groningen - Zaandam en Hoofddorp - Groningen, per Focus en Golf. Gisteren al gebeld trouwens. :)
pi_158679856
Morgen niks? Klopt dit wel?.... :/

Edit: toch maar even in zuidhorn kijken.

[ Bericht 43% gewijzigd door Drowzz op 30-12-2015 18:26:38 ]
pi_158680098
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:47 schreef Drowzz het volgende:
Morgen niks? Klopt dit wel?.... :/
Ze moesten even eten bestellen. Ik werd ook pas net gebeld.
pi_158681302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:10 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

ruil met mijn alsjeblieft
Ja graag. Weet je ik wil best werken de 31e, maar onze planning kan je best naaien door je ff tot 's avonds 9 uur op stap te laten zijn.

Gelukkig morgen om 09:00 beginnen, dus ik hoop wel om 17:00 thuis te zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:27:47 #178
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158681346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja graag. Weet je ik wil best werken de 31e, maar onze planning kan je best naaien door je ff tot 's avonds 9 uur op stap te laten zijn.

Gelukkig morgen om 09:00 beginnen, dus ik hoop wel om 17:00 thuis te zijn.
Ik om 8:00 beginnen en al om 15:00 thuis waarschijnlijk...
Permanent Verbannen
pi_158681925
De telefoon ging ineens rond een uur of 6, ik was al even bang dat één van mijn ritten van morgen geannuleerd werd, maar nee, ik heb er juist een rit bij gekregen. Zaterdag, een V40 van Groningen naar Zoersel, België. Mijn allereerste buitenlandlrit(je)! *O*

Vanaf Zoersel is het zo'n 5,5 uur terug naar Groningen met het openbaar vervoer (op zaterdag), dus dat is goed voor de uurtjes! Onderweg maar studeren denk ik. 2016 begint in ieder geval goed! :7
  woensdag 30 december 2015 @ 18:55:34 #180
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158682119
En ik maar uit gemakszucht nooit de zaterdag en zondag opgeven :')
Permanent Verbannen
pi_158687413
Ben ik de enige die het niet normaal vindt hoe die senioren in dat pendelbusje Maltaweg rijden? Dan zitten er 9 man (incl. chauffeur) in dat busje waarvan 8 zonder gordel en dan rijdt die opa gewoon doodleuk met 100 km/h (als het nier harder is) waar je 50 mag. Het zal vast zo zijn dat die chauffeur met pensioen is, met één been in het graf staat en graag nog wat spanning in zijn leven wil maar gezien hij 1) door de stad rijdt 2) mensen met een levenswens vervoert en 3) met een busje van het werk rijdt, vind ik het echt niet normaal.

Als hij in zijn eentje een rit heeft van A naar B en op de snelweg 200 wil rijden, dan moet hij dat zelf weten, maar dit gaat zelfs mij te ver (en ik sta vrij nonchalant ingesteld). Daarnaast hoop ik echt dat er een keer politie controle is op dat industrieterrein van de Maltaweg. Er staat altijd doodleuk zo een bord met max. 50 en iets van "Wij controleren uw snelheid. U zelf ook?" en toch is het bijna een uitzondering als ik die weg over rij en geen popi jopie in overhemd met 80 of harder langs zie scheuren. :') Zou het echt gewoon leuk vinden als ze daar een keer boete festijn hebben, sommige moeten misschien zelfs hun rijbewijs inleveren. Of dat AR/EW daar een keer verdekt opgesteld gaat staan en mensen op staande voet ontslaat omdat ze zich niet gedragen in een auto van een klant.
pi_158687945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef cucked het volgende:
Ben ik de enige die het niet normaal vindt hoe die senioren in dat pendelbusje Maltaweg rijden? Dan zitten er 9 man (incl. chauffeur) in dat busje waarvan 8 zonder gordel en dan rijdt die opa gewoon doodleuk met 100 km/h (als het nier harder is) waar je 50 mag. Het zal vast zo zijn dat die chauffeur met pensioen is, met één been in het graf staat en graag nog wat spanning in zijn leven wil maar gezien hij 1) door de stad rijdt 2) mensen met een levenswens vervoert en 3) met een busje van het werk rijdt, vind ik het echt niet normaal.

Als hij in zijn eentje een rit heeft van A naar B en op de snelweg 200 wil rijden, dan moet hij dat zelf weten, maar dit gaat zelfs mij te ver (en ik sta vrij nonchalant ingesteld). Daarnaast hoop ik echt dat er een keer politie controle is op dat industrieterrein van de Maltaweg. Er staat altijd doodleuk zo een bord met max. 50 en iets van "Wij controleren uw snelheid. U zelf ook?" en toch is het bijna een uitzondering als ik die weg over rij en geen popi jopie in overhemd met 80 of harder langs zie scheuren. :') Zou het echt gewoon leuk vinden als ze daar een keer boete festijn hebben, sommige moeten misschien zelfs hun rijbewijs inleveren. Of dat AR/EW daar een keer verdekt opgesteld gaat staan en mensen op staande voet ontslaat omdat ze zich niet gedragen in een auto van een klant.
Ja helemaal mee eens. Als je met die snelheden een keer plotseling moet remmen ben je altijd te laat. Laatst ging eentje zelfs door rood (volgens mij, hij gaf nog even flink gas voor oranje)
Morgen nog Wijchen-hoofddorp en houten-delfgauw als afsluiting van het jaar. Astra (oude) en focus.
pi_158689599
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef cucked het volgende:
Ben ik de enige die het niet normaal vindt hoe die senioren in dat pendelbusje Maltaweg rijden? Dan zitten er 9 man (incl. chauffeur) in dat busje waarvan 8 zonder gordel en dan rijdt die opa gewoon doodleuk met 100 km/h (als het nier harder is) waar je 50 mag. Het zal vast zo zijn dat die chauffeur met pensioen is, met één been in het graf staat en graag nog wat spanning in zijn leven wil maar gezien hij 1) door de stad rijdt 2) mensen met een levenswens vervoert en 3) met een busje van het werk rijdt, vind ik het echt niet normaal.

Als hij in zijn eentje een rit heeft van A naar B en op de snelweg 200 wil rijden, dan moet hij dat zelf weten, maar dit gaat zelfs mij te ver (en ik sta vrij nonchalant ingesteld). Daarnaast hoop ik echt dat er een keer politie controle is op dat industrieterrein van de Maltaweg. Er staat altijd doodleuk zo een bord met max. 50 en iets van "Wij controleren uw snelheid. U zelf ook?" en toch is het bijna een uitzondering als ik die weg over rij en geen popi jopie in overhemd met 80 of harder langs zie scheuren. :') Zou het echt gewoon leuk vinden als ze daar een keer boete festijn hebben, sommige moeten misschien zelfs hun rijbewijs inleveren. Of dat AR/EW daar een keer verdekt opgesteld gaat staan en mensen op staande voet ontslaat omdat ze zich niet gedragen in een auto van een klant.
Dan ga je toch lekker lopen naar Sloterdijk de volgende keer :W

Morgen Akkrum - Den Haag met een 508 en that's it. Ophalen bij privé adres vanaf 9 uur en afleveren voor 13 uur. Ik denk dat die beste man zelf ook wel wil uitslapen, dus ik klop er rond half 11 wel aan voor de koffie c_/
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158691068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker lopen naar Sloterdijk de volgende keer :W

Als het lekker weer is, heb ik daar geen enkel probleem mee. Is toch weer een ~halfuurtje extra.
pi_158694152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:53 schreef Volluto het volgende:

[..]

Ze moesten even eten bestellen. Ik werd ook pas net gebeld.
Ze hebben me nog even doorverwezen naar Groningen :+
  woensdag 30 december 2015 @ 23:39:31 #186
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158696065
quote:
0s.gif Of dat AR/EW daar een keer verdekt opgesteld gaat staan en mensen op staande voet ontslaat omdat ze zich niet gedragen in een auto van een klant.
Ik zou het sowieso niet erg vinden als ze dat eens zouden doen, ik krijg plaatsvervangende schaamte van hoe sommige mensen met de auto van de klanten omgaan. De tering zeg..
Permanent Verbannen
pi_158696743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef cucked het volgende:
Ben ik de enige die het niet normaal vindt hoe die senioren in dat pendelbusje Maltaweg rijden? Dan zitten er 9 man (incl. chauffeur) in dat busje waarvan 8 zonder gordel en dan rijdt die opa gewoon doodleuk met 100 km/h (als het nier harder is) waar je 50 mag. Het zal vast zo zijn dat die chauffeur met pensioen is, met één been in het graf staat en graag nog wat spanning in zijn leven wil maar gezien hij 1) door de stad rijdt 2) mensen met een levenswens vervoert en 3) met een busje van het werk rijdt, vind ik het echt niet normaal.

Als hij in zijn eentje een rit heeft van A naar B en op de snelweg 200 wil rijden, dan moet hij dat zelf weten, maar dit gaat zelfs mij te ver (en ik sta vrij nonchalant ingesteld). Daarnaast hoop ik echt dat er een keer politie controle is op dat industrieterrein van de Maltaweg. Er staat altijd doodleuk zo een bord met max. 50 en iets van "Wij controleren uw snelheid. U zelf ook?" en toch is het bijna een uitzondering als ik die weg over rij en geen popi jopie in overhemd met 80 of harder langs zie scheuren. :') Zou het echt gewoon leuk vinden als ze daar een keer boete festijn hebben, sommige moeten misschien zelfs hun rijbewijs inleveren. Of dat AR/EW daar een keer verdekt opgesteld gaat staan en mensen op staande voet ontslaat omdat ze zich niet gedragen in een auto van een klant.
Die weg nodigt wel ontzettend uit tot te hard rijden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158697770
Morgen de meest zielige werkdag die ik ooit heb gehad. Haarlem-Haarlem. Vanaf regio Rotterdam. :')
Wel een Mercedes C180. Dus dan maar wat eerder terug naar mijn huis, maar zonder de oliebollen van vaders. :'(
  donderdag 31 december 2015 @ 01:13:11 #189
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158700163
quote:
18s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen de meest zielige werkdag die ik ooit heb gehad. Haarlem-Haarlem. Vanaf regio Rotterdam. :')
Wel een Mercedes C180. Dus dan maar wat eerder terug naar mijn huis, maar zonder de oliebollen van vaders. :'(
Wtf :')
Permanent Verbannen
  donderdag 31 december 2015 @ 01:28:33 #190
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_158700472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef cucked het volgende:
Ben ik de enige die het niet normaal vindt hoe die senioren in dat pendelbusje Maltaweg rijden? Dan zitten er 9 man (incl. chauffeur) in dat busje waarvan 8 zonder gordel en dan rijdt die opa gewoon doodleuk met 100 km/h (als het nier harder is) waar je 50 mag. Het zal vast zo zijn dat die chauffeur met pensioen is, met één been in het graf staat en graag nog wat spanning in zijn leven wil maar gezien hij 1) door de stad rijdt 2) mensen met een levenswens vervoert en 3) met een busje van het werk rijdt, vind ik het echt niet normaal.

Als hij in zijn eentje een rit heeft van A naar B en op de snelweg 200 wil rijden, dan moet hij dat zelf weten, maar dit gaat zelfs mij te ver (en ik sta vrij nonchalant ingesteld). Daarnaast hoop ik echt dat er een keer politie controle is op dat industrieterrein van de Maltaweg. Er staat altijd doodleuk zo een bord met max. 50 en iets van "Wij controleren uw snelheid. U zelf ook?" en toch is het bijna een uitzondering als ik die weg over rij en geen popi jopie in overhemd met 80 of harder langs zie scheuren. :') Zou het echt gewoon leuk vinden als ze daar een keer boete festijn hebben, sommige moeten misschien zelfs hun rijbewijs inleveren. Of dat AR/EW daar een keer verdekt opgesteld gaat staan en mensen op staande voet ontslaat omdat ze zich niet gedragen in een auto van een klant.
Ben je zelf senior ofzo? :')

100 is wel overdreven hard en niet toelaatbaar natuurlijk maar really ja?
+ Maltaweg - Sloterdijk is niet echt 'de stad' natuurlijk en dan doe je toch lekker je gordel om in dat busje.

Vind dat busje echt ideaal, scheelt zomaar een uur reizen.
pi_158701859
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Nooit zelf zeggen dat er gebruikersschade is. Sommige bedrijven zijn nog zo losjes en dan komt de berijder met het papiertje: Maar hier staat dat het gebruikersschade is...

Achter de deurklinken krasjes gewoon een kruisje op je blad zetten, andere krasjes gewoon kleine kruisjes. Tenzij je 75 euro wilt verliezen want bij sommige bedrijven naaien ze je er gewoon bij.
Ik ga nog altijd uit van de goedheid van de mens en dat bedrijven er niet op uit zijn om mij te naaien. Vooralsnog in de twee jaar dat ik bij EW werk nog geen enkele keer gezeur gehad.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158702908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 02:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik ga nog altijd uit van de goedheid van de mens en dat bedrijven er niet op uit zijn om mij te naaien. Vooralsnog in de twee jaar dat ik bij EW werk nog geen enkele keer gezeur gehad.
Same, ik heb altijd de gedachte: zij willen graag dat die auto bij hen terug komt, dus regelen wij dat :+
pi_158704788
Fraai is dat. Sta je op station Heerenveen, bel je de CP om te laten weten dat je met 20 minuten de auto op komt halen, blijkt die vanochtend om half fucking 9 (!) :') al te zijn opgehaald door een andere EW'er. Enthousiaste jongen wel die o|O
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 31 december 2015 @ 10:43:16 #194
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158705061
Ach, ik stond volgens ritomschrijving netjes om 8:00 voor de deur, doet een dame met badjas en nat haar open met de vraag waarom ik er al zo vroeg ben, de afspraak stond immers om 9:00 :')
Permanent Verbannen
pi_158705262
Echt een puinhoop vandaag, mijn rittencombinatie is ook best ruk. Doe nu minimaal 5 kwartier met het OV over een autoritje van 15 minuten :')

Ik zei tegen de planning dat ik de ophaaltijd van mijn derde rit nooit ging redden. Gelukkig voor hun was dat geen probleem. _O-

Enfin, prognose is half 4 in Eindhoven
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158705904
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:43 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ach, ik stond volgens ritomschrijving netjes om 8:00 voor de deur, doet een dame met badjas en nat haar open met de vraag waarom ik er al zo vroeg ben, de afspraak stond immers om 9:00 :')
Ja, zoiets gebeurt best wel vaak bij privéritten. Maar volgens mij doen ze dat, zodat we ABSOLUUT op tijd zijn.

Moest een keer ergens tussen 8 en half 9 zijn. Ik kwam daar (een paar minuten na) half 9 aan. Zegt die vrouw 'jij bent vroeg'. Ik: 'nou eigenlijk nog een paar minuten te laat, hoe laat had u mij verwacht dan?" Zij: 'tegen mij is gezegd tussen 9 en 11'.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158714500
quote:
18s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:31 schreef trolley het volgende:
Fraai is dat. Sta je op station Heerenveen, bel je de CP om te laten weten dat je met 20 minuten de auto op komt halen, blijkt die vanochtend om half fucking 9 (!) :') al te zijn opgehaald door een andere EW'er. Enthousiaste jongen wel die o|O
Gewoon netjes op tijd komen toch. :P

Ik zag net een hiker uit regio Rotterdam, die had Amsterdam-Haarlem. Blijkbaar zijn er wel heel weinig hikers hier.
pi_158714929
Zaterdag Eindhoven - Amsterdam per Mercedes C220
Maandagochtend Eindhoven - Made per Polo


Nu net klaar door een held van een CP, die trapte mijn planning even 30 min de goede kant op.

[ Bericht 37% gewijzigd door Amoeba op 31-12-2015 16:38:17 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 31 december 2015 @ 16:01:51 #199
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158715868
Alvast veel veilige kilometers volgend jaar lieve ex-collegae.

Bier!!!
pi_158717083
quote:
6s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Alvast veel veilige kilometers volgend jaar lieve ex-collegae.

Bier!!!
Dat die rotclub van je in 2016 failliet moge gaan he.

Proost!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158717308
Zo, EW is goed wanhopig vandaag. Heb m'n ritten voor maandag al binnen, en heb daarna al drie sms'jes gehad dat ze nog ritten hebben, of ik even wil bellen. :')

Fijne jaarwisseling mensen, ik ga aan het bier!
  donderdag 31 december 2015 @ 16:50:31 #202
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158717394
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat die rotclub van je in 2016 failliet moge gaan he.

Proost!
Ik ben geen Twente-fan, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen :7
pi_158719674
Een ER senior wees me bij A in Nijmegen op mijn kleding.(pantalon en nette schoenen). Zelf liep ie in een roze spijkerbroek en gympies. Pas daarna vroeg ie of ik van ER was, nahhh nee. Bij de parkeergarage in Houten keek ze me raar aan dat ik om 1630 nog een auto kwam brengen.
pi_158719769
Fijne jaarwisseling leute ^O^ w/
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158720633
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:01 schreef Gliderfighter het volgende:
Een ER senior wees me bij A in Nijmegen op mijn kleding.(pantalon en nette schoenen). Zelf liep ie in een roze spijkerbroek en gympies. Pas daarna vroeg ie of ik van ER was, nahhh nee. Bij de parkeergarage in Houten keek ze me raar aan dat ik om 1630 nog een auto kwam brengen.
Hoe zie je dat voor je. EasyReset? ExtraRivaliteit?
Your opinion of me is none of my business.
pi_158724515
Oeps, AR haha. Teveel gewerkt vandaag.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:56:03 #207
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158755286
Zo de Mercedes staat in Damsco. Op naar huis, weekend! :')

Vanavond naar Brussel, duikje in NEMO33 maken. Goede start van het jaar. :)

Gelukkig nieuwjaar!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158764165
Met de afgelopen jaarwissel mijn eerste ritten gereden! Een Leon estate 2014 van Hemrik naar IJselstijn (170km) en daarna een Passat 2012 van IJselstijn naar Almere (50km). Stond wel even in de rij tho ..

Behoorlijk leuke eerste dag met behoorlijk leuke auto's als je het mij vraagt :).


Edit: naampjes weggehaald :)

[ Bericht 16% gewijzigd door MauritsvdB op 02-01-2016 19:10:04 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:18:34 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_158765550
Geen klantnamen...
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 2 januari 2016 @ 20:18:26 #210
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158768672
Ik donderdag weer als het goed is :D
Permanent Verbannen
pi_158774531
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:27 schreef MauritsvdB het volgende:
Met de afgelopen jaarwissel mijn eerste ritten gereden! Een Leon estate 2014 van Hemrik naar IJselstijn (170km) en daarna een Passat 2012 van IJselstijn naar Almere (50km). Stond wel even in de rij tho ..

Behoorlijk leuke eerste dag met behoorlijk leuke auto's als je het mij vraagt :).


Edit: naampjes weggehaald :)
Niet eens een polo als eerste :+ heb je zelf ook een auto?
pi_158779128
Fraaie ritten Maurits! Mijn eerste dag was een Hyundai i20...

Maandag staan er voor mij een VW golf (Hengelo ov - voorstad Rotterdam) en een Peugeot 508 (Rotterdam - Nimma) klaar. Ben benieuwd naar die 508, vind het altijd wel fraaie auto's. Een 2.0 diesel is natuurlijk wel jammer voor zo'n grote auto...
pi_158784194
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef SytseH het volgende:
Fraaie ritten Maurits! Mijn eerste dag was een Hyundai i20...

Maandag staan er voor mij een VW golf (Hengelo ov - voorstad Rotterdam) en een Peugeot 508 (Rotterdam - Nimma) klaar. Ben benieuwd naar die 508, vind het altijd wel fraaie auto's. Een 2.0 diesel is natuurlijk wel jammer voor zo'n grote auto...
Ik vond die automaat tegenvallen van de 508 destijds... Of hij was kapot, kan ook... Telkens als ie ging schakelen, gooide hij er 1000 toeren bovenop.. net of je gas gaf met de koppeling ingedrukt

[ Bericht 6% gewijzigd door Drowzz op 03-01-2016 12:30:05 ]
pi_158787002
Mijn ervaringen met de 508 semi automaat is dat je hem voelt schakelen en als je optrekt, hij klinkt alsof ie bijna afslaat. Kan zijn dat er nu een andere schakelbak voor is gekomen.
pi_158787207
De automaat in een Peugeot (208 althans) wens je je ergste vijand nog niet toe :').

Maandag eindelijk weer een volle dag werken: Groningen - Capelle a/d IJssel per A4, Rotterdam - Den Haag per Polo en Zoetermeer - Alkmaar per Golf :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158787367
quote:
18s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen de meest zielige werkdag die ik ooit heb gehad. Haarlem-Haarlem. Vanaf regio Rotterdam. :')
Ik kreeg de 30e tegen het avonduur aan een SMS dat er nog 26 ochtendritjes openstonden vanaf Haarlem dus dat verklaart waarom ze mensen zo ver als Rotterdam gingen vragen :9

Ik werk al zo veel als ik kan vanuit Haarlem, maar lijkt het afgelopen jaar wel een doorlopend probleem te zijn geweest. Misschien de laatste maanden des te meer omdat de grote A uit Meerkerk hun voorraad actiemodellen in Haarlem had staan, alhoewel ik zelf voornamelijk voor de grote A uit Houten rijd.
  zondag 3 januari 2016 @ 16:24:09 #217
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158790291
Iedereen nog de beste wensen voor 2016! Tijdje niet actief geweest en zal komende tijd werk ook op een lager pitje hebben ivm tentamenperiode.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zondag 3 januari 2016 @ 16:25:42 #218
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158790338
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef Gliderfighter het volgende:
Mijn ervaringen met de 508 semi automaat is dat je hem voelt schakelen en als je optrekt, hij klinkt alsof ie bijna afslaat. Kan zijn dat er nu een andere schakelbak voor is gekomen.
De 508 automaat haalt het inderdaad bij lange na niet bij de bakken van de Duitsers. Het schakelen gaat niet heel vloeiend, en als je hem in de manuele stand zet heeft hij een reactietijd van ongeveer 1-2 seconden. Niet heel ideaal dus, de handbak vind ik dan wel weer goed!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zondag 3 januari 2016 @ 16:33:52 #219
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158790540
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 16:25 schreef McAwesome het volgende:

[..]

De 508 automaat haalt het inderdaad bij lange na niet bij de bakken van de Duitsers. Het schakelen gaat niet heel vloeiend, en als je hem in de manuele stand zet heeft hij een reactietijd van ongeveer 1-2 seconden. Niet heel ideaal dus, de handbak vind ik dan wel weer goed!
Heeft ie dezelfde bak als de 208 en 308 toevallig? Of iig hetzelfde gevoel? Heb nu 3 keer in een 208 en 2 keer in een 308 gereden en het schakelen voelt erg prettig aan.
Permanent Verbannen
pi_158791606
quote:
Niet eens een polo als eerste :+ heb je zelf ook een auto?
Ik heb zelf een oude audi 80 b3 ;x.
pi_158793273
Gelukkig Nieuwjaar.

Heb hier de eerste uren van 2016 al binnen. Zaterdag een ritje van Breda-Den Haag in een V60 Plug-In hybrid.
Moest donderdag op het terrein in Breda werken toen ze ervoor belden, dus twijfelde nog even om hem mee naar huis te nemen. Hij stond toch al klaar. In verband met vuurwerk enzo maar niet gedaan
  zondag 3 januari 2016 @ 18:18:47 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158793324
Vanmiddag m'n galaxy s6 edge opgehaald. Wat een genot zeg
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158796837
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 16:33 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Heeft ie dezelfde bak als de 208 en 308 toevallig? Of iig hetzelfde gevoel? Heb nu 3 keer in een 208 en 2 keer in een 308 gereden en het schakelen voelt erg prettig aan.
Ik heb eens in een 208 automaat gereden en die bak vond ik erg op die van de 508 lijken. Weet niet welke bakken erin zitten.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:58:01 #224
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158796976
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:54 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Ik heb eens in een 208 automaat gereden en die bak vond ik erg op die van de 508 lijken. Weet niet welke bakken erin zitten.
Ik doelde op de handbak
Permanent Verbannen
pi_158797532
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef MauritsvdB het volgende:

[..]

Ik heb zelf een oude audi 80 b3 ;x.
Nice! Heb je een foto?
  zondag 3 januari 2016 @ 21:28:28 #226
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158801473
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ik doelde op de handbak
Het zal wel niet exact dezelfde bak zijn, maar ik heb ook wel een handbak in een 5008 gereden en die voelde ongeveer hetzelfde aan als in de 508, dus ik denk dat het over de hele range van Peugeot wel ongeveer hetzelfde zal zijn. Zijn over het algemeen erg fijn rijdende auto's wel!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_158805297
Voor morgen alle drie de ritten schades noteren, gaat lekker veel tijd in beslag nemen. Gelukkig zitten bijna alle afhaal/afleveradressen vlakbij een trein- of metrostation _O_.
Blijkbaar staat er trouwens ook een EW formulier van de grote A uit Houten tussen de formulieren van AR _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 4 januari 2016 @ 07:39:22 #228
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158810424
Ik dacht dat 8.00 ophalen zooo 2015 was maar blijkbaar niet dus.

Maandagochtend :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158812005
Even voorstellen: ik ben Evalyne, sinds 2 weken werkzaam bij AR. Afgelopen 2 weken helaas niet zoveel kunnen werken vanwege de feestdagen, maar gelukkig net toch nog gebeld door de planning of ik een ritje Veghel - Purmerend kan doen in een Mégane. Zelf geen groot fan van de Mégane, al heb ik laatst een sportuitvoering weggebracht die me positief heeft verrast. Zelf heb ik een Clio uit 98 waar ik gek op ben, en rijdt mijn vriend een Qashqai tekna van dit jaar. Nog een vraagje: is het gangbaar om straks even te bellen of er nog ritjes vanuit Purmerend/Amsterdam naar het zuiden zijn of is dat een no go?
  maandag 4 januari 2016 @ 10:29:07 #230
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158812046
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:26 schreef Evalyne het volgende:
Even voorstellen: ik ben Evalyne, sinds 2 weken werkzaam bij AR. Afgelopen 2 weken helaas niet zoveel kunnen werken vanwege de feestdagen, maar gelukkig net toch nog gebeld door de planning of ik een ritje Veghel - Purmerend kan doen in een Mégane. Zelf geen groot fan van de Mégane, al heb ik laatst een sportuitvoering weggebracht die me positief heeft verrast. Zelf heb ik een Clio uit 98 waar ik gek op ben, en rijdt mijn vriend een Qashqai tekna van dit jaar. Nog een vraagje: is het gangbaar om straks even te bellen of er nog ritjes vanuit Purmerend/Amsterdam naar het zuiden zijn of is dat een no go?
Ja zo'n belletje waarderen ze wel, het is druk vandaag.

Welkom!

Megane GT is inderdaad wel relaxt
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158812428
quote:
13s.gif Op maandag 4 januari 2016 07:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik dacht dat 8.00 ophalen zooo 2015 was maar blijkbaar niet dus.

Maandagochtend :r
Nope, moest m'n golfje vandaag ook tussen 7:30 en 8:00 ophalen. Dat werd 8:00 dus. Nu onderweg naar Rotterdam voor de 508.

Welkom Evelayne! Wat ligt er onder de motorkap van je Clio?
  maandag 4 januari 2016 @ 10:49:52 #232
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158812447
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:26 schreef Evalyne het volgende:
Even voorstellen: ik ben Evalyne, sinds 2 weken werkzaam bij AR. Afgelopen 2 weken helaas niet zoveel kunnen werken vanwege de feestdagen, maar gelukkig net toch nog gebeld door de planning of ik een ritje Veghel - Purmerend kan doen in een Mégane. Zelf geen groot fan van de Mégane, al heb ik laatst een sportuitvoering weggebracht die me positief heeft verrast. Zelf heb ik een Clio uit 98 waar ik gek op ben, en rijdt mijn vriend een Qashqai tekna van dit jaar. Nog een vraagje: is het gangbaar om straks even te bellen of er nog ritjes vanuit Purmerend/Amsterdam naar het zuiden zijn of is dat een no go?
Hello and welcome! Zoals Amoeba zei kun je prima bellen als het wat drukker is. Ikzelf vind de Mégane juist een van de fijner rijdende Franse auto's, met name Citroën is in mijn ogen echt troep :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 4 januari 2016 @ 11:08:45 #233
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158812806
Duits _O_

Muv Volkswagen dan. Volkswagen :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158813171
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:48 schreef SytseH het volgende:

[..]

Nope, moest m'n golfje vandaag ook tussen 7:30 en 8:00 ophalen. Dat werd 8:00 dus. Nu onderweg naar Rotterdam voor de 508.

Welkom Evelayne! Wat ligt er onder de motorkap van je Clio?
Het is een 1.2, geen racemonster dus. Op de snelweg moet de radio flink wat harder en bij het stoplicht win ik het zelden maar dat mag de pret niet drukken!

Ik bedenk me net dat ik natuurlijk wel extra formulieren mee had moeten nemen als ik een extra rit wil rijden. Beginnersfoutje, dan maar hopen dat het morgen druk is.
  maandag 4 januari 2016 @ 11:48:22 #235
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158813489
Gewoon Tsjechisch rijden :7
  maandag 4 januari 2016 @ 12:06:52 #236
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158813913
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:08 schreef Amoeba het volgende:
Duits _O_

Muv Volkswagen dan. Volkswagen :r
Jep, Duits! Porsche, BMW, Mercedes, Audi. In die volgorde voor mij, maar vind het allemaal mooi.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_158813976
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:30 schreef Evalyne het volgende:

[..]

Het is een 1.2, geen racemonster dus. Op de snelweg moet de radio flink wat harder en bij het stoplicht win ik het zelden maar dat mag de pret niet drukken!

Ik bedenk me net dat ik natuurlijk wel extra formulieren mee had moeten nemen als ik een extra rit wil rijden. Beginnersfoutje, dan maar hopen dat het morgen druk is.
Je kan altijd vragen op het ophaal adres of zij even voor je willen printen.
Nog nooit problemen mee gehad.

En welkom!
pi_158815279
Om 11 uur maar even gebeld of ze nog wat hadden, gezien het feit ik maar één rit had naar Amstelveen. Er lag nog wel een Alkmaar - Utrecht die ik wel kon doen. Gegevens zouden ze later op de site zetten want die waren nog niet binnen.

Twee uur later nog steeds geen gegevens op de site, en inmiddels was ik al bijna op Alkmaar, dus EW maar even gebeld. Bleek dat A het zelf ook niet wist, maar de rit ging in ieder geval niet meer naar Utrecht. Twee minuten later werd ik teruggebeld dat het een Almere - Zoetermeer was geworden, dus nu vanuit Alkmaar terug richting Amsterdam en dan door naar Almere :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158816168
10 graden verschil Groningen - Rotterdam :'). De A4 reed fijn, bleek alleen om een (1.8) diesel te gaan ipv benzine... scheelt toch 50pk :P. Mooi om te zien hoe enthousiast de ex-berijder over zijn auto was (en dit bijbaantje), meneer liet zelfs zijn gevulde jerrycan achter in de auto :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158817739
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Je kan altijd vragen op het ophaal adres of zij even voor je willen printen.
Nog nooit problemen mee gehad.

En welkom!
Bedankt voor de tip! Er stonden geen ritten open vanaf Amsterdam, helaas.
pi_158819747
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:36 schreef yosander het volgende:
10 graden verschil Groningen - Rotterdam :'). De A4 reed fijn, bleek alleen om een (1.8) diesel te gaan ipv benzine... scheelt toch 50pk :P. Mooi om te zien hoe enthousiast de ex-berijder over zijn auto was (en dit bijbaantje), meneer liet zelfs zijn gevulde jerrycan achter in de auto :D
enthousiaste berijders maken het werk zo veel leuker :)

Ik rol alweer bijna Enschede binnen. Het is nog vroeg, maar ben toch al sinds half 8 vanochtend bezig. Was erg tevreden over de 508. De automaat was inderdaad suboptimaal, maar voor de rest reed het heerlijk, en ik heb een zwak voor verwarmde leren stoelen <3

Morgen weer de hele dag privechauffeuren. Pak 's ochtends de trein naar Groningen, dan gaat de rit naar Utrecht, daar 5 uur wachttijd en dan door naar Almelo. Verwacht van half 9 tot half 9 bezig te zijn, lekker uren schrijven (en eten op kosten van de zaak!)
pi_158824297
Morgen weer maar één rit: Best naar Maltaweg. Volkswagen Passat, ben benieuwd. Ophaaltijd is pas tussen 15:00 en 15:30, dat is wel minder. Zitten er meerdere klanten op dezelfde locatie/hetzelfde huisnummer? En weet iemand of het pendelbusje daar nog rijdt? Ik hoorde vandaag twee senioren praten over dat het een proef was in november/december.
pi_158825364
Toen ik net begonnen was kreeg ik ook steeds maar één rit per dag. Misschien een policy om grove fouten te voorkomen? Passat had ik vorige week ook, met dat soort ritten moeten we maar blij zijn, voor hetzelfde geld was het een C1/108/Polo geweest.
pi_158825484
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef Evalyne het volgende:
Morgen weer maar één rit: Best naar Maltaweg. Volkswagen Passat, ben benieuwd. Ophaaltijd is pas tussen 15:00 en 15:30, dat is wel minder. Zitten er meerdere klanten op dezelfde locatie/hetzelfde huisnummer? En weet iemand of het pendelbusje daar nog rijdt? Ik hoorde vandaag twee senioren praten over dat het een proef was in november/december.
Maltaweg is best makkelijk, als je op navigatie rijdt kom je recht op het adres aanrijden. De weg maakt dan een bocht naar links, maar jij gaat rechts het hek door. En anders even vragen aan die vent die daar rondloopt (waarschijnlijk met een muts op). Tegen mannen is hij af en toe wat chagrijnig (vraag Amoeba maar :* ), maar tegen mij (vrouw) altijd heel vriendelijk, tot op het kleffe af. Eerste keer had ik daar ook geen idee hoe dat werkte en hij legde alles zonder problemen even uit. :) Pendelbusje rijdt in principe niet meer, dat was t/m december. Dus dat wordt lopen naar Sloterdijk.

Welkom trouwens! :D
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 4 januari 2016 @ 19:53:39 #245
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_158826074
Hoi!
Tot eind 2014 was ik in dienst bij EW als hiker. En ook een tijdje hier actief geweest... Het komende half jaar heb ik "niets" te doen doordat ik pas kan afstuderen in juli. Dus ik heb EW gemaild of ik niet weer in dienst kan komen.
Maar nu zag ik dat de VW dealert hier in Utrecht ook hikers zoekt, iemand hier ervaring mee? (werken vanuit een dealer) Zal dit te vergelijken zijn met locatiewerk bij A in Nieuwegein ofzo?
pi_158826205
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef zazzel het volgende:
Hoi!
Tot eind 2014 was ik in dienst bij EW als hiker. En ook een tijdje hier actief geweest... Het komende half jaar heb ik "niets" te doen doordat ik pas kan afstuderen in juli. Dus ik heb EW gemaild of ik niet weer in dienst kan komen.
Maar nu zag ik dat de VW dealert hier in Utrecht ook hikers zoekt, iemand hier ervaring mee? (werken vanuit een dealer) Zal dit te vergelijken zijn met locatiewerk bij A in Nieuwegein ofzo?
Zelf geen idee over hoe locatiewerk bij een dealer eruit ziet. Ik zou het de gok geven, althans probeer wat meer informatie te winnen. Denk dat je salaris wel hoger zal liggen bij die VW dealert.
pi_158826287
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef Evalyne het volgende:
Morgen weer maar één rit: Best naar Maltaweg. Volkswagen Passat, ben benieuwd. Ophaaltijd is pas tussen 15:00 en 15:30, dat is wel minder. Zitten er meerdere klanten op dezelfde locatie/hetzelfde huisnummer? En weet iemand of het pendelbusje daar nog rijdt? Ik hoorde vandaag twee senioren praten over dat het een proef was in november/december.
Hoorde vandaag van de chauffeur van het pendelbusje dat die et nog de hele week is.
  maandag 4 januari 2016 @ 20:00:27 #248
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158826350
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maltaweg is best makkelijk, als je op navigatie rijdt kom je recht op het adres aanrijden. De weg maakt dan een bocht naar links, maar jij gaat rechts het hek door. En anders even vragen aan die vent die daar rondloopt (waarschijnlijk met een muts op). Tegen mannen is hij af en toe wat chagrijnig (vraag Amoeba maar :* ), maar tegen mij (vrouw) altijd heel vriendelijk, tot op het kleffe af. Eerste keer had ik daar ook geen idee hoe dat werkte en hij legde alles zonder problemen even uit. :) Pendelbusje rijdt in principe niet meer, dat was t/m december. Dus dat wordt lopen naar Sloterdijk.

Welkom trouwens! :D
Door die wind knikkerde al mijn reserve transportformulieren over dat terrein, hij was nogal pissed off de tweede keer dat ik kwam die dag dat ik maar 2/3 had opgeraapt.

En toen ik m'n schouders ophaalde had hij 't helemaal niet meer. Maar ik vind 't helemaal mooi met die lui daar, je zou maar de ganse kutdag auto's moeten innemen _O-

Overigens morgen Veldhoven - Gehucht bij Haarlem per C4 :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158827460
Morgen sollicitatiegesprek bij AR. Iemand enig idee wat ik kan verwachten? Omdat ze zeggen dat het ongeveer twee uur in beslag neemt. Heb nog nooit zo lang een sollicitatiegesprek gehad haha.
pi_158827805
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef zazzel het volgende:
Hoi!
Tot eind 2014 was ik in dienst bij EW als hiker. En ook een tijdje hier actief geweest... Het komende half jaar heb ik "niets" te doen doordat ik pas kan afstuderen in juli. Dus ik heb EW gemaild of ik niet weer in dienst kan komen.
Maar nu zag ik dat de VW dealert hier in Utrecht ook hikers zoekt, iemand hier ervaring mee? (werken vanuit een dealer) Zal dit te vergelijken zijn met locatiewerk bij A in Nieuwegein ofzo?
Ik heb laatst bij een Audi dealer gereden. Huurauto's op en neer rijden, door de wasstraat, stofzuigen en aftanken. Dat soort dingen moet je dus verwachten. Vergelijkbaar dus, alleen niet in pak(denk ik)
  maandag 4 januari 2016 @ 20:43:16 #251
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_158828188
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:34 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Ik heb laatst bij een Audi dealer gereden. Huurauto's op en neer rijden, door de wasstraat, stofzuigen en aftanken. Dat soort dingen moet je dus verwachten. Vergelijkbaar dus, alleen niet in pak(denk ik)
Klinkt inderdaad als locatiewerk, en dus ook geen tot weinig OV lijkt me?
Wat kun je zeggen over het salaris, of was je niet in dienst bij Audi?
pi_158839145
Hoe zou het met de ritten in het noorden aflopen vandaag? Succes hikers in het noorden, onthoud: veiligheid > ¤6/uur!
pi_158839302
Code rood, ijzel? Laat ik nou net me aan het klaarmaken zijn om in de bus te stappen richting Groningen om te PC'en :/
pi_158839462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 07:22 schreef SytseH het volgende:
Code rood, ijzel? Laat ik nou net me aan het klaarmaken zijn om in de bus te stappen richting Groningen om te PC'en :/
Succes :P. De RUG blijft gesloten vanochtend en Qbuzz rijdt niet eens.
Ik ga mijn beschikbaarheid ook maar niet aangooien :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158839525
Lees op Facebook (dus het is waar!!) dat Qbuzz sowieso tot 10 uur niet rijdt...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158839724
Het is echt goed glad :') niet normaal haha
pi_158840391
Mijn trein rijdt niet verder dan Assen, gelukkig heb ik een uurtje speling ingepland. Moet dus zometeen 3x een QBuzz hebben, wel pas vanaf 10:15. Hopelijk rijden ze dan al weer. Anders wordt het een taxi pakken, maar hoorde dat er een aantal taximaatschappijen ook niet rijden in Groningen?
pi_158840498
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:26 schreef Kartmans het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek bij AR. Iemand enig idee wat ik kan verwachten? Omdat ze zeggen dat het ongeveer twee uur in beslag neemt. Heb nog nooit zo lang een sollicitatiegesprek gehad haha.
Je krijgt alles te horen over het innemen en afgeven van auto's en controleren op schades. Daarna moet je een kort rondje rijden. Duurde bij mij ongeveer 1,5 uur.
pi_158840533
Rijdt dat pendelbusje op de Maltaweg toevallig nog? Ik weet dat het officieel tot eind 2015 zou zijn, maar stille hoop moet men koesteren :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:26:36 #260
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158841361
Zooo druk vandaag
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158841404
Ritten die vandaag niet gereden worden door ijzel worden morgen gereden? = meer hiker werk? :)
pi_158841712
Update vanuit Assen: Heb al een half uur geen bus gezien, treinen rijden alleen terug naar Zwolle.
Heb de klant gebeld maar die nam niet op, voicemail ingesproken en wacht op een belletje terug

Edit: Op het moment dat er treinvervangend vervoer richting Groningen aan kwam contact met de klant gehad. Ik zou dan pas na 12 uur in Groningen zijn en dat werd te laat, dus hij gaat zelf rijden. Ik pak de trein terug naar Enschede. Topdag dit.

[ Bericht 39% gewijzigd door SytseH op 05-01-2016 11:04:54 ]
pi_158842250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef MauritsvdB het volgende:
Ritten die vandaag niet gereden worden door ijzel worden morgen gereden? = meer hiker werk? :)
Sowieso veel werk volgens mij. Gisteravond nog twee SMSjes ontvangen en ze zeiden aan de telefoon dat ze geen spoedritten meer aannemen, omdat er geen hikers beschikbaar zijn.
pi_158842677
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef zazzel het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als locatiewerk, en dus ook geen tot weinig OV lijkt me?
Wat kun je zeggen over het salaris, of was je niet in dienst bij Audi?
Ingehuurd via EW door hun. Geen OV, gewoon auto heen auto terug of met 2 autos heen en 1 terug.
pi_158843795
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:36 schreef trolley het volgende:
Rijdt dat pendelbusje op de Maltaweg toevallig nog? Ik weet dat het officieel tot eind 2015 zou zijn, maar stille hoop moet men koesteren :P
Deze hele week nog
pi_158843973
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Deze hele week nog
_O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158847657
Leuke collega hebben jullie trouwens die net een Sprinter kwam afleveren in Breda. :D
pi_158847817
Wisten jullie dat er 13 man in de pendelbus van de Maltaweg passen? :') en hij zogenaamd rustig rijden, vloog gewoon met 80 door oranje bij die bushalte _O-
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:50:40 #269
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158848858
Is het bedrijf aan de Maltaweg een klant van AR of EW?
Permanent Verbannen
pi_158848968
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Gerard_Geit het volgende:
Is het bedrijf aan de Maltaweg een klant van AR of EW?
Beide volgens mij. Net zoals de A in Almere toch? Heb bij beide wel eens EW'ers gesproken :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:56:59 #271
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158849045
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Beide volgens mij. Net zoals de A in Almere toch? Heb bij beide wel eens EW'ers gesproken :P
Kun je DM'en hoe de klant heet? Kan hem niet vinden en ik heb er nog nooit een auto afgezet.. Ben zelf van EW trouwens.
Permanent Verbannen
pi_158849653
Volgens mij oorspronkelijk klant van AR, maar vanwege de enorme drukte sinds november ook van EW. Ben er de laatste tijd best vaak geweest (EW), zo ook vandaag. Ze hebben nu een ander busje, waar officieel 8 personen in passen. Net zoveel als de vorige alleen nu heb je meer ruimte.

Toen wij richting Sloterdijk zouden vertrekken zou er een hiker van EW gaan lopen, waarop de senior het raam opendeed en vroeg of hij niet mee wou rijden. Toen hij instapte zei die senior dat hij normaal gesproken geen EW'ers meeneemt omdat 'EW ook niet mee betaalt aan de kosten van het busje' :') Ik heb wel altijd uit voorzorg m'n map met het logo van EW in m'n tas zitten, om dit soort taferelen te voorkomen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158849718
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef trolley het volgende:
Volgens mij oorspronkelijk klant van AR, maar vanwege de enorme drukte sinds november ook van EW. Ben er de laatste tijd best vaak geweest (EW), zo ook vandaag. Ze hebben nu een ander busje, waar officieel 8 personen in passen. Net zoveel als de vorige alleen nu heb je meer ruimte.

Toen wij richting Sloterdijk zouden vertrekken zou er een hiker van EW gaan lopen, waarop de senior het raam opendeed en vroeg of hij niet mee wou rijden. Toen hij instapte zei die senior dat hij normaal gesproken geen EW'ers meeneemt omdat 'EW ook niet mee betaalt aan de kosten van het busje' :') Ik heb wel altijd uit voorzorg m'n map met het logo van EW in m'n tas zitten, om dit soort taferelen te voorkomen :P
ze hebben nu een andere bus ja, bij die ander was de versnellingsbak kapot vertelde hij
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:09:37 #274
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158851198
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef trolley het volgende:
zei die senior dat hij normaal gesproken geen EW'ers meeneemt omdat 'EW ook niet mee betaalt aan de kosten van het busje' :')
"Prima, betaalt u een uurtje extra salaris. Dag meneer"
Permanent Verbannen
pi_158852044
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:09 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

"Prima, betaalt u een uurtje extra salaris. Dag meneer"
Dat (half) uurtje extra salaris die je normaal gesproken kwijt bent aan lopen schrijf ik alsnog gewoon :Y)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:30:18 #276
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158853113
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat (half) uurtje extra salaris die je normaal gesproken kwijt bent aan lopen schrijf ik alsnog gewoon :Y)
Tja, ik doe dan weer niet aan creatief declareren. Enige wat ik doe is kwartiertjes in mijn voordeel afronden, maar dat is dus maximaal een half uurtje per gewerkte dag aan salaris.
Permanent Verbannen
pi_158853242
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ze hebben nu een andere bus ja, bij die ander was de versnellingsbak kapot vertelde hij
Vond het al knap dat men 13 man in dat oude busje kwijt kon _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:40:01 #278
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158853366
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat (half) uurtje extra salaris die je normaal gesproken kwijt bent aan lopen schrijf ik alsnog gewoon :Y)
Badass
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158855110
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:35 schreef yosander het volgende:

[..]

Vond het al knap dat men 13 man in dat oude busje kwijt kon _O-
in deze was het ook een prestatie hoor, met vier man naast de stoelen zitten is niet echt comfortabel denk ik :P
pi_158859460
Ik had niks te doen dus even in mijn EW administratie gesnuffeld;
Ik heb in 2015 620 uur gewerkt, waarvan 9 _O- uur in 2 dagen in Maart en 132 uur in 15 dagen in de zomer(want er is dan minder werk 8)7)
2x met de sleepwagen opgehaald
1x discussie met een vrouw over een auto die ik net bezorgd had, zij zei dat het een automaat was en ik een handbak."Er staan toch dingetjes op die stick"
Dikste een SQ7(of een gedowngrade vrachtwagen met tachograaf)
Dunste een C1/Aygo/108

Iets van 20 zaterdagen gewerkt

Bedankt voor de aandacht :P
  woensdag 6 januari 2016 @ 00:13:50 #281
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158863215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:56 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik had niks te doen dus even in mijn EW administratie gesnuffeld;
Ik heb in 2015 620 uur gewerkt, waarvan 9 _O- uur in 2 dagen in Maart en 132 uur in 15 dagen in de zomer(want er is dan minder werk 8)7)
2x met de sleepwagen opgehaald
1x discussie met een vrouw over een auto die ik net bezorgd had, zij zei dat het een automaat was en ik een handbak."Er staan toch dingetjes op die stick"
Dikste een SQ7(of een gedowngrade vrachtwagen met tachograaf)
Dunste een C1/Aygo/108

Iets van 20 zaterdagen gewerkt

Bedankt voor de aandacht :P
Ik zal niet eens weten hoeveel uur ik precies heb gedaan.. Maar als we toch van de lijstjes zijn:

Aantal uren: Ik schat rond de 200 tot 300
0x afgesleept
1x gezeik met een klant die boos werd omdat ik een deukje noteerde, hij "had het al besproken met de leasemaatschappij"
Duurste wagen Audi A7
Lekkerst rijdende auto: Mazda CX5, Audi A7/A4
"Dunste" auto: Kia Picanto/VW Up/Peugeot 107
Kutste auto: De Kia Picanto die naar wiet stonk
Permanent Verbannen
  woensdag 6 januari 2016 @ 01:11:04 #282
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158864145
Die Daihatsu Cuore was ook wel echt ruk
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:19:38 #283
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158868171
Op de Facebookpagina van Easyway:
quote:
Er is zojuist een code rood afgegeven voor provincie Drenthe. Ben je een auto aan het transporteren in deze regio? Blijf kalm en probeer de auto dan veilig aan de kant te zetten en neem hiervoor alle tijd die je nodig hebt. Veiligheid staat voorop! Uiteraard kun je ten alle tijden telefonisch contact met ons opnemen zodat we je kunnen bijstaan met raad en daad.
Jammer dat ik nu niet werk, anders had ik geld kunnen verdienen tijdens het zitten in een auto bij een parkeerplaats :D
Permanent Verbannen
pi_158868321
Zijn er hier nog mensen die al gesolliciteerd hebben voor die functie in Dubai of binnenkort die kant op gaat? Ze zoeken nog 70 chauffeurs:
http://www.chauffeur.nl/vacature-directiechauffeur-in-dubai.html
pi_158872327
Oeps. Net een auto weggebracht naar maltaweg, kom ik er in Lelystad achter dat ik de sleutels nog heb. :(
pi_158873134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:20 schreef Nucleass het volgende:
Oeps. Net een auto weggebracht naar maltaweg, kom ik er in Lelystad achter dat ik de sleutels nog heb. :(
Dat is kut voor het personeel op de Maltaweg :') Nu onderweg terug?

Ik heb morgen: Haarlem - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Haarlem - Haarlem.
pi_158873625
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat is kut voor het personeel op de Maltaweg :') Nu onderweg terug?

Ik heb morgen: Haarlem - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Haarlem - Haarlem.
Jup. Auto stond ook echt bijna echt vooraan in de rij.... Zouden wel niet heel blij zijn.
pi_158873756
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:12 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Jup. Auto stond ook echt bijna echt vooraan in de rij.... Zouden wel niet heel blij zijn.
Hmm zolang ie niet op slot stond handrem er af en je duwt hem zo opzij.
pi_158875310
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat is kut voor het personeel op de Maltaweg :') Nu onderweg terug?

Ik heb morgen: Haarlem - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Haarlem - Haarlem.
Haha verschrikkelijk, ik heb Badhoevedorp - Almere - Nijmegen - Amsterdam. Stukken beter dan m'n Haarlem-Haarlem vorige keer :P
pi_158875368
Wie weet of die panda in Nijkerk nog pendelt deze dagen?
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:10:28 #291
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158881413
En morgen begint de dag met een hybride Toyota Yaris, zo te zien gloednieuw aangezien hij eind december op kenteken is gezet.

Gevolgd door een Seat Ibiza met 86 pk ( :') ) benzinemotor.

De dag wordt afgesloten met een Audi A6 met 170 pk.

Wat me opviel is dat de Seat op dit moment niet verzekerd is, morgen nog even controleren voor vertrek..
Permanent Verbannen
pi_158882225
Uit pure nieuwsgierigheid, werkt Joleen nog bij EW? Als in, hebben jullie haar nog eens aan de lijn?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:36:16 #293
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158882278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid, werkt Joleen nog bij EW? Als in, hebben jullie haar nog eens aan de lijn?
Ze had m'n voicemail deze week nog ingesproken.
Permanent Verbannen
pi_158885734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid, werkt Joleen nog bij EW? Als in, hebben jullie haar nog eens aan de lijn?
Pure nieuwsgierigheid :P :P :P
pi_158889029
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:15 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Haha verschrikkelijk, ik heb Badhoevedorp - Almere - Nijmegen - Amsterdam. Stukken beter dan m'n Haarlem-Haarlem vorige keer :P
Mja ach ik heb er wel vrede mee denk ik.

Het is mijn eigen omgeving dus ik kan makkelijk uitwijken naar N-wegen of binnendoorroutes om de saaie snelweg te vermijden. Zijn toch veel ritjes van 20-25 minuten rijden en de rest van het uur wachten (specifieke haal/aflevertijden).

Ook best divers aanbod wagens: Prius Wagon, Astra, 520d (bij de BMW-dealer in Amsterdam krijg je altijd the royal treatment) en een Qashqai.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid, werkt Joleen nog bij EW? Als in, hebben jullie haar nog eens aan de lijn?
In december waren zo'n beetje de helft van mijn ritten door haar uiteindelijk toegewezen.
pi_158896791
Ik was de eerste vanochtend. :') Nog voor half 9 m'n bed uitgeschopt voor een Caddy die heel nodig naar Meppel moest.

Man man alle ellende wel weer gezien, sneeuw, kou, 45 min lopen :')

Snel terug naar het warme Zuiden. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158898068
Goedemiddag chauffeurs.

Zal me eerst even voorstellen:
Ben Bas, 19 jaar en kom uit de omgeving Enschede.

Ik heb bij easyway én autoreset gesolliciteerd. Gisteren werd ik gebeld door Easyway voor een sollicitatiegesprek en vandaag kreeg ik een e-mail van Autoreset om op sollicitatiegesprek te komen. Toevallig beide op dezelfde dag.
😕

Bij AR hebben ze het over minimaal 6.38 p/u + 20% dittes en dattes. EW zou mij 6.05 p/u gunnen.

Zou ik bij EW of AR meer kunnen werken in omgeving Enschede of zit daar weinig verschil in? En verder nog verschil tussen EW en AR?

Thanks!
pi_158898907
Oh god daar gaan we weer
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158898957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:16 schreef br210 het volgende:
Goedemiddag chauffeurs.

Zal me eerst even voorstellen:
Ben Bas, 19 jaar en kom uit de omgeving Enschede.

Ik heb bij easyway én autoreset gesolliciteerd. Gisteren werd ik gebeld door Easyway voor een sollicitatiegesprek en vandaag kreeg ik een e-mail van Autoreset om op sollicitatiegesprek te komen. Toevallig beide op dezelfde dag.
😕

Bij AR hebben ze het over minimaal 6.38 p/u + 20% dittes en dattes. EW zou mij 6.05 p/u gunnen.

Zou ik bij EW of AR meer kunnen werken in omgeving Enschede of zit daar weinig verschil in? En verder nog verschil tussen EW en AR?

Thanks!
Geen verschil tussen bedrijven, sommigen klanten werken zelfs samen met EW en AR. Probeer het toch te plannen dat je beide gesprekken kan doen en kies er eentje uit.
pi_158899339
Mensen nog last van 2015 op te schrijven in plaats van 2016? :') Op transportformulieren
pi_158899732
Blijf van m'n ritten in Enschede af br210 :(

Morgen Enschede-Den Bosch retour voor een bandenwissel met een Fiat Doblo :'( Geen betaalde OV-tijd, lekker in het noordoosten rijden op zomerbandjes en een Fiat Doblo. Driemaal afzien morgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SytseH op 07-01-2016 14:35:10 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')