abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:01:41 #176
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158904077
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is verreweg het krankzinnigste advies wat ik tot dusver gehoord heb.
krankzinnigheid is de norm , dat zegt volgens mij dat je zoveel verborgen houd dat je jezelf niet echt goed meer kan uitleggen of verantwoorden aan de burger .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 8 januari 2016 @ 02:03:46 #177
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158920163
Krankzinnigheid de norm......

Ondertussen in brussel gaan de champagne flessen nog eens open.

Loon EU-ambtenaar stijgt 2,4%
Van onze DFT-redactie

AMSTERDAM -
De Europese ambtenarij begint het nieuwe jaar goed. De in totaal circa 55.000 ambtenaren van de EU krijgen 2,4% meer loon.


De loonstijging is gebaseerd op een ingewikkelde rekensom, waarbij de de salarissen van ambtenaren in de EU-lidstaten meewegen. Ook het inflatiepeil in België en Luxemburg, waar zo'n 85% van de Europese ambtenaren woont, wordt meegenomen in de berekening.

Bevroren

Volgens de Franse krant Le Figaro mogen de Brusselse bureaucraten vooral Duitsland bedanken, want daar stegen de lonen van ambtenaren met 2,9% en dat weegt flink mee bij de berekening. De salarisstijging kost volgens de krant ongeveer ¤100 miljoen.

De salarisplus gaat met terugwerkende kracht in vanaf 1 juli 2015 en geldt voor heel dit jaar. In 2013 en 2014 waren de salarissen van EU-ambtenaren nog bevroren. Volgens Le Figaro ligt het gemiddelde salaris van EU-ambtenaren rond de ¤6500.

¤700 erbij per maand

Ook de hoogste bestuurders van Europa zien hun salaris stijgen. Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie, en EU-president Donald Tusk gaan er per maand ¤700 op vooruit. Daarmee komt hun brutomaandsalaris op ¤31.272.
http://www.telegraaf.nl/d(...)r_stijgt_2_4___.html
There is only one religion
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:35:54 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158946024
DE SATANISCHE AGENDA VAN DE NWO WORDT THANS IN IJLTEMPO UITGEROLD * NET ALS IN DE OUDHEID WORDT DUITSLAND ‘VRIJGEGEVEN’ AAN DE INVASIE-LEGERS TER PLUNDERING EN VERKRACHTING * DOEL NWO: HET SCHEPPEN VAN ZO’N GROOT MOGELIJKE HEL VOOR DE AUTOCHTONEN * HIER IS DECENNIA LANG NAARTOE GEWERKT * OOK IN NEDERLAND GAAT DIT GEBEUREN

Hier het betreffende artikel in The Guardian. In de oudheid ging het precies zo: de generaals motiveerden hun soldaten door (delen van) ingenomen steden ‘vrij te geven’ ter plundering en verkrachting. De schatten werden geplunderd en de vrouwen werden afgevoerd in slavernij is een vaste hexameter uit Homerus. Deze tijden zijn nu teruggekeerd: Europa is ‘vrijgegeven’ aan de vluchtelingen die als peoples bomb door de Bilderbergers zijn gedropt op de autochtone bevolkingen van het Westen.


http://revolutionaironlin(...)-door-vluchtelingen/
---------------
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158946162
In de oudheid :D
Conscience do cost.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:46:45 #180
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159056249
Het afgelopen weekend is er voor het eerst geen enkel vrachtschip gesignaleerd op de Atlantische Oceaan. Terwijl wereldwijd de beurzen bezig zijn aan hun vrije val stagneert de wereldhandel.

https://wordthettochnogge(...)-atlantische-oceaan/


En de politici maar liegen dat het weer goed gaat met de economie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159059544
ik ben aan het wachten op die el-al/bijlmerramp docu op NGH, waar eindelijk eens wordt aangetoond dat Nederland illegaal gifgas/wapens leverde aan Israël.

  donderdag 14 januari 2016 @ 19:19:03 #182
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159104698
Aanslag in jakarta blijkt gericht op starbucks.
Heb wel te doen met de mensen in Jakarta , nergens meer goeie koffie te krijgen, de andere starbucks in de stad zijn gesloten naar aanleiding van de aanslag

http://www.telegraaf.nl/t(...)rt_na_aanslag__.html
There is only one religion
pi_159107007
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Aanslag in jakarta blijkt gericht op starbucks.
Heb wel te doen met de mensen in Jakarta , nergens meer goeie koffie te krijgen, de andere starbucks in de stad zijn gesloten naar aanleiding van de aanslag

http://www.telegraaf.nl/t(...)rt_na_aanslag__.html
terecht, ze rekenen ook criminele prijzen voor dat slootwater. >:)
pi_159173506
Gaat niet veel over 'complotten' maar ik weet niet waar ik zou deze plaatsen....

Mooie geschreven blog over interessante en aparte vakantie destinaties...

"It all started sometime around the end of 2011 – as an online platform for British freelance writer / photographer Darmon Richter. He uploaded his images from an abandoned mental asylum, and got a few positive comments. After that he shared stories about visiting ghost towns, disused factories and other urban ruins… and slowly, more people started paying attention."

Astana: The Illuminati Capital of Kazakhstan
http://www.thebohemianblo(...)uminati-capital.html

Welcome to Ordos, China: The World’s Largest “Ghost City”
http://www.thebohemianblo(...)host-city-china.html

On Smoking Weed in North Korea
http://www.thebohemianblo(...)-in-north-korea.html
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 17 januari 2016 @ 21:49:33 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159187606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef THEFXR het volgende:
ik ben aan het wachten op die el-al/bijlmerramp docu op NGH, waar eindelijk eens wordt aangetoond dat Nederland illegaal gifgas/wapens leverde aan Israël.

nu om 22.00 uur op National geographic channel
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:32:18 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159226530
quote:
Asielzoekers willen terug, maar mogen niet
Asielzoekers uit Irak willen massaal vrijwillig terug, maar lopen tegen een muur van bureaucratie aan. Medewerkers van de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM) slaan hierover alarm.

Zaterdag pleegde de 30-jarige Irakees Hussein zelfmoord in een noodopvang in Alphen aan den Rijn. De asielzoeker wilde met spoed terug naar Irak, maar liep tegen zo veel dichte deuren aan dat hij uit wanhoop een einde maakte aan zijn leven.

Het IOM helpt (uitgeprocedeerde) asielzoekers met terugkeer naar hun land. Uit interne e-mails van deze organisatie, in handen van De Telegraaf, blijkt dat er veel Irakezen vrijwillig uit Nederland willen vertrekken. In december was er een vertrekpiek van 300 mensen. Naar verwachting blijft dat aantal stijgen.

bron
En zie hier het kwaadaardige kankergezwel Europa, waarbij het verachtelijke Nederland het etterende pus is. Er moet en zal chaos zijn in Europa.

Het is zo overduidelijk dat de migratie een doelbewuste setup is door de elite.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:47:03 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159226948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En zie hier het kwaadaardige kankergezwel Europa, waarbij het verachtelijke Nederland het etterende pus is. Er moet en zal chaos zijn in Europa.

Het is zo overduidelijk dat de migratie een doelbewuste setup is door de elite.

Het gaat precies zoals ze willen. Soms vraag ik me wel eens af wat er waar is van die wild west verhalen over de misdragingen door migranten. Ook vraag ik me af hoeveel van die aangiftes van aanranding uit Keulen daadwerkelijk waar zijn? Dit soort berichten stuiten de meeste mensen tegen de borst en veroorzaakt haat en onrust.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:53:29 #188
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159227128
Het is wachten op een geforceerd Europees beleid door een nieuwe Napoleon. Deze berichten zijn nog niets met wat gaat komen, de burgerbevolking pikt het. Zowel in Noord als Zuid Europa. Oost-Europa houdt de deur stevig dicht. Zolang Noord en Zuid de migrantenstroom oppakt en Oost-Europa zich afzijdig mag blijven houden. Blijft Europa stabiel instabiel
Nadia, this tea is excellent!
pi_159227407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat precies zoals ze willen. Soms vraag ik me wel eens af wat er waar is van die wild west verhalen over de misdragingen door migranten. Ook vraag ik me af hoeveel van die aangiftes van aanranding uit Keulen daadwerkelijk waar zijn? Dit soort berichten stuiten de meeste mensen tegen de borst en veroorzaakt haat en onrust.
Precies.
Hoeveel van de telefonische aangiften van mensen waren die 'n hekeltje aan muslims hebben.
Anybody can make a false complaint.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159230046
Als al die ophef mogelijk nep is, kunnen we dan ook concluderen dat er dus helemaal geen problemen ontstaan bij deze volksverhuizing?
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 16:01:05 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_159230417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat precies zoals ze willen. Soms vraag ik me wel eens af wat er waar is van die wild west verhalen over de misdragingen door migranten. Ook vraag ik me af hoeveel van die aangiftes van aanranding uit Keulen daadwerkelijk waar zijn? Dit soort berichten stuiten de meeste mensen tegen de borst en veroorzaakt haat en onrust.
Nu spreek je jezelf tegen: juist als er sprake is van een geforceerde volksverhuizing zou men dit soort dingen toch onder de pet houden en niet met opzet lekken om haat en onrust te voorkomen? Hetgeen wel geprobeerd is, dat onder de pet houden, maar niet gelukt.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 17:00:42 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159232009
Ik beweer niet dat het allemaal nep is, absoluut niet maar dat het 'done by design' is, met voorbedachte rade deze mensen hier naar toe laten komen. De grenzen open gezet de laatste jaren, kom maar binnen wij vangen u wel op want we zijn humaan. Berichten over misdragingen worden uitgemeten in de pers wie weet zelfs aangedikt. Ook zo'n bericht dat men het probeerde stil te houden toch opeens is uitgelekt, dit kan ook bewust zijn gedaan. Dat laatste zorgt nog voor meer onrust onder de autochtone bevolking. Kwestie van tijd totdat men het heft in eigen hand gaat nemen, en voila de burgeroorlog is daar.

ongelooflijk, taharrush in europa :r

http://speisa.com/modules(...)-come-to-europe.html

[ Bericht 12% gewijzigd door controlaltdelete op 19-01-2016 17:38:27 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159234324
Ja, mensen kunnen echt niet wachten op een burgeroorlog. Daar plukt iedereen de vruchten van! :)

Al denk ik dat de internet-ja-knikkers het wel geweldig zouden vinden als hun voorspellingen dan toch eindelijk een keer uitkomen.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:27:18 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159238020
Automobilist onverzekerd bij code rood
http://m.telegraaf.nl/art(...)zekerd-bij-code-rood

En dan bij oranje. En dan als je in de buurt van azc woont. En dan als je rood haar hebt.

Kortom verzekeraars willen nog minder uitkeren dan al het karige beleid.

Wel verplicht verzekerd maar nul service.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:55:56 #195
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159252124
Nadia, this tea is excellent!
  zaterdag 23 januari 2016 @ 09:38:53 #196
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159323799
Kan mij iemand meer vertellen over George Soros

Zijn naam kwam voorbij gelinkt aan het "Voor" kamp bij ons referendum in betrekking tot het associatieovereenkomst met Oekraïne.

George Soros sponsorde het "Voor of Ja" kamp met een bijdrage van 200.000 euro.

Ik heb zelf wat googled en kwam deze artikelen tegen:

http://curiales.nl/2015/06/20/george-soros/

quote:
Waarom George Soros levensgevaarlijk is
20 juni 2015 Bart Bohemen Buitenland, Economie, Politiek

George Soros

George Soros is een van oorsprong Hongaarse zakenman die vanuit de Verenigde Staten (VS) opereert. Het vermogen van Soros wordt geschat op 24.4 miljard dollar, waardoor hij behoort tot de 30 rijkste mensen ter wereld. De miljardair staat bekend om zijn betrokkenheid bij politieke activiteiten. Zo heeft zijn organisatie Open Society Foundations naar schatting al miljarden dollars geschonken aan progressieve politieke partijen en groeperingen. Soros laat letterlijk wereldwijd een spoor van vernieling achter. Het is een typisch voorbeeld van een verveelde miljardair die met behulp van zijn fortuin de wereld naar zijn hand wil zetten en het gif genaamd progressivisme in onze maatschappijen loslaat.

Megaspeculant
Soros is het hoofd van een zogenaamd hedgefonds. Een hedgefonds is een particulier beleggingsfonds waaraan alleen zeer rijke individuen kunnen deelnemen. Hedgefondsen streven naar een hoog rendement door zeer risicovol te beleggen. Deze risico’s worden vervolgens op allerlei manieren ingedekt, bijvoorbeeld met waardepapieren en termijncontracten.

Hoewel Soros al vroeg actief was als belegger, sloeg hij zijn grote slag in 1992. Toen liet hij de Engelse nationale bank ‘ontploffen’, door tijdens een geldcrisis te speculeren met de pond. Deze actie heeft de Britse belastingbetaler maarliefst 3.4 miljard pond gekost. Soros zelf verdiende hier een miljard dollar aan.

Verscheidene politici van de Associatie van Zuidoost-Aziatische Naties (ASEAN)beschuldigen Soros ervan deel uit te maken van een complot dat doelbewust hun economieën kapot heeft gemaakt. Mahathir bin Mohamad, voormalig premier van Maleisië, beschuldigt Soros ervan de economie van zijn land vernietigd te hebben door middel van grootschalige valuta speculatie. Dit is precies dezelfde strategie die de miljardair toepaste begin jaren 90 in Londen.

Soros is niet vies van hypocrisie. Zo bekritiseert hij financieel speculeren omdat dit de economische ontwikkeling in derdewereldlanden tegen zou houden. Vreemd genoeg is dit precies de wijze waarop Soros te werk gaat. Ook was hij een fervent tegenstander van de voormalige Amerikaanse president George W. Bush en zijn beleid. Desalniettemin kocht Soros in 2007 een groot aantal aandelen van het Amerikaanse bedrijf Halliburton, dat enorm geprofiteerd heeft van de oorlog in Irak.

Linkse suikeroom
Soros steunt vele honderden linkse en progressieve organisaties. Er worden letterlijk miljarden dollars in diverse organisaties gepompt om overal ter wereld de progressieve sprookjeswereld in stand te houden. Omdat het onmogelijk is ze allemaal te behandelen, volgt hieronder een kort overzicht.

Open Society Foundations

– National Council of La Raza: Een belangenorganisatie voor Amerikanen van Latijns-Amerikaanse afkomst. La Raza, dat ‘het ras’ betekent, strijdt voor het opengooien van de grenzen, amnestie voor illegale immigranten en minder deportaties van illegale- of criminele migranten.

– The Huffington Post: Een invloedrijke linkse krant.

– National Organization for Women: Een feministische organisatie die tevens opkomt voor de rechten van minderheden, homoseksuelen, biseksuelen en transgenders.

– Barack Obama: Soros heeft Obama gesteund ten tijde van zijn verkiezing als senator evenals president met de maximaal toegestane financiering.

Eind 2014 vonden er grootschalige rellen plaats in de Amerikaanse stad Ferguson, nadat de blanke agent Darren Wilson de zwarte man Michael Brown doodschoot tijdens een worsteling. Hoewel de protesten aanvankelijk spontaan leken, bleek dit achteraf toch niet zo te zijn. Zo zouden organisaties gefinancierd door Soros massa’s mensen op de been gebracht hebben. Bovendien werden de protesten gesteund door een landelijke (online) media campagne, op touw gezet door de miljardair. Soros gaf aan hiermee burgerlijke ongehoorzaamheid te willen aanmoedigen.

Onruststoker
De multimiljardair heeft ook een rol gespeeld bij allerlei bedenkelijke campagnes buiten de VS:

– De Bulldozer Revolutie: In het jaar 2000 financierde Soros een volksopstand waarbij de voormalig Joegoslavische president Slobodan Milosevic werd afgezet. Dit maakte deel uit van de lastercampagne tegen Servië.

– De Rozenrevolutie: In 2003 financierde Soros wederom grootschalige volksopstanden, dit keer in Georgië. Hierbij werd president Eduard Shevardnadze afgezet. Het verhaal gaat dat Shevardnadze uit de gratie was geraakt. Vervolgens werd de pro-Westerse Mikhail Saakashvili geïnstalleerd. Sakaashvili lokte op zijn beurt weer een oorlog uit met Rusland in 2008.

– Turkije: Soros maakt zich al sinds 2003 sterk voor een Turks EU-lidmaatschap. Ook steunt hij de AKP, de partij van Erdogan.

Op 2 juni 2014 verklaarde Soros dat hij medeverantwoordelijk is voor het omverwerpen van de regering van Viktor Yanukovich in Oekraïne. Veel van de demonstranten tijdens de zogenaamde Euromaidan maakten deel uit van NGO’s die gefinancierd worden door de miljardair. Ook onderhoudt Soros banden met de nieuwe Oekraïense president Petro Poroshenko. Op de onderstaande foto is te zien hoe Poroshenko onderhandelt met medewerkers van de Open Society Foundations, inclusief Soros zelf.

Soros Ukraine

George Soros is een gevaarlijk individu. Het is duidelijk dat de multimiljardair connecties heeft binnen de hoogste kringen van de wereldpolitiek. Soros gebruikt zijn fortuin om de wereld om te vormen naar progressief model. Landen die tegenstribbelen kunnen rekenen op grootschalige demonstraties, een aanval op hun economie of in het ergste geval een machtsovername.
http://vrijetribune.nl/20(...)en-per-jaar-voor-eu/

quote:
Georges Soros wil 1 miljoen migranten per jaar voor EU

Nov 10, 2015 by Bart
Georges Soros wil 1 miljoen migranten per jaar voor EU

Vorige week schreven we over geforceerde migratie als strategisch wapen. Daarin kwam naar voren dat uitgelokte migratie zowel door staten als door non-gouvernementele organisaties kan worden bevorderd. De rol van laatstgenoemden kan niet worden onderschat.

Vooral Georges Soros en zijn Open Society Foundations springen daarbij in het oog. Soros is al heel lang actief in Amerika om immigratie te bevorderen. Het gaat daarbij vooral om ‘immigratie hervorming’, dat wil zeggen het regelen van burgerschap voor illegale immigranten (‘generaal pardon’ zouden we hier zeggen). Hij is actief in een verenigd front van kapitalistische geldschieters (Carnegie Foundation, Ford Foundation, etc.) om deze onzalige praktijk door te drukken. De reden is duidelijk: de creatie van een proletariaat van goedkope arbeid.

Soros heeft echter ook een uitgesproken over de huidige migratiecrisis. Op 26 September verscheen een essay over hoe hij de migratiecrisis wenst op te lossen onder de titel: Rebuilding the Asylum System. Hierin vallen een aantal zaken op.

Ten eerste wordt de EU als enige ter verantwoording geroepen, al in de eerste zin van zijn essay:

The European Union needs to accept responsibility for the lack of a common asylum policy, which has transformed this year’s growing influx of refugees from a manageable problem into yet another political crisis.

Er is geen enkele verwijzing naar de desastreuze interventiepolitiek van Amerika in het Midden-Oosten in met name Irak en Syrië. Bovendien worden de rijke Arabische olie monarchieën, die ook een aandeel hebben in de crisis in Syrië, geheel niet aangesproken.

De EU is ook zijn eerste punt voor een mogelijke oplossing:

First, the EU has to accept at least a million asylum-seekers annually for the foreseeable future.

Merk op: ‘has to’ (oftewel: moeten) en ‘at least’ (minstens). Over het kostenplaatje heeft meneer Soros ook al nagedacht:

Adequate financing is critical. The EU should provide ¤15,000 ($16,800) per asylum-seeker for each of the first two years to help cover housing, health care, and education costs – and to make accepting refugees more appealing to member states.

Even rekenen: 15K Euro per persoon per jaar voor twee jaar lang voor 1 miljoen mensen. Dat is 30 miljard Euro per miljoen personen. Vermenigvuldig dat maar met 4 of 5 personen in het kader van gezinshereniging en we komen uit op 150 miljard Euro en dat jaar in, jaar uit. Hoe gaan we dat betalen? Soros:

It [EU, red.] can raise these funds by issuing long-term bonds using its largely untapped AAA borrowing capacity, which will have the added benefit of providing a justified fiscal stimulus to the European economy.

Dat geld gaat dus geleend worden. Er komt dus een gigantische schuldenberg en als dit meer dan zeven jaar aanhoudt, dan zitten we al snel aan de triljoen Euro. Dat is uiteraard een conservatieve berekening is, want we gaan zeker meer dan twee jaar kosten hebben aan elke niet-Westerse migrant, die hier niet kan werken vanwege alleen al de taalproblemen. Het duurt zeker vijf jaar voor iemand een vreemde taal op een redelijk niveau kan spreken. Bovendien zal deze politiek een aanzuigende werking hebben – er zullen jaarlijks meer dan een miljoen mensen komen.

Een ander punt van Soros is dat illegale migranten veilig vanuit Italië en Griekenland naar de door hen gewenste landen moeten kunnen reizen [sic!]:

…safe channels must be established for asylum-seekers, starting with getting them from Greece and Italy to their destination countries.

Immers, nationale staten en illegale migranten zijn gelijkwaardige partners volgens Soros:

It is equally important to allow both states and asylum-seekers to express their preferences, using the least possible coercion. Placing refugees where they want to go – and where they are wanted – is a sine qua non of success.

Soros richt zich aan het einde van zijn essay zijn pijlen op Victor Orban, die wel de grenzen bewaakt. Volgens Soros is het beleid van Orban de bijl aan de wortel van de EU [sic!]:

But his plan, which subordinates the human rights of asylum-seekers and migrants to the security of borders, threatens to divide and destroy the EU by renouncing the values on which it was built and violating the laws that are supposed to govern it.

Grenzen moeten dus niet worden bewaakt en grensoverschrijding moet worden gefaciliteerd door het gastland om illegale migranten naar de hun gewenste bestemming te brengen. Ja, zo wil ik op mijn beurt ook wel visumvrij de wereld rond willen reizen.

Het is bovendien de omgekeerde wereld: het is het gastland en de ontvangende bevolking die bepaalt wie hier binnenkomt en –blijft, niet de migranten. Meneer Soros heeft blijkbaar een broertje dood aan de democratie: alles is immers ondergeschikt aan de mensenrechten van migranten.
Ik zal kijken wat ik meer over hem kan vinden misschien heeft iemand hem al belicht en het uitgebreid over hem gehad in de BNW maar aangezien ik soms een beetje Rotschild moe word lees ik niet alles wat over het zionisme gaat.

Daarbij zal eens kijken of ik BNW topic mooi weet te maken over het "Referendum" associatieovereenkomst met Oekraïne" wat nu best wel complot waardig is met de vele partijen die zich hier mee aan het bemoeien zijn.
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 25 januari 2016 @ 17:44:22 #197
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159386684
https://jdreport.com/were(...)erfte-2015-de-lijst/

Ik schrik ervan. Wellicht door al dat sprayen in de lucht waar ze de laatste tijd weer volop mee bezig zijn, terwijl we voor de gek worden gehouden dat het allemaal komt door de opwarming van de aarde }:|
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159386796
Sprayen in de lucht? :')
Conscience do cost.
  maandag 25 januari 2016 @ 18:03:24 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159387169
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 januari 2016 @ 18:30:03 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159387740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat precies zoals ze willen. Soms vraag ik me wel eens af wat er waar is van die wild west verhalen over de misdragingen door migranten. Ook vraag ik me af hoeveel van die aangiftes van aanranding uit Keulen daadwerkelijk waar zijn? Dit soort berichten stuiten de meeste mensen tegen de borst en veroorzaakt haat en onrust.
Dat is toch de agenda, verdeeldheid zaaien zodat het makkelijker te controleren is door de overheid?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')