abonnementen ibood.com bol.com
pi_167458450
registreer om deze reclame te verbergen
45230 minuten
701 unieke artiesten
2069 unieke nummers

Favoriete artiesten: Guns n' Roses, Pink Floyd, Queen, AC/DC en Danny Vera.

Ik ben zo te zien een top 1% fan van Danny Vera.
pi_167647944
Vraagje: die sidebar in desktop app - activiteit van vrienden: waarom zie je maar een paar vrienden en waar zij naar luisteren / hebben geluisterd? Of hebben al die anderen het uitgezet ofzo? :P #dtv
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:17:06 #128
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_167647975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:16 schreef Apotheose het volgende:
Vraagje: die sidebar in desktop app - activiteit van vrienden: waarom zie je maar een paar vrienden en waar zij naar luisteren / hebben geluisterd? Of hebben al die anderen het uitgezet ofzo? :P #dtv
Uitgezet, boeit me niet...
pi_167755338
Ze hebben de mogelijkheid om met Ideal te betalen geschrapt -O- ;(
pi_167755492
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:50 schreef Piranjavisje het volgende:
Ze hebben de mogelijkheid om met Ideal te betalen geschrapt -O- ;(
Wtf :')
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_167755583
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wtf :')
Zouden jullie eens kunnen melden of je abbo stopt nadat je dagen op zijn? (Als je met ideal betaalt)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 december 2016 @ 20:31:06 #132
272631 redboyke
Say NO to Pre-Orders
pi_167757253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:56 schreef Piranjavisje het volgende:

[..]

Zouden jullie eens kunnen melden of je abbo stopt nadat je dagen op zijn? (Als je met ideal betaalt)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkbaar is ideal alleen gescrapt als je maandelijks betaald. als je jaarlijks subscription hebt kan je hem wel gebruiken.

https://community.spotify(...)ns/IDEAL/m-p/1517419
Ik ben Belg en MCDD.
pi_167757852
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:31 schreef redboyke het volgende:

[..]

blijkbaar is ideal alleen gescrapt als je maandelijks betaald. als je jaarlijks subscription hebt kan je hem wel gebruiken.

https://community.spotify(...)ns/IDEAL/m-p/1517419
Ah, Tsja ik vind direct voor een heel jaar betalen ook weer zo wat. Ik vind dit niet echt een gebruiksvriendelijke actie. Maar heb het inmiddels gedaan met PayPall..
pi_168934327
*kick*

Is er eigenlijk een manier/app om op de android app van Spotify de huidige artiest en nummer wat groter weer te geven? Ik heb vaak in de auto een playlist opstaan op shuffle en wanneer ik denk h, wat een leuk nummer, van wie zou het zijn? moet ik ongeveer in mijn telefoon kruipen om dat te kunnen lezen, met als gevolg dat ik weer eens achterop een vrachtwagen knal:

Heb zelf wel gezocht, maar eigenlijk niks kunnen vinden :@

6ca52281d3.jpg

Dat zou ik het liefst schermvullend hebben
pi_168965565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:50 schreef noodgang het volgende:
*kick*

Is er eigenlijk een manier/app om op de android app van Spotify de huidige artiest en nummer wat groter weer te geven? Ik heb vaak in de auto een playlist opstaan op shuffle en wanneer ik denk h, wat een leuk nummer, van wie zou het zijn? moet ik ongeveer in mijn telefoon kruipen om dat te kunnen lezen, met als gevolg dat ik weer eens achterop een vrachtwagen knal:

Heb zelf wel gezocht, maar eigenlijk niks kunnen vinden :@

[ afbeelding ]

Dat zou ik het liefst schermvullend hebben
Gewoon last.fm gebruiken, kun je het achteraf terugzoeken.
Tenzij het Rick Astley is natuurlijk
All my favourite singers couldn't sing
pi_169075291
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Uitgezet, boeit me niet...
Ik gebruik het om in de gaten te houden of mijn vriendin niet teveel Enrique Iglesias luistert.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_169804054
Waarom heb je op iPhone niet zo'n balk als in Android waar je snel mee kan scrollen? Of is er een optie om snel te scrollen? Ik heb een afspeellijst met ongeveer 800 nummers dus zit nu de hele tijd als een gek te swipen op en neer.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')