abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:14:01 #1
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_158264967
Spinn off van de Vampire Diaries.



The Originals gaat over de eerste vampiersfamilie, wanneer Klaus terugkeert naar het Franse kwartier van New Orleans dat op dat moment een bovennatuurlijke zooitje is geworden waar hijzelf aan bijgedragen heeft. Daar wordt Klaus herenigd met zijn voormalige duivelse protégé Marcel.

Bekende personages zijn: Daniel Gillies als Elijah en Claire Holt als Rebekah.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:15:11 #2
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_158264990
Blijkbaar had ik LaPo :')

Alsnog dan maar:

Awhh, jammer dat dit topic zo dood is! Even een poging om nieuw leven erin te blazen, hoor.

Ik vind de aflevering van donderdag echt meesterlijk. Sowieso het hele seizoen. Wat een einde met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ben benieuwd hoe ze dat verder gaan laten lopen, blijft het of gebeurt er weer iets 'magisch'.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:25:54 #3
438758 zeer
Opritsjniki
pi_158265288
Lijkt me niet echt een serie met veel inhoud en/of diepte eigenlijk.
pi_158265537
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:15 schreef VeerEli het volgende:
Blijkbaar had ik LaPo :')

Alsnog dan maar:

Awhh, jammer dat dit topic zo dood is! Even een poging om nieuw leven erin te blazen, hoor.

Ik vind de aflevering van donderdag echt meesterlijk. Sowieso het hele seizoen. Wat een einde met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ben benieuwd hoe ze dat verder gaan laten lopen, blijft het of gebeurt er weer iets 'magisch'.
Ben benieuwd of ze echt dood is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158270399
Zal wel vampierbloed in haar systeem hebben, kan me niet voorstellen dat ze eruit is!

Op zich wel nieuwe mogelijkheden met die prophecy, ik snap alleen niet zo waarom die anderen zoals de strip, de originals dan zo nodig iets aan willen doen. Die roodharige dame vind ik trouwens wel heel erg goede toevoeging!
pi_158270684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:56 schreef Crohnjurist het volgende:
Zal wel vampierbloed in haar systeem hebben, kan me niet voorstellen dat ze eruit is!

Op zich wel nieuwe mogelijkheden met die prophecy, ik snap alleen niet zo waarom die anderen zoals de strip, de originals dan zo nodig iets aan willen doen. Die roodharige dame vind ik trouwens wel heel erg goede toevoeging!
Aurora.

Mooie dame ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 december 2015 @ 14:44:58 #7
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_158283344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:56 schreef Crohnjurist het volgende:
Zal wel vampierbloed in haar systeem hebben, kan me niet voorstellen dat ze eruit is!

Op zich wel nieuwe mogelijkheden met die prophecy, ik snap alleen niet zo waarom die anderen zoals de strip, de originals dan zo nodig iets aan willen doen. Die roodharige dame vind ik trouwens wel heel erg goede toevoeging!
Dat zit 'm toch in dat, wanneer de prohpecy uitkomt, alle bloedlijnen van Klaus, Elijah en Rebekah, ook dood gaan? Daarom willen ze hun daggeren met die speciale dagger toch, zodat ze niet dood zijn, maar wel 'weg', en ze ze dan ergens veilig kunnen opbergen? Of zoiets.. :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_158303103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:44 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat zit 'm toch in dat, wanneer de prohpecy uitkomt, alle bloedlijnen van Klaus, Elijah en Rebekah, ook dood gaan? Daarom willen ze hun daggeren met die speciale dagger toch, zodat ze niet dood zijn, maar wel 'weg', en ze ze dan ergens veilig kunnen opbergen? Of zoiets.. :P
Ja tot zover kwam ik ook, ik begrijp de motivatie alleen niet zo goed.. Waarom je ze zou met die speciale dagger steken en opbergen als ze toch niet te doden zijn. Enige mogelijkheid was altijd die witte eik waar niks meer van over is. Ergo: zonder een middel om ze te doden, zullen de bloedlijnen sowieso niet uitsterven!!
pi_158303178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja tot zover kwam ik ook, ik begrijp de motivatie alleen niet zo goed.. Waarom je ze zou met die speciale dagger steken en opbergen als ze toch niet te doden zijn. Enige mogelijkheid was altijd die witte eik waar niks meer van over is. Ergo: zonder een middel om ze te doden, zullen de bloedlijnen sowieso niet uitsterven!!
Aurora, die broer en die staljongen zijn 100 jaar door micheal achtervolgd, het eerste plan was ook het vermoorden van de originals, tot ze erachter kwamen dat dan de hele lijn sterft. Het is dus gewoon wraak. Berg ze ergens gedaggerd op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158303226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Aurora, die broer en die staljongen zijn 100 jaar door micheal achtervolgd, het eerste plan was ook het vermoorden van de originals, tot ze erachter kwamen dat dan de hele lijn sterft. Het is dus gewoon wraak. Berg ze ergens gedaggerd op.
Mjah wraak zal wel inderdaad. Vind het alleen wel heel simpel! Maar goed, het verhaal zelf maakt het er gelukkig niet minder op, ik vermaak me nog steeds met kijken (al heeft TVD dit jaar weer een streepje voor).
pi_158303266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:51 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Mjah wraak zal wel inderdaad. Vind het alleen wel heel simpel! Maar goed, het verhaal zelf maakt het er gelukkig niet minder op, ik vermaak me nog steeds met kijken (al heeft TVD dit jaar weer een streepje voor).
Ze zijn de eerste vampieren die de originals hebben gecreeerd. Ze hebben jaren geleefd in de veronderstelling dat zij de originals waren. Ze willen nu gewoon de plaats innemen die ze jaren hebben geleefd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:28:00 #12
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_158305211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja tot zover kwam ik ook, ik begrijp de motivatie alleen niet zo goed.. Waarom je ze zou met die speciale dagger steken en opbergen als ze toch niet te doden zijn. Enige mogelijkheid was altijd die witte eik waar niks meer van over is. Ergo: zonder een middel om ze te doden, zullen de bloedlijnen sowieso niet uitsterven!!
Benoemden ze niet ergens iets waar ze toch weer wel mee gedood konden worden?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_158305243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:28 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Benoemden ze niet ergens iets waar ze toch weer wel mee gedood konden worden?
Dat deel heb ik dan ergens gemist, maar het zal me neit verbazen dat ze de heksen willen gebruiken om de band te verbreken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:30:15 #14
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_158305277
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat deel heb ik dan ergens gemist, maar het zal me neit verbazen dat ze de heksen willen gebruiken om de band te verbreken.
Ja er staat mij iets van bij, maar weet even niet meer hoe of wat..
En bovendien, die prophecy werd verteld door die ene heks, maar die werd vervolgens gekilled en afgekapt. Ze hebben dus ook nog een deel van de prophecy gemist. Dat zal ook nog wel weer een keer naar voren komen, lijkt me.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_158305421
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja er staat mij iets van bij, maar weet even niet meer hoe of wat..
En bovendien, die prophecy werd verteld door die ene heks, maar die werd vervolgens gekilled en afgekapt. Ze hebben dus ook nog een deel van de prophecy gemist. Dat zal ook nog wel weer een keer naar voren komen, lijkt me.
Die heeft aurora om zeep geholpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 15:01:39 #16
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_159517621
Ze zijn er weer! *O*

In ieder geval blijft Cami nog even rondhangen!

Arme Jackson, dat ging wel ff snel!
pi_159749934
Kijkt niemand meer ofzo?

Ik vond de scene met Haley en Elija op het eind erg goed.
"Loving one of us is like a dead sentence"

Verder komt Kol dus terug, gespeeld door de originele acteur. En een mooie wending in het verhaal met het gemaakte paardje van Klaus.

Oh en de nieuwe Cami is schijtirritant, beter had ze gewoon gestorven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159759558
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijkt niemand meer ofzo?

Ik vond de scene met Haley en Elija op het eind erg goed.
"Loving one of us is like a dead sentence"

Verder komt Kol dus terug, gespeeld door de originele acteur. En een mooie wending in het verhaal met het gemaakte paardje van Klaus.

Oh en de nieuwe Cami is schijtirritant, beter had ze gewoon gestorven.
Ja hoor kijk t nog! Vond die eind scène ook heel mooi, grote brok in mij keel :D

Nieuwe Cami vind ik wel cool, irriteer me voornamelijk aan die Aya. Alleen al hoe ze praat en kijkt, brrr..
  maandag 8 februari 2016 @ 18:43:09 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159760309
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:05 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja hoor kijk t nog! Vond die eind scène ook heel mooi, grote brok in mij keel :D

Nieuwe Cami vind ik wel cool, irriteer me voornamelijk aan die Aya. Alleen al hoe ze praat en kijkt, brrr..
Die eindscene was idd erg strak. Vrij bizar hoe deze serie heel af toe in staat is om zulke emotie te brengen.
pi_159774133
Voor Haley was Jackson de enige hoop op een normaal leven en een veilige omgeving voor Hope. Hij hield onvoorwaardelijk van haar en dat gaf haar het thuis wat ze in feite nooit gehad heeft.

Ik vind de spanning / aantrekkingskracht tussen Haley en Elijah betoverend. Het is juist erg mooi neergezet dat ze een keer niet elkaar de kleding van het lijf scheuren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160333086
Ik wilde eerst The Originals kijken, toen ik bij de terugblik Stefan voorbij zag komen en dacht wtf?! Toen ging er een lichtje branden en heb ik toch eerst TVD opgezet.. Beetje vreemd hoe ze dat hebben verweven net elkaar. Ik hou daar niet zo van, je bent eigenlijk verplicht beide series te volgen. Gelukkig doe ik dat wel, maar toch!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:48:10 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_160333347
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik wilde eerst The Originals kijken, toen ik bij de terugblik Stefan voorbij zag komen en dacht wtf?! Toen ging er een lichtje branden en heb ik toch eerst TVD opgezet.. Beetje vreemd hoe ze dat hebben verweven net elkaar. Ik hou daar niet zo van, je bent eigenlijk verplicht beide series te volgen. Gelukkig doe ik dat wel, maar toch!
Ik volg ze beiden ja.

Maar ook zonder de VD te volgen werd het prima duidelijk hoe en wat.

En eindelijk geen Aya meer, ik ergerde me aan haar.

Kol dus terug. De enige die niet terug is van het gezin is dus Finn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 mei 2016 @ 06:32:54 #23
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_161840465
Nou, dat ruimt de cast aardig op zeg maar.
pi_161840762
Hee deze topic zat op slot
pi_166329974
Gister zocht ik ivm een griepje een serie en kwam ik op The Originals uit. Na een dag bingen seizoen 1 gehad. Prima te doen.. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 19 maart 2017 @ 10:03:38 #26
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_169622404
Zijn weer terug met een nieuw seizoen! *O*
pi_173500148
Ik volg het nu op Netflix, laatste aflevering (seizoen 4) ben ik nu mee bezig.

Jammer van Cami :'( en waarom mag Davina dan wel weer tot leven worden gewekt??
Vind het Hope gedeelte ook wel tof.

Seizoen 5 is het laatste geloof ik.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:00:12 #28
159909 -Peach
Prunus persica
pi_173504670
Laatste ja? Wel goed denk ik, het verhaal is wel zo'n beetje klaar.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_179725402
Kick

Ik volg nu het laatste seizoen via netflix. Wie nog meer??
pi_179888010
De laatste aflevering was een beetje vreemd... heeft hope nou de wereld gered? Het leek zo half half...
pi_179889533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 02:37 schreef Pindasoepje het volgende:
De laatste aflevering was een beetje vreemd... heeft hope nou de wereld gered? Het leek zo half half...
Inderdaad raar. Zij weet ineens hoe die donkere krachten weg gehaald kunnen worden? Of zitten die nu in haar?
pi_179894276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:07 schreef Koningin het volgende:

[..]

Inderdaad raar. Zij weet ineens hoe die donkere krachten weg gehaald kunnen worden? Of zitten die nu in haar?
Het lijkt mij van niet aangezien ze straks een hele eigen show krijgt die om haar en Alaric en de twins gaat.
Plus Freya zei toch dat ze heel mie was?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')