abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 december 2015 @ 15:23:01 #201
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_158380495
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ik de wikipediapagina van Nederland mag geloven, is dat een sport :P

Maar even zonder gekheid, iedereen die kilometers maakt voor een spel omdat ze het leuk vinden wordt belachelijk gemaakt... echt... waarom? Voor het spel is het juist mooi dat dat gebeurt, dan komt de stok tenminste nog ergens. Als je dan achter het net vist door zo'n naaiactie als deze, heb je alle recht om te klagen.

Door die mensen belachelijk te maken verpest je het complete spel. Wees eens blij dat mensen fanatiek meespelen. Het spel gaat om het zo snel mogelijk verplaatsen van de stok, niet om het bezet houden van de stok om hem vervolgens te verplaatsen wanneer het jou uitkomt, dat is gewoon ongelovelijk egoistisch.

[ afbeelding ]
Wie maakt hier mensen die lange afstanden reizen belachelijk dan?

Ik niet, ik zeg alleen dat als je zo'n afstand reist, je niet moet gaan zeuren als je achter het net vist. Dat risico wordt dan namelijk alleen maar groter.
Sowieso, iedereen hier maakt weleens mee dat de stok er niet ligt. Ik vind het onterecht dat je er dan zo'n punt van gaat maken. Ik heb jou het ook wel zien doen, dat er pagina's volgepost werden over dat iemand jou voor was. Sorry hoor, maar dat is het risico van het spel. Neem je verlies en ga door.

Het is een spelletje en het moet een spelletje blijven. Door dit soort gezeur wanneer men de stok mist, begint dit alleen maar een bitter ongezellig topic te worden waar nieuwelingen zich liever niet in mengen.
pi_158380536
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dan vind ik jou ook kinderachtig. Als je zonder aankondiging een stok gaat ophalen kan iemand anders je ook voor zijn. Dat is nog geen reden om in dit topic zo te gaan lopen zeiken, en dingen erbij te halen die er niets mee te maken hebben.
Je leest niet. Ik zeg dat voor niets ik niet erg vind. Voor niets is een zwarte hand.

Voor een briefje is kut.
pi_158380540
pi_158380574
* Arch-Indar doet een dansje dat hij er een keer niks mee te maken heeft.

Of toch......
Bis vincit qui se vincit!
pi_158380587
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik oordeel niet. Maar als je oudste al verdrietig is omdat een stok er niet ligt met een spelletje, dan denk ik dat hij/zij nog niet echt heeft geleerd om met teleurstellingen om te gaan.

Ik vind het trouwens wel grappig hoe je al meteen een oordeel over mij hebt. Ik confronteer jou en Goitske alleen met reacties die niet gepast zijn bij een luchtig spelletje, en ik krijg meteen gezeik over me heen. Ik denk eerder dat jullie iets dwars zit, als je zo boos wordt alleen omdat je achter het net vist. Het is een fucking spelletje!
Je doet het trouwens zelf hoor! 170km rijden met je kinderen, en dan teleurgesteld zijn. Wat had je dan verwacht? Je hebt 50% kans dat 'ie er ligt, en 50% dat 'ie er niet ligt. Dat is best een groot risico. En nogmaals, het hoort bij het spel dat je soms de stok mist. Dat vind ik geen reden om dan zo boos te worden.

Dat er dan een briefje hangt doet daar niets aan af. Als iemand anders de stok had opgehaald had 'ie er namelijk ook niet gelegen.
zoals hier al eens gememoreerd door andere mensen, schijnbaar heb je zelf nog niet alle teleurstellingen verwerkt en wil je schijnbaar niet lezen wat de mensen schrijven.

nogmaals, als de stok weg was jammer maar helaas, part of the game en zeuren wij daar ook niet over. nu speelt iemand een spelletje door de stok TIJDELIJK te verwijderen en deze weer terug te leggen. dat is iets nieuws en mijn vraag of dit mag staat nog open. dat het heel irritant is als je dat mee maakt kan ik mij goed voorstellen.

en nogmaals, je oordelen (of vooroordelen) zijn pijnlijk fout :Y
Hooray for boobies!
pi_158380615
quote:
2 kg popcorn later
pi_158380666
en met de vraag hoe hier mee om te gaan zet ik er een punt achter, dit kost iedereen veel geld aan popcorn O-)
Hooray for boobies!
pi_158380818
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef tailfox het volgende:
De show is weer bezig?

iemand die popcorn wilt?
graag :P
  zondag 20 december 2015 @ 15:38:20 #209
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_158380876
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Je leest niet. Ik zeg dat voor niets ik niet erg vind. Voor niets is een zwarte hand.

Voor een briefje is kut.
Je zegt dat je het allebei erg vindt, alleen met briefje kut.
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

zoals hier al eens gememoreerd door andere mensen, schijnbaar heb je zelf nog niet alle teleurstellingen verwerkt en wil je schijnbaar niet lezen wat de mensen schrijven.

nogmaals, als de stok weg was jammer maar helaas, part of the game en zeuren wij daar ook niet over. nu speelt iemand een spelletje door de stok TIJDELIJK te verwijderen en deze weer terug te leggen. dat is iets nieuws en mijn vraag of dit mag staat nog open. dat het heel irritant is als je dat mee maakt kan ik mij goed voorstellen.

en nogmaals, je oordelen (of vooroordelen) zijn pijnlijk fout :Y
Je hebt op dit moment allerlei (voor)oordelen over me, die echt nergens op gebaseerd zijn. Je kent me niet eens!

Jullie zeuren wel over dat 'ie weg is. Anders begin je toch niet over 170km en een verdrietig kind? Come on, wie houd je nou voor de gek?

Als het alleen om het niet aan de regels houden ging, had je heel anders gereageerd.
pi_158380895
quote:
Magische schaal, ik zit al 20 minuten te kijken maar de schaal raakt maar niet leger
pi_158380908
Ach misschien nemen Goitske en Spockjuh ons wel.in het ootje en plaatsen ze hem straks ergens anders.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_158380911
quote:
9s.gif Op zondag 20 december 2015 15:39 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Magische schaal, ik zit al 20 minuten te kijken maar de schaal raakt maar niet leger
doe mij zo´n schaaltje O+
Hooray for boobies!
pi_158380931
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ach misschien nemen Goitske en Spockjuh ons wel.in het ootje en plaatsen ze hem straks ergens anders.
ssssssssst 8-) maar nee, zo erg troll ik nou ook weer niet :P
Hooray for boobies!
pi_158381027
Ik vraag me echt af of adorabella een plaat voor dr hoofd heeft.

Iemand die je voor is prima dat is het risico

Iemand die een vaag briefje neer gooit niet prima

Ohja en ik maak mn kind niet gek of hyper maar vertel wel waar we naar toe gaan.
pi_158381045
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ach misschien nemen Goitske en Spockjuh ons wel.in het ootje en plaatsen ze hem straks ergens anders.
Nee ik ben in voor een geintje maar dit doe ik echt niet
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 december 2015 @ 15:48:10 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158381103
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:26 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar doet een dansje dat hij er een keer niks mee te maken heeft.

Of toch......
Waar was jij in de nacht van zaterdag op zondag?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158381208
Oké, ik zal maar eerlijk zijn en zeggen dat ik het wel was...

Echter zat er tussen het ophalen en terugleggen nog geen 1,5 uur, ik had hier neergezet dat ik hem in de middag zou ophalen, om te voorkomen dat iemand zou misgrijpen...

Reden: Het roze vond ik echt vreselijk, en heb hem dus weer zwart gemaakt, teruggelegd en hou mij er nu weer vanaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 15:51:58 ]
pi_158381209
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar was jij in de nacht van zaterdag op zondag?
waar was jij?
pi_158381233
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:46 schreef Goitske het volgende:
Ik vraag me echt af of adorabella een plaat voor dr hoofd heeft.

Iemand die je voor is prima dat is het risico

Iemand die een vaag briefje neer gooit niet prima

Ohja en ik maak mn kind niet gek of hyper maar vertel wel waar we naar toe gaan.
Reageer je in het echt altijd zo hysterisch?
pi_158381270
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
Oké, ik zal maar eerlijk zijn en zeggen dat ik het wel was...

Echter zat er tussen het ophalen en terugleggen nog geen 1,5 uur, ik had hier neergezet dat ik hem in de middag zou ophalen, om te voorkomen dat iemand zou misgrijpen...

Reden: Het roze vond ik echt vreselijk, en heb hem dus weer zwart gemaakt, teruggelegd en hou mij er nu weer vanaf.
Dus je doet nooit mee... en bedenkt een keer mee te doen en dan bepaal je gelijk maar dat je zoiets kan flikken? :')
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 december 2015 @ 15:53:05 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158381271
quote:
6s.gif Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef tailfox het volgende:

[..]

waar was jij?
Ergens in de randstad. Treinen en bussen rijden 's nachts niet daar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158381294
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
Oké, ik zal maar eerlijk zijn en zeggen dat ik het wel was...

Echter zat er tussen het ophalen en terugleggen nog geen 1,5 uur, ik had hier neergezet dat ik hem in de middag zou ophalen, om te voorkomen dat iemand zou misgrijpen...

Reden: Het roze vond ik echt vreselijk, en heb hem dus weer zwart gemaakt, teruggelegd en hou mij er nu weer vanaf.
:D
pi_158381298
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Reageer je in het echt altijd zo hysterisch?
ja, jankt om alles screamqueen dramatisch totaal van de wereld bij minste of geringste :'(
Hooray for boobies!
pi_158381307
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
Oké, ik zal maar eerlijk zijn en zeggen dat ik het wel was...

Echter zat er tussen het ophalen en terugleggen nog geen 1,5 uur, ik had hier neergezet dat ik hem in de middag zou ophalen, om te voorkomen dat iemand zou misgrijpen...

Reden: Het roze vond ik echt vreselijk, en heb hem dus weer zwart gemaakt, teruggelegd en hou mij er nu weer vanaf.
pi_158381310
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dus je doet nooit mee... en bedenkt een keer mee te doen en dan bepaal je gelijk maar dat je zoiets kan flikken? :')
Ik volg dit topic al jaren, en heb ook wel eens vroeger meegedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')