abonnement Unibet Coolblue
pi_158848872
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:44 schreef Sejt het volgende:
Bij mij ging Tali dood, doordat ze niet loyaal was - en dat was, volgens mij, omdat ik haar verdedigde. (en haar vader dus ten schande maakte)
Waarom koos jij dan niet voor het paragon- of renegade-antwoord? :?
Je moet toch een van de twee hebben kunnen kiezen? Ik heb de andere opties ook uitgeprobeerd maar gewoon om te zien wat er zou gebeuren, daarna direct weer herladen.
Ik speelde het bijna volledig paragon, er zijn een paar uitzonderingen: Shepard geeft een kopstoot aan die krogan (het past op dat moment, de Krogans waarderen het juist :)), ze geeft een uitbrander aan die quarian-admiraal voor het niet afwachten of dat ze heelhuids terugkwamen, ze uploadde de intel (die ze vond bij het recruteren van Samara of de drell) en er nog een vierde renegade-actie die ik me niet herinner.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:55:29 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158848991
Grunt is geen leider, einde discussie :P

edit: WAS geen leider op dat punt. Daarna liet hij zien wat kon met z'n Aralakh company.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158849020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grunt is geen leider, einde discussie :P
Hij hoeft geen leider te zijn, hij hoeft slechts de ultieme soldaat te zijn, in dat andere team zit heus wel iemand die de leiding kan nemen. :6
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:58:27 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158849092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij hoeft geen leider te zijn, hij hoeft slechts de ultieme soldaat te zijn, in dat andere team zit heus wel iemand die de leiding kan nemen. :6
Maar als je hem leider van het grote team maakt gaat er nou eenmaal wat fout :6
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158849205
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Maar als je hem leider van het grote team maakt gaat er nou eenmaal wat fout :6
Of Shepard heeft als de ultieme alliance-officier haar mannen en vrouwen zo goed gevormd dat de natuurlijke leider automatisch opstaat.
Maar ja, het is misschien niet zo handig om Grunt officieel het leiderschap te geven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:04:16 #56
277865 Sejt
Ondertitel
pi_158849245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarom koos jij dan niet voor het paragon- of renegade-antwoord? :?
Je moet toch een van de twee hebben kunnen kiezen? Ik heb de andere opties ook uitgeprobeerd maar gewoon om te zien wat er zou gebeuren, daarna direct weer herladen.
Ik speelde het bijna volledig paragon, er zijn een paar uitzonderingen: Shepard geeft een kopstoot aan die krogan (het past op dat moment, de Krogans waarderen het juist :)), ze geeft een uitbrander aan die quarian-admiraal voor het niet afwachten of dat ze heelhuids terugkwamen, ze uploadde de intel (die ze vond bij het recruteren van Samara of de drell) en er nog een vierde renegade-actie die ik me niet herinner.
Ik was volledig renegade, maar bij die keuze waren er geen opties. Alleen het wel of niet steunen van Tali. Heb ik niet eerder gehad bij andere play throughs.
Nu zit ik in ME3, en zal ik de geniale dronken Tali moeten missen. ;(
I love my mispoken words.
pi_158849411
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:04 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik was volledig renegade, maar bij die keuze waren er geen opties. Alleen het wel of niet steunen van Tali. Heb ik niet eerder gehad bij andere play throughs.
Ik neem aan dat het als volgt wordt bepaald of dat de optie wordt geactiveerd:
- aantal renegade/paragon-punten
- verhouding renegade/paragon-punten

Bij mij is typisch minstens de vierde paragonbalk helemaal vol terwijl voor de renegade een halve balk volk is wanneer ik deze missie doe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nu zit ik in ME3, en zal ik de geniale dronken Tali moeten missen. ;(
Jij gaat nu ook moeten kiezen wie jij opoffert: de Quarians of de Geth. Een lastige keuze. De Geth zijn geavanceerde computers maar de quarians zijn degenen die de oorlog niet willen staken terwijl de geth op dat moment enkel zichzelf verdedigen. Die geavanceerde computers (andere dan de Geth) zijn er verantwoordelijk voor dat al het ontwikkelde organische leven eens in de zoveel tijd wordt uitgeroeid. Zelf koos ik de eerste keer voor de Geth (niet wetende dat de Quarians uitgeroeid zouden worden), daarna hoefde ik niet meer te kiezen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:23:32 #58
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_158906540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het als volgt wordt bepaald of dat de optie wordt geactiveerd:
- aantal renegade/paragon-punten
- verhouding renegade/paragon-punten

Bij mij is typisch minstens de vierde paragonbalk helemaal vol terwijl voor de renegade een halve balk volk is wanneer ik deze missie doe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Jij gaat nu ook moeten kiezen wie jij opoffert: de Quarians of de Geth. Een lastige keuze. De Geth zijn geavanceerde computers maar de quarians zijn degenen die de oorlog niet willen staken terwijl de geth op dat moment enkel zichzelf verdedigen. Die geavanceerde computers (andere dan de Geth) zijn er verantwoordelijk voor dat al het ontwikkelde organische leven eens in de zoveel tijd wordt uitgeroeid. Zelf koos ik de eerste keer voor de Geth (niet wetende dat de Quarians uitgeroeid zouden worden), daarna hoefde ik niet meer te kiezen.
je hoeft ook niet te kiezen.... Als je t goed speelt kan je beide partijen redden.

Mijn ideale team hangt af van wat ik tegen ga komen in me3. Cerberus of de Reapers. Meestal neem ik sowieso Ashley mee maar daarnaast of Liara voor Cerberus en Garrus voor de Reapers
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 18:29:48 #59
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158906686
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:23 schreef numero_uno het volgende:

[..]

je hoeft ook niet te kiezen.... Als je t goed speelt kan je beide partijen redden.

Mijn ideale team hangt af van wat ik tegen ga komen in me3. Cerberus of de Reapers. Meestal neem ik sowieso Ashley mee maar daarnaast of Liara voor Cerberus en Garrus voor de Reapers
Moet je wel voldoende paragon- of renegadepunten hebben, anders gaat één ras dood.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158907082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:23 schreef numero_uno het volgende:
Mijn ideale team hangt af van wat ik tegen ga komen in me3. Cerberus of de Reapers. Meestal neem ik sowieso Ashley mee maar daarnaast of Liara voor Cerberus en Garrus voor de Reapers
Ik let er nauwelijks op in ME3 hoe nuttig de squadmates zijn, ik neem meestal de squadmates die ik het leukst vind en ik varieer een beetje voor de dialoogjes. Het kan wat gemakkelijke zijn met de juiste squadmates maar dat maakt me niet uit. Ik speel altijd op insanity. Met twee stukjes van het spel heb ik nog problemen:

- de vanguard cloneShepard die die charge heeft, hij kon wel op mij chargen maar ik niet op hem aangezien je dan direct door een sniper wordt geraakt en die snipers uitschakelen is lastig wanneer hij de hele tijd op je charget. De soldaat cloneShepard is daarentegen erg gemakkelijk.

- de laatste ronde in de Armax-arena tegen alle 5 de CloneShepards (insanity), dat is me de laatste keer niet gelukt.

Nu ben ik bezig met de Adept op insanity in ME2, de laatste keer was het de infiltrator.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158907181
Ik ben ook begonnen aan Crysis 2 (3 had ik wel al gespeeld): wat een gigantisch verschil in graphics terwijl het spel slechts 1 jaar later uitkwam. Twee DirectX-versies verschil en een veel modernere engine. Het meest opvallende: met Crysis 2 haal ik rond de 60 FPS met gemiddelde instellingen en rond de 50 met de beste instellingen (van de 3 standaardopties), bij ME zit ik gemiddeld rond de 120. De complexiteit van de graphics ligt veel meer dan 2 keer zo hoog (relatief simpele graphics bij ME, geen AA, hele lage resoluties van schaduws, hele simpele belichting, weinig reflectie etc.), toch scheelt de FPS maar een factor 2. Al moet ik zeggen dat ik vind dat ze het water in de Leviathan-DLC wel aardig hebben gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158908734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben ook begonnen aan Crysis 2 (3 had ik wel al gespeeld): wat een gigantisch verschil in graphics terwijl het spel slechts 1 jaar later uitkwam. Twee DirectX-versies verschil en een veel modernere engine. Het meest opvallende: met Crysis 2 haal ik rond de 60 FPS met gemiddelde instellingen en rond de 50 met de beste instellingen (van de 3 standaardopties), bij ME zit ik gemiddeld rond de 120. De complexiteit van de graphics ligt veel meer dan 2 keer zo hoog (relatief simpele graphics bij ME, geen AA, hele lage resoluties van schaduws, hele simpele belichting, weinig reflectie etc.), toch scheelt de FPS maar een factor 2. Al moet ik zeggen dat ik vind dat ze het water in de Leviathan-DLC wel aardig hebben gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja de meeste games die nu uitkomen zien er nog steeds minder uit als de Crysis-games :D
pi_158908855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Tja de meeste games die nu uitkomen zien er nog steeds minder uit als de Crysis-games :D
Dat klopt, de Crytek-engine is heel erg goed (Frostbyte 2 mag er ook wezen en Unreal 4 lijkt me veelbelovend). Volgens mij is er een andere reden: de meeste spellen worden gemaakt met het oog op de consoles en daarna wordt in het beste geval gekeken hoe je het spel optimaal op de PC laat draaien, Crysis 2 en 3 zijn primair gemaakt voor de PC en daarna werd gekeken hoe je het op de console kon laten draaien (niet fatsoenlijk als ik het goed heb begrepen, gelukkig kunnen de XBox One en de PS4 het wel redelijk draaien).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, als je eerst ME2 speelt en direct daarna Crysis dan merk je nogal wat verschillen. :)
Niet dat ik een graphicshoer ben, als de gameplay goed is dan ben ik tevreden. Het zou echter wel fijn zijn als ze bij het maken van de spellen wat meer zouden kunnen schalen bij het ontwerp zodat ook de PC-spelers spellen krijgen die profiteren van de krachtigere (en meer up to date) hardware.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 07-01-2016 19:44:53 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158909055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat klopt, de Crytek-engine is heel erg goed (Frostbyte 2 mag er ook wezen en Unreal 4 lijkt me veelbelovend). Volgens mij is er een andere reden: de meeste spellen worden gemaakt met het oog op de consoles en daarna wordt in het beste geval gekeken hoe je het spel optimaal op de PC laat draaien, Crysis 2 en 3 zijn primair gemaakt voor de PC en daarna werd gekeken hoe je het op de console kon laten draaien (niet fatsoenlijk als ik het goed heb begrepen).

Maar goed, als je eerst ME2 speelt en direct daarna Crysis dan merk je nogal wat verschillen. :)
Ik ben nooit echt fan van de crysis serie geweest. Het kwam op mij altijd heel erg over van ''he kijk wat voor een mooie graphics wij kunnen produceren''. Vond het nooit echt heel lekker spelen
pi_158909388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:43 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ik ben nooit echt fan van de crysis serie geweest. Het kwam op mij altijd heel erg over van ''he kijk wat voor een mooie graphics wij kunnen produceren''. Vond het nooit echt heel lekker spelen
Op welke hardware heb jij het gespeeld? Ik vermoed dat jij een lage FPS haalde, dan speelt het inderdaad niet lekker. Met 60 FPS speelt het erg lekker, ik vind het qua controle van de karakters, hoe responsief het is (lag tussen input en reactie) en hoe fel de actie is (snelheid waarmee alles gebeurt) aanzienlijk beter spelen dan ME, bij ME3 hebben ze dat trouwens wel flink verbeterd in vergelijking met ME2. Bij Crysis 3 heb je 1 stuk wat notoir slecht draait op de PC, het eerste deel waarbij je de regen hebt. De framerate dropt daar bij mijn systeem naar 20 FPS. Uit een analyse (van anderen) bleek dat het modelleren van de touwen die daar hangen veel te veel rekenwerk vergde voor niet-zichtbaar resultaat. Ik weet dankzij dat stuk hoe het spel speelt met een lage framerate, dat is inderdaad niet fijn.
Bottomline: als jij het op de consoles hebt gespeeld of op een PC die er niet geschikt voor was, geef het spel dan nog een kans op de PS4 of op een krachtigere PC. ;)

Als ik een punt van kritiek moet geven op het spel dan is het dat de herspeelwaarde beperkt is, als je eenmaal weet hoe je het moet spelen dan is de uitdaging weg. Dat is het leuke en briljante van ME: verschillende dialogen, verschillende reacties van karakters op basis van wat je eerder hebt gedaan en verschillende speelstijlen doordat je verschillende krachten gecombineerd kan gebruiken. En in het algemeen (laten we het niet over de journaliste in ME3 hebben die voor ING werkt ;)) hele goede voice-acting en goede muziek.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158909777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Op welke hardware heb jij het gespeeld? Ik vermoed dat jij een lage FPS haalde, dan speelt het inderdaad niet lekker. Met 60 FPS speelt het erg lekker, ik vind het qua controle van de karakters, hoe responsief het is (lag tussen input en reactie) en hoe fel de actie is (snelheid waarmee alles gebeurt) aanzienlijk beter spelen dan ME, bij ME3 hebben ze dat trouwens wel flink verbeterd in vergelijking met ME2. Bij Crysis 3 heb je 1 stuk wat notoir slecht draait op de PC, het eerste deel waarbij je de regen hebt. De framerate dropt daar bij mijn systeem naar 20 FPS. Uit een analyse (van anderen) bleek dat het modelleren van de touwen die daar hangen veel te veel rekenwerk vergde voor niet-zichtbaar resultaat. Ik weet dankzij dat stuk hoe het spel speelt met een lage framerate, dat is inderdaad niet fijn.
Bottomline: als jij het op de consoles hebt gespeeld of op een PC die er niet geschikt voor was, geef het spel dan nog een kans op de PS4 of op een krachtigere PC. ;)

Als ik een punt van kritiek moet geven op het spel dan is het dat de herspeelwaarde beperkt is, als je eenmaal weet hoe je het moet spelen dan is de uitdaging weg. Dat is het leuke en briljante van ME: verschillende dialogen, verschillende reacties van karakters op basis van wat je eerder hebt gedaan en verschillende speelstijlen doordat je verschillende krachten gecombineerd kan gebruiken. En in het algemeen (laten we het niet over de journaliste in ME3 hebben die voor ING werkt ;)) hele goede voice-acting en goede muziek.
Ik heb 1 en Warhead op de pc gespeeld. Ik vond 1 in het begin erg boeiend omdat het een heel mysterieus sfeertje had. Zodra de aliens echter in beeld kwamen verloor het spel al haar charme en veranderde het eigenlijk in een rechttoe rechtaan shooter met als enige verschil dat je in dit spel voor een kort aantal seconden onzichtbaar kon worden. Ik vond het hele schietsysteem gewoon niet lekker aanvoelen en kon er maar niet aan wennen. Het uitschakelen van zo een outpost voelde ook altijd zo repetitief aan. Plus het verhaal wist me gewoon nooit te boeien.

Dat is juist één van de sterke punten van Mass Effect (om weer offtopic te gaan :) ), ik zat gewoon na één missie helemaal in het verhaal en kon er bijna niet meer stoppen.
pi_158911103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ik heb 1 en Warhead op de pc gespeeld. Ik vond 1 in het begin erg boeiend omdat het een heel mysterieus sfeertje had. Zodra de aliens echter in beeld kwamen verloor het spel al haar charme en veranderde het eigenlijk in een rechttoe rechtaan shooter met als enige verschil dat je in dit spel voor een kort aantal seconden onzichtbaar kon worden. Ik vond het hele schietsysteem gewoon niet lekker aanvoelen en kon er maar niet aan wennen. Het uitschakelen van zo een outpost voelde ook altijd zo repetitief aan. Plus het verhaal wist me gewoon nooit te boeien.
Ik heb 1 nooit gespeeld, in 2 en 3 komt er naar mijn mening wat meer bij kijken.
+ dat ik het stealthy aspect wel leuk vind, dat wordt zelden goed uitgevoerd. Bij ME kan je cloaken maar het voelt nooit stealthy aan voor mij.

quote:
Dat is juist één van de sterke punten van Mass Effect (om weer offtopic te gaan :) ), ik zat gewoon na één missie helemaal in het verhaal en kon er bijna niet meer stoppen.
Dat is inderdaad een heel sterk element van het spel, naar mijn overtuiging met dank aan goede schrijvers (karakters, operkingen) en vooral het goede geluid (stemmen en muziek). De graphics lopen ver achter, ik hoop dat ze voor 4 die inhaalslag maken. Het is veel gevraagd (erg duur in verband met de voice acting) maar ik zou het geweldig vinden als ze de dialogen ook nog zouden uitbreiden, bij ME2 en ME3 zijn de dialogen op een gegeven moment op als je X keer na de missie met je karakters hebt gesproken, in ieder geval heeft Mordin dan nog een aantal opmerkingen (als de dialogen al op zijn) maar de andere karakters blijven dan steed hetzelfde zeggen en doen. Crysis is veel immersie qua graphics, ME is meer immersief qua karakters en geluid.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 10 januari 2016 @ 13:06:23 #68
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_158981573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Moet je wel voldoende paragon- of renegadepunten hebben, anders gaat één ras dood.
mocht je de eerste renegade / paragon check niet halen kan je die partij later weer loyal krijgen Door weer er mee te praten maar dan tegen een lagere puntencheck.. Weet t niet helemaal meer zeker ik haal m altijd sowieso
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 01:08:09 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159745559
quote:
Was deze mafketel helemaal vergeten... :D



In geheel paragon style had ik z'n leven maar gespaard..."kater" was al genoeg straf vond ik :D
pi_160051481
Is het ergens mogelijk om een ME trilogy inclusief alle DLC te halen voor de pc?

Tot nu toe wat ik heb ik gezien is de trilogy met DLC voor alleen deel 1.

Ik heb gegoogeld ernaar, en het blijkt niet verkrijgbaar te zijn.
Maar ik dacht laat ik het hier ook maar vragen voor het geval ik iets gemist heb...
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 20:52:16 #72
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160051584
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 01:32 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Was deze mafketel helemaal vergeten... :D

[ afbeelding ]

In geheel paragon style had ik z'n leven maar gespaard..."kater" was al genoeg straf vond ik :D
Of ik nou Paragon of Renegade ben, ik zeg altijd "charge..." :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 20:53:09 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160051626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:49 schreef Dragonetti het volgende:
Is het ergens mogelijk om een ME trilogy inclusief alle DLC te halen voor de pc?

Tot nu toe wat ik heb ik gezien is de trilogy met DLC voor alleen deel 1.

Ik heb gegoogeld ernaar, en het blijkt niet verkrijgbaar te zijn.
Maar ik dacht laat ik het hier ook maar vragen voor het geval ik iets gemist heb...
Hmm, niet dat ik weet, heb het ook nergens voorbij zien komen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_160052212
Volgens mij moet je de DLC nog altijd met die gare bioware points kopen, die vrijwel nooit in de aanbieding zijn. En dan betaal je dus zelfs na zoveel tijd overal nog full price voor :') terwijl de basegames wel vaak in de aanbieding zijn voor een paar euro.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_160053715
Aaah shit... ik had al het gevoel dat het alleen bioware points kon... thanks anyway for the feedback!
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 22:27:11 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160055422
Ik heb over de jaren de DLC van deel 1 en 2 gedownload en op m'n externe harde schijf gezet. Het is nl. weleens voorgekomen dat m'n computer naar z'n grootje was of dat ik een nieuwe kocht en vervolgens de DLC opnieuw moest downen... maar Bioware herkende mijn profiel niet en kon er al doende dus niet bij komen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 4 april 2016 @ 21:28:54 #77
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_161179311
http://www.destructoid.co(...)nything-353120.phtml

Vergeet Shepard. Trump is de held. :7
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_161254613
https://www.reddit.com/r/(...)ss_effect_andromeda/

Van deze thread krijg ik zo enorm zin in de volgende Mass Effect. :+
  Moderator zondag 10 april 2016 @ 19:27:43 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161333870
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162323950
Waar kan ik de keys een beetje cheap fixxen voor deze games? Ik wil ze weer eens opnieuw spelen en dit maal op de PC.


Edit:
Ah, nevermind.

Een tientje voor de hele trilogy. _O_

http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/

Weten jullie of daar alle DLC bij zit?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 14:25:11 ]
pi_162324721
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik de keys een beetje cheap fixxen voor deze games? Ik wil ze weer eens opnieuw spelen en dit maal op de PC.

Edit:
Ah, nevermind.

Een tientje voor de hele trilogy. _O_

http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/

Weten jullie of daar alle DLC bij zit?
Zit daar helaas niet bij.
pi_162324743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zit daar helaas niet bij.
:{
sucks
pi_162324766
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

:{
sucks
Inderdaad, vind het zelf ook erg raar. En helaas is die DLC ook zelden (of misschien wel nooit) in de aanbieding. :{
pi_162324876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Inderdaad, vind het zelf ook erg raar. En helaas is die DLC ook zelden (of misschien wel nooit) in de aanbieding. :{
Ik zie het ja.

Gelukkig heb ik bijna alle DLC al wel eens gespeeld.
pi_162324952
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie het ja.

Gelukkig heb ik bijna alle DLC al wel eens gespeeld.
Dat scheelt inderdaad, maar het is toch zonde dat het zo duur blijft op de PC. Ach, wie weet gooien ze die DLC wel in de aanbieding tijdens het event wat EA heeft voor de E3.
pi_162325355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat scheelt inderdaad, maar het is toch zonde dat het zo duur blijft op de PC. Ach, wie weet gooien ze die DLC wel in de aanbieding tijdens het event wat EA heeft voor de E3.
En anders check ik het wel op youtube. :+ Volgens mij heb ik alleen die met de Levithian nog nooit gespeeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 15:24:35 ]
pi_163035847

Meer info van E3:

quote:
EA Play Trailer
-The new ship is called the Tempest. It's small enough to land on planets
-Asari, Salarians, Krogan etc are all in Andromeda
-The Mako has a boost feature
-Biotics are back
-You can switch shoulders during combat
-Facial animations are smoother/more detailed
-There is more than one Ark
-Before leaving, the Arks were located above Earth
-Passengers on the Ark have been kept in some kind of stasis during the journey. Female character is first to wake up

Mac Walters (YouTube Live at E3)
-Characters are a huge focus, Frostbite allows them to create more detailed characters
-The dialogue system will be familiar but they want to push the envelope with new mechanics
-There will be an 'evolution' of the morality system
-The protagonist's name is Ryder
-The woman at the end of the EA Play video is a FemRyder
-The goal of this game is to move forward. There will be callbacks to the trilogy however
-Ryder has a family. This family ties into the storyline (Maybe siblings, parents etc)
-ME3 multiplayer was a surprising success but they understand that fans didn't like how it tied into the single player, aims to improve this
-Development in the game is in the final stretch, they only want to show stuff that's totally finished and polished
-The Mako is the only vehicle in the game

Polygon and IGN interviews with Mac Walters/Aaryn Flynn
-Mass Effect 3's ending and your decisions won't affect Andromeda
-Relationships and romances will be more realistic
-Friendships and romances will take into account character temperaments. Some may be harder to talk to.
-Romance won't be limited to checking in a few times, then getting a romance scene.
-Mass Effect Andromeda is a story about becoming a hero
-The characters will be much younger and untested, drawing from themes of feeling out of depth or like an outcast
-Humanity are the aliens this time, it's the story of a stranger in a strange land
-BioWare are aiming for a character that is more than just a typical space marine, someone who recognises the impact their presence is having
-Instead of your character already knowing a lot about the Galaxy like Shepard, you're going to be discovering all of this stuff with them
-You won't have the kind of support Shepard would have. You're not exactly a Spectre this time
-The story of the game will be more personal this time, even though the scale is still grand
-The trilogy will act as a foundational background, but won't be a focus. There will be explainations for new players on what Krogans are, what mass effect field are etc.
-The trilogy was about a cinematic, grand, space opera with a titular character. With Andromeda they want to move away from this
-Instead of saying "You are this person" it's about saying "This is your role and this is the way you can play it"
-Andromeda will still be a human centric story, as it gives the player a foothold in the alien narrative
-In ME1, humans found themselves to be the underdogs in a larger galaxy, and this is ultimately a core theme of Mass Effect, not just the trilogy
-BioWare kept trying to solve the vehicle problem in the trilogy, but this time they've made it a core focus and tried to fix it early in development
-The online component will have no impact on the main story this time. There will be more positive ties between the singleplayer and multiplayer
-The core elements of branching dialogue, relationship building, exploration etc will remain intact
-Andromeda will feel like you're playing Mass Effect for the first time, as the setting/characters are new and unfamiliar, yet nostalgic to returning fans

Yanick Roy
-RPG elements are of course still there, allowing the player to control the story their way
-BioWare aren't worried about moving on from Shepard, they believe that as long as all the core elements of Mass Effect are there, people will play it
-There will be companions with 'loyalty' missions and new ways to get to know them
-The multiplayer will be similar to ME3's but with more freedom, dynamic gameplay and 'chaos'
-There will be more customisation than we've seen before. We can "own" our environments
-Andromeda is their biggest game ever. Exploration is a major factor, similar to what they tried to achieve in ME1
-Planets will have essentially one biome, inspired by planets from things like Star Wars
-There will be different ways to communicate with the races of Andromeda. Diplomacy, aggressiveness, combat etc
-The order in which you do quests/talk to people may also influence opinion of you and humanity
-We will be able to choose male/female, but they want to go a little bit further with this. More details to come soon
-The female Ryder isn't exactly the default face. There is a bit of a twist this time around but they can't say more yet
-The protagonist's role will be vast, their goal is to find a new home for humanity and the other races accompanying them, requiring a character of many qualities
-There will be references to the trilogy, but not so much as to flood new players with information
-The way the translators will understand the languages of the Andromeda species will be explained

Aaryn Flynn (PlayStation Access and Inside Playstation)
-The trip to Andromeda has taken a really really long time (hundereds of years)
-The game draws parallels to today's space exploration advancements/themes
-The N7 character has nothing to do with Shepard
-New species. Some old, some new, some completely mysterious
-Choices will affect the species you encounter
-Planetary exploration is essentially the same mechanic as ME1, but much MUCH bigger/better with more freedom
-There's much more to the Tempest than meets the eye
-The 'Ark' is a huge part of the story, not just where Ryder wakes up
-Main character will be human, you can choose to play as a male/female Ryder
-There is a sense of continuity in the Mass Effect universe, despite starting fresh in a new Galaxy
-Mass Effect Andromeda is story/characters first, then with a large focus on seamless loading, exploration
-Frostbite has forced them to rebuild everything from the ground up, it's a clean slate in more ways than one
-Mass Effect VR is a possibility

Apologies if a lot of this has already been said before. That said, if you hear anything else, let me know. Cheers!

EDIT: New Info (Various Sources such as Twitter and news websites)
-Same-Sex romances are still there
-Info about the collectors edition is coming this fall
-As the game runs Frostbite, the PC hardware requirements will be similar to that of Battlefront and Inquisition
-More news may be coming in weeks instead of months.
-Codex entries will be detailed and in-depth as usual.
-Armour/Prop references should be coming soon.

Keep an eye on @GambleMike's and @ConalPierse's Twitter feeds
https://www.reddit.com/r/(...)t_andromeda_from_e3/
pi_163140111
Voor een korte tijd de Mass Effect Trilogy:
http://www.kinguin.net/pr(...)ilogy-origin-cd-key/
10,49¤
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:43:20 #89
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_164328105
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:15 schreef Dragonetti het volgende:
Voor een korte tijd de Mass Effect Trilogy:
http://www.kinguin.net/pr(...)ilogy-origin-cd-key/
10,49¤
Maak me maar wakker wanneer de trilogie ook alle DLC bevat.

Nog steeds geen trilogie met DLC :(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_164356127
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maak me maar wakker wanneer de trilogie ook alle DLC bevat.

Nog steeds geen trilogie met DLC :(
Inderdaad. Het is belachelijk dat ze nu nog steeds niet alle DLC's erin hebben opgenomen. Het gaat om een zeer oud spel in een nog oudere en primitieve engine. Man, wat ben ik blij dat we van de UR3-engine af zijn. Al heeft ME er voor deel 3 wel redelijk wat uitgehaald.
Maar goed, de DLC's zijn essentieel voor de beide spellen, voor ME3 nog meer dan voor ME2 (Shadow Broker is het leukste deel van de spel, na de toespraak in de zelfmoordmissie misschien :)). Bij ME3 zitten alle uitdagingen en veel interessante delen van het verhaal in de DLC's: het gevecht tegen de general nadat je een leger hebt uigeschakeld (op de hoogste moeilijkheidsgraad best een beetje een uitdaging), het gevecht tegen de clone-Shepard, de arena, het verhaal van de Leviathan, het spel voelt niet volledig zonder die DLC's.
Hell, zonder die ene DLC waarbij de asteroïde op een ME-relay stort kan je niet eens het begin van ME3 volgen. :N

[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-08-2016 09:41:34 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:10:23 #91
206706 crew  Racerblade
pi_164356915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hell, zonder die ene DLC waarbij de asteroïde op een ME-relay stort kan je niet eens het begin van ME3 volgen. :N
Waarom dat?
pi_164357149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:10 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Waarom dat?
Het is hier zeker geen spoiler?
Voor het geval dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt ook niet de volledige content van ME3 als je niet alle DLC's van ME2 hebt, dta vind ik eigenlijk ook best wel een groot minpunt. Wat dat betreft raad ik zeker aan om ME3 ook eens te spelen met een safegame waarin wel de status van alle DLC's van ME2 is opgeslagen. Je mist hele aardige delen zonder dat, niet van hetzelfde niveau als de 3 betere DLC's in 3 maar toch... ;)

Terzijde, ben ik de enige die Hackett een übercool karakter vind in ME3? Damn, ik zou graag zo'n krasse oude knar zijn in de toekomst. ;)

Op die screenshot zie je waarom ik stelde dat ze veel uit de UR3-engine hebben gehaald. Vergelijk dit plaatje maar eens met wat je bij Borderlands 2 ziet bij de karakters, ME3 ziet er veel beter uit wat dat betreft. BL2 draait zwaarder vanwege postbewerking, zwarte lijntjes, wat lichteffecten en natuurlijk PhysX maar als je puur naar de karakters en de animaties van die karakters (robotachtig maar wel veel beter) kijkt dan wint ME3 met een gigantisch verschil. Ik vond trouwens de 'geheime' opening van ME2 ook best wel kicken. Ik stel me voor dat het spel er zo had kunnen uitzien als de hardware in die tijd zo krachtig zou zijn geweest als dat het nu is. :)
Hopelijk lukt dat voor de nieuwe ME. Als die er grafisch zo uit zou zien (met wat modernisering zoals het haarwerk van AMD aangezien dat die performancehit reuze meevalt op een PC) dan ben ik erg tevreden.


[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-08-2016 10:32:21 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:31:13 #93
206706 crew  Racerblade
pi_164357366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is hier zeker geen spoiler?
Voor het geval dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt ook niet de volledige content van ME3 als je niet alle DLC's van ME2 hebt, dta vind ik eigenlijk ook best wel een groot minpunt. Wat dat betreft raad ik zeker aan om ME3 ook eens te spelen met een safegame waarin wel de status van alle DLC's van ME2 is opgeslagen. Je mist hele aardige delen zonder dat, niet van hetzelfde niveau als de 3 betere DLC's in 3 maar toch... ;)
Ah, ja, tuurlijk. Ik zat met de Bring Down the Sky DLC in mijn hoofd, en dacht dat je doelde op het feit dat Balak een kleine rol heeft in ME3. Maar die ging over een asteroïde op een menselijke kolonie, niet een ME-relay.

Was de Arrival DLC al bijna vergeten, vond dat ook de minste van de ME2 DLC's.
  Redactie Games dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:37:29 #94
206706 crew  Racerblade
pi_164357521
Trouwens, volgens de Mass Effect wikia is het ME3 begin anders als je Arrival niet hebt gespeeld:
quote:
If importing a Mass Effect 2 save in which Arrival was not completed, the Alpha Relay will still be destroyed. However, responsibility will shift from Commander Shepard to the Alliance's 103rd Marine Division. In the process, the 103rd will suffer casualties, lowering their corresponding war asset by 50 points. This will also alter dialogue in several places, such as with Balak during Citadel: Batarian Codes (provided he survived Bring Down the Sky), with Ghorek during Citadel: Wounded Batarian, and with Admiral Anderson in the game's opening cinematic.
pi_164357811
Een iets langer verhaal dan gepland over mijn ervaringen met de spellen for nostalgia's sake.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:31 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ah, ja, tuurlijk. Ik zat met de Bring Down the Sky DLC in mijn hoofd, en dacht dat je doelde op het feit dat Balak een kleine rol heeft in ME3.

Was de Arrival DLC al bijna vergeten, vond dat ook de minste van de ME2 DLC's.
Ik vond die DLC eigenlijk nog wel aardig, althans op de hoogste moeilijkheidsgraad (niet op een lagere gespeeld, ik hou van een beetje uitdaging). Er zitten wat pittige gevechten met Geth in die DLC op het moment dat je die explosieven moet laten afgaan en in zo'n arena. Die maken het voor mij wel leuk. De DLC duurt aan het einde wel wat te lang (terwijl er dan te weinig gebeurt).

De saaiste DLC in ME2 vond ik die DLC met dat zwevende wagentje. De missies waren niet zo leuk en die planeet waarbij je alleen maar met het vliegende wagentje rondrijdt was nogal lelijk en saai getekend. Dat vond ik in het algemeen bij ME1 een probleem, het verhaal was heel erg leuk maar de bijmissies waren nogal primitief en aan de hoofdmissies mocht hier en daar ook wel geschaafd worden: steeds een heel primitief getekende planeet (alsof het op de PS2 moest kunnen draaien, misschien was dat ook wel, dat zou ik even moeten opzoeken ;)) met steeds weer dezelfde basis. Qua gameplay vond ik ME1 best wel saai al was het wel een uitdaging in het begin van het spel op een hoge moeilijkheidsgraad. Die Krogan daar had ik best wel wat moeite mee.
ME2 zit er voor mij qua graphics tussenin, delen zijn nog erg primitief (ook die bijmissies), de hoofdmissies zijn aanzienlijk beter, de karakters zijn verfijnder (Miranda O+), de opening is heel erg sterk (ook al is het vergezocht :)) en het einde is geweldig. ME3 is het meest gelikt: de beste graphics, de beste opbouw tot aan het einde, de beste muziek. De Citadel-DLC is hilarisch, er zit veel humor in en het feest is natuurlijk geweldig (alle dialogen). De arena is leuk. Omega was gewoon vette actie en ook aardige humor en Leviathan vond ik voor het verhaal leuk. De enige grote minpunten van 3 zijn de DLC's (het feit dat die DLC's niet gewoon in het spel zitten) en natuurlijk het einde. Ik had graag 1 goed einde gehad waarbij je de Reapers verslaat en waarbij je het zelf overleeft. Ik vind het wel mooi hoe verschillende mensen weer kunnen doodgaan (als je een Citadelobjective had gemist), ik vond de speech leuk en het eindgevecht (voordat je de Citadel in gaat) was leuk.

Qua gameplay was ME3 zonder enige twijfel het beste, al was de Shadow Broker DLC hilarisch. :)
Ook hier geldt weer dat ik het op de hoogste moeilijkheidsgraad speelde, dan heb je een aantal hele leuke gevechten. Ik speelde trouwens zonder onderbrekingen (ik haat het als het tempo eruit gaat), alles met de cijfers, daarom vind ik het spijtig dat je daar niet een beter systeem voor had (combinatie van shift en cijfers voor extra sloten of zo). ;)
Ik vind deel 3 dus ondergewaardeerd als je alle DLC's in ogenschouw neemt, dat heeft EA aan zichzelf te wijten.
Ik heb qua verhaal, DLC's en gevechten alles uit het spel gehaald maar 1 iets is me nog steeds niet gelukt: het winnen van het moeilijkste Arenagevecht tegen alle Clone Shepards in een open ruimte. Als je daar een arena kiest met smalle gangen dan is het geen probleem maar in een open ruimte werd ik afgemaakt, ik kwam niet verder dan het uitschakelen van clones doordat er altijd 1 of 2 extra op je schieten (of biotische bollen gooien of zo) op het moment dat je een derde probeert uit te schakelen. Niet echt eerlijk? :s)
Het winnen van de clone-Shepard op het schip met een biotische Shepard was meer geluk dan wijsheid, ik had de fout gemaakt om de biotich charge op maximaal te zetten. Nooit doen. :)
De Clone Shepard blijft op je beuken terwijl jij die kracht niet tegen de Clone Shepard kan gebruiken omdat je dan wordt doodgeschoten door de snipers. ;)
Met de soldatenklasse won ik met gemak.
Ik heb ME1 een keer of 3 gespeeld, ME2 een keer of 5 gespeeld en ME3 5-10 keer gespeeld. Verschillende moeilijkheidsgraden, verschillende eigenschappen, man en vrouw. De vrouw wint het ruimschoots, die zou de defaultoptie moeten zijn. Veel meer emotie in de stem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-08-2016 11:06:47 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164357936
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:37 schreef Racerblade het volgende:
Trouwens, volgens de Mass Effect wikia is het ME3 begin anders als je Arrival niet hebt gespeeld:

[..]

Dat is waar, dat was ik even vergeten. Nu weet ik waarom Anderson zijn zin verandert ("More than one." vs. "You don't owe me."), dat wist ik nog niet. Ik interpreteerde die eerste zin als vijandig maar dat was het dus juist niet, hij was een van de mensen (samen met Hackett natuurlijk) die voorkwam dat Shepard werd uitgeleverd aan de Bartarians. :)
Maar ja, je zit nog steeds gevangen. Ik vind het ook prachtig wanneer die Hackett als admiraal op het schipt komt nadat hij die relay vernietigde of wanneer die Hacket in 3 je succes komt wensen voor de laatste aanval terwijl je daar de complete vloot hebt. Mooi gemaakt. Dat laatste gevecht voor de Citadel (met die raketten die je moet afschieten) is geweldig. Precies juist qua moeilijkheidsgraad: taai en een hoog tempo maar als je het goed doet (hoogste moeilijkheidsgraad) dan kan je het in 1 keer halen. Soms lukt het, soms ga ik daar 1 keer dood.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164357988
Ben zo gek op de Mass Effect trilogie. Kan ook niet wachten ol andromeda, vooral daarvoor een xbox one gekocht.

Ik hoop echt dat deel 2 en 3 snel backwards compatible worden gemaakt. Voelt als een gigantisch gemis dat ik die spellen nu niet kan spelen.

Ik weet nog dat ik in 2011 mass effect 1 kreeg, en poeh die plot twist op Virmire, geweldig. Toen ik het einde zat te spelen had ik ook het gevoel van, ik ga dit spel hierna meteen weer spelen. Nooit gehad behalve met mass effect 1 en 2. Al ben ik nu ook wel gek op 3.
pi_164358193
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:02 schreef wvsnl het volgende:
Ben zo gek op de Mass Effect trilogie. Kan ook niet wachten ol andromeda, vooral daarvoor een xbox one gekocht.
Ik zit er al 1-2 jaar op te wachten. ;)
Ik hoop dat ze voor de PC en de Scorpio flink wat extra inbouwen qua graphics, misschien articiële intelligentie en physics-effecten (niet dat NVidia-speeltje, gewoon simulatie van natuurkundige fenomenen zodat het er realistischer uitziet) en zo. Als ze Vulkan gebruiken en de CPU-kernen van de PC goed aan het werk zetten dan kunnen ze geweldige dingen doen. De PS4 en de X1 profiteren eveneens gigantisch van Vulkan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik hoop echt dat deel 2 en 3 snel backwards compatible worden gemaakt. Voelt als een gigantisch gemis dat ik die spellen nu niet kan spelen.
Dat zou mooi zijn. Het is een andere ervaring met een goede FPS. Op mijn computer haal je gemiddeld boven de 100 en ik heb ongeveer dezelfde grafishce kaart als die in de PS4 zit (HD 7850). Een van de redenen dat ik ME3 graag speel (naast de dialogen, de stemmen en de muziek) is omdat de actie zo lekker is omdat het zo soepel draait als je de VSync uit zet. Het maakt echt veel verschil.

quote:
Ik weet nog dat ik in 2011 mass effect 1 kreeg, en poeh die plot twist op Virmire, geweldig.
Arme Kaiden. Na al die verhalen die hij Femshep vertelde over zijn verleden wordt hij opgeofferd...
Sorry Kaiden, ik heb een zwak voor Ashley. Ze is in het begin nog wat kortzichtig en ruw maar wat doe je eraan? :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-08-2016 11:23:56 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164358266
Ik had trouwens ook wat grote foutjes gemaakt waardoor de Quarians, Garrus en de vrouwelijke Krogan doodgingen. Oeps. Vooral het dood zijn van Garrus was even slikken.
Cortez en Ashley/Liara (onder die wagen) waren ook een keer de lul aan het einde van het spel, dat was wel een mooie verrassing, het gaf wat variatie aan het einde. :)
Aangezien ik met ME3 begon ging Miranda ook dood. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:25:38 #100
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_164358365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Het is hier zeker geen spoiler?
Voor het geval dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BaRtarians? Slechte ervaringen mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je krijgt ook niet de volledige content van ME3 als je niet alle DLC's van ME2 hebt, dta vind ik eigenlijk ook best wel een groot minpunt.
Juist niet. Hetzelfde met betrekking tot de beslissingen die je neemt in ME2, die dus niet terugkomen in ME3 als je aan ME3 begint zonder de eerste delen gespeeld te hebben. Je kreeg toen je aan ME3 begon in 2012 precies dat waarvoor je betaald hebt. En kregen spelers die dus echt een investering hadden in de serie de beste opties en hun eigen specifieke context, zoals 't hoort. Het was alleen zonde voor mensen die hun savegames kwijt waren en geen tijd hadden om ME1 en 2 opnieuw te spelen.

Neemt niet weg dat het al een aantal jaren tijd is voor Ultimate Editions voor ME2, ME3, DA2 en ook DA:I.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')