abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 14:15:36 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158495589
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Precies waar een wijf als jij thuishoort :7

Tss :{w In de vleeskeuken staan alleen maar mannen hoor. M'n neven en m'n oom :P Salade en groente is idd vrouwenwerk
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:40 schreef Paladijn het volgende:
:') Ik zal zo eens 'kerst'shoppen, blijkbaar zijn alle winkels vandaag al om 18:00 dicht :r
Maandagochtend al drie supermarkten en een slager bezocht. Om acht uur weg, half 12 dr weer. Lekker rustig. Rond half 5 even op pad gegaan voor wat nieuwe kleren. Dag ervoor was koopzondag dus het was lekker rustig
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 24 december 2015 @ 14:46:39 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158496159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:41 schreef Paladijn het volgende:
En Sabine Schmitz naar BBC Top Gear! :@
Aldus the Sun/Autoblog.nl
Dat wordt dan Dengels leren :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_158496186
Ik winkel normaal tussen 1800-2100, dan is het gros van de bejaarden en families met koters die in de weg lopen wel geweest :')

Toch nog anderhalf uur onder de pannen geweest... maar wel met volle tank benzine (1.38 bij de bemande pomp, kon erger ;)), voldoende voedsel voor zaterdag en kadeautje voor mijn broertje die met oudjaar jarig is.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 15:01:36 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158496446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:48 schreef Paladijn het volgende:
Ik winkel normaal tussen 1800-2100, dan is het gros van de bejaarden en families met koters die in de weg lopen wel geweest :')

Toch nog anderhalf uur onder de pannen geweest... maar wel met volle tank benzine (1.38 bij de bemande pomp, kon erger ;)), voldoende voedsel voor zaterdag en kadeautje voor mijn broertje die met oudjaar jarig is.
NL prijs toch? D was 10ct goedkoper.
Bemande pomp in NL was de diesel 2ct goedkoper als de bemande pomp in D.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_158496775
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

NL prijs toch? D was 10ct goedkoper.
Bemande pomp in NL was de diesel 2ct goedkoper als de bemande pomp in D.
Ja, Leeuwarden... Dld is iets te ver rijden om rendabel te zijn ;)

In oktober nog een lang weekend rond Cochem gezeten, daar betaalde ik 1.36 voor Aral 102, normale benzine zat rond de 1.29-1.32, scheelt inderdaad een cent of 10. Wat me vooral verbaasde was dat de 98+ benzine standaard 6 cent/liter duurder is, je betaalt hier soms meer dan 10 cent extra. Met de aero ben ik op een gegeven moment maar voornamelijk op 95 gaan rijden met af en toe eens 98 om de boel weer wat 'schoon' te blazen - verschil merk je wel zodra je wat meer gas geeft, maar gezien ik er vooral woon-werk in reed schiet dat ook niet op.

Het zou me trouwens niets verbazen als de benzine in Belgie en Duitsland nabij de grens ook gewoon uit de Botlek komt :')

[edit]Diesel is hier trouwens goedkoper door de accijnskorting... Waar is onze Mazda rijdert met zijn linkjes? ;)[/edit]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_158497121
Lexxx, moet je ons iets vertellen? :@

Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_158497230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, moet je ons iets vertellen? :@

[ afbeelding ]
Njet. :(
  donderdag 24 december 2015 @ 16:12:34 #233
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_158497762
quote:
8s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Njet. :(
heb je geen vuurpijlen in de verkoop? O~)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_158497820
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:12 schreef lipje het volgende:

[..]

heb je geen vuurpijlen in de verkoop? O~)
Njet. :(
  donderdag 24 december 2015 @ 16:16:00 #235
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158497841
Wjel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 16:17:29 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158497875
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:18 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ja, Leeuwarden... Dld is iets te ver rijden om rendabel te zijn ;)

In oktober nog een lang weekend rond Cochem gezeten, daar betaalde ik 1.36 voor Aral 102, normale benzine zat rond de 1.29-1.32, scheelt inderdaad een cent of 10. Wat me vooral verbaasde was dat de 98+ benzine standaard 6 cent/liter duurder is, je betaalt hier soms meer dan 10 cent extra. Met de aero ben ik op een gegeven moment maar voornamelijk op 95 gaan rijden met af en toe eens 98 om de boel weer wat 'schoon' te blazen - verschil merk je wel zodra je wat meer gas geeft, maar gezien ik er vooral woon-werk in reed schiet dat ook niet op.

Het zou me trouwens niets verbazen als de benzine in Belgie en Duitsland nabij de grens ook gewoon uit de Botlek komt :')

[edit]Diesel is hier trouwens goedkoper door de accijnskorting... Waar is onze Mazda rijdert met zijn linkjes? ;)[/edit]
Prijzen bij de Aral afgelopen maandag. Super Plus scheelt meestal 3 soms 4 cent per liter met euro 95. Op een gegeven moment was super plus in Dld dik 25 cent goedkoper.


Geen idee waar deze olie weg komt in het grensgebied weg komt, ze hebben hier in de buurt ook een raffinaderij - voor olie gewonnen met jaknikkers hier in de buurt. Maar die hoeveelheid zet weinig zoden aan de dijk denk ik :P

Over Saab gesproken, die Saab op de achtergrond is wel een vette bak vind ik :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_158498037
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:16 schreef daNpy het volgende:
Wjel.
OK, doei. :@
  donderdag 24 december 2015 @ 16:33:11 #238
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158498177
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Over Saab gesproken, die Saab op de achtergrond is wel een vette bak vind ik :)
Jammer van die chromen lijsten, echt geen porem op zo'n auto.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:46:44 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158504024
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:59 schreef lipje het volgende:

[..]

eerder ergeren of huilen met de pet op :')

Ohja na 15 uur wordt het weer wat minder druk.
Het viel eigenlijk best mee.. was wel druk, maar we hoefden niet over de hoofden te lopen :+

Daarna lekker cuban style tapas wezen laaien, zodat schoonpaps effe Anne d'r kerstcadeau in stelling kon brengen :7 :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 24 december 2015 @ 20:47:52 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158504065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jammer van die chromen lijsten, echt geen porem op zo'n auto.
Kan wel, maar zoals het zo zit is het idd geen gezicht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158504175
Ik vind het juist wel fraai op deze manier, zolang het met mate is en accentueert. Vergelijk het met de auto erachter ;)

Over een jaartje of vier wordt zo'n 9-5NG mogelijk wel een optie voor me, maar dan moeten ze echt richting de 10k gaan en onderdelen nog goed leverbaar zijn. Ze zijn voor mijn gevoel wel vrij populair, de lokale ex-dealer had er dit jaar vier staan en die zijn allemaal redelijk rap verkocht. Ondanks de betere looks blijft het toch een luxe uitvoering van de Insignia met wat andere onderdeeltjes :@
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 20:59:07 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158504416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:51 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het juist wel fraai op deze manier, zolang het met mate is en accentueert. Vergelijk het met de auto erachter ;)

Over een jaartje of vier wordt zo'n 9-5NG mogelijk wel een optie voor me, maar dan moeten ze echt richting de 10k gaan en onderdelen nog goed leverbaar zijn. Ze zijn voor mijn gevoel wel vrij populair, de lokale ex-dealer had er dit jaar vier staan en die zijn allemaal redelijk rap verkocht. Ondanks de betere looks blijft het toch een luxe uitvoering van de Insignia met wat andere onderdeeltjes :@
Ja joh, is dat gewoon een luxe Insignia? :o Nooit geweten, hoort Saab tegenwoordig bij GM dan?

Nu snap ik ook waarom die auto daar staat, want dat bedrijf is Opel dealer.

Vind dat chroom ook wel strak zo
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_158506033
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja joh, is dat gewoon een luxe Insignia? :o Nooit geweten, hoort Saab tegenwoordig bij GM dan?

Nu snap ik ook waarom die auto daar staat, want dat bedrijf is Opel dealer.

Vind dat chroom ook wel strak zo
:@ De 900NG/9-3/9-5 stonden op hetzelfde platform als de Vectra, volgens mij was GM eigenaar van 1996(?)-2010 toen de boel plofte en Victor Muller de boel overnam vanuit Spyker, wat voor ons met de carbagerun de reden was om het hok oranje te verven (zie foto's in linkje onder mijn profiel ;)). Er is nog wel gewerkt aan een nieuw platform (phoenix meen ik) gezien alle technologie in handen was van GM, daar bouwt de huidige eigenaar NEVS weer op voort, maar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.

Er zitten dus wel andere onderdelen dan die van Opel in Saabs, ze zijn dus niet uitwisselbaar zoals dat bij Rover/Honda in sommige modellen zo was. Kwam ook ter sprake in de top gear aflevering nadat het merk terziele ging: gedeeld platform, maar wel alles redesignen op je eigen manier. Tel daarbij op dat er nogal veel mensen werkten en/of pensioen kregen (Rover had hetzelfde probleem), te weinig doorontwikkeling was en te weinig auto's verkocht werden om de overhead te compenseren en je kunt op je klompen al aanvoelen dat het niet beter gaat worden. Ik zie in de nabije toekomst (10- jaar) Opel, Peugeot/Citroen, Alfa Romeo en wat andere automerken ook nog wel omvallen zolang de overheden door de EU verboden wordt om de merken te ondersteunen :') Maandje terug speculeerden ze op autoblog.nl al dat Seat binnenkort door de trechter zou gaan door de VW perikelen :N

De laatste echte Saab is de 9000 die samen met Fiat/Lancia/Alfa Romeo werd ontwikkeld - of zo je wilt de 900 die echt alleen van Saab kwam.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_158506337
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het viel eigenlijk best mee.. was wel druk, maar we hoefden niet over de hoofden te lopen :+

Daarna lekker cuban style tapas wezen laaien, zodat schoonpaps effe Anne d'r kerstcadeau in stelling kon brengen :7 :Y)
Nieuwe velgen en banden O+.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 21:54:04 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158506526
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Nieuwe velgen en banden O+.
Goed verwend, met in stelling brengen bedoelden ze ze onder de Yaris zetten? :) Fotoooos?

Wat heb je SD gekauft dan? Dat had je al heel lang geleden gemeld dacht ik?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_158507326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:17 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee waar deze olie weg komt in het grensgebied weg komt, ze hebben hier in de buurt ook een raffinaderij - voor olie gewonnen met jaknikkers hier in de buurt. Maar die hoeveelheid zet weinig zoden aan de dijk denk ik :P
Die raffinaderij in Lingen is van BP, maar BP is de eigenaar van Aral.
Dus dat kan daar best wegkomen.....

Er loopt ook een pijpleiding van Wilhemshaven naar die raffinaderij in Lingen (en verder Duitsland in voor andere raffinaderijen) voor de aanvoer van ruwe olie.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:41 schreef Paladijn het volgende:
En Sabine Schmitz naar BBC Top Gear! :@
Aldus the Sun/Autoblog.nl
Als ze dan toch zo graag een vrouw wilden, doe dan Vicki Butler Henderson....

[ Bericht 24% gewijzigd door bluemoon23 op 24-12-2015 22:23:26 ]
pi_158507367
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Goed verwend, met in stelling brengen bedoelden ze ze onder de Yaris zetten? :) Fotoooos?

Wat heb je SD gekauft dan? Dat had je al heel lang geleden gemeld dacht ik?
SD heeft stiekem idd de reservesleutel afgegeven bij vaders, zodat ze er vandaag stiekem (wij waren immers in Nijmegen) onder gelegd konden worden :P. Foto's morgen bij daglicht!

Ik had drie cadeautjes; luchtgereedschap, 15 hete sausjes van over de hele wereld en aangezien SD een zonnebril-o-fiel is nog een Oakley zonnebril :Y.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 22:26:39 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158507551
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:19 schreef Anne het volgende:

[..]

SD heeft stiekem idd de reservesleutel afgegeven bij vaders, zodat ze er vandaag stiekem (wij waren immers in Nijmegen) onder gelegd konden worden :P. Foto's morgen bij daglicht!

Ik had drie cadeautjes; luchtgereedschap, 15 hete sausjes van over de hele wereld en aangezien SD een zonnebril-o-fiel is nog een Oakley zonnebril :Y.
Keurig, goed verwend dus. Ik heb 'n soldeerbout een een metworst van een meter gekregen. Dubbel, dus eigenlijk 2m worst :9 Nu maar hopen dat er kruidnagel in zit. Oja ook nog zo'n december kraslot. ¤5 gewonnen, daarvoor kan ik nog niet eens naar de postkantoor rijden :(

Soep met klaar, appeltaart ook. Het grote vreten kan morgen beginnen. Met de familie van moeders kant koken we altijd gezamenlijk. Totaal 25 man, dus hebben we even werk aan gehad.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 22:33:39 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158507744
Prettige vreet- en feestdagen dagen trouwens voor iedereen.

Behalve Alex, die zegt te vaak kutnewbie. Ik hoop dat je stikt in een graatje van vis of ziek wordt van bedorven vlees :6 :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 24 december 2015 @ 23:06:06 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158508717
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef derLudolf het volgende:
Prettige vreet- en feestdagen dagen trouwens voor iedereen.

Behalve Alex, die zegt te vaak kutnewbie. Ik hoop dat je stikt in een graatje van vis of ziek wordt van bedorven vlees :6 :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van hetzelfde ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')