abonnement Unibet Coolblue
pi_158278232
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.annaki.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.barbamama.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com
www.classygirls.nl

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.elrosa-kids.nl
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl
www.funkycherry.be

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
http://shop.idat.dk/gb/
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderjuweel.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl
www.kokkie.be

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl/
www.notsobig.fr

O
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com
www.ot-en-sien.nl
www.okaidi.com

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tootsamacginty.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com
pi_158278258
Ik zal mijn post nog even in de herhaling gooien (omdat het kan :6 ).

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:16 schreef LuDann het volgende:

[..]

Had je al een leuke gevonden Pinq? Op Regenboogschaap staan er een paar die O+ zijn.

Ik was op zoek naar een bepaalde jumpsuit van Maxomorra, namelijk deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die kan ik nergens vinden (nja, wel in het buitenland maar was niet van plan een ton aan verzendkosten te betalen). En in mijn zoektocht kwam ik deze tegen, voor maar 9,45 euro. :o Laatste exemplaar. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die andere nog steeds leuker maar dit is ook niet slecht. :D
pi_158278605
leuk ludann :) en mooie score voor die prijs!
:)
pi_158278846
Thanks mignonne. Ik zoek nu nog een strikmutsje van Maxomorra (ik vind die printjes zo leuk!) Weet iemand of die groot of klein vallen?
pi_158278868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:04 schreef LuDann het volgende:
Thanks mignonne. Ik zoek nu nog een strikmutsje van Maxomorra (ik vind die printjes zo leuk!) Weet iemand of die groot of klein vallen?
Vrij ruim vind ik. Ik heb een maat 62/68 voor F, en die kan ie echt nog wel de hele winter aan (en de zomer ;( ).
  woensdag 16 december 2015 @ 11:08:49 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158278905
Oudere collecties dus die bovenste is ook lastig te vinden nog denk ik.
Die andere is een leuk koopje!

Sowieso is overal weer sale dus mooi moment om de te korte 116 broeken te vervangen voor 122 ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158279856
Ja, oudere collectie inderdaad, maar ik zie wel andere dingen uit oude collecties in de sale dus ik dacht ik kan het altijd proberen.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:06 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Vrij ruim vind ik. Ik heb een maat 62/68 voor F, en die kan ie echt nog wel de hele winter aan (en de zomer ;( ).
Ik zie ze alleen in de hoofdomtrek maat, dus 40/42 of 44/46 (ik zie niks daartussen in, vreemd? Of ik kijk scheel :P ). Ik zal maar op 40/42 gokken dan, ze heeft een heel gemiddeld hoofd voor een baby van 4 maanden.

Ik vind het stom dat ik op van verschillende websites dingen in de sale zie die ik wil hebben. Dan betaal je meerdere keren verzendkosten. Stom. :(
pi_158280076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:00 schreef LuDann het volgende:
Ja, oudere collectie inderdaad, maar ik zie wel andere dingen uit oude collecties in de sale dus ik dacht ik kan het altijd proberen.

[..]

Ik zie ze alleen in de hoofdomtrek maat, dus 40/42 of 44/46 (ik zie niks daartussen in, vreemd? Of ik kijk scheel :P ). Ik zal maar op 40/42 gokken dan, ze heeft een heel gemiddeld hoofd voor een baby van 4 maanden.

Ik vind het stom dat ik op van verschillende websites dingen in de sale zie die ik wil hebben. Dan betaal je meerdere keren verzendkosten. Stom. :(
40/42 is maat 50/56, 44/46 is maat 62/68 (in de winkel stond 62/68 op de sticker, maar het labeltje in de muts zegt idd 44/46 of 4-6 maanden). Wolk is iets ouder dan F toch? F heeft een gemiddeld tot klein hoofd. Ik zou dus voor de grotere gaan...
pi_158280107
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:12 schreef mousemicky het volgende:

[..]

40/42 is maat 50/56, 44/46 is maat 62/68. Wolk is iets ouder dan F toch? F heeft een gemiddeld tot klein hoofd. Ik zou dus voor de grotere gaan...
Ja, klopt. Oke, dan ga ik voor de grotere, ze zit op dit moment in maat 62/86 idd.
pi_158280892
Ik vol goede moed naar de Zeeman voor het 'This is my partyshirt' shirt. Alleen nog in 98/104. Dat was bij B een jurk. Morgen even bij een andere Zeeman kijken. Het wordt een warme Kerst, die rendier trui blijft in de kast denk ik.....

Oh en vanaf morgen badjassen bij Lidl, oa 1 van B zijn held: Brandweerman Sam en wij hebben toevallig een badjas voor mijnheer nodig. Begint vanaf maat 98.
pi_158282839
ik wil deze want ik hou van saai O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoilertje want groot plaatje

Maarrrr bij de maten is het 37 cm, en dan 41cm and so on.. Alex heeft nu hoofdomtrek 37, en ik wil wel dat ie m nu past. Maar ik wil ook dat ie m volgende maand nogsteeds past :') Dit is wolzijde, rekt dat een beetje? Welke maat zou ik het best kunnen nemen?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158282907
mooi die juist Pinq! ♡
Wolzijde is vaak vrij dun van stof (maar wel lekker warm!) maar wel heel soepel en rekt dus goed mee. Omdat dit met een knoopje is zou ik denk ik gewoon voor passend gaan en niet op de groei. Met die touwtjes kun je nog eea bijstellen maar met die knoopjes niet zo.
:)
pi_158282950
Yes, thankyou! Zoiets dacht ik al idd :) *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158301266
Ik wil hier nog even melden dat die Ebay slofjes van Carozoo echt het einde zijn. We hebben ook slofjes van Oxxy maar die zijn stug, snel te klein en de sluiting lijkt me zeer oncomfortabel.
Die van Carozoo zijn van schapenleer die wij hebben, lijkt wel snel te slijten maar in de praktijk totaal geen last van, worden juist heerlijk soepel, krijg je zo aan, blijven goed zitten. Hij zit nu al maanden in de 6-12 maanden, terwijl ik gok dat hij net maat 20 heeft. De volgende van Carozoo hebben we als gevoerde slofjes (hoog, met heerlijk zachte voering, dit keer van koeienleer, veel stugger wel) en in maat 12-18 maanden, en die zijn nog echt wel te groot (iets meer dan 1 cm ongeveer).
pi_158301454
Hier ook goede ervaringen met die slofjes Hilmo! Wij hebben hier nu het 3e paar voor op het kdv. :Y
Ze zijn echt fijn soepel en gaan lang mee! (Die vorige een jaar, dat was de sandaalvanriant die ik kocht om in Kenia te dragen, toen waren ze wel ruim nog, sinds M loopt liggen ze op het kdv)
pi_158303357
Tip voor de liefhebbers van wollen en handgemaakte kleding :) voornamelijk meisjesspul en in iets grotere baby/dreumesmaten, maar deze dame verkoopt veel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_158303636
Zo, nav de enthousiaste verhalen hier de slofjes besteld via ebay. Ik ben benieuwd! We hebben nu van Inch Blue maar daar istie dus binnen 2 maanden uitgegroeid, best zonde met deze dure sloffen.
pi_158307180
Mutsje binnen, het lijkt wat groot maar we gaan het zien als ik haar ophaal van het KDV vanmiddag. :P

Jumpsuitje is ook binnen en holymoly wat valt Maxomorra toch groot. :o Ze past jumpsuitjes 50/56 net niet meer (te kort bij de benen, armen gaat nog prima) maar volgens mij duurt het nog wel even voor ze in deze 62/68 past.
pi_158308512
Wanneer dragen jullie kindjes jumpsuits? Als pyjama'tje of gewoon op een alledaagse dag?

Oh, en mutsjes! Ik ga even terugneuzen. Ik wil ook nog een leuk mutsje, alles wat ze nu heeft wordt wat klein.

Ik heb van de week bij kiabi.nl besteld in de sale. Ben benieuwd wanneer die binnen komen, zal volgende week wel worden.

Simpel (nee niet simpel dot nl fok!), maar O+ en slechts 28 euro voor alles. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door JantinaGr op 17-12-2015 15:40:32 ]
pi_158309250
Die van draagt jumpsuitjes gewoon overdag. Kan ze lekker vrij in bewegen en ook in de draagzak zit het prettig.

Leuke vangst Jantina!
pi_158309447
Leuk jantina! O+
Ik ging eventjes kijken naar het jongensspul maar mijn hemel wat een gedrochten hangen daar tussen :')

wie koopt dit?? En what's up met al die col-kraagjes?? why??


dit is toch verboden sinds 1995? :P
sorry als ik iemands smaak nu beledig. :Y)

Deze vond ik wel erg leuk maar ik ga niet bestellen voor alleen die 2 vestjes. Die brei ik zelf wel ofzo dan.


:)
pi_158310000
JantinaGr hier de hele dag. En als zijn kleding schoon is kleed ik m niet om maar slaapt ie in de zelfde kleren, bah vies hé :+ maar hij presteert het ook om alles over te spugen. En vanochtend beloonde hij mijn moeder voor het oppassen door zijn luier vol te poepen, en zijn romper en zijn jumpsuit. Dus er zijn dagen dat ik m eens per 24 uur omkleed maar ook vier keer binnen een ochtend :')
Jumpsuits zijn ideaal in de doek, zakken niet af en kruipen niet omhoog ^O^
pi_158310250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:17 schreef mignonne het volgende:
Leuk jantina! O+
Ik ging eventjes kijken naar het jongensspul maar mijn hemel wat een gedrochten hangen daar tussen :')

wie koopt dit?? En what's up met al die col-kraagjes?? why??

[ afbeelding ]
dit is toch verboden sinds 1995? :P
sorry als ik iemands smaak nu beledig. :Y)

Deze vond ik wel erg leuk maar ik ga niet bestellen voor alleen die 2 vestjes. Die brei ik zelf wel ofzo dan.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De jaren 90 belden ze willen hun Mickey boxpakje terug :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158310256
Hier heeft ze haast nooit een jumpsuit aan. En als het al zo is, dan meer als pyjama of op een lui dagje. Hier is het veelal legging en t-shirt met lange mouwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:17 schreef mignonne het volgende:
Leuk jantina! O+
Ik ging eventjes kijken naar het jongensspul maar mijn hemel wat een gedrochten hangen daar tussen :')

wie koopt dit?? En what's up met al die col-kraagjes?? why??

[ afbeelding ]
dit is toch verboden sinds 1995? :P
sorry als ik iemands smaak nu beledig. :Y)

Deze vond ik wel erg leuk maar ik ga niet bestellen voor alleen die 2 vestjes. Die brei ik zelf wel ofzo dan.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha, kiabi is frans. Misschien dat franse kinderen nog wel zo gekleed "kunnen"? :P

En die vestjes zijn inderdaad O+

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
JantinaGr hier de hele dag. En als zijn kleding schoon is kleed ik m niet om maar slaapt ie in de zelfde kleren, bah vies hé :+ maar hij presteert het ook om alles over te spugen. En vanochtend beloonde hij mijn moeder voor het oppassen door zijn luier vol te poepen, en zijn romper en zijn jumpsuit. Dus er zijn dagen dat ik m eens per 24 uur omkleed maar ook vier keer binnen een ochtend :')
Jumpsuits zijn ideaal in de doek, zakken niet af en kruipen niet omhoog ^O^
Nah, niets raar aan. Hier geen spuger, dus vaak de hele dag hetzelfde aan. En daar slaapt ze dan vaak ook in, soms een ander (pyjama) broekje bij een spijkerrokje etc.
pi_158310596
Hier ook de hele dag suits. Heerlijk <3
Heb wel pas twee cute-ass truien bij de hema gehaald <3 lekker met joggingbroekje O+
Maar dan heeft hij het aan en dan vind ik het toch niet zo praktisch als een jumpsuit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')