Waarom koos jij dan niet voor het paragon- of renegade-antwoord?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:44 schreef Sejt het volgende:
Bij mij ging Tali dood, doordat ze niet loyaal was - en dat was, volgens mij, omdat ik haar verdedigde. (en haar vader dus ten schande maakte)
Hij hoeft geen leider te zijn, hij hoeft slechts de ultieme soldaat te zijn, in dat andere team zit heus wel iemand die de leiding kan nemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grunt is geen leider, einde discussie
Maar als je hem leider van het grote team maakt gaat er nou eenmaal wat foutquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij hoeft geen leider te zijn, hij hoeft slechts de ultieme soldaat te zijn, in dat andere team zit heus wel iemand die de leiding kan nemen.
Of Shepard heeft als de ultieme alliance-officier haar mannen en vrouwen zo goed gevormd dat de natuurlijke leider automatisch opstaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar als je hem leider van het grote team maakt gaat er nou eenmaal wat fout
Ik was volledig renegade, maar bij die keuze waren er geen opties. Alleen het wel of niet steunen van Tali. Heb ik niet eerder gehad bij andere play throughs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom koos jij dan niet voor het paragon- of renegade-antwoord?
Je moet toch een van de twee hebben kunnen kiezen? Ik heb de andere opties ook uitgeprobeerd maar gewoon om te zien wat er zou gebeuren, daarna direct weer herladen.
Ik speelde het bijna volledig paragon, er zijn een paar uitzonderingen: Shepard geeft een kopstoot aan die krogan (het past op dat moment, de Krogans waarderen het juist ), ze geeft een uitbrander aan die quarian-admiraal voor het niet afwachten of dat ze heelhuids terugkwamen, ze uploadde de intel (die ze vond bij het recruteren van Samara of de drell) en er nog een vierde renegade-actie die ik me niet herinner.
Ik neem aan dat het als volgt wordt bepaald of dat de optie wordt geactiveerd:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik was volledig renegade, maar bij die keuze waren er geen opties. Alleen het wel of niet steunen van Tali. Heb ik niet eerder gehad bij andere play throughs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij gaat nu ook moeten kiezen wie jij opoffert: de Quarians of de Geth. Een lastige keuze. De Geth zijn geavanceerde computers maar de quarians zijn degenen die de oorlog niet willen staken terwijl de geth op dat moment enkel zichzelf verdedigen. Die geavanceerde computers (andere dan de Geth) zijn er verantwoordelijk voor dat al het ontwikkelde organische leven eens in de zoveel tijd wordt uitgeroeid. Zelf koos ik de eerste keer voor de Geth (niet wetende dat de Quarians uitgeroeid zouden worden), daarna hoefde ik niet meer te kiezen.quote:Nu zit ik in ME3, en zal ik de geniale dronken Tali moeten missen.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het als volgt wordt bepaald of dat de optie wordt geactiveerd:
- aantal renegade/paragon-punten
- verhouding renegade/paragon-punten
Bij mij is typisch minstens de vierde paragonbalk helemaal vol terwijl voor de renegade een halve balk volk is wanneer ik deze missie doe.je hoeft ook niet te kiezen.... Als je t goed speelt kan je beide partijen redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij gaat nu ook moeten kiezen wie jij opoffert: de Quarians of de Geth. Een lastige keuze. De Geth zijn geavanceerde computers maar de quarians zijn degenen die de oorlog niet willen staken terwijl de geth op dat moment enkel zichzelf verdedigen. Die geavanceerde computers (andere dan de Geth) zijn er verantwoordelijk voor dat al het ontwikkelde organische leven eens in de zoveel tijd wordt uitgeroeid. Zelf koos ik de eerste keer voor de Geth (niet wetende dat de Quarians uitgeroeid zouden worden), daarna hoefde ik niet meer te kiezen.
Mijn ideale team hangt af van wat ik tegen ga komen in me3. Cerberus of de Reapers. Meestal neem ik sowieso Ashley mee maar daarnaast of Liara voor Cerberus en Garrus voor de Reapers- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Moet je wel voldoende paragon- of renegadepunten hebben, anders gaat één ras dood.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:23 schreef numero_uno het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te kiezen.... Als je t goed speelt kan je beide partijen redden.
Mijn ideale team hangt af van wat ik tegen ga komen in me3. Cerberus of de Reapers. Meestal neem ik sowieso Ashley mee maar daarnaast of Liara voor Cerberus en Garrus voor de Reapers
Ik let er nauwelijks op in ME3 hoe nuttig de squadmates zijn, ik neem meestal de squadmates die ik het leukst vind en ik varieer een beetje voor de dialoogjes. Het kan wat gemakkelijke zijn met de juiste squadmates maar dat maakt me niet uit. Ik speel altijd op insanity. Met twee stukjes van het spel heb ik nog problemen:quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:23 schreef numero_uno het volgende:
Mijn ideale team hangt af van wat ik tegen ga komen in me3. Cerberus of de Reapers. Meestal neem ik sowieso Ashley mee maar daarnaast of Liara voor Cerberus en Garrus voor de Reapers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben ook begonnen aan Crysis 2 (3 had ik wel al gespeeld): wat een gigantisch verschil in graphics terwijl het spel slechts 1 jaar later uitkwam. Twee DirectX-versies verschil en een veel modernere engine. Het meest opvallende: met Crysis 2 haal ik rond de 60 FPS met gemiddelde instellingen en rond de 50 met de beste instellingen (van de 3 standaardopties), bij ME zit ik gemiddeld rond de 120. De complexiteit van de graphics ligt veel meer dan 2 keer zo hoog (relatief simpele graphics bij ME, geen AA, hele lage resoluties van schaduws, hele simpele belichting, weinig reflectie etc.), toch scheelt de FPS maar een factor 2. Al moet ik zeggen dat ik vind dat ze het water in de Leviathan-DLC wel aardig hebben gedaan.Tja de meeste games die nu uitkomen zien er nog steeds minder uit als de Crysis-gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt, de Crytek-engine is heel erg goed (Frostbyte 2 mag er ook wezen en Unreal 4 lijkt me veelbelovend). Volgens mij is er een andere reden: de meeste spellen worden gemaakt met het oog op de consoles en daarna wordt in het beste geval gekeken hoe je het spel optimaal op de PC laat draaien, Crysis 2 en 3 zijn primair gemaakt voor de PC en daarna werd gekeken hoe je het op de console kon laten draaien (niet fatsoenlijk als ik het goed heb begrepen, gelukkig kunnen de XBox One en de PS4 het wel redelijk draaien).quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tja de meeste games die nu uitkomen zien er nog steeds minder uit als de Crysis-games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, als je eerst ME2 speelt en direct daarna Crysis dan merk je nogal wat verschillen.
Niet dat ik een graphicshoer ben, als de gameplay goed is dan ben ik tevreden. Het zou echter wel fijn zijn als ze bij het maken van de spellen wat meer zouden kunnen schalen bij het ontwerp zodat ook de PC-spelers spellen krijgen die profiteren van de krachtigere (en meer up to date) hardware.
[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 07-01-2016 19:44:53 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik ben nooit echt fan van de crysis serie geweest. Het kwam op mij altijd heel erg over van ''he kijk wat voor een mooie graphics wij kunnen produceren''. Vond het nooit echt heel lekker spelenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat klopt, de Crytek-engine is heel erg goed (Frostbyte 2 mag er ook wezen en Unreal 4 lijkt me veelbelovend). Volgens mij is er een andere reden: de meeste spellen worden gemaakt met het oog op de consoles en daarna wordt in het beste geval gekeken hoe je het spel optimaal op de PC laat draaien, Crysis 2 en 3 zijn primair gemaakt voor de PC en daarna werd gekeken hoe je het op de console kon laten draaien (niet fatsoenlijk als ik het goed heb begrepen).
Maar goed, als je eerst ME2 speelt en direct daarna Crysis dan merk je nogal wat verschillen.
Op welke hardware heb jij het gespeeld? Ik vermoed dat jij een lage FPS haalde, dan speelt het inderdaad niet lekker. Met 60 FPS speelt het erg lekker, ik vind het qua controle van de karakters, hoe responsief het is (lag tussen input en reactie) en hoe fel de actie is (snelheid waarmee alles gebeurt) aanzienlijk beter spelen dan ME, bij ME3 hebben ze dat trouwens wel flink verbeterd in vergelijking met ME2. Bij Crysis 3 heb je 1 stuk wat notoir slecht draait op de PC, het eerste deel waarbij je de regen hebt. De framerate dropt daar bij mijn systeem naar 20 FPS. Uit een analyse (van anderen) bleek dat het modelleren van de touwen die daar hangen veel te veel rekenwerk vergde voor niet-zichtbaar resultaat. Ik weet dankzij dat stuk hoe het spel speelt met een lage framerate, dat is inderdaad niet fijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt fan van de crysis serie geweest. Het kwam op mij altijd heel erg over van ''he kijk wat voor een mooie graphics wij kunnen produceren''. Vond het nooit echt heel lekker spelen
Ik heb 1 en Warhead op de pc gespeeld. Ik vond 1 in het begin erg boeiend omdat het een heel mysterieus sfeertje had. Zodra de aliens echter in beeld kwamen verloor het spel al haar charme en veranderde het eigenlijk in een rechttoe rechtaan shooter met als enige verschil dat je in dit spel voor een kort aantal seconden onzichtbaar kon worden. Ik vond het hele schietsysteem gewoon niet lekker aanvoelen en kon er maar niet aan wennen. Het uitschakelen van zo een outpost voelde ook altijd zo repetitief aan. Plus het verhaal wist me gewoon nooit te boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Op welke hardware heb jij het gespeeld? Ik vermoed dat jij een lage FPS haalde, dan speelt het inderdaad niet lekker. Met 60 FPS speelt het erg lekker, ik vind het qua controle van de karakters, hoe responsief het is (lag tussen input en reactie) en hoe fel de actie is (snelheid waarmee alles gebeurt) aanzienlijk beter spelen dan ME, bij ME3 hebben ze dat trouwens wel flink verbeterd in vergelijking met ME2. Bij Crysis 3 heb je 1 stuk wat notoir slecht draait op de PC, het eerste deel waarbij je de regen hebt. De framerate dropt daar bij mijn systeem naar 20 FPS. Uit een analyse (van anderen) bleek dat het modelleren van de touwen die daar hangen veel te veel rekenwerk vergde voor niet-zichtbaar resultaat. Ik weet dankzij dat stuk hoe het spel speelt met een lage framerate, dat is inderdaad niet fijn.
Bottomline: als jij het op de consoles hebt gespeeld of op een PC die er niet geschikt voor was, geef het spel dan nog een kans op de PS4 of op een krachtigere PC.
Als ik een punt van kritiek moet geven op het spel dan is het dat de herspeelwaarde beperkt is, als je eenmaal weet hoe je het moet spelen dan is de uitdaging weg. Dat is het leuke en briljante van ME: verschillende dialogen, verschillende reacties van karakters op basis van wat je eerder hebt gedaan en verschillende speelstijlen doordat je verschillende krachten gecombineerd kan gebruiken. En in het algemeen (laten we het niet over de journaliste in ME3 hebben die voor ING werkt ) hele goede voice-acting en goede muziek.
Ik heb 1 nooit gespeeld, in 2 en 3 komt er naar mijn mening wat meer bij kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik heb 1 en Warhead op de pc gespeeld. Ik vond 1 in het begin erg boeiend omdat het een heel mysterieus sfeertje had. Zodra de aliens echter in beeld kwamen verloor het spel al haar charme en veranderde het eigenlijk in een rechttoe rechtaan shooter met als enige verschil dat je in dit spel voor een kort aantal seconden onzichtbaar kon worden. Ik vond het hele schietsysteem gewoon niet lekker aanvoelen en kon er maar niet aan wennen. Het uitschakelen van zo een outpost voelde ook altijd zo repetitief aan. Plus het verhaal wist me gewoon nooit te boeien.
Dat is inderdaad een heel sterk element van het spel, naar mijn overtuiging met dank aan goede schrijvers (karakters, operkingen) en vooral het goede geluid (stemmen en muziek). De graphics lopen ver achter, ik hoop dat ze voor 4 die inhaalslag maken. Het is veel gevraagd (erg duur in verband met de voice acting) maar ik zou het geweldig vinden als ze de dialogen ook nog zouden uitbreiden, bij ME2 en ME3 zijn de dialogen op een gegeven moment op als je X keer na de missie met je karakters hebt gesproken, in ieder geval heeft Mordin dan nog een aantal opmerkingen (als de dialogen al op zijn) maar de andere karakters blijven dan steed hetzelfde zeggen en doen. Crysis is veel immersie qua graphics, ME is meer immersief qua karakters en geluid.quote:Dat is juist één van de sterke punten van Mass Effect (om weer offtopic te gaan ), ik zat gewoon na één missie helemaal in het verhaal en kon er bijna niet meer stoppen.
mocht je de eerste renegade / paragon check niet halen kan je die partij later weer loyal krijgen Door weer er mee te praten maar dan tegen een lagere puntencheck.. Weet t niet helemaal meer zeker ik haal m altijd sowiesoquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je wel voldoende paragon- of renegadepunten hebben, anders gaat één ras dood.
Was deze mafketel helemaal vergeten...quote:Op maandag 8 februari 2016 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.buzzfeed.com/h(...)uve-played-mas-1j0yc
Of ik nou Paragon of Renegade ben, ik zeg altijd "charge..."quote:Op maandag 8 februari 2016 01:32 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Was deze mafketel helemaal vergeten...
[ afbeelding ]
In geheel paragon style had ik z'n leven maar gespaard..."kater" was al genoeg straf vond ik
Hmm, niet dat ik weet, heb het ook nergens voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:49 schreef Dragonetti het volgende:
Is het ergens mogelijk om een ME trilogy inclusief alle DLC te halen voor de pc?
Tot nu toe wat ik heb ik gezien is de trilogy met DLC voor alleen deel 1.
Ik heb gegoogeld ernaar, en het blijkt niet verkrijgbaar te zijn.
Maar ik dacht laat ik het hier ook maar vragen voor het geval ik iets gemist heb...
Zit daar helaas niet bij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik de keys een beetje cheap fixxen voor deze games? Ik wil ze weer eens opnieuw spelen en dit maal op de PC.
Edit:
Ah, nevermind.
Een tientje voor de hele trilogy.
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
Weten jullie of daar alle DLC bij zit?
Inderdaad, vind het zelf ook erg raar. En helaas is die DLC ook zelden (of misschien wel nooit) in de aanbieding.quote:
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het zelf ook erg raar. En helaas is die DLC ook zelden (of misschien wel nooit) in de aanbieding.
Dat scheelt inderdaad, maar het is toch zonde dat het zo duur blijft op de PC. Ach, wie weet gooien ze die DLC wel in de aanbieding tijdens het event wat EA heeft voor de E3.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Gelukkig heb ik bijna alle DLC al wel eens gespeeld.
En anders check ik het wel op youtube. Volgens mij heb ik alleen die met de Levithian nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad, maar het is toch zonde dat het zo duur blijft op de PC. Ach, wie weet gooien ze die DLC wel in de aanbieding tijdens het event wat EA heeft voor de E3.
https://www.reddit.com/r/(...)t_andromeda_from_e3/quote:EA Play Trailer
-The new ship is called the Tempest. It's small enough to land on planets
-Asari, Salarians, Krogan etc are all in Andromeda
-The Mako has a boost feature
-Biotics are back
-You can switch shoulders during combat
-Facial animations are smoother/more detailed
-There is more than one Ark
-Before leaving, the Arks were located above Earth
-Passengers on the Ark have been kept in some kind of stasis during the journey. Female character is first to wake up
Mac Walters (YouTube Live at E3)
-Characters are a huge focus, Frostbite allows them to create more detailed characters
-The dialogue system will be familiar but they want to push the envelope with new mechanics
-There will be an 'evolution' of the morality system
-The protagonist's name is Ryder
-The woman at the end of the EA Play video is a FemRyder
-The goal of this game is to move forward. There will be callbacks to the trilogy however
-Ryder has a family. This family ties into the storyline (Maybe siblings, parents etc)
-ME3 multiplayer was a surprising success but they understand that fans didn't like how it tied into the single player, aims to improve this
-Development in the game is in the final stretch, they only want to show stuff that's totally finished and polished
-The Mako is the only vehicle in the game
Polygon and IGN interviews with Mac Walters/Aaryn Flynn
-Mass Effect 3's ending and your decisions won't affect Andromeda
-Relationships and romances will be more realistic
-Friendships and romances will take into account character temperaments. Some may be harder to talk to.
-Romance won't be limited to checking in a few times, then getting a romance scene.
-Mass Effect Andromeda is a story about becoming a hero
-The characters will be much younger and untested, drawing from themes of feeling out of depth or like an outcast
-Humanity are the aliens this time, it's the story of a stranger in a strange land
-BioWare are aiming for a character that is more than just a typical space marine, someone who recognises the impact their presence is having
-Instead of your character already knowing a lot about the Galaxy like Shepard, you're going to be discovering all of this stuff with them
-You won't have the kind of support Shepard would have. You're not exactly a Spectre this time
-The story of the game will be more personal this time, even though the scale is still grand
-The trilogy will act as a foundational background, but won't be a focus. There will be explainations for new players on what Krogans are, what mass effect field are etc.
-The trilogy was about a cinematic, grand, space opera with a titular character. With Andromeda they want to move away from this
-Instead of saying "You are this person" it's about saying "This is your role and this is the way you can play it"
-Andromeda will still be a human centric story, as it gives the player a foothold in the alien narrative
-In ME1, humans found themselves to be the underdogs in a larger galaxy, and this is ultimately a core theme of Mass Effect, not just the trilogy
-BioWare kept trying to solve the vehicle problem in the trilogy, but this time they've made it a core focus and tried to fix it early in development
-The online component will have no impact on the main story this time. There will be more positive ties between the singleplayer and multiplayer
-The core elements of branching dialogue, relationship building, exploration etc will remain intact
-Andromeda will feel like you're playing Mass Effect for the first time, as the setting/characters are new and unfamiliar, yet nostalgic to returning fans
Yanick Roy
-RPG elements are of course still there, allowing the player to control the story their way
-BioWare aren't worried about moving on from Shepard, they believe that as long as all the core elements of Mass Effect are there, people will play it
-There will be companions with 'loyalty' missions and new ways to get to know them
-The multiplayer will be similar to ME3's but with more freedom, dynamic gameplay and 'chaos'
-There will be more customisation than we've seen before. We can "own" our environments
-Andromeda is their biggest game ever. Exploration is a major factor, similar to what they tried to achieve in ME1
-Planets will have essentially one biome, inspired by planets from things like Star Wars
-There will be different ways to communicate with the races of Andromeda. Diplomacy, aggressiveness, combat etc
-The order in which you do quests/talk to people may also influence opinion of you and humanity
-We will be able to choose male/female, but they want to go a little bit further with this. More details to come soon
-The female Ryder isn't exactly the default face. There is a bit of a twist this time around but they can't say more yet
-The protagonist's role will be vast, their goal is to find a new home for humanity and the other races accompanying them, requiring a character of many qualities
-There will be references to the trilogy, but not so much as to flood new players with information
-The way the translators will understand the languages of the Andromeda species will be explained
Aaryn Flynn (PlayStation Access and Inside Playstation)
-The trip to Andromeda has taken a really really long time (hundereds of years)
-The game draws parallels to today's space exploration advancements/themes
-The N7 character has nothing to do with Shepard
-New species. Some old, some new, some completely mysterious
-Choices will affect the species you encounter
-Planetary exploration is essentially the same mechanic as ME1, but much MUCH bigger/better with more freedom
-There's much more to the Tempest than meets the eye
-The 'Ark' is a huge part of the story, not just where Ryder wakes up
-Main character will be human, you can choose to play as a male/female Ryder
-There is a sense of continuity in the Mass Effect universe, despite starting fresh in a new Galaxy
-Mass Effect Andromeda is story/characters first, then with a large focus on seamless loading, exploration
-Frostbite has forced them to rebuild everything from the ground up, it's a clean slate in more ways than one
-Mass Effect VR is a possibility
Apologies if a lot of this has already been said before. That said, if you hear anything else, let me know. Cheers!
EDIT: New Info (Various Sources such as Twitter and news websites)
-Same-Sex romances are still there
-Info about the collectors edition is coming this fall
-As the game runs Frostbite, the PC hardware requirements will be similar to that of Battlefront and Inquisition
-More news may be coming in weeks instead of months.
-Codex entries will be detailed and in-depth as usual.
-Armour/Prop references should be coming soon.
Keep an eye on @GambleMike's and @ConalPierse's Twitter feeds
Maak me maar wakker wanneer de trilogie ook alle DLC bevat.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:15 schreef Dragonetti het volgende:
Voor een korte tijd de Mass Effect Trilogy:
http://www.kinguin.net/pr(...)ilogy-origin-cd-key/
10,49¤
Inderdaad. Het is belachelijk dat ze nu nog steeds niet alle DLC's erin hebben opgenomen. Het gaat om een zeer oud spel in een nog oudere en primitieve engine. Man, wat ben ik blij dat we van de UR3-engine af zijn. Al heeft ME er voor deel 3 wel redelijk wat uitgehaald.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak me maar wakker wanneer de trilogie ook alle DLC bevat.
Nog steeds geen trilogie met DLC
Waarom dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hell, zonder die ene DLC waarbij de asteroïde op een ME-relay stort kan je niet eens het begin van ME3 volgen.
Het is hier zeker geen spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt ook niet de volledige content van ME3 als je niet alle DLC's van ME2 hebt, dta vind ik eigenlijk ook best wel een groot minpunt. Wat dat betreft raad ik zeker aan om ME3 ook eens te spelen met een safegame waarin wel de status van alle DLC's van ME2 is opgeslagen. Je mist hele aardige delen zonder dat, niet van hetzelfde niveau als de 3 betere DLC's in 3 maar toch...
Terzijde, ben ik de enige die Hackett een übercool karakter vind in ME3? Damn, ik zou graag zo'n krasse oude knar zijn in de toekomst.
Op die screenshot zie je waarom ik stelde dat ze veel uit de UR3-engine hebben gehaald. Vergelijk dit plaatje maar eens met wat je bij Borderlands 2 ziet bij de karakters, ME3 ziet er veel beter uit wat dat betreft. BL2 draait zwaarder vanwege postbewerking, zwarte lijntjes, wat lichteffecten en natuurlijk PhysX maar als je puur naar de karakters en de animaties van die karakters (robotachtig maar wel veel beter) kijkt dan wint ME3 met een gigantisch verschil. Ik vond trouwens de 'geheime' opening van ME2 ook best wel kicken. Ik stel me voor dat het spel er zo had kunnen uitzien als de hardware in die tijd zo krachtig zou zijn geweest als dat het nu is.
Hopelijk lukt dat voor de nieuwe ME. Als die er grafisch zo uit zou zien (met wat modernisering zoals het haarwerk van AMD aangezien dat die performancehit reuze meevalt op een PC) dan ben ik erg tevreden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-08-2016 10:32:21 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is hier zeker geen spoiler?
Voor het geval dat...Ah, ja, tuurlijk. Ik zat met de Bring Down the Sky DLC in mijn hoofd, en dacht dat je doelde op het feit dat Balak een kleine rol heeft in ME3. Maar die ging over een asteroïde op een menselijke kolonie, niet een ME-relay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt ook niet de volledige content van ME3 als je niet alle DLC's van ME2 hebt, dta vind ik eigenlijk ook best wel een groot minpunt. Wat dat betreft raad ik zeker aan om ME3 ook eens te spelen met een safegame waarin wel de status van alle DLC's van ME2 is opgeslagen. Je mist hele aardige delen zonder dat, niet van hetzelfde niveau als de 3 betere DLC's in 3 maar toch...
Was de Arrival DLC al bijna vergeten, vond dat ook de minste van de ME2 DLC's.
quote:If importing a Mass Effect 2 save in which Arrival was not completed, the Alpha Relay will still be destroyed. However, responsibility will shift from Commander Shepard to the Alliance's 103rd Marine Division. In the process, the 103rd will suffer casualties, lowering their corresponding war asset by 50 points. This will also alter dialogue in several places, such as with Balak during Citadel: Batarian Codes (provided he survived Bring Down the Sky), with Ghorek during Citadel: Wounded Batarian, and with Admiral Anderson in the game's opening cinematic.
Ik vond die DLC eigenlijk nog wel aardig, althans op de hoogste moeilijkheidsgraad (niet op een lagere gespeeld, ik hou van een beetje uitdaging). Er zitten wat pittige gevechten met Geth in die DLC op het moment dat je die explosieven moet laten afgaan en in zo'n arena. Die maken het voor mij wel leuk. De DLC duurt aan het einde wel wat te lang (terwijl er dan te weinig gebeurt).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:31 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ah, ja, tuurlijk. Ik zat met de Bring Down the Sky DLC in mijn hoofd, en dacht dat je doelde op het feit dat Balak een kleine rol heeft in ME3.
Was de Arrival DLC al bijna vergeten, vond dat ook de minste van de ME2 DLC's.
Dat is waar, dat was ik even vergeten. Nu weet ik waarom Anderson zijn zin verandert ("More than one." vs. "You don't owe me."), dat wist ik nog niet. Ik interpreteerde die eerste zin als vijandig maar dat was het dus juist niet, hij was een van de mensen (samen met Hackett natuurlijk) die voorkwam dat Shepard werd uitgeleverd aan de Bartarians.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:37 schreef Racerblade het volgende:
Trouwens, volgens de Mass Effect wikia is het ME3 begin anders als je Arrival niet hebt gespeeld:
[..]
Ik zit er al 1-2 jaar op te wachten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:02 schreef wvsnl het volgende:
Ben zo gek op de Mass Effect trilogie. Kan ook niet wachten ol andromeda, vooral daarvoor een xbox one gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou mooi zijn. Het is een andere ervaring met een goede FPS. Op mijn computer haal je gemiddeld boven de 100 en ik heb ongeveer dezelfde grafishce kaart als die in de PS4 zit (HD 7850). Een van de redenen dat ik ME3 graag speel (naast de dialogen, de stemmen en de muziek) is omdat de actie zo lekker is omdat het zo soepel draait als je de VSync uit zet. Het maakt echt veel verschil.quote:Ik hoop echt dat deel 2 en 3 snel backwards compatible worden gemaakt. Voelt als een gigantisch gemis dat ik die spellen nu niet kan spelen.Arme Kaiden. Na al die verhalen die hij Femshep vertelde over zijn verleden wordt hij opgeofferd...quote:Ik weet nog dat ik in 2011 mass effect 1 kreeg, en poeh die plot twist op Virmire, geweldig.
Sorry Kaiden, ik heb een zwak voor Ashley. Ze is in het begin nog wat kortzichtig en ruw maar wat doe je eraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-08-2016 11:23:56 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is hier zeker geen spoiler?
Voor het geval dat...BaRtarians? Slechte ervaringen mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist niet. Hetzelfde met betrekking tot de beslissingen die je neemt in ME2, die dus niet terugkomen in ME3 als je aan ME3 begint zonder de eerste delen gespeeld te hebben. Je kreeg toen je aan ME3 begon in 2012 precies dat waarvoor je betaald hebt. En kregen spelers die dus echt een investering hadden in de serie de beste opties en hun eigen specifieke context, zoals 't hoort. Het was alleen zonde voor mensen die hun savegames kwijt waren en geen tijd hadden om ME1 en 2 opnieuw te spelen.quote:Je krijgt ook niet de volledige content van ME3 als je niet alle DLC's van ME2 hebt, dta vind ik eigenlijk ook best wel een groot minpunt.
Neemt niet weg dat het al een aantal jaren tijd is voor Ultimate Editions voor ME2, ME3, DA2 en ook DA:I.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |