abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 07:30:57 #226
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_180204886
registreer om deze reclame te verbergen
:D
I ALWAYS FELT CLOSER TO KLB THAN I DID TO CUL!!!
pi_180205476
Luie kutbeesten zijn het. Wel schattig. Zorg dat je echt als eerste voor de deur staat daar. Als het park open gaat is het hollen naar de panda's. :') En anders moet je je ellebogen en je lengte gebruiken. Inderdaad een must see. *O* Ik zou Shanghai inkorten en toch een dagje Chengdu meepakken. Vind Hong Kong tien keer leuker over de gehele linie. Daar is veel meer te zien en te doen dan in Shanghai.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_180210008
Ik vond de pandas echt fantastisch! Maar ik vind het dus sowieso een van de leukste dieren die er zijn. Het is een dierentuin, maar dan met alleen maar pandas! Dus als je bij het ene verblijf staat en daar zit dan een panda leuk in een boom en als je dan na 15 minuten denkt, misschien moet ik eens verder, hoef je niet te treuren want in het volgende verblijf zitten ook gewoon weer pandas!!!

Een impressie van de pandas:
urrfR0s.jpgs
YHBxOK9.jpg
wJEtrcm.jpg
3U5I9pv.jpg

Gewoon echt zooo lief, wollig en schattig!

De volgende keer dat we naar China gaan (dit voorjaar er helaas niet meer van gekomen) zou ik bij voorkeur weer via Chengdu vliegen om ook nog een dagje pandas te kunnen doen :)
pi_180210088
registreer om deze reclame te verbergen
Ik geloof dat ik niks gemist heb aan Chengdu
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')