abonnement Unibet Coolblue
pi_158272492
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Misschien is er niks van ruzie maar is er puur zakelijk besloten dat Klaasje niet goed genoeg gaat leren zingen en dat ze deze tour alleen nog af maakt. Tot die tijd zullen ze het stilhouden.
(Laat me alsjeblieft lekker dromen over dit scenario).

Als er wel een fittie is dan kiest S100 sowieso de kant van Marthe.
Ja maar dan hebben we helemaal geen chicks meer in K3, dat wil je toch ook niet? Dat zou helemaal een nachtmerrie voor Nick en mij worden dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 23:02:57 ]
pi_158272623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja maar dan hebben we helemaal geen chicks meer in K3, dat wil je toch ook niet?
Dat wil jij niet
pi_158272645
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dat wil jij niet
Haha ik heb mijn bericht al aangepast, zou vooral een nachtmerrie zijn voor Nick en mij inderdaad.

Maar zouden ze dan op zoek gaan naar een nieuwe blonde? Lijkt me ook niet toch?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 23:04:23 ]
pi_158272702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:
(Laat me alsjeblieft lekker dromen over dit scenario).
Haha zo liev O+
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:05:10 #230
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158272728
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Jep, elkaar unfollowen is echt wel serieuze business aan dr hand met twee twintigjarige meisjes (geen sarcasme, is echt zo)
Gelijk reporten op Shownieuws en RTL Boulevard! K3 nu al uit elkaar? Bom gebarsten?
pi_158272977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:57 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ze playbacken gewoon de cd-versie hier :+
Lol, ik vond het al zo perfect klinken. Maar het playbacken is minder duidelijk dan in hun oudere shows.
pi_158273065
Ik ben serieus hoor. Het moet ze daar ook opgevallen zijn dat ze met een kraai zitten te zingen. Is/was erop wachten tot irritaties erover uitgesproken worden. Marthe lijkt me een van de eersten waarvan ik dat zou verwachten omdat we hebben gezien dat ze professioneel is ingesteld.
pi_158273134
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik ben serieus hoor. Het moet ze daar ook opgevallen zijn dat ze met een kraai zitten te zingen. Is/was erop wachten tot irritaties erover uitgesproken worden. Marthe lijkt me een van de eersten waarvan ik dat zou verwachten omdat we hebben gezien dat ze professioneel is ingesteld.
Ik ben ook bloedserieus. Daarom vroeg ik ook of ze in geval van afhaken van een van de dames een nieuwe zoektocht zullen beginnen.
pi_158273264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ben ook bloedserieus. Daarom vroeg ik ook of ze in geval van afhaken van een van de dames een nieuwe zoektocht zullen beginnen.
Oh, dan denk ik dat ze zelf kandidaten gaan benaderen (ik denk aan K3zkt deelneemsters en nog een paar interne meiden zoals een prinsessia chick ofzo) en ze daar een verkorte bootcamp show en twee liveshows uit maken. De zoektocht via tv doen is echt wel beide keren positief gebleken voor de acceptatie van het publiek.
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:20:51 #235
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158273268
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ben ook bloedserieus. Daarom vroeg ik ook of ze in geval van afhaken van een van de dames een nieuwe zoektocht zullen beginnen.
Not again :')
pi_158273348
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Not again :')
Ga lachen als het wel gebeurt haha. Dan beginnen we hier op het forum gewoon weer lekker van voren af aan.
pi_158273361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ben ook bloedserieus. Daarom vroeg ik ook of ze in geval van afhaken van een van de dames een nieuwe zoektocht zullen beginnen.
Het lijkt me toch héél onwaarschijnlijk dat eentje er mee zou ophouden, en onmogelijk dat ze iemand er uit zouden zetten door slechte zang. Al playbacken ze elk optreden, dat is nog steeds beter dan de mediastorm die zou ontstaan bij een vervanging. Ze kunnen ook niet zomaar uit die contracten. Sowieso als dat zou gebeuren binnen dit en enkele maanden kunnen ze zelf een vervanger kiezen, maar na een jaar wordt dat moeilijker en is het gewoon gedaan met de groep.
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:23:11 #238
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158273367
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ga lachen als het wel gebeurt haha. Dan beginnen we hier op het forum gewoon weer lekker van voren af aan.
Dan kom ik weer zo laat de club joinen.
pi_158273408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:23 schreef nick333 het volgende:

[..]

Het lijkt me toch héél onwaarschijnlijk dat eentje er mee zou ophouden, en onmogelijk dat ze iemand er uit zouden zetten door slechte zang. Al playbacken ze elk optreden, dat is nog steeds beter dan de mediastorm die zou ontstaan bij een vervanging. Ze kunnen ook niet zomaar uit die contracten. Sowieso als dat zou gebeuren binnen dit en enkele maanden kunnen ze zelf een vervanger kiezen, maar na een jaar wordt dat moeilijker en is het gewoon gedaan met de groep.
Neeee :'(
pi_158273573
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Oh, dan denk ik dat ze zelf kandidaten gaan benaderen (ik denk aan K3zkt deelneemsters en nog een paar interne meiden zoals een prinsessia chick ofzo) en ze daar een verkorte bootcamp show en twee liveshows uit maken. De zoektocht via tv doen is echt wel beide keren positief gebleken voor de acceptatie van het publiek.
K3 zoekt deelneemsters gaan het echt niet nog een keer doen hoor, dan voel je je echt tweede keus. Prinsessia zou inderdaad best kunnen, maar aan de andere kant zal er ook dan veel kritiek komen. Verkorte bootcamp? Hm, geloof ik ook niet echt in. En twee liveshows lijkt me dan weer te weinig, we hebben kunnen zien dat vier liveshows eigenlijk te kort waren bij K3 zoekt K3.

Ik probeer echt even serieus een noodscenario te denken, maar het is echt verdomde lastig. Ze zullen er echt alles aan doen om met deze 3 door te gaan. Het meest realistische scenario is dan toch inderdaad dat ze er helemaal mee kappen.
pi_158273625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik ben serieus hoor. Het moet ze daar ook opgevallen zijn dat ze met een kraai zitten te zingen. Is/was erop wachten tot irritaties erover uitgesproken worden. Marthe lijkt me een van de eersten waarvan ik dat zou verwachten omdat we hebben gezien dat ze professioneel is ingesteld.
Dit (vaststelling Miguel) is je levensader? :Y Ging toevallig ook mede over Klaasje.

[ Bericht 1% gewijzigd door showtimer op 15-12-2015 23:35:43 ]
pi_158273732
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:23 schreef nick333 het volgende:

[..]

Het lijkt me toch héél onwaarschijnlijk dat eentje er mee zou ophouden, en onmogelijk dat ze iemand er uit zouden zetten door slechte zang. Al playbacken ze elk optreden,
Echt wel dat dat kan, heb je Sisi's concert opname bekeken? _O-
En zelfs de bewerkte nummers op cd waren lelijk, die voor playback gebruikt moeten worden. Playback kan anno 2015 ook niet meer en gaan ze ook shitstorm mee over hen heen krijgen.

quote:
dat is nog steeds beter dan de mediastorm die zou ontstaan bij een vervanging. Ze kunnen ook niet zomaar uit die contracten. Sowieso als dat zou gebeuren binnen dit en enkele maanden kunnen ze zelf een vervanger kiezen, maar na een jaar wordt dat moeilijker en is het gewoon gedaan met de groep.
Het is nu ook binnen enkele maanden dat er dus hele vage roddels binnenkomen. Dus het kan binnen een paar maanden. Gotta believe O+ .

Niet dat ik 'mijn' invloed wil overschatten, maar ik ben vast niet de enige die geen kaartje meer wil kopen puur door Klungeltje.
pi_158273806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

K3 zoekt deelneemsters gaan het echt niet nog een keer doen hoor, dan voel je je echt tweede keus. Prinsessia zou inderdaad best kunnen, maar aan de andere kant zal er ook dan veel kritiek komen. Verkorte bootcamp? Hm, geloof ik ook niet echt in. En twee liveshows lijkt me dan weer te weinig, we hebben kunnen zien dat vier liveshows eigenlijk te kort waren bij K3 zoekt K3.

Ik probeer echt even serieus een noodscenario te denken, maar het is echt verdomde lastig. Ze zullen er echt alles aan doen om met deze 3 door te gaan. Het meest realistische scenario is dan toch inderdaad dat ze er helemaal mee kappen.
Ik overschat vast de kans door blinde hoop. Ze zullen er inderdaad vast echt eerder 100 zanglessen per maand tegenaan willen smijten dan dit mooie geaccepteerde groepsplaatje vervangen.
pi_158273875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dit is je levensader? :Y Ging toevallig ook mede over Klaasje.
Jaaa die herinner ik me nog, goeie vondst.
Tijdens de finale piekte ze ineens enorm en zong ze prima. Wie weet is de keuze daarop gebasseerd, maar moeten ze zich nu weer bedenken. Geen idee waarom het tijdens de finale goed was en ze nu weer consistent ondermaats blijft presteren.
Die uitspraak klinkt inderdaad alsof Miguel het toen al niet uitsloot om iemand na de keuze alsnog te vervangen. Hij zal de k3zktk3 opdrachten ook wel kut en enorm nietszeggend hebben gevonden :')
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:38:29 #245
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158273966
de cd-versie playbacken kan indd niet meer, vocalen die ''live'' klinken playbacken à la beyoncé wordt amper opgemerkt, dus zou gewoon kunnen. zeker voor K3
TEAM TAFEL
pi_158274160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik overschat vast de kans door blinde hoop. Ze zullen er inderdaad vast echt eerder 100 zanglessen per maand tegenaan willen smijten dan dit mooie geaccepteerde groepsplaatje vervangen.
Ik hoop nog steeds met je mee omdat ik de uitverkiezing van Hanne zelf nog steeds het meest onterecht vind en hoop dat daar nog een vervanger voor komt. Maar ook dat zal wel ijdele hoop blijven.

En het groepsplaatje is redelijk geaccepteerd ja, maar dat zouden uiteindelijk alle groepjes wel zijn. (als er maar 2 Vlamingen in zitten, waarom zijn er gvd niet meer goede Vlaamse kandidaten)
pi_158274296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dit (vaststelling Miguel) is je levensader? :Y Ging toevallig ook mede over Klaasje.
Ik vond dit vooral een heel mooi excuus om meisjes zoals Hanne (maar ook Klaasje) in de race te houden die inderdaad niets presteerden maar ten koste van alles in K3 moesten komen.
pi_158274380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:36 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Die uitspraak klinkt inderdaad alsof Miguel het toen al niet uitsloot om iemand na de keuze alsnog te vervangen. Hij zal de k3zktk3 opdrachten ook wel kut en enorm nietszeggend hebben gevonden :')
Zou Miguel zijn werk ook meenemen naar de keukentafel met Mega Mindy?
pi_158274453
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:49 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou Miguel zijn werk ook meenemen naar de keukentafel met Mega Mindy?
Ik kan me niet inbeelden dat Miguel een groepje met Klaasje én Hanne wou.
pi_158274536
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:51 schreef nick333 het volgende:

[..]

Ik kan me niet inbeelden dat Miguel een groepje met Klaasje én Hanne wou.


Oké, Mega Mindy (wat is haar echte naam ook alweer) was dus enthousiast over Klaasje, dat blijkt ook duidelijk uit deze foto. Zij zal ongetwijfeld ook haar invloed hebben gehad op Miguel lijkt me? Zoals dat nou eenmaal in relaties gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')