SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas
BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!SPOILER: Fallout 4 Trailers & GameplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fallout 4 Concept ArtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.Fir3fly
Goodnight everybody!Net Covenant gedaan. Erg leuk.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollDrankster
Voodoo RayMirel
Mirel wil een bongophone.Ja joh. Ik heb bijna alles gedaan. Waar dan ook op de wereld op het noordoosten na heb ik op m'n compas geen onontdekte locatie. Ik hoorde dat er iets geks in Salem kan gebeuren, liep er er rond maar er gebeurde niks.Zolang het niet die deathclaw missie kan zijn, die heb ik heel vroeg in het begin gedaan.quote:
Wat me enkel nog rest zijn wat companion quests zo te zien.When all else fails, you always have delusion.quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?quote:No amount of money ever bought a second of time.boik
hoiik zag ergens op een afbeelding een witte power armor, kan nergens vinden waar die te krijgen is, of is dat een mod?
edit:
deze dusMod volgens mij. Een 'winterized' versie, een re-paint. Heb zo'n mod voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef boik het volgende:
ik zag ergens op een afbeelding een witte power armor, kan nergens vinden waar die te krijgen is, of is dat een mod?
edit:
[ afbeelding ]
deze dusMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?boik
hoiah oke top, ik had zelf al beetje gekeken op nexus maar had nog niet echt paint mods voorbij zien komen dacht ik. maar niet goed genoeg gekeken blijkbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mod volgens mij. Een 'winterized' versie, een re-paint. Heb zo'n mod voorbij zien komen.
dalijk maar eens goed kijken dan, bedanktjogy
HersenflatulentDat is de institute variant volgens mij.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]jogy
HersenflatulentInstitutequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef boik het volgende:
[..]
ah oke top, ik had zelf al beetje gekeken op nexus maar had nog niet echt paint mods voorbij zien komen dacht ik. maar niet goed genoeg gekeken blijkbaar
dalijk maar eens goed kijken dan, bedankt
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Mirel
Mirel wil een bongophone.Niet een mod in die zin, maar gewoon in-game via de armor bench. Je hebt een aantal paintjobs per power armor soort. Misschien dat die super fel witte uit het plaatje van een nexus mod is, maar er zijn winterized versies binnen het spel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef boik het volgende:
[..]
ah oke top, ik had zelf al beetje gekeken op nexus maar had nog niet echt paint mods voorbij zien komen dacht ik. maar niet goed genoeg gekeken blijkbaar
dalijk maar eens goed kijken dan, bedanktWhen all else fails, you always have delusion.I stand corrected, dank.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef jogy het volgende:
Dat is de institute variant volgens mij.
Dacht dat het deze mod was:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1319/?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?Gezicht
Tuut chipsVet gemaakt trouwens ditquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef boik het volgende:
ik zag ergens op een afbeelding een witte power armor, kan nergens vinden waar die te krijgen is, of is dat een mod?
edit:
[ afbeelding ]
deze dusFlesje bierSuperHarregarre
Semipositief.Ik word wel moe van die missies waarbij je samen met een NPC moet rondlopen. Paladin Danse zit nu vast bij de damestoiletten in de ArcJet building. Wil nergens meer naartoe. En dan praat je met 'm zegt ie: "Volg mij, er is geen tijd om te praten." Nee, maar blijkbaar wel tijd om in de damestoiletten te zitten rukken.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.Twiitch
Speelt met zichzelfJa. Zoiets had ik met Deacon voordat je hem als companion krijgt. Hij moest een vault openen maar hij bleef ergens in een gangetje staan koekeloeren. Pas bij meerdere reloads opende hij eindelijk die kutdeur.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word wel moe van die missies waarbij je samen met een NPC moet rondlopen. Paladin Danse zit nu vast bij de damestoiletten in de ArcJet building. Wil nergens meer naartoe. En dan praat je met 'm zegt ie: "Volg mij, er is geen tijd om te praten." Nee, maar blijkbaar wel tijd om in de damestoiletten te zitten rukken.SuperHarregarre
Semipositief.Beste manier is inderdaad om maar te hopen dat als je ergens door een deur gaat, dat ze die NPC gewoon in die nieuwe "room" laten spawnen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja. Zoiets had ik met Deacon voordat je hem als companion krijgt. Hij moest een vault openen maar hij bleef ergens in een gangetje staan koekeloeren. Pas bij meerdere reloads opende hij eindelijk die kutdeur.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nait Soezn Moar Broeznboik
hoiquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef jogy het volgende:
Dat is de institute variant volgens mij.bedankt ik heb ze allebei gedownload gisterquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
I stand corrected, dank.
Dacht dat het deze mod was:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1319/?wel? oh dat wist ik niet, nice ga ik daar ook eens naar kijken.. ik heb alleen die roze nog niet maar die vind ik ook niet zo boeiend de andere 3 heb ik al wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Niet een mod in die zin, maar gewoon in-game via de armor bench. Je hebt een aantal paintjobs per power armor soort. Misschien dat die super fel witte uit het plaatje van een nexus mod is, maar er zijn winterized versies binnen het spel.ja ofnie! vind het sws knap wat sommige mensen bouwen, ik ben echt niet zo creatief gvdquote:quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:34 schreef Divje het volgende:Ik snap hem niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?Da's Piper.. Vond haar vanilla zo saai, dus een mod gedownload.. Nou, die gaat direct weer wegquote:Nait Soezn Moar BroeznTjemig de pemig. Heb je haar onder een trein laten lopen ofzo?quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Tjemig de pemig. Heb je haar onder een trein laten lopen ofzo?
Ik ben haar pimp.Nait Soezn Moar BroeznEn je dacht: M'n b*tches moeten een botox behandeling hebben.quote:
Ik wil niet weten wat je met Cait en Curie hebt gedaan.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
En je dacht: M'n b*tches moeten een botox behandeling hebben.
Ik wil niet weten wat je met Cait en Curie hebt gedaan.
Die zijn nog normaal, ben ze überhaupt nog niet tegen gekomenNait Soezn Moar BroeznMirel
Mirel wil een bongophone.Toont die dialoog mod in andere gedeeltes wel het hele stukje tekst wat je character zegt? Op de PC namelijk wel. Snap wel dat dit zo'n standaard stukje is voor iedere companion, maar toch.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's Piper.. Vond haar vanilla zo saai, dus een mod gedownload.. Nou, die gaat direct weer wegDe roze geeft je wel agility + 1 als je alle delen verft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:13 schreef boik het volgende:
[..]
[..]
bedankt ik heb ze allebei gedownload gister
[..]
wel? oh dat wist ik niet, nice ga ik daar ook eens naar kijken.. ik heb alleen die roze nog niet maar die vind ik ook niet zo boeiend de andere 3 heb ik al wel.
[..]
ja ofnie! vind het sws knap wat sommige mensen bouwen, ik ben echt niet zo creatief gvdWhen all else fails, you always have delusion.Dit is PC met die mod. Speel met controller.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:45 schreef Mirel het volgende:
[..]
Toont die dialoog mod in andere gedeeltes wel het hele stukje tekst wat je character zegt? Op de PC namelijk wel. Snap wel dat dit zo'n standaard stukje is voor iedere companion, maar toch.
Zie overal de complete teksten dus.Nait Soezn Moar BroeznTwiitch
Speelt met zichzelfVaak als ik stop met spelen doe ik eerst saven en daarna ga ik even op een killing spree door een goed bevolkte settlement, erg therapeutisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 12-12-2015 17:15:02 ]Je bent niet alleen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef Twiitch het volgende:
Vaak als ik stop met spelen doe ik eerst saven en daarna ga ik even op een killing spree door een goed bevolkte settlement, erg therapeutisch.
Herhaaldelijk gedaan tijdens het proberen 100% happiness te krijgen. Frustrerende achievement.
Niet dat ik normaal gesproken om achievements geef, maar het was de enige die nog open stond.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?jogy
HersenflatulentDaar ben je dan meer dan een uur mee bezig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
!
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5080/?
[ Bericht 72% gewijzigd door Divje op 12-12-2015 22:55:15 ]Nait Soezn Moar BroeznSuperHarregarre
Semipositief.Dat zijn de betere mods. Heb nu alles in een safe gepropt, kun je lang zoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:13 schreef Divje het volgende:
!
[ afbeelding ]
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5080/?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.Same here Heb dan wel verschillende safes voor wapens / kleding / armor en al die andere troep maar dan scroll je je alsnog een ongeluk als je een echte hoarder bent.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zijn de betere mods. Heb nu alles in een safe gepropt, kun je lang zoeken.
Dit ziet er nog tof uit ook.Nait Soezn Moar BroeznAch, het brengt je boodschap in ieder geval wel over.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:08 schreef jogy het volgende:
Daar ben je dan meer dan een uur mee bezig.Zag die ook voorbij komen. Erg gaaf. Ik ga hem downloaden als ie niet meer in een beta zit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:13 schreef Divje het volgende:
!
[ afbeelding ]
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5080/?
Waarom kan Bethesda nou niet dat soort dingen maken?
In Skyrim kun je trouwens je zwaarden wel tentoonstellen in zo'n rek, niet? Weer een stap terug van Bethesda.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?Fir3fly
Goodnight everybody!Heb ik net ook gedaan, Covenant heeft kennis gemaakt met de Fat Man .quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef Twiitch het volgende:
Vaak als ik stop met spelen doe ik eerst saven en daarna ga ik even op een killing spree door een goed bevolkte settlement, erg therapeutisch.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollFir3fly
Goodnight everybody!Waarom zouden ze in hemelsnaam ? Ik vind al dat gezeik met dat bouwen al te veel tijdverspilling, hadden ze wat mij betreft beter kunnen steken in meer game content.quote:Op zondag 13 december 2015 00:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Waarom kan Bethesda nou niet dat soort dingen maken?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollAls een of andere modder zoiets in no time kan maken dan kan een team van 100 dat ook. Zou geen tijd moeten kosten. De art asset zit zelfs al in het spel.quote:Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in hemelsnaam ? Ik vind al dat gezeik met dat bouwen al te veel tijdverspilling, hadden ze wat mij betreft beter kunnen steken in meer game content.
En het is niets nieuws voor ze, mensen vragen om dergelijke dingen, daarom hadden we in Skyrim ook mannequins en weapon racks.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?Heb de MQ plus factie uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het spel zelf leuk en speel het met veel plezier, vind het wel jammer dat een aantal zaken vanuit Skyrim (zoals de mannequins en wapenrekken) weg zijn. Die bobbleheads interesseren mij dan weer niks. Maar het sfeertje vind ik tof en toch veel verbeteringen t.o.v. Fallout 3. Zelf bijna geen last van bugs *afkloppen*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maarja wel een goed en veilige nieuwe settlement. Ik denk dat ik iedereen van Sanctuary hierheen stuur. Dat kan toch gewoon?Fir3fly
Goodnight everybody!Fallout 2. Ik heb een virtual machine die XP draait, anders werkt het simpelweg niet bij mij . Als ik met de trein ga speel ik verder op m'n telefoon.
Ik heb een guide op moeten zoeken op internet want anders kom je er simpelweg niet uit. Bagger interface, geen enkele feedback vanuit de game (een pistool op de grond is bijvoorbeeld nagenoeg onzichtbaar) en de gesprekken zijn enorme lappen tekst waar meestal totaal niets in gezegd wordt.
Maar het sfeertje is top .And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollCeased2Be
MisantroopZo had ik me nog eens gewaagd aan Burntime... nog een graadje ouder dan Falloutquote:Op maandag 14 december 2015 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Fallout 2. Ik heb een virtual machine die XP draait, anders werkt het simpelweg niet bij mij . Als ik met de trein ga speel ik verder op m'n telefoon.
[ afbeelding ]
Ik heb een guide op moeten zoeken op internet want anders kom je er simpelweg niet uit. Bagger interface, geen enkele feedback vanuit de game (een pistool op de grond is bijvoorbeeld nagenoeg onzichtbaar) en de gesprekken zijn enorme lappen tekst waar meestal totaal niets in gezegd wordt.
Maar het sfeertje is top .
Maar de combo van een compleet waardeloze interface en het feit dat je binnen 5 minuten na start al kan worden uitgemoord maakt het nog best pittig."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"Mirel
Mirel wil een bongophone.Hoezo 'in hemelsnaam'? Sterk taalgebruik. Ze hebben namelijk wel kasten voor bobbleheads en magazines, en ze weten dat de meeste mensen (zoals in élke RPG) niet alle wapens met zich meedragen. Dan zou je toch vanzelf moeten realiseren dat een wapenkast ook handig zou zijn. Toen ik door het buildmenu scrollde verwachtte ik onbewust toch ook enkele soorten wapenkasten te vinden. En zo te lezen hier heb je in Skyrim wel mannequins voor je apparel. Dat hebben ze dus ook niet erin zittenquote:Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in hemelsnaam ? Ik vind al dat gezeik met dat bouwen al te veel tijdverspilling, hadden ze wat mij betreft beter kunnen steken in meer game content.
Niet dat ik dat bouwen interessant vindt, maar het is alweer zo'n dingetje die Bethesda vergeet of half implenteert. Ben benieuwd hoe het zou zijn als Bungie een RPG zoals Fallout zou maken.When all else fails, you always have delusion.jogy
Hersenflatulentquote:Op maandag 14 december 2015 01:47 schreef Vault-Boy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maarja wel een goed en veilige nieuwe settlement. Ik denk dat ik iedereen van Sanctuary hierheen stuur. Dat kan toch gewoon?SPOILER: covenantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]BzP
Devildriver_quote:Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hoezo 'in hemelsnaam'? Sterk taalgebruik..... of half implenteert.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you2dope
Siempre PeligrosoWaarop werkt het niet bij je? W7, 8 en 8.1 zou gewoon moeten werken, mits gepatched en compat. modus geactiveerd.quote:Op maandag 14 december 2015 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Fallout 2. Ik heb een virtual machine die XP draait, anders werkt het simpelweg niet bij mij . Als ik met de trein ga speel ik verder op m'n telefoon.Er is juist voortdurend feedback vanuit de game in de pipboy. Iedere scheet wordt ongeveer gelogd in dat schermpje linksonder. Die voorwerp-models zijn soms wel lastig te herkennen ja, moet je een beetje rondscannen met je aanwijzer. Dan worden 'opraapbare' items ge-highlight met een enorme gele omranding.quote:Ik heb een guide op moeten zoeken op internet want anders kom je er simpelweg niet uit. Bagger interface, geen enkele feedback vanuit de game (een pistool op de grond is bijvoorbeeld nagenoeg onzichtbaar) en de gesprekken zijn enorme lappen tekst waar meestal totaal niets in gezegd wordt.
Maar het sfeertje is top .
Je opmerking over gesprekken is nogal opmerkelijk. Fallout 2 wordt geprezen / staat bekend om de ijzersterke/diepgaande dialogen m.b.t. game-lore en de (zwarte) humor. Kun je niets vinden, maar dat er niets gezegd wordt in gesprekken is Brahmin shit natuurlijk.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.jogy
HersenflatulentNu ik het uitgespeeld heb en gewoon hartstikke hard vals speel heb ik op elke vestiging (ook nadat ik het arbitraire bouwlimiet van de settlement uit heb gezet) een soort van half nucleaire defensie opgezet met missile turrets.
Gister even getest door het spawnen van random raiders achter de brug en ze daarna op afstand vijandig te maken . kijken of ik er vanavond een filmpje van kan maken .Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]QFT. Ik wou dat Bethesda er eens een voorbeeld aan nam. De dialogen in Fallout 1 en 2 zijn simpelweg geweldig.quote:Op maandag 14 december 2015 11:09 schreef 2dope het volgende:
Je opmerking over gesprekken is nogal opmerkelijk. Fallout 2 wordt geprezen / staat bekend om de ijzersterke/diepgaande dialogen m.b.t. game-lore en de (zwarte) humor. Kun je niets vinden, maar dat er niets gezegd wordt in gesprekken is Brahmin shit natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 01:47 schreef Vault-Boy het volgende:Volgens mij wel, maar ik vind het een waardeloze settlement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maarja wel een goed en veilige nieuwe settlement. Ik denk dat ik iedereen van Sanctuary hierheen stuur. Dat kan toch gewoon?
De turrets die daar staan switchen niet naar de speler wanneer je de boel overneemt. En als je ze sloopt dan blijven hun brandende wrakken er voor eeuwig staan.
De lijken worden ook al niet opgeruimd, en verder zijn items in het kamp nog steeds gemarkeerd alszijnde niet van jou.
Jammer, want het is verder een erg makkelijk verdedigbare plek.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?2dope
Siempre PeligrosoHhad dat laatst al bij The Castle. Daar had ik voor de fuck of it een extreem uit de kluiten gewassen verdedigingslinie neergzet, bestaande uit een stuk of 20 turrets bij iedere muur. Toen kwamen er opeens pak 'm beet 10 raiders op visite, enkelen in Power Armor, maar dat was een oorverdovend (en framerate-verdovend) gekletter van een seconde of 6 en toen was het stilquote:Op maandag 14 december 2015 11:14 schreef jogy het volgende:
Nu ik het uitgespeeld heb en gewoon hartstikke hard vals speel heb ik op elke vestiging (ook nadat ik het arbitraire bouwlimiet van de settlement uit heb gezet) een soort van half nucleaire defensie opgezet met missile turrets.
Gister even getest door het spawnen van random raiders achter de brug en ze daarna op afstand vijandig te maken . kijken of ik er vanavond een filmpje van kan maken .Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.jogy
Hersenflatulent. Dat effect had ik al met 4 turrets . Alles dichtgemetseld met die betonnen vloeren en enkel de poort open gelaten. Het was snel voorbij.quote:Op maandag 14 december 2015 11:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hhad dat laatst al bij The Castle. Daar had ik voor de fuck of it een extreem uit de kluiten gewassen verdedigingslinie neergzet, bestaande uit een stuk of 20 turrets bij iedere muur. Toen kwamen er opeens pak 'm beet 10 raiders op visite, enkelen in Power Armor, maar dat was een oorverdovend (en framerate-verdovend) gekletter van een seconde of 6 en toen was het stilIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Fir3fly
Goodnight everybody!Geen idee. Ik heb de GoG versie gekocht en die werken altijd wel. Maar ik wil de save games overzetten naar mijn telefoon en dat werkt alleen als ik opsla in Win XP. Ach, die virtuele machine had ik toch al.quote:Op maandag 14 december 2015 11:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarop werkt het niet bij je? W7, 8 en 8.1 zou gewoon moeten werken, mits gepatched en compat. modus geactiveerd.Nee als je goed kijkt is er alleen wat diepgang in de gesprekken met belangrijke karakters. Voor de rest begin je met een lange lijst opties die eigenlijk allemaal of hetzelfde vragen of nutteloos zijn omdat iemand gewoon antwoordt met 'geen idee'. Er zijn eigenlijk altijd maar een of twee opties die daadwerkelijk informatie geven. Dat bedoel ik met diepgang. En zoals ik al eerder gezegd heb, het is geen gesprek maar een keuzemenu van een 0900 nummer. Op zich niets mis mee maar dan is het systeem van F4 veel beter natuurlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven of quests afsluiten zonder dat dat vantevoren duidelijk is. Dat wapens die op de grond liggen vrijwel onzichtbaar zijn, vooruit. Maar dat alle quests simpelweg uit een zin bestaan die alleen het einddoel aangeven vind ik wel erg karig.quote:Er is juist voortdurend feedback vanuit de game in de pipboy. Iedere scheet wordt ongeveer gelogd in dat schermpje linksonder. Die voorwerp-models zijn soms wel lastig te herkennen ja, moet je een beetje rondscannen met je aanwijzer. Dan worden 'opraapbare' items ge-highlight met een enorme gele omranding.
Je opmerking over gesprekken is nogal opmerkelijk. Fallout 2 wordt geprezen / staat bekend om de ijzersterke/diepgaande dialogen m.b.t. game-lore en de (zwarte) humor. Kun je niets vinden, maar dat er niets gezegd wordt in gesprekken is Brahmin shit natuurlijk.
De daadwerkelijke teksten zijn wel beter, dat ben ik met je eens. Ik heb al regelmatig hardop gelachen. Dat is ook de reden dat ik het speel, de makers hebben hun best gedaan met de beperkte middelen destijds en de sfeer hebben ze uitstekend neergezet.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll2dope
Siempre PeligrosoHoeveel diepgang verwacht je van onbelangrijke personages en wat is de voorwaarde voor een belangrijk personage?quote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Fir3fly het volgende:
Nee als je goed kijkt is er alleen wat diepgang in de gesprekken met belangrijke karakters. Voor de rest begin je met een lange lijst opties die eigenlijk allemaal of hetzelfde vragen of nutteloos zijn omdat iemand gewoon antwoordt met 'geen idee'. Er zijn eigenlijk altijd maar een of twee opties die daadwerkelijk informatie geven. Dat bedoel ik met diepgang. En zoals ik al eerder gezegd heb, het is geen gesprek maar een keuzemenu van een 0900 nummer.
Ik weet niet hoe ver je bent, maar ben wel benieuwd naar wat voorbeelden. Ik herken wat je zegt namelijk totaal niet.
Afgaande op je screenshot (mits dat je huidige progress is) ben je nog niet zo lang bezig (40hp, east-side van The Den, veelal de derde bezochte locatie).
Heb je lang vertoefd in Klamath? Het is een van de minder prominente locaties in de game maar heeft al een hele lijst aan beschikbare quests en bijbehorende personages die m.i. toch aardig wat te vertellen hebben. In ieder geval om je op weg te helpen met de MQ (Vic) maar ook sidequests met een eigen stukje verhaal (Smiley the trapper, Brahmins/Torr verdedigen, distilleerderij fiksen, de 'Rat God' pwnen , je eerste hint naar een functionerende auto, Buck & Chuck Dunton met vrij hilarische dialoogopties, de Ierse bokser (John Lawrence Sullivan) in de Golden Gecko pub die héél veel gespreksstof heeft en je unarmed skill kan leren).
Die vergelijking met een keuzemenu heb ik ook vaker gehoord.
Bedoel je daarmee dat alleen de juiste volgorde van keuzes tot het gewenste resultaat leiden?
Dat is toch in alle gamedialoog wel een beetje het geval?Nee. Gewoon nee (agree to disagree natuurlijk)quote:Op zich niets mis mee maar dan is het systeem van F4 veel beter natuurlijk."belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven". Kun je dat toelichten?quote:En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven of quests afsluiten zonder dat dat vantevoren duidelijk is. Dat wapens die op de grond liggen vrijwel onzichtbaar zijn, vooruit. Maar dat alle quests simpelweg uit een zin bestaan die alleen het einddoel aangeven vind ik wel erg karig.
Dat alle quests uit één zin bestaan... In de Pipboy onder 'quests' bedoel je?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.SuperHarregarre
Semipositief.Dat settlement builden blijft verslavend. Nu net de Jamaican Plains locatie ontdekt en opgeruimd. De te bebouwen ruimte is vrij gering en er staan kapotte huizen in de weg maar tussen de huizen is een stuk goed plat te maken. Heb er nu een soort Chinese courtyard van gemaakt met tuintje in het midden.
Heb heel lang zonder power armor gespeeld maar laatst vond ik de X-01 variant en die ziet er wel tof uit, dus ben het nu toch een tijdje aan het proberen. Kan alleen nog geen jetpack inbouwen helaas.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.Fir3fly
Goodnight everybody!Het is gewoon dom om boos te worden om zulke details die volgens jou in de game zouden moeten zitten. Voorbeeld: ik vind dat hele bouwen vrij nutteloos en maak er nauwelijks gebruik. Had wat mij betreft weggelaten mogen worden en de resources aan iets anders besteed, terugbrengen van Repair bijvoorbeeld. Maar daar ga ik verder niet verontwaardigd over doen. Punt is, verschillende mensen vinden verschillende details belangrijk en Bethesda kan nooit iedereen tevreden stellen.quote:Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hoezo 'in hemelsnaam'? Sterk taalgebruik.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollFir3fly
Goodnight everybody!Damn! Ik heb ook eens gekeken naar Wasteland, waar Fallout op gebaseerd is. Nog veel erger en voor zover ik weet alleen maar grote lappen tekst a la Oregon Trail .quote:Op maandag 14 december 2015 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo had ik me nog eens gewaagd aan Burntime... nog een graadje ouder dan Fallout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de combo van een compleet waardeloze interface en het feit dat je binnen 5 minuten na start al kan worden uitgemoord maakt het nog best pittig.
Oh en ik hoorde zoveel goede dingen over Planescape Torment maar daar stopte ik na een half uurtje ook mee. De interface is gewoon totaal onwerkbaar. En het ziet er gewoon te kut uit, dan vind ik Fallout 1 en 2 nog net kunnen.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollMirel
Mirel wil een bongophone.Het punt is dat het er wél in zit. Maar dan is het half geimplenteerd door meubels te bieden om bepaalde hoard items weg te zetten maar niet voor alle soorten. Dus magazines en bobbleheads wel maar niet voor wapens en apparel.quote:Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om boos te worden om zulke details die volgens jou in de game zouden moeten zitten. Voorbeeld: ik vind dat hele bouwen vrij nutteloos en maak er nauwelijks gebruik. Had wat mij betreft weggelaten mogen worden en de resources aan iets anders besteed, terugbrengen van Repair bijvoorbeeld. Maar daar ga ik verder niet verontwaardigd over doen. Punt is, verschillende mensen vinden verschillende details belangrijk en Bethesda kan nooit iedereen tevreden stellen.
En dat is de grotere klacht rondom Bethesda, dat ze dingen halfslachtig implenteren.
Dezelfde klacht heb ik rondom die Noorse boot. Een interessante locatie en leuk voor de geinteresseerden dat het erin zit, maar dan zijn er geen terminals of memo's of mensen aan boord waarmee je kan praten om wat verhaal mee te krijgen. Het was gewoon de zoveelste locatie met enemies om af te knallen. Half werk weer.
Als ze dat nou een beetje zoals de onderzeeboot hebben aangepakt, dan was het beter geweest. Al kon die ook wel beter.
Maar zie dus ook de Minutemen. Het lijkt erop dat ze daar ook niet genoeg aandacht aan hebben besteed. Ik kan ze in ieder geval niet serieus nemen als grote factie of belangrijke speler.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mirel op 14-12-2015 13:54:15 ]When all else fails, you always have delusion.Ceased2Be
MisantroopWasteland 2 is wel een aanrader btw.quote:Op maandag 14 december 2015 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Damn! Ik heb ook eens gekeken naar Wasteland, waar Fallout op gebaseerd is. Nog veel erger en voor zover ik weet alleen maar grote lappen tekst a la Oregon Trail .
Oh en ik hoorde zoveel goede dingen over Planescape Torment maar daar stopte ik na een half uurtje ook mee. De interface is gewoon totaal onwerkbaar. En het ziet er gewoon te kut uit, dan vind ik Fallout 1 en 2 nog net kunnen.
Planescape Torment is ge-ni-aal. Er zijn patches voor HD weergave e.d., doe daar je voordeel mee"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"Fir3fly
Goodnight everybody!Meh, zo kun je eeuwig doorgaan met kleine dingetjes die er volgens jou in zouden moeten zitten. Onbegonnen werk. De een wil meer van dit, de ander wil meer van dit etcetera etcetera.quote:Op maandag 14 december 2015 13:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het punt is dat het er wél in zit. Maar dan is het half geimplenteerd door meubels te bieden om bepaalde hoard items weg te zetten maar niet voor alle soorten.En dat is het de grotere klacht rondom Bethesda, dat ze dingen halfslachtig implenteren.
Dezelfde klacht be ik rondom die Noorse boot. Een interessante locatie en leuk voor de geinteresseerden dat het erin zit, maar dan zijn er geen terminals of memo's of mensen aan boord waarmee je kan praten om wat verhaal mee te krijgen. Het was gewoon de zoveelste locatie met enemies om af te knallen. Half werk weer.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollMirel
Mirel wil een bongophone.Dan hadden ze bobblehead stands en magazine racks eruit moeten halen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meh, zo kun je eeuwig doorgaan met kleine dingetjes die er volgens jou in zouden moeten zitten. Onbegonnen werk. De een wil meer van dit, de ander wil meer van dit etcetera etcetera.When all else fails, you always have delusion.Fir3fly
Goodnight everybody!Heb ik geprobeerd, de gameplay en interface is gewoon te irritant. Kan de game niets aan doen verder maar ik ga niet spelen als ik me alleen maar erger.quote:Op maandag 14 december 2015 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wasteland 2 is wel een aanrader btw.
Planescape Torment is ge-ni-aal. Er zijn patches voor HD weergave e.d., doe daar je voordeel meeAnd if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollFir3fly
Goodnight everybody!Vanmiddag maar eens verder met 4. Ik ga denk ik nu gewoon eindelijk eens de main quest afmaken. Of in ieder geval zo goed als. Op naar de Glowing Sea.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollKeltie
MeemeemeemeeDie je eerst kapot moet schieten voordat je zelf een turret plaatst. Anders gaan de turrets elkaar te lijfquote:Op maandag 14 december 2015 11:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
QFT. Ik wou dat Bethesda er eens een voorbeeld aan nam. De dialogen in Fallout 1 en 2 zijn simpelweg geweldig.
[..]
Volgens mij wel, maar ik vind het een waardeloze settlement.
De turrets die daar staan switchen niet naar de speler wanneer je de boel overneemt. En als je ze sloopt dan blijven hun brandende wrakken er voor eeuwig staan.
De lijken worden ook al niet opgeruimd, en verder zijn items in het kamp nog steeds gemarkeerd alszijnde niet van jou.
Jammer, want het is verder een erg makkelijk verdedigbare plek.LTVDK
KazaamdavuWaarschijnlijk al 6 dlc's voordat je ook maar in Diamond City bentquote:Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Mirel het volgende:
Ben benieuwd hoe het zou zijn als Bungie een RPG zoals Fallout zou maken.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topicBouw je dit in god mode?quote:Op maandag 14 december 2015 13:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat settlement builden blijft verslavend. Nu net de Jamaican Plains locatie ontdekt en opgeruimd. De te bebouwen ruimte is vrij gering en er staan kapotte huizen in de weg maar tussen de huizen is een stuk goed plat te maken. Heb er nu een soort Chinese courtyard van gemaakt met tuintje in het midden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb heel lang zonder power armor gespeeld maar laatst vond ik de X-01 variant en die ziet er wel tof uit, dus ben het nu toch een tijdje aan het proberen. Kan alleen nog geen jetpack inbouwen helaas.
Ik heb als ik aan het bouwen ben steeds een tekort aan resources...jogy
HersenflatulentFeit blijft wel dat het potentieel van dit spel door de build-options gigantisch zijn geworden. Zelfs nog pre-G.E.C.K. donderen de mods het internet op. Nu moet je nog een beetje aanklootviolen voor je krijgt wat je wil krijgen maar straks is dat helemaal klaar. Ik denk dat een week na het releasen van G.E.C.K. Je volledig in te stellen nieuwe settlements neer kan gooien die je een naam kan geven en volledig in het spel kan weven met trading routes en alles. Nu is het wel grappig om een workbench neer te plempen en te kijken wat je kan doen maar het is wel nog een beetje behelpen.
En vergeleken met Fallout new vegas en nu fallout 4 zie ik ondanks alle nadelen (gemis aan diepte van het verhaal onder anderen) dat ik zelfs nu ik het verhaal helemaal uitgespeeld heb dat ik nog steeds 's avonds jeuk krijgt dat ik verder wil spelen want dan heb ik weer een goed idee of zo .
Nu nog even de mod downloaden dat je 400 extra items kan gebruiken en dan testen of ik mijn pc dusdanig over de zeik kan krijgen dat het begint te roken.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Mirel
Mirel wil een bongophone.Wanneer wordt de eerste DLC verwacht? Ik heb iets van 3 quests over om te doen zo te zienWhen all else fails, you always have delusion.Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3Wel supergrof deze generatie mensen. Het dialoog(systeem) beter vinden in fallout 4. Pure desecratie dit.quote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de GoG versie gekocht en die werken altijd wel. Maar ik wil de save games overzetten naar mijn telefoon en dat werkt alleen als ik opsla in Win XP. Ach, die virtuele machine had ik toch al.
[..]
Nee als je goed kijkt is er alleen wat diepgang in de gesprekken met belangrijke karakters. Voor de rest begin je met een lange lijst opties die eigenlijk allemaal of hetzelfde vragen of nutteloos zijn omdat iemand gewoon antwoordt met 'geen idee'. Er zijn eigenlijk altijd maar een of twee opties die daadwerkelijk informatie geven. Dat bedoel ik met diepgang. En zoals ik al eerder gezegd heb, het is geen gesprek maar een keuzemenu van een 0900 nummer. Op zich niets mis mee maar dan is het systeem van F4 veel beter natuurlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven of quests afsluiten zonder dat dat vantevoren duidelijk is. Dat wapens die op de grond liggen vrijwel onzichtbaar zijn, vooruit. Maar dat alle quests simpelweg uit een zin bestaan die alleen het einddoel aangeven vind ik wel erg karig.
De daadwerkelijke teksten zijn wel beter, dat ben ik met je eens. Ik heb al regelmatig hardop gelachen. Dat is ook de reden dat ik het speel, de makers hebben hun best gedaan met de beperkte middelen destijds en de sfeer hebben ze uitstekend neergezet.Marsenal
Heh.Ik vond planescape echt geweldig, maar als ik die nu voor het eerst zou spelen zou ik me ook kapot ergeren. Tand des tijd enzo.
Sanctuary, tot ik mn vuurtoren af heb is mijn vaste uitvalsbasis, maar wordt nooit aangevallen. Sowieso is het retelang geleden dat er een settlement uberhaupt is aangevallen.. Is daar een reden voor?-nee-jogy
HersenflatulentIs je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Sanctuary, tot ik mn vuurtoren af heb is mijn vaste uitvalsbasis, maar wordt nooit aangevallen. Sowieso is het retelang geleden dat er een settlement uberhaupt is aangevallen.. Is daar een reden voor?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Twiitch
Speelt met zichzelfObsidian maakte de interactie met NPCs toch een stuk humoristischer in New Vegas dan Bethesda in Fallout 4.Ypmaha
Onjuist bejegendwie weet hoe ik een beetje snel door die pip-boy kan navigeren als ik hem aandoe kom ik altijd bij mijn stats terecht, terwijl ik altijd bij mijn inventory wil zijn. Nu klik ik elke keer met mijn muis handmatig op 'inv' en dat is kutleeell
I know you're lonelyHeb godverdomme al 44 uur playtime op m'n 2de playthrough en hier rekening mee gehouden.quote:Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.
+- 100 water + Food
10 defence
0 keer aangevallen.
Dat algoritme is kutOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.Fir3fly
Goodnight everybody!Druk op i.quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Ypmaha het volgende:
wie weet hoe ik een beetje snel door die pip-boy kan navigeren als ik hem aandoe kom ik altijd bij mijn stats terecht, terwijl ik altijd bij mijn inventory wil zijn. Nu klik ik elke keer met mijn muis handmatig op 'inv' en dat is kutAnd if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rolljogy
HersenflatulentDamn ja. Dat is wel gaar.quote:Op maandag 14 december 2015 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Heb godverdomme al 44 uur playtime op m'n 2de playthrough en hier rekening mee gehouden.
+- 100 water + Food
10 defence
0 keer aangevallen.
Dat algoritme is kutIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]leeell
I know you're lonelyHad liever gezien dat je een fortress kon maken en aan de hand van je relatie met factions door ze aangevallen kan worden (binnen een soort van tijdslimiet die je kan "accepteren" of weigeren (met gevolgen natuurlijk). Zodat je steeds grotere / sterkere waves af moet slaan naarmate je ze afslacht in de commonwealth.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.jogy
HersenflatulentEr zal vast wel een mod voor komen. Lijkt me briljant! Het is wachten op het uitkomen van GECK .quote:Op maandag 14 december 2015 21:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Had liever gezien dat je een fortress kon maken en aan de hand van je relatie met factions door ze aangevallen kan worden (binnen een soort van tijdslimiet die je kan "accepteren" of weigeren (met gevolgen natuurlijk). Zodat je steeds grotere / sterkere waves af moet slaan naarmate je ze afslacht in de commonwealth.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Fir3fly
Goodnight everybody!Ik ben inderdaad nog niet zo ver. Klamath helemaal gedaan en de Den nu ook. Misschien dat het beter wordt zodra ik nog wat meer bekend raak met de gameplay. De combat is wel geinig maar ook traag .quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel diepgang verwacht je van onbelangrijke personages en wat is de voorwaarde voor een belangrijk personage?
Ik weet niet hoe ver je bent, maar ben wel benieuwd naar wat voorbeelden. Ik herken wat je zegt namelijk totaal niet.
Afgaande op je screenshot (mits dat je huidige progress is) ben je nog niet zo lang bezig (40hp, east-side van The Den, veelal de derde bezochte locatie).
Heb je lang vertoefd in Klamath? Het is een van de minder prominente locaties in de game maar heeft al een hele lijst aan beschikbare quests en bijbehorende personages die m.i. toch aardig wat te vertellen hebben. In ieder geval om je op weg te helpen met de MQ (Vic) maar ook sidequests met een eigen stukje verhaal (Smiley the trapper, Brahmins/Torr verdedigen, distilleerderij fiksen, de 'Rat God' pwnen , je eerste hint naar een functionerende auto, Buck & Chuck Dunton met vrij hilarische dialoogopties, de Ierse bokser (John Lawrence Sullivan) in de Golden Gecko pub die héél veel gespreksstof heeft en je unarmed skill kan leren).
Die vergelijking met een keuzemenu heb ik ook vaker gehoord.
Bedoel je daarmee dat alleen de juiste volgorde van keuzes tot het gewenste resultaat leiden?
Dat is toch in alle gamedialoog wel een beetje het geval?
Mijn punt is dat de lui waar je mee praat een hoop lullen maar weinig zeggen. De opties voor een 'gesprek' zijn altijd hetzelfde. Het begint met een lijst vragen die altijd 1 antwoord hebben, dan kun je of terug naar het beginmenu of uit het gesprek. De meeste van die vragen worden simpelweg beantwoordt met 'geen idee' of een lang verhaal dat leuk is voor de sfeer maar verder geen invloed heeft op de game. Dus terug naar het hoofdmenu. Dan is er 1 functionele optie die nodig is voor de quest of de bonus of wat je ook van dat karakter wil. Dat doet daadwerkelijk iets en dat kan soms ook fout gaan als je de verkeerde optie kiest of een speech-check faalt enzovoort. De rest is inconsequentieel (behalve de optie om een klootzak te zijn die er soms is maar dan ga je gewoon naar combat) omdat je dus altijd terug kunt naar dat hoofdmenu. Dat is geen gesprek, want je moet eigenlijk altijd elke optie aanklikken om te kijken of er wat te halen valt. Zo werkt een gesprek in de echte wereld natuurlijk niet.
Die hele waslijst aan keuzes bij het begin van het gesprek lijkt dus leuk maar het is voornamelijk fluff. Niets mis mee, maar van een gesprek is geen sprake.Het hangt er vanaf wat je dus wil. Ik wil liever een daadwerkelijk gesprek zoals mensen dat zouden kunnen voeren in plaats van een textueel doolhof waar je elke keer teruggaat om te kijken of er in dat ene gangetje nog wat ligt. Dat doe ik in de daadwerkelijke game al genoeg.quote:Nee. Gewoon nee (agree to disagree natuurlijk)Je krijgt soms korting bij shops als je blijft doorvragen om korting maar soms ook niet en ik heb zelfs een keer gehad dat ik dikke korting kreeg toen ik een quest voor iemand deed, maar die korting de tweede keer dat ik barter opende verdwenen was. En de game legt gewoon niet uit waarom, terwijl het gesprek exact hetzelfde blijft. En dat is schijnbaar ook geen bug.quote:"belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven". Kun je dat toelichten?
Dat alle quests uit één zin bestaan... In de Pipboy onder 'quests' bedoel je?
En ja de Pipboy is bijna volledig zinloos. Als je vergeet wat een willekeurig karakter de vorige speelsessie tegen je heeft gezegd moet je eigenlijk de facto de quest opnieuw beginnen omdat er gewoon geen informatie is.
Dus daarom zeg ik. Qua sfeer en verhaal en tekstschrijven is de kwaliteit ongekend hoog. Maar het daadwerkelijke systeem van de gesprekken is toch echt tamelijk primitief en het is goed om dat in het verleden te laten rusten.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rollInderdaad. In de middeleeuwen gingen mensen voor minder op de brandstapel.quote:Op maandag 14 december 2015 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wel supergrof deze generatie mensen. Het dialoog(systeem) beter vinden in fallout 4. Pure desecratie dit.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?SuperHarregarre
Semipositief.Deze met god mode gedaan inderdaad. Vorige allemaal gewoon met shipments en sloop vanuit andere locaties. Heb nu eigenlijk maar drie serieuze settlements. Castle, Starlight en dit is de volgende.quote:Op maandag 14 december 2015 15:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bouw je dit in god mode?
Ik heb als ik aan het bouwen ben steeds een tekort aan resources...
Maar ik merk dat ik met dat bouwen gewoon veel wil proberen en klooien en er is geen "undo" knop dus als je iets plaatst en dan scrapt omdat je iets anders wil plaatsen dan verlies je al een deel van je resources. Dat kon ik wel accepteren de eerste twee keer maar nu vind ik het wel mooi geweest. Ik probeer liever een hoop zodat het er goed uitziet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.SickPuppiesNeedLove2
Wie... ik ?Dan moet je -als je iets weghaalt- 't ook niet scrappen maar storen he... dan kun je het later hergebruiken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deze met god mode gedaan inderdaad. Vorige allemaal gewoon met shipments en sloop vanuit andere locaties. Heb nu eigenlijk maar drie serieuze settlements. Castle, Starlight en dit is de volgende.
Maar ik merk dat ik met dat bouwen gewoon veel wil proberen en klooien en er is geen "undo" knop dus als je iets plaatst en dan scrapt omdat je iets anders wil plaatsen dan verlies je al een deel van je resources. Dat kon ik wel accepteren de eerste twee keer maar nu vind ik het wel mooi geweest. Ik probeer liever een hoop zodat het er goed uitziet.“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark TwainSuperHarregarre
Semipositief.Ja, en wat als je het niet wil hergebruiken? ;') Ik steek veel tijd in de settlements dus vaak werk ik iets uit maar passen er dingen niet dus dan bouw ik het geheel weer net iets anders waarbij ik minder bepaalde onderdelen nodig heb en meer andere.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dan moet je -als je iets weghaalt- 't ook niet scrappen maar storen he... dan kun je het later hergebruiken.
Laat ik het zo zeggen, als ik daar ook nog de resources voor bij elkaar moet zoeken dan had ik uren moeten spenderen om alles tot de laatste cap mee te nemen en te verkopen en daarna de vendors te bezoeken die shipments verkopen. Dat kost ook weer extra tijd want je moet dan tussen verschillende locaties gaat travelen. En als ze geen shipments meer hebben moet je wachten tot hun stock weer hernieuwd is. Ik piel nu gewoon lekker. Als de mod tools uit zijn en de settlement mods stable zijn, gaat het helemaal los.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.Mirel
Mirel wil een bongophone.Afgezien van faction quests waar ik niet bij kan heb ik nu nog 1 quest te gaan, en dat is de companion quest van Valentine. Een paar dagen terug vroeg ik nog naar een quest want ik kon niks vinden. Heb sindsdien welgeteld 2 quests gedaan en al die radio distress calls zoeken. Best leuk dat laatste
Wat trouwens tof is, pak stukken armor met een Endurance multiplier. Dat heb ik voor m'n hoed, torso en volgens mij ook een handstuk, en voor voeten elk +10% walking speed. Endurance staat op 10, maar met de armor erbij op 17. Had geteld hoe lang ik onafgebroken kan sprinten: 1 minuut en 24 seconden Ik zoek nu nog een onderliggend kledingstuk die me ook agility kan geven. Iemand tips?
[ Bericht 1% gewijzigd door Mirel op 15-12-2015 20:18:27 ]When all else fails, you always have delusion.Marsenal
Heh.Helder, thanks.quote:Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.-nee-Ik kan er geen touw aan vast knopen. Ik werd continu aangevallen, op de meest "NU! EVEN! NIET!" momenten, terwijl m'n defense in die settlements ruim het dubbele is van het aantal voedsel/water. Dus dat amper aangevallen worden is bij mij niet het geval.quote:Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.
Heb uiteindelijk deze mod geinstalleerd:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4180/?
Ben ik lekker van het gezeur af en kan ik m'n eigen ding doen.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?jogy
HersenflatulentHm, gezien alle gekkigheid in dit topic heeft het misschien toch een andere oorzaak of je wel of niet aangevallen wordt . Bij mij leek het op zich wel te kloppen iig. Het is niet zo dat ik geen aanvallen krijg bij settlements met een hoge defenserating maar wel een stuk minder. Ah ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Ik werd continu aangevallen, op de meest "NU! EVEN! NIET!" momenten, terwijl m'n defense in die settlements ruim het dubbele is van het aantal voedsel/water. Dus dat amper aangevallen worden is bij mij niet het geval.
Heb uiteindelijk deze mod geinstalleerd:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4180/?
Ben ik lekker van het gezeur af en kan ik m'n eigen ding doen.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Het ligt er ook aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt en welk level je bent geloof ik. Je defenserating is meer een soort waarschuwing voor aanvallers maar vijanden van hogere levels hebben daar lak aan. Ben 1x aangevallen door Raiders door een te lage defensie. De rest waren voornamelijk super Mutants en bijna altijd bij mijn grootste settlement met de meeste defense.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, gezien alle gekkigheid in dit topic heeft het misschien toch een andere oorzaak of je wel of niet aangevallen wordt . Bij mij leek het op zich wel te kloppen iig. Het is niet zo dat ik geen aanvallen krijg bij settlements met een hoge defenserating maar wel een stuk minder. Ah ja.Gezicht
Tuut chipsIk ben in ~70 uur één keer aangevallen. Of heeft dat ermee te maken dat Sanctuary de enige settlement is waar ik iets mee doe?Flesje bierMaraca
#cijferfetisjistMijn settlements worden ook bijna nooit aangevallen. Maar kan ook zijn dat iedereen dood is omdat ze geen voedsel en water hebben geen ideequote:Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben in ~70 uur één keer aangevallen. Of heeft dat ermee te maken dat Sanctuary de enige settlement is waar ik iets mee doe?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)Ceased2Be
MisantroopSame here, en die keer heb ik zelfs genegeerd omdat ik lekker aan het rondsjokken was. Geen idee wat de (nadelige) consequentie daarvan was eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben in ~70 uur één keer aangevallen. Of heeft dat ermee te maken dat Sanctuary de enige settlement is waar ik iets mee doe?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"jogy
Hersenflatulent!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn settlements worden ook bijna nooit aangevallen. Maar kan ook zijn dat iedereen dood is omdat ze geen voedsel en water hebben geen idee
Kan je trouwens trading routes ook weer opheffen? Ik heb er echt een janboel van gemaakt .Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]jogy
HersenflatulentNiet echt dus . https://steamcommunity.co(...)/496881136904457060/
"Find the provisioner at one of the settlements (this may be problematic, no way of knowing where which one they are at). Talk to it in workshop mode, choose supply lines, change it. This must be done at one of the settlements, so if you catch them in between you'll have to follow them. This seems to be the only way, it is horrible and bad, and I predict it will be fixed by a merciful modder."Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Wat wel weer jammer was dat ik een quest na een tijdje gefailed had. Blijkt er dus timed missies in de game te zitten. Dat haat ik echt in open wereld games waar ik lekker op mijn gemak keuzes wil maken.
Survival Guide inmiddels ook in huis.Ceased2Be
MisantroopMocht iemand interesse hebben in een gesealde pip-boy edition voor de xbox one.. PM"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"ioko
I Appear MissingBij mij nu al 2 keer een settlement aangevallen waar ik alleen maar ben langs geweest, maar niets heb gebouwd. Daar zaten beide keren 2 settlers met voedsel en zonder defence.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben in ~70 uur één keer aangevallen. Of heeft dat ermee te maken dat Sanctuary de enige settlement is waar ik iets mee doe?
Sanctuary is nog niet aangevallen (na 30 uur). Maar daar is de defence ook hoger.Coincidence
Makes sense
Only with youboik
hoizijn ook alleen maar die missies van de minuteman dus totaal niet boeiendquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat wel weer jammer was dat ik een quest na een tijdje gefailed had. Blijkt er dus timed missies in de game te zitten. Dat haat ik echt in open wereld games waar ik lekker op mijn gemak keuzes wil maken.
Survival Guide inmiddels ook in huis.dinsdag 15 december 2015 @ 15:29:34 #100jogy
HersenflatulentGelukkig voor mijn settlers heb ik een hekel aan nulletjes en rode aanduidingen in mijn settlement bar dus krijgen ze altijd iets te vreten en drinken, een supply route en genoeg bedden.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]dinsdag 15 december 2015 @ 15:57:27 #101SickPuppiesNeedLove2
Wie... ik ?Is eigenlijk iemand al čcht klaar met 't spel... in de zin van dat er niets meer te doen viel ?
(afgezien van de minuteman-missies natuurlijk die blijven altijd opduiken)
Ik bedoel, ik hem m'n eindfilmpje al wel gehad maar heb nog genoeg onontdekte gebieden, companion sidequests (om de perks te behalen) en de radiobeacons nog om te ontdekken...
Ben inmiddels level 90, dus ben ook benieuwd hoelang ik nog zal kunnen blijven doorlevellen.
Trouwens best grappig hoe ook de vijanden steeds belachelijkere hoge level-benamingen krijgen... dat houdt 't wel spannend.“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twaindinsdag 15 december 2015 @ 16:00:39 #102Keltie
MeemeemeemeeGeen levelcap dus je zou onbeperkt moeten doorlevellen?
Bij mij is het nu aardig leeg in m'n pipboy qua quests. Moet nog 3 Bobbleheads en dan ga ik denk ik aan m'n 2de playthrough beginnen voor de Nuc. Fam. Trophy..dinsdag 15 december 2015 @ 16:00:45 #103jogy
HersenflatulentIk begin er nu wel klaar mee te zijn eigenlijk. de laatste paar minuteman missies ingeleverd en snel weggerend voor hij over een nieuwe kon beginnen met bazelen dus die zijn allemaal pleite. Nu heb ik alleen nog een quest dat ik met iemand moet lullen (geen zin in) en dat was hem wel eigenlijk. Ben nog wel met settlements bezig en dat bevalt me nog steeds goed maar voel de drang al een stuk minder en begin me wel een beetje te ergeren aan de bugged quests en de lompe manier van bouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Is eigenlijk iemand al čcht klaar met 't spel... in de zin van dat er niets meer te doen viel ?
(afgezien van de minuteman-missies natuurlijk die blijven altijd opduiken)
Ik bedoel, ik hem m'n eindfilmpje al wel gehad maar heb nog genoeg onontdekte gebieden, companion sidequests (om de perks te behalen) en de radiobeacons nog om te ontdekken...
Ben inmiddels level 90, dus ben ook benieuwd hoelang ik nog zal kunnen blijven doorlevellen.
Trouwens best grappig hoe ook de vijanden steeds belachelijkere hoge level-benamingen krijgen... dat houdt 't wel spannend.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]dinsdag 15 december 2015 @ 16:03:38 #104SickPuppiesNeedLove2
Wie... ik ?Hoe weet je eigenlijk dat je alle quests gehad hebt ? Er is toch geen overzicht van (tenzij je die van het internet plukt, maar dan ben ik bang dat ik teveel spoilers lees....)quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begin er nu wel klaar mee te zijn eigenlijk. de laatste paar minuteman missies ingeleverd en snel weggerend voor hij over een nieuwe kon beginnen met bazelen dus die zijn allemaal pleite. Nu heb ik alleen nog een quest dat ik met iemand moet lullen (geen zin in) en dat was hem wel eigenlijk. Ben nog wel met settlements bezig en dat bevalt me nog steeds goed maar voel de drang al een stuk minder en begin me wel een beetje te ergeren aan de bugged quests en de lompe manier van bouwen.
Ik heb ook een aantal quests waar ik niet in verder kom omdat... de quests bugged zijn, maar gelukkig maar een stuk of 3 tot nu toe...In het begin vond ik al dat bouwen ook niets, maar eenmaal eraan gewend ben ik 't toch wel leuk gaan vinden en steeds exotischere gebouwen gaan bouwen. Ik mis ook het repairen van wapens, wat ze best hadden kunnen behouden, want je krijgt nu shitloads van wapens die je voor het merendeel toch niet zult gebruiken.quote:Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om boos te worden om zulke details die volgens jou in de game zouden moeten zitten. Voorbeeld: ik vind dat hele bouwen vrij nutteloos en maak er nauwelijks gebruik. Had wat mij betreft weggelaten mogen worden en de resources aan iets anders besteed, terugbrengen van Repair bijvoorbeeld. Maar daar ga ik verder niet verontwaardigd over doen. Punt is, verschillende mensen vinden verschillende details belangrijk en Bethesda kan nooit iedereen tevreden stellen.“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twaindinsdag 15 december 2015 @ 16:05:31 #105ems.
Dat bouwen interesseert me nog steeds geen fuck In de kern heb je er eigenlijk gewoon niets aan, en dat is jammer.Conscience do cost.dinsdag 15 december 2015 @ 16:06:08 #106jogy
HersenflatulentIk kom hier en daar nog wel iets tegen hoor maar dat zijn nu halve niet te starten quests omdat ik blijkbaar het spel heb uitgespeeld. Nogal karig. Het zijn wel sidequests maar verder is er niets meer mee te doen. Meh. Denk dat ik de meeste toffe en zelfs wat matige quests nu wel gehad heb.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je alle quests gehad hebt ? Er is toch geen overzicht van (tenzij je die van het internet plukt, maar dan ben ik bang dat ik teveel spoilers lees....)
Ik heb ook een aantal quests waar ik niet in verder kom omdat... de quest bugged zijn, maar gelukkig maar een stuk of 3 tot nu toe...Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]dinsdag 15 december 2015 @ 16:13:47 #107Fir3fly
Goodnight everybody!Ik heb in Sanctuary een garage gemaakt even snel waar ik alle crafting desks heb geplaatst en om de zoveel tijd dump ik daar alle junk. En dan lekker een halfuurtje craften . Dus daar was het wel handig voor. Dat die settlers allemaal afgemaakt zijn door raiders boeit me geen fuck .quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef ems. het volgende:
Dat bouwen interesseert me nog steeds geen fuck In de kern heb je er eigenlijk gewoon niets aan, en dat is jammer.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to rolldinsdag 15 december 2015 @ 16:20:22 #108ems.
Ik heb ook wat dingen in sanctuary gezet. Kistje voor overbodige items, armor/weapon workshop ding en wat turrets zodat ze me niet lastig vallen. Voor de rest wordt ik daar nooit aangevallen. Andere dorpjes wel maar die laat ik branden en ga ik nu ook niet meer liberaten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb in Sanctuary een garage gemaakt even snel waar ik alle crafting desks heb geplaatst en om de zoveel tijd dump ik daar alle junk. En dan lekker een halfuurtje craften . Dus daar was het wel handig voor. Dat die settlers allemaal afgemaakt zijn door raiders boeit me geen fuck .
Alleen wat ik puur nodig heb dus. Leuk zo'n heel kasteel bouwen maar als ik er toch alleen maar kom om items en junk te stashen gebruik liever die tijd om te explorenConscience do cost.dinsdag 15 december 2015 @ 16:24:02 #109jogy
Hersenflatulentje hebt er zeker wel een paar fuckjes aan. Hoe meer vestigingen hoe verder je bereik met artillerie (vet cool ) en hoe meer minutemen je in kan zetten om je te steunen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef ems. het volgende:
Dat bouwen interesseert me nog steeds geen fuck In de kern heb je er eigenlijk gewoon niets aan, en dat is jammer.
Qua verhaal heb je er geen vliegende neuk aan, dat dan weer niet.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]dinsdag 15 december 2015 @ 16:26:20 #110ems.
Mijn silenced 10mm doet het werk van artillerie beter en sneller.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
je hebt er zeker wel een paar fuckjes aan. Hoe meer vestigingen hoe verder je bereik met artillerie (vet cool )Companions en allies doe ik sowieso niet aan. Ik vind het leuk om dingen te schieten. Waarom zou ik dat plezier weggeven aan een bot?quote:en hoe meer minutemen je in kan zetten om je te steunen.Conscience do cost.dinsdag 15 december 2015 @ 16:29:12 #111jogy
HersenflatulentFair enough, ik doe het ook alleen maar een beetje omdat het kan, niet omdat ik het nodig heb. (nou, oké, een paar keer dan maar niet vaak) Artillerie ziet er gewoon tof uit en de minuteman zijn ook een keertje handig gebleken .quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn silenced 10mm doet het werk van artillerie beter en sneller.
[..]
Companions en allies doe ik sowieso niet aan. Ik vind het leuk om dingen te schieten. Waarom zou ik dat plezier weggeven aan een bot?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]dinsdag 15 december 2015 @ 17:06:17 #112PowerLoungen
Duurt een kwartiertjeGeen K Tooth , slechts 2 mini-nukes
godver de godver kutbugsRED ONS HENNIEGODProbeer in de buurt van dat mes je savegame op te slaan en weer te laden. Kijken of dat ding er opeens ligt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen K Tooth , slechts 2 mini-nukes
godver de godver kutbugs
Anders: "player.additem 22576d 1"
Ben het uiteraard wel met je eens. De dag dat Bethesda het eens een keer leert... en straks de modding community alles weer laten opknappen.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?dinsdag 15 december 2015 @ 17:25:33 #114Joran-Joran
Denkt er het zijne vanIk moet zeggen dat ik op de Xbox nog nooit last van bugs heb gehad. Hij is 1x vastgelopen.
De framerate is soms wel kutdinsdag 15 december 2015 @ 17:28:28 #115PowerLoungen
Duurt een kwartiertjeEerste al geprobeerd .quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Probeer in de buurt van dat mes je savegame op te slaan en weer te laden. Kijken of dat ding er opeens ligt.
Anders: "player.additem 22576d 1"
Ben het uiteraard wel met je eens. De dag dat Bethesda het eens een keer leert... en straks de modding community alles weer laten opknappen.
2de kan volgens mij niet op een ps4RED ONS HENNIEGODWhoops, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste al geprobeerd .
2de kan volgens mij niet op een ps4My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?Vergeleken met Fallout 3 en New Vegas loopt Fallout 4 echt uitstekend hier. Ik heb ook nog geen ene crash gehad terwijl dat bij Fallout 3 en New Vegas een heel ander verhaal was. Sommige bugs zijn wel vervelend, maar ik ben allang blij dat het spel niet meer zo vaak crasht.dinsdag 15 december 2015 @ 23:44:39 #118Tyr80
Nani ka hoka ni?Help! Ik heb op PS4 die Memory Den main-story quest gedaan, nu zitten de graphics vast op blurry blauw/roze kleuren!
Iemand een idee wat voor actie je kunt ondernemen om andere render instellingen te triggeren? Heb al Jet geprobeerd, slapen, maar kan niks anders verzinnen...."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -Joran-Joran
Denkt er het zijne vanSavegame van ervoor laden?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Tyr80 het volgende:
Help! Ik heb op PS4 die Memory Den main-story quest gedaan, nu zitten de graphics vast op blurry blauw/roze kleuren!
Iemand een idee wat voor actie je kunt ondernemen om andere render instellingen te triggeren? Heb al Jet geprobeerd, slapen, maar kan niks anders verzinnen....Tyr80
Nani ka hoka ni?Kan, maar heb teveel vertrouwen ontwikkeld in auto / quick save....dus mijn laatste echte save is van een dag of wat geleden"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
Forum Opties Forumhop: Hop naar: