abonnement Unibet Coolblue
pi_158593299
HelloFresh :')
Vrijwilig opgelicht willen worden :')
pi_158593522
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, want je hoeft niet te kiezen. Kijk maar naar MS. Als je niks kiest krijg je gewoon het aantal gerechten thuis wat je hebt besteld.
Ik vind dat het grote voordeel van MS. Dat ik gerechten kan verwijderen.
En soms neem ik 3 maaltijden en soms 4. Afhankelijk van wat ze hebben.
Make my day!
pi_158593525
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 07:52 schreef Calcio het volgende:
HelloFresh :')
Vrijwilig opgelicht willen worden :')
Heb je er last van? :+
Make my day!
  maandag 28 december 2015 @ 09:04:19 #155
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158593820
HF zat trouwens als optie in mijn kerstpakket. Ze zijn echt overal :'(

niet gekozen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158594316
Inderdaad ja. En m'n vriendin laatst heel trots: "Hey, ik heb een ¤20,- kortingskaart voor een eerste HF box, is dat iets voor jou?!" :')
Schip ahoy!
pi_158594945
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Thrilled het volgende:

[..]

No offense, maar dat doen de mensen die pleiten voor een keuze-box net zo goed ;)
Dat moet je dan toch echt even uitleggen denk ik. Hoe heb jij er last van als een ander wel keuze heeft, zolang je zelf niet gedwongen wordt om te kiezen? Ik snap serieus niet hoe mensen er tegen kunnen zijn als er voor henzelf gewoon niks veranderd als ze dat niet willen.
  maandag 28 december 2015 @ 10:31:02 #158
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158595070
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Inderdaad ja. En m'n vriendin laatst heel trots: "Hey, ik heb een ¤20,- kortingskaart voor een eerste HF box, is dat iets voor jou?!" :')
Herkenbaar _O-

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat moet je dan toch echt even uitleggen denk ik. Hoe heb jij er last van als een ander wel keuze heeft, zolang je zelf niet gedwongen wordt om te kiezen? Ik snap serieus niet hoe mensen er tegen kunnen zijn als er voor henzelf gewoon niks veranderd als ze dat niet willen.
+1 _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158595092
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat moet je dan toch echt even uitleggen denk ik. Hoe heb jij er last van als een ander wel keuze heeft, zolang je zelf niet gedwongen wordt om te kiezen? Ik snap serieus niet hoe mensen er tegen kunnen zijn als er voor henzelf gewoon niks veranderd als ze dat niet willen.
Ik moet niks, maar omdat je het zo lief vraagt ;)

Ten eerste heb ik er geen last van of ben ik ergens op tegen.. ik reageerde alleen op de opmerking dat 'mensen die alleen vanuit zichzelf redeneren zo egoïstisch zijn", terwijl die opmerking komt van iemand die vanuit haar eigen situatie beredeneert dat er juist wel een keuze-box moet komen. Dat is dus mensen iets verwijten terwijl je het zelf ook doet, alleen staat die persoon aan de andere kant van de discussie ;)

wat een ophef :') ik gaf alleen maar aan dat ik het een vreemde beweging vind.. je kiest voor een bepaald concept en wilt vervolgens dat het veranderd.. maar goed, dat is mijn mening maar ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Thrilled op 28-12-2015 10:37:03 ]
  maandag 28 december 2015 @ 10:37:44 #160
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158595209
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:31 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik moet niks, maar omdat je het zo lief vraagt ;)

Ten eerste heb ik er geen last van.. ik reageerde alleen op de opmerking dat 'mensen die alleen vanuit zichzelf redeneren zo egoïstisch zijn", terwijl die opmerking komt van iemand die vanuit haar eigen situatie beredeneert dat er juist wel een keuze-box moet komen. Dat is dus mensen iets verwijten terwijl je het zelf ook doet, alleen staat die persoon aan de andere kant van de discussie ;)

wat een ophef :') ik gaf alleen maar aan dat ik het een vreemde beweging vind.. je kiest voor een bepaald concept en wilt vervolgens dat het veranderd.. maar goed, dat is mijn mening maar ;)
Het concept is nog steeds hetzelfde :) Bedoel, als je kan kiezen tussen de gerechten in de verschillende boxen, die ze toch al aanbieden is dat alleen maar mooi. En wil je dat niet kies je voor de original box of één van de anderen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158595302
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het concept is nog steeds hetzelfde :) Bedoel, als je kan kiezen tussen de gerechten in de verschillende boxen, die ze toch al aanbieden is dat alleen maar mooi. En wil je dat niet kies je voor de original box of één van de anderen.
Nja ik verwacht dan wel een prijsstijging.. Het is voor een bedrijf veel minder werk als ze box A duizenden keren kunnen vullen op 1 manier, dan wanneer ze per klant moeten kijken wat de menu's moeten worden voor die week.
pi_158595338
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:31 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik moet niks, maar omdat je het zo lief vraagt ;)

Ten eerste heb ik er geen last van of ben ik ergens op tegen.. ik reageerde alleen op de opmerking dat 'mensen die alleen vanuit zichzelf redeneren zo egoïstisch zijn", terwijl die opmerking komt van iemand die vanuit haar eigen situatie beredeneert dat er juist wel een keuze-box moet komen. Dat is dus mensen iets verwijten terwijl je het zelf ook doet, alleen staat die persoon aan de andere kant van de discussie ;)

wat een ophef :') ik gaf alleen maar aan dat ik het een vreemde beweging vind.. je kiest voor een bepaald concept en wilt vervolgens dat het veranderd.. maar goed, dat is mijn mening maar ;)
Maar het verschil is natuurlijk dat mensen die voor een keuzebox pleiten niet zeggen "Iedereen moet maar kiezen." Als de keuze zou zijn "of een keuzebox of niks" dan zou ik best begrijpen dat mensen ertegen zijn. Dat zie ik dan ook niet echt als vanuit mezelf beredeneert of egoïstisch. Nu heb je mensen die tegen een keuzebox zijn die in feite zeggen "Ik wil geen keuze en anderen mogen ook niet kiezen" en mensen die voor een keuzebox zijn die zeggen "Ik wil graag kiezen en wie niet wil kiezen kiest gewoon niet".
En het concept is nog steeds hetzelfde toch? Alleen met iets meer keus als je dat zou willen.
  maandag 28 december 2015 @ 10:45:54 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158595381
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nja ik verwacht dan wel een prijsstijging.. Het is voor een bedrijf veel minder werk als ze box A duizenden keren kunnen vullen op 1 manier, dan wanneer ze per klant moeten kijken wat de menu's moeten worden voor die week.
Dan is het aan de consument om die meerprijs te betalen of voor een standaard box te gaan in die week :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158595401
Ik heb de reacties op die facebook-pagina niet gelezen verder hoor, kan mij best voorstellen dat daar trieste mensen tussen zitten ;) Benieuwd wat HF er mee gaat doen in ieder geval, ik hoor het wel.. voorlopig eet ik verplicht spruitjes morgen :')
  maandag 28 december 2015 @ 10:54:51 #165
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158595555
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nja ik verwacht dan wel een prijsstijging.. Het is voor een bedrijf veel minder werk als ze box A duizenden keren kunnen vullen op 1 manier, dan wanneer ze per klant moeten kijken wat de menu's moeten worden voor die week.
Precies.
Feyenoord!
pi_158595575
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nja ik verwacht dan wel een prijsstijging.. Het is voor een bedrijf veel minder werk als ze box A duizenden keren kunnen vullen op 1 manier, dan wanneer ze per klant moeten kijken wat de menu's moeten worden voor die week.
Ik weet niet of MS zoveel duurder is dan HF.
Make my day!
pi_158595694
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Ik weet niet of MS zoveel duurder is dan HF.
Wat ik zo snel zie:

MS (2 pers., 5 maaltijden) = 75,90
HF (2 pers., 5 maaltijden) = 49,00

ook omdat je 2 boxen moet bestellen bij MS omdat ik geen 5-maaltijdenbox zie bij MS?
pi_158595788
Volgens mij is een 3-maaltijdenbox bij MS voor 2 personen een euro duurder dan bij HF, dus dat valt mee.
pi_158595836
Dan is het misschien logischer om een 3dagenbox te vergelijken...

Anders kun je bbij MS ook altijd nog meer personen kiezen en op die manier aan meer maaltijden komen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 28 december 2015 @ 11:09:47 #170
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158595863
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:01 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat ik zo snel zie:

MS (2 pers., 5 maaltijden) = 75,90
HF (2 pers., 5 maaltijden) = 49,00

ook omdat je 2 boxen moet bestellen bij MS omdat ik geen 5-maaltijdenbox zie bij MS?
Dit klopt niet. Je eerste bestelling bij MS zijn altijd 3 gerechten. Pas daarna kan je aanpassen naar 5 of 6 gerechten. Dat kost 2 personen 5 gerechten E 55,00. Voor 2 personen kan je max 12 porties bestellen / 6 gerechten wat E 59,40 kost.

[ Bericht 1% gewijzigd door pl4kkie op 28-12-2015 11:18:44 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158606457
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:01 schreef Thrilled het volgende:

Wat ik zo snel zie:

MS (2 pers., 5 maaltijden) = 75,90
HF (2 pers., 5 maaltijden) = 49,00

ook omdat je 2 boxen moet bestellen bij MS omdat ik geen 5-maaltijdenbox zie bij MS?
Dat vind ik wel wonderlijk, aangezien wij voor 4 personen net zo veel bij MS als bij HF betalen. Ik geloof dat MS zelfs goedkoper is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158607158
Box aangezet voor volgende week. Zou 3/1 tussen 17:30 en 21:00 binnen moeten komen. Moet nog één box afnemen voordat ik de boel op kan zeggen (en heb nog 7 euro tegoed), en die pasta met tonijn, gekonfijte kip, en falafel zag er niet eens zo slecht uit. Ben benieuwd!
pi_158607713
Weet iemand wat die mensen van de streekbox voor compensatie hebben gehad?
  maandag 28 december 2015 @ 19:40:56 #174
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158611605
Ik heb 2 euro gekregen voor mijn ananas *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158612866
Wij hadden uit de familybox van HF vandaag de noodles met varkenshaas en mangochutney. Supersnel klaar, en lekker. Vlees was echt heel mals.
pi_158699822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij ook :Y Was lekker :9

Oh, bij het toetje staat dat je het blokje chocolade op het cakebeslag moet doen, maar je moet het er een klein beetje indrukken hoor. Ik had het er braaf op gelegd en toen zat er bovenop een laagje gesmolten chocolade, terwijl juist bij dat gebakje een gesmolten kern in de cake moet zitten.
Dank voor de tip!

Zoveel werk 8-) dat ik er gelijk 4 heb gemaakt :Y)
Vanavond gesmuld van de Kerst toet.

Na het eten van de veldsla-gerookte zalm en snijbonen. :Y)
pi_158738635
Hoe zijn de ervaringen met Marley Spoon voor eenpersoonshuisoudens? Lijkt me zo af en toe wel handig om zo'n box te nemen, maar woon alleen. Is het te doen om dan zo'n driedaagse tweepersoons box te nemen en dan uit te smeren over zes dagen?
pi_158738745
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:38 schreef Fixers het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Marley Spoon voor eenpersoonshuisoudens? Lijkt me zo af en toe wel handig om zo'n box te nemen, maar woon alleen. Is het te doen om dan zo'n driedaagse tweepersoons box te nemen en dan uit te smeren over zes dagen?
Ik heb de box maar 1 keer gehad, maar was op zich prima te doen om het uit te smeren over 6 dagen, vlees kan gewoon in de vriezer eventueel, en verder gewoon een beetje kijken welke volgorde je het best kan aanhouden qua houdbaarheid van groenten
pi_158739649
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:38 schreef Fixers het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Marley Spoon voor eenpersoonshuisoudens? Lijkt me zo af en toe wel handig om zo'n box te nemen, maar woon alleen. Is het te doen om dan zo'n driedaagse tweepersoons box te nemen en dan uit te smeren over zes dagen?
Ja, is prima te doen.
Soms eet ik twee keer achter elkaar hetzelfde, soms vries ik een portie in, soms vries ik alleen het vlees in.
Deze week heb ik MS. Kippeboutjes liggen in de vriezer want daar ga ik aan het eind van de week pas aan toekomen. Maar dat red ik met de groenten die erbij horen prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158739746
Goed begin van het jaar w/

Vanmiddag de receptkaarten van het afgelopen jaar gerubriceerd op soep - vega - pasta - vis - salades - stamppotten etc.
Of ik er dan nog iets mee ga doen :?
Kan dan ook een jaartje zelf weer boodschappen doen.
Afwisselende recepten voldoende.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:23:39 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158739785
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:38 schreef Fixers het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Marley Spoon voor eenpersoonshuisoudens? Lijkt me zo af en toe wel handig om zo'n box te nemen, maar woon alleen. Is het te doen om dan zo'n driedaagse tweepersoons box te nemen en dan uit te smeren over zes dagen?
Ik doe dat met HF en gaat prima :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158742529
Wie verzint dat nou :7
Spruitjes roerbakken met radijs !? Lekker hoor :Y)
pi_158754719
Wat is de verlooptijd als je een gratis box aangeboden krijgt? Ik heb MS nu geprobeerd. Was prima voor die prijs met korting.. Zou graag een keer HF uitproberen met de 2 halen 1 betalen actie, maar dat zou ik moeten plannen. Als iemand nog gratis boxen weg mag geven zou ik graag meedoen, maar zou zonde zijn als na het invullen van mijn mailadres de actie verloopt omdat ik te laat ben..
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
pi_158755240
Uitsmeren kan inderdaad prima. Ik hou ook wel rekening met de invriesbaarheid van de gerechten, zodat je ook gewoon wat porties voor later kan bewaren en niet per se zes dagen aan HF vast zit.
Schip ahoy!
pi_158774552
Iemand de 123 fresh box al eens uitgeprobeerd?
pi_158776529
Mss moeten we de TT eens veranderen in maaltijdboxen?
Make my day!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:31:21 #187
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158776612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef davo1979 het volgende:
Iemand de 123 fresh box al eens uitgeprobeerd?
Is dat 1 van de velen die in het maaltijdbox gejoel duikt ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158776751
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:31 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Is dat 1 van de velen die in het maaltijdbox gejoel duikt ?
Denk het zag ze op groupon
pi_158782125
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef davo1979 het volgende:
Iemand de 123 fresh box al eens uitgeprobeerd?
ziet er op zich wel interessant uit, een complete box kiezen, losse gerechten kiezen of zelf producten kiezen en er wat van maken. Misschien binnenkort maar eens proberen
pi_158784364
Vraag aan de langere HF-gebruikers;

Wij zijn na lang abonnee te zijn geweest inmiddels een maand of twee gestopt omdat wij vonden dat het gemak er een beetje af was. Veel (heel veel) snijwerk en gemiddeld een uur bezig met voorbereiden. Niet echt 'snel en makkelijk' meer. Nu word ik uiteraard bestookt met kaartjes en mailtjes dat dat inmiddels állemaal anders is.

De vraag is dus; is dat ook echt zo? :Y).
Karma is a fucking bitch.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:43:27 #191
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158784623
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:32 schreef MissLuna het volgende:
Vraag aan de langere HF-gebruikers;

Wij zijn na lang abonnee te zijn geweest inmiddels een maand of twee gestopt omdat wij vonden dat het gemak er een beetje af was. Veel (heel veel) snijwerk en gemiddeld een uur bezig met voorbereiden. Niet echt 'snel en makkelijk' meer. Nu word ik uiteraard bestookt met kaartjes en mailtjes dat dat inmiddels állemaal anders is.

De vraag is dus; is dat ook echt zo? :Y).
Mijn ervaring met HF is dat dit hun standaard antwoord is op alles.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158784917
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:32 schreef MissLuna het volgende:
Vraag aan de langere HF-gebruikers;

Wij zijn na lang abonnee te zijn geweest inmiddels een maand of twee gestopt omdat wij vonden dat het gemak er een beetje af was. Veel (heel veel) snijwerk en gemiddeld een uur bezig met voorbereiden. Niet echt 'snel en makkelijk' meer. Nu word ik uiteraard bestookt met kaartjes en mailtjes dat dat inmiddels állemaal anders is.

De vraag is dus; is dat ook echt zo? :Y).
Wat Maraca zegt. :Y
Een uur voorbereiding is wel veel :D Ik kan het meestal af in de tijd die ze aangeven.
Ik doe het nu een jaar en zie geen verandering sinds het begin. Compncept bevalt nog steeds goed, dat wel, al maak ik nu ook uitstapjes naar Marley Spoon.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158785067
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ziet er op zich wel interessant uit, een complete box kiezen, losse gerechten kiezen of zelf producten kiezen en er wat van maken. Misschien binnenkort maar eens proberen
De site belooft veel ja!
Ze hebben zelfs boxen voor mensen met allergiën. Dat is een groep die tot dusver niet bediend wordt.
Alleen versturen ze via PostNL :X Dan heb je dus totaal geen controle over de levertijd. Dan zou ik nog eerder kiezen voor ophalen. Maar het gemak van die boxen is juist dat ze thuis bezorgen ;( /lui is.

Ben dus benieuwd naar gebruikers ervaringen :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158785120
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De site belooft veel ja!
Ze hebben zelfs boxen voor mensen met allergiën. Dat is een groep die tot dusver niet bediend wordt.
Alleen versturen ze via PostNL :X Dan heb je dus totaal geen controle over de levertijd. Dan zou ik nog eerder kiezen voor ophalen. Maar het gemak van die boxen is juist dat ze thuis bezorgen ;( /lui is.

Ben dus benieuwd naar gebruikers ervaringen :)
Maar je kunt het ook op je werk laten afleveren bijvoorbeeld, en ze zeggen dat het 24 uur koel blijft, dus dat zou op zich wel te doen moeten zijn dan denk ik
pi_158785145
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn ervaring met HF is dat dit hun standaard antwoord is op alles.
Dat was ook mijn eerste gedachte. :').

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat Maraca zegt. :Y
Een uur voorbereiding is wel veel :D Ik kan het meestal af in de tijd die ze aangeven.
Ik doe het nu een jaar en zie geen verandering sinds het begin. Compncept bevalt nog steeds goed, dat wel, al maak ik nu ook uitstapjes naar Marley Spoon.
Nou ja, een uur is misschien incidenteel voorgekomen. Maar toch, het werd voor ons gevoel steeds langer op de soepjes na. Ik ga toch ook maar eens MS proberen.
Karma is a fucking bitch.
pi_158785178
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:07 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte. :').

[..]

Nou ja, een uur is misschien incidenteel voorgekomen. Maar toch, het werd voor ons gevoel steeds langer op de soepjes na. Ik ga toch ook maar eens MS proberen.
Wij vinden MS lekkerder, en nadat we een jaar HF gebruikt hebben, zijn we overgestapt.
Voordeel is dat je de gerechten kunt kiezen.

Maar over het algemeen is het niet minder werk dan HF. Tenzij je de simpele gerechten kiest.
Make my day!
pi_158785201
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:07 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte. :').

[..]

Nou ja, een uur is misschien incidenteel voorgekomen. Maar toch, het werd voor ons gevoel steeds langer op de soepjes na. Ik ga toch ook maar eens MS proberen.
Ik was bij MS behoorlijk veel tijd kwijt aan al het snijwerk
pi_158785301
Ik moet mijn tweede (verplichte en betaalde) HF box nog gaan afnemen. Maar ik hou niet van vis. Ik heb de klantenservice gevraagd of ik kan switchen naar veggie.. Heeft iemand daar ervaring mee?
dag
  zondag 3 januari 2016 @ 13:25:35 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158785510
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:14 schreef Peter het volgende:
Ik moet mijn tweede (verplichte en betaalde) HF box nog gaan afnemen. Maar ik hou niet van vis. Ik heb de klantenservice gevraagd of ik kan switchen naar veggie.. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ervaring met de veggie box of met het (tijdelijk switchen) van een box? Snap even niet waar je tegenaan loopt, zeker gezien je de klantenservice hebt gesproken :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158785914
Iemand nog een MS code in de aanbieding?
Karma is a fucking bitch.
pi_158786043
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:44 schreef MissLuna het volgende:
Iemand nog een MS code in de aanbieding?
Als je me je naam en een mailadres stuurt kan ik je een gratis box geven.
Volgens mij kun je het bij die ene box laten, maar ik kan de voorwaarden niet zo snel vinden.

Heb daarna trouwens nog twee MS boxen in de aanbieding voor belangstellenden.

Let op: de voucher is tot vier weken nadat ik hem verstuur geldig!


Edit: alle boxen vergeven maar ik houd het hier wel in de gaten. Bij elke box die ik bestel mag ik er blijkbaar eentje gratis weggeven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cat-astrophe op 03-01-2016 17:49:25 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158786359
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ervaring met de veggie box of met het (tijdelijk switchen) van een box? Snap even niet waar je tegenaan loopt, zeker gezien je de klantenservice hebt gesproken :)
Beiden :Y. ( Ik heb gemaild, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen hier)
dag
  zondag 3 januari 2016 @ 14:04:56 #203
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158786382
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:04 schreef Peter het volgende:

[..]

Beiden :Y. ( Ik heb gemaild, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen hier)
Ah zo! Ik heb 1x de veggiebox gehad en beviel prima :) Heb normaal gesproken de original box en via je profiel kun je dat ook (eventueel eenmalig) aanpassen. Easy peasy
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 3 januari 2016 @ 14:09:39 #204
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158786483
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je me je naam en een mailadres stuurt kan ik je een gratis box geven.
Volgens mij kun je het bij die ene box laten, maar ik kan de voorwaarden niet zo snel vinden.

Heb daarna trouwens nog twee MS boxen in de aanbieding voor belangstellenden.

Let op: de voucher is tot vier weken nadat ik hem verstuur geldig!
Ik heb ook wel interesse :)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158786588
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb ook wel interesse :)
Ik kan ook drie vrienden een gratis MS box bezorgen.
Pm me je naam en e-mailadres.
Make my day!
pi_158787158
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb ook wel interesse :)
PM me je naam en een mailadres en ik kan je stalken bezorg je een gratis box :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 januari 2016 @ 14:40:50 #207
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158787226
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

PM me je naam en een mailadres en ik kan je stalken bezorg je een gratis box :+
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:14 schreef agter het volgende:

[..]

Ik kan ook drie vrienden een gratis MS box bezorgen.
Pm me je naam en e-mailadres.
Net gered van een zekere stalker door agter :P maar bedankt!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158787560
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]


[..]

Net gered van een zekere stalker door agter :P maar bedankt!
Goffer -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158787579
Als MissLuna nog reageert heb ik nog één voucher over (en anders dus twee). Wie wil?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158787594
Oi cat mag ik een gratis box voor mn ouders? O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_158787800
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:54 schreef tombolafan het volgende:
Oi cat mag ik een gratis box voor mn ouders? O+
Tuulk :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158788220
Verkeerd gelezen.
Karma is a fucking bitch.
  zondag 3 januari 2016 @ 15:31:30 #213
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158788622
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goffer -O-
Je mag me ook zonder aanwijsbare reden stalken ;)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158788668
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mag me ook zonder aanwijsbare reden stalken ;)
Het feit dat je dit zegt geeft al aan dat mijn stalking skills op FOK! falen -O-
En ik deed nog wel zo mijn best ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158789258
Thanks Cat!
Karma is a fucking bitch.
pi_158792042
Iemand die nog een gratis MS box code heeft? Mijn vriend wil ook proberen :)
pi_158793250
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah zo! Ik heb 1x de veggiebox gehad en beviel prima :) Heb normaal gesproken de original box en via je profiel kun je dat ook (eventueel eenmalig) aanpassen. Easy peasy
Gevonden en gelukt. ik ben benieuwd :Y.
dag
  zondag 3 januari 2016 @ 18:21:49 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158793390
Ik vraag me toch wel serieus af hoe ze de kosten eruit kunnen halen als ze zo enorm veel boxen gratis weg geven....
Feyenoord!
pi_158793442
Vandaag de box zo'n 5 uur te laat ontvangen ;(
  zondag 3 januari 2016 @ 18:29:51 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158793619
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:21 schreef Japie77 het volgende:
Ik vraag me toch wel serieus af hoe ze de kosten eruit kunnen halen als ze zo enorm veel boxen gratis weg geven....
Zijn puur marketingskosten. De ene maakt reclame op tv, de ander geeft gratis boxen weg. Als het ze nieuwe klanten oplevert is dat het waard geweest.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 3 januari 2016 @ 18:32:29 #221
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158793694
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zijn puur marketingskosten. De ene maakt reclame op tv, de ander geeft gratis boxen weg. Als het ze nieuwe klanten oplevert is dat het waard geweest.
Marketingkosten prima. Maar MS doet al die dingen. Ze maken enorm veel reclame en geven gratis boxen weg. Dat kan er op dit moment nooit uit. Ik weet uit betrouwbare bron dat HF enorm verlies maakt op dit moment. Zit dezelfde investeringsmaatschappij ook achter MS misschien?
Feyenoord!
  zondag 3 januari 2016 @ 18:33:45 #222
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158793726
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Marketingkosten prima. Maar MS doet al die dingen. Ze maken enorm veel reclame en geven gratis boxen weg. Dat kan er op dit moment nooit uit. Ik weet uit betrouwbare bron dat HF enorm verlies maakt op dit moment. Zit dezelfde investeringsmaatschappij ook achter MS misschien?
Oh ze zullen vast verlies maken. Beter nog, Zalando bijvoorbeeld maakt ook nog verlies :P Zal wel een bepaalde strategie achter zitten, maar welke? :+

Overigens heb ik nog nooit een MS reclame gezien. Ken het alleen van dit topic _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158793817
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh ze zullen vast verlies maken. Beter nog, Zalando bijvoorbeeld maakt ook nog verlies :P Zal wel een bepaalde strategie achter zitten, maar welke? :+

Overigens heb ik nog nooit een MS reclame gezien. Ken het alleen van dit topic _O-
Methode Mediamarkt: marktsegment veroveren, concurrentie wegwerken en daarna winst gaan pakken. Als je maar een flinke zak geld kan investeren lukt dat.
pi_158793849
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Marketingkosten prima. Maar MS doet al die dingen. Ze maken enorm veel reclame en geven gratis boxen weg. Dat kan er op dit moment nooit uit. Ik weet uit betrouwbare bron dat HF enorm verlies maakt op dit moment. Zit dezelfde investeringsmaatschappij ook achter MS misschien?
MS maakt lang niet zoveel reclame, hoor.
Make my day!
  zondag 3 januari 2016 @ 18:38:34 #225
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158793884
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh ze zullen vast verlies maken. Beter nog, Zalando bijvoorbeeld maakt ook nog verlies :P Zal wel een bepaalde strategie achter zitten, maar welke? :+

Overigens heb ik nog nooit een MS reclame gezien. Ken het alleen van dit topic _O-
De strategie van HF is om de waarde van het bedrijf HF zo snel mogelijk zo groot mogelijk te laten worden, daarna de beurs op te gaan en hun aandelen te verkopen tegen veel geld. Misschien heeft MS dezelfde strategie?

Ik zie MS reclameborden hier in de stad en op internet zie ik vaak reclame van ze. Ze hebben alleen niet de huis aan huis verkoop en de studentjes in de winkelcentra die HF wel heeft.
Feyenoord!
pi_158794123
Hmmm... MS bezorgt blijkbaar niet meer op maandag of dinsdag in mijn regio.
Jammer voor ze, dan bestel ik volgende week niet, want zaterdag komt me echt niet uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158794323
Ik vind die Syrische /Arabische recepten van MS echt te gek.
Ben nu bezig met de gevulde aubergines.
Make my day!
pi_158796474
Worden er zoveel MS boxen gratis weg gegeven? Nu heb ik ze helaas gemist...
pi_158796628
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Ludacriss het volgende:
Worden er zoveel MS boxen gratis weg gegeven? Nu heb ik ze helaas gemist...
Tegenwoordig kun je bij elke box die je afneemt er iemand anders 1 cadeau geven..
  maandag 4 januari 2016 @ 19:33:30 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158825436
Het duurde even, maar eindelijk een fatsoenlijke korting van HF _O_ 50% korting op volgende box. En laat ik nu net geïnteresseerd zijn in de box van 16 januari :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158843649
Nou, geprobeerd te bestellen bij 123fresh, maar tot nu toe met weinig succes. Krijg steeds van die rare meldingen: Let op: Het aantal groente en fruit artikelen (stap 2) komt niet overeen met het aantal vleesproducten (stap 1)

Let op: Het aantal pasta, rijst en aardappelen artikelen (stap 3) komt niet overeen met het aantal vleesproducten (stap 2)

Ja, uh, ik selecteer toch gewoon gerechten die ze in hun box hebben zitten. Om 1 of andere vage reden komt alles dan ook bij dag 1 te staan, ipv dag 1, dag 2, dag 3, en ik kan de meldingen niet negeren en gewoon verder gaan want ik zie dan geen bestelknop.
Nou, laat dan maar zitten.
pi_158844785
Net op tijd weer de leveringsdagen voor Marley spoon gewijzigd. De gerechten spreken mij niet echt aan de laatste tijd..
pi_158845220
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef Maraca het volgende:
Het duurde even, maar eindelijk een fatsoenlijke korting van HF _O_ 50% korting op volgende box. En laat ik nu net geïnteresseerd zijn in de box van 16 januari :9
Die ziet er goed uit ja. :9 Dus wilde ik laten komen, zijn ze aan het werk aan de site en kan ik niet bij mijn gegevens -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158845228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:18 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, geprobeerd te bestellen bij 123fresh, maar tot nu toe met weinig succes. Krijg steeds van die rare meldingen: Let op: Het aantal groente en fruit artikelen (stap 2) komt niet overeen met het aantal vleesproducten (stap 1)

Let op: Het aantal pasta, rijst en aardappelen artikelen (stap 3) komt niet overeen met het aantal vleesproducten (stap 2)

Ja, uh, ik selecteer toch gewoon gerechten die ze in hun box hebben zitten. Om 1 of andere vage reden komt alles dan ook bij dag 1 te staan, ipv dag 1, dag 2, dag 3, en ik kan de meldingen niet negeren en gewoon verder gaan want ik zie dan geen bestelknop.
Nou, laat dan maar zitten.
Geen goede kennismaking nee :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158852027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:18 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, geprobeerd te bestellen bij 123fresh, maar tot nu toe met weinig succes. Krijg steeds van die rare meldingen: Let op: Het aantal groente en fruit artikelen (stap 2) komt niet overeen met het aantal vleesproducten (stap 1)

Let op: Het aantal pasta, rijst en aardappelen artikelen (stap 3) komt niet overeen met het aantal vleesproducten (stap 2)

Ja, uh, ik selecteer toch gewoon gerechten die ze in hun box hebben zitten. Om 1 of andere vage reden komt alles dan ook bij dag 1 te staan, ipv dag 1, dag 2, dag 3, en ik kan de meldingen niet negeren en gewoon verder gaan want ik zie dan geen bestelknop.
Nou, laat dan maar zitten.
Zo verkoop je nog eens wat ^O^
pi_158853529
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef agter het volgende:
Ik vind die Syrische /Arabische recepten van MS echt te gek.
Ben nu bezig met de gevulde aubergines.
De arabische broodsalade is ook potverdomme lekker zeg :9~
pi_158862265
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:46 schreef Melleyn het volgende:
De arabische broodsalade is ook potverdomme lekker zeg :9~
Dat leek me wel bijzonder ja! Maar MS heeft geen receptenverleden als je het niet besteld had. Helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158865269
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hmmm... MS bezorgt blijkbaar niet meer op maandag of dinsdag in mijn regio.
Jammer voor ze, dan bestel ik volgende week niet, want zaterdag komt me echt niet uit.
Die leveringsblokken van MS zijn echt te groot. Tussen 9 en 2 op woensdag of vrijdagmorgen, maar zul je net zien dat ze komen als ik dochterlief van of naar school moet zien te krijgen. En om haar nu te laten overblijven, omdat MS misschien komt.... En als ik zolang thuis kan wachten dan kan ik ook boodschappen gaan doen. Iets strakker plannen, graag. Appie komt nu donderdag de appiebox brengen tussen 9 en 11 samen met de rest van de boodschappen.
pi_158865320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:10 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Die leveringsblokken van MS zijn echt te groot. Tussen 9 en 2 op woensdag of vrijdagmorgen, maar zul je net zien dat ze komen als ik dochterlief van of naar school moet zien te krijgen. En om haar nu te laten overblijven, omdat MS misschien komt.... En als ik zolang thuis kan wachten dan kan ik ook boodschappen gaan doen. Iets strakker plannen, graag. Appie komt nu donderdag de appiebox brengen tussen 9 en 11 samen met de rest van de boodschappen.
Ik laat het momenteel gewoon voor de deur zetten, mochten we er niet zijn.
Is nu twee keer gebeurd.
Met dit koude weer, maakt dat niet zoveel uit.
Make my day!
pi_158866586
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:16 schreef agter het volgende:

[..]

Ik laat het momenteel gewoon voor de deur zetten, mochten we er niet zijn.
Is nu twee keer gebeurd.
Met dit koude weer, maakt dat niet zoveel uit.
Moet je hier doen, die doos is al weg voor ie de grond raakt :D

Maar dat is wel een nadeel ja. Je moet er serieus rekening mee houden. HF ook overigens hoor. Tussen 10 en 13, met marge van een uur. 9-14 dus. Volgens mij moet dat wel iets krapper kunnen.
Schip ahoy!
pi_158866967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:10 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Die leveringsblokken van MS zijn echt te groot. Tussen 9 en 2 op woensdag of vrijdagmorgen, maar zul je net zien dat ze komen als ik dochterlief van of naar school moet zien te krijgen. En om haar nu te laten overblijven, omdat MS misschien komt.... En als ik zolang thuis kan wachten dan kan ik ook boodschappen gaan doen. Iets strakker plannen, graag. Appie komt nu donderdag de appiebox brengen tussen 9 en 11 samen met de rest van de boodschappen.
Ja, dat is ook mijn grootste bezwaar. Één afspraak overdag en je kunt de box al niet bestellen.
En de avondlevering start weer net te vroeg, ben ik niet altijd thuis van mijn werk.
Dan kan ik het bij de buren laten bezorgen, maar dat vind ik gedoe en hoeft m.i. ook niet. Ze kunnen die blokken best kleiner maken. En tot die tijd missen ze regelmatig klandizie van mij.

Bij FH is dat beter geregeld, blokken van een uur of vier (en twee weekenddagen) is beter vrij te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:35:55 #242
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158867271
HF stuurt je de dag vantevoren ook nog de tijd waarop ze ongeveer komen per sms. En ze hebben er hier nog niet meer dan 10 minuten vanaf gezeten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158867378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef MutedFaith het volgende:
HF stuurt je de dag vantevoren ook nog de tijd waarop ze ongeveer komen per sms. En ze hebben er hier nog niet meer dan 10 minuten vanaf gezeten.
Dat doet MS ook. Maar de avond vooraf kan ik geen afspraken meer omplannen als de leveringstijd niet goed uitkomt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158867420
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef MutedFaith het volgende:
HF stuurt je de dag vantevoren ook nog de tijd waarop ze ongeveer komen per sms. En ze hebben er hier nog niet meer dan 10 minuten vanaf gezeten.
Dat is jouw ervaring. Ik heb ze ook al gehad met een marge van anderhalf uur op de gesmste tijd.
Schip ahoy!
pi_158868186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef MutedFaith het volgende:
HF stuurt je de dag vantevoren ook nog de tijd waarop ze ongeveer komen per sms. En ze hebben er hier nog niet meer dan 10 minuten vanaf gezeten.
MS stuurt ook een mailtje.
Denk dat ze dat allemaal doen.

De daadwerkelijke bezorgtijden zijn hier ook altijd netjes. Maar iedereen heeft daar eigen ervaringen mee. :)
Make my day!
pi_158868360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef MutedFaith het volgende:
HF stuurt je de dag vantevoren ook nog de tijd waarop ze ongeveer komen per sms. En ze hebben er hier nog niet meer dan 10 minuten vanaf gezeten.
MS ook. Alleen kan ik de schooltijden niet verzetten. Voor de deur zetten kan, ben met een minuut of 20 (max) weer thuis, maar heb je een principiële bezorger dan gaat het volgens de voorwaarden van MS naar de Voedselbank.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:53:56 #247
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158868816
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:30 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

MS ook. Alleen kan ik de schooltijden niet verzetten. Voor de deur zetten kan, ben met een minuut of 20 (max) weer thuis, maar heb je een principiële bezorger dan gaat het volgens de voorwaarden van MS naar de Voedselbank.
Dat is niet helemaal waar. Ze proberen het in een van de volgende dagen nog een keer af te leveren. Mocht de box dan alsnog niet afgeleverd kunnen worden dan pas gaat het naar de voedselbank.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:30:48 #248
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158869549
HF levert t hier overigens ook gewoon bij de buren af (en gelukkig heb ik een buurvrouw die constant achter de geraniums zit) als je niet thuis bent.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158869631
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:30 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

MS ook. Alleen kan ik de schooltijden niet verzetten. Voor de deur zetten kan, ben met een minuut of 20 (max) weer thuis, maar heb je een principiële bezorger dan gaat het volgens de voorwaarden van MS naar de Voedselbank.
Je kunt gewoon een bezorginstructie opnemen op de website. Bij HF en MS.
Make my day!
pi_158878113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat leek me wel bijzonder ja! Maar MS heeft geen receptenverleden als je het niet besteld had. Helaas.
https://marleyspoon.nl/menu/2668/card
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:26:04 #251
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_158878438
Verdomme, gember, rodepeper, kardemom sojasaus en kokosrasp mist van ons noedels gerecht
pi_158878468
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:26 schreef blup het volgende:
Verdomme, gember, rodepeper, kardemom sojasaus en kokosrasp mist van ons noedels gerecht
Poeh, dat is wel serieus veel. Jammer, want het was een lekker gerecht. :Y)
And the druids turn to stone...
pi_158878478
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:26 schreef blup het volgende:
Verdomme, gember, rodepeper, kardemom sojasaus en kokosrasp mist van ons noedels gerecht
dus je eet kale noedels? :D
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:30:46 #254
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_158878552
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

dus je eet kale noedels? :D
Noedels, shitake, paksoi met uitloopei
pi_158878711
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158880696
Wat is die falafel van deze week HF vies zeg :X de helft opgegeten, meer kreeg ik niet weg.
pi_158883956
Ben ik nou de enige die de Jamie oliver recepten een beetje simpel vind van HF?
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 21:23:51 #258
5428 crew  miss_sly
pi_158884131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef davo1979 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Jamie oliver recepten een beetje simpel vind van HF?
Hoezo simpel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158884177
Zo...

Net de original box (3 personen, 5 maaltijden; waar we overigens wel met 4 man van eten... ruime porties en zo...), wijnbox, fruitbox én ontbijtbox besteld.

Fruitbox large was met 50% korting
Ontbijtbox (voor 2 personen) met ¤5,- korting
En de wijnbox met 15% korting

Dat is wel leuk zo! :)

Heb er weer zin in... HF *O*
pi_158884200
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo simpel?
Nou bv die spaghetti, beetje spaghetti/kaas/tomatensaus en knoflook. Ik had wel wat meer verwacht eigenlijk, iets aparts. Ik weet niet goed hoe ik uit moet leggen. Maar dit had ik ook kunnen verzinnen.
pi_158884247
dubbel
pi_158892532
Voor de vis eters...is dit een link voor in de op?
https://www.freshinabox.nl/nl/category/
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:37:25 #263
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_158901529
Heeft er iemand nog een code voor een testbox van MS? Zou t heel graag eens proberen :)
pi_158901713
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:24 schreef AnneX het volgende:
Voor de vis eters...is dit een link voor in de op?
https://www.freshinabox.nl/nl/category/
Als ik dat zo bekijk is het geen maaltijdbox. Enkel dozen met alleen vis, wat je kunt bestellen.
Make my day!
pi_158901729
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:24 schreef AnneX het volgende:
Voor de vis eters...is dit een link voor in de op?
https://www.freshinabox.nl/nl/category/
Dat is toch gewoon een website waar je boodschappen kan doen, in dit geval vis?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:48:57 #266
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158901907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Nou bv die spaghetti, beetje spaghetti/kaas/tomatensaus en knoflook. Ik had wel wat meer verwacht eigenlijk, iets aparts. Ik weet niet goed hoe ik uit moet leggen. Maar dit had ik ook kunnen verzinnen.
Ik verwacht van Jamie juist dit soort gerechten: Simpel, maar smaakvol.

Het is toch wel bekend dat Jamie niet van de honderdduizend ingrediënten met moeilijke namen is, maar gewoon "eerlijk", eenvoudig, maar toch smaakvol, eten aanhangt?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 15:50:19 #267
5428 crew  miss_sly
pi_158901948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Nou bv die spaghetti, beetje spaghetti/kaas/tomatensaus en knoflook. Ik had wel wat meer verwacht eigenlijk, iets aparts. Ik weet niet goed hoe ik uit moet leggen. Maar dit had ik ook kunnen verzinnen.
Het lijkt een simpel gerecht, en dat is het ook, maar de combi met olijven, verse basilicum en rode wijnazijn zal dan de bijzondere smaak maken, vermoed ik.
Ik verheug me op het gerecht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 7 januari 2016 @ 15:51:06 #268
5428 crew  miss_sly
pi_158901971
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:48 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik verwacht van Jamie juist dit soort gerechten: Simpel, maar smaakvol.

Het is toch wel bekend dat Jamie niet van de honderdduizend ingrediënten met moeilijke namen is, maar gewoon "eerlijk", eenvoudig, maar toch smaakvol, eten aanhangt?
Dat dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:52:19 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158902014
Ik heb HF nog op pauze staan, maar ga de Jamie Oliver pasta wel zelf maken denkik. Mij lijkt 't namelijk ook een uitstekende combinatie.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:33:06 #270
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_158905120
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:53 schreef pl4kkie het volgende:

Dat is niet helemaal waar. Ze proberen het in een van de volgende dagen nog een keer af te leveren. Mocht de box dan alsnog niet afgeleverd kunnen worden dan pas gaat het naar de voedselbank.
Is dat zo, dat ze het de volgende dag nog eens proberen? Interessant. Ik heb nu 2x voor de dinsdag gekozen wat dat komt me het beste uit qua werk, maar dan is de bezorgtijd tussen 8 en 18 uur... echt te onhandig en een reden om vaker voor de allerhande box te gaan, hoewel ik de keuze van MS juist zo fijn vind.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:09:51 #271
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158906178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Is dat zo, dat ze het de volgende dag nog eens proberen? Interessant. Ik heb nu 2x voor de dinsdag gekozen wat dat komt me het beste uit qua werk, maar dan is de bezorgtijd tussen 8 en 18 uur... echt te onhandig en een reden om vaker voor de allerhande box te gaan, hoewel ik de keuze van MS juist zo fijn vind.
Of het gelijk de volgende dag is weet ik niet zeker. Kan ook 2-3 dagen zijn. Net wanneer ze weer plek hebben voor bezorgen. Ik heb het ooit een keer gevraagd aan ze. Ze proberen het altijd een 2e X. Mocht je dan alsnog niet thuis zijn en/of geen buren dan gaat het naar de voedselbank.

Het zou wat zijn mocht je onverhoopt niet thuis zijn, je de box mist het gelijk naar de voedselbank gaat. Dat kunnen ze op geen enkele manier fatsoenlijk verantwoorden naar hun klanten.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158910065
Vanavond pas de pastinaak-wortel-aard. soep gegeten.
Met het stokbrood van Kerstmis. Prima :Y)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:40:54 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159035834
Eindelijk weer eens de HF box van pauze afgehaald na de decembermaand. Vorige week weer lekker van gegeten :9 Alleen nu is 'ie gister niet bezorgd, zonder briefje oid. Zit nu weer in het bel-terugbellen-nabezorgen circuit. Word daar altijd een beetje moedeloos van. Ga 'm ook weer op pauze zetten, want vind het gewoon telkens een puntje van ergernis, die bezorging.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:04:48 #274
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159036267
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Of het gelijk de volgende dag is weet ik niet zeker. Kan ook 2-3 dagen zijn. Net wanneer ze weer plek hebben voor bezorgen. Ik heb het ooit een keer gevraagd aan ze. Ze proberen het altijd een 2e X. Mocht je dan alsnog niet thuis zijn en/of geen buren dan gaat het naar de voedselbank.

Het zou wat zijn mocht je onverhoopt niet thuis zijn, je de box mist het gelijk naar de voedselbank gaat. Dat kunnen ze op geen enkele manier fatsoenlijk verantwoorden naar hun klanten.
Jij hoort gewoon te zorgen dat je thuis bent toch? Ze kunnen toch niet blijven komen tot je een keer thuis bent....
Feyenoord!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:35:53 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159036890
Ha, ze hebben het bezorgd bij nummer 81. Dat nummer bestaat niet in mijn flat. Leuk weer ;(
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:39:10 #276
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159036964
79 en/of 83 wel?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:56:51 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159037242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:39 schreef MutedFaith het volgende:
79 en/of 83 wel?
Nee, überhaupt geen oneven. Kneuzen }:|
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:01:29 #278
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159037302
Misschien bij 80 of 82 eens proberen dan..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159037306
Bezorging, mijn grootste ergernis bij de maaltijdboxen :X Eten, prijs, etc allemaal prima. Alleen dat is niet prima.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:04 schreef Japie77 het volgende:

Jij hoort gewoon te zorgen dat je thuis bent toch? Ze kunnen toch niet blijven komen tot je een keer thuis bent....
Elke keer dat een box bij de buren werd bezorgd was ik thuis. En de deurbel doet het gewoon. En mijn mobiele telefoon (waar ze het nummer van hebben) ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:10:58 #280
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159037499
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Bezorging, mijn grootste ergernis bij de maaltijdboxen :X Eten, prijs, etc allemaal prima. Alleen dat is niet prima.

[..]

Elke keer dat een box bij de buren werd bezorgd was ik thuis. En de deurbel doet het gewoon. En mijn mobiele telefoon (waar ze het nummer van hebben) ook.
Tja hoe dat bij HF werkt weet ik ook niet. Bij Beebox gaat dat prima, daar zetten ze de box gewoon in de schuur of in de tuin als je er niet bent.
Feyenoord!
pi_159037535
Zo'n pakket is zeker niks als je de meeste groentes niet lust? :P
pi_159037553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:10 schreef Japie77 het volgende:
Tja hoe dat bij HF werkt weet ik ook niet. Bij Beebox gaat dat prima, daar zetten ze de box gewoon in de schuur of in de tuin als je er niet bent.
Ik heb geen schuur of tuin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159037563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nee, überhaupt geen oneven. Kneuzen }:|
die zitten dan toch aan overkant van de straat :@
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:17:26 #284
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159037629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij hoort gewoon te zorgen dat je thuis bent toch? Ze kunnen toch niet blijven komen tot je een keer thuis bent....
Als je goed leest heb ik het over onverhoopt niet thuis zijn. Ik moest ook een keer weg terwijl er een box onderweg was. Briefje op het raam gehangen of ze de box in de blokhut achter het huis konden zetten. Hadden ze netjes gedaan. Er zijn mensen die die optie niet hebben.. Dan is het netjes dat ze nog een keer proberen te bezorgen en terecht als je dan NOG niet thuis bent het naar de voedselbank gaat.

PostNL houdt de pakketjes toch ook niet als je niet thuis bent als ze langs komen?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:31:02 #285
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159037889
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:17 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als je goed leest heb ik het over onverhoopt niet thuis zijn. Ik moest ook een keer weg terwijl er een box onderweg was. Briefje op het raam gehangen of ze de box in de blokhut achter het huis konden zetten. Hadden ze netjes gedaan. Er zijn mensen die die optie niet hebben.. Dan is het netjes dat ze nog een keer proberen te bezorgen en terecht als je dan NOG niet thuis bent het naar de voedselbank gaat.

PostNL houdt de pakketjes toch ook niet als je niet thuis bent als ze langs komen?
Das waar natuurlijk. In principe zou je het dan zelf op moeten halen lijkt me. Maar dat is niet zo makkelijk aangezien HF niet met regionale punten werkt.
Feyenoord!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:58:27 #286
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159038509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja hoe dat bij HF werkt weet ik ook niet. Bij Beebox gaat dat prima, daar zetten ze de box gewoon in de schuur of in de tuin als je er niet bent.
HF geeft 'm bij ons dan bij de buren af. Maar volgens mij verschilt de kwaliteit van de bezorger nogal per regio.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:59:14 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159038525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:58 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

HF geeft 'm bij ons dan bij de buren af. Maar volgens mij verschilt de kwaliteit van de bezorger nogal per regio.
Volgens mij heeft HF een landelijke bezorgdienst toch?
Feyenoord!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 13:04:13 #288
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159038637
Geen idee. Ik heb al een paar keer dezelfde bezorger gehad in elk geval.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 13:32:38 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159039245
Overkant van de straat, proberen bij iemand anders.... allemaal dank voor het meedenken :) Ik vind alleen gewoon dat gespeur naar die box belachelijk. Dat is de zoveelste keer dat ik ergens moet gaan zoeken. Besides, ik kan dat vanavond pas doen, want dan pas thuis. Niet leuk. Ik geloof dat dit de laatste was :P
pi_159039269
Nu een jaar lang is hier iedere ! week een andere bezorger / bzorgster geweest.
Altijd beleefde nette jongemannen, een enkele keer een autochtone nederlander.
Soms een bus met hf logo, soms blanco bus, soms een bestelbus uit Ede of elders.
Die was bijv. 's morgens om 6 uur begonnen in Rotterdam en ik was de laatste in regio Utrecht om 13 uur. w/

Een enkele keer kon ik op het laatste moment niet thuis zijn, briefje op de deur en bij de buren afgeleverd.

Vanavond de falafal en platbrood heb ik bedacht.
Tja, ik loop een beetje achter.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:30:42 #291
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159040608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:32 schreef Quoi het volgende:
Overkant van de straat, proberen bij iemand anders.... allemaal dank voor het meedenken :) Ik vind alleen gewoon dat gespeur naar die box belachelijk. Dat is de zoveelste keer dat ik ergens moet gaan zoeken. Besides, ik kan dat vanavond pas doen, want dan pas thuis. Niet leuk. Ik geloof dat dit de laatste was :P
Da's waar. Je zou niet moeten hoeven zoeken naar waar ze de box verstopt hebben.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159040665
In je account kun je toch ook aangeven hoe of wat.
Bijv. "Indien niet thuis, dan.."
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:37:01 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159040747
Zo, opgezegd! Klaar met die ongein. Recepten genoeg opgebouwd in meer dan een jaar :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef AnneX het volgende:
In je account kun je toch ook aangeven hoe of wat.
Bijv. "Indien niet thuis, dan.."
Daar staan netjes mijn eigen buren aangegeven ;)
pi_159040777
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef AnneX het volgende:
In je account kun je toch ook aangeven hoe of wat.
Bijv. "Indien niet thuis, dan.."
Ik heb daar ooit 'bel me alsjeblieft op 06 etc' ingevuld. Maar nee, dat doen ze niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:31:13 #295
409579 LuDann
All the way
pi_159050705
Ik heb 2 keer gehad dat we op het tijdstip dat er een box bezorgd zou worden, we met spoed naar het ziekenhuis moesten met onze baby. Die keren heb ik toen gebeld naar respectievelijk MS en Mathijs Maaltijdboxen en toen kon ik zelf aangeven wat ik wilde. Bij de buren afgeven of een ander bezorgmoment. Ze kunnen de bezorger bellen als hij onderweg is.

Beide keren belde de bezorger trouwens aan op het moment dat we de deur uitstapten. :P

Vandaag de volkorenpenne met varkenhaas en wortel-salie saus van AH gemaakt. Salie is nogal een bijzonder ingredient, ik had het graag uitgeprobeerd maar aangezien het remmend werkt op de borstvoeding die ik geef heb ik het weggelaten. Vervangend heb ik rozemarijn gebruikt maar dat was hem niet helemaal. Ik had liever gezien dat er ook iets meer informatie over de salie gegeven werd, maar in plaats daarvan was er extra info over de volkorenpenne. :')
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:18:39 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159058979
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:33 schreef AnneX het volgende:
Nu een jaar lang is hier iedere ! week een andere bezorger / bzorgster geweest.
Altijd beleefde nette jongemannen, een enkele keer een autochtone nederlander.
Soms een bus met hf logo, soms blanco bus, soms een bestelbus uit Ede of elders.
Die was bijv. 's morgens om 6 uur begonnen in Rotterdam en ik was de laatste in regio Utrecht om 13 uur. w/

Een enkele keer kon ik op het laatste moment niet thuis zijn, briefje op de deur en bij de buren afgeleverd.

Vanavond de falafal en platbrood heb ik bedacht.
Tja, ik loop een beetje achter.
Autochtone nederlanders zijn geen nette jongemannen?? :?
Feyenoord!
pi_159059404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Autochtone nederlanders zijn geen nette jongemannen?? :?
Ja, nederig excuus...het staat er ongelukkig.
Het is goed bedoeld.
  woensdag 13 januari 2016 @ 01:09:47 #298
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159059743
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, nederig excuus...het staat er ongelukkig.
Het is goed bedoeld.
^O^
Feyenoord!
pi_159062188
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Das waar natuurlijk. In principe zou je het dan zelf op moeten halen lijkt me. Maar dat is niet zo makkelijk aangezien HF niet met regionale punten werkt.
HF of MS ophaalpunten lijken me wel wat. Misschien via een supermarkt, bijvoorbeeld de Plus of Jumbo. Wel het gemak van geen recepten bedenken/zoeken, alle ingrediënten per gerecht bij elkaar en gelijk de rest van de boodschappen doen...
  woensdag 13 januari 2016 @ 09:45:27 #300
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159062767
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 08:57 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

HF of MS ophaalpunten lijken me wel wat. Misschien via een supermarkt, bijvoorbeeld de Plus of Jumbo. Wel het gemak van geen recepten bedenken/zoeken, alle ingrediënten per gerecht bij elkaar en gelijk de rest van de boodschappen doen...
Ik vind het toch best apart om te zien dat zoveel mensen de recepten zo belangrijk vinden. Als je 5 minuten googlet heb je zo ik weet niet hoeveel recepten die je kunt gebruiken.
Feyenoord!
pi_159064213
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:45 schreef Japie77 het volgende:

Ik vind het toch best apart om te zien dat zoveel mensen de recepten zo belangrijk vinden. Als je 5 minuten googlet heb je zo ik weet niet hoeveel recepten die je kunt gebruiken.
Ik woon in Drenthe en soms moet ik 3 supermarkten af om de ingrediënten voor een HF recept te vinden en dan nog kan je niet alles krijgen of van de kwaliteit in de HF box.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')