abonnement Unibet Coolblue
pi_158305612
Voor de mensen die gisteravond mijn upload van het Afrikaanse K3 album gemist hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158305726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:37 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Haags is meer van het (overdreven hier) Brooke Ei meh euj mar nie teveul euj want dan ken me ei ur niet meer bij.
Lol ja, het is moeilijk te definiėren maar het lukt ze wel om de belangrijkste klanken (de harde g en de harde r) op z'n (Noord)-Nederlands uit te spreken.

Ik dacht vroeger altijd dat het voor Vlamingen onmogelijk was om Nederlands te spreken en vice versa maar er zijn toch genoeg voorbeelden (bijvoorbeeld presentatoren of voetballers) waarbij het na een jaar of 20 wel automatisch is gebeurd.
pi_158305748
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Lol ja, het is moeilijk te definiėren maar het lukt ze wel om de belangrijkste klanken (de harde g en de harde r) op z'n (Noord)-Nederlands uit te spreken.

Ik dacht vroeger altijd dat het voor Vlamingen onmogelijk was om Nederlands te spreken en vice versa maar er zijn toch genoeg voorbeelden (bijvoorbeeld presentatoren of voetballers) waarbij het na een jaar of 20 wel automatisch is gebeurd.
Ik kan echt superlegit met een Vlaams accent praten :')
  donderdag 17 december 2015 @ 12:51:03 #254
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158305761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Voor de mensen die gisteravond mijn upload van het Afrikaanse K3 album gemist hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:50 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik kan echt superlegit met een Vlaams accent praten :')
Dat wil ik wel eens horen. :D
pi_158305776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:50 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik kan echt superlegit met een Vlaams accent praten :')
Ik kan het redelijk, mijn Brabants is beter :) Maar ik oefen er weleens op ja. Jeroen van Koningsbrugge en Ruben Nicolai kunnen het ook heel goed.

  donderdag 17 december 2015 @ 12:54:10 #256
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158305792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik kan het redelijk, mijn Brabants is beter :) Maar ik oefen er weleens op ja. Jeroen van Koningsbrugge en Ruben Nicolai kunnen het ook heel goed.

Ruben Nicolai is ook geboren in Belgiė en heeft daar een tijd gewoond, dus die heeft het gewoon opgepikt.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:54:25 #257
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158305798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:50 schreef Sisiorange94 het volgende:Ik kan echt superlegit met een Vlaams accent praten :')
Ik ook, maar ik ben 50-50 Vlaams/NL dus da's valsspelen. :s)
Schapen zijn relax.
pi_158305925
Ge zegt gewoon duizend keer "zalig!" :P
  donderdag 17 december 2015 @ 13:05:59 #259
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158305945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:04 schreef Toeps het volgende:
Ge zegt gewoon duizend keer "zalig!" :P
Kei zalig! Mega bangelijk!
pi_158305956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:05 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Kei zalig! Mega bangelijk!
Seut! :P
pi_158306012
Ier se! Kom es iere dak aa eens goe beetpak :D

Ik heb 4 jaar lang een Vlaams lief gehad. Ken wel wat Vloms klappen.
pi_158306200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge en Ruben Nicolai kunnen het ook heel goed.

Euh vind je dat serieus goed? :X Trekt op geen kloten man. :P
pi_158306743
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Voor de mensen die gisteravond mijn upload van het Afrikaanse K3 album gemist hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer dat je het postte dacht ik dat het die X4 zaad-CD was.
OMG wauw. Dit is echt wel superzeldzame collector's item spul :D :o
Zo cool om KKK in het engels te horen, echt goed. En hun afrikaanse accent.._O-
  donderdag 17 december 2015 @ 14:28:46 #264
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158307449
Als ik thuis ben maar eens die CD downloaden. Ben erg benieuwd. :D
pi_158307837
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als ik thuis ben maar eens die CD downloaden. Ben erg benieuwd. :D
De engelse Heyah Mama en Yeke Yeke teksten :')
  donderdag 17 december 2015 @ 15:04:01 #266
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158308082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De engelse Heyah Mama en Yeke Yeke teksten :')
Yeke Yeke _O_ O+ K3 weet dat het een topnummer is. Als het maar niet zo gaat:

The furrust swiet wururds
Frum mai littol brotarrhhh.
pi_158308656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Yeke Yeke _O_ O+ K3 weet dat het een topnummer is. Als het maar niet zo gaat:

The furrust swiet wururds
Frum mai littol brotarrhhh.
Veel erger _O-
  donderdag 17 december 2015 @ 15:37:17 #268
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158308678
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:36 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Veel erger _O-
Yeke Yeke O+ O+
pi_158309734
Jindra blikt terug op haar turbulente deelname aan 'K3 zoekt K3'

Stukje:

quote:
Kristel verdacht jou er vooral van dat je gewoon te graag bekend wilde worden.

‘Ja… en dat vond ik héél erg. Het is de opmerking die me het diepst van allemaal geraakt heeft. Ik ben die dag huilend mijn zangles binnengekomen en heb geroepen: als je zoiets zegt, dan ken je mij niet! Als er één reden was waarom ik nķét meegedaan zou hebben aan deze zoektocht, dan was het omdat ik niet bekend wilde worden. Ik vond het afschuwelijk en doodeng! Ik heb verschillende keren meegemaakt dat ik in Belgiė door de supermarkt liep en iedereen met me op de foto wilde. En toen dacht ik iedere keer: oh my God, dit is eng! Ik vind het sowieso al erg als mensen zoiets over me zeggen. Maar omdat het uit de mond van Kristel kwam, geloofde iedereen het ook, en zei ineens iedereen: “Jindra doet het alleen maar om bekend te worden.” En dat was nu net wat ik nķét wilde. Zingen, dansen en acteren, dįįr was het mij om te doen.’

.....

Ik heb geen probleem met hoe ik in beeld gebracht ben, maar wel met de voice-over. Wat die stem vertelt, is heel bepalend voor de interpretatie van wat je te zien krijgt. Tijdens de eerste eliminatieronde moesten we groepjes vormen. Ik vormde een trio met Lisa en Laura. We zaten met z'n drieėn gezellig buiten te kletsen over wat we zouden doen. Maar de voice-over die de kijkers te horen kregen, zei: "Jindra houdt op het terras audities voor wie er in haar groepje mag." Sorry, maar dan maak je er toch iets helemaal anders van dan wat er eigenlijk gebeurde!'
pi_158309826
quote:
Ze heeft helemaal gelijk.
Een vriendin van mij heeft eens meegedaan aan een woonprogramma (nee, niet "help, mijn man is klusser :P ) en ze probeerden haar heel erg in een richting te duwen, uitspraken te ontlokken... En wat dan niet lukt, omdat ze dat gewoon niet op beeld hebben... Dat doet dus de voice-over.
pi_158310958
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158311010


Nog een download voor de liefhebbers. Deze keer het mini-album van K3 en het IJsprinsesje, met de nummers die exclusief werden gezongen in de film. Trouwen stond hier eigenlijk ook op, maar ik verwacht dat de meesten van jullie die al hebben of op zijn minst weten te vinden.

1. Etiquetterap
2. Cake en chocolade
3. Het meisje in de spiegel
4. Betoverd

DOWNLOAD HIER

Download link geldig tot 24 december 2015
pi_158311297
quote:
Het is de opmerking die me het diepst van allemaal geraakt heeft. Ik ben die dag huilend mijn zangles binnengekomen en heb geroepen: als je zoiets zegt, dan ken je mij niet!
Kristel lijkt me niet iemand die dit soort acties erg kan waarderen dus vermoedelijk heeft het haar alleen nog maar meer tegengewerkt...
pi_158311412
quote:
Ik krijg een steeds naardere smaak in mijn mond van Studio100. Erg hoe programmamakers willen scoren ten koste van hun gasten. Weinig sympathie meer van mij richting S100 en k3.
pi_158311611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kristel lijkt me niet iemand die dit soort acties erg kan waarderen dus vermoedelijk heeft het haar alleen nog maar meer tegengewerkt...
Tja, het was blijkbaar een hardnekkig gevoel bij Kristel, want het moment waarop wij die uitspraak zagen in de uitzending kan niet hetzelfde zijn geweest als bij Jindra. Nou zaten die 2 afleveringen van de bootcamp sowieso overvol, dus er zal wel veel meer context zijn weggevallen. ;(
  donderdag 17 december 2015 @ 18:11:23 #276
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158311747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:04 schreef showtimer het volgende:
Tja, het was blijkbaar een hardnekkig gevoel bij Kristel, want het moment waarop wij die uitspraak zagen in de uitzending kan niet hetzelfde geweest zijn als bij Jindra. Nou zaten die 2 afleveringen van de bootcamp sowieso overvol, dus er zal wel veel meer context zijn weggevallen. ;(
En toch blijf ik erbij dat die opmerking in de eerste plaats helemaal niet voor Jindra bedoeld was. Doordat de rest van de aflevering zo op Jindra focust lijkt het echt alsof zij degene is die er op wordt afgestraft, maar ze komt niet eens aan het woord wanneer het over de dvd's gaat. Ze krijgt enkel een close-up waarin ze Kristel eigenlijk gelijk lijkt te geven.
Laura zegt heel duidelijk dat zij nog nooit een show gezien heeft - en werd daar volgens mij door Kristel ook op afgerekend, al hebben we dat dus nooit echt gezien. Maar het mocht duidelijk zijn dat Kristel Laura ook niet leuk vond, dat bleek in de tweede bootcamp-aflevering toen ze zei een beetje uitgekeken te zijn. Adrienne zegt dat ze "een musical" heeft gezien, maar Jindra horen we helemaal niets zeggen. Verderop in de aflevering wordt het wel zo gemonteerd dat Jindra het initiatief lijkt te nemen om naar de dvd's te kijken, maar in dit fragment komt zij er veel beter van af. Het duurt zelfs een tijdje voor ze hier in beeld komt.
pi_158311784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:11 schreef bogtrotter het volgende:
Laura zegt heel duidelijk dat zij nog nooit een show gezien heeft
Laura zegt dat ze nog nooit een DVD van een show heeft gezien. Laatst zei ze nog dat ze, voordat ze meedeed aan K3 zoekt K3, naar een K3 show van de vorige tour is geweest. Dus het was sowieso onterecht.
  donderdag 17 december 2015 @ 18:24:48 #278
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158311995
Vanavond zijn HKM in RTL Late Night.
pi_158312235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kristel lijkt me niet iemand die dit soort acties erg kan waarderen dus vermoedelijk heeft het haar alleen nog maar meer tegengewerkt...
Dat zou erg slecht zijn als Kristel persoonlijke issues van haar kant tussenbeide een belangrijke bedrijfsbeslissing laat komen.
pi_158312343
Ik snap niet waarom nooit iemand het hierover heeft
  donderdag 17 december 2015 @ 18:47:45 #281
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158312451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:Dat zou erg slecht zijn als Kristel persoonlijke issues van haar kant tussenbeide een belangrijke bedrijfsbeslissing laat komen.
Absoluut, en hoewel niemand een machine is het altijd jammer. Zeker bij iemand die een (jeugd)heldin is.
Aan de andere kant klopt er zoveel niet aan die zoektocht, en zal ze niet de enige zijn anders bestond dit niet: https://en.wikipedia.org/wiki/Cronyism ~O> ~O>
Schapen zijn relax.
pi_158312558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De engelse Heyah Mama en Yeke Yeke teksten :')
Ik vind de Engelse Heyah Mama wel sterk. Wel héél pittig. 'slow baby', 'we can stick together, making love forever'.
't Echte en 't ware!
pi_158312595
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:11 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

En toch blijf ik erbij dat die opmerking in de eerste plaats helemaal niet voor Jindra bedoeld was. Doordat de rest van de aflevering zo op Jindra focust lijkt het echt alsof zij degene is die er op wordt afgestraft, maar ze komt niet eens aan het woord wanneer het over de dvd's gaat. Ze krijgt enkel een close-up waarin ze Kristel eigenlijk gelijk lijkt te geven.
Laura zegt heel duidelijk dat zij nog nooit een show gezien heeft - en werd daar volgens mij door Kristel ook op afgerekend, al hebben we dat dus nooit echt gezien. Maar het mocht duidelijk zijn dat Kristel Laura ook niet leuk vond, dat bleek in de tweede bootcamp-aflevering toen ze zei een beetje uitgekeken te zijn. Adrienne zegt dat ze "een musical" heeft gezien, maar Jindra horen we helemaal niets zeggen. Verderop in de aflevering wordt het wel zo gemonteerd dat Jindra het initiatief lijkt te nemen om naar de dvd's te kijken, maar in dit fragment komt zij er veel beter van af. Het duurt zelfs een tijdje voor ze hier in beeld komt.
Ik doelde eigenlijk op een ander moment (waar Jindra dus ook geen getuige van geweest kan zijn).

Afrekening
  donderdag 17 december 2015 @ 19:01:46 #284
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158312764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:54 schreef showtimer het volgende:Ik doelde eigenlijk op een ander moment (waar Jindra dus ook geen getuige van geweest kan zijn).
Afrekening
Die jurk van Josje daar is zo cute.
Schapen zijn relax.
pi_158312801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op een ander moment (waar Jindra dus ook geen getuige van geweest kan zijn).

Afrekening
Tsja, waarom niet Adriėnne en Laura daar ook niet op afrekenen bij dat keuzemoment. Waarom niet aan iedereen rondvragen of ze de shows hebben gezien en daar ook net zo hard tegen uitvallen. Waarom het moment dat Jindra blijkbaar hierover voor haarzelf opkwam de volgende dag tegen Kristel niet uitzenden, zoals Jindra meldde in dat interview. Vragen vragen vragen :N

Kan natuurlijk ook dat ze voor de TV niets negatiefs te zeggen hadden over Jindra tijdens dit keuzeoverleg, en dat Kristel dit dan maar had gescript voor de camera om die fake-eliminatie met de auto die de verkeerde kant op reed de volgende week geloofwaardig te houden voor de spanning.
pi_158313435
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Tsja, waarom niet Adriėnne en Laura daar ook niet op afrekenen bij dat keuzemoment. Waarom niet aan iedereen rondvragen of ze de shows hebben gezien en daar ook net zo hard tegen uitvallen. Waarom het moment dat Jindra blijkbaar hierover voor haarzelf opkwam de volgende dag tegen Kristel niet uitzenden, zoals Jindra meldde in dat interview. Vragen vragen vragen :N

Kan natuurlijk ook dat ze voor de TV niets negatiefs te zeggen hadden over Jindra tijdens dit keuzeoverleg, en dat Kristel dit dan maar had gescript voor de camera om die fake-eliminatie met de auto die de verkeerde kant op reed de volgende week geloofwaardig te houden voor de spanning.
Adriėnne en Laura waren misschien veel minder populair bij de rest van de jury? Uiteindelijk is Kristel bij dat overleg negatief over Demi en Jindra. Nota bene twee van de drie wildcards, dus zal ze als Hanne-fan van het eerste uur daar een compromis hebben gesloten (of het moet idd volledig gescript geweest zijn :X )...

Jindra begon zelf over een 'teveel musicalstempel', dat was al een veel neutraler argument geweest. Mja, alle betrokkenen zullen het sentiment van de gedane uitspraken mbt Jindra onderschat hebben.
pi_158313764
Adoptiegezinnetje Verbeke-Thomas binnenkort samen aan de eettafel :Y)

Pannenkoeken met spek gaat ni ;(
pi_158313937
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:56 schreef showtimer het volgende:
Adoptiegezinnetje Verbeke-Thomas binnenkort samen aan de eettafel :Y)

Pannenkoeken met spek gaat ni ;(
Net als we beginnen te speculeren over mogelijke voorkeur van Kristel op sociaal-relationeel vlak, duikt deze video op om meer dan te bevestigen dat ze vriendinnen/adoptiemama wil worden met de nieuwe meisjes :') . Dit is niet gezond hoor Kristeltje.

Plottwist: Marthe probeert alvast eronderuit te komen door een vies gezicht trekken. Dit is allemaal een masterplan van Kristel om Klaasje en Hanne bezig te houden 'nu het wat rustiger wordt', zodat Marthe kan repeteren met de vervanging *) .
pi_158314122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:56 schreef showtimer het volgende:
Adoptiegezinnetje Verbeke-Thomas binnenkort samen aan de eettafel :Y)

Pannenkoeken met spek gaat ni ;(
Ik snap ook niet waarom mensen zo graag spek of kaas op een pannenkoek willen ;(
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 20:28:02 #290
240917 Mula
pi_158314460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:13 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom mensen zo graag spek of kaas op een pannenkoek willen ;(
:9

Waarom mensen een gebakken ei op hun pannenkoek willen is me trouwens wél een raadsel.
pi_158314491
Nog een leuke pannenkoekenvideo van K3 (of K2)

Dit was twee maanden voordat Kathleen aankondigde K3 te verlaten. Ergens heb ik het idee dat dit een soort pilot was om te kijken of Karen en Kristel ook als duo verder konden gaan...
  donderdag 17 december 2015 @ 20:31:02 #292
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158314519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:Net als we beginnen te speculeren over mogelijke voorkeur van Kristel op sociaal-relationeel vlak, duikt deze video op om meer dan te bevestigen dat ze vriendinnen/adoptiemama wil worden met de nieuwe meisjes :') . Dit is niet gezond hoor Kristeltje.
Want dit is natuurlijk heel spontaan en niet gescript.

Trouwens, Kristel is toch een succubus die die jeugd van HK wilt opzuigen en gaat skinchangen met Marthe? Dus dan moet ze gewoon in de buurt blijven om het nieuwe soulvessel voor te bereiden. :s) :s)
Er is vast ergens nog wel iemand die dit echt denkt te vinden.
Schapen zijn relax.
pi_158314568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:31 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Want dit is natuurlijk heel spontaan en niet gescript.

Trouwens, Kristel is een succubus die die jeugd van HK wilt opzuigen en gaat skinchangen met Marthe dus ze moet gewoon in de buurt blijven om het nieuwe soulvessel voor te bereiden. :s) :s)
_O- _O-
Ik zou liever Lauren's lichaam willen dan die van Marthe.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 20:33:52 #294
240917 Mula
pi_158314594
Ligt het aan mij of is de pasvorm van dat nieuwe regenboogjurkje echt heel erg slecht? Heb aldoor het idee dat ik bh's zie bij de oksels.

Trouwens, hi, ik ben mula. Heb niks met k3 en heb van de zoektocht alleen de finale gezien, maar loop door dit topic aldoor k3-filmpjes te kijken. En ik krijg 10.000 luchtballonnen niet meer uit mn hoofd. }:|
pi_158314603
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:31 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Want dit is natuurlijk heel spontaan en niet gescript.

Trouwens, Kristel is toch een succubus die die jeugd van HK wilt opzuigen en gaat skinchangen met Marthe? Dus dan moet ze gewoon in de buurt blijven om het nieuwe soulvessel voor te bereiden. :s) :s)
Er is vast ergens nog wel iemand die dit echt denkt te vinden.
Moet ze dan de rest van haar leven met het derphoofd van Marthe lopen :D
  donderdag 17 december 2015 @ 20:34:01 #296
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158314604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik snap niet waarom nooit iemand het hierover heeft
Deze is zooo leuk O+
TEAM TAFEL
pi_158314625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Moet ze dan de rest van haar leven met het derphoofd van Marthe lopen :D
Heeft ze over om K3 te blijven. Wat moet ze anders met haar leven.
  donderdag 17 december 2015 @ 20:35:29 #298
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158314648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Moet ze dan de rest van haar leven met het derphoofd van Marthe lopen :D
Je moet iets voor de eeuwige jeugd natuurlijk, en ik vind Marthe best cute dus mij boeit dat niet.
Maarja het is geen Lauren-Demi-Jindra dus :N :N
Schapen zijn relax.
pi_158314677
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:33 schreef Mula het volgende:
Ligt het aan mij of is de pasvorm van dat nieuwe regenboogjurkje echt heel erg slecht? Heb aldoor het idee dat ik bh's zie bij de oksels.

Trouwens, hi, ik ben mula. Heb niks met k3 en heb van de zoektocht alleen de finale gezien, maar loop door dit topic aldoor k3-filmpjes te kijken. En ik krijg 10.000 luchtballonnen niet meer uit mn hoofd. }:|
Hoi Mula. Je ontgroeningsopdracht is om zo'n foto met BH's te screenshotten en te posten voor ons. :@
pi_158314688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:35 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Je moet iets voor de eeuwige jeugd natuurlijk, en ik vind Marthe best cute dus mij boeit dat niet.
Maarja het is geen Lauren-Demi-Jindra dus ugh :{w
Ja, ze is wel cute. Maar op dezelfde manier als dat een klein kindje dat met twee woorden spreekt cute is :')
Echt mooi of aantrekkelijk is ze niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')