abonnement Unibet Coolblue
pi_158238316


;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 14 december 2015 @ 16:04:58 #27
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158238507
quote:
Lamers is gedeporteerd naar Verweggistan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158241184
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lamers is gedeporteerd naar Verweggistan?
We hadden nog een toiletjuffrouw nodig. De nodige operaties zijn goed verlopen, en mevrouw lammers zit nu in de catacomben naast het kleine kamertje. :(

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158241592
FM2012 was mijn laatste FM. Nu toch weer begonnen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158241896
Thuiswedstrijden domineer ik compleet en dan maakt het vaak niet uit tegen welke tegenstander. Behalve in de CL, dan gaat het gelijk op. Uitwedstrijden is dan weer een heel ander verhaal. Ik heb nog niet verloren, maar man wat gaat het moeizaam.

Ik ben aan het begin van de voorbereiding omgeschakeld van een 4-3-3 met de punt naar achter naar een 4-2-3-1, omdat ik dan met een aanvallende middenvelder kan spelen. Echter loopt het nog niet heel lekker. Soms heb ik het gevoel dat ik op het middenveld overlopen wordt en wellicht ook op de flanken (door aanvallende vleugelverdedigers?).

Ik dacht ook dat mijn CL groep redelijk eenvoudig was. 2 wedstrijden verder sta ik op 0 punten. Kansloos ten onder tegen Valencia en thuis tegen Roma met 2-1 verloren.

Iemand wat tips? :)
Feyenoord Rotterdam
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 18:59:19 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158241959
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 18:26 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

We hadden nog een toiletjuffrouw nodig. De nodige operaties zijn goed verlopen, en mevrouw lammers zit nu in de catacomben naast het kleine kamertje. :(

[ afbeelding ]
Je hebt zo te zien dat "Fc" nog steeds niet aangepast naar "FC" :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158242105
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je hebt zo te zien dat "Fc" nog steeds niet aangepast naar "FC" :D
:@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158243492
Oeeei, ik krijg nu een uitnodiging voor een sollicitatie bij Wolfsburg. What to do?
Ben nu bijna klaar met drie jaar Ajax.
pi_158243892
Wolfsburg aanpakken. Dan ben je iig amsterdam uit :P

Ik kreeg net tijdens de wedstrijd een bericht dat mijn keeper zijn hand waarschijnlijk gebroken had, maar benadrukte mijn assistent. Hij kan wel gewoon doorspelen _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_158244290
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Wolfsburg aanpakken. Dan ben je iig amsterdam uit :P

Ik kreeg net tijdens de wedstrijd een bericht dat mijn keeper zijn hand waarschijnlijk gebroken had, maar benadrukte mijn assistent. Hij kan wel gewoon doorspelen _O-
:D

Ben op gesprek geweest. Alleen gaf ik aan meer transferbudget dan 15 miljoen te willen en daardoor hebben ze nu een ander aangesteld.
Toch wel beetje jammer :P Maar ik moet nog een paar wedstrijden en de seizoensontknoping is nog spannend. Dus nu weggaan had ook wel laf geweest.

Overigens wel leuk dat Ajax gelijk na mijn gesprek met een nieuw contract kwam. Alleen toen was ik nog in afwachting van Wolfsburg, dus die moest ik wel afslaan. Ik lig toch nog drie jaar vast.
pi_158248147
Van die momenten dat je wel kan janken...

Twee wedstrijden voor het einde drie punten voor staan op PSV. Vervolgens verliezen van Feyenoord, gelijk spelen tegen Willem II.
De laatste wedstrijd tegen PSV, zodat je de titel nog kan pakken. Maar dan 1-1 spelen.

Kutspel.
pi_158249225
Jammer dat Jaap Stam onmogelijk te behouden is..in mijn game tenminste
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158249515


Toch nog een bug gevonden :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 14 december 2015 @ 22:56:37 #39
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158249634
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]

Toch nog een bug gevonden :P
Het was te koud in voor een franse zomeravond :P
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  maandag 14 december 2015 @ 23:12:17 #40
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158250056
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Jaap Stam onmogelijk te behouden is..in mijn game tenminste
Gaat hier standaard aan de slag in Heerenveen. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158250442
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Gaat hier standaard aan de slag in Heerenveen. :)
Hier ook _O-

Al was hij ook al Superboer geweest als ik hem geen promotie had gegeven toen :')

Omdat ik begin van mijn game andere leagues niet op speelbaar had staan (view only) zijn er amper coaches in het spel geladen. Eigenlijk alleen Nederlanders..achterlijk dat soort dingen :')

Nu moet ik hopen dat er een of andere amateur stopt met redelijke defending coaching om aan 4* te komen op dat onderdeel :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 14 december 2015 @ 23:29:34 #42
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158250552
Ik vind het zo fijn, dat gratis wintershoppen. Spelers en talentjes waarvan het contract binnen 6 maanden afloopt proberen vast te leggen. Er gaat niks boven je concurrentie verzwakken. _O_

Zojuist dus zeven spelers gekocht, waaronder drie spelers weggekaapt bij concurrent Sparta Praag én Gino Dekker uit Amsterdam weggelokt (niet de meest fysieke speler, maar corners 19, vrije trappen 19 en afstandsschoten 18).
Vlasim, FM14.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 23:41:00 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158250874
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef donroyco het volgende:
Ik vind het zo fijn, dat gratis wintershoppen. Spelers en talentjes waarvan het contract binnen 6 maanden afloopt proberen vast te leggen. Er gaat niks boven je concurrentie verzwakken. _O_

Zojuist dus zeven spelers gekocht, waaronder drie spelers weggekaapt bij concurrent Sparta Praag én Gino Dekker uit Amsterdam weggelokt (niet de meest fysieke speler, maar corners 19, vrije trappen 19 en afstandsschoten 18).
Vlasim, FM14.
Genieten geblazen is dat ja _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 15 december 2015 @ 00:05:02 #44
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158251398


ook gewoon bijna ieder nederlaag met maar 1 goal verschil }:|

op Groningen en Heracles na dan
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 15 december 2015 @ 01:34:30 #45
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158252637
Halverwege seizoen 2, inmiddels toch al een leuke selectie naar m'n hand weten te zetten. Het is al een stuk beter dan seizoen 1, maar nog steeds gigantisch wisselvallig zoals je kunt zien. Van winstreeks naar niet-kunnen-winnen-reeks :+ 11 wedstrijden ongeslagen en dan zo'n vormdip.






Toch een aantal mooie koopjes op kunnen pikken. _O_ Danny Hoesen, Guyon Fernandez, Medunjanin en van der Maarel zijn op zich topaankopen. Bakker, Pluim en Colunga doen het ook meer dan naar behoren. Nu alleen nog even echt een hecht team van smeden, wat tijdens de winstreeks dus wel leek te lukken. Het viel even allemaal op z'n plek.

Nou ja, spectaculair is het in ieder geval wel :+ Tactiek leek even prachtig te werken, maar dat wordt toch weer sleutelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158253783
Ben net gepromoveerd naar de eredivisie met m'n clubje misfits, dus maar een counter tactic opgezet:


En ja, ik heb de Zeeuw transfervrij op weten te pikken, die had wat ruzie geschopt bijz'n oude club _O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 15 december 2015 @ 08:38:16 #47
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158254106
Ga komend weekend eens beginnen aan een LLM game, de game begint toch wat tegen te vallen na de overstap van "underdog" Wisla naar "Semitopper" Saint-Etienne, dacht dat dat mee zou vallen in het jaar 2022, omdat dan de meeste topspelers wel met pensioen zouden zijn en vervangen voor jonger talent. Maar ik zie nog te veel herkenbaars om echt te genieten van "topvoetbal"
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158254397
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Ga komend weekend eens beginnen aan een LLM game, de game begint toch wat tegen te vallen na de overstap van "underdog" Wisla naar "Semitopper" Saint-Etienne, dacht dat dat mee zou vallen in het jaar 2022, omdat dan de meeste topspelers wel met pensioen zouden zijn en vervangen voor jonger talent. Maar ik zie nog te veel herkenbaars om echt te genieten van "topvoetbal"
:D ik haak juist altijd af wanneer er niets bekends meer rondloopt.

Je kan toch ook starten met fictieve spelers als optie of heb ik dat mis?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 15 december 2015 @ 09:13:59 #49
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158254428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 07:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben net gepromoveerd naar de eredivisie met m'n clubje misfits, dus maar een counter tactic opgezet:
[ afbeelding ]

En ja, ik heb de Zeeuw transfervrij op weten te pikken, die had wat ruzie geschopt bijz'n oude club _O-
Netjes. :) Ik zou zelf alleen niet op deze manier met twee balveroverende middenvelders spelen. Het lijkt me beter om er een spelmaker voor de defensie of gewoon verdedigende middenvelder te maken. Die blijven wat meer in positie. Die BVM roamen het hele veld over, de bal achterna.

Maar misschien loopt het wel als een tierelier, dan heb ik niets gezegd. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 15 december 2015 @ 09:14:11 #50
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158254431
Was al een aantal jaar onderweg met Dusseldorf en Wisla, dus vond het zonde om overnieuw te beginnen.

En als ik dan toch overnieuw begin, dan duik ik liever de LLM in
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')