abonnement Unibet Coolblue
pi_158418327
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je gaat nu zelfs de kaders van de discussie bepalen?
Tja, dat doe jij ook, dus waarom ga je mij dat verwijten?
Dee discussie gaat over 911, niet over andere onderwerpen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_158418562
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het was ook geen vliegtuig daar, anders hadden we daar wel beelden van gezien op t.v.
Want als het niet op tv is geweest, dan is het niet gebeurd :o)

quote:
Er stonden 70 - 80 camera's gericht
Dat wordt telkens beweerd, maar als ik vraag dat te verduidelijken, dan gebeurt dat niet.
enfin, 80 cameras, het pentagon is een vijfhoek dus dan blijven er 16 over.

quote:
op het zwaarst bewaakte gebouw ter wereld
Hoe kom je daar bij?

quote:
; we hadden dan vast wel beelden te zien hebben gekregen als er daadwerkelijk een vliegtuig in was gevlogen.
vast wel, vast niet....
Dat is geen zekerheid, meer een verwachtingspatroon.
2 cameras stonden gericht op de plek waar het vliegtuig invloog.
1 camera heeft iets opgepikt dat op het vliegtuig lijkt.
Alle camerabeelden, ook van omliggende gebouwen, laten zien dat beveiligingsvideos slechts 1 frame per seconde hebben. Veel te weinig om een vliegtuig met 800km/u duidelijk in beeld te krijgen.

Verder maakt het niet uit of we geen video hadden of 80. Dat laten de aanslagen in manhattan wel zien. Vele camera's, maar toch is er ongeloof over dat er wel vliegtuigen de torens zijn ingevlogen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_158418620
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Well... door constant beelden te laten zien van vliegtuigen die het WTC invlogen, wou men de illusie geven dat hetzelfde gebeurd zou zijn bij het Pentagon.
Uiteraard.........

_O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 december 2015 @ 21:07:20 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158421120
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vraagje,

Er is toch ook een derde 'vliegtuig' ergens neergestort?
Daar hoor je vrij weinig tot niets over trouwens.
Lang geleden ooit de lokatie gezien (foto) waar die zou zijn neergestort.
DIe lokatie zou ook voer voor complot zijn, aangezien er ook geen vliegtuig te vinden was op de foto.

Maar over dit voorval hoor je een stuk minder.
Het vliegtuig is vroegtijdig neergestort doordat de inzittende de daders hebben overmeestert.
Flight 93. Met die verscrikkelijke domme GTST-telefoonsprekken.

En er is overigens een tergent slechte film van gemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 21-12-2015 21:19:33 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 december 2015 @ 21:12:52 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158421366
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij raakt hem nogal dicht bij het bevestigingspunt.
Een las/schoef verbinding is het zwakke punt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 december 2015 @ 21:18:42 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158421626
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Irak heeft niets te maken met 911, dus valt buiten de discussie.
maar 911 in scene zetten om wat opium? Beetje vergezocht.
Als antwoord op 911 heeft VS Irak en afghanistan aangevallen. Beide niets met 911. Maar toch doen we het.

Op voorhand was al duidelijk dat Irak geheel geen wmds kon hebben. Daarnaast was Saddam een CIA puppet.

Oorlog was om de olie en oliepijplijn. En 911 was een aanleiding om fiat te krijgen.

Pijplijdingen waar Ronald Balkende nog een vinger in de pap heeft. Daarom was oa Nederland eager om mee te doen.

quote:
[..]

Nee, de VS is afghanistan binnen gevallen.
Irak is binnengevallen onder het mom van de dreiging van massavernietigingswapens. Niet omdat Saddam achter 911 zat.

[..]

Wat een nogal loos argument was omdat hij alleen olie voor voedsel en medicijnen mocht verhandelen. Hij stond onder embargo.

[..]

Bijna de complete wereldeconomie draait op de dollar, olie is daar een heel klein percentage van.
Verder geef je impliciet toe dat afghanistan geen olie heeft, dus het argument valt af.
alles en iedereen wil af van de dollar.
quote:
[..]

Niet relevant.
Dus een overduidelijk motief om 911 te stagen voor een onwinbare "war on terror" is niet relevant. Dat is echt geschift.

Wil je wel een antwoord op waarom we in oorlog zijn. Waarom de wereld zo fucked up. Dat er nu een derdewereldoorlog aanstande is op ons grondgebied.

Je moet echt beter je huiswerk doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 21-12-2015 21:24:01 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158421703
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Flight 93. Met die verscrikkelijke domme GTST-telefoonsprekken.
Deze dus?
Maar hoezo GTST gesprekken dan?
En is de persoon die je hoort spreken na 2:00 dan de vliegtuigkaper?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158421945
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vraagje,

Er is toch ook een derde 'vliegtuig' ergens neergestort?
Daar hoor je vrij weinig tot niets over trouwens.
Lang geleden ooit de lokatie gezien (foto) waar die zou zijn neergestort.
DIe lokatie zou ook voer voor complot zijn, aangezien er ook geen vliegtuig te vinden was op de foto.

Maar over dit voorval hoor je een stuk minder.
Het vliegtuig is vroegtijdig neergestort doordat de inzittende de daders hebben overmeestert.
Daar was ook geen vliegtuig neergestort.

Er zat slechts een gat in de grond daar. (check de foto's maar en vergelijk het met foto's van hoe een echte crash-site eruit ziet...)
-
pi_158422034
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Daar was ook geen vliegtuig neergestort.

Er zat slechts een gat in de grond daar. (check de foto's maar en vergelijk het met foto's van hoe een echte crash-site eruit ziet...)
Dat zeg ik, ik heb ooit de foto's al gezien ;)
Maar het ging mij er meer over dat iedereen spreekt over de twin towers en het pentagon, maar nauwelijks over flight 93
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 21 december 2015 @ 21:39:41 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158422599
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ik heb ooit de foto's al gezien ;)
Maar het ging mij er meer over dat iedereen spreekt over de twin towers en het pentagon, maar nauwelijks over flight 93
die vlucht had op wittehuis gemoeten ... dan kon martial law afgekondigd worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158422671
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ik heb ooit de foto's al gezien ;)
Maar het ging mij er meer over dat iedereen spreekt over de twin towers en het pentagon, maar nauwelijks over flight 93
Ja, precies... maarja, er valt ook niet veel over te zeggen behalve dan dat er een gat in de grond zat daar en niks van een vliegtuig te vinden was.

Echter, ook dat zou mensen te denken moeten geven dat het hele 9-11 verhaal aan alle kanten rammelt.
-
pi_158423438
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

die vlucht had op wittehuis gemoeten ... dan kon martial law afgekondigd worden.
Wel of niet martial law zal daar vamaf gehangen hebben natuurlijk. Dat er 2 torens zijn ingestort met bijna 3000 doden zou de bevolking npg tot daar aan toe hebben gevonden, maar van het witte huis blijf je af!


Wat ik me altijd afvraag qua irakoorlog. Als kennelijk de US als kwade genius de wtc-aanslagen jeeft georchestreerd. Als ze zo een dergelijke operatie kunnen uitvoeren waar veel mensen (nog steeds) in geloven. Hoe zijn ze dan zo gigantisch incompetent gebleken om na te laten dat er wmd's gevonden konden worden in Irak? Een regering die tot 9/11 in staat is, moet toch ook zoiets voor elkaar kunnen krijgen? In plaats daarvan hebben we 2,1mp foto's van Colin Powell gezien. Meer niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158424029
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wel of niet martial law zal daar vamaf gehangen hebben natuurlijk. Dat er 2 torens zijn ingestort met bijna 3000 doden zou de bevolking npg tot daar aan toe hebben gevonden, maar van het witte huis blijf je af!

Wat ik me altijd afvraag qua irakoorlog. Als kennelijk de US als kwade genius de wtc-aanslagen jeeft georchestreerd. Als ze zo een dergelijke operatie kunnen uitvoeren waar veel mensen (nog steeds) in geloven. Hoe zijn ze dan zo gigantisch incompetent gebleken om na te laten dat er wmd's gevonden konden worden in Irak? Een regering die tot 9/11 in staat is, moet toch ook zoiets voor elkaar kunnen krijgen? In plaats daarvan hebben we 2,1mp foto's van Colin Powell gezien. Meer niet.
Dat van de wmd's was gewoon een sick joke die ze ff uithaalden.

Net zo'n sick joke als dat ze bin Laden zogenaamd hadden opgepakt en direct in zee hadden gekieperd, waarna een paar maanden later een helikopter met Seal Team 6 neerstortte in Afghanistan.

-
pi_158424361
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, dat doe jij ook, dus waarom ga je mij dat verwijten?
Dee discussie gaat over 911, niet over andere onderwerpen.
serieus gast, ik krijg 10 pop ups van jou als ik op fok kom?? #obsessie
pi_158424446
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Uiteraard.........

_O-
je wilt niet meer serieus genomen worden!
pi_158424533
'sick joke' is een uitstekende verklaring om de vraag te ontwijken.
Goed dat je Bin Laden noemt. Zou je eenzelfde soort redenatie op kunnen loslaten. De VS is in staat tot de grootste aanval op eigen grondgebied te ensceneren en de wereld erin te laten trappen, maar ze zijn niet in staat om dus 1 man te vinden in een beetje bergachtig gebied. Het strookt totaal niet met elkaar. Het laat in mijn ogen de onmacht van de VS zien. En als ze dat kennelijk niet kunnen klaarspelen (Bin Laden vangen, WMD's planten in Irak) waarom hadden ze dan wel een aanslag moeten kunnen voorkomen? Is het zo gek te denken dat er destijds ook binnen de veiligheidsdiensten onkunde plaats vond en fouten werden gemaakt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158424826
En Lichtkogel je antwoord irriteert me toch wel. Ik stel een serieuze vraag over een inconsistentie in het verhaal en als reply kom je met "ja joh, was gewoon een sick joke die ze gewoon ff uithaalden je weettoch, hier kijk mijn voor de 82e x geplaatste video (die het niet eens doet. Althans niet mobiel) anders nog even"
Het is net wat THEFXR gisteren deed. Die werd op zijn eigen inconsistentie mbt gepost materiaal gewezen en kwam toen met de zwakste comeback ooit, het bleek een test :')

Niet dat de vraag specifiek op jou gericht was overigens :)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 21 december 2015 @ 22:56:35 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158426083
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wel of niet martial law zal daar vamaf gehangen hebben natuurlijk. Dat er 2 torens zijn ingestort met bijna 3000 doden zou de bevolking npg tot daar aan toe hebben gevonden, maar van het witte huis blijf je af!

Wat ik me altijd afvraag qua irakoorlog. Als kennelijk de US als kwade genius de wtc-aanslagen jeeft georchestreerd. Als ze zo een dergelijke operatie kunnen uitvoeren waar veel mensen (nog steeds) in geloven. Hoe zijn ze dan zo gigantisch incompetent gebleken om na te laten dat er wmd's gevonden konden worden in Irak? Een regering die tot 9/11 in staat is, moet toch ook zoiets voor elkaar kunnen krijgen? In plaats daarvan hebben we 2,1mp foto's van Colin Powell gezien. Meer niet.
Er zijn er later alsnog wel een paar gevonden, maar toen deed het m er niet meer toe.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158426235
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn er later alsnog wel een paar gevonden, maar toen deed het m er niet meer toe.
en ook niet op de schaal die Powell schetste
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158426791
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:26 schreef kalinhos het volgende:
En Lichtkogel je antwoord irriteert me toch wel. Ik stel een serieuze vraag over een inconsistentie in het verhaal en als reply kom je met "ja joh, was gewoon een sick joke die ze gewoon ff uithaalden je weettoch, hier kijk mijn voor de 82e x geplaatste video (die het niet eens doet. Althans niet mobiel) anders nog even"
Het is net wat THEFXR gisteren deed. Die werd op zijn eigen inconsistentie mbt gepost materiaal gewezen en kwam toen met de zwakste comeback ooit, het bleek een test :')

Niet dat de vraag specifiek op jou gericht was overigens :)
hoe dacht jij ook alweer over 9/11?
pi_158426831
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe dacht jij ook alweer over 9/11?
dat heb ik gisteren aangegeven. Kennelijk heb je dat gemist. Geen punt, ff terugscrollen en je vindt het :)

Ik snapte gisteren niet waarom je die vraag stelde en nog steeds snap ik het niet. Het is in mijn ogen slechts een vraag om mijn gehele punt in de post te negeren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158426957
Dit is bewijs uit flight 93, die van shanksville, erg domme FBI agent, gewoon in de winkel een bandana kopen en zo in de zak duwen. Ik zou iig nog de aansteker eronder houden en wat potgrond uit een plant van kantoor erin wrijven, maar nee,we zijn liever lui.
Dat vliegtuig werd verpulvert, maar dit kwam er als nieuw uit, haha

.
  maandag 21 december 2015 @ 23:21:18 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158426968
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]

en ook niet op de schaal die Powell schetste
Nope.
Maar een beetje snugger iemand zat al zo naar die plaatjes te kijken wat hij voor hield!


En de rest had zoiets van Irak waren we daar niet eerder geweest?
En die hadden er niet zoveel problemen mee schijnbaar, en zagen liever een Saddam gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 21-12-2015 23:32:25 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158426983
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

dat heb ik gisteren aangegeven. Kennelijk heb je dat gemist. Geen punt, ff terugscrollen en je vindt het :)

Ik snapte gisteren niet waarom je die vraag stelde en nog steeds snap ik het niet. Het is in mijn ogen slechts een vraag om mijn gehele punt in de post te negeren.
het is een relevante vraag, jouw conclusie daarvan is iig fout.
pi_158427033
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is een relevante vraag, jouw conclusie daarvan is iig fout.
Maar waarom stel je hem 2x binnen 24uur en als antwoord op die specifieke post :?

Ik hoor graag wat er fout is aan de conclusie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')