abonnement Unibet Coolblue
pi_158200155



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 21:40:52 ]
pi_158200202
Laatste post Uit het vorige topic

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol, volgens mij moet ik vaker zeggen dat m'n pakjes nog niet in zicht zijn... 8)7 zul je ook nu weer net zien:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wow Dat ding is epic!
Heb je hem al?


[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 20:13:37 ]
pi_158201333
Ja, vandaar de foto, hè. :P Post ik haast altijd wel ffies als iets nieuws binnen is.

Battery level was low. Dus kreeg hele slechte bluetooth passthrough. Vertraagd, verlaagd, messed up. Was ff schrikken. Maar line-in was prima en dacht, ok, ligt vast aan de battery low level. Jup. :Y Na 't opladen doet 'ie het prima nu.

Cool design. Wat zwaarder dan vergelijkbare speakertjes omdat: veel metaal. Zit goed in elkaar. Bereik is ook een van de beste die ik ooit getest heb. Aan/uit-knop is ook aangeduid in Chinees. Spraakreacties ook in 't Chinees (idem handleiding). Maar de setup en gebruik spreekt voor zich en zal vast weer te veranderen zijn via een .txt update bestandje via SD-kaart ofzo.

Geluidje. *) Not bad. Not bad at all. Aardig volle en ronde toon, maar toch wel vrij clean; tikkeltje helder, bass is best punchy. Best naar m'n smaak hoor. :Y Alleen op wat luidere standen vooral klinkt het midden segment van de range wat cavey, kil, 'n beetje out-of-place, merk je toch dat het een kleine speaker is. Een ER-151 blijft dan toch wat ronder/warmer als vloeiender geheel. Op midden/laag volume mixt het geheel bij de Xiaomi wel erg mooi in elkaar in ieder geval, erg harmonieus. Dus overall wel een lekkere speaker. Kan me herinneren dat ik niet zo'n fan van die witte was. Deze gets up there met een Leadsound en Sounder. Vind je de ER-151 iets te dof en houd je van wat helderder, maar wel een lekkere bass punch? Dan is de nieuwe Xiaomi speaker wel wat voor jou.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158201689
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, vandaar de foto, hè. :P Post ik haast altijd wel ffies als iets nieuws binnen is.

Battery level was low. Dus kreeg hele slechte bluetooth passthrough. Vertraagd, verlaagd, messed up. Was ff schrikken. Maar line-in was prima en dacht, ok, ligt vast aan de battery low level. Jup. :Y Na 't opladen doet 'ie het prima nu.

Cool design. Wat zwaarder dan vergelijkbare speakertjes omdat: veel metaal. Zit goed in elkaar. Bereik is ook een van de beste die ik ooit getest heb. Aan/uit-knop is ook aangeduid in Chinees. Spraakreacties ook in 't Chinees (idem handleiding). Maar de setup en gebruik spreekt voor zich en zal vast weer te veranderen zijn via een .txt update bestandje via SD-kaart ofzo.

Geluidje. *) Not bad. Not bad at all. Aardig volle en ronde toon, maar toch wel vrij clean; tikkeltje helder, bass is best punchy. Best naar m'n smaak hoor. :Y Alleen op wat luidere standen vooral klinkt het midden segment van de range wat cavey, kil, 'n beetje out-of-place, merk je toch dat het een kleine speaker is. Een ER-151 blijft dan toch wat ronder/warmer als vloeiender geheel. Op midden/laag volume mixt het geheel bij de Xiaomi wel erg mooi in elkaar in ieder geval, erg harmonieus. Dus overall wel een lekkere speaker. Kan me herinneren dat ik niet zo'n fan van die witte was. Deze gets up there met een Leadsound en Sounder. Vind je de ER-151 iets te dof en houd je van wat helderder, maar wel een lekkere bass punch? Dan is de nieuwe Xiaomi speaker wel wat voor jou.
Thanks voor de mini review, zo even 1tje bestellen dan maar :)
pi_158225966
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, vandaar de foto, hè. :P Post ik haast altijd wel ffies als iets nieuws binnen is.

Battery level was low. Dus kreeg hele slechte bluetooth passthrough. Vertraagd, verlaagd, messed up. Was ff schrikken. Maar line-in was prima en dacht, ok, ligt vast aan de battery low level. Jup. :Y Na 't opladen doet 'ie het prima nu.

Cool design. Wat zwaarder dan vergelijkbare speakertjes omdat: veel metaal. Zit goed in elkaar. Bereik is ook een van de beste die ik ooit getest heb. Aan/uit-knop is ook aangeduid in Chinees. Spraakreacties ook in 't Chinees (idem handleiding). Maar de setup en gebruik spreekt voor zich en zal vast weer te veranderen zijn via een .txt update bestandje via SD-kaart ofzo.

Geluidje. *) Not bad. Not bad at all. Aardig volle en ronde toon, maar toch wel vrij clean; tikkeltje helder, bass is best punchy. Best naar m'n smaak hoor. :Y Alleen op wat luidere standen vooral klinkt het midden segment van de range wat cavey, kil, 'n beetje out-of-place, merk je toch dat het een kleine speaker is. Een ER-151 blijft dan toch wat ronder/warmer als vloeiender geheel. Op midden/laag volume mixt het geheel bij de Xiaomi wel erg mooi in elkaar in ieder geval, erg harmonieus. Dus overall wel een lekkere speaker. Kan me herinneren dat ik niet zo'n fan van die witte was. Deze gets up there met een Leadsound en Sounder. Vind je de ER-151 iets te dof en houd je van wat helderder, maar wel een lekkere bass punch? Dan is de nieuwe Xiaomi speaker wel wat voor jou.
Best een prijzige speaker, 40 euro. Design is wel mooi.
pi_158231456
Scherpe "aanbieding" dit:
http://www.banggood.com/Q(...)19904.html?utmid=302
Van $7,99 voor $9,99 _O- :')
pi_158231519
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 09:21 schreef J.B. het volgende:
Scherpe "aanbieding" dit:
http://www.banggood.com/Q(...)19904.html?utmid=302
Van $7,99 voor $9,99 _O- :')
Thanks! Gelijk besteld
pi_158231533
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:27 schreef julius123 het volgende:

[..]

Thanks! Gelijk besteld
:') :')
pi_158231611
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 09:21 schreef J.B. het volgende:
Scherpe "aanbieding" dit:
http://www.banggood.com/Q(...)19904.html?utmid=302
Van $7,99 voor $9,99 _O- :')
Preorder Discount Before 100th Orders
$7.99 0-10th orders
$8.59 11-30th orders
$8.99 31-50th orders
$9.59 51-80th orders
$9.99 81-100th orders
Normal price: $11.99
Is niet hetzelfde als die van 7.99 http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-986684.html
54w quick charge vs 48w
  maandag 14 december 2015 @ 09:40:41 #10
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158231665
quote:
Geen quickcharge poort
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158235466
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:30 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je bedoelt deze denk ik.
Jij maakt het nog ingewikkelder :) want die bedoel ik dus niet.

Nog even voor de duidelijkheid.
De 54W
http://www.banggood.com/Q(...)19904.html?utmid=302
De 48W
http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-986684.html

De OP haalde die twee door elkaar.
  maandag 14 december 2015 @ 13:14:25 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158235750
Trekt de gemiddelde 12V stekker in een auto dat wel?
  maandag 14 december 2015 @ 14:06:37 #14
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158236615
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Trekt de gemiddelde 12V stekker in een auto dat wel?
Normaal gezien wel hoor...
Voor alle zekerheid ff in 't zekeringenkastje checken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158236798
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 22:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Best een prijzige speaker, 40 euro. Design is wel mooi.
Deze is dat toch?

http://m.tinydeal.com/product/-p-149099
  maandag 14 december 2015 @ 14:46:06 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158237214
Nah, bro. :N

quote:
Dus overall wel een lekkere speaker. Kan me herinneren dat ik niet zo'n fan van die witte was. Deze gets up there
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 december 2015 @ 15:24:43 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158237858
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Trekt de gemiddelde 12V stekker in een auto dat wel?
Ja, gaat prima. Zit vaak wel een redelijk zware zekering achter :).
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol, volgens mij moet ik vaker zeggen dat m'n pakjes nog niet in zicht zijn... 8)7 zul je ook nu weer net zien:
[ afbeelding ]
Dat moet ik ook even proberen :D.
Hmz, wat raar; het ene pakketje via MY post is er al een week terwijl de andere nog niet in zicht is, zijn op de zelfde dag verzonden.
* RobertNL gaat duimen dat het pakketje binnen is voordat hij zaterdag het vliegtuig in stapt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 14 december 2015 @ 15:27:51 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158237908
:9 :Y) I don't want a lot for Christmas...
... well, maybe just some China gear
... I don't care about Apple products
... just ordered another thing from Xiaomi, oh dear!

I just want some gadget stuff!
Actually, I just can't get enough!
Sometimes I wonder why... but then a voice tells me... buy buy buy! Oeh-hoehooo China!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 december 2015 @ 15:34:05 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158237994
Hehe :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158238246
quote:
Deze is goedkoper ($17,64):
http://www.banggood.com/O(...)peaker-p-973662.html

Uiteraard net ook besteld :@ :')
pi_158240873
http://www.aliexpress.com(...)NEW/1369078114.html#

Best een leuk klokje, nu met 50% korting :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_158243558
Heb m'n Xiaomi Yi IP home cam binnen.

Krijg hem voorlopig nog niet aan de praat;
- app geinstalleerd via us AppStore
- Instructies doorlopen, moet een QR code scannen met de camera van telefoon schermpje, lijkt hij wel te pakken
- Daarna gebeurt er niks meer. Ding gaat op blauw en 'can not aquire' op telefoon.

Feestje ;)
pi_158244608
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef J.B. het volgende:

[..]

Deze is goedkoper ($17,64):
http://www.banggood.com/O(...)peaker-p-973662.html

Uiteraard net ook besteld :@ :')
Maar niet dezelfde als die van Shiznuts dus..
pi_158244696
Lukt het iemand om hier een account aan te maken?

https://account.xiaomi.com/pass/register?_locale=en

Die captcha wordt maar niet geaccepteerd...
  maandag 14 december 2015 @ 21:06:05 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158245734
Sure. Enne... druk anders op de captcha voor een nieuwe?
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Maar niet dezelfde als die van Shiznuts dus..
Exactly. B-) Hoewel ik die dus ook heb (zie foto, waar de nieuwe er letterlijk 'on top' uitkomt).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158246005
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:03 schreef G-NiLES het volgende:
Heb m'n Xiaomi Yi IP home cam binnen.

Krijg hem voorlopig nog niet aan de praat;
- app geinstalleerd via us AppStore
- Instructies doorlopen, moet een QR code scannen met de camera van telefoon schermpje, lijkt hij wel te pakken
- Daarna gebeurt er niks meer. Ding gaat op blauw en 'can not aquire' op telefoon.

Feestje ;)
't Kan zijn dat 't wel werkt als je 't wachtwoord even van je Wifi haalt.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158248287
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:13 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

't Kan zijn dat 't wel werkt als je 't wachtwoord even van je Wifi haalt.
Er staat juist in de FAQ dat ze geen lege wachtwoorden accepteren :(
  maandag 14 december 2015 @ 23:11:13 #28
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158250021
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:03 schreef G-NiLES het volgende:
Heb m'n Xiaomi Yi IP home cam binnen.

Krijg hem voorlopig nog niet aan de praat;
- app geinstalleerd via us AppStore
- Instructies doorlopen, moet een QR code scannen met de camera van telefoon schermpje, lijkt hij wel te pakken
- Daarna gebeurt er niks meer. Ding gaat op blauw en 'can not aquire' op telefoon.

Feestje ;)
Kan je ook kiezen voor een setupmethode zonder die QR? Dat kon ik met de mijne iig wel.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158254362
quote:
12s.gif Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kan je ook kiezen voor een setupmethode zonder die QR? Dat kon ik met de mijne iig wel.
Inmiddels wel gelukt, moest hele andere App gebruiken, de chinese.
Verder geen probleem want in-app istie wel vertaald :)
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:27:03 #30
128384 mcwops
gat in je glas
pi_158260315
dispute op Aliexpress :
verkeerde maat opgestuurd, hun fout. dus dispute aangemaakt.....
willen nu dat ik schoenen terugstuur en zij daarna de juiste maat toesturen.
ik geef aan dat ze nieuw paar moeten opsturen en dat ik dispute niet sluit.
omdat ik anders niets meer kan doen als dat nieuwe paar niet aankomt of wederom verkeerd is.

wat is jullie advies?

ik wil eigenlijk dispute open houden en dat ze me de juiste maat toesturen en ik na ontvangst het dispute sluit.

terugsturen naar hen is natuurlijk mogelijk, maar dan loop ik risico dat retourpakket foetsie raakt en nieuw paar niet eens verzonden wordt.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_158262477
Wat is de waarde van die schoenen?

In ieder geval niet het dispute sluiten.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:06:20 #32
128384 mcwops
gat in je glas
pi_158264797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:08 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is de waarde van die schoenen?

In ieder geval niet het dispute sluiten.
<25 euro ;)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_158265190
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:06 schreef mcwops het volgende:

[..]

<25 euro ;)
terugsturen is 30 euro ofzo.
:]
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:25:44 #34
128384 mcwops
gat in je glas
pi_158265286
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:22 schreef wootahH het volgende:

[..]

terugsturen is 30 euro ofzo.
dacht t ook....nja..zelfs 10 euro verzending is 2 much

ik sluit t dispute in ieder geval niet. nog even zn reactie afwachten en dan escalate.
43 bestellen en 40 leveren (en stiekem alle labeltjes en prints weghalen.....tssss oO<
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:35:36 #35
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158265543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:25 schreef mcwops het volgende:

[..]

dacht t ook....nja..zelfs 10 euro verzending is 2 much

ik sluit t dispute in ieder geval niet. nog even zn reactie afwachten en dan escalate.
43 bestellen en 40 leveren (en stiekem alle labeltjes en prints weghalen.....tssss oO<
vallen ze gewoon niet heel klein?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158266333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:06 schreef mcwops het volgende:

[..]

<25 euro ;)
Waarom bestel je dat überhaupt?
pi_158267822
Misschien iets voor iemand hier?

MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box Quad Core 2.0GHz H.265 Hardware Decoding WIFI Miracast DLNA - Black voor $19.99.
Schijnbaar DHL shipping voor nog geen $2 extra.
quote:
Highlights
•MXQ Pro is a smart Streaming Media Player with Android 5.1 Lollipop OS, powered by Quad core Amlogic S905 Cortex A53, includes a Penta-Core GPU that can reach speeds of up to 2.0GHz. Support 4K Ultimate HD vedio hardware decoding. With preinstalled Google Play Store and other apps, you can enjoy smooth multi-tasking, game playing or movie viewing.
•CPU: Amlogic S905 Quad-Core Cortex A53 28nm Processor 2.0GHz
•GPU: Penta-Core Mali-450
•OS: Android 5.1 lollipop
•Support H.265 hardwar decoding, H.264 up to 4K 30Hz
•Playstore, XBMC preinstalled
•Support Miracast DLNA
•Supports Dolby and DTS


Daarnaast morgen weer de Anker 60-poort 60W USB-lader in de aanbieding; nu bij Amazon.es. Nu nog ¤31,71.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤19.99 + shipping geworden.



[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 16-12-2015 13:08:22 ]
pi_158269176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien iets voor iemand hier?

MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box Quad Core 2.0GHz H.265 Hardware Decoding WIFI Miracast DLNA - Black voor $19.99.
Schijnbaar DHL shipping voor nog geen $2 extra.

[..]

[ afbeelding ]
Hmm, interessant om te proberen welicht. Voor nog geen 20,- kun je je eigenlijk geen buil vallen. Ethernetpoort ook nog..
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:31:51 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158269491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien iets voor iemand hier?

MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box Quad Core 2.0GHz H.265 Hardware Decoding WIFI Miracast DLNA - Black voor $19.99.
Schijnbaar DHL shipping voor nog geen $2 extra.

[..]
Daar heb ik geen klap aan.

Maar toch besteld. Geen idee waarom. Dhl shipping was inderdaad 1.50.

Hang hem wel aan de beamer in mijn gameroom :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Catch22- op 15-12-2015 21:37:34 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158269812
Tja, heb je hiermee nog steeds de framerate-problemen die je met Android hebt?
Ofwel dat output op 60fps. vast zit i.p.v. 24fps, 30fps e.d. wat je bronmateriaal is?
Hier staat bijvoorbeeld de Ouya voor Kodi die dat probleem heeft.
Maar die heb ik ook al in tijden niet gebruikt dus denk niet dat ik dit ding ga bestellen.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:43:18 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158269916
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, heb je hiermee nog steeds de framerate-problemen die je met Android hebt?
Ofwel dat output op 60fps. vast zit i.p.v. 24fps, 30fps e.d. wat je bronmateriaal is?
Hier staat bijvoorbeeld de Ouya voor Kodi die dat probleem heeft.
Maar die heb ik ook al in tijden niet gebruikt dus denk niet dat ik dit ding ga bestellen.

Is mij nog niet opgevallen in elk geval. Gebruik sowieso liever plex. Als ik dat al gebruik. Meeste is netflix en YouTube wat ik kijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:46:24 #42
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158270024
Ik twijfel héél hard om 'm te bestellen... Besteld :)
Als bakkie om m'n ipcams continu mee te kunnen bekijken natuurlijk wel handig...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:54:35 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158270315
http://m.geekbuying.com/i(...)Cable-1M-358990.html

3x1.80m tronsmart USB kabels voor 7 dollar. Fijne kabels, heb ze zelf ook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158270342
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:46 schreef dodge_911 het volgende:
Ik twijfel héél hard om 'm te bestellen... Besteld :)
Als bakkie om m'n ipcams continu mee te kunnen bekijken natuurlijk wel handig...
Heb je 'n Android app waar je meerdere cams naast elkaar kunt zien? Dus in één oogopslag?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:18:10 #45
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158271280
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Heb je 'n Android app waar je meerdere cams naast elkaar kunt zien? Dus in één oogopslag?
https://play.google.com/s(...)bCamViewerPaid&hl=en is er al 1 die ik op iOS een tijdlang gebruikt heb, tot de nieuwe firmware RTSP dichtzette. Ik heb de zin nog niet gehad om ze allemaal te gaan flashen met de fixscripts.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158271394
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)bCamViewerPaid&hl=en is er al 1 die ik op iOS een tijdlang gebruikt heb, tot de nieuwe firmware RTSP dichtzette. Ik heb de zin nog niet gehad om ze allemaal te gaan flashen met de fixscripts.
Ga ik eens naar kijken met m'n Small Ants Cam's, die heb ik ook werkend op Windows met iSpy. Dat zou dan ook met deze wel moeten werken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158272129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, heb je hiermee nog steeds de framerate-problemen die je met Android hebt?
Ofwel dat output op 60fps. vast zit i.p.v. 24fps, 30fps e.d. wat je bronmateriaal is?
Hier staat bijvoorbeeld de Ouya voor Kodi die dat probleem heeft.
Maar die heb ik ook al in tijden niet gebruikt dus denk niet dat ik dit ding ga bestellen.

yep. Bij minix (x8) hebben ze in kodi zelf wel een fix daarvoor. Geen idee of die versie ook op andere hardware loopt. Echter doet netflix ook niet in hd kwaliteit op die android dozen .
:]
pi_158272826
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:45 schreef wootahH het volgende:
yep. Bij minix (x8) hebben ze in kodi zelf wel een fix daarvoor. Geen idee of die versie ook op andere hardware loopt. Echter doet netflix ook niet in hd kwaliteit op die android dozen .
Duidelijk. Hoef ik 'm dus helemaal niet. Dat framerate-gezeur is niet erg prettig kijken namelijk.
Er gaat geloof ik wel iets van OpenElec rond maar daar weet ik het fijne niet van.
pi_158275646
quote:
12s.gif Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kan je ook kiezen voor een setupmethode zonder die QR? Dat kon ik met de mijne iig wel.
Wat voor opname software ga je gebruiken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef mcwops het volgende:
dispute op Aliexpress :
verkeerde maat opgestuurd, hun fout. dus dispute aangemaakt.....
willen nu dat ik schoenen terugstuur en zij daarna de juiste maat toesturen.
ik geef aan dat ze nieuw paar moeten opsturen en dat ik dispute niet sluit.
omdat ik anders niets meer kan doen als dat nieuwe paar niet aankomt of wederom verkeerd is.

wat is jullie advies?

ik wil eigenlijk dispute open houden en dat ze me de juiste maat toesturen en ik na ontvangst het dispute sluit.

terugsturen naar hen is natuurlijk mogelijk, maar dan loop ik risico dat retourpakket foetsie raakt en nieuw paar niet eens verzonden wordt.
Normale procedure, de retour kosten zijn wel voor jou.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 01:15:32 ]
  woensdag 16 december 2015 @ 01:33:39 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158275858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, heb je hiermee nog steeds de framerate-problemen die je met Android hebt?
Ofwel dat output op 60fps. vast zit i.p.v. 24fps, 30fps e.d. wat je bronmateriaal is?
Hier staat bijvoorbeeld de Ouya voor Kodi die dat probleem heeft.
Maar die heb ik ook al in tijden niet gebruikt dus denk niet dat ik dit ding ga bestellen.

Soms/vaak switchen ze nu automatisch, althans de nieuwere rockchip en mstar hebben dat in de firmware zitten. De amlogic vast ook gezien het veelvuldige gebruik in tv boxjes.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158276071
quote:
[..]

Normale procedure, de retour kosten zijn wel voor jou.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet dat hij de retourkosten zou moeten betalen als de fout bij de verkoper ligt.

Ik heb zelf in het verleden een keer te maken gehad met een fout van de verkoper. Die wilde eerst ook dat ik het product terugstuurde, maar na opgave van de retourkosten mocht ik het product gewoon houden en werd het juiste product opgestuurd.Ging wel om bedrag van ong 20 euro.
  woensdag 16 december 2015 @ 04:26:41 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158276479
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien iets voor iemand hier?

MXQ Pro Amlogic S905 4K Ultimate HD KODI Android 5.1 Lollipop TV Box Quad Core 2.0GHz H.265 Hardware Decoding WIFI Miracast DLNA - Black voor $19.99.
Schijnbaar DHL shipping voor nog geen $2 extra.

[..]

[ afbeelding ]
Net te horen gekregen dat het een ''bug price'' was, gaan ze dus zeer waarschijnlijk niet leveren.
quote:
Daarnaast morgen weer de Anker 60-poort 60W USB-lader in de aanbieding; nu bij Amazon.es. Nu nog ¤31,71.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding.

[ afbeelding ]
Even iemand op gewezen, bedankt maar weer voor het posten :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158276591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 04:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Net te horen gekregen dat het een ''bug price'' was, gaan ze dus zeer waarschijnlijk niet leveren.
Shit, gisteravond ook besteld. Ben benieuwd.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158276856
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 04:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Net te horen gekregen dat het een ''bug price'' was, gaan ze dus zeer waarschijnlijk niet leveren.

[..]

Even iemand op gewezen, bedankt maar weer voor het posten :D
De prijs is 19,99 geworden [plus verzendkosten] voor de 60poort :9~ lader
  woensdag 16 december 2015 @ 08:20:09 #55
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_158276940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 08:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

De prijs is 19,99 geworden [plus verzendkosten] voor de 60poort :9~ lader
Werkt dat trucje voor gratis verzending met een specifiek boekje nog?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 16 december 2015 @ 09:34:12 #56
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158277620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 01:13 schreef ZetaOS het volgende:
Wat voor opname software ga je gebruiken?
Geen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 16 december 2015 @ 15:11:30 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158283969
MXQ cancelmail is binnen, met 10$ coupon
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158284107
quote:
11s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:
MXQ cancelmail is binnen, met 10$ coupon
Hier ook, maar waar zie jij dat 't een 10 dollar coupon is? Alleen te besteden bij meer dan 10 dollar. Ik heb ook nog 'n 5 dollar coupon daar, dan scheelt 't uiteindelijk weinig met hoe de prijs nu was. Kan ik natuurlijk niet tegelijk gebruiken :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 16 december 2015 @ 15:20:11 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158284166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hier ook, maar waar zie jij dat 't een 10 dollar coupon is? Alleen te besteden bij meer dan 10 dollar. Ik heb ook nog 'n 5 dollar coupon daar, dan scheelt 't uiteindelijk weinig met hoe de prijs nu was. Kan ik natuurlijk niet tegelijk gebruiken :')
Geprobeerd in de cart :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158292854
quote:
12s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:34 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Geen :)
He? Maar wat heb je er dan aan :?
pi_158294379
is de kerstperiode nog altijd best te vermijden of gaat dit tegenwoordig al een stuk beter in deze drukke periode ?

onverwachts nog het een en het andere dringend nodig ( lees binnen 2 a 3 weken en niet rond februari :P )
ik krijg de shoppingsmaak terug te pakken :'(
  donderdag 17 december 2015 @ 00:07:00 #62
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158299535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

He? Maar wat heb je er dan aan :?
In elke camera steekt een micro-sd van 32gb die gechecked kan worden indien nodig.
Ik ga echt niet elke dag footage lopen checken van 4 camera's die 24/24 draaien :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 17 december 2015 @ 01:42:39 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_158300680
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef mcwops het volgende:
dispute op Aliexpress :
verkeerde maat opgestuurd, hun fout. dus dispute aangemaakt.....
willen nu dat ik schoenen terugstuur en zij daarna de juiste maat toesturen.
ik geef aan dat ze nieuw paar moeten opsturen en dat ik dispute niet sluit.
omdat ik anders niets meer kan doen als dat nieuwe paar niet aankomt of wederom verkeerd is.

wat is jullie advies?

ik wil eigenlijk dispute open houden en dat ze me de juiste maat toesturen en ik na ontvangst het dispute sluit.

terugsturen naar hen is natuurlijk mogelijk, maar dan loop ik risico dat retourpakket foetsie raakt en nieuw paar niet eens verzonden wordt.
Dit had ik ook, ik kreeg uiteindelijk van de verkoper een volledige refund maar als ze dat niet deden had ik volgensmij ook pech gehad. Anders verzendkosten voor retour van 10+ euro voor een ding van 10 euro...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_158301270
quote:
12s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

In elke camera steekt een micro-sd van 32gb die gechecked kan worden indien nodig.
Ik ga echt niet elke dag footage lopen checken van 4 camera's die 24/247 draaien :)
Maar 32GB loopt toch zo vol?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 07:13:20 ]
  donderdag 17 december 2015 @ 09:38:12 #65
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158302255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:12 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Maar 32GB loopt toch zo vol?
Valt wel mee hoor...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158303528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:12 schreef ZetaOS het volgende:
Maar 32GB loopt toch zo vol?
Op mijn IP camera gaat het in 1080p 25fps om zo'n 0.25MB per seconde opgenomen beeld.
Op een 32GB geheugenkaart gaat dus zo'n 131.072 seconden / 2184 minuten / 36 uur aan opnames.
De officiële calculator van de fabrikant geeft 33 uur aan.

Wanneer je de camera instelt dat het alleen gaat opnemen bij beweging (wat ook logisch is; je gaat niet constant opnemen) dan kun je heel lang met 32GB doen. Een uur opnames per dag is al vrij veel.
In dat geval kun je makkelijk tot een maand terug bekijken.
Of in mijn geval met een 64GB kaart; ruim 2 maand terugkijken.
pi_158310877
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158315191
Heb nu al een paar keer verkopers op AE gevraagd te verzenden met PostNL of Signapore post. Tot nu toe hebben een aantal verkopers toch al verzonden met PostNL terwijl ze alleen China post aanbieden. Handig om te weten dus :D

Ook handig om te weten, met een creditcard geef je véél meer uit dan zonder -O- *O*
pi_158315956
Wat is t idee achter Xiaomi ZMI ? Gewoon weer een merknaampje?

Zag wat nieuwe powerbanks bij de banggood pre-order.
pi_158316209
http://www.banggood.com/O(...)-Bank-p-1022541.html

Wel handig man. Een Xiaomi travel router/3g router.
Ik ken ze wel die dingen, werkt op zich best lekker. Dit lijkt me wel een tof apparaatje :)

Begrijp trouwens niet waarom die shit gelijk op banggood staat, maar niet op xiaomi.com :')
De Hybrids staan er ook nog niet op.
  donderdag 17 december 2015 @ 21:35:11 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158316365
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)-Bank-p-1022541.html

Wel handig man. Een Xiaomi travel router/3g router.
Ik ken ze wel die dingen, werkt op zich best lekker. Dit lijkt me wel een tof apparaatje :)

Begrijp trouwens niet waarom die shit gelijk op banggood staat, maar niet op xiaomi.com :')
De Hybrids staan er ook nog niet op.
zag de hybrids wel op geekbuying
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158316389
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zag de hybrids wel op geekbuying
Ja, wel bij verkopers, maar niet op hun eigen site bedoel ik.
pi_158322802
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:19 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is t idee achter Xiaomi ZMI ? Gewoon weer een merknaampje?

Zag wat nieuwe powerbanks bij de banggood pre-order.
ZMI is een apart merk. ZMI maakt al jaren powerbanks, ook voor Xiaomi.
Xiaomi verkoopt ze, deels onder hun eigen naam,

mi.com (de Chinese variant) biedt wel meer verschillende merken aan.

XiaoYi = camera's
ZMI = powerbanks, routers
1 More = headsets, in-ears
Duomi = in-ears
Nine-bot = Segway

Deels zijn het bedrijven waar Xiaomi in geinvesteerd heeft, deels gewoon verkoop onder naam van.
pi_158322803
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:35 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja, wel bij verkopers, maar niet op hun eigen site bedoel ik.
Ze staan gewoon op hun eigen site hoor :s)
http://www.mi.com/quantie/
pi_158337190
Morgen om 18:29 uur de Anker 60W 6-poort USB-lader wéér in de aanbieding.
Ditmaal bij Amazon.it, kost nu nog ¤29.99 maar kan niet naar Nederland verzonden worden.
Het lijkt me dat dit morgen bij de aanbieding wél kan.

EDIT: mèh; ¤24.99 geworden, i.t.t. ¤19.99 plus shipping zoals bij Amazon.es.


[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 19-12-2015 20:23:22 ]
pi_158342071
Nieuwe Xiaomi usb light met brightness control en on-off button [handig voor andere merken powerbanks.

Natuurlijk nog veel te duur, dus ik wacht nog even tot de prijs zakt tot een euro of 2.
http://www.banggood.com/O(...)-Bank-p-1022767.html

Hier de huidige versie
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
pi_158347168
Ligt Banggood bij jullie ook 'plat'?
pi_158347668
https://www.uptrends.com/nl/tools/uptime
quote:
Http Timeout
http://www.isitdownrightnow.com/banggood.com.html
quote:
DOWN Banggood.com is DOWN for everyone.
It is not just you. The server is not responding...
http://www.downforeveryoneorjustme.com/banggood.com
quote:
It's just you. http://banggood.com is up.
Mixed results. Krijg ook mixed results als ik de site bezoek. Doet het half-ish. Something's up.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:11:23 #79
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158357453
Weet iemand waar ik nu ben? ;) (enige officiële winkel)

(Album) http://imgur.com/a/3jJWE
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:37:15 #80
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158357968
Een noodle-winkel, er staat immers mie op de muur :P
pi_158358388
Play that tune!
Of nou ja, misschien dan liever de Aziatische versie...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158359320
Hoin, ik zoek een powerbank voor mijn zusje, maar als ik die nu bestel is dat er zeker niet voor kerst?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 17:34:05 ]
pi_158359886
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
Hoin, ik zoek een powerbank voor mijn zusje, maar als ik die nu bestel is dat er zeker niet voor kerst?
Kans is zeer klein.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_158360438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kans is zeer klein.
Ik durf wel nihil te zeggen :P 5/12 iets met DHL laten verzenden. Komt dinsdag pas aan.
  zondag 20 december 2015 @ 07:55:58 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158373673
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef tokko1 het volgende:
Weet iemand waar ik nu ben? ;) (enige officiële winkel)
[ afbeelding ]
(Album) http://imgur.com/a/3jJWE
In Hong Kong zit ook een officiële xiaomi experience winkel :Y. Loop er net weer uit :D

Tevens even een 'limited edition' goodie meegenomen :P



[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 20-12-2015 08:51:38 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158374352
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 07:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In Hong Kong zit ook een officiële xiaomi experience winkel :Y. Loop er net weer uit :D

Tevens even een 'limited edition' goodie meegenomen :P

[ afbeelding ]
Theelepeltje meegejat :p?
pi_158374377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:19 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik durf wel nihil te zeggen :P 5/12 iets met DHL laten verzenden. Komt dinsdag pas aan.
dhl kostte bij mij een week voordat het hier kwam (2x gedaan: 1x tablet, 1x telefoon)
pi_158374458
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
Hoin, ik zoek een powerbank voor mijn zusje, maar als ik die nu bestel is dat er zeker niet voor kerst?
Je kunt proberen of dat iemand er hier nog 1 heeft liggen..
pi_158374882
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 09:59 schreef mschol het volgende:

[..]

dhl kostte bij mij een week voordat het hier kwam (2x gedaan: 1x tablet, 1x telefoon)
Vreemd. Ik wacht nog altijd.
pi_158377780
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 10:07 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Je kunt proberen of dat iemand er hier nog 1 heeft liggen..
Heb al een PM gekregen van iemand :Y
pi_158383719
http://www.geekbuying.com(...)---Black-355295.html

http://www.geekbuying.com(...)--Yellow-355288.html

http://www.geekbuying.com(...)d---Blue-355284.html

ZIjn deze kabels een beetje goed of te vertrouwen? Geen ervaring zelf met remax, maar van wat ik heb kunnen lezen vallen ze niet tegen. Iemand ervaringen met deze kabels?
pi_158394650
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:07 schreef Musta het volgende:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-355295.html

http://www.geekbuying.com(...)--Yellow-355288.html

http://www.geekbuying.com(...)d---Blue-355284.html

ZIjn deze kabels een beetje goed of te vertrouwen? Geen ervaring zelf met remax, maar van wat ik heb kunnen lezen vallen ze niet tegen. Iemand ervaring
en met deze kabels?
Ik heb ze en ze zijn prima. Ik pomp er 1.9A eruit/doorheen.
  zondag 20 december 2015 @ 23:29:46 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_158396614
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_158400389
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 07:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In Hong Kong zit ook een officiële xiaomi experience winkel :Y. Loop er net weer uit :D

Tevens even een 'limited edition' goodie meegenomen :P

[ afbeelding ]
Welke ben je geweest? Die in Hollywood Plaza (TST) of Kowloon Bay ? Vond die in Hollywood Plaza maar erg klein :@

[ Bericht 26% gewijzigd door Kenzi op 21-12-2015 02:35:25 ]
  maandag 21 december 2015 @ 03:32:10 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158400795
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 02:25 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Welke ben je geweest? Die in Hollywood Plaza (TST) of Kowloon Bay ? Vond die in Hollywood Plaza maar erg klein :@
Plaza, ja niet erg groot en voorraad valt wat tegen (beperkt aantal modellen). Die in Kowloon is ism een retailer (csl of zoiets) meende ik te lezen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158400838
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 03:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Plaza, ja niet erg groot en voorraad valt wat tegen (beperkt aantal modellen). Die in Kowloon is ism een retailer (csl of zoiets) meende ik te lezen?
Klopt, Kowloon Bay is een winkel die Mi heeft geopend samen met CSL en richt zich vooral op de mobiele telefoons van Mi.
Die in Plaza is een Mi Home, soort van plaats waar Xiaomi hun producten willen tonen, en je evt kan bestellen. Alleen klein grut hebben ze op voorraad vaak.

Golden Arcade in SSP heeft ook een hoop Mi spul, maar helaas ook veel namaak.

ps. mocht je tijd over hebben, op Times Square (HK Island) stond een hele toffe Star Wars tentoonstelling met 1:1 X-Wing. Niet 100% zeker of die er nog staat maar de 501 is best actief in HK.
pi_158407706
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 09:59 schreef mschol het volgende:

[..]

dhl kostte bij mij een week voordat het hier kwam (2x gedaan: 1x tablet, 1x telefoon)
Om even hierop terug te komen.. wanneer was dat? Ik heb het namelijk over de kerstdrukte. Mijn pakje is zojuist als onderweg gemarkeerd met de bezorger.
pi_158410147
Heb eerder gekocht bij BIC en heb altijd het idee gehad dat ze geen namaak verkopen.
Dit aanbod lijkt echter (te?) scherp:
http://www.buyincoins.com/item/63665.html#.Vnf8XfnhDIU
Iemand enige gedachte of dit echte zijn of fake?
  maandag 21 december 2015 @ 15:11:46 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158410892
'for Xiaomi' krijg ik altijd al zo'n flauw vermoeden van dat het nep is. Ook als er geen 'original' bij staat. Als het dan ook nog zonder retailverpakking in een plastic zakje wordt gestopt... ik zou me de moeite besparen. Anderzijds... bij banggood hadden ze 'em (door een fout?) toen ook eens zo goedkoop verkocht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158411023
Maar BG verkoopt geen namaak, BIC regelmatig. Lijkt me niet origineel.
pi_158412303
Heb een pakket dat 5 december voor 't laatst is geregistreerd op een Chinees vliegveld. Hoe lang gaat het dan nog duren voordat ie bij mij is? Normaal moet het er toch al wel zijn?
pi_158413528
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:09 schreef MeesterBier het volgende:
Heb een pakket dat 5 december voor 't laatst is geregistreerd op een Chinees vliegveld. Hoe lang gaat het dan nog duren voordat ie bij mij is? Normaal moet het er toch al wel zijn?
Zegt niks. Zeker tijdens de kerstperiode niet.
pi_158414948
Tracking op Transferred to DHL E-Commerce center
Daarna niet verder te volgen. 2 items in die status, waarvan er al ééntje hier naast me ligt, zelfde dag verstuurd. ook die is niet met PostNL verder te tracken.

Iemand een idee hoe ik dat verder kan traceren?
SGKEN1570488572 en de carrier zou zijn 'XFL Surface mail'
pi_158417426
Guys, Banggood heeft weer een toffe give-away geregeld, 6 van de nieuwe Xiaomi speakerts! :7



CHI / [Banggood GIVE-AWAY] 6x Xiaomi Bluetooth speaker!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 december 2015 @ 00:38:18 #105
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_158429706
Hoelang duurt het bij bpost voordat ze eindelijk mijn telefoon bezorgen.

11-12-2015 21:15:22 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

Zou nu al 11 dagen in NL moeten zijn, ik heb nog een postbode gezien :(
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_158433183
Heeft alleen Banggood originele Xiaomi powerbanks of ook andere webshops waar het 100% zeker is dat ze originele versturen?

Ik wil er voor mijn bedrijf 60 kopen als kado voor de werknemers maar bij Banggood mag je er maar max. 5 tegelijk bestellen ;(
Hebbal gemaild naar wholesale van Banggood maar dat antwoord kreeg ik...
pi_158433335
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:12 schreef davedavy het volgende:

[..]

Om even hierop terug te komen.. wanneer was dat? Ik heb het namelijk over de kerstdrukte. Mijn pakje is zojuist als onderweg gemarkeerd met de bezorger.
hmm, ik denk net voor of net na de kerstdrukte? :P (telefoon was iig ergens eind november)
maar dan nog, DHL zou ook gewoon binnen een redelijke tijd moeten afleveren tijdens kerstdrukte,
daar is het een koeriers bedrijf voor..
pi_158433343
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:59 schreef marco_sire het volgende:
Heeft alleen Banggood originele Xiaomi powerbanks of ook andere webshops waar het 100% zeker is dat ze originele versturen?

Ik wil er voor mijn bedrijf 60 kopen als kado voor de werknemers maar bij Banggood mag je er maar max. 5 tegelijk bestellen ;(
Hebbal gemaild naar wholesale van Banggood maar dat antwoord kreeg ik...
Probeer Gearbest. Dan krijg je ook nog verzonden binnen de EU.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:29:31 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158433550
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:59 schreef marco_sire het volgende:
Heeft alleen Banggood originele Xiaomi powerbanks of ook andere webshops waar het 100% zeker is dat ze originele versturen?

Ik wil er voor mijn bedrijf 60 kopen als kado voor de werknemers maar bij Banggood mag je er maar max. 5 tegelijk bestellen ;(
Hebbal gemaild naar wholesale van Banggood maar dat antwoord kreeg ik...
Ik hoop niet dat je ze voor oud en nieuw huis wil hebben want dat gaat lastig worden.
pi_158433552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Probeer Gearbest. Dan krijg je ook nog verzonden binnen de EU.
60 is waarschijnlijk meer dan de voorraad die ze in het EU magazijn hebben liggen. Grote kans dat ze dan alsnog vanuit China verzenden. (met de risico's op extra kosten) er ff navragen dus :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Kenzi op 22-12-2015 09:36:55 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 22 december 2015 @ 09:36:29 #111
447949 Tinydeal
Webcare
pi_158433632
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:59 schreef marco_sire het volgende:
Heeft alleen Banggood originele Xiaomi powerbanks of ook andere webshops waar het 100% zeker is dat ze originele versturen?

Ik wil er voor mijn bedrijf 60 kopen als kado voor de werknemers maar bij Banggood mag je er maar max. 5 tegelijk bestellen ;(
Hebbal gemaild naar wholesale van Banggood maar dat antwoord kreeg ik...
100% origineel. We hebben er net een aantal in het magazijn in Italie verstuurd. Welk model gaat het om?
pi_158433743
Paar orders vanuit BG en eBay lopen, maar 't schiet momenteel niet op. Zal aan de kerstdrukte liggen, en ik heb geen haast. Maar loop al bijna 2 wkn tegen mezelf te zeggen dat 't pakketje wel zal aangeboden worden :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158434143
@dimmak: zijn die origineel?
@Erasmo: het wordt een nieuwjaarsgeschenk ;)
@Kenzi: I know the drill ;) Bedankt :)
@Tinydeal: de 10.000-versie.
pi_158434198
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef marco_sire het volgende:
@dimmak: zijn die origineel?
@Erasmo: het wordt een nieuwjaarsgeschenk ;)
@Kenzi: I know the drill ;) Bedankt :)
@Tinydeal: de 10.000-versie.
Die zijn origineel ja.
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper dinsdag 22 december 2015 @ 10:45:15 #115
447949 Tinydeal
Webcare
pi_158434552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef marco_sire het volgende:
@dimmak: zijn die origineel?
@Erasmo: het wordt een nieuwjaarsgeschenk ;)
@Kenzi: I know the drill ;) Bedankt :)
@Tinydeal: de 10.000-versie.
Heb je een pm gestuurd :)
pi_158436332
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:45 schreef Tinydeal het volgende:

[..]

Heb je een pm gestuurd :)
En beantwoord.
pi_158436643
Heeft er hier iemand nog een goede tip voor een "grote" LED zaklamp? Ik heb al een klein modelletje waar ik erg tevreden over ben maar ben op zoek naar iets met meer lumens.
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:19:23 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158437279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:46 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Heeft er hier iemand nog een goede tip voor een "grote" LED zaklamp? Ik heb al een klein modelletje waar ik erg tevreden over ben maar ben op zoek naar iets met meer lumens.
Ik heb wel wat tips voor je hier: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . BOUYA! :7

18650 een must. Neem legit accu's van een Fasttech ofzo (mijn go-to's zijn van SoShine). XM-L2 U2 or XM-L2 U3 BIN is een goed idee. Eventueel met 3 of meer emitters voor nog meer blast radius. *)

_

Het leek hier vandaag al wel kerst. ~:) Brainwavz cybermondaydeals kwamen binnen... HM2 met goodies (Delta, Hengja, AP001), HM5, M2 (was erg afgeprijsd, altijd leuk om achter de hand te hebben om als cadeau te geven aan iemand) en DUNU I5C 'the Voice of China'-edition. En de eckte klapper op de vuurpijl(da's pas later) kerststol... de Q&Q by Citizen horloge uit Japan (assembled in China). :9~ Misschien kom ik later nog aan wat impressies en foto's toe (maar ik moet zo de deur uit en het is later ook nog Star Wars night, dus eerder morgen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158438913
Iemand hier misschien een tip voor een 'garlic crusher' ?


Deze werk wel ideaal, maar het plastic is aan de zijkanten er dun, waardoor hij vrij snel kapot gaat. En dat ding wordt dagelijks gebruikt dus :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_158439217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef relativity het volgende:
Iemand hier misschien een tip voor een 'garlic crusher' ?

[ afbeelding ]
Deze werk wel ideaal, maar het plastic is aan de zijkanten er dun, waardoor hij vrij snel kapot gaat. En dat ding wordt dagelijks gebruikt dus :P
Ik moest gelijk denken aan een weed grinder :D :@
pi_158440138
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:01 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik moest gelijk denken aan een weed grinder :D :@
Haha :P

Ja ik was die ooit jaren kwijt. Een houten exemplaar. Totdat ik op een dag in de keuken stond met een vriend van mij. Ik pakte iets uit de la, bij het keukengereedschap en tot mijn verbazing zag ik daar mijn crusher liggen (niet dat ik die miste maar goed).

Dus ik vroeg aan mijn moeder wat ze met dat ding deed... "Dat is toch om peper te malen?"> Ik keek naar die vriend van mij en we barsten in lachen uit, haha. Zaten nog allemaal half gemalen peperkorrels in dat ding :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_158440181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef relativity het volgende:

[..]

Haha :P

Ja ik was die ooit jaren kwijt. Een houten exemplaar. Totdat ik op een dag in de keuken stond met een vriend van mij. Ik pakte iets uit de la, bij het keukengereedschap en tot mijn verbazing zag ik daar mijn crusher liggen (niet dat ik die miste maar goed).

Dus ik vroeg aan mijn moeder wat ze met dat ding deed... "Dat is toch om peper te malen?"> Ik keek naar die vriend van mij en we barsten in lachen uit, haha. Zaten nog allemaal half gemalen peperkorrels in dat ding :P
:D
pi_158440820
Kreeg laatst bij een order een trackingnummer dat begon met RS en eindigde op NL. De status is na meer dan een week op "2015-12-22 04:42 The item is pre-advised". Iemand enig idee hoe lang het dan nog kan duren?
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:12:37 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158442051
Ja, er is in feite nog niks gebeurd behalve dat de ze een trackcode gereserveerd hebben. Hoeft niet te betekenen dat de boel al verpakt en opgestuurd is zelfs. Dus dit jaar gaat het 'em denk ik niet worden.

_

Wat anders trouwens, ook die Pinmei powerbank van BG binnen, deze: http://www.banggood.com/P(...)phone-p-1015353.html . Aardig wat bulkier dan ik anticipeerde. Ook wat plastic fantastic. Tegen het licht houden en je ziet de circuitboard en batterij zelf, naden komen niet echt lekker samen daarbinnen waar je de microUSB laat. Maar goed, misschien maakt dat allemaal niks uit.

Inmiddels de Q&Q op maat. Nice klokje. :D Wel over te spreken. Nice handzaam klokkie, niet te groot. Wel wat dik. Beetje een mix tussen m'n too favo watches, de Casio en good ol' classic Shark. :9B
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158445209
Handig; koop je dit juist vanwege de voorste adapter (op foto hieronder), blijkt die er niet eens tussen te zitten. |:(



Ergens ook wel te verwachten, want dat soort details zijn wel vaker fout als je iets besteld.
Maar wel genoeg reden om een negatieve feedback te geven lijkt me.
pi_158449329
Iemand toevallig al z'n Hybrids binnen van BG?
pi_158450329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef MeesterBier het volgende:
Kreeg laatst bij een order een trackingnummer dat begon met RS en eindigde op NL. De status is na meer dan een week op "2015-12-22 04:42 The item is pre-advised". Iemand enig idee hoe lang het dan nog kan duren?
Dat heb ik ook met een tablet die ik heb gekocht op AE...

2-12-2015 02:16 The item is ready for shipment NETHERLANDS
18-12-2015 08:27 The item is pre-advised

Maar ik kan hem wel al tracken met postnl - betekend dat dat hij dan al in Nederland is?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_158454100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met een tablet die ik heb gekocht op AE...

2-12-2015 02:16 The item is ready for shipment NETHERLANDS
18-12-2015 08:27 The item is pre-advised

Maar ik kan hem wel al tracken met postnl - betekend dat dat hij dan al in Nederland is?
Nee, pre-advised=wachten op vliegtuig o.i.d.

'item in transit' is vaak de volgende status, daarna krijg je relatief snel 'item is processed in country of destination'. In dat geval even postnl twitteren voor een 3S code.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:23:07 #129
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158454653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee, pre-advised=wachten op vliegtuig o.i.d.

'item in transit' is vaak de volgende status, daarna krijg je relatief snel 'item is processed in country of destination'. In dat geval even postnl twitteren voor een 3S code.
Ik heb overigens het idee dat als je geen 3s krijg op internationalparceltracking of postnl.post zij het bij de twitters ook niet weten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158454740
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb overigens het idee dat als je geen 3s krijg op internationalparceltracking of postnl.post zij het bij de twitters ook niet weten.
Pas als je adres gekoppeld is zie je hem op internationalparceltracking terug, en als hij wel al in NL is kan twitter wel de 3S code geven waarbij ze benoemen dat hij nog gekoppeld moet worden aan je adres. Eigenlijk nooit klachten over gehad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_158455894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef relativity het volgende:
Iemand hier misschien een tip voor een 'garlic crusher' ?

[ afbeelding ]
Deze werk wel ideaal, maar het plastic is aan de zijkanten er dun, waardoor hij vrij snel kapot gaat. En dat ding wordt dagelijks gebruikt dus :P
Kun je niet zoiets gebruiken van de action bv:
:]
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:54:57 #132
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158456012
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef wootahH het volgende:

[..]

Kun je niet zoiets gebruiken van de action bv:
[ afbeelding ]
Die zijn een partij kut schoon te maken... Zelfs in de vaatwasser blijven dat soort modellen altijd ranzig.
pi_158457281
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die zijn een partij kut schoon te maken... Zelfs in de vaatwasser blijven dat soort modellen altijd ranzig.
met een mesje de ergste resten weghalen, daarna goed opengeklapt de vaatwasser in, werkt prima :Y
pi_158458105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef davedavy het volgende:
Iemand toevallig al z'n Hybrids binnen van BG?
Ik heb ze afgelopen week binnen gekregen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_158460757
Dat aanmelden van die zending is een bekend aliexpress trucje als ze shipped within x days aanbieden, heb ik t gevoel.
pi_158461246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef davedavy het volgende:
Iemand toevallig al z'n Hybrids binnen van BG?
Ik had ze 4 december besteld en ze zijn gisteren binnengekomen *O*
  woensdag 23 december 2015 @ 08:55:26 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158461580
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef mschol het volgende:

[..]

met een mesje de ergste resten weghalen, daarna goed opengeklapt de vaatwasser in, werkt prima :Y
Moet niet hoeven bij een goede. Daarbij, 1/4 van je teen blijft in de pers hangen bij dit soort.
pi_158461600
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef wootahH het volgende:

[..]

Kun je niet zoiets gebruiken van de action bv:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de moeite, maar die zijn inderdaad een kriem om schoon te maken :'(

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef mschol het volgende:

[..]

met een mesje de ergste resten weghalen, daarna goed opengeklapt de vaatwasser in, werkt prima :Y
Ik heb geen vaatwasser :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_158462679
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite, maar die zijn inderdaad een kriem om schoon te maken :'(

[..]

Ik heb geen vaatwasser :P
New Arrival Easy Dish mini dishwasher Small dishwashing machine Plastic dishwasher dishwasher
http://s.aliexpress.com/mymiyIby
(from AliExpress Android)
pi_158463416
Goddomme, heel leuk die refund code van Geekbuying. Paar spullen in m'n mandje en ik wil afrekenen:

quote:
Sorry currently we don't ship goods to your Area, if any questions, please contact our customer service: support_payment@geekbuying.com!
WTF!
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 23 december 2015 @ 10:56:24 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158463519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite, maar die zijn inderdaad een kriem om schoon te maken :'(

[..]

Ik heb geen vaatwasser :P
je wacht tot xiaomi er 1 uitbrengt?

:T
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158463852
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

New Arrival Easy Dish mini dishwasher Small dishwashing machine Plastic dishwasher dishwasher
http://s.aliexpress.com/mymiyIby
(from AliExpress Android)
Haha gekke chinezen :D
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

je wacht tot xiaomi er 1 uitbrengt?

:T
Ja ik ben op zoek naar een xiaomi premium garlic crusher van alumium :P })

Misschien maar een aantal bestellen. En dan snijd ik gewoon twee stukjes van een buis af op het werk en doe ik die erop, zodat hij niet meer kan breken :P

http://www.aliexpress.com(...)62,searchweb201560_3
Al ziet deze er wel steviger uit. Normaal zijn die randen echt mega dun.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:28 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158464489
Zon pers werkt natuurlijk wel anders, dan heb je die velletjes en zooi er niet in. Gewoon even met je vinger erdoor en hij is schoon.

http://www.ikea.com/nl/nl(...)RDEFULL+Knoflookpers

5 eu bij de ikea
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158465353
Waarom zijn die Windows media players zo duur? -O-
Je bent minstens $100+ kwijt voor zo'n ding, terwijl je W10 tablets voor minder hebt.

Zit toch wat te oriënteren voor zo'n ding voor Kodi e.d. bij de TV en dan heb ik liever Windows dan Android.
Die Android dingen zijn nog best te betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 23-12-2015 12:58:06 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 12:26:38 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158465361
@knoflookpers: Wij hebben hier vanaf volgende week een 'Knoblauchpresse mit praktischer Reinigungsautomatik'...
~ http://www.lidl.at/de/angebote.htm?action=showDetail&id=31041
Zullen jullie die dan ook niet krijgen?

_

In anders nieuws. De Meizu HD50 is ook binnen. B-) Sweet hoogwaardig ding wel. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 december 2015 @ 14:47:52 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158468742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom zijn die Windows media players zo duur? -O-
Je bent minstens $100+ kwijt voor zo'n ding, terwijl je W10 tablets voor minder hebt.

Zit toch wat te oriënteren voor zo'n ding voor Kodi e.d. bij de TV en dan heb ik liever Windows dan Android.
Die Android dingen zijn nog best te betalen.
Heb die dingen ook wel eens voor 85$ euro zien langskomen. Verschil zit hem overigens in de licentie die betaald moet worden. De hele goedkope kastjes hebben die dan ook niet :P (trail versie)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158468909
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef RobertNL het volgende:
Heb die dingen ook wel eens voor 85$ euro zien langskomen. Verschil zit hem overigens in de licentie die betaald moet worden. De hele goedkope kastjes hebben die dan ook niet :P (trail versie)
Ja, dat leek mij al de reden. Wel jammer. Want ik wil geen gezeur met verouderd besturingssysteem (wat gaat Kodi over een jaar of wat vragen qua Androidversie?), problemen met audio en framerates etc. etc.
  CHI shopkeeper donderdag 24 december 2015 @ 04:12:06 #148
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158488913
Als je denkt dat je alles gezien hebt kan ik deze video van harte aanbevelen. In eerste instantie mocht ie niet online, maar hij is toch op Youtube beland uiteindelijk. :P
  CHI shopkeeper donderdag 24 december 2015 @ 04:21:34 #149
447949 Tinydeal
Webcare
pi_158488926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 04:12 schreef Banggood het volgende:
Als je denkt dat je alles gezien hebt kan ik deze video van harte aanbevelen. In eerste instantie mocht ie niet online, maar hij is toch op Youtube beland uiteindelijk. :P
Als we het dan toch over video's hebben die eigenlijk niet online hadden gemoeten ;)

  CHI shopkeeper donderdag 24 december 2015 @ 07:33:28 #150
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158489375
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 04:21 schreef Tinydeal het volgende:

[..]

Als we het dan toch over video's hebben die eigenlijk niet online hadden gemoeten ;)

Haha ja die is ook lekker fout inderdaad :Y
  donderdag 24 december 2015 @ 08:27:06 #151
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158489658
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb die dingen ook wel eens voor 85$ euro zien langskomen. Verschil zit hem overigens in de licentie die betaald moet worden. De hele goedkope kastjes hebben die dan ook niet :P (trail versie)
Dat, en volgens mij geeft Microsoft voor tablet fabrikanten nog steeds de licenties met grote kortingen weg om hun Windows te pushen voor die apparaten, met name de kleinere tablets met Windows zijn daarom erg goedkoop.

Voor mini PC's geldt die korting vanuit Microsoft niet, vandaar dat die relatief duurder zijn.
  donderdag 24 december 2015 @ 09:20:30 #152
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158490082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 04:12 schreef Banggood het volgende:
Als je denkt dat je alles gezien hebt kan ik deze video van harte aanbevelen. In eerste instantie mocht ie niet online, maar hij is toch op Youtube beland uiteindelijk. :P
Soms snap ik Chinezen niet en dit is een van de momenten :P Voor op wintersport lijkt het me wel een aardig ding, jammer dat die niet meer binnen kan komen voor vertrek.
pi_158490226
Iemand goede tips of merken voor koksmessen?
  donderdag 24 december 2015 @ 09:45:15 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158490470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat, en volgens mij geeft Microsoft voor tablet fabrikanten nog steeds de licenties met grote kortingen weg om hun Windows te pushen voor die apparaten, met name de kleinere tablets met Windows zijn daarom erg goedkoop.

Voor mini PC's geldt die korting vanuit Microsoft niet, vandaar dat die relatief duurder zijn.
Klopt onder de 9 inch is (nog) een gratis licentie. Dat is bijvoorbeeld waarom pipo een scherm heeft ingebouwd en toch de prijs gelijk heeft gehouden :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158490630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, heel leuk die refund code van Geekbuying. Paar spullen in m'n mandje en ik wil afrekenen:

[..]

WTF!
Bleek om 'n usb-c naar micro-usb adapter te gaan die vanuit Spanje vervoerd wordt. Die apart proberen te bestellen, komt er boven op de 1,88 nog even bijna 20,- verzendkosten :') Dan maar vanuit de Chinese warehouse :X
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 24 december 2015 @ 10:08:08 #156
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158490838
De eerste Nederlandstalige 'review' van de 20Ah XPB is er :|W
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158490853
quote:
12s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:08 schreef dodge_911 het volgende:
De eerste Nederlandstalige 'review' van de 20Ah XPB is er :|W
Glansent!

Ik wacht wel op de kwaliteitsreview van jou binnenkort, is hij al in de buurt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_158490859
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom zijn die Windows media players zo duur? -O-
Je bent minstens $100+ kwijt voor zo'n ding, terwijl je W10 tablets voor minder hebt.

Zit toch wat te oriënteren voor zo'n ding voor Kodi e.d. bij de TV en dan heb ik liever Windows dan Android.
Die Android dingen zijn nog best te betalen.
Al eens gedacht aan een MX kastje om er OpenELEC op te flashen?

ROM & in de OP kun je zien welke kastjes hij ondersteunt.

Volgens mij kan deze zelfs. Geen geld voor een OpenELEC kastje met 2GB. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door dimmak op 24-12-2015 10:18:45 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper donderdag 24 december 2015 @ 10:10:21 #159
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158490866
quote:
12s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:08 schreef dodge_911 het volgende:
De eerste Nederlandstalige 'review' van de 20Ah XPB is er :|W
Haha dat zal wel pijn aan je ogen doen :P
  donderdag 24 december 2015 @ 10:17:35 #160
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158490994
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:09 schreef rene90 het volgende:
Ik wacht wel op de kwaliteitsreview van jou binnenkort, is hij al in de buurt?
2015-12-24 08:00 GBSLLA, Item released from customs
Hij is onderweg aan het geraken, maar in de buurt is'ie nog niet, ik denk pas volgend jaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:10 schreef Banggood het volgende:
Haha dat zal wel pijn aan je ogen doen :P
My eyes, my eyes, my beautiful eyes! Please make it stop! :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158492155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:10 schreef dimmak het volgende:
Al eens gedacht aan een MX kastje om er OpenELEC op te flashen?

ROM & in de OP kun je zien welke kastjes hij ondersteunt.

Volgens mij kan deze zelfs. Geen geld voor een OpenELEC kastje met 2GB. :)
Ik zit die inderdaad te bekijken en ze lijken inderdaad aardig interessant. Sommigen schijnen sowieso al te kunnen switchen in frame rates. En dan is $30-50 voor zo'n speler niet duur inderdaad.
Moet me alleen nog wel meer in verdiepen wat kan, hoe het zit met updates e.d. en het aanbod is ENORM. :X

Maar dan is het nog een twijfelgeval; de Ouya gebruik ik niet of nauwelijks meer dus waarom zou ik een vervanging zoeken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 24-12-2015 11:36:05 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 13:07:49 #162
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158494158
He mannen wie van jullie weet bij welke shop ik fatsoenlijke en veilige 18650 batterijen kan kopen?
  donderdag 24 december 2015 @ 13:08:23 #163
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158494169
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef Mubassie het volgende:
He mannen wie van jullie weet bij welke shop ik fatsoenlijke en veilige 18650 batterijen kan kopen?
www.nkon.nl
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158495522
quote:
12s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

My eyes, my eyes, my beautiful eyes! Please make it stop! :D
mha, je kunt het ook overdrijven... ( :') )

:9B
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef Mubassie het volgende:
He mannen wie van jullie weet bij welke shop ik fatsoenlijke en veilige 18650 batterijen kan kopen?
Wat ik hier zei:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb wel wat tips voor je hier: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . BOUYA! :7

18650 een must. Neem legit accu's van een Fasttech ofzo (mijn go-to's zijn van SoShine). XM-L2 U2 or XM-L2 U3 BIN is een goed idee. Eventueel met 3 of meer emitters voor nog meer blast radius. *)
En oh ja, die mooie filmpjes van TinyDeal vooral. _O- :D :') Die zijn altijd epic.
Deze was ook zo mooi:
Hey, kenzi, is Isabel nog altijd zo'n legende daar? Had monkeybrain altijd zo'n crush op.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 24-12-2015 14:25:21 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 december 2015 @ 14:51:16 #165
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158496237
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef shiznuts het volgende:

Wat ik hier zei:

[..]

Heel fijn bedankt! Goeie uitleg.

Kun je mij een merk batterij+lader aanbevelen?
pi_158496546
pi_158502439
Vakantie in china? Wacht al paar dagen tot een aankoop geshipped gaat worden
pi_158502562
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vakantie in china? Wacht al paar dagen tot een aankoop geshipped gaat worden
Ik al vanaf 6 december, gewoon op voorraad.. Fasttech ;(
  vrijdag 25 december 2015 @ 04:51:29 #169
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158513422
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vakantie in china? Wacht al paar dagen tot een aankoop geshipped gaat worden
Alleen Westerse bedrijven hebben hier mogelijk een dagje vrij .. chinezen over het algemeen niet ;) pas met nieuwjaar 1 dagje (ook niet iedereen maar wel meer dan nu). En met chinees nieuwjaar natuurlijk.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:05:21 #170
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158527883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef shiznuts het volgende:

Hey, kenzi, is Isabel nog altijd zo'n legende daar? Had monkeybrain altijd zo'n crush op.
Ze werkt er nog steeds zei Kenzi laatst ^O^
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:20:46 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158528356
Haha, wat zei je? 'hook a bro up already!'?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 26 december 2015 @ 09:56:47 #172
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_158535693
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Wat ik hier zei:

[..]

Heel fijn bedankt! Goeie uitleg.

Kun je mij een merk batterij+lader aanbevelen?
[/quote]
anders moet je even op budgetlightforum.com kijken. Maar batterijen van LG of Sanyo zijn erg goed.. Verder kan je op banggood naar de blf A6 gaan kijken, die is met een kortingscode 30 euro en die is mega fel.

Voor een lader kan je het beste een nitecore nemen geloof ik.
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:25:47 #173
452185 bifidus
goede bacterie
pi_158537097
Nitecore laders zijn goed maar wel opgelet voor nagemaakt spul.
Ik heb zelf een 'original' Nitecore D4 gekocht via Aliexpress maar blijkt een nagemaakte te zijn.
In het vervolg zal ik er zeker opletten dat er in de omschrijving staat dat er een Nitecore code wordt bijgeleverd.
Ik heb een dispuut geopend en wacht nu op de afloop.
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:34:55 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158537239
Er zijn rebrands onder Sysmax en Jetbeam, geen idee dat ze die zouden faken. :') Vaag.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 26 december 2015 @ 23:50:31 #175
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158554940
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:56 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Heel fijn bedankt! Goeie uitleg.

Kun je mij een merk batterij+lader aanbevelen?

anders moet je even op budgetlightforum.com kijken. Maar batterijen van LG of Sanyo zijn erg goed.. Verder kan je op banggood naar de blf A6 gaan kijken, die is met een kortingscode 30 euro en die is mega fel.

Voor een lader kan je het beste een nitecore nemen geloof ik.
Laat ik die nu toevallig gekocht hebben :D

Maar dus nog geen batterijen.. Ga morgen nog even zoeken naar batterijen. Nitecore lader is besteld ^O^
  zondag 27 december 2015 @ 13:32:05 #176
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158566009


Nieuwe gadgets van de Xiaomi store.. onderste is nieuwe Mi-Light (met een knopje, in 5 verschillende standen te zetten, en nóg feller). En bovenste.. wie o wie weet wat dat zou kunnen zijn?!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 27 december 2015 @ 16:45:21 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158572272
Eh, de MI Power Strip?

Ze lijken die rugtas trouwens weer te hebben: http://world.tmall.com/item/44228862554.htm , da's echt een koopje voor 99 CNY/RMB. De nieuwe ziet er een beetje suf uit: http://world.tmall.com/item/44932380380.htm .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 27 december 2015 @ 17:21:30 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158573352
Een miibrator?
pi_158577257
Ik heb al 'n tijdlang 'n lamp voor op m'n fiets (via USB) van 2000 lumen:



Nu zoek ik eigenlijk zoiets (dus met USB om aan 'n powerbank te hangen) om makkelijk in de hand te kunnen houden, 'n zaklamp-model dus.

Bestaat zoiets? 't Moet echt ook 'n flinke bak licht geven (en ver) en op usb kunnen, dat zijn m'n eisen *) Ik kan zo 1-2-3 in ieder geval niks vinden wat aansluit op m'n "wensen" :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 28 december 2015 @ 06:53:21 #180
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158593082
Voor de mensen die het leuk vinden om over Xiaomi producten te lezen heb ik twee reviews gemaakt van de Nieuwste powerbank en de nieuwste Oortjes (Hybrids). Kreeg de twee dingen in een pakketje binnen van Ibuygou, duurde iets van 2,5 a 3 weken.. the usual china shipping time ;)





Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_158600122
Ik heb nog altijd m'n Pistons V2 die ik gebruik sinds vorig jaar oktober, nog nooit zo'n degelijke oortjes gehad. Afgelopen week dacht ik dat het einde oefening was omdat ze in de wasmachine waren beland maar dat hebben ze ook overleefd, en daardoor is het koord ook weer mooi wit in plaats van bruinig. ^O^

Ik heb de V3 en Hybrids ook gekocht omdat ik niet verwachtte dat m'n huidige set het zolang zou uithouden, dus die liggen hier vooralsnog stof te vangen in de la :')
pi_158605469
ik zoek deze plug:


Die hoort bij dit apparaat:

http://www.ebay.com/itm/W(...)f:g:0zQAAOSwKrhVaJHp

Iemand tips voor zoektermen? :P
  maandag 28 december 2015 @ 18:46:52 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158609481
Ff een shop vragen die de sets verkoopt of ze er eentje los kunnen roggelen voor je.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158626682
Thanks heb ik gedaan. :)

Iemand nog interesse in een controller + een syma x103? Voor onderdelen ofzo?
De achterrotor is eruit, draadjes los.
Graties?
pi_158627201
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb al 'n tijdlang 'n lamp voor op m'n fiets (via USB) van 2000 lumen:

[ afbeelding ]

Nu zoek ik eigenlijk zoiets (dus met USB om aan 'n powerbank te hangen) om makkelijk in de hand te kunnen houden, 'n zaklamp-model dus.

Bestaat zoiets? 't Moet echt ook 'n flinke bak licht geven (en ver) en op usb kunnen, dat zijn m'n eisen *) Ik kan zo 1-2-3 in ieder geval niks vinden wat aansluit op m'n "wensen" :{
NIemus? Vraag ik weer eens iets raars wat er net niet is? ;(
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158627424
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:39 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

NIemus? Vraag ik weer eens iets raars wat er net niet is? ;(
hoe voorzie je dat lichtje van stroom ? powerbank die je permanent bij je hebt?
pi_158627811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe voorzie je dat lichtje van stroom ? powerbank die je permanent bij je hebt?
Hij heeft een powerbank geïmplanteerd.
Altijd handig.
pi_158630997
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 16:45 schreef shiznuts het volgende:
Eh, de MI Power Strip?

Ze lijken die rugtas trouwens weer te hebben: http://world.tmall.com/item/44228862554.htm , da's echt een koopje voor 99 CNY/RMB. De nieuwe ziet er een beetje suf uit: http://world.tmall.com/item/44932380380.htm .
Hoeveel inch is het maximale qua laptop wat erin past?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158632796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
NIemus? Vraag ik weer eens iets raars wat er net niet is? ;(
Als de lamp geen USB-aansluiting heeft zou je altijd nog zo'n adapter kunnen gebruiken:

  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 16:08:16 #190
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_158638242
M'n mi band is binnen. *O*
Hoor ik eindelijk ook bij de groep. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_158639920
quote:
16s.gif Op zondag 27 december 2015 13:32 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe gadgets van de Xiaomi store.. onderste is nieuwe Mi-Light (met een knopje, in 5 verschillende standen te zetten, en nóg feller). En bovenste.. wie o wie weet wat dat zou kunnen zijn?!
Geen idee wat de bovenste is. Ik vond de oude ledjes al goed. Ben benieuwd wanneer ze te krijgen zijn en voor hoeveel.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_158639959
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb al 'n tijdlang 'n lamp voor op m'n fiets (via USB) van 2000 lumen:

[ afbeelding ]

Nu zoek ik eigenlijk zoiets (dus met USB om aan 'n powerbank te hangen) om makkelijk in de hand te kunnen houden, 'n zaklamp-model dus.

Bestaat zoiets? 't Moet echt ook 'n flinke bak licht geven (en ver) en op usb kunnen, dat zijn m'n eisen *) Ik kan zo 1-2-3 in ieder geval niks vinden wat aansluit op m'n "wensen" :{
Waar hang je dat aan? Ik heb namelijk ook die lamp maar waar laad je de powerbank? Dat is namelijk de reden dat ik die niet gebruik. Ik heb wel een aantal Xiaomi powerbanks maar dan moet ik die met tiewraps vast zetten of die powerbank beet blijven houden. Niet echt makkelijk.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_158641943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe voorzie je dat lichtje van stroom ? powerbank die je permanent bij je hebt?
Yup, de usb-kabel is zo lang dat je de powerbank makkelijk in je jaszak of zo kunt stoppen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:48 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Waar hang je dat aan? Ik heb namelijk ook die lamp maar waar laad je de powerbank? Dat is namelijk de reden dat ik die niet gebruik. Ik heb wel een aantal Xiaomi powerbanks maar dan moet ik die met tiewraps vast zetten of die powerbank beet blijven houden. Niet echt makkelijk.
Ik heb 'm dus pasgeleden gewoon in de hand vastgehouden, dat was niet zo handig. Gelukkig wordt de lamp amper warm vanwege de LED. Maar daarom zoek ik dus zoiets in 'n soort zaklamp formaat. Of iets waar ik 't op kan monteren. Anders ga ik 'n soort van selfie-stick ombouwen tot handvat denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als de lamp geen USB-aansluiting heeft zou je altijd nog zo'n adapter kunnen gebruiken:

[ afbeelding ]
Ja graag! Maar waar vind ik 'n lamp die via zo'n adapter gevoed wordt? Heb je 'n voorbeeld?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:04:24 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158642398
Kijk hier eens bij: http://www.aliexpress.com(...)rchText=usb+cree+led / http://www.aliexpress.com(...)echargeable+cree+led .
De meeste powerbanks zijn gewoon 18650 accu's. Dus... waarom niet gewoon een setje extra 18650's mee voor een 18650 zaklamp? Anders idd met zo'n klein mm plugje, maar volgens mij is de mode dan laden en niet schijnen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:25 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoeveel inch is het maximale qua laptop wat erin past?
Wordt dus geadverteerd met '15 inch', waarmee waarschijnlijk op 15.6" gedoeld wordt aangezien dat prima past (16.1" wil ook nog wel, 17.3" zou ik vergeten).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158643067
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:04 schreef shiznuts het volgende:
Kijk hier eens bij: http://www.aliexpress.com(...)rchText=usb+cree+led / http://www.aliexpress.com(...)echargeable+cree+led .
De meeste powerbanks zijn gewoon 18650 accu's. Dus... waarom niet gewoon een setje extra 18650's mee voor een 18650 zaklamp? Anders idd met zo'n klein mm plugje, maar volgens mij is de mode dan laden en niet schijnen.
Mja, maar dan moet ik ook weer 'n lader, etc kopen. Ik gebruik 't niet vaak en de PB's ook niet, daarom dacht ik 't zo wel op te kunnen lossen. Maar 't bestaat gewoon niet, lijkt wel.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:54:43 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158646498
Hoezo bestaat niet? Je hebt die linkjes toch gezien?
Ik betwijfel alleen of je ze én laden én gebruiken om te laten schijnen tegelijkertijd kunt. Volgens mij is het óf het een óf het ander. Zo'n TrustFire TR-A10 heeft zelfs een microUSB-in en een USB out. Kun je je zaklamp zelf als powerbank gebruiken.
Deze gaat wel direct op je PB: http://www.aliexpress.com(...)-5V/32382041329.html (is alleen R5 dan, AA-style driven output).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158649155
ik heb laatst een linkje voorbij zien komen om pakketjes uit china te traceren zonder 3S code. Weet alleen niet of het op fok was of bij de buren. Iemand een idee welk linkje ik bedoel?
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:17:54 #198
375927 Halldor
like a boss
pi_158649692
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:05 schreef Timminater het volgende:
ik heb laatst een linkje voorbij zien komen om pakketjes uit china te traceren zonder 3S code. Weet alleen niet of het op fok was of bij de buren. Iemand een idee welk linkje ik bedoel?
Deze?
http://internationalparceltracking.com
pi_158649823
quote:
Voor zover ik zie kan ik daar juist alleen 3S codes invoeren
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:24:19 #200
375927 Halldor
like a boss
pi_158650004
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef Timminater het volgende:

[..]

Voor zover ik zie kan ik daar juist alleen 3S codes invoeren
In dat veld kan je de buitenlandse traceercode invullen.
Als het pakket al in Nederland is krijg je op die website de gekoppelde 3S code te zien.
pi_158650034
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:54 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo bestaat niet? Je hebt die linkjes toch gezien?
Ik betwijfel alleen of je ze én laden én gebruiken om te laten schijnen tegelijkertijd kunt. Volgens mij is het óf het een óf het ander. Zo'n TrustFire TR-A10 heeft zelfs een microUSB-in en een USB out. Kun je je zaklamp zelf als powerbank gebruiken.
Deze gaat wel direct op je PB: http://www.aliexpress.com(...)-5V/32382041329.html (is alleen R5 dan, AA-style driven output).
Ik heb de linkjes gezien ja, maar of ik heb geen garantie dat 't werkt of ik moet extra batterijen kopen én 'n lader en dan ligt m'n PB te verstoffen. Dat was dus niet mijn bedoeling.

De enige vraag die ik had is of er zo'n fietslamp is in zaklampformaat, met USB(-kabel) zodat ik 't makkelijk in m'n handen kan houden en op 'n PB kan aansluiten. Da's alles en dat zie ik niet terug in je linkjes. Bedankt voor je reactie, maar 't bestaat dus niet.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158651165
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb de linkjes gezien ja, maar of ik heb geen garantie dat 't werkt of ik moet extra batterijen kopen én 'n lader en dan ligt m'n PB te verstoffen. Dat was dus niet mijn bedoeling.

De enige vraag die ik had is of er zo'n fietslamp is in zaklampformaat, met USB(-kabel) zodat ik 't makkelijk in m'n handen kan houden en op 'n PB kan aansluiten. Da's alles en dat zie ik niet terug in je linkjes. Bedankt voor je reactie, maar 't bestaat dus niet.
Nitecore MH20. Het enige wat je dan moet doen is nog een 18650 batterij kopen. Als hij plat is laad je hem gewoon met je powerbank / GSM lader op (microusb aansluiting) Is meestal in een aanbieding voor 40 euro
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:51:38 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158651314
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:05 schreef Timminater het volgende:
ik heb laatst een linkje voorbij zien komen om pakketjes uit china te traceren zonder 3S code. Weet alleen niet of het op fok was of bij de buren. Iemand een idee welk linkje ik bedoel?
• 17Track.net is zo'n beetje de go-to tracker, http://www.17track.net/nl/track?nums= . Handig, omdat je dan de trackcodes kunt stacken in de link/url. De link kun je toevoegen in je bladwijzers/favs met een korte beschrijving voor welke producten de trackcodes staan (zo heb ik bijvoorbeeld de link van zo'n bladwijzer van naam veranderd in 'ChuHi10/MPow/Zonlai', zodat ik weet waar de codes (vb. [..]-track?nums=RR012345678CN,RC012345678NL,RF012345678SG ) aan gebonden zijn).

Dan heb je nog een nieuwe persoonlijke favoriet:
• Aftership @ https://www.aftership.com

Verdere opties:

• China Post tracking @ http://post-tracking.com

• Faranow is nu ook Packagetrackr @ https://www.packagetrackr.com

http://www.sao.cn kun je vergeten; is veranderd in iets anders

Zo zijn er wel meer services, erg in opkomst. Maar een beetje de vraag welke daadwerkelijk blijven.

En dan heb je natuurlijk nog de official carrier sites... ga daarvoor naar de respectievelijke sites van de postdiensten. HK http://www.hongkongpost.hk/en/mail_tracking/index.html | CN http://cx.11185.cn/trackmail.a (resultaten ff door https://translate.google.nl/#zh-CN/en/ halen)| SG http://beta.singpost.com/track-items | EMS http://www.ems.com.cn/english.html . Extra tips... krijg je het vanuit China/Hong Kong met Sweden Post toegestuurd, probeer eens: http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php te checken op status updates. Zelfde voor PostNL/Netherlands Direct Mail hier: http://springglobalmailtracker.com/Home.aspx . Mogelijk krijg je daar wel hits als het elders niet werkt.

Voor tracking binnen NL ( internationalparceltracking.com//Main.aspx#/track/AB123456789YZ/NL/1234AB ), zie OP (OpeningsPost).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158653610
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ja graag! Maar waar vind ik 'n lamp die via zo'n adapter gevoed wordt? Heb je 'n voorbeeld?
Een tijd geleden waren die lampen wel populair hier; net zo'n lamp als jij eerder postte en dan met zo'n grote accu er aan. Zoiets;



Dus misschien eens zoeken op 'Cree LED bike' o.i.d. Heb er zelf de balen verstand van.

EDIT: ik weet trouwens niet welk voltage die dingen zijn. Misschien dus ook niet eens bruikbaar.

Ik moest trouwens gisteren wel in het bos zijn en dus twee van die zaklampen (standaard 18650-dingen) gebruikt. Ik denk dat die piloten/passagiers die overvlogen wel even opkeken naar dat heen en weer gezwaai van die twee enorme bundels licht. :+ :P
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:45:00 #205
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158657545
Lol, Anker spul @ BG :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 30 december 2015 @ 02:52:13 #206
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158662245
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef dodge_911 het volgende:
Lol, Anker spul @ BG :)
Namaak anker vast :') hier wordt alles gekopieerd.. :P

Trouwens:

CHI / [Reviews] [Review] Jiayu S3+

Review van de Jiayu S3+ staat online ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 30-12-2015 04:09:06 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  CHI shopkeeper woensdag 30 december 2015 @ 03:07:21 #207
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158662382
quote:
16s.gif Op woensdag 30 december 2015 02:52 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Namaak anker vast :') hier wordt alles gekopieerd.. :P

Trouwens:
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/219

Review van de Jiayu S3+ staat online ;)
Nope, is gewoon origineel, geen namaak.
pi_158662518
quote:
16s.gif Op woensdag 30 december 2015 02:52 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Namaak anker vast :') hier wordt alles gekopieerd.. :P

Trouwens:
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/219

Review van de Jiayu S3+ staat online ;)
ondanks dat Anker heel erg hun "Amerikaanse" heritage uitdraagt komt het gewoon uit China.
pi_158670141
Ik ga de Xiaomi Powerbank maar eens halen. :)
Gino ♥
pi_158670297
De 10.000 mAh is de beste voor mobiele telefoons? :)
Gino ♥
pi_158670339
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef Tjacka het volgende:
De 10.000 mAh is de beste voor mobiele telefoons? :)
Ze zijn allemaal goed, 10k is lekker handzaam.
pi_158670542
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef Tjacka het volgende:
De 10.000 mAh is de beste voor mobiele telefoons? :)
Vind ik wel de fijnste in gebruik. Ik neem hem vaak ook mee. De 16.000 is net iets te groot en in de 5.000 zit weer te weinig capaciteit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158670629
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vind ik wel de fijnste in gebruik. Ik neem hem vaak ook mee. De 16.000 is net iets te groot en in de 5.000 zit weer te weinig capaciteit.
Het is altijd wel handig om op zak te hebben lijkt mij. :)
Gino ♥
  woensdag 30 december 2015 @ 15:05:03 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158672561
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Het is altijd wel handig om op zak te hebben lijkt mij. :)
Voor mij is de 5000 meer dan voldoende voor 'on the go'.. hoef tenslotte m'n telefoon dan niet meer dan 1x op te laten.

Festivals/weekendje weg.. ja dan heb je wel wat groter nodig maar dan is 16.000 of 20.000 weer echt top :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 30 december 2015 @ 16:51:24 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158677367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb de linkjes gezien ja, maar of ik heb geen garantie dat 't werkt of ik moet extra batterijen kopen én 'n lader en dan ligt m'n PB te verstoffen. Dat was dus niet mijn bedoeling.

De enige vraag die ik had is of er zo'n fietslamp is in zaklampformaat, met USB(-kabel) zodat ik 't makkelijk in m'n handen kan houden en op 'n PB kan aansluiten. Da's alles en dat zie ik niet terug in je linkjes. Bedankt voor je reactie, maar 't bestaat dus niet.
Nooit gezien en ik heb een hoop lampen gezien.

Moet het echt een hand lamp zijn? Je kunt ook een hoofdband monteren aan die fietslamp.
Een hand lamp met een snoer naar je accupack is ook een beetje onhandig :P
pi_158680459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nooit gezien en ik heb een hoop lampen gezien.

Moet het echt een hand lamp zijn? Je kunt ook een hoofdband monteren aan die fietslamp.
Een hand lamp met een snoer naar je accupack is ook een beetje onhandig :P
Bedankt voor de bevestiging. Ik ben aan 't klussen gegaan en nu is 't zo geworden:



'n "selfiestick" met 'n schroefdraadje voor camera. 't frame onder 't lampje vandaan geschroefd en 't gaatje iets groter gemaakt zodat de schroefdraad past. Kan ik 'm ook nog de hoogte in steken als 't nodig is :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 30 december 2015 @ 21:59:33 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158691158
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Bedankt voor de bevestiging. Ik ben aan 't klussen gegaan en nu is 't zo geworden:

[ afbeelding ]

'n "selfiestick" met 'n schroefdraadje voor camera. 't frame onder 't lampje vandaan geschroefd en 't gaatje iets groter gemaakt zodat de schroefdraad past. Kan ik 'm ook nog de hoogte in steken als 't nodig is :Y
Dat is niet slecht. Vreemd dat een Chinees dit niet al heeft verzonnen.
Een bevestiging voor een camera bovenop de lamp voor interessante nacht filmpjes.

Ik zal het op mijn lijstje van projecten zetten :P
pi_158693015
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is niet slecht. Vreemd dat een Chinees dit niet al heeft verzonnen.
Een bevestiging voor een camera bovenop de lamp voor interessante nacht filmpjes.

Ik zal het op mijn lijstje van projecten zetten :P
* Eric_Cantona vraagt patent aan

Ik zie de inkomsten wel deze kant op komen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158703498
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

* Eric_Cantona vraagt patent aan

Ik zie de inkomsten wel deze kant op komen ;)
  donderdag 31 december 2015 @ 11:17:03 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158705829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

* Eric_Cantona vraagt patent aan

Ik zie de inkomsten wel deze kant op komen ;)
Even voor de zekerheid vragen voordat ik mijn fietslampen ga aanpassen. Je kunt de lamp toch gewoon aan/uit zetten via de xiaomi powerbank knop?

Dat is het nadeel van alle fietslampen met een accupack, geen uit knop. De verlichte knop op de lamp zuigt je batterijen vrij snel leeg. Dat is met wat soldeerkunsten en schakelaars op te lossen maar dat is een hoop gedoe.

Nu we de xiaomi powerbank hebben voor dumpprijzen zijn accupacks en losse batterijen vrij nutteloos geworden. Een usb lamp is ideaal.
  donderdag 31 december 2015 @ 11:54:53 #221
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158707120
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:17 schreef monkeybrain het volgende:
Even voor de zekerheid vragen voordat ik mijn fietslampen ga aanpassen. Je kunt de lamp toch gewoon aan/uit zetten via de xiaomi powerbank knop?
Net ff voor je getest met mijn Boruit.
Je kan de lamp wel uitzetten met de knop op de powerbank, als in er komt geen licht meer uit doordat de stroom even wordt onderbroken, maar je kan ze dan nog wel terug aanzetten met de knop op de lamp, omdat de powerbank na een druk op de knop ook terug 'aan' gaat.
Dus die gaat toch wel wat stroom blijven slurpen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 31 december 2015 @ 12:12:32 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158707661
quote:
12s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:54 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Net ff voor je getest met mijn Boruit.
Je kan de lamp wel uitzetten met de knop op de powerbank, als in er komt geen licht meer uit doordat de stroom even wordt onderbroken, maar je kan ze dan nog wel terug aanzetten met de knop op de lamp, omdat de powerbank na een druk op de knop ook terug 'aan' gaat.
Dus die gaat toch wel wat stroom blijven slurpen.
De knop op de lamp heeft groene verlichting, dat trekt de accu leeg.
Zolang de knop op de powerbank de groene verlichting uit zet dan zal de ontlading minimaal zijn (neem ik aan).

De groene knop verlichting trekt ook dieven aan :D
  donderdag 31 december 2015 @ 12:36:25 #223
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158708468
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De knop op de lamp heeft groene verlichting, dat trekt de accu leeg.
Zolang de knop op de powerbank de groene verlichting uit zet dan zal de ontlading minimaal zijn (neem ik aan).

De groene knop verlichting trekt ook dieven aan :D
Die groene verlichting gaat dus ook terug aan, want je onderbreekt de stroom maar even, in tegenstelling tot de Xiaomi ledjes.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 31 december 2015 @ 14:15:06 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158711750
quote:
12s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die groene verlichting gaat dus ook terug aan, want je onderbreekt de stroom maar even, in tegenstelling tot de Xiaomi ledjes.
Duidelijk antwoord. Dat is wel balen.
Dan moet je fysiek de kabel eruit trekken, beetje onhandig.
pi_158713235
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Duidelijk antwoord. Dat is wel balen.
Dan moet je fysiek de kabel eruit trekken, beetje onhandig.
Volgens mij niet, als je de lamp niet gebruikt of uitzet met de knop op de lamp dan schakelt de pb zichzelf uit na 'n tijdje.

Ik ga 't nog eens testen.

Edit: check, na 'n halve minuut niet gebruiken schakelt de pb uit en gaat 't groene ledje ook uit *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Eric_Cantona op 31-12-2015 14:59:20 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158715500
En anders zou je er misschien zoeentje tussen kunnen mikken?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 31 december 2015 @ 16:39:30 #227
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158717091
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Edit: check, na 'n halve minuut niet gebruiken schakelt de pb uit en gaat 't groene ledje ook uit *O*
Oeh, handig ^O^ Zolang heb ik dus niet gewacht |:(
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158723314
Voor degene die op de valreep van 2015 nog een aankoop wil doen, niet omdat het moet maar omdat het kan: de aankoop van 2013, een must-have voor de China-shopper:

http://www.tinydeal.com/e(...)peaker-p-142419.html

De Earson 151, heeft geen uitleg nodig verder. Nu in de aanbieding voor 18,14 euro.
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_158726145
Banggood heeft nu ook bekende reversable USB-kabel in 2 meter.
Nou wil ik niet zeggen dat $3.99 heel duur is voor een kabel, maar dan zou ik liever $9/10 betalen voor dit of dit die schijnbaar ook prima te gebruiken zijn voor opladen.

  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:37:14 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158735158
Happy new year, gadgeteers! :9B *O*
Dat we met z'n alle maar weer voor tig euro's nutteloze troep uit China halen en de Xiaomi-fanclub uithangen. ;)

Zag nog deze promotie:
quote:
Happy New Year from MP4Nation!

On behalf of us all from MP4Nation, we would like to thank you all for the continued support in 2015 and wish you all the happiest of new years this coming 2016!

As a token of our appreciation we are offering
25% off on all our products! Use promo code: NY2016

Happy New Year!
http://www.mp4nation.net
Not bad. Geen idee tot wanneer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158737195
Mensen zochten hier toch een w10 media player? Zou dit wat zijn? https://www.kickstarter.c(...)puter-for-everything

Soort RPi met win10?
pi_158740739
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen zochten hier toch een w10 media player? Zou dit wat zijn? https://www.kickstarter.c(...)puter-for-everything

Soort RPi met win10?
Klinkt leuk! Ik zoek wel zoiets ja, al heb ik liefst dual boot, omdat sommige apps op Android ook wel lekker werken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158741346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Iemand91 het volgende:
Banggood heeft nu ook bekende reversable USB-kabel in 2 meter.
Nou wil ik niet zeggen dat $3.99 heel duur is voor een kabel, maar dan zou ik liever $9/10 betalen voor dit of dit die schijnbaar ook prima te gebruiken zijn voor opladen.

[ afbeelding ]
die je linkt zijn korter EN niet reversable.. dus eigenlijk totaal andere kabels...
pi_158741973
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 18:42 schreef mschol het volgende:
die je linkt zijn korter EN niet reversable.. dus eigenlijk totaal andere kabels...
Let op wat ik zei:
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Iemand91 het volgende:
die schijnbaar ook prima te gebruiken zijn voor opladen.
Dan is het voor pak 'm beet $9 óf 2 van die Blitzwolf van 2 meter of een 6-tal kabels van diverse lengtes waaronder minimaal 2 van ruwweg dezelfde lengte.
Heb je gelijk nog een 3/4 kabels erbij voor bijv. power bank gebruik e.d.
En dat reversible; tja; ik zie er niet zo het voordeel van in. Niet bepaald iets waar ik mij druk om maak.
Ik gaf het vooral aan omdat het zo'n hot issue was wat betreft USB-kabels voor opladen en men die reversible kabel fijn vond maar die was maar 1 meter.
Gaf aan dat er dus nu ook een van 2 meter is.
En ik zei ook:
quote:
dan zou ik liever
Een persoonlijke mening dus. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 02-01-2016 00:07:34 ]
pi_158746815
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:57:37 #236
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158754614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:55 schreef Downstar het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)
Nieuw jaar? Het is nog helemaal geen chinees nieuwjaar dat is pas 8 Feb. :|W

o|O Gelukkig nieuwjaar
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:27:22 #237
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158754907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen zochten hier toch een w10 media player? Zou dit wat zijn? https://www.kickstarter.c(...)puter-for-everything

Soort RPi met win10?
Wel veel en veel krachtiger dan een RPi. Wel interessant.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:11:20 #238
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158757867
Bedankt voor alle powerbank + lamp info ^O^ Altijd vervelend om nutteloze zooi te kopen dat niet blijkt te werken :P

10 usb soldeer stekkers gekocht. Ik heb nog genoeg lampen liggen dus gewoon een nieuwe stekker erop zetten.
Lekker de soldeerbout laten roken en spullen perfect op maat maken :7

pi_158758779
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen zochten hier toch een w10 media player? Zou dit wat zijn? https://www.kickstarter.c(...)puter-for-everything

Soort RPi met win10?
Meh.

Goedkoopste is nu £53 plus £13 shipping. Dat is dus £66/¤90.
Dan moet er nog een voeding, behuizing en geheugen bij en je gaat makkelijk over de ¤110/$120.
Voor dat geld haal je uit China ook een TV-box met gelijk(waardige) specs.

Feitelijk is het gewoon een gestripte Windows tablet met meer aansluitingen.
En net als de RPi aansluitingen aan alle kanten van de board waardoor je in je TV-kast/dressoir de kabels overal heen hebt liggen.

Je zou haast een goedkope Windows-tablet kopen en die bij de tv neerleggen.
Goedkoper en je zou het nog als tablet kunnen gebruiken. :P

Ik was inderdaad op zoek naar zoiets maar áls ik de Ouya ga vervangen ga ik denk ik maar voor zo'n Android box die maar een fractie kost van een Windows-box en dan (eventueel) OpenElec o.i.d. gebruiken zodat je de framerate-probleem niet meer hebt.

EDIT: oh, en ze liegen ook. Ze hebben het over een 1.84GHz. quad-core maar dat haalt de Atom x5-Z8300 alleen in burst.
Hun site is ook bijzonder mager.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:51:10 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158758811
Voor zulke bedragen koop je ook een Intel compute stick

http://www.intel.com/cont(...)l-compute-stick.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:44:55 #241
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158763212
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:11 schreef monkeybrain het volgende:
Altijd vervelend om nutteloze zooi te kopen dat niet blijkt te werken :P
Idd, nutteloze zooi, tot daar aan toe, daarom Chinashoppen we, maar die moet wel werken! :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158769901
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:51 schreef Catch22- het volgende:
Voor zulke bedragen koop je ook een Intel compute stick

http://www.intel.com/cont(...)l-compute-stick.html
Kan ook, helaas geen ethernetpoort wat IMHO wel een vereiste is bij zoiets.

Anywho; voor uw maandelijkse zal-Xiaomi-met-een-laptop-komen-of-niet-traditie:

Intel gives Xiaomi special deal on notebook processors
quote:
To strengthen its partnership with China-based Xiaomi in the mobile device market, Intel has provided special deals to the China-based vendor. For every notebook processor Xiaomi purchases, Intel is giving away a free tablet processor, according to sources from the upstream supply chain.

Intel has been competing in the mobile device market against Qualcomm, MediaTek and China-based chip designers for several years, but is still seeing difficulties raising its market share. In addition to giving preferential pricing to clients with large orders, Intel has also cooperated with Rockchip and invested in Spreadtrum, looking to expand its presence.

Xiaomi has become a major client that Intel is eagerly trying to secure. Following the adoption of Intel's Atom X5-Z8500 in its Xiaomi Tablet 2 launched in late-November, Xiaomi's upcoming notebooks are expected to use Intel's Haswell-based Core processors.

With Intel's discounts and Inventec's assistance, Xiaomi's notebooks have become competitive in both pricing and quality which will allow the China-based vendor to step on an equal footing against first-tier vendors such as Lenovo, Asustek Computer and Acer.

Although Xiaomi only has limited shipments at present, Intel is still willing to provide discounts and R&D assistance because of Xiaomi's 70 million annual smartphone shipments and is hoping Xiaomi will place orders for Intel-based smartphone solutions in the future.

Since Xiaomi has also been aggressively expanding its smart home Internet of Things (IoT) supply chain, Intel's partnership with Xiaomi may help the CPU giant to quickly expand into China's IoT market.
Let wel:
quote:
Uiteraard is het verhaal niet bevestigd door de fabrikanten zelf en zal het dus met een korreltje zout genomen moeten worden - zeker gezien DigiTimes in het verleden niet altijd even betrouwbaar is gebleken.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:01:22 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158770129
Beetje wifi is toch goed? Video is toch maximaal 40mbit als je een extreem goede bitrate hebt.

Kan me voorstellen dat Intel Xiaomi als klant wil
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:32:50 #244
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158776683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef Catch22- het volgende:
Beetje wifi is toch goed? Video is toch maximaal 40mbit als je een extreem goede bitrate hebt.
Heb mijn twijfels. Hier best goed wifi, met goede throughput, maar, het geeft soms een hikje, waar kodi weer niet blij mee is. Bekabeld heb ik dat issue nooit, dus heb toch maar een kabeltje getrokken naar m'n huidige mediagevalletje met openelec. Dus heb graag de mogelijkheid terug te vallen naar een kabeltje bij m'n mediaboxjes. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_158782581
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
pi_158785845
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:31 schreef whysoserieus het volgende:
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
[ afbeelding ]
Ja. Werkt redelijk goed. Snap alleen niet hoe Bluetooth dan moet werken, ik bedoel, je zult zelf de radio op de frequentie moeten zetten.

Hoezo mag je dit ook niet vragen op Tweakers :')?
  zondag 3 januari 2016 @ 13:49:17 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158786042
Omdat dat ding op FM uitzendt en dat officieel niet mag. Je verbindt je telefoon middels bt denk ik, dat ding zendt dan uit over FM.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158786291
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Catch22- het volgende:
Omdat dat ding op FM uitzendt en dat officieel niet mag. Je verbindt je telefoon middels bt denk ik, dat ding zendt dan uit over FM.
Kijk goed oftie aux signaal uit geeft in plaats van alleen ingang voor naar FM.
Wat kan het meer dan alleen je telefoon aan die aux hangen?
pi_158788753
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:31 schreef whysoserieus het volgende:
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
[ afbeelding ]
Volgens mij zendt dat ding alleen via FM uit en kun je 'n telefoon/mp3 speler via AUX aansluiten om via FM op je autoradio af te spelen, dus niet wat jij zou willen.

Ik zou 'n AUX-kabel aansluiten op je autoradio en dan daarop 'n telefoon/mp3-speler aansluiten. Heb je alleen geen BT verbinding.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158791358
Die FM transmitters zijn toch dikke anus. Zonde van je geld.
pi_158795852
Het gaat mij niet om de FM transmitter. Dat is meestal erg slecht idd. Gewoon een apparaatje die ik kan gebruiken als muziek speler met bluetooth en waar een usb stick in kan met mp3. Om het via de boxen te krijgen moet het idd een audio uitgang hebben. Ik dacht zelf aan deze
http://www.aliexpress.com(...)one/32513014028.html

[ Bericht 6% gewijzigd door whysoserieus op 03-01-2016 19:57:53 ]
  zondag 3 januari 2016 @ 19:43:22 #252
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158796360
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Catch22- het volgende:
Omdat dat ding op FM uitzendt en dat officieel niet mag. Je verbindt je telefoon middels bt denk ik, dat ding zendt dan uit over FM.
En dan kunnen anderen in de buurt meeluisteren met je (halve) telefoongesprek? Goede oude tijd.. :)

Zal wel alleen om de muziek zijn, hè. Kwaliteit lijkt me ruk vergeleken met moderne systemen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 3 januari 2016 @ 19:53:40 #253
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158796774
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef whysoserieus het volgende:
Het gaat mij niet om de FM transmitter. Dat is meestal erg slecht idd. Gewoon een apparaatje die ik kan gebruiken als muziek speler met bluetooth en waar een usb stick in kan met mp3. Om het via de boxen te krijgen moet het idd een audio uitging hebben. Ik dacht zelf aan deze
http://www.banggood.com/C(...)Samsu-p-1005624.html
Deze gebruik ik naar alle tevredenheid :
http://www.gearbest.com/iphone-cables-adapters/pp_246820.html
Doet alleen geen USB zoals je wil, maar voor BT audio is'ie geniaal.
In je aux-aansluiting, pairen en klaar.
Doet ook aan handsfree bellen als ik me niet vergis, zelf gebruik ik die functie niet.
Heb het zelf net wel ff getest met Facetime audio, en dat werkt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158798848
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:06 schreef kikoooooo het volgende:
Die FM transmitters zijn toch dikke anus. Zonde van je geld.
Ik kan momenteel helaas niet anders om m'n eigen muziek op de speakers te krijgen.Had 'n aftermarket radio ingebouwd maar moest elke keer via 'n ander systeem (OP-COM) m'n autoklok goedzetten en dat kreeg ik zelfs op 'n gegeven moment niet meer voor elkaar.

Ik dacht ik bouw m'n originele radio weer in en probeer 't met zo'n FM-transmitter, gaat redelijk eigenlijk. Ben wel nog steeds op zoek naar 'n geheel storingsvrije zender, nog 'n klein ruisje.

M'n originele radio heeft helaas geen AUX poort of 3,5 audiojack aansluiting. En 'n nieuwere versie van m'n radio kost en teveel geld voor wat je ervoor krijgt en moet uitgeleerd worden in de eigenlijke auto en ingeleerd in mijn auto. Da's me teveel moeite voor dat uurtje per week dat ik muziek via Spotify o.i.d. luister in de auto.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 3 januari 2016 @ 21:08:01 #255
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_158800490
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik kan momenteel helaas niet anders om m'n eigen muziek op de speakers te krijgen.Had 'n aftermarket radio ingebouwd maar moest elke keer via 'n ander systeem (OP-COM) m'n autoklok goedzetten en dat kreeg ik zelfs op 'n gegeven moment niet meer voor elkaar.

Ik dacht ik bouw m'n originele radio weer in en probeer 't met zo'n FM-transmitter, gaat redelijk eigenlijk. Ben wel nog steeds op zoek naar 'n geheel storingsvrije zender, nog 'n klein ruisje.

M'n originele radio heeft helaas geen AUX poort of 3,5 audiojack aansluiting. En 'n nieuwere versie van m'n radio kost en teveel geld voor wat je ervoor krijgt en moet uitgeleerd worden in de eigenlijke auto en ingeleerd in mijn auto. Da's me teveel moeite voor dat uurtje per week dat ik muziek via Spotify o.i.d. luister in de auto.
Weet niet wat voor auto je rijdt, maar zoiets als dit kan ook nog een oplossing zijn wellicht.

http://s.aliexpress.com/FJze2QJZ
pi_158801024
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Weet niet wat voor auto je rijdt, maar zoiets als dit kan ook nog een oplossing zijn wellicht.

http://s.aliexpress.com/FJze2QJZ
Haha die kabel heb ik net aangesloten in mijn Clio ;) let wel op dat update list op de cd speler moet staan, want anders werkt het niet. Aux kun je aan zetten als je de de muzieknoot knop lang indrukt.

@dodge_911

Bedankt, zoiets ja, maar dan ook nog met usb:) Jij hebt dan het geluid via de auto speakers?

[ Bericht 3% gewijzigd door whysoserieus op 03-01-2016 21:24:46 ]
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 21:22:50 #257
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_158801211
Ik gebruik m'n earson voor muziek in de auto. Enige nadeel is dat die geen handsfree bellen doet. Verder is het prima blazen met dat ding.
Boxen achterin zijn toch naar de kloten in m'n auto dus dit klinkt meestal beter dan de cd of radio. :') :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_158805877
Heeft AliExpress nog hun betalingsmogelijkheid via iDeal?Lang geleden dat ik iets bij hen bestelde(begin 2012!!).
pi_158806207
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heeft AliExpress nog hun betalingsmogelijkheid via iDeal?Lang geleden dat ik iets bij hen bestelde(begin 2012!!).
Ja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 3 januari 2016 @ 23:40:02 #260
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158807007
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef whysoserieus het volgende:

[..]

Haha die kabel heb ik net aangesloten in mijn Clio ;) let wel op dat update list op de cd speler moet staan, want anders werkt het niet. Aux kun je aan zetten als je de de muzieknoot knop lang indrukt.

@dodge_911

Bedankt, zoiets ja, maar dan ook nog met usb:) Jij hebt dan het geluid via de auto speakers?
Yep,op de aux-in van m'n autoradio.

quote:
5s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef dud0r het volgende:
Ik gebruik m'n earson voor muziek in de auto. Enige nadeel is dat die geen handsfree bellen doet. Verder is het prima blazen met dat ding.
Boxen achterin zijn toch naar de kloten in m'n auto dus dit klinkt meestal beter dan de cd of radio. :') :')
Haha, doe ik ook als ik weer eens een keer met een vreemde auto een lange rit moet doen, effe een Xiaomi square speakertje mee ipv zitten klooien om m'n telefoon gepaired te krijgen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158808094
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Weet niet wat voor auto je rijdt, maar zoiets als dit kan ook nog een oplossing zijn wellicht.

http://s.aliexpress.com/FJze2QJZ
Astra H met radio zonder aux mogelijkheid of ik moet upgraden qua radio. Kost me alleen minimaal 100,- voor 'n radio waar ik 'n mp3-cd mee kan afspelen en aux aansluiting heb :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158809437
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Deze gebruik ik naar alle tevredenheid :
http://www.gearbest.com/iphone-cables-adapters/pp_246820.html
Doet alleen geen USB zoals je wil, maar voor BT audio is'ie geniaal.
In je aux-aansluiting, pairen en klaar.
Doet ook aan handsfree bellen als ik me niet vergis, zelf gebruik ik die functie niet.
Heb het zelf net wel ff getest met Facetime audio, en dat werkt.
Wel handig trouwens dat je deze op de dashboard kan vast zetten. De meeste hebben gelijk een 12 volt stekker er aan en die zit bij mij in het midden naast de stoel en dan kan ik er moeilijk bij. Bij de meeste zit gelukkig wel een afstandbediening bij.
Is er geen versie met usb? Ik zal eens speuren. Bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door whysoserieus op 04-01-2016 02:43:43 ]
pi_158810156
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja.
Mooi zo.
pi_158810866
Anders even een eigen topic openen voor de autoradio onderwerpen, anders wordt het wat onoverzichtelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_158811348
Even een crosspost CHI / [Banggood] Jullie coupons! (door Fok!ers aangevraagd)

quote:
Xiaomi Hybrid Dual Drivers oordopjes
Met code 9d98d8 betaal je nu $17,39 (dat is op dit moment 13% korting) voor Xiaomi's nieuwste oordopjes!
Geldig voor de eerste 200 kopers, of anders t/m eind februari.
Omdat deze actie NL-only is wel eerst even inloggen en hokje voor je adresgegevens aanvinken voor je gebruik kunt maken van de code ;)

Het nieuwe jaar is begonnen, dus tijd voor de goede voornemens! Is meer bewegen daar één van? Probeer dan de nieuwe Xiaomi Miband 1S met hartslagmeter.
Met code 472849 krijg je 22% korting! Voor de eerste 300 klanten, of anders tot 4 maart geldig.

Xiaomi Piston 3 earphones
Met code 9142ab betaal je $12.38. Geldig t/m eind februari 2016

Xiaomi squarebox Bluetooth speaker
Met code 7a85c6 betaal je $17.36. Geldig t/m eind februari 2016

Xiaomi ronde Bluetooth speaker
Met code be2976 betaal je $19.31. Geldig t/m eind februari 2016
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 4 januari 2016 @ 14:23:45 #266
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158817357
Weer een review online, nouja een kleine review dit keer ;) van de Xiaomi LED light.



[Review] Xiaomi Mi Led Light
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 4 januari 2016 @ 15:02:19 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158818312
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Astra H met radio zonder aux mogelijkheid of ik moet upgraden qua radio. Kost me alleen minimaal 100,- voor 'n radio waar ik 'n mp3-cd mee kan afspelen en aux aansluiting heb :')
Whut. 100 ekkies? Nee joh. Kun je best 30 ~ 40 EUR vanaf halen lijkt me. Minder als je ook bluetooth wilt.
Scroll hier eens voorbij naar onder voor afgelopen aanbiedingen: http://www.voordeelmuis.nl/categorie/11/autoradio.htm . Mediamarkt... Kijkshop. Kun je de komende tijd best ook nog eens verwachten. :Y ALDI/Lidl heeft volgens mij ook twee keer per jaar ofzo eentje voor rond de 69.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158820577
quote:
Hartelijk dank, MiBand 1S besteld ^O^ Het waren zware feestdagen :@
pi_158824681
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Whut. 100 ekkies? Nee joh. Kun je best 30 ~ 40 EUR vanaf halen lijkt me. Minder als je ook bluetooth wilt.
Scroll hier eens voorbij naar onder voor afgelopen aanbiedingen: http://www.voordeelmuis.nl/categorie/11/autoradio.htm . Mediamarkt... Kijkshop. Kun je de komende tijd best ook nog eens verwachten. :Y ALDI/Lidl heeft volgens mij ook twee keer per jaar ofzo eentje voor rond de 69.
Dat bedoel ik niet :D

Ik bedoel 'n Opelradio met mp3-functie en AUX mogelijkheid, daar betaal je schandalig veel voor in vergelijking met wat je krijgt.

Ik heb altijd 'n aftermarket radio erin gehad, maar wilde daar vanaf (vanwege 't niet meer in kunnen stellen van de tijd en andere instellingen).
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158824831
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:33 schreef J.B. het volgende:

[..]

Hartelijk dank, MiBand 1S besteld ^O^ Het waren zware feestdagen :@
daar gaat die band weinig aan veranderen :p
:]
pi_158840875
Mocht iemand nog een leuke bluetooth speaker zoeken, heb pas met een Ovevo gespeeld. Voelt toch wel een stukje meer premium aan. met soort van ingebouwde yeelight.

http://es.aliexpress.com/(...)1998900554.31.aob2Zv

quote:
Ovevo Z3 is a cylindrical bluetooth speaker made of aviation aluminum with Hi-Fi sound quality. In China, Ovevo is well-known in recognition of it's fine sound quality and cost-effectiveness in China. Previously released products like Z1 Pro, sport headset SH03B, etc got consumer acceptance nationally. They tested the water by holding a crowd funding for Ovevo Z3 on JD Finance, and they got more supports than they expected.
pi_158841279
Is

http://www.banggood.com/Q(...)arger-p-1019904.html

De nieuwe versie van

http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-986684.html

Ik zoek een goede 4 port charger voor in de auto.

Ik ga voor deze MicroUSB kabels: http://www.banggood.com/N(...)-Cable-p-943242.html
pi_158841606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef Kenzi het volgende:
Mocht iemand nog een leuke bluetooth speaker zoeken, heb pas met een Ovevo gespeeld. Voelt toch wel een stukje meer premium aan. met soort van ingebouwde yeelight.

http://es.aliexpress.com/(...)1998900554.31.aob2Zv

[..]

hij voelt premium, maar klinkt hij ook premium?
edit: banggood heeft em ook

[ Bericht 9% gewijzigd door thecuriousone op 05-01-2016 11:03:13 (bg) ]
jaja, en azo...
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:46:27 #274
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158841703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:41 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

hij voelt premium, maar klinkt hij ook premium?
Gaat toch om de looks jeweet!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_158841756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:41 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

hij voelt premium, maar klinkt hij ook premium?
ik ben geen audiofiel maar klinkt best aardig. vergelijkbaar met earson 151
ik gebruik hem nu vooral als wekker (voordeel dat hij wat groter is en de kat hem niet makkelijk omver krijgt)
pi_158841864
Pandawill:
Sorry, the coupon "FOKNL" has expired on 2015-12-31
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:58:15 #277
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158843215
Heeft er hier toevallig ervaring met een low budget oplossing voor hartslagmeting tijdens het sporten (dus met een display)?

Ik heb de nieuwe Miband in bestelling, maar daar zit natuurlijk geen display op en ik heb geen zin om tijdens het lopen de hele tijd op mijn telefoon te kijken. Iets van een horloge zou denk ik het beste zijn.
pi_158843381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef Skiet het volgende:
Is

http://www.banggood.com/Q(...)arger-p-1019904.html

De nieuwe versie van

http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-986684.html

Ik zoek een goede 4 port charger voor in de auto.
En ook de nieuwere versie van deze.
quote:
Ik geloof niet dat de Nillkin kabels hier zo goed bevallen.
Kun je denk ik beter iets als dit, dit, dit of dit bestellen.
Die worden wel positief ontvangen. Van die laatste twee hebben ze op Geekbuying overigens verschillende setjes van; kun je kiezen wat je zelf wil.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:09:12 #279
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_158843448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:06 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En ook de nieuwere versie van deze.

[..]

Ik geloof niet dat de Nillkin kabels hier zo goed bevallen.
Kun je denk ik beter iets als dit, dit, dit of dit bestellen.
Die worden wel positief ontvangen. Van die laatste twee hebben ze op Geekbuying overigens verschillende setjes van; kun je kiezen wat je zelf wil.
ik vind die nillkin echt kutkabels. Vet snel kapot. Tronsmart is een stuk beter. Eigenlijk vind ik nog steeds de connectors op die platte extreem goedkope kabels het sterkst. Dat veertje blijft langer goed ofzo
pi_158844583
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:09 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

ik vind die nillkin echt kutkabels. Vet snel kapot. Tronsmart is een stuk beter. Eigenlijk vind ik nog steeds de connectors op die platte extreem goedkope kabels het sterkst. Dat veertje blijft langer goed ofzo
De tronsmart kabels zijn wat mij betreft de beste deal al moet je oppassen want de connector buigt erg snel en gaat dan loszitten[doet het dan nog wel gewoon]. De originele Samsung kabels en Blackberry kabels doen het bij met toch kwalitatief en laadsnelheid het best.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:35:32 #281
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158845503
Is deze al eens vermeld? De Xiaomi/Xiaoji dashcam:



Ik vind 'm mooi. Wifi-functie lijkt me erg handig (filmpjes eraf halen naar je telefoon zodat je het ding of de sd-card niet uit je auto hoeft te halen) en er zit zo te zien een mooie lens op met een erg grote hoek en 1080p60
Geen GPS, maar de prijs is ook wel netjes.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:44:18 #282
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158848698
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:35 schreef Dromer het volgende:
Is deze al eens vermeld? De Xiaomi/Xiaoji dashcam:

[ afbeelding ]

Ik vind 'm mooi. Wifi-functie lijkt me erg handig (filmpjes eraf halen naar je telefoon zodat je het ding of de sd-card niet uit je auto hoeft te halen) en er zit zo te zien een mooie lens op met een erg grote hoek en 1080p60
Geen GPS, maar de prijs is ook wel netjes.
Vorig jaar al dacht ik. Als'ie GPS had, was'ie al onderweg geweest naar me.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:54:17 #283
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158848958
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:35 schreef Dromer het volgende:
Is deze al eens vermeld? De Xiaomi/Xiaoji dashcam:

[ afbeelding ]

Ik vind 'm mooi. Wifi-functie lijkt me erg handig (filmpjes eraf halen naar je telefoon zodat je het ding of de sd-card niet uit je auto hoeft te halen) en er zit zo te zien een mooie lens op met een erg grote hoek en 1080p60
Geen GPS, maar de prijs is ook wel netjes.
Kritiek op het ding is dat hij eigenlijk te mooi is en niet op een dashcam lijkt. De kun je in ieder geval niet even in je auto laten zitten als je een boodschap doet.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:24:19 #284
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158854643
Dat ligt er maar aan waar je woont, waar je boodschappen doet. Maar ik snap je punt: het is niet bepaald discreet. Ik heb nu de Mobius, die is superklein. Dit zou wel een sprong de andere kant op zijn. De wifi-mogelijkheid trekt me wel weer erg aan; nu neem ik meestal de moeite niet het ding uit de auto te halen om een clipje eraf te halen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_158855042
ik heb weer een leuke nieuwe gadget van MI




lampje in de ring heb ik eruit gehaald, licht komt van de voeding
pi_158855079
Vandaag m'n ringflash binnen gekregen van BG (http://www.banggood.com/A(...)-Nikon-p-952984.html), verzonden op 19-12. Oogt degelijk en stevig. Batterijtjes opladen en kijken of 't ook echt 'n meerwaarde is :)

Nu nog wachten op m'n magneetjes, die zijn al op 2-12 verzonden maar nog steeds niet binnen ;(

Verder van Geekbuying nog wat onderweg van de refundcode, rond de 25e verzonden.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:19:20 #287
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158858350
Hey! Ik ben voor de carnaval op zoek een superhelden kostuum, via welke site kan ik deze het beste bestellen"?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158858669
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
Hey! Ik ben voor de carnaval op zoek een superhelden kostuum, via welke site kan ik deze het beste bestellen"?
eBay, Aliexpress heb je denk ik wel de meeste kans. Op AE wel goed de reviews lezen. Of gewoon in NL of DE eBay. Zo duur is het toch ook weer niet :p Weet niet in welke regio je woont maar wij zuiderlingen hebben anders genoeg carnavals winkels.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:43:20 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158859117
Ik heb deze vorig jaar (lokaal) op de kop getikt. :9B

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n ringflash binnen gekregen van BG (http://www.banggood.com/A(...)-Nikon-p-952984.html), verzonden op 19-12. Oogt degelijk en stevig. Batterijtjes opladen en kijken of 't ook echt 'n meerwaarde is :)

Nu nog wachten op m'n magneetjes, die zijn al op 2-12 verzonden maar nog steeds niet binnen ;(

Verder van Geekbuying nog wat onderweg van de refundcode, rond de 25e verzonden.
Amaran-paneltjes zijn wel fijn. :Y Zelf de Aputure AL-H160, AL-198 & AL-198C. Nice.
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet :D

Ik bedoel 'n Opelradio met mp3-functie en AUX mogelijkheid, daar betaal je schandalig veel voor in vergelijking met wat je krijgt.

Ik heb altijd 'n aftermarket radio erin gehad, maar wilde daar vanaf (vanwege 't niet meer in kunnen stellen van de tijd en andere instellingen).
Ach so. :+ :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:45:34 #290
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158859180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

eBay, Aliexpress heb je denk ik wel de meeste kans. Op AE wel goed de reviews lezen. Of gewoon in NL of DE eBay. Zo duur is het toch ook weer niet :p Weet niet in welke regio je woont maar wij zuiderlingen hebben anders genoeg carnavals winkels.
AliExpress heb ik inderdaad super leuke gezien!
eBay is ook een goed idee..

Ik woon in omgeving Leiden, daar hebben we er wel een paar, maar ik wil een deadpool pak en die ben ik hier nog niet tegengekomen..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:48:53 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158859260
Die is nog niet eens in de bios (toch?ah, feb 12). Lijkt me wel vet ja.

Why the red suit? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158859496
quote:
Hey guys anyone here who speaks French? Xiaoyi company need some help with French translation. Not many but just hundred words. If know please send to sami.luo@xiaoyi.com, the content is about the new Yi action camera and Yi smart home camera, thanks
Bron.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:02:15 #293
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158859625
http://www.ebay.de/itm/He(...)mk6GKA42GcyVaIly-xxA

Ik zie nu deze, kan ik vanuit ebay.de gewoon in Nederland laten bezorgen?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:08:06 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158859803
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.ebay.de/itm/He(...)mk6GKA42GcyVaIly-xxA

Ik zie nu deze, kan ik vanuit ebay.de gewoon in Nederland laten bezorgen?
Sure, let alleen op 'Artikelstandort: Hong Kong, China'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:09:25 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158859840
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bron.
Gewoon doen alsof. En dan de specs door Google translate gooien. :P
Uiteraard ff met ons delen wat die specs zijn. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158859984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Uiteraard ff met ons delen wat die specs zijn. c_/
Hij heeft i.i.g. eerder al aangegeven dat het een schermpje zal krijgen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:22:35 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158860214
Beter. :7

En 4K30p, 2.7K48p, 1440/60p en 1080/120p. De-fished lens.
5-axis in-body sensor stabilization...

... zou ook leuk zijn. Geen all-over-the-place footage meer (of digitaal gecorrigeerde paddotrip).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158861218
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Beter. :7

En 4K30p, 2.7K48p, 1440/60p en 1080/120p. De-fished lens.
5-axis in-body sensor stabilization...

... zou ook leuk zijn. Geen all-over-the-place footage meer (of digitaal gecorrigeerde paddotrip).
En dan betaal je GoPro-bedragen...

(Overigens werd over dat scherm tijden geleden sterk op gehint, maar dat weet ik niet precies meer)
pi_158862447
Iemand een tip waar ik de Xiaomi Yi cam voor een leuk prijsje kan bestellen? Heb 'm 7 februari nodig..
  woensdag 6 januari 2016 @ 07:04:35 #300
375927 Halldor
like a boss
pi_158865007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef Llewy het volgende:
Iemand een tip waar ik de Xiaomi Yi cam voor een leuk prijsje kan bestellen? Heb 'm 7 februari nodig..
http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html

Als je hem uit het EU warehouse besteld weet je zeker dat je hem ip tijd ontvangt. Daarnaast is er geen kans op importheffingen.
pi_158865065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef Llewy het volgende:
Iemand een tip waar ik de Xiaomi Yi cam voor een leuk prijsje kan bestellen? Heb 'm 7 februari nodig..
Ik heb er een liggen die ik een keer gebruikt heb. Mag weg voor een leuk prijsje.

Pm bij interesse :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')