abonnement Unibet Coolblue
pi_158304666
Zeg ehm komen de raclette en fondue (winter) burgers ooit nog een keer terug? Die waren godsgruwelijk lekker maar waar blijven ze nou?!

Dit goddelijke ding dus:

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_158307352
Wat zijn ongeveer de werktijden van een mcd bediende?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 17 december 2015 @ 14:40:20 #153
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158307643
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Zeg ehm komen de raclette en fondue (winter) burgers ooit nog een keer terug? Die waren godsgruwelijk lekker maar waar blijven ze nou?!

Dit goddelijke ding dus:

[ afbeelding ]
Het mag eerst wel eens fatsoenlijk winter worden. Op dit moment is het weer meer naar een McStrandtent.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 december 2015 @ 14:42:49 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158307685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:23 schreef Merode32 het volgende:
Wat zijn ongeveer de werktijden van een mcd bediende?
denk dat je dat beter in WGR bij de medewerkers kan vragen ;)

even voor je gezocht: WGR / McDonald's Crew #19

[ Bericht 9% gewijzigd door Nizno op 17-12-2015 14:48:34 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158308764
quote:
99s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

denk dat je dat beter in WGR bij de medewerkers kan vragen ;)

even voor je gezocht: WGR / McDonald's Crew #19
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 17 december 2015 @ 15:54:03 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158308976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
_O-

Zit er geen code op die je bij de easy order kunt gebruiken?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158308994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

Zit er geen code op die je bij de easy order kunt gebruiken?
Ik woon toevallig tussen twee mcd's in dus ik heb de keuze zeg maar.

Helaas geen easyorder in heerlen.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 december 2015 @ 16:09:17 #158
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158309280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
hahaha oke ja dat kan ik me voorstellen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158315129
Zojuist een half uur bij de mcd gestaan, blond jong meisje wist niet hoe ze mijn coupon moest verwerken.

Komt er een bazig type aan die het papiertje pakt en naar achteren schreeeuwt verkopen wij dat, waarop weer een nee kwam.

Gevolg was dat een manager erbij kwam die 20 minuten met jan en alleman heeft gebeld om erachter te komen dat als hij niet op schiphol gevestigd is hij verplicht moet meedoen.

Meisje had nog steeds geen idee hoe ze de coupon moest verwerken en probeerde heelkneuzig de code te scannen wat niet ging, handmatig op de kassa gedaan en toen kwam de discussie waar de coupon bewaard moest worden :')

Uiteindelijk met twee lauwe mckrokets naar huis gegaan, een discussie daarover had ik geen puff meer voor.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 17 december 2015 @ 21:19:14 #160
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158315940
Het kan toch niet dat ze de afgelopen 17 dagen geen coupon hebben gezien? En alles staat gewoon in de interne mail die naar alle filialen is gegaan. (Plus reclame, stickers enzo)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158316149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Het kan toch niet dat ze de afgelopen 17 dagen geen coupon hebben gezien? En alles staat gewoon in de interne mail die naar alle filialen is gegaan. (Plus reclame, stickers enzo)
Jawel hij had ze wel gezien, maar ik was de eerste die zich vastbeet.

Hij stelde zich op het standpunt dat mcd nederland de coupons uitgeeft, en dat alle vestigingen franchise vestigingen zijn en dat ze dus zelf bepalen wat ze verkopen en waar ze aan mee doen.

Volgens hem zijn dit soort acties funest voor zijn omzet.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 17 december 2015 @ 21:40:37 #162
413186 msnguy
Gewoon DOEN!
pi_158316521
Bij welke McDonald's was dit? Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met codes (al dan niet via Easy Order) en ik heb aardig wat McDonald's filialen in midden en zuid Nederland bezocht :P . En die verkochten trouwens ook allemaal de McKroket.
pi_158316658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:40 schreef msnguy het volgende:
Bij welke McDonald's was dit? Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met codes (al dan niet via Easy Order) en ik heb aardig wat McDonald's filialen in midden en zuid Nederland bezocht :P . En die verkochten trouwens ook allemaal de McKroket.
Deze verkoopt ook de mckroket maar wel voor de normale prijs, ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.

Heerlen autoboulevard
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_158316951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:
ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.
Even melden aan hoofdkantoor. Dit soort fratsen houden ze niet van.
Ze mogen moeten meedoen aan de akties of een ander logo op hun gevel plakken.
pi_158317005
quote:
99s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:55 schreef CrashO het volgende:

[..]

Even melden aan hoofdkantoor. Dit soort fratsen houden ze niet van.
Ze mogen moeten meedoen aan de akties of een ander logo op hun gevel plakken.
De eigenaar herschenbach geloof ik(bezitten alle mcds in parkstad) was fel en principieel tegen de actie omdat het hun geld kost.

Tja waarom ik als klant daarmee lastig gevallen moet worden ging hij niet op in.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_158317260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:50 schreef Merode32 het volgende:
Zojuist een half uur bij de mcd gestaan, blond jong meisje wist niet hoe ze mijn coupon moest verwerken.

Komt er een bazig type aan die het papiertje pakt en naar achteren schreeeuwt verkopen wij dat, waarop weer een nee kwam.

Gevolg was dat een manager erbij kwam die 20 minuten met jan en alleman heeft gebeld om erachter te komen dat als hij niet op schiphol gevestigd is hij verplicht moet meedoen.

Meisje had nog steeds geen idee hoe ze de coupon moest verwerken en probeerde heelkneuzig de code te scannen wat niet ging, handmatig op de kassa gedaan en toen kwam de discussie waar de coupon bewaard moest worden :')

Uiteindelijk met twee lauwe mckrokets naar huis gegaan, een discussie daarover had ik geen puff meer voor.
Wat een drama zeg. Ik schrijf er een mail over.

Anders Zelfscanner erbij halen. Zij zet die manager wel op zijn plek.
  donderdag 17 december 2015 @ 23:12:08 #167
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158319553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wat een drama zeg. Ik schrijf er een mail over.

Anders Zelfscanner erbij halen. Zij zet die manager wel op zijn plek.
:Y
Even met 30 man en een stapel coupons langsgaan.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 december 2015 @ 23:25:45 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158320005
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

:Y
Even met 30 man en een stapel coupons langsgaan.
Ben er idd toe in staat als het in de buurt zou zijn :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 17 december 2015 @ 23:32:54 #169
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_158320239
Ik kom er elke dag zowat langs.

Dus dit weekend ff langs gaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_158320407
Serieus request is vanaf morgen (in Heerlen). Lijkt mij dat er dus genoeg Fok!kers deze week richting Heerlen gaan. Allemaal massaal even met bonnen komen dus :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 23:39:47 ]
  vrijdag 18 december 2015 @ 06:48:33 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158323002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Deze verkoopt ook de mckroket maar wel voor de normale prijs, ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.

Heerlen autoboulevard
Wat een idioot, zo'n manager :N Dit zijn dus het soort figuren die het complete bedrijf een slechte naam geven. Als ze blijkbaar al zo moeilijk doen over zo'n actie, dan zullen ze het ook wel niet zo strict nemen met de regels wat betreft hoe lang een product in het schap ligt voordat het te oud is en vervangen moet worden met een vers product. :N

ALS je zo'n baan aanneemt, manager van een restaurant, of dat nou fastfood is, of whatever, dan is het gewoon je verantwoordelijkheid dat je klanten een goed product voorschoteld, en dus niet slappe lauwe friet, verkeerd afgemeten cola's, crappy slappe opgewarmde BiG macs, zachte nuggets, etc etc. Kun of wil je die verantwoordelijkheid niet nemen, dan moet je gewoon lekker iets anders gaan doen.

Ik geloof ook dat DAT de oorzaak is van de vrij verschillende meningen over McDonald's, waarbij de één het heerlijk vind, en de ander rotzooi: Als je toevallig net steeds bij een slecht filiaal met een luie manager komt, dan is het dus idd niet te eten. Is alles warm en vers en prima, met vriendelijke service, dan is het geweldig.
pi_158323482
Geweldig zelfs haha jezus.
  vrijdag 18 december 2015 @ 08:42:12 #173
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158323495
Beter kan je het niet omschrijven :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 december 2015 @ 09:01:46 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_158323642
Stond een artikel vandaag in het Limburgs Dagblad.

quote:
IMAGO McDonald’s wil af van onpersoonlijkheid en reputatie als dikmaker
McDonald’s wil het imago van fastfoodfabriek ombuigen. De Nederlandse topman Manu Steijaert denkt dat tafelbediening zal aanslaan, net als meer salades.

door Heleen Boex

Groenvoer krijgt een glansrol, de burger stel je zelf samen, de medewerkers komen alles
aan tafel brengen. McDonald’s wil het besmette imago van de fastfoodfabriek ombuigen naar dat van een informeel restaurant voor kleine geluksmomentjes.

Manu Steijaert geeft sinds juli leiding aan McDonald’s Nederland. De gele M loopt al sinds 1978 als rode draad door zijn leven. Toen opende vader Steijaert een van de eerste Belgische vestigingen van de fastfoodgigant. Manu was zeven jaar oud. Zijn persoonlijke favoriet is de Maestro Burger, buiten de deur eet hij ook graag bij Ron Blaauw. Thuis verorbert Manu Steijaert het allerliefst zelfgemaakt spaghetti. Hij herinnert zich de keukentafelgesprekken.„Het was een fase van pionieren. Mijn vader moest de gasten voor zich winnen, overtuigen van het concept. Naar die fase keren we nu terug.” Zijn de klanten weggelopen? „Nee, we zijn in Nederland een bijzonder sterk merk. Maar de consument heeft hogere verwachtingen. Wij willen luisteren naar de gast. Onze uitdaging: persoonlijk contact maken, gasten een gevoel van gezelligheid bieden, en tegelijk een groot, succesvol bedrijf blijven.” Steijaert volgde zijn landgenoot Jo Sempels op, na drie jaar meekijken in de Franse keuken van de multinational. In de Hoornse flagshipstore van McDonald’s laat de topman zien wat gemeengoed moet worden in alle 245 Nederlandse vestigingen. Op enorme tablets stelt de gast een hamburger samen. Een medewerker komt de bestelling aan tafel brengen. Voelt u de hete adem van concurrenten als Burgermeester in uw nek? „Nieuwe concepten dagen ons uit, op een goede manier. Ze leggen de lat hoger als het gaat om kwaliteit. Maar we kijken ook naar andere formules, zoals La Place en Starbucks. McDonald’s slaat steeds meer de richting van fast casual in: lokale beleving en kwaliteit zijn belangrijker geworden.” Loopt u niet een beetje achter de feiten aan? „Door de schaalgrootte duurt het voor ons soms langer om veranderingen door te voeren.” Zitten uw klanten op tafelbediening te wachten?
„Het is een van de opties die we willen bieden. Als je met het gezin op zondagavond langskomt, is het hier altijd druk. Je moet eerst zoeken of er nog een tafeltje vrij is. Dan gaat er één naar de counter, die maar moet hopen dat hij de bestelling voor het hele gezin goed heeft onthouden. Tafelbediening zorgt voor meer ontspanning. Wij willen dat een bezoek aan McDonald’s een ontspannen moment is. Little happiness noemen we dat.” Een barista en gepersonaliseerde salades volgen in 2016. Drijft dat niet erg ver af van Big Mac en Happy Meal? „Salades zitten al 25 jaar in ons assortiment. Die gaan we nu net zo serieus nemen als onze hamburgers. Door ze zichtbaar voor de gast klaar te maken bieden we iets heel anders dan de salades in de supermarkt. In Frankrijk, waar de Saladbar al bestaat, is de verkoop vervijfvoudigd.” Wat gaan we nog meer aan gezonde voeding zien?
„We kunnen niet op elke kar springen, we moeten keuzes maken. Salades passen beter in onze strategie dan een speltburger. Die verwacht ik niet zo snel in onze vestigingen.” McDonald’s heeft de wereld obesitas gebracht, is een veelgehoorde klacht. Terecht? „Ons totaalaanbod past in een evenwichtig dieet. Niemand hoeft drie
keer per dag bij McDonald’s te eten, hè. Voeding is heel emotioneel. Dat is alleen maar goed. Maar neem het paardenvleesschandaal, daar worden wij direct op aangesproken. Terwijl we al jaren uitleggen dat onze hamburgers van 100 procent rundvlees worden gemaakt.” Daar ergert u zich aan? „We zijn een heel trots bedrijf.
Veel franchisenemers zijn achter de grill begonnen. Dan is het niet leuk dat we onze boodschap niet goed over het voetlicht krijgen.” Wat is die boodschap dan? „We brengen good food fast. Bij ons krijg je kwaliteitsproducten en snelle service in een nette omgeving.” Eet u er zelf ook graag? „Jazeker. Ik denk dat we net als ieder Nederlands gezin één keer per maand bij McDonald’s eten. Mijn vrouw is flexitariër, thuis eten we meestal vegetarisch. Dat vind ik helemaal niet erg, maar ik hou van een hamburger op z’n tijd.”
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:05:15 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158323661
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:40 schreef Boogs het volgende:
Geweldig zelfs haha jezus.
Kun je lacherig om doen, maar wanneer de Big Mac vers is, wanneer de French Fries vers zijn, wanneer de Nuggets helemaal goed gemaakt en vers zijn, dan zijn ze gewoon heerlijk.

Het probleem zit hem er vaak in dat er toch bepaalde productie-regels niet helemaal gevolgd worden,w aardoor je met slappe lauwe friet zit, of matige nuggets, of een slappe burger, etc etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')