abonnement Unibet Coolblue
pi_158130102
Ik hoorde weleens van die verhalen over Chersonissos, wilde feesten, veel jonge vrouwen en seks. Is cherso nou een dure of goedkope bestemming als het gaat om accommodatie en eten? Lijkt me toch wel een interessante plek maar ik hoor vaak dat alles daar best duur is. Zit helaas met weinig geld maar ik zou toch graag op vakantie willen om een beetje seks te kunnen hebben.

Wat kunnen jullie mij aanraden?
pi_158130341
Duur. 5 jaar geleden was Sunny beach goedkoop, weet niet hoe dat nu is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:17:30 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158130449
Op vakantie voor seks? Thailand!
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158130515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Duur. 5 jaar geleden was Sunny beach goedkoop, weet niet hoe dat nu is.
Ja, ik geloof best dat het daar goedkoper is maar daar zijn volgens mij naar verhouding weinig Nederlanders te vinden. Volgens mij komen daar vooral Engelsen en Russen. :') Daarom heb ik wel een voorkeur voor Cherso, maar hoe hou je het daar goedkoop?

Spanje zou ook nog kunnen maar dat is nog een stuk duurder. Weliswaar is het vliegticket goedkoper maar betaal je best veel voor hotel en eten. Dat is voor mij net iets te.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:25:05 #5
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_158130657
Griekenland is niet (meer) goedkoop. Er gaan zat Nederlanders naar Sunny Beach.
pi_158130967
wordt het niet eens een tijd om een centraal topic te openen ?

in iedergeval als je voor sex naar Chersonissos, Lloret of een andere foute plaats wilt, dan zijn er drie opties
- van het vrouwelijk geslacht zijn
- reisleider zijn
- genoegen nemen met een van je handen.

voor de rest is het gewoon kijken op de bekende organisaties als gogo of beachmasters kijken. En boeken wat je leuk lijkt, het is allemaal het zelfde, en het kleine beetje verschil verdwijnt na de eerste kroegen tocht.
pi_158131443
Ja natuurlijk, als vrouw kun je overal wel seks krijgen. Daarvoor hoef je niet eens op reis te gaan. Bij mannen ligt dit natuurlijk anders.
pi_158131714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:02 schreef syndroom het volgende:
Ja natuurlijk, als vrouw kun je overal wel seks krijgen. Daarvoor hoef je niet eens op reis te gaan. Bij mannen ligt dit natuurlijk anders.
Ik dacht dat je op een 'normale' manier seks wilt krijgen?
Dus niet met een of ander bezopen chick?
pi_158132256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:02 schreef syndroom het volgende:
Ja natuurlijk, als vrouw kun je overal wel seks krijgen. Daarvoor hoef je niet eens op reis te gaan. Bij mannen ligt dit natuurlijk anders.
ja sorry, kan het helaas niet mooier maken als het is, de vrouwtjes houden nu eenmaal van wat rustiger, en die er wel "pap van lusten", en "te doen zijn" om in het foute jargon te blijven. Die hebben de mannelijke reisleider er al uit gepikt voordat jij al bij bent gekomen van de bus/vlucht.
En dan was het al ongeveer twee vrouwen op acht mannen.

Simpel de combinatie klopt niet, wilde feesten en veel gewillige vrouwen.
pi_158132338
of naar een festival in het buitenland: ik noem een tommorowland, sziget. Dat zijn de echte populaire natuurlijk. Er zijn ook zat festivals in het buitenland die midner bekend zijn. Ligt eraan van wat voor muziek je houdt.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_158133056
Sotsji _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158133610
Achterhoek, op een camping met 35 kratten bier, nooit meer zo'n lol gehad.
pi_158138307
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik dacht dat je op een 'normale' manier seks wilt krijgen?
Dus niet met een of ander bezopen chick?
Maakt toch niet uit, ik blijf bij mijn principes dat ik niet betaal voor seks.
pi_158139042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit, ik blijf bij mijn principes dat ik niet betaal voor seks.
in principe is dat eigenlijk nog zieliger.
En in de praktijk betaal je er als nog voor. _O-

maar goed we hebben in het verleden veel plezier van jullie gehad, en ik gun mijn opvolgers ook nog een plezier.
pi_158139127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:40 schreef Roger_ het volgende:
wordt het niet eens een tijd om een centraal topic te openen ?

in iedergeval als je voor sex naar Chersonissos, Lloret of een andere foute plaats wilt, dan zijn er drie opties
- van het vrouwelijk geslacht zijn
- reisleider zijn

- genoegen nemen met een van je handen.

voor de rest is het gewoon kijken op de bekende organisaties als gogo of beachmasters kijken. En boeken wat je leuk lijkt, het is allemaal het zelfde, en het kleine beetje verschil verdwijnt na de eerste kroegen tocht.
Dat moet je even uitleggen. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door syndroom op 09-12-2015 21:56:18 ]
pi_158146768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat moet je even uitleggen. :P
gewoon gaan, op een bepaald moment zul je het wel snappen.
pi_158165984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja, ik geloof best dat het daar goedkoper is maar daar zijn volgens mij naar verhouding weinig Nederlanders te vinden. Volgens mij komen daar vooral Engelsen en Russen. :') Daarom heb ik wel een voorkeur voor Cherso, maar hoe hou je het daar goedkoop?

Spanje zou ook nog kunnen maar dat is nog een stuk duurder. Weliswaar is het vliegticket goedkoper maar betaal je best veel voor hotel en eten. Dat is voor mij net iets te.
Waarom denk je dat Spanje zo duur is? Ik woon vlak bij Benidorm, en het uitgaan is echt spotgoedkoop daar. De normale drank (merkdrank zoals Smirnoff, Absolut, Bacardi) is 5 euro voor een mixdrankje, "happy hour drank" (goedkope wodka) is 6 euro voor 2 drankjes. Een biertje is 1.50 ofzo, in vrijwel elke kroeg of discotheek in de wijde omgeving. Hotel kost ook geen reet, hoop mensen die hier voor 200 euro all-in (dus vliegticket, hotel en eten) een week lang gaan comazuipen.

Of je het leuk vindt, is een andere vraag, ik vind het zelf verschrikkelijk maar 10 jaar geleden vond ik het prachtig - kwestie van smaak (of gebrek aan) en leeftijd.

Overigens als je voor de vrouwen gaat, ook niet heel moeilijk, maar bij gebrek daaraan lopen er voor elke toerist wel 10 hoeren, en de normale discotheken en hoerenclubs zitten dwars door elkaar. Ben je daar niet zo van, genoeg stomdronken Engelse trutjes. Tja, tis maar wat je leuk vindt.
pi_158233119
Voor goedkoop kun je naar het Oostblok gaan. Daar kun je goedkoop uitgaan. Maar in Spanje in de wat minder grote steden/uitgaansplekken ben je ook niet veel kwijt aan drank.
Moeten zij weten
  maandag 14 december 2015 @ 11:52:14 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158233953
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja, ik geloof best dat het daar goedkoper is maar daar zijn volgens mij naar verhouding weinig Nederlanders te vinden. Volgens mij komen daar vooral Engelsen en Russen. :') Daarom heb ik wel een voorkeur voor Cherso, maar hoe hou je het daar goedkoop?

Spanje zou ook nog kunnen maar dat is nog een stuk duurder. Weliswaar is het vliegticket goedkoper maar betaal je best veel voor hotel en eten. Dat is voor mij net iets te.
Weinig Nederlanders in Sunny Beach. Euh. Oke :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158233954
Het Oostblok probeer ik juist te vermijden, van sunny beach is bekend dat er problemen zijn met criminaliteit, corruptie, maffia types en verouderde infrastructuur. Oostblok trekt me gewoon niet.

Mallorca en Albufeira, is dat een beetje betaalbaar? Ik hoor ook steeds vaker dat Marmaris in Turkije een echte feestbestemming aan het worden is, maar is het niet zo dat locals de meisjes proberen op te eisen?
  maandag 14 december 2015 @ 11:54:29 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158234005
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:52 schreef syndroom het volgende:
Het Oostblok probeer ik juist te vermijden, van sunny beach is bekend dat er problemen zijn met criminaliteit, corruptie, maffia types en verouderde infrastructuur. Oostblok trekt me gewoon niet.

_O-

quote:
Mallorca en Albufeira, is dat een beetje betaalbaar? Ik hoor ook steeds vaker dat Marmaris in Turkije een echte feestbestemming aan het worden is, maar is het niet zo dat locals de meisjes proberen op te eisen?
_O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 14 december 2015 @ 11:54:51 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158234015
Oh wacht, zie nu pas wie de TS is.

'stop volgen'
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158240604
TS gewoon naar Lloret gaan !
ik neem aan dat ik nog wel wat foto's door ge-apped zal krijgen, neem aan dat je er ook tussen gaat zitten. kunnen we hier een wedstrijdje doen welke jij bent.
  maandag 14 december 2015 @ 17:55:58 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158240654
Praag, goeie parties en spotgoedkoop als je de clubs buiten het centrum pakt en je vliegt heen en weer voor 100 euro
:')
pi_158241453
Deze man _O- _O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')