abonnement Unibet Coolblue
pi_158124845
Omdat ik een grotere heb gekocht heb ik deze vuilnisbak over. Binnenin zit een kunststof emmer, ter grootte van de bak, die met het hengsel er makkelijk uit te tillen is. Het voetje werkt nog prima, echter is het kapje eraf, dat heb ik ook niet meer. Verder is de bak in prima staat en natuurlijk heb ik hem even schoongemaakt.

Hij staat ook op marktplaats maar mogelijk dat ik er een FOK!ker blij mee kan maken.

Op te halen in Eindhoven, ik heb helaas geen vervoer dus kan m niet komen brengen.

  woensdag 9 december 2015 @ 10:57:09 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158124985
Ik heb geen interesse maar wil graag even mijn verhaal delen.

Een paar maand geleden was ik op zoek naar een nieuwe vuilnisbak en heb precies dit model gekocht. Ik liep door alweer de derde winkel en dacht dat ik nooit een vuilnisbak zou vinden die mij past. Echter, toen opeens, uit het niet zag ik hem. Mijn lieve alleseter. Prachtig aluminium, zwarte rand aan de onderkant en dat prachtig ontworpen pedaal voor je voet. En ook nog in de aanbieding.

We zijn nu een paar maanden verder en wat een genot is het om dit product in huis te hebben. Slikt alles, vraagt weinig aandacht en als je een paar dagen geen aandacht geeft is dat ook niet erg. Kan prima alleen thuis zijn en heeft geen moeite met bezoek over de vloer. Hij staat altijd te shinen en weigert nooit dienst. Het enige dat je moet doen is af en toe een nieuwe zak er in hangen en dat is alles.

Ik kan alleen maar zeggen dat dit product mijn leven enorm heeft verrijkt en een stuk aangenamer heeft gemaakt.

Mensen, wees er snel bij en adopteer deze fantastische huisgenoot. ^O^.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158125048
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:57 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb geen interesse maar wil graag even mijn verhaal delen.

Een paar maand geleden was ik op zoek naar een nieuwe vuilnisbak en heb precies dit model gekocht. Ik liep door alweer de derde winkel en dacht dat ik nooit een vuilnisbak zou vinden die mij past. Echter, toen opeens, uit het niet zag ik hem. Mijn lieve alleseter. Prachtig aluminium, zwarte rand aan de onderkant en dat prachtig ontworpen pedaal voor je voet. En ook nog in de aanbieding.

We zijn nu een paar maanden verder en wat een genot is het om dit product in huis te hebben. Slikt alles, vraagt weinig aandacht en als je een paar dagen geen aandacht geeft is dat ook niet erg. Kan prima alleen thuis zijn en heeft geen moeite met bezoek over de vloer. Hij staat altijd te shinen en weigert nooit dienst. Het enige dat je moet doen is af en toe een nieuwe zak er in hangen en dat is alles.

Ik kan alleen maar zeggen dat dit product mijn leven enorm heeft verrijkt en een stuk aangenamer heeft gemaakt.

Mensen, wees er snel bij en adopteer deze fantastische huisgenoot. ^O^.
_O_ Ik hou van jou. _O-
pi_158125156
Wat een gekke prullenbak. Je hangt 'm dus horizontaal op aan de muur?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 9 december 2015 @ 11:08:13 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158125160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:07 schreef DuTank het volgende:
Wat een gekke prullenbak. Je hangt 'm dus horizontaal op aan de muur?
Dat maakt hem niet veel uit.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158125185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:07 schreef DuTank het volgende:
Wat een gekke prullenbak. Je hangt 'm dus horizontaal op aan de muur?
Ja, dit is een heel speciaal model namelijk. :+

Nee, TS krijgt het steeds niet voor elkaar op foto's van haar smartphone horizontaal te uploaden. Op mijn telefoon staat ie wel horizontaal.
pi_158125497
Wat een mooie rondingen heeft ze :@
pi_158125549
Deze houdt tenminste haar klep dicht.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158126336
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef Simterklaas het volgende:
Deze houdt tenminste haar klep dicht.
Het is echt de perfecte huisgenoot wat dat betreft. Ruimt alles op zonder klagen, heeft prachtige rondingen. Is ook als spiegel te gebruiken en als klap op de vuurpijl blijft ze altijd netjes in de keuken.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:32:46 #10
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158126550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het is echt de perfecte huisgenoot wat dat betreft. Ruimt alles op zonder klagen, heeft prachtige rondingen. Is ook als spiegel te gebruiken en als klap op de vuurpijl blijft ze altijd netjes in de keuken.
En als extra bonus, als er geen vuilniszak inzit kan je er ook nog muziek mee maken.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:43:00 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158126702
Mijn ervaring met dat soort types is dat ze nogal snel op hun teentjes getrapt zijn -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 9 december 2015 @ 14:09:40 #12
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_158128119
Mijn ervaring met zulk een huisgenoot is dat ze soms gigantisch uit haar bek kan meuren.
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_158129025
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:09 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mijn ervaring met zulk een huisgenoot is dat ze soms gigantisch uit haar bek kan meuren.
Maar goed dat ik hem nog even gepoetst heb dan.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:49:57 #14
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_158131171
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Maar goed dat ik hem nog even gepoetst heb dan.
dubbelzinnig hoor... "Ze" stinkt uit haar bek en jij hebt "hem" nog even gepoetst... Wat dan overigens weer onnodig is als ze toch al uit haar bek stinkt...
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_158131370
RingBewoner _O- held.
  woensdag 9 december 2015 @ 17:53:36 #16
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158132264
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
RingBewoner _O- held.
Tot uw dienst. ^O^.
UI Made bij VanilleKwark.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')