abonnement Unibet Coolblue
pi_158035716


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- djkoelkast
- Tinos85
- loezzzje
- Sunri5e
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 11-12-2015 22:22:17 ]
pi_158036318
Frustrerend dit.. Ik ging de pampers check doen. Opdracht geaccepteerd en in de auto gestapt. Ik kom daar aan en op dat moment krijg ik het bericht dat de beloning is verhoogd naar ¤7! :D even geannuleerd. oke, opnieuw accepteren kon nog niet, maar ik zie opdrachten daar altijd lang blijven staan. 5 min later waren ze weg :( Iets verderop stonden ook nog 2 opdrachten open dus ik ben die maar gaan doen. Nu ben ik thuis en ze staan er weer! :6

Aan de positieve kant: toch nog bijna ¤40 verdient in anderhalf uur.
pi_158036361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Dragonberry het volgende:
Frustrerend dit.. Ik ging de pampers check doen. Opdracht geaccepteerd en in de auto gestapt. Ik kom daar aan en op dat moment krijg ik het bericht dat de beloning is verhoogd naar ¤7! :D even geannuleerd. oke, opnieuw accepteren kon nog niet, maar ik zie opdrachten daar altijd lang blijven staan. 5 min later waren ze weg :( Iets verderop stonden ook nog 2 opdrachten open dus ik ben die maar gaan doen. Nu ben ik thuis en ze staan er weer! :6

Aan de positieve kant: toch nog bijna ¤40 verdient in anderhalf uur.
Dan zou ik vooral op die positieve kant focussen, dat klinkt erg goed namelijk
pi_158036387
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:36 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dan zou ik vooral op die positieve kant focussen, dat klinkt erg goed namelijk
Doe ik :) Alleen nog wachtten op de goedkeuring O-)
pi_158036417
SS is zo vreselijk traag met keuren de afgelopen dagen :O
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158036573
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Dragonberry het volgende:
Frustrerend dit.. Ik ging de pampers check doen. Opdracht geaccepteerd en in de auto gestapt. Ik kom daar aan en op dat moment krijg ik het bericht dat de beloning is verhoogd naar ¤7! :D even geannuleerd. oke, opnieuw accepteren kon nog niet, maar ik zie opdrachten daar altijd lang blijven staan. 5 min later waren ze weg :( Iets verderop stonden ook nog 2 opdrachten open dus ik ben die maar gaan doen. Nu ben ik thuis en ze staan er weer! :6

Aan de positieve kant: toch nog bijna ¤40 verdient in anderhalf uur.
Volgens mij krijg je alsnog 7 euro als je de opdracht na dat bericht verzendt. Heb ik wel een paar keer gehad. Hoef je het ook niet te annuleren met de kans dat 'ie alsnog wel is
pi_158036589
}:|
pi_158036608
Ik heb 3 invites voor roamler, maar kan dat FHF topic niet vinden. :@

Nog maar 1 w/

Jej, level 5 *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door _I op 06-12-2015 20:44:52 ]
pi_158036693
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Skittles het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je alsnog 7 euro als je de opdracht na dat bericht verzendt. Heb ik wel een paar keer gehad. Hoef je het ook niet te annuleren met de kans dat 'ie alsnog wel is
Volgens mij niet hoor, ligt er gewoon aan wat er voor bedrag staat bij je geaccepteerde opdracht
  roze zaterdag 5 december 2015 @ 17:52:56 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158036724
Dit was voor mij wel een slechte Roamler week.

Hebben jullie de Jumbo promotie opdrachten nog gezien de laatste tijd?
Your beauty never ever scared me.
pi_158036823
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Dit was voor mij wel een slechte Roamler week.

Hebben jullie de Jumbo promotie opdrachten nog gezien de laatste tijd?
Niet op gelet, maar ook niet gezien nee
pi_158036829
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor, ligt er gewoon aan wat er voor bedrag staat bij je geaccepteerde opdracht
Heb ook wel eens een opdracht geaccepteerd bij 2 euro, werd verhoogd naar 3 euro en na goedkeuring had ik er 3 euro bij. Was wel een tijd terug al, misschien is dat dan veranderd? Of toch net een seconde na verhoging geaccepteerd oid :')
pi_158036959
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Dit was voor mij wel een slechte Roamler week.

Hebben jullie de Jumbo promotie opdrachten nog gezien de laatste tijd?
Niet gezien.. En idd weinig opdrachten. -O-
Zit nu met een lege lijst. :{
  roze zaterdag 5 december 2015 @ 18:01:35 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158036968
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Niet gezien.. En idd weinig opdrachten. -O-
Zit nu met een lege lijst. :{
Hier staat wel wat open maar dingen die ik niet durf zoals de kpn winkel check.
Your beauty never ever scared me.
pi_158036994
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier staat wel wat open maar dingen die ik niet durf zoals de kpn winkel check.
Dat had ik in het begin ook, maar gewoon doen. Zelfs als je weggestuurd wordt, krijg je vaak nog steeds betaald. En je wordt er steeds beter in. Het is zo zonde, want je berooft jezelf van een hoop geld. Wat is het ergste dat kan gebeuren. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 05-12-2015 18:03:48 (d's en t's?) ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 december 2015 @ 18:06:01 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158037062
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier staat wel wat open maar dingen die ik niet durf zoals de kpn winkel check.
als hij maandag nog open staat ga ik hem toch doen denk ik...
Ben nu in het Noorden, eerst terug naar het Oosten morgen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:19:43 #17
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158037383
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier staat wel wat open maar dingen die ik niet durf zoals de kpn winkel check.
Die KPN winkel check kun je niet ongezien doen. Daarmee wordt je altijd gesnapt.
  roze zaterdag 5 december 2015 @ 18:24:17 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158037498
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:19 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die KPN winkel check kun je niet ongezien doen. Daarmee wordt je altijd gesnapt.
Ja dat wil ik dus niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_158037740
Mijn opdrachten van SS zijn ook nog niet gekeurd. Word waarschijnlijk pas weer maandag :(
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:40:46 #20
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158037831
Op de valreep nog even 6! Pamper checks voor 7 euro kunnen doen. :o Moeten nog wel gekeurd worden maar ik heb extra goed opgelet. :P Had er meer kunnen doen als ik iets eerder van huis was gegaan bij de filialen die tot 18:00 open zijn maar alsnog mooi. En wat kleine opdrachtjes nog, een gewone babymelk voor 4 euro bij een Dirk die geen van de gevraagde producten verkoopt. :)
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 19:25:06 #21
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158038681
Niet gezien dat ik lapo had, pardon.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 19:26:01 #22
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158038693
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef loezzzje het volgende:
Mijn opdrachten van SS zijn ook nog niet gekeurd. Word waarschijnlijk pas weer maandag :(
Gisteren 2 gedaan, 1 direct gekeurd (echt binnen een paar minuten) die andere staat nog open.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158039036
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik kan android apps runnen.
dus als iemand zo aardig wilt zijn om die apx dan kan ik het zo kijken
Iemand een idee hoe er een apx kan komen bij tailfox voor zijn telefoon?
pi_158039088
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Iemand een idee hoe er een apx kan komen bij tailfox voor zijn telefoon?
https://en.wikipedia.org/wiki/Android_application_package
apk blijkbaar :)
pi_158039125
quote:
lol.

Er is vast wel iemand die dit wel snapt. :P
  One tough cookie zaterdag 5 december 2015 @ 19:51:43 #26
169210 liesje1979
pi_158039285
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:48 schreef Jopie78 het volgende:
Ik heb 3 invites voor roamler, maar kan dat FHF topic niet vinden. :@

Jej, level 5 *O*
Gefeliciteerd met je level 5! *O* Je gaat me nog inhalen! :D
pi_158039353
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je level 5! *O* Je gaat me nog inhalen! :D
Jij ook! Wh00p! *O*
Zag dat je al weer lekker aan het inlopen bent. :7 Top!
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:58:15 #28
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158039510
Bij mij begint level 5 ook al in zicht te komen. :) Dan krijg je toch drie nieuwe invites?

Ik had twee van mijn eerdere invites aan vriendinnen gegeven, die doen er verder niet zoveel mee maar ik neem het hen niet kwalijk. :P En de andere aan Pl4kkie, die er dus wel lekker druk mee is. O+
pi_158039669
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:58 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Bij mij begint level 5 ook al in zicht te komen. :) Dan krijg je toch drie nieuwe invites?

Ik had twee van mijn eerdere invites aan vriendinnen gegeven, die doen er verder niet zoveel mee maar ik neem het hen niet kwalijk. :P En de andere aan Pl4kkie, die er dus wel lekker druk mee is. O+
Yep!
Het is leuk als iemand er druk mee aan de slag gaat, maar het boeit me verder weinig. Ik vind het nog steeds een gemakkelijke manier om flink wat geld op te strijken. 8-)
pi_158039733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:26 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Gisteren 2 gedaan, 1 direct gekeurd (echt binnen een paar minuten) die andere staat nog open.
van mij staan alle 2 nog open. personeels tekort in het weekend daar zeker.
pi_158040161
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:58 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Bij mij begint level 5 ook al in zicht te komen. :) Dan krijg je toch drie nieuwe invites?

Ik had twee van mijn eerdere invites aan vriendinnen gegeven, die doen er verder niet zoveel mee maar ik neem het hen niet kwalijk. :P En de andere aan Pl4kkie, die er dus wel lekker druk mee is. O+
Ja ha. Ik doe regelmatig checks :p. Ik had beloofd actief te zijn en ik ben iemand van m'n woord. Vind het ook heel erg leuk om te doen. Kom iig heel wat vaker buiten nu. Gisteren zelfs op de fiets een rondje gedaan. Dat is echt een unicum met dit soort weer _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:24:11 #32
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158040254
Ik deed trouwens ook nog de Ultieme kerstgevoel check in een Etos, die was ook nog helemaal met Sinterklaas decoratie ingericht. Er hing alleen een soort glinsterende nep kroonluchter boven de make-up, die er denk ik altijd hangt. Die op de foto gezet met uitleg dat kerstversiering voor mij glinsterende lichtjes enzo zijn. :P En ook nog goedgekeurd. In een andere Etos waren ze net bezig met het ombouwen van Sint naar Kerst dus de opdracht komt eigenlijk net een beetje te vroeg denk ik.
pi_158040281
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

Heb ook wel eens een opdracht geaccepteerd bij 2 euro, werd verhoogd naar 3 euro en na goedkeuring had ik er 3 euro bij. Was wel een tijd terug al, misschien is dat dan veranderd? Of toch net een seconde na verhoging geaccepteerd oid :')
Is inderdaad anders dan in het verleden. De vergoeding waarvoor je een opdracht accepteert, dat is de leidende. Dat bedrag krijg je bij goedkeuring :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 december 2015 @ 20:27:30 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158040365
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik deed trouwens ook nog de Ultieme kerstgevoel check in een Etos, die was ook nog helemaal met Sinterklaas decoratie ingericht. Er hing alleen een soort glinsterende nep kroonluchter boven de make-up, die er denk ik altijd hangt. Die op de foto gezet met uitleg dat kerstversiering voor mij glinsterende lichtjes enzo zijn. :P En ook nog goedgekeurd. In een andere Etos waren ze net bezig met het ombouwen van Sint naar Kerst dus de opdracht komt eigenlijk net een beetje te vroeg denk ik.
Klopt, ik vind het ook best erg als er al etossen gall en galls en ahs helemaal in de kerstsfeer zijn voor sinterklaas.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:43:27 #35
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158040914
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja ha. Ik doe regelmatig checks :p. Ik had beloofd actief te zijn en ik ben iemand van m'n woord. Vind het ook heel erg leuk om te doen. Kom iig heel wat vaker buiten nu. Gisteren zelfs op de fiets een rondje gedaan. Dat is echt een unicum met dit soort weer _O-
Haha ja ik fiets nu ook heel wat af waar ik normaal alleen even gauw naar de ah zou gaan voor boodschappen. :P En ik heb door Roamler een geweldige Vomar gevonden hier in de buurt, enorm vriendelijk personeel, nette, grote winkel etc. en er komen alleen maar oudere mensen dus de sfeer is heel relaxt en niemand let op wat je aan het doen bent als je foto's maakt ofzo. O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Is inderdaad anders dan in het verleden. De vergoeding waarvoor je een opdracht accepteert, dat is de leidende. Dat bedrag krijg je bij goedkeuring :)
Ik had vanmiddag geluk dat de ABN poster check geen 30 minuten limiet had. Ik stond voor het filiaal met de check geaccepteerd voor 3 euro maar zag dat de andere filialen al op 4 euro stonden. Geannuleerd en kon meteen weer accepteren voor 4 euro. :D
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:22:26 #36
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158044308
Hier zijn de babymelk check nu 7 euro
pi_158044941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef Sunri5e het volgende:
Hier zijn de babymelk check nu 7 euro
Ja overal in dichte winkels, zoals elke zaterdagavond
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:48:03 #38
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158045020
Hier stonden ze al wel op 7 euro voor 22:00 in Ah's die hier tot zo laat open zijn maar ik had geen zin meer om de deur uit te gaan.
  One tough cookie zaterdag 5 december 2015 @ 22:48:11 #39
169210 liesje1979
pi_158045024
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja ha. Ik doe regelmatig checks :p. Ik had beloofd actief te zijn en ik ben iemand van m'n woord. Vind het ook heel erg leuk om te doen. Kom iig heel wat vaker buiten nu. Gisteren zelfs op de fiets een rondje gedaan. Dat is echt een unicum met dit soort weer _O-
Ik vraag me wel eens af wat ik "vroeger" eigenlijk op zaterdagmiddag deed. :')
pi_158045057
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Hier stonden ze al wel op 7 euro voor 22:00 in Ah's die hier tot zo laat open zijn maar ik had geen zin meer om de deur uit te gaan.
Ooh bij mij alleen bij kruidvatten en de etos. Hier is de ah ook niet tot 10 open trouwens
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 23:49:09 #41
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158046562
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik deed trouwens ook nog de Ultieme kerstgevoel check in een Etos, die was ook nog helemaal met Sinterklaas decoratie ingericht. Er hing alleen een soort glinsterende nep kroonluchter boven de make-up, die er denk ik altijd hangt. Die op de foto gezet met uitleg dat kerstversiering voor mij glinsterende lichtjes enzo zijn. :P En ook nog goedgekeurd. In een andere Etos waren ze net bezig met het ombouwen van Sint naar Kerst dus de opdracht komt eigenlijk net een beetje te vroeg denk ik.
Is die vanaf een bepaald level? Ik heb die nog heul nergens gezien.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 december 2015 @ 23:50:36 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158046591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:49 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is die vanaf een bepaald level? Ik heb die nog heul nergens gezien.
die kwam gisteren in een flits ook bij mij voorbij. Ik had de AH geaccepteerd en toen ik de Etos wilde accepteren stond er dat hij vol was. Dus dat ging heel snel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 23:52:24 #43
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158046635
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

die kwam gisteren in een flits ook bij mij voorbij. Ik had de AH geaccepteerd en toen ik de Etos wilde accepteren stond er dat hij vol was. Dus dat ging heel snel.
Ah, ik dacht dat het zo'n algemene blauwe zou zijn.
Vandaag level 3 bereikt (pas een paar weken bezig) Nu ook een invite. Spannend :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  One tough cookie zaterdag 5 december 2015 @ 23:54:07 #44
169210 liesje1979
pi_158046673
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

die kwam gisteren in een flits ook bij mij voorbij. Ik had de AH geaccepteerd en toen ik de Etos wilde accepteren stond er dat hij vol was. Dus dat ging heel snel.
Lol hier precies zo. Was echt heel kort, had hem ook nog niet eerder gezien. Denk dat ze deze misschien af en toe langs laten schieten tot aan kerst. Wel makkelijke opdracht en veel locaties. :Y
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 december 2015 @ 23:54:26 #45
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158046685
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat het zo'n algemene blauwe zou zijn.
Vandaag level 3 bereikt (pas een paar weken bezig) Nu ook een invite. Spannend :D
1 advies, doe die inviteopdracht pas open als de andere je invite geaccepteerd heeft :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie zondag 6 december 2015 @ 00:02:58 #46
169210 liesje1979
pi_158046933
Wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe manier van checken? Dus dat je bijvoorbeeld zoals bij de blokkeropdracht 50 cent per artikel dat je vindt extra krijgt. Was vandaag ook bij de Pamperscheck, 50 cent als je een actieplek vindt. En vorige week ook al tegen gekomen. Ik vind dat echt leuk. :D Ben je helemaal blij als je iets vindt. :')
En kan me zo voorstellen dat het ook helpt de resultaten secuurder te krijgen, denk dat dit voor sommige mensen wel een motivatie is om goed te zoeken.
Had vandaag nog iets nieuws, mijn edetinzending was goedgekeurd. Maar de opdracht zou wel weer in de lijst komen, dit was voor de mogelijkheid voor een dubbelcheck. Ik mocht hem natuurlijk niet zelf nog een keer accepteren. Ik vind het prima hoor, van mij mag het, ik heb naar mijn weten goed gekeken, hele winkel doorgeweest en een edet actieplek zie je niet zo even over het hoofd. Maar is dit nieuw of hebben jullie dit ook al wel eens gehad?
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 00:36:36 #47
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158047762
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:54 schreef Nizno het volgende:

[..]

1 advies, doe die inviteopdracht pas open als de andere je invite geaccepteerd heeft :)
Ok, goeie!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 6 december 2015 @ 15:54:59 #48
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158058526
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe manier van checken? Dus dat je bijvoorbeeld zoals bij de blokkeropdracht 50 cent per artikel dat je vindt extra krijgt. Was vandaag ook bij de Pamperscheck, 50 cent als je een actieplek vindt. En vorige week ook al tegen gekomen. Ik vind dat echt leuk. :D Ben je helemaal blij als je iets vindt. :')
En kan me zo voorstellen dat het ook helpt de resultaten secuurder te krijgen, denk dat dit voor sommige mensen wel een motivatie is om goed te zoeken.
Had vandaag nog iets nieuws, mijn edetinzending was goedgekeurd. Maar de opdracht zou wel weer in de lijst komen, dit was voor de mogelijkheid voor een dubbelcheck. Ik mocht hem natuurlijk niet zelf nog een keer accepteren. Ik vind het prima hoor, van mij mag het, ik heb naar mijn weten goed gekeken, hele winkel doorgeweest en een edet actieplek zie je niet zo even over het hoofd. Maar is dit nieuw of hebben jullie dit ook al wel eens gehad?
Ja opdrachten met een bonus vind ik ook leuk!

Ik heb gister ook die Edet actie check gedaan, maar werd dat gezegd in het berichtje toen ze hem goedkeurden? De check kwam bij mij heel snel voorbij, kon er net eentje accepteren dus kan niet zien of diezelfde locatie er weer tussen staat.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 16:36:36 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158059878
Gisteren een raar dagje :D

Eerst naar de Plus om 3 opdrachten te doen. De wijncheck en de stemgember check van Roamler en de verscheck van SS. Die laatste doe ik dus echt nooit meer, kost veel tijd en kun je niet onopvallend doen. Op een gegeven moment kwam dus iemand van Plus vragen wat ik deed :D hij was verder heel relaxt dus kon daarna schaamteloos foto's nemen. Uiteindelijk kon ik hem niet versturen omdat de app zei dat ik niet alles had ingevuld :? Daar ging een half uur van mijn tijd :') de roamler checks waren wel goed dus 8 euro toch nog verdiend.

Daarna bij de appie nog de jamcheck en de kerstgevoel check, die waren weer heel easy! Ik ga niet meer die hele grote checks doen voor SS denk ik, ik raak er alleen maar gefrustreerd door :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 6 december 2015 @ 16:57:14 #50
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158060467
Nogmaals even deze vraag:
Waarom vraagt SmartSpotter naar je BSN als ze zeggen dat het opgeven van je bijverdiensten je eigen verantwoordelijkheid is? Of wat mis ik? :)

-
Die 'bonus' checks bij Roamler vind ik wel prima, ze leveren wat op en betreffen over het algemeen geen moeilijke vragen o.i.d. Ik had laatst inderdaad bij de pampercheck dat ik een actiekopstelling moest fotograferen, en die stond 3 meter verderop. :P Bij SS vind ik de ''extra'' vragen vaak nogal tegenvallen, en zeker als je maar 10 cent bonus krijgt. :')

Sowieso moet ik nog wennen aan de SS app, soms wat frusterend door de lengte en opzet. Bij de Actimel check waren er maar 3 van de 5/6 producten aanwezig, en in plaats van dat de vragen voor de missende producten wegvielen moest ik telkens een foto maken van het gehele schap en bij de meerkeuzevragen op 'N.v.t.' tikken. Niet heel efficiënt.
  zondag 6 december 2015 @ 17:03:23 #51
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158060595
Maar bij Roamler moet je ook vaak foto's maken van het hele schap als een product er niet is. Dan kunnen ze zien dat het klopt. Ik vind het bij SS wel fijn dat je makkelijker tussen de vragen wisselt. Als er net iemand voor het ene schap staat maak je eerst even de andere foto's en scroll je sneller terug.

Had je bij die opdracht van SS niet kunnen kijken of je alles had ingevuld? Kan je zien aan die groene vinkjes bij het nummer van de vraag, misschien was je een vraag vergeten in te vullen? Dan kon je hem daarna alsnog versturen. Heb ik ook een keer gehad. :P
  zondag 6 december 2015 @ 17:04:49 #52
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158060630
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:03 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar bij Roamler moet je ook vaak foto's maken van het hele schap als een product er niet is. Dan kunnen ze zien dat het klopt. Ik vind het bij SS wel fijn dat je makkelijker tussen de vragen wisselt. Als er net iemand voor het ene schap staat maak je eerst even de andere foto's en scroll je sneller terug.

Dat klopt, maar ik had nu 5 dezelfde foto's. :+ In het begin van de check moet je namelijk ook al overzichtsfoto's maken natuurlijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 december 2015 @ 14:44:27 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158080213
1 bificheck gedaan vandaag.
Hier in het oosten zijn meer opdrachten trouwens dan in het noorden.
Die van KPN laat ik echt nog even gaan ondanks dat hij nu 5 euro is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158080579
Wat is die bifi check kut. Dat je helemaal dat bonus kaartje eraf moet halen om het prijskaartje op de foto te zetten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 december 2015 @ 15:00:36 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158080684
quote:
8s.gif Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef hahadoei het volgende:
Wat is die bifi check kut. Dat je helemaal dat bonus kaartje eraf moet halen om het prijskaartje op de foto te zetten.
Ik heb ze naar voren getrokken, als ze het niet duidelijk genoeg vinden dan heb ik gewoon pech, ga niet actiekaartjes van de normale prijskaartjes af halen voor een foto.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 7 december 2015 @ 16:14:42 #56
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158082470
Er staan hier ook nog 105 horeca checks voor 6 euro en 17 Cuba Libre voor 15 euro.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 december 2015 @ 16:16:43 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158082520
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:14 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staan hier ook nog 105 horeca checks voor 6 euro en 17 Cuba Libre voor 15 euro.
Die cuba libre is lekker en als je met zn 2 bent ook best makkelijk.
Wij hebben zitten ouwehoeren alsof we op facebook zaten te plaatsen enzo.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 7 december 2015 @ 16:37:23 #58
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158083087
En wat vond de barman van de beker? Ik wil er ook eentje. ;(

Ik liep even de horeca check door maar toch wel een lastige als je verder geen drankje wil kopen. :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 december 2015 @ 16:40:48 #59
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158083184
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:37 schreef IJsbeertje21 het volgende:
En wat vond de barman van de beker? Ik wil er ook eentje. ;(
Mooie beker, met een goede manier om je drankje lang koel te houden.
quote:
Ik liep even de horeca check door maar toch wel een lastige als je verder geen drankje wil kopen. :')
ja dat vond ik ook, plus dat hij ook open staat bij een wereldrestaurant waar je dus alleen binnen komt met een reservering.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 7 december 2015 @ 16:43:43 #60
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158083265
Hij staat hier ook in een paar foute toeristen bars open in het centrum, daar zou het op een zaterdagavond wel lukken, maar ik ga meestal niet uit in dat gebied dus ik ben er nooit dan. :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 december 2015 @ 16:56:22 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158083555
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Hij staat hier ook in een paar foute toeristen bars open in het centrum, daar zou het op een zaterdagavond wel lukken, maar ik ga meestal niet uit in dat gebied dus ik ben er nooit dan. :P
15eu per bar is toch een mooie motivatie om er nu wel heen te gaan ;)
ow wacht het gaat om die andere, nee 6 euro motiveert net niet genoeg ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 7 december 2015 @ 17:01:33 #62
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158083711
Nee haha, en die Bacardi is dan weer niet in die goedkope barretjes. :P
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 19:24:26 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158087469
Hoe lang staat de Bacardi check nog open? Zit er aan te denken om dit weekend met manlief wat kroegen af te struinen _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 december 2015 @ 19:26:51 #64
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158087529
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:24 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang staat de Bacardi check nog open? Zit er aan te denken om dit weekend met manlief wat kroegen af te struinen _O-
Er staat bij nog 6 dagen, maar ja wel de vraag natuurlijk of de kroegen dan nog open staan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 19:51:24 #65
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158088236
Unox rookworsten (+ stiekem ook een paar Cromavragen) en Robijn. Stonden alleen vandaag nog en waren elk naar 5 euro verhoogd. Alleen dat Cromaproduct was er niet en dan vragen ze 2x een foto te maken van het reguliere schap, mja, dat is maar 1 'meter', dus 2x dezelfde foto (of 1 wat verderweg) en hopen. (SS)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158088987
Mijn eerste invite is level 2 *O*

#lekkerbezig
  † In Memoriam † maandag 7 december 2015 @ 22:09:10 #67
21636 Feestkabouter
pi_158093094
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Jopie78 het volgende:
Mijn eerste invite is level 2 *O*

#lekkerbezig
graag gedaan :)
pi_158097070
Wow, als je een paar dagen niet kijkt zijn we zo 2 topics verder...

ON: hier de laatste tijd niet veel beschikbaar. Staat nu alleen een beef en jerky bij de AH. Maar denk dat ik afwacht tot ie wat meer waard wordt.
pi_158105635
Nog iemand die naar de Roamlerborrel gaat? :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:25:39 #70
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158107979
Ik woon erg dichtbij, maar ik denk niet dat ik ga. :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:31:53 #71
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158109398
Level 4 *O* *O*

En twee invites te vergeven.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 8 december 2015 @ 17:48:16 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158109723
Hier nog steeds 1 invite over.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:38:04 #73
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158110877
Ik moet terugkomen op mijn opmerking dat ik geen bedorven dingen in de koelkast had liggen. Ik vond een ongeopende verpakking kipfilet voor op brood die tot 30/11 goed was. :@
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 18:57:23 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158111371
De laatste twee dagen niet echt veel soeps inderdaad -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158112189
Wow:

quote:
Mijn maand resultaten

85e plaats (1700XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 2170XP

¤ 88,5
Je hebt ¤ 59,49 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler

41 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 34 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler

0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves

0 loves. Ik voel me zo alleen ;(

Afgelopen weekend maar een paar opdrachten gedaan. Er stond/staat momenteel weinig soeps in. SS is sowieso bijna helemaal leeg op 1028361231 vers opdrachten na.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:31:05 #76
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158112285
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:27 schreef pl4kkie het volgende:
Wow:

[..]

0 loves. Ik voel me zo alleen ;(
Ik voel je pijn. ;(

quote:
191e plaats (870XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 1590XP

¤ 79,34
Je hebt ¤ 50,33 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler

22 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 15 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler

0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:03:06 #77
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158113394
quote:
16e plaats (4590XP)
Aantal punten nodig tot level 5: 920XP

¤ 300,03
Je hebt ¤ 249,96 meer verdiend dan de gemiddelde level 4 Roamler

113 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 100 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 4 Roamler

1 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves
Toch mooi 1 love weten te scoren. O+
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:09:50 #78
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158113656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:03 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

Toch mooi 1 love weten te scoren. O+
Wat een opdrachten gedaan joh! _O_

Mijn maand resultaten
xp
241e plaats (720XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 210XP
money
¤ 54,5
Je hebt ¤ 25,49 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler
jobs
18 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 11 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler
love 0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves

:P
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 8 december 2015 @ 20:13:11 #79
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158113793
joeppie ik heb 4 loves :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik moet terugkomen op mijn opmerking dat ik geen bedorven dingen in de koelkast had liggen. Ik vond een ongeopende verpakking kipfilet voor op brood die tot 30/11 goed was. :@
Ik had nog een colaflesje met naam die tot ergens in 2014 houdbaar was :) Leuk een verzamelobject :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158114409
Ik wilde meedoen aan die roamler shift, staat er: dit project is al afgelopen.
Meer mensen hier last van ?
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 20:33:58 #81
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158114450
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:13 schreef Nizno het volgende:
joeppie ik heb 4 loves :D

[..]

Ik had nog een colaflesje met naam die tot ergens in 2014 houdbaar was :) Leuk een verzamelobject :D
Ik heb colaflesjes van het WK '98 staan, met speciale opdruk van landen. Die zijn ook best wel over datum (en nog vol)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 8 december 2015 @ 20:35:02 #82
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158114475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:32 schreef Vincentoo het volgende:
Ik wilde meedoen aan die roamler shift, staat er: dit project is al afgelopen.
Meer mensen hier last van ?
yep.
Ik had hem ingestuurd en uiteraard afgekeurd. Hij staat nog in de app zodat de roamlers die nog bezig zijn met de opdracht de shiftcode nog in kunnen sturen.
Duidelijk :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:33 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb colaflesjes van het WK '98 staan, met speciale opdruk van landen. Die zijn ook best wel over datum (en nog vol)
verzamelobjecten zijn altijd makkelijk dat blijkt wel weer :)
En uiteraard hier ook alle flesjes nog vol.
Hadden er ook nog 3 met mijn naam van glas en 3 met naam van lief, deze zijn tot 31-12-2015 dus ik heb lief verzocht er 4 leeg te drinken deze maand :)

[ Bericht 29% gewijzigd door Nizno op 08-12-2015 20:55:33 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:07:35 #83
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158117852
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:09 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Wat een opdrachten gedaan joh! _O_

Mijn maand resultaten
xp
241e plaats (720XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 210XP
money
¤ 54,5
Je hebt ¤ 25,49 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler
jobs
18 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 11 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler
love 0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves

:P
Ik was ook wat verbaasd toen ik het zag, wist niet dat het al zoveel opdrachten waren die ik heb gedaan, met die babymelk dingen gaat het ook wel snel als je er veel op een dag kan doen. :P
pi_158119895
Nr 13 deze maand :@

En heb de shift gedaan. Lekker vanaf de bank, maar keek wel scheel na die opdracht. :')
pi_158120020
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

graag gedaan :)
_O_
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:00:18 #86
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158120032
Hoeveel opdrachten heb je gedaan afgelopen maand?

Bij mij was de shift opdracht ook al vol, of ja ik kan de opdracht openen maar als ik inlog op de site dan staat er bij mij dat het project al klaar is.
pi_158120087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:00 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Hoeveel opdrachten heb je gedaan afgelopen maand?

Bij mij was de shift opdracht ook al vol, of ja ik kan de opdracht openen maar als ik inlog op de site dan staat er bij mij dat het project al klaar is.
Er waren maar een paar plaatsen. Je kon een code krijgen vanmiddag.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:04:11 #88
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158120169
Netjes!

Ik vond mezelf al behoorlijk actief afgelopen maand, maar dan zie je de nummer 1 met 11240 XP, meer dan het dubbele aan xp dat ik zelf gehaald heb. Dan moet je wel echt de hele stad of meerdere dorpen af en elke dag ook. :o
pi_158120221
Heb heel veel van die chocochecks gedaan. Elke week vast 10 van die babymelkchecks.

Maar nu zijn er twee andere actief in de regio en heb ik de afgelopen dagen 1 opdracht gedaan. -O-
  roze dinsdag 8 december 2015 @ 23:10:19 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158120334
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Er waren maar een paar plaatsen. Je kon een code krijgen vanmiddag.
[ afbeelding ]
Wow netjes.
Your beauty never ever scared me.
  One tough cookie dinsdag 8 december 2015 @ 23:51:54 #91
169210 liesje1979
pi_158121317
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Jopie78 het volgende:
Nr 13 deze maand :@

En heb de shift gedaan. Lekker vanaf de bank, maar keek wel scheel na die opdracht. :')
Mijn beste invite! O+ :D
Ik heb heel die shift gemist, wat moest je doen dan?
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:53:56 #92
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158121353
Heeft iemand van hier mij toegevoegd als vriend? Zonder na te denken accepteer ik net iemand in Roamler maar ik weet helemaal niet wie het is. :P
  One tough cookie dinsdag 8 december 2015 @ 23:55:27 #93
169210 liesje1979
pi_158121386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:53 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Heeft iemand van hier mij toegevoegd als vriend? Zonder na te denken accepteer ik net iemand in Roamler maar ik weet helemaal niet wie het is. :P
Ik niet, jullie mogen mij ook wel toevoegen hoor, ik sta in de vriendenlijst van Nizno.
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 00:49:50 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158122072
Waar zien jullie die maand samenvatting? En wat is die shift opdracht?

Check net mijn mail :@

Mijn maand resultaten
147e plaats (1050XP)
Aantal punten nodig tot level 3: 410XP
¤ 55
Je hebt ¤ 40,05 meer verdiend dan de gemiddelde level 2 Roamler
24 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 18 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 2 Roamler
0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 9 december 2015 @ 00:58:57 #95
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158122168
Ja ik zie nu dat die jongen/man die me heeft toegevoegd in mijn eigen stad actief is, dus misschien dat ie dat wel gezellig vond. Hij heeft verder wel alleen maar vrouwen in zijn vriendenlijst. :')
  woensdag 9 december 2015 @ 01:01:10 #96
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158122202
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik niet, jullie mogen mij ook wel toevoegen hoor, ik sta in de vriendenlijst van Nizno.
Ik heb je (denk ik!) toegevoegd. Weet niet helemaal zeker of jij het bent. :P Vind het wel leuk om die inzendingen van anderen te zien.
pi_158123029
Vergeleken met jullie ben ik wel een kneusje :+
weinig tijd gehad deze maand, helaas
quote:
325e plaats (530XP)
Aantal punten nodig tot level 6: 3230XP

money
¤ 28,28
Je hebt ¤ 9,03 minder verdiend dan de gemiddelde level 5 Roamler

jobs
14 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 5 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 5 Roamler

love
0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves
pi_158123124
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mijn beste invite! O+ :D
Ik heb heel die shift gemist, wat moest je doen dan?
O+ :*
Lol. Mijn topper heeft in de eerste twee dagen bijna 1000xp verzameld. :Y)

Je kreeg 30 foto's te zien van schapkaartjes en dan moest je kiezen uit een lijst met 20 artikelen of dat product er tussen stond. Rekening houdend met milliliters, aantallen en EAN-codes. Soms stonden er 4 kaartjes op de foto, dus puzzelen welke ze bedoelde. Van de 30 stonden er maar 2 tussen. :D
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 13:20:34 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158127347
Die Danone check klopt toch niet? Je moet 3x3 producten aanschaffen maar zie alleen hutenkase met bieslook en fruityoghurt. Of telt de naturel hutenkase, die je moet kopen als de bieslook er niet is, als derde?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158127399
Waar kun je die statistieken vinden?
(she/her)
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 13:26:22 #101
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158127460
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:23 schreef Fylax het volgende:
Waar kun je die statistieken vinden?
Die krijg je per e-mail.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158127545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:20 schreef MaJo het volgende:
Die Danone check klopt toch niet? Je moet 3x3 producten aanschaffen maar zie alleen hutenkase met bieslook en fruityoghurt. Of telt de naturel hutenkase, die je moet kopen als de bieslook er niet is, als derde?
3x Peterselie & Bieslook
3x Activia Fruit Fusion
3x Greek Yoghurt
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 13:57:58 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158127953
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:31 schreef Skittles het volgende:

[..]

3x Peterselie & Bieslook
3x Activia Fruit Fusion
3x Greek Yoghurt
Ah ik dacht dat de Fruit Fusion en Greek Yoghurt 1 ding waren :@ Ga het wel proberen, beetje betaald dingen uitproberen :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2015 @ 14:45:07 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158128683
* Nattekat gaat maar eens de laatste lvl1 opdracht doen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2015 @ 14:46:00 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158128696
-nah-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 15:32:54 #106
21636 Feestkabouter
pi_158129508
quote:
17s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

O+ :*
Lol. Mijn topper heeft in de eerste twee dagen bijna 1000xp verzameld. :Y)

en ik ga vandaag vrolijk verder :)
maar ik denk niet dat ik dat hoge tempo zal kunnen behouden, de eerste punten zijn natuurlijk wel heel makkelijk te behalen.
maar 500 a 1000 punten per week moet haalbaar zijn als de opdrachten in ditzelfde tempo blijven komen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 december 2015 @ 15:36:08 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158129551
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik niet, jullie mogen mij ook wel toevoegen hoor, ik sta in de vriendenlijst van Nizno.
bijna iedereen van hier staat er in :D

Mocht er iemand niet mij als vriendje hebben (achternaam N.) stuur dan even je naam dan zoek ik je op :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 16:07:33 #108
21636 Feestkabouter
pi_158130232
ik heb nog steeds geen invite om te vergeven, maar inmiddels wel een koelkast die barst van de Danone :X
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2015 @ 16:11:11 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158130306
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

bijna iedereen van hier staat er in :D

Mocht er iemand niet mij als vriendje hebben (achternaam N.) stuur dan even je naam dan zoek ik je op :D
Dus als je achternaam met N. begint, een bericht sturen? :P

* Nattekat denkt er nog even over na
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 december 2015 @ 16:11:58 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158130324
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus als je achternaam met N. begint, een bericht sturen? :P

* Nattekat denkt er nog even over na
denk er maar rustig over na, ik loop nog niet weg.... Nog niet..... ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2015 @ 16:12:05 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158130327
Level 2 _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 16:14:59 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158130395
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

bijna iedereen van hier staat er in :D

Mocht er iemand niet mij als vriendje hebben (achternaam N.) stuur dan even je naam dan zoek ik je op :D
vriendjes *O*

Als iemand mij toe wil voegen, ik ben M.v.D. in de lijst van Nizno ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 16:15:22 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158130405
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Level 2 _O_
nu gaat het echt beginnen! *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  roze woensdag 9 december 2015 @ 16:27:00 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158130706
quote:
186e plaats (890XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 2190XP

¤ 35
Je hebt ¤ 5,99 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler

25 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 18 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler

0 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 december 2015 @ 16:29:41 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158130760
nah dan mijn lijstje ook maar :)

quote:
xp 29e plaats (3560XP)
Aantal punten nodig tot level 5: 3050XP

money
¤ 244,5
Je hebt ¤ 194,43 meer verdiend dan de gemiddelde level 4

Roamler jobs
88 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 75 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 4 Roamler

love
4 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 44 loves
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 9 december 2015 @ 16:30:48 #116
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158130787
Heel stiekem ben ik wel een beetje jaloers op de mensen die zoveel verdienen met Roamler.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 december 2015 @ 16:31:36 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158130805
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Heel stiekem ben ik wel een beetje jaloers op de mensen die zoveel verdienen met Roamler.
nah bij mij zit er oa 15 euro bij van de bacardi (waarbij de totale rekening van die avond 14.15 was) :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 16:42:39 #118
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158131025
Voor wie hier serieus mee aan de slag wil heb ik een invite liggen. Die gaat alleen naar gemotiveerde kandidaten om het simpele feit dat mijn invite mij ook weer wat oplevert als die goed gebruikt wordt.

Dus niet 'mja ik zie wel' maar keihard scoren, foto's maken in supermarkten, de mysteryguest uithangen, soms om moeten rijden voor opdrachten. Maar zoals je in het topic ziet kun je er een leuk zakcentje aan overhouden. Hier worden de luxe kerstinkopen ermee bekostigd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 18:21:52 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158132770
Net de Danone check gedaan, ben benieuwd naar deel 2 :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158134646
Iemand die bacardi check al gedaan? Staat hier op 15 euro, maar vind het toch best wel awkward...
  woensdag 9 december 2015 @ 19:33:31 #121
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158134666
Net ook de Danone gedaan, wat is die rotzooi duur. :') en ik hou er helemaal niet van en nog bederfelijk ook. Die chips vond ik ook niet te eten maar die heb ik nog best vaak gedaan. Blijft lang houdbaar en kan je nog makkelijk op tafel zetten met bezoek. :P
pi_158134684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en ik ga vandaag vrolijk verder :)
maar ik denk niet dat ik dat hoge tempo zal kunnen behouden, de eerste punten zijn natuurlijk wel heel makkelijk te behalen.
maar 500 a 1000 punten per week moet haalbaar zijn als de opdrachten in ditzelfde tempo blijven komen.
Dat hangt ervan af, ik heb nu al een week geen opdrachten bijna. En actieve stadsgenoten. :D
Maar als er weer een leuke opdracht bij komt die bijna niemand wil doen, kan het leuk oplopen! :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:07 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb nog steeds geen invite om te vergeven, maar inmiddels wel een koelkast die barst van de Danone :X
Je zal vast nog een opdracht krijgen waarschijnlijk waarbij je buren danones moet geven en daar foto's van opsturen. ;)
pi_158134713
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Net ook de Danone gedaan, wat is die rotzooi duur. :') en ik hou er helemaal niet van en nog bederfelijk ook. Die chips vond ik ook niet te eten maar die heb ik nog best vaak gedaan. Blijft lang houdbaar en kan je nog makkelijk op tafel zetten met bezoek. :P
Die droge toastjes waren echt vies! :D
  woensdag 9 december 2015 @ 19:41:53 #124
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158134941
De meesten die van mij toen die toastjes kregen vonden ze lekker, ik vond ze echt verschrikkelijk droog ja. Ben gelukkig inmiddels wel door de voorraad heen. :')
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 20:05:28 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158135639
RvR en AB geaccepteerd. Ben benieuwd wie jullie zijn ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 20:06:55 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158135698
Wat is de Danone check deel 2 eigenlijk? Zeggen wat je ervan vindt? En krijg je daar ook een vergoeding voor?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158135731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef MaJo het volgende:
RvR en AB geaccepteerd. Ben benieuwd wie jullie zijn ;)
RvR :W
Ik herkende je hoofd al door Secret Santa :+
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 20:22:00 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158136279
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:07 schreef Skittles het volgende:

[..]

RvR :W
Ik herkende je hoofd al door Secret Santa :+
Grappig :D en :W
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 december 2015 @ 20:29:00 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158136526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:32 schreef Vincentoo het volgende:
Iemand die bacardi check al gedaan? Staat hier op 15 euro, maar vind het toch best wel awkward...
yep gedaan, maar zal hem niet snel alleen doen. Nadeel is dan weer wel dat wanneer je met iemand samen gaat er weinig over blijft van het 10tje.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 21:03:16 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158137720
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

yep gedaan, maar zal hem niet snel alleen doen. Nadeel is dan weer wel dat wanneer je met iemand samen gaat er weinig over blijft van het 10tje.
als je meerdere kroegen pakt kun je er best een avondje van slempen :9 als ze dit weekend nog openstaan ga ik op kroegentocht met mijn man :s)

Danone check deel 1 goedgekeurd *O* ben benieuwd naar deel 2.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  One tough cookie woensdag 9 december 2015 @ 21:06:05 #131
169210 liesje1979
pi_158137830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:05 schreef MaJo het volgende:
RvR en AB geaccepteerd. Ben benieuwd wie jullie zijn ;)
:W
pi_158137862
Deel 2 is uitdelen en foto's maken van de mensen met gekregen verpakkingen. Dat was het tenminste wel bij die say yes to no
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 december 2015 @ 21:13:28 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158138079
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:06 schreef Skittles het volgende:
Deel 2 is uitdelen en foto's maken van de mensen met gekregen verpakkingen. Dat was het tenminste wel bij die say yes to no
Daar ga ik idd wel van uit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 21:15:55 #134
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158138145
Ik heb nergens Danone gezien en zulks.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 21:23:25 #135
21636 Feestkabouter
pi_158138371
quote:
6s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef Jopie78 het volgende:

Je zal vast nog een opdracht krijgen waarschijnlijk waarbij je buren danones moet geven en daar foto's van opsturen. ;)
er werd al aangegeven dat ik ze mag weggeven.... maar niet specifiek aan bekenden. dus ik verwacht niet dat er nog gevraagd gaat worden naar de mening van de anderen........ al blijft het opmerkelijk dat ik er van elk 3 moest kopen en er zelf maar 1 hoef te proeven.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 21:25:38 #136
21636 Feestkabouter
pi_158138452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:06 schreef MaJo het volgende:
Wat is de Danone check deel 2 eigenlijk? Zeggen wat je ervan vindt? En krijg je daar ook een vergoeding voor?
sowieso zeggen wat je zelf van de producten vindt, en er is een vergoeding voor deel 2 aangekondigd ja, je krijgt het aankoopbedrag van deel 1 pas terug als je ook deel 2 hebt gedaan (zo begreep ik de melding).
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 21:29:03 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158138545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:W
Hoi :D

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:06 schreef Skittles het volgende:
Deel 2 is uitdelen en foto's maken van de mensen met gekregen verpakkingen. Dat was het tenminste wel bij die say yes to no
Net deel 2 gedaan :Y Inderdaad foto maken dat je het weggeeft en zeggen wat je ervan vindt :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 21:31:20 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158138611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

er werd al aangegeven dat ik ze mag weggeven.... maar niet specifiek aan bekenden. dus ik verwacht niet dat er nog gevraagd gaat worden naar de mening van de anderen........ al blijft het opmerkelijk dat ik er van elk 3 moest kopen en er zelf maar 1 hoef te proeven.
Je hoeft inderdaad niet aan te geven wat anderen ervan vinden maar wel een foto maken van het uitdeelmoment :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  One tough cookie woensdag 9 december 2015 @ 21:33:01 #139
169210 liesje1979
pi_158138656
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

er werd al aangegeven dat ik ze mag weggeven.... maar niet specifiek aan bekenden. dus ik verwacht niet dat er nog gevraagd gaat worden naar de mening van de anderen........ al blijft het opmerkelijk dat ik er van elk 3 moest kopen en er zelf maar 1 hoef te proeven.
Je koopt 3x3 toch, dus 2x3 om weg te geven? Wat was je kwijt als aankoop/voorschiet bedrag?
De yes or no liep uiteindelijk best op, dus ik ga er wellicht wel 1 of 2 doen als ze wat meer waard zijn.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 21:40:01 #140
21636 Feestkabouter
pi_158138828
ik had al een paar pakjes weggegeven aan mensen (niet per 3), niet handig gecommuniceerd van ze.
maar gelukkig heb ik er nog genoeg in huis om aan de opdracht te kunnen voldoen.
ik zie nu alleen 1 keer een deel 2 in mijn opdrachten, terwijl ik al 2 keer deel 1 goedgekeurd heb gekregen..... hoop wel dat dat zonder problemen goedgaat.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:40:20 #141
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158138836
Ik was 15,72 kwijt, heb van elk product er drie kunnen kopen. Die Activia fusion fruit ofzo vind ik er niet lekker uitzien, maar ik hou niet zo van zo'n dikke zoete laag bewerkt fruit onderin. Ben benieuwd.

Bij die chips hoefde je niet zelf aan te geven wat je ervan vond. Als ze meer waard worden ga ik ze idd ook wel vaker doen, woon in een studentencomplex dus genoeg mensen te vinden die gratis producten willen. :P Had bij de chips opeens 's ochtends dringend nog iemand nodig voor de tweede foto, bij de huismeester langs gegaan. :D Die was er heel blij mee.
  woensdag 9 december 2015 @ 21:41:30 #142
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158138866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:40 schreef Feestkabouter het volgende:
ik had al een paar pakjes weggegeven aan mensen (niet per 3), niet handig gecommuniceerd van ze.
maar gelukkig heb ik er nog genoeg in huis om aan de opdracht te kunnen voldoen.
ik zie nu alleen 1 keer een deel 2 in mijn opdrachten, terwijl ik al 2 keer deel 1 goedgekeurd heb gekregen..... hoop wel dat dat zonder problemen goedgaat.
Ja als je 1x deel 1 hebt doorlopen blijft deel 2 gewoon staan in je lijst, die kan je dan zo vaak doen als je wil, zolang je maar eerst deel 1 doet zodat je een nieuw bonnetje hebt. ;P En steeds verschillende mensen vinden om op de foto te zetten.
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 21:43:00 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158138909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:40 schreef Feestkabouter het volgende:
ik had al een paar pakjes weggegeven aan mensen (niet per 3), niet handig gecommuniceerd van ze.
maar gelukkig heb ik er nog genoeg in huis om aan de opdracht te kunnen voldoen.
ik zie nu alleen 1 keer een deel 2 in mijn opdrachten, terwijl ik al 2 keer deel 1 goedgekeurd heb gekregen..... hoop wel dat dat zonder problemen goedgaat.
Er staat bij de eerste opdracht al dat je een foto moet maken van het weggeefmoment, dus zelf niet helemaal goed opgelet ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 22:18:52 #144
21636 Feestkabouter
pi_158140003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Er staat bij de eerste opdracht al dat je een foto moet maken van het weggeefmoment, dus zelf niet helemaal goed opgelet ;)
ja het staat er wel in de algemene omschrijving, maar aan het eind van deel 1 staat in algemene termen dat je het mag weggeven, en ik heb me meer gefocust op het stappenplan en de aanwijzingen die daarin staan (dan schakel ik naar meer aandacht), dan op de algemene omschrijving vooraf (die je na afloop ook niet meer kunt teruglezen, tenzij je de opdracht op meer plekken kunt uitvoeren).

overigens zie ik zojuist een actieplek Bifi in 'mijn' AH die er van de week volgens mij nog niet was..... maar nu twijfel ik wel :@
pi_158145543
Mijn minste maand tot nu toe. Maarja ben ook 2 weken op vakantie geweest. Nog steeds leuk zakcentje.

62e plaats (2230XP)
Aantal punten nodig tot level 8: 11640XP

money: ¤ 145,80

Je hebt ¤ 34,17 meer verdiend dan de gemiddelde level 7 Roamler

jobs: 53 goedgekeurde opdrachten

Je hebt 22 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 7 Roamler
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 10:39:15 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158146103
Nog 10xp en ik zit in level 3 *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158147064
ik heb ook nog 4 invites beschikbaar. maar geef ze alleen weg als je echt gemotiveerd bent. geen 1 van mijn invites is tot nu toe nog echt actief geweest.
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 12:14:09 #148
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158147713
Pushbericht van SmartSpotter:

Er is een Worst! opdracht bij je in de buurt, doe snel mee.

Kijken: 78km

:')

En die groentecheck van Roamler liep in de gaten na de hele tijd heen en weer te lopen. "lukt het?" "ja hoor".
Maar de manager daar kent me al vanwege de babymelk + check waar ik moest vragen naar voorraad. Ze zijn vast blij met me _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 10 december 2015 @ 12:17:33 #149
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158147776
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:56 schreef loezzzje het volgende:
Mijn minste maand tot nu toe. Maarja ben ook 2 weken op vakantie geweest. Nog steeds leuk zakcentje.

62e plaats (2230XP)
Aantal punten nodig tot level 8: 11640XP

money: ¤ 145,80

Je hebt ¤ 34,17 meer verdiend dan de gemiddelde level 7 Roamler

jobs: 53 goedgekeurde opdrachten

Je hebt 22 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 7 Roamler
Dat is je minste maand? Alsnog supernetjes :D
pi_158148017
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:56 schreef loezzzje het volgende:
Mijn minste maand tot nu toe. Maarja ben ook 2 weken op vakantie geweest. Nog steeds leuk zakcentje.

62e plaats (2230XP)
Aantal punten nodig tot level 8: 11640XP

money: ¤ 145,80

Je hebt ¤ 34,17 meer verdiend dan de gemiddelde level 7 Roamler

jobs: 53 goedgekeurde opdrachten

Je hebt 22 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 7 Roamler
Kom ik aan met mn 22 euro :P Heeft iedereen tijd te veel ofzo dat je zoveel opdrachten kan doen? Lukt mij echt niet om er echt tijd voor te vinden.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:17:20 #151
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158148897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Pushbericht van SmartSpotter:

Er is een Worst! opdracht bij je in de buurt, doe snel mee.

Kijken: 78km

:')

En die groentecheck van Roamler liep in de gaten na de hele tijd heen en weer te lopen. "lukt het?" "ja hoor".
Maar de manager daar kent me al vanwege de babymelk + check waar ik moest vragen naar voorraad. Ze zijn vast blij met me _O-
Ja die groentecheck is een lastige. :P Bij zo'n check is de opzet van SS toch makkelijker, dan scroll je even heen en weer om de groentes te doen waar je nu bij staat, ipv 10x de afdeling rond moeten lopen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 december 2015 @ 13:18:57 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158148931
Iemand heeft me een vriendschapsverzoek gestuurd, maar geen idee wie het is :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2015 @ 13:22:10 #153
21636 Feestkabouter
pi_158148997
Hebben jullie ook zoveel ellende met de app vandaag?
Het heeft me al 2 opdrachten van 5 euro gekost
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 10 december 2015 @ 13:24:47 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158149058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:22 schreef Feestkabouter het volgende:
Hebben jullie ook zoveel ellende met de app vandaag?
Het heeft me al 2 opdrachten van 5 euro gekost
Gisteren wel, maar niet dat ik de opdrachten niet kon doen. Ik kon geen profielen bekijken en soms melding dat ik geen verbinding zou hebben. Update van vandaag gedaan en het werkt weer prima.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 10 december 2015 @ 13:33:17 #155
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158149270
Goed dat je het zegt, had niet gezien dat er een update was.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 10 december 2015 @ 13:37:30 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158149387
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Goed dat je het zegt, had niet gezien dat er een update was.
Ik zal toevallig dat er 1 was omdat ik een melding kreeg dat ik 30 updates had :+ :@
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 10 december 2015 @ 13:40:21 #157
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158149471
Ik heb nu rond de 60 apps die een update willen. Ook al die onzinnige HTC dingen die ik nooit gebruik. Eens in de zoveel tijd update ik alles en een week later kan je er weer 20 updaten. :') Dus ik swipe die meldingen altijd meteen weg zonder te kijken wat er nu weer een update nodig heeft. :P
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2015 @ 13:40:35 #158
21636 Feestkabouter
pi_158149478
Ook na de update blijft het bij mij ellende, echt drama
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 10 december 2015 @ 13:45:52 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158149617
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:40 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb nu rond de 60 apps die een update willen. Ook al die onzinnige HTC dingen die ik nooit gebruik. Eens in de zoveel tijd update ik alles en een week later kan je er weer 20 updaten. :') Dus ik swipe die meldingen altijd meteen weg zonder te kijken wat er nu weer een update nodig heeft. :P
onzinnige Samsungdingen en androiddingen heb ik standaard uitgezet in android. Play Music enzo die kunnen wat mij betreft prima uit :)
Maar idd, de lijst met updates groeit elke dag weer.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:40 schreef Feestkabouter het volgende:
Ook na de update blijft het bij mij ellende, echt drama
wat gaat er mis dan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 13:48:05 #160
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158149666
Groentecheck afgekeurd omdat niet alle prijzen scherp in beeld zijn!?
Foto's zijn retescherp, alles is er op te zien (het zijn hele grote borden met prijzen en wat voor groenten) en alles is te lezen. Sta je dan een half uur van je tijd te verdoen voor niks.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 10 december 2015 @ 13:58:24 #161
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158149890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Groentecheck afgekeurd omdat niet alle prijzen scherp in beeld zijn!?
Foto's zijn retescherp, alles is er op te zien (het zijn hele grote borden met prijzen en wat voor groenten) en alles is te lezen. Sta je dan een half uur van je tijd te verdoen voor niks.
Ja dat heb ik dus ook een keer gehad met die groentecheck, terwijl ze echt niet zo onscherp waren. Ik heb drie keer die check geprobeerd en 1 keertje was ie goedgekeurd, ik doe hem iig niet meer.
  donderdag 10 december 2015 @ 14:00:04 #162
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158149937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Groentecheck afgekeurd omdat niet alle prijzen scherp in beeld zijn!?
Foto's zijn retescherp, alles is er op te zien (het zijn hele grote borden met prijzen en wat voor groenten) en alles is te lezen. Sta je dan een half uur van je tijd te verdoen voor niks.
Groentecheck moet je niet doen. Veel te grote kans op fouten en een flutbeloning.
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 14:12:58 #163
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158150233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Groentecheck moet je niet doen. Veel te grote kans op fouten en een flutbeloning.
Was de eerste en laatste keer.
Heb wel geklaagd hoor, want het is allemaal leesbaar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 10 december 2015 @ 14:16:35 #164
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158150321
Ik vind die uitdeel opdrachten (ook al vind ik de producten zelf niet lekker) wel echt leuk. Het is leuk om mensen blij te maken met die gratis producten. :)
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 17:00:30 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158153513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Pushbericht van SmartSpotter:

Er is een Worst! opdracht bij je in de buurt, doe snel mee.

Kijken: 78km

:')

En die groentecheck van Roamler liep in de gaten na de hele tijd heen en weer te lopen. "lukt het?" "ja hoor".
Maar de manager daar kent me al vanwege de babymelk + check waar ik moest vragen naar voorraad. Ze zijn vast blij met me _O-
Ik kreeg dat bericht ook, kon zelfs niet vinden waar die opdracht dan was :')

Ook vanochtend een persoonlijk berichtje van Roamler dat de amandelstaafcheck bij mij in de buurt 14 euro waard was geworden :o Dacht die vanavond even te doen maar die was daarna snel weg -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 10 december 2015 @ 17:38:27 #166
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kreeg dat bericht ook, kon zelfs niet vinden waar die opdracht dan was :')

Ook vanochtend een persoonlijk berichtje van Roamler dat de amandelstaafcheck bij mij in de buurt 14 euro waard was geworden :o Dacht die vanavond even te doen maar die was daarna snel weg -O-
Die heb ik vanmorgen wel gedaan voor 14 euro + de wijncheck voor 18 euro.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:41:17 #167
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154338
Gister de tompoezencheck voor 14 euro en de stamgembercheck voor 10 euro.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:41:32 #168
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154344
Ik ben btw sinds zojuist level 4 :)
  donderdag 10 december 2015 @ 17:41:54 #169
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158154352
:o Hier staan die opdrachten er al heel lang niet meer. Ik heb op de danone na eigenlijk nog helemaal niks gedaan deze week, de opdrachten spreken me niet zo aan.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:43:50 #170
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:41 schreef IJsbeertje21 het volgende:
:o Hier staan die opdrachten er al heel lang niet meer. Ik heb op de danone na eigenlijk nog helemaal niks gedaan deze week, de opdrachten spreken me niet zo aan.
Heb net de Beef Jerky check geprobeerd maar veel teveel werk en ben ermee gestopt. Laat ze eerst maar eens wat meer euro's er tegenover stellen.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:53:58 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154577
Mensen die nog een Invite zoeken? Graag even de motivatie, woonplaats en of je studeert en/of werkt via de DM.
pi_158154616
Ik wacht voor de bifi check ook nog even af. Net als voor de koffie check. Zal vast nog wel omhoog gaan.
Vandaag wel voor Smartspotter weer langs de Hoogvliet gegaan voor promo checks en snacks.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:58:12 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154650
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:56 schreef Dragonberry het volgende:
Ik wacht voor de bifi check ook nog even af. Net als voor de koffie check. Zal vast nog wel omhoog gaan.
Vandaag wel voor Smartspotter weer langs de Hoogvliet gegaan voor promo checks en snacks.
Ik ben trouwens er tevreden met jou. Mijn eerste invite die ik weg mocht geven is bij jou op een goede plek terecht gekomen ^O^
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 18:09:38 #174
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158154887
Ik heb nog steeds een invite, maar in dit topic sneeuwen ze onder, daarom was het aparte topic zo mooi.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 10 december 2015 @ 18:11:58 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158154944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog steeds een invite, maar in dit topic sneeuwen ze onder, daarom was het aparte topic zo mooi.
Is er een apart topic voor dan?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 10 december 2015 @ 18:14:39 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158155011
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:11 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Is er een apart topic voor dan?
niet meer, in overleg is besloten om het topic in FHF te sluiten en gewoon hier de invites aan te kunnen bieden.

Er kan wel eens gekeken worden of er in de OP een lijstje kan met invitemogelijkheden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 10 december 2015 @ 19:08:34 #177
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158156157
Maar ik zie hier ook weinig vraag naar invites eigenlijk.

Ik heb mijn invite toen via de facebook van Roamler gekregen, er staat daar een tabblad invites waar mensen een bericht kunnen plaatsen als ze invites hebben/zoeken. Random meisje berichtje gestuurd en invite gekregen. :P
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 19:16:33 #178
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158156410
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:11 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Is er een apart topic voor dan?
Niet meer dus ;(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:33:15 #179
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158167283
Ik heb nog niet de fut gehad om opdrachten te doen 'à avonds. Dat er amper fatsoenlijke opdrachten voor een flut beloning in staan helpt ook niet echt mee..
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158167377
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:17 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Dat is je minste maand? Alsnog supernetjes :D
Dit was mijn beste maand volgens mij :) is van juli.

4e plaats (6560XP)

Aantal punten nodig tot level 6: 5760XP

money: ¤ 464,5

Je hebt ¤ 417,68 meer verdiend dan de gemiddelde level 5 Roamler

jobs 161 goedgekeurde opdrachten

Je hebt 149 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 5 Roamler

quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:29 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Kom ik aan met mn 22 euro :P Heeft iedereen tijd te veel ofzo dat je zoveel opdrachten kan doen? Lukt mij echt niet om er echt tijd voor te vinden.
ik werk fulltime. maar wel onregelmatig dus ik ben ook wel eens doordeweeks vrij. dan kun je de hele dag op pad.

[ Bericht 39% gewijzigd door loezzzje op 11-12-2015 09:49:35 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 09:54:39 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158167531
Invites stukje in de OP gezet. Mocht ik mensen met invites over het hoofd hebben gezien gil dan ff. dj en ik kunnen de OP sowieso aanpassen, middels een TR zijn ook de andere mods te bereiken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:51 #182
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158167553
Ik heb ook een invite te vergeven :s)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 09:58:16 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158167565
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:56 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb ook een invite te vergeven :s)
U staat inmiddels er bij :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158168404
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik werk fulltime. maar wel onregelmatig dus ik ben ook wel eens doordeweeks vrij. dan kun je de hele dag op pad.
Ah vandaar. Ik werk ook full time, maar dan van 9 tot 6 elke dag. En thuis heb ik een zoontje van 3 rondlopen en hij heeft ook wel vaderlijke aandacht nodig :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:25:08 #185
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158168606
Na de update sluit de app nog steeds af en toe random af ('Roamler is gestopt'). Maar je kan nu wel vanuit de opdracht terug naar het verhaaltje bij de opdracht voordat je hem accepteert en als je uit een opdracht gaat (bijvoorbeeld als hij zichzelf afsluit :P) en je opent de opdracht weer opent hij nu op de pagina waar je was gebleven! Vind ik toch wel fijne verbeteringen.

Vandaag vrij dus maar eens kijken of ik wat babymelk kan doen, maar heb de Danone deel 2 gereserveerd staan omdat ik gisteravond iemand op de foto heb gezet en persoon 2 pas vanavond langskomt, dus kan maar drie tegelijk reserveren nu. ;(
pi_158168644
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:10 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ah vandaar. Ik werk ook full time, maar dan van 9 tot 6 elke dag. En thuis heb ik een zoontje van 3 rondlopen en hij heeft ook wel vaderlijke aandacht nodig :P
ja dan word het idd wat moeilijker ;)
pi_158169201
En geen babymelk check kunnen pakken. Opdracht kwam open en stond gelijk al op 7 beschikbare locatie ipv 36 wat er stond toen hij nog gesloten was. Wil ik 1 aanklikken, is het maximaal aantal inzendingen al bereikt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 11 december 2015 @ 12:03:16 #188
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158169223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heb net de Beef Jerky check geprobeerd maar veel teveel werk en ben ermee gestopt. Laat ze eerst maar eens wat meer euro's er tegenover stellen.
Ik zat te kijken want bij mij staat bij die Bifi opdracht 1-2 foto's maken en 3 vragen beantwoorden en dacht al dat is toch niet zoveel werk, maar verderop in de lijst staat de opdracht nog een keer bij 1 specifieke AH en daar is het 4-8 foto's maken en 6-20 vragen. En beide opdrachten voor hetzelfde bedrag. Dan mag die langere idd wel wat meer opleveren.
pi_158169265
ik heb een roamler en een smartspotter invite te vergeven.
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 11 december 2015 @ 12:08:13 #190
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158169305
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:54 schreef Nizno het volgende:
Invites stukje in de OP gezet. Mocht ik mensen met invites over het hoofd hebben gezien gil dan ff. dj en ik kunnen de OP sowieso aanpassen, middels een TR zijn ook de andere mods te bereiken.
Top!

Nou de babymelk ging weer hard :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 12:09:44 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158169327
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:08 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Top!

Nou de babymelk ging weer hard :P
die stond zelfs al voor 12u online.....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 12:10:15 #192
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158169338
Vandaar dat ik niks te pakken heb kunnen krijgen :')
  vrijdag 11 december 2015 @ 12:36:46 #193
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158169720
Bij mij kwam die wel om 12:00 precies vrij maar waren zo snel weg. Heb er eentje bij een kruidvat kunnen pakken verder niks.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:08:35 #194
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158170158
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

U staat inmiddels er bij :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks/. Ik had het ook nog niet gezegd dat ik een invite over had. Maar omdat je toch een lijstje heb gemaakt dacht ik van nou, daar kan ik wel bij :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  One tough cookie vrijdag 11 december 2015 @ 13:26:20 #195
169210 liesje1979
pi_158170400
Mezelf in de OP erbij gezet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 13:57:40 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158171024
4 babymelk gedaan. 1 prenatal 2 plus en 1 dirk. Nog even voor 6 euro bij kpn gekletst. Zit te dubben of ik Jumbo nog ga doen... ligt er aan of ik mn smilieface op kan zetten tegen de bedrijfsleider.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 11-12-2015 14:13:37 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 14:59:11 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158172295
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mezelf in de OP erbij gezet.
oeps helemaal jou als mod over het hoofd gezien :D
Mezelf er weer uit gehaald. Invite is vergeven.

En de Jumbo toch maar gedaan, was best koekie.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158173361
De TVOH opdracht staat bij mij erin. Ik ben alleen vandaag niet thuis en ik ga mezelf sowieso niet laten interviewen voor een filmpje :P
pi_158173421
Toch nog een babymelk kunnen doen. Stonden er ineens weer een paar bij
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 16:07:56 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158173848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:46 schreef Dragonberry het volgende:
De TVOH opdracht staat bij mij erin. Ik ben alleen vandaag niet thuis en ik ga mezelf sowieso niet laten interviewen voor een filmpje :P
Ik ben sowieso al afgehaakt bij TVOH dit seizoen. Dus ik laat die opdrachten ook voorbij gaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:20:07 #201
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158175278
Ik heb een probleem met Danone deel 2. :o Ik was gisteravond rond half 8 gestart met de opdracht, gister iemand op de foto gezet en vanavond rond 6 uur zou ik de tweede doen want je kreeg 24 uur. Toen ik vanmiddag keek was mijn eerste foto in de opdracht veranderd in een wit vlak en als ik er op drukte (wat normaal een foto opent) kreeg ik steeds foutmelding en sloot de app steeds af. Had een berichtje gestuurd en dan mocht ik de eerste foto mailen dus dat was netjes. Maar nu is de opdracht opeens helemaal weg, staat niet bovenaan als gereserveerd maar ook niet in de gewone lijst om eventueel opnieuw te starten. En ook niet in mijn geschiedenis als verlopen. Heb weer berichtje gestuurd en zal vast goedkomen uiteindelijk maar toch even een mini stress momentje. :P 15 euro aan de toetjes uitgegeven.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 17:26:54 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158175370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:20 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb een probleem met Danone deel 2. :o Ik was gisteravond rond half 8 gestart met de opdracht, gister iemand op de foto gezet en vanavond rond 6 uur zou ik de tweede doen want je kreeg 24 uur. Toen ik vanmiddag keek was mijn eerste foto in de opdracht veranderd in een wit vlak en als ik er op drukte (wat normaal een foto opent) kreeg ik steeds foutmelding en sloot de app steeds af. Had een berichtje gestuurd en dan mocht ik de eerste foto mailen dus dat was netjes. Maar nu is de opdracht opeens helemaal weg, staat niet bovenaan als gereserveerd maar ook niet in de gewone lijst om eventueel opnieuw te starten. En ook niet in mijn geschiedenis als verlopen. Heb weer berichtje gestuurd en zal vast goedkomen uiteindelijk maar toch even een mini stress momentje. :P 15 euro aan de toetjes uitgegeven.
haha sorry ik vind het wel een beetje komisch :D
Hopelijk wordt het snel opgelost.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:32:30 #203
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158175434
Ja ik ga er ook wel vanuit dat het wordt opgelost. :) Ik had alles al helemaal ingevuld wat ik van de toetjes vond etc. en alleen bij foto 2 even een foto van de grond gemaakt in m'n huis zodat ik die alleen nog vanavond hoefde te doen, gelukkig weet ik nog wel wat ik van de toetjes vond. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De opdracht is alweer teruggezet in mijn lijst. :) Alleen nog even antwoord krijgen hoe ik het ga doen met de foto van het eerste deelmoment maar die kan ik denk ik wel gewoon mailen.

Oh en tegen mijn verwachtingen in: the danone greek yoghurt aardbei was erg lekker vond ik. :9

[ Bericht 10% gewijzigd door IJsbeertje21 op 11-12-2015 17:41:59 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 17:41:19 #204
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158175550
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:32 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ja ik ga er ook wel vanuit dat het wordt opgelost. :) Ik had alles al helemaal ingevuld wat ik van de toetjes vond etc. en alleen bij foto 2 even een foto van de grond gemaakt in m'n huis zodat ik die alleen nog vanavond hoefde te doen, gelukkig weet ik nog wel wat ik van de toetjes vond. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:43:07 #205
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158175581
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 17:45:16 #206
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158175607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:32 schreef IJsbeertje21 het volgende:
De opdracht is alweer teruggezet in mijn lijst. Alleen nog even antwoord krijgen hoe ik het ga doen met de foto van het eerste deelmoment maar die kan ik denk ik wel gewoon mailen.

Oh en tegen mijn verwachtingen in: the danone greek yoghurt aardbei was erg lekker vond ik.
Mailen is idd denk ik de oplossing, en dat je dan een foto van de grond maakt ofzo, maar goed dat zullen ze vast met je overleggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:54:36 #207
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158175744
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

Mailen is idd denk ik de oplossing, en dat je dan een foto van de grond maakt ofzo, maar goed dat zullen ze vast met je overleggen.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik mag een foto maken van de producten bij het eerste fotomoment en dan idd die foto mailen dus komt goed. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 18:56:26 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158176808
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:54 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

Ja ik mag een foto maken van de producten bij het eerste fotomoment en dan idd die foto mailen dus komt goed. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is Roamler maar bijzaak.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:19:02 #209
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158177316
Dat sowieso! Maar vind het ook gewoon leuk om die opdrachtjes te doen. :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 20:09:19 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158178646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Dat sowieso! Maar vind het ook gewoon leuk om die opdrachtjes te doen. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158179046
6 babymelk kunnen pakken :) en 1 koffie check bij jumbo gedaan. toch nog 26 euro verdiend.
pi_158180318
Voor in de OP, ik heb ook invites
  vrijdag 11 december 2015 @ 22:28:00 #213
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158183244
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 22:30:08 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158183301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:28 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:02 schreef eenjongen... het volgende:
Voor in de OP, ik heb ook invites
Done.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 22:43:05 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158183649
Waarom zijn de babymelkchecks zo populair, zoveel brengen ze toch niet op :?

Ik had net wel een hele makkelijke babymelkcheck bij de Plus. Moest me van tevoren bekend maken en deed dat. Kreeg echter geen toestemming dus dat doorgegeven aan Roamler maar ik kreeg gewoon de vergoeding van 3,50, netjes! *O*

Verder deze week weinig nieuwe checks gedaan, lijkt wel alsof er ook minder tussen staat. Bij SS sowieso, die hebben alleen gamechecks die (nog) weinig opbrengen en verschecks die flink oplopen maar die ga ik echt nooit meer doen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 22:47:30 #216
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158183773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef MaJo het volgende:
Waarom zijn de babymelkchecks zo populair, zoveel brengen ze toch niet op :?

Ik had net wel een hele makkelijke babymelkcheck bij de Plus. Moest me van tevoren bekend maken en deed dat. Kreeg echter geen toestemming dus dat doorgegeven aan Roamler maar ik kreeg gewoon de vergoeding van 3,50, netjes! *O*

Verder deze week weinig nieuwe checks gedaan, lijkt wel alsof er ook minder tussen staat. Bij SS sowieso, die hebben alleen gamechecks die (nog) weinig opbrengen en verschecks die flink oplopen maar die ga ik echt nooit meer doen :')
Plus is idd eitje, veel verschillende die ik nu gedaan heb werken ook prettig mee. Ik ken de meeste medewerkers zelfs al bij naam dat ik meteen weet wie ik moet hebben :)

En waarom ze zo populair zijn? Omdat ze zo lekker makkelijk zijn en elke week terug komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 22:52:52 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158183924
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

Plus is idd eitje, veel verschillende die ik nu gedaan heb werken ook prettig mee. Ik ken de meeste medewerkers zelfs al bij naam dat ik meteen weet wie ik moet hebben :)

En waarom ze zo populair zijn? Omdat ze zo lekker makkelijk zijn en elke week terug komen.
Ik ben eigenlijk niet zo van het mezelf bekend maken maar dacht, ach laat ik het toch eens doen. Hoezo moet je dat de ene keer wel doen en de andere keer niet? Laatst bij de Jumbo kon ik het allemaal zonder toestemming doen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 december 2015 @ 22:55:43 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158184012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk niet zo van het mezelf bekend maken maar dacht, ach laat ik het toch eens doen. Hoezo moet je dat de ene keer wel doen en de andere keer niet? Laatst bij de Jumbo kon ik het allemaal zonder toestemming doen :)
Ik vermoed omdat bij de Plus het vaak achter staat en dat ze dus juist de boel achter ook een beetje willen weten. (zal de Plus ook wel een handje in hebben dat ze graag de info willen hebben wie er in de winkel foto's maken) Dan die van de Jumbo idem, maar die doe je in de andere volgorde. Eerst de winkel en dan de balie. En bij de AH etos kruidvat Prenatal etc staat de hele voorraad vaak gewoon in de winkel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie zaterdag 12 december 2015 @ 04:47:38 #219
169210 liesje1979
pi_158188766
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik vermoed omdat bij de Plus het vaak achter staat en dat ze dus juist de boel achter ook een beetje willen weten. (zal de Plus ook wel een handje in hebben dat ze graag de info willen hebben wie er in de winkel foto's maken) Dan die van de Jumbo idem, maar die doe je in de andere volgorde. Eerst de winkel en dan de balie. En bij de AH etos kruidvat Prenatal etc staat de hele voorraad vaak gewoon in de winkel.
Hoezo denk je dat het meerwaarde is voor winkels om te weten wie misteryshoppers zijn? Ja voor de winkels zelf misschien maar niet voor het hoofdkantoor lijkt me. (Omdat je er ook wel eens checks moet doen voor de keten zelf) Daarnaast klopt het ook niet helemaal, hier heeft de Kruidvat 0 voorraad, niet eens schapkaartjes, wel een poster met dat het bij de servicebalie verkrijgbaar is. Een andere Kruidvat heeft dummy's, weer een andere heeft een paar pakken voorraad. Ik ben hier in de hele stad geloof ik geen AH tegengekomen met voorraad in het schap. En geloof me, ik heb er een hoop gedaan.
Wat de reden wel is, geen idee maar dit klinkt niet echt logisch. :@
pi_158188771
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2015 04:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat het meerwaarde is voor winkels om te weten wie misteryshoppers zijn? Ja voor de winkels zelf misschien maar niet voor het hoofdkantoor lijkt me. (Omdat je er ook wel eens checks moet doen voor de keten zelf) Daarnaast klopt het ook niet helemaal, hier heeft de Kruidvat 0 voorraad, niet eens schapkaartjes, wel een poster met dat het bij de servicebalie verkrijgbaar is. Een andere Kruidvat heeft dummy's, weer een andere heeft een paar pakken voorraad. Ik ben hier in de hele stad geloof ik geen AH tegengekomen met voorraad in het schap. En geloof me, ik heb er een hoop gedaan.
Wat de reden wel is, geen idee maar dit klinkt niet echt logisch. :@
:') Zit jij op roemler, wat triest
  One tough cookie zaterdag 12 december 2015 @ 05:07:41 #221
169210 liesje1979
pi_158188810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 04:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

:') Zit jij op roemler, wat triest
Niet openlijk, ik heb er eens ruzie met iemand door gekregen die me zeer dierbaar is, dus, ssst, mondje dicht. :X
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 10:01:02 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158189825
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2015 04:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat het meerwaarde is voor winkels om te weten wie misteryshoppers zijn? Ja voor de winkels zelf misschien maar niet voor het hoofdkantoor lijkt me. (Omdat je er ook wel eens checks moet doen voor de keten zelf) Daarnaast klopt het ook niet helemaal, hier heeft de Kruidvat 0 voorraad, niet eens schapkaartjes, wel een poster met dat het bij de servicebalie verkrijgbaar is. Een andere Kruidvat heeft dummy's, weer een andere heeft een paar pakken voorraad. Ik ben hier in de hele stad geloof ik geen AH tegengekomen met voorraad in het schap. En geloof me, ik heb er een hoop gedaan.
Wat de reden wel is, geen idee maar dit klinkt niet echt logisch. :@
hmm, ik heb eerlijk gezegd nog niet gemerkt dat er bij andere dan jumbo en plus alleen dummy's waren.

Maar goed dan snap ik ook niet meer waarom je je bij de Plus eerst moet melden en bij de Jumbo achteraf en de anderen gewoon niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158190346
Staan tegenwoordig geannuleerde opdrachten er niet meer bij? Gisteren 2 babymelks te pakken gekregen maar door onverwacht bezoek ze niet kunnen uitvoeren. Nu staan precies deze 2 locaties er niet meer bij. Er is niemand actief hier in de buurt, dus dat kan het niet zijn...
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:22:50 #224
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158190470
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef Vincentoo het volgende:
Staan tegenwoordig geannuleerde opdrachten er niet meer bij? Gisteren 2 babymelks te pakken gekregen maar door onverwacht bezoek ze niet kunnen uitvoeren. Nu staan precies deze 2 locaties er niet meer bij. Er is niemand actief hier in de buurt, dus dat kan het niet zijn...
Kan toch zijn dat er toevallig iemand langs is geweest die normaal niet in de regio actief is?
pi_158191064
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:22 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Kan toch zijn dat er toevallig iemand langs is geweest die normaal niet in de regio actief is?
Kan inderdaad ja. Maar omdat het net toevallig die twee opdrachten zijn die ik had gereserveerd maar niet uitgevoerd dacht ik misschien doen ze dat zodat je niet extra opdrachten gaat reserveren die je (misschien) toch niet uit gaat voeren.
pi_158191489
Er is iemand in mijn stad niet slim geweest met zijn of haar invites denk ik. Er waren eerst maar vier of vijf roamlers hier, nu tien :{ Opdrachten zijn razendsnel weg nu elke keer.
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 12:56:04 #227
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158191749
SS en Roamler hebben al de hele week heel weinig in de regio hier.
Krijg van SS leuk pushberichten, maar dat is allemaal verder rijden dan de beloning hoog is.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158194814
Ik deed net een opdracht maar kreeg na het versturen ervan een berichtje met dat de locatie nogal ver uit de richting lag. Even aangegeven waar dat aan kon liggen en uiteindelijk wel goedgekeurd ^O^ :)

Ik heb deze week een paar keer gehad dat de dichtstbijzijnde opdracht 5000+km verderop was volgens de app. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 16:34:43 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158195562
Ik wilde vandaag eigenlijk niet de deur uit maar zie net 2 babymelkchecks van ¤8,50 elk bij boni's die 1km van elkaar af zitten :o dus de auto maar even pakken en er op uit *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 16:37:44 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158195623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
SS en Roamler hebben al de hele week heel weinig in de regio hier.
Krijg van SS leuk pushberichten, maar dat is allemaal verder rijden dan de beloning hoog is.
sowieso snap ik niet dat ik van SS meldingen krijg als ik die uit heb gezet ;(
Stuurden ze laatst om 8u smorgens een pushbericht over iets dat idd niet in de buurt is.

In twee dagen tijd weer een dikke 50 euro bij elkaar gesprokkeld met Roamler, zal wel lachen als ze de tweede bacardi check ook goedkeuren. Er stonden 2 bij dezelfde toko open. Dus ik heb ze gewoon beiden ingevuld en bij de laatste in de aanvullende opmerkingen gezet dat hij dubbel was.

Ze hebben hem (zoals verwacht) wel afgekeurd...

[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 12-12-2015 16:49:15 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 december 2015 @ 17:03:26 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158196111
Twee Jumbo-koffie-checks... sounds tempting.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 17:09:54 #232
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158196229
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

sowieso snap ik niet dat ik van SS meldingen krijg als ik die uit heb gezet ;(
Stuurden ze laatst om 8u smorgens een pushbericht over iets dat idd niet in de buurt is.

In twee dagen tijd weer een dikke 50 euro bij elkaar gesprokkeld met Roamler, zal wel lachen als ze de tweede bacardi check ook goedkeuren. Er stonden 2 bij dezelfde toko open. Dus ik heb ze gewoon beiden ingevuld en bij de laatste in de aanvullende opmerkingen gezet dat hij dubbel was.

Ze hebben hem (zoals verwacht) wel afgekeurd...
Vandaag 4 checks kunnen doen voor SmartSpotter in 2 winkels (Intertoys / Bart Smit, elk 2 checks, Games/Consoles). Als dat allemaal goedgekeurd wordt ¤ 18,50
Voor de rest echt helemaal niks in de buurt, ja die Bacardi cola, maar dat vind ik veel en veel te zoet, bovendien met de auto geen goed idee.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 17:15:11 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158196342
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Vandaag 4 checks kunnen doen voor SmartSpotter in 2 winkels (Intertoys / Bart Smit, elk 2 checks, Games/Consoles). Als dat allemaal goedgekeurd wordt ¤ 18,50
Voor de rest echt helemaal niks in de buurt, ja die Bacardi cola, maar dat vind ik veel en veel te zoet, bovendien met de auto geen goed idee.
Als je geluk hebt houd je er wel een mooie beker aan over ;)
Neem je een thermosfles mee ofzo en giet je het daar in over voor de rit naar huis ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 17:38:13 #234
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158196760
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als je geluk hebt houd je er wel een mooie beker aan over ;)
Neem je een thermosfles mee ofzo en giet je het daar in over voor de rit naar huis ;)
Whaha ik zie het niet gebeuren eigenlijk :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 18:20:14 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158197525
Nou de melkchecks bij de Boni gingen niet geweldig :')

Bij de eerste Boni stond er helemaal niks in de winkel. Ik vroeg aan een medewerker waar het stond en hij vroeg toen welke ik nodig had. Ik was een beetje perplex dus zei "uh 2" en voor ik het wist was hij al naar achter gelopen en kwam terug met dat pak. Dus maar aangenomen en afgerekend, durfde niet meer te zeggen dat het voor Roamler was :') Check wel ingestuurd met als opmerking dat ik niet in het magazijn mocht (dat heb ik nog gevraagd) maar die zal wel afgekeurd worden -O- (as we speak word ie inderdaad afgekeurd :X)

De tweede Boni heb ik me maar meteen kenbaar gemaakt maar daar werd ontzettend wantrouwend op gereageerd. Wel heeft ze de voorraad gecheckt en me haar naam gegeven dus die zal wel goedgekeurd worden.

Vandaag heeft me dus alleen maar geld gekost :') Iemand nog op zoek naar babymelk? :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158197748
Probeer het aan een chinees te verkopen :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158197852
_O- Balen MaJo :P Ik zou op zo'n moment ook niet weten wat ik moet zeggen. Misschien een nummer die niet bestaat.
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 18:52:38 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158198306
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:30 schreef pl4kkie het volgende:
Probeer het aan een chinees te verkopen :P
Ik ben het as we speak op Ebay aan het zetten :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
_O- Balen MaJo :P Ik zou op zo'n moment ook niet weten wat ik moet zeggen. Misschien een nummer die niet bestaat.
Ik had gelukkig al eens een melkcheck gedaan, anders had ik echt niet geweten wat ik moest antwoorden :')

De andere is gelukkig goedgekeurd *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 18:53:47 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158198342
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef MaJo het volgende:
Dus maar aangenomen en afgerekend, durfde niet meer te zeggen dat het voor Roamler was
1 wijze les, volgende keer gewoon weglopen op moment dat ze voor je aan het halen zijn :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 18:56:07 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158198414
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

1 wijze les, volgende keer gewoon weglopen op moment dat ze voor je aan het halen zijn :D
Ik had meer boodschappen in mijn mandje dus kon niet meer echt terug :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 18:58:59 #241
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158198477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik had meer boodschappen in mijn mandje dus kon niet meer echt terug :D
ow ja dan is het lastiger... opmerking als.. Ow sjips ik bedenk me dat ik nog een pak in de bijkeuken heb staan.... sorry ;) :+
Ofzo...
Nou ja hopen dat je hem snel kwijt raakt :D

zooooooooooooooo de knetter ik zat even op ebay te kijken hoeveel er aangeboden wordt daar. je zou er bijna een voorraad voor in huis halen en verkopen via ebay.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 19:18:34 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158198961
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

ow ja dan is het lastiger... opmerking als.. Ow sjips ik bedenk me dat ik nog een pak in de bijkeuken heb staan.... sorry ;) :+
Ofzo...
Nou ja hopen dat je hem snel kwijt raakt :D

zooooooooooooooo de knetter ik zat even op ebay te kijken hoeveel er aangeboden wordt daar. je zou er bijna een voorraad voor in huis halen en verkopen via ebay.
En wat je er ook aan kan verdienen :o Het is dat ik het schandalig vind dat er kinderen zonder melk door komen te zitten maar anders had ik het wel geweten :@ Alleen crasht Ebay de hele tijd als ik hem erop wil zetten :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:18:54 #243
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158198971
Er staat een chocoladecheck open in Oud-beijerland voor 50.- , waarvan 20,- optioneel :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 19:20:30 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158198990
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

En wat je er ook aan kan verdienen :o Het is dat ik het schandalig vind dat er kinderen zonder melk door komen te zitten maar anders had ik het wel geweten :@ Alleen crasht Ebay de hele tijd als ik hem erop wil zetten :')
Nou ja via nutricia.nl zijn ze gewoon te koop voor nederlanders. Dus als het goed is zouden er geen kindertjes door gedupeerd hoeven raken ;)

quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef FrauMilena het volgende:
Er staat een chocoladecheck open in Oud-beijerland voor 50.- , waarvan 20,- optioneel :')
Nou hoppa op de fiets!!
Ik vond ze qua werk op zich best te doen. Alleen veel. Maar voor 30 tot 50 euro zou ik het wel weten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:21:32 #245
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158199005
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nou ja via nutricia.nl zijn ze gewoon te koop voor nederlanders. Dus als het goed is zouden er geen kindertjes door gedupeerd hoeven raken ;)

[..]

Nou hoppa op de fiets!!
Ik vond ze qua werk op zich best te doen. Alleen veel. Maar voor 30 tot 50 euro zou ik het wel weten.
Dat is 30km heen en 30km terug _O- Jammer dat het de laatste dag is. :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 19:22:27 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158199024
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:21 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Dat is 30km heen en 30km terug _O- Jammer dat het de laatste dag is. :D
hmmm.... dan hard fietsen! ~O>
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:22:57 #247
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158199029
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

hmmm.... dan hard fietsen! ~O>
Voor een miljoen zou ik het doen. :9
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 19:27:15 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158199105
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nou ja via nutricia.nl zijn ze gewoon te koop voor nederlanders. Dus als het goed is zouden er geen kindertjes door gedupeerd hoeven raken ;)

[..]

Nou hoppa op de fiets!!
Ik vond ze qua werk op zich best te doen. Alleen veel. Maar voor 30 tot 50 euro zou ik het wel weten.
Nou in dat geval ~O>

quote:
11s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef FrauMilena het volgende:
Er staat een chocoladecheck open in Oud-beijerland voor 50.- , waarvan 20,- optioneel :')
Ik ben binnenkort een weekend in Zeeland, eens kijken of er dan interessante checks zijn :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:34:34 #249
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158199212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:27 schreef MaJo het volgende:

[..]


Ik ben binnenkort een weekend in Zeeland, eens kijken of er dan interessante checks zijn :9
Het ligt nog net in Zuid-Holland. :D Maar Zeeland heeft wel vaak wat hogere beloningen heb ik het idee. :o Hier is alles nu 2-5 euro, en dat vind ik wat laag voor Smartspotter. Al is Games wel te doen dan maar die staat nog op 2.25. Ik wacht nog even dus.
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 19:46:42 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158199514
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Het ligt nog net in Zuid-Holland. :D Maar Zeeland heeft wel vaak wat hogere beloningen heb ik het idee. :o Hier is alles nu 2-5 euro, en dat vind ik wat laag voor Smartspotter. Al is Games wel te doen dan maar die staat nog op 2.25. Ik wacht nog even dus.
Ah maar wel in de buurt dus :@ Die gamecheck moet je inderdaad even laten staan. Beginnen bij 2.25 maar zitten bij mij nu al tussen de 5-6 euro. Vooral als je twee checks in 1 winkel (games en consoles) kan doen is dat wel de moeite. En dan zijn er bij mij 3 van die plekken binnen 1 vierkante kilometer _O_ Had er vandaag alleen even geen zin in en morgen waarschijnlijk ook geen tijd...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:51:11 #251
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158199642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah maar wel in de buurt dus :@ Die gamecheck moet je inderdaad even laten staan. Beginnen bij 2.25 maar zitten bij mij nu al tussen de 5-6 euro. Vooral als je twee checks in 1 winkel (games en consoles) kan doen is dat wel de moeite. En dan zijn er bij mij 3 van die plekken binnen 1 vierkante kilometer _O_ Had er vandaag alleen even geen zin in en morgen waarschijnlijk ook geen tijd...
Oooh super relaxed! Hier één binnen een straal van 2 kilometer. ;( Wat heb je deze week o.a. gedaan? Ik voel me lui omdat ik nog helemaal geen enkele check heb gedaan. :') Maar dat komt ook een beetje door het weer.
pi_158201235
Toch nog even weg geweest voor 3 babymelk checks en 1 koffie. Gelijk even de console opdracht van ss gedaan, maar het schap met opwaardeerkaarten staat tegenwoordig achter de kassa bij deze intertoys :o Ik heb dus maar gedaan alsof ik heel geïnteresseerd was in alle verschillende kaartjes. Daarna moest ik voor de games opdracht weer een foto van het rek maken terwijl er nu dus een verkoper voor stond. Ik kon nog een vraag verzinnen gelukkig over een kaartje en heb snel een foto gemaakt toen ze opzij stapte _O-
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 21:04:32 #253
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158201685
Ze zeggen ook altijd dat je spullen opzij moet zetten als je geen goede foto kunt maken. Bij een krukje ofzo doe ik dat nog wel, maar bij de Bart Smit stond er gewoon een stofzuiger voor de wand met van die xbox live dingen. Die heb ik maar laten staan (was op de kop van een kassa ook nog)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 december 2015 @ 22:38:52 #254
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158203917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zeggen ook altijd dat je spullen opzij moet zetten als je geen goede foto kunt maken. Bij een krukje ofzo doe ik dat nog wel, maar bij de Bart Smit stond er gewoon een stofzuiger voor de wand met van die xbox live dingen. Die heb ik maar laten staan (was op de kop van een kassa ook nog)
Bij 1 Plussupermarkt staat er standaard een paal voor het schap met babymelk, ik krijg hem nog steeds niet aan de kant ;)

Dus ik zet steeds braaf neer dat het 2 meter is, zodat ik 2 foto's kan maken en dan in de opmerking dat het maar 1 meter is maar het anders niet volledig op de foto kan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 01:19:49 #255
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158207587
Vriezers heb ik al aan de kant geschoven, was bij een Deen waar ik anders toch nooit kom, dan heb ik er schijt aan ook :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158213427
games check doe ik ook pas als ze wat meer waard zijn. hier zitten er 3 op 1 winkelcentrum. doe er alleen altijd maar 2 want die 3de is zo'n ontzettende kleine winkel, daar krijg ik het echt niet voor elkaar om onopgemerkt foto's te maken. anderen waarschijnlijk ook niet, want hij blijft altijd open staan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2015 @ 13:30:13 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158213464
Er is ook zo'n KPN check, hoe je in zo'n winkel onopgemerkt foto's kan maken is mij echt een mysterie :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 13:34:19 #258
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158213562
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook zo'n KPN check, hoe je in zo'n winkel onopgemerkt foto's kan maken is mij echt een mysterie :')
Die heb ik gemaakt tijdens een drukke dag met weinig personeel. Nadat ik door de foto's heen gescrolld ben ben ik terug gegaan naar de uitleg van de medewerkervraag en die ingevuld toen ik buiten weer stond. Niemand die iets door heeft gehad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158213706
opdrachten bij de media markt zijn ook moeilijk. om de haverklap een medewerker die in je nek hijgt. en als je er dan een keer komt voor advies zijn ze nergens te vinden.
  zondag 13 december 2015 @ 13:40:36 #260
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158213707
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook zo'n KPN check, hoe je in zo'n winkel onopgemerkt foto's kan maken is mij echt een mysterie :')
Kan ook haast niet. Ik sla hem over.
  zondag 13 december 2015 @ 17:30:19 #261
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158219276
Die KPN check staat hier open in een winkelcentrum waar ik normaal niet kom, alleen als er veel opdrachten in één keer te doen zijn, maar voor nu alleen die KPN ga ik niet fietsen, ook al is ie 6 euro. :P

Net wel even in de Intertoys geweest voor games en consoles en in de Media Markt voor de games check, die was daar al 5 euro en prima te doen.
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 18:18:59 #262
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158220203
Was bij een Jumbo totaal uit de buurt, kon wel mooi 2 checks meepakken. Koffie (eigenlijk Senseo, maargoed) en roze zalm. Voor die koffie moest ik eerst naar het reguliere schap, dan naar de actiestelling (terug naar het begin), vervolgens naar buiten om te kijken of er borden stonden, daarna weer terug naar binnen voor de rest. Goeie volgorde wel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 18:40:33 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158220567
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Was bij een Jumbo totaal uit de buurt, kon wel mooi 2 checks meepakken. Koffie (eigenlijk Senseo, maargoed) en roze zalm. Voor die koffie moest ik eerst naar het reguliere schap, dan naar de actiestelling (terug naar het begin), vervolgens naar buiten om te kijken of er borden stonden, daarna weer terug naar binnen voor de rest. Goeie volgorde wel.
Ja die koffiecheck is vrij suf _O- Wel heel snel gedaan maar de volgorde slaat nergens op.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 22:34:56 #264
21636 Feestkabouter
pi_158226837
3 keer Bacardi vanavond. In mijn eentje, heb een paar kleine nipjes genomen, vind het niet lekker. Bij 2e deel wel leuk uitgebreid contact gehad met de barmensen.
Heeft me in totaal een dik halfuur gekost denk ik, die 3 bezoekjes.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 22:55:35 #265
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158227544
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Feestkabouter het volgende:
3 keer Bacardi vanavond. In mijn eentje, heb een paar kleine nipjes genomen, vind het niet lekker. Bij 2e deel wel leuk uitgebreid contact gehad met de barmensen.
Heeft me in totaal een dik halfuur gekost denk ik, die 3 bezoekjes.
niet lekker??? zonde!
Wel een beker opgeleverd of moest je die elke keer achter laten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 22:59:02 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158227664
Ben trouwens ook zonder Sligropas even bij de Sligro op de koffie geweest, uitgelegd wat ik kwam doen. Als ik geen foto's had hoeven maken hadden ze een marktonderzoek geen probleem gevonden zelfs zonder pas.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:00:21 #267
21636 Feestkabouter
pi_158227707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:20 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb een probleem met Danone deel 2. :o Ik was gisteravond rond half 8 gestart met de opdracht, gister iemand op de foto gezet en vanavond rond 6 uur zou ik de tweede doen want je kreeg 24 uur. Toen ik vanmiddag keek was mijn eerste foto in de opdracht veranderd in een wit vlak en als ik er op drukte (wat normaal een foto opent) kreeg ik steeds foutmelding en sloot de app steeds af. Had een berichtje gestuurd en dan mocht ik de eerste foto mailen dus dat was netjes. Maar nu is de opdracht opeens helemaal weg, staat niet bovenaan als gereserveerd maar ook niet in de gewone lijst om eventueel opnieuw te starten. En ook niet in mijn geschiedenis als verlopen. Heb weer berichtje gestuurd en zal vast goedkomen uiteindelijk maar toch even een mini stress momentje. :P 15 euro aan de toetjes uitgegeven.
ik heb hem 2 keer gedaan, eerste keer duurdere huttenkase gekocht, 2e keer goedkopere.
van de eerste keer heb ik de deel 2 al gedaan, van de 2e keer moet ik de deel 2 nog doen.
maar bij dat 2e deel 2 staat het (te hoge) bedrag van de eerste keer....... ben benieuwd wat ze overmaken.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:03:04 #268
21636 Feestkabouter
pi_158227784
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef Vincentoo het volgende:
Staan tegenwoordig geannuleerde opdrachten er niet meer bij? Gisteren 2 babymelks te pakken gekregen maar door onverwacht bezoek ze niet kunnen uitvoeren. Nu staan precies deze 2 locaties er niet meer bij. Er is niemand actief hier in de buurt, dus dat kan het niet zijn...
volgens mij verschilt het per opdracht.
bij sommige komt ie (na een paar minuten verwerking en verversing en zo) weer terug na annulering, en bij andere komt ie echt niet meer terug.

klopt dat? (dat vraag ik aan ervaren Roamlers)
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:04:26 #269
21636 Feestkabouter
pi_158227835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:11 schreef Vincentoo het volgende:

[..]

Kan inderdaad ja. Maar omdat het net toevallig die twee opdrachten zijn die ik had gereserveerd maar niet uitgevoerd dacht ik misschien doen ze dat zodat je niet extra opdrachten gaat reserveren die je (misschien) toch niet uit gaat voeren.
dat is inderdaad een werkwijze van hen.... staat me bij dat ik van de week bij een opdracht zoiets las, dat ze dat specifiek noemden...... of was dat hier in dit topic?
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:06:29 #270
21636 Feestkabouter
pi_158227897
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik deed net een opdracht maar kreeg na het versturen ervan een berichtje met dat de locatie nogal ver uit de richting lag. Even aangegeven waar dat aan kon liggen en uiteindelijk wel goedgekeurd ^O^ :)

Ik heb deze week een paar keer gehad dat de dichtstbijzijnde opdracht 5000+km verderop was volgens de app. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
ik denk dat dat meer te maken heeft met je GPS die heel even van slag was.
zo heb ik met een sport-app ook wel eens iets van 8100 km geskate (volgens mij foon dan), geen idee meer wat mijn waanzinnige gemiddelde snelheid was over dat stuk!
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:09:23 #271
21636 Feestkabouter
pi_158228003
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 22:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

niet lekker??? zonde!
Wel een beker opgeleverd of moest je die elke keer achter laten?
geen beker gezien!
1 gewoon longdrinkglas, 1 Bacardi-glas en 1 sjiek glas.
reacties waren nogal negatief over die bekers: plastic? we zijn toch geen evenemententerrein?
en dat was eigenlijk ook vooraf al mijn gedachte: je gaat toch een duur mix-drankje niet in een goedkoop aanvoelende plastic beker serveren?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 23:10:30 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158228035
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

geen beker gezien!
1 gewoon longdrinkglas, 1 Bacardi-glas en 1 sjiek glas.
reacties waren nogal negatief over die bekers: plastic? we zijn toch geen evenemententerrein?
en dat was eigenlijk ook vooraf al mijn gedachte: je gaat toch een duur mix-drankje niet in een goedkoop aanvoelende plastic beker serveren?
plastic? Het is Tin!!
En enorm groot voordeel van die bekers is dat het tin ook steenkoud wordt waardoor je drankje dus ook heerlijk koud blijft



[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 13-12-2015 23:17:49 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158228300
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

volgens mij verschilt het per opdracht. bij sommige komt ie (na een paar minuten verwerking en verversing en zo) weer terug na annulering, en bij andere komt ie echt niet meer terug.

klopt dat? (dat vraag ik aan ervaren Roamlers)
Als je een opdracht accepteert (dus reserveert) en niet uitvoert binnen 2 uur, dan verdwijnt 'ie uit jouw opdrachtenlijst en komt 'ie niet meer terug. Als je een berichtje stuurt dan wordt 'ie vaak als uitzondering wel weer voor je vrijgegeven. Gemakkelijker is het als je zelf even op Annuleren klikt. :P dan blijf je 'm in jouw lijst zien.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 23:21:29 #274
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158228338
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Als je een opdracht accepteert (dus reserveert) en niet uitvoert binnen 2 uur, dan verdwijnt 'ie uit jouw opdrachtenlijst en komt 'ie niet meer terug. Als je een berichtje stuurt dan wordt 'ie vaak als uitzondering wel weer voor je vrijgegeven. Gemakkelijker is het als je zelf even op Annuleren klikt. :P dan blijf je 'm in jouw lijst zien.
Is dat ook zo als je dus per ongeluk een babymelk laat verlopen dat de week er op die locatie dus niet meer voorbij komt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:22:20 #275
21636 Feestkabouter
pi_158228356
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Als je een opdracht accepteert (dus reserveert) en niet uitvoert binnen 2 uur, dan verdwijnt 'ie uit jouw opdrachtenlijst en komt 'ie niet meer terug. Als je een berichtje stuurt dan wordt 'ie vaak als uitzondering wel weer voor je vrijgegeven. Gemakkelijker is het als je zelf even op Annuleren klikt. :P dan blijf je 'm in jouw lijst zien.
bij laten verlopen: tegen mij hebben ze gezegd dat het geen uitzondering is, als je ze een berichtje stuurt zullen ze hem bijna altijd wel opnieuw beschikbaar maken voor je.

bij annuleren: hij komt dus altijd terug in je lijst?
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:23:54 #276
21636 Feestkabouter
pi_158228393
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

Is dat ook zo als je dus per ongeluk een babymelk laat verlopen dat de week er op die locatie dus niet meer voorbij komt?
ik kan me niet voorstellen dat het zover zal gaan.
het wordt dan de volgende week denk ik voor die winkel (en voor elke winkel) echt gewoon als nieuwe opdracht gezien en niet gekoppeld aan wat jij eerder op diezelfde locatie met een andere opdracht hebt gedaan (of hebt laten verlopen).
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 23:26:07 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158228416
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat het zover zal gaan.
het wordt dan de volgende week denk ik voor die winkel (en voor elke winkel) echt gewoon als nieuwe opdracht gezien en niet gekoppeld aan wat jij eerder op diezelfde locatie met een andere opdracht hebt gedaan (of hebt laten verlopen).
echter dat lijkt dus wel Vinc' probleem te zijn

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef Vincentoo het volgende:
Staan tegenwoordig geannuleerde opdrachten er niet meer bij? Gisteren 2 babymelks te pakken gekregen maar door onverwacht bezoek ze niet kunnen uitvoeren. Nu staan precies deze 2 locaties er niet meer bij. Er is niemand actief hier in de buurt, dus dat kan het niet zijn...
Dit lijkt me de opdracht van de dag er na die niet meer in de aankondigingslijst staat weergegeven op die locatie.
Vinc' mag me verbeteren als ik het fout zie, maar ik neem niet aan dat Vinc' de opdrachten van de dag er voor nog open verwacht te staan (zeker niet bij babymelk)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:27:16 #278
21636 Feestkabouter
pi_158228443
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:10 schreef Nizno het volgende:

[..]

plastic? Het is Tin!!
En enorm groot voordeel van die bekers is dat het tin ook steenkoud wordt waardoor je drankje dus ook heerlijk koud blijft

[ afbeelding ]
nou het ziet er erg als plastic uit..... en de bekers op de plaatjes in de app leken meer koper-kleurig trouwens.
maarre..... worden die bekers eerst koud gemaakt? anders gaat de warmte van de beker die hij heeft voor het inschenken direct naar de drank. vervolgens is ie dan weliswaar koud, maar die kou heeft ie dan als het ware al afgepakt van de koude drank.
ok, het is vast maar een dunne beter dus het zal niet om veel warmte-energie gaan....... maar volgens mij geleidt glas de warmte ook heel slecht, dus het zal allemaal niet veel uitmaken. het zal dan meer om de ervaring gaan van het vasthouden van de koude beker (en dat levert dan uiteindelijk dus nog meer warmte op die naar de drank toegaat).
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 23:28:36 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158228479
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou het ziet er erg als plastic uit..... en de bekers op de plaatjes in de app leken meer koper-kleurig trouwens.
maarre..... worden die bekers eerst koud gemaakt? anders gaat de warmte van de beker die hij heeft voor het inschenken direct naar de drank. vervolgens is ie dan weliswaar koud, maar die kou heeft ie dan als het ware al afgepakt van de koude drank.
ok, het is vast maar een dunne beter dus het zal niet om veel warmte-energie gaan....... maar volgens mij geleidt glas de warmte ook heel slecht, dus het zal allemaal niet veel uitmaken. het zal dan meer om de ervaring gaan van het vasthouden van de koude beker (en dat levert dan uiteindelijk dus nog meer warmte op die naar de drank toegaat).
eerst de lading ijs, Dan de bacardi en als laatste koude cola.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:30:34 #280
21636 Feestkabouter
pi_158228511
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

eerst de lading ijs, Dan de bacardi en als laatste koude cola.
hoe dan ook: of het nou glas of tin is dat een beetje kou afpakt van het ijs, dat maakt niet uit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 december 2015 @ 23:31:02 #281
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158228522
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:30 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hoe dan ook: of het nou glas of tin is dat een beetje kou afpakt van het ijs, dat maakt niet uit.
hoe dan ook, het is geen plastic ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:32:30 #282
21636 Feestkabouter
pi_158228559
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

echter dat lijkt dus wel Vinc' probleem te zijn

[..]

Dit lijkt me de opdracht van de dag er na die niet meer in de aankondigingslijst staat weergegeven op die locatie.
Vinc' mag me verbeteren als ik het fout zie, maar ik neem niet aan dat Vinc' de opdrachten van de dag er voor nog open verwacht te staan (zeker niet bij babymelk)
ik heb nog geen ervaring met de melk, ben pas een week aan het roammelen. dus op vrijdag komen er in tig winkels die opdrachten, en dan op zaterdag weer precies in die winkels?
misschien is er dan wel een andere verklaring: misschien heeft het alleen zin om op zaterdag een opdracht uit te zetten voor een winkel, als die ook op de vrijdag is uitgevoerd. oftewel: misschien gaat het om het verschil tussen de vrijdag en de zaterdag.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:33:00 #283
21636 Feestkabouter
pi_158228572
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

hoe dan ook, het is geen plastic ;)
haha, dat is waarschijnlijk dan wel true ja.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 23:34:24 #284
21636 Feestkabouter
pi_158228614
bij de sterke dranken check heb ik een check gedaan bij een zaak die is gesloten: 5 euro in een minuut (en ik wist vooraf al dat die zaak gesloten was, ondernemer was een bekende van me).
maar bij de Bacardi check denk ik niet dat ze dat zouden accepteren, dus ik ben maar niet langs die zaak gereden.
pi_158229381
quote:
99s.gif Op zondag 13 december 2015 23:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

echter dat lijkt dus wel Vinc' probleem te zijn

[..]

Dit lijkt me de opdracht van de dag er na die niet meer in de aankondigingslijst staat weergegeven op die locatie.
Vinc' mag me verbeteren als ik het fout zie, maar ik neem niet aan dat Vinc' de opdrachten van de dag er voor nog open verwacht te staan (zeker niet bij babymelk)
Jawel, het was een Babymelk + van Jan Linders en eentje van de Plus. De dag erna stonden een heleboel locaties (van deze babymelk) weer in de lijst, maar 'toevallig' niet de twee die ik had laten verlopen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 12:38:03 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158235088
Bijna een hartverzakking, kreeg ik ineens een mail met terugkoppeling over de babymelk. Ik dacht. oh oh, wat the hell did I miss.
Maar nee het was een positieve mail, dat ze de contactpersoon bij de Plus hadden gesproken en mijn voorraad doorgeven klopte. (euh ja, dat mag ik wel hopen :) )
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 14 december 2015 @ 12:44:58 #287
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158235251
Ik zou ook schrikken! :D Maar goed dat ze het ook naar jou terugkoppelen.

Ik heb besloten dat als ik deze week tijd heb ik me ook ga wagen aan de babymelk checks waarbij je je bij de servicebalie moet melden.
pi_158235331
Nou mijn bacardi cuba libre check is geheel onverwacht goedgekeurd. Wel vonden ze dat ik een bon had moeten vragen. In een discotheek. ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 12:50:38 #289
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158235350
Die frisdrankcheck heeft het over outlets waar je 1 foto moet maken en dan een gigantische lijst moet invullen.
Maar als ik kijk naar de namen; Domino's, Foodmaster, Febo, Subway, Bakker Bart, New York Pizza.
Nu is het meeste ervan niet te eten, maar om het nou outlets te noemen :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 12:53:45 #290
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158235403
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:49 schreef Tamashii het volgende:
Nou mijn bacardi cuba libre check is geheel onverwacht goedgekeurd. Wel vonden ze dat ik een bon had moeten vragen. In een discotheek. ;(
alleen als je het op een menu of bord op de foto kan zetten hoeft het niet. Wat ik best vreemd vindt trouwens, Ik kan me wel voorstellen dat ze wel graag willen zien dat je het ook afgerekend hebt, aangezien je er wel 5 euro (of meer als het drankje duurder was) voor krijgt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 14 december 2015 @ 12:57:40 #291
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158235474
Maar zoveel mensen bestellen toch ook weer niet een Cuba Libre? Dus als je er eentje op de foto hebt kunnen zetten is de kans toch wel groot dat je hem hebt afgerekend? :P
pi_158235520
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

alleen als je het op een menu of bord op de foto kan zetten hoeft het niet. Wat ik best vreemd vindt trouwens, Ik kan me wel voorstellen dat ze wel graag willen zien dat je het ook afgerekend hebt, aangezien je er wel 5 euro (of meer als het drankje duurder was) voor krijgt.
Ja maar er was helemaal niks in die zaak waar je prijzen uit op kon maken. En ze hielden mij al enorm in de gaten omdat ik zo zat te kijken wat er gebruikt werd voor het drankje. (Het was overigens echt enorm amateuristisch want frisdrank soda gebruikt en niet gevraagd welke rum ik wilde en het gaat in die disco om hele andere dingen dan dat)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 13:05:10 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158235594
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja maar er was helemaal niks in die zaak waar je prijzen uit op kon maken. En ze hielden mij al enorm in de gaten omdat ik zo zat te kijken wat er gebruikt werd voor het drankje. (Het was overigens echt enorm amateuristisch want frisdrank soda gebruikt en niet gevraagd welke rum ik wilde en het gaat in die disco om hele andere dingen dan dat)
In deel 2 van de opdracht maak je jezelf bekend toch? Dan klets je over het drankje en zo kwam ik ook elke keer op dat ik wel de rekening mee moest voor het onderzoek.

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar zoveel mensen bestellen toch ook weer niet een Cuba Libre? Dus als je er eentje op de foto hebt kunnen zetten is de kans toch wel groot dat je hem hebt afgerekend? :P
grijnz ja dat is wel weer waar :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 13:25:27 #294
21636 Feestkabouter
pi_158235929
in 1 kreeg ik een pure Bacardi, van 3,95.
nou hebben die fukkers van Roamler me ook maar 13,95 uitbetaald!!
ik kan het nu niet meer terugzien, omdat de opdrachten zijn verdwenen, maar volgens mij is dat niet volgens de toezegging, volgens mij zou je sowieso 15 euro moeten krijgen.

sowieso ben ik ook wel wat pissed op ze.
1 opdracht is afgekeurd ondanks dat ik in een bepaalde stap letterlijk heb geantwoord op wat ze vroegen.
hun reactie: je moet het meer in de gehele sfeer van de opdracht zien.
en bij een andere opdracht (drank bij tankstations) ging het over actieprijzen en toen heb ik de actie waarbij je alleen een sticker kreeg weggelaten (omdat ik dacht dat dat niet bij de sfeer van de opdracht hoorde, er zat geen korting op het product), en dat was dan ook weer fout.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 13:31:06 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158236016
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef Feestkabouter het volgende:
in 1 kreeg ik een pure Bacardi, van 3,95.
nou hebben die fukkers van Roamler me ook maar 13,95 uitbetaald!!
ik kan het nu niet meer terugzien, omdat de opdrachten zijn verdwenen, maar volgens mij is dat niet volgens de toezegging, volgens mij zou je sowieso 15 euro moeten krijgen.

Ik hoop niet dat je ze in de app ook zo noemt :)
Ik ben ook bijna een euro mis gelopen voor de bonus van de AH Actieschap van de Luiers. Even melden in de app dan wordt het nagezocht, naar mijn weten was het idd ook minimaal 15 euro.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158236083
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef Feestkabouter het volgende:
in 1 kreeg ik een pure Bacardi, van 3,95.
nou hebben die fukkers van Roamler me ook maar 13,95 uitbetaald!!
ik kan het nu niet meer terugzien, omdat de opdrachten zijn verdwenen, maar volgens mij is dat niet volgens de toezegging, volgens mij zou je sowieso 15 euro moeten krijgen.

sowieso ben ik ook wel wat pissed op ze.
1 opdracht is afgekeurd ondanks dat ik in een bepaalde stap letterlijk heb geantwoord op wat ze vroegen.
hun reactie: je moet het meer in de gehele sfeer van de opdracht zien.
en bij een andere opdracht (drank bij tankstations) ging het over actieprijzen en toen heb ik de actie waarbij je alleen een sticker kreeg weggelaten (omdat ik dacht dat dat niet bij de sfeer van de opdracht hoorde, er zat geen korting op het product), en dat was dan ook weer fout.
quote:
Vervolgens stap je de bar binnen en bestel je een Bacardi Cuba Libre. De prijs van de Cuba Libre is al inbegrepen in de vergoeding die je voor deze check krijgt. Je krijgt ¤10 om de opdracht uit te voeren en ¤5 voor de Cuba Libre. Wanneer je meer dan ¤5 hebt betaald, dan verhogen we de vergoeding zodat je volledig vergoed wordt.
10 euro voor de opdracht, resterende vergoeding voor het drankje waarbij aangenomen wordt dat het drankje duurder is dan 5 euro. Dat viel bij jou dus mee. :)
  One tough cookie maandag 14 december 2015 @ 13:40:20 #297
169210 liesje1979
pi_158236156
Fukkers nog wel. :')
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 13:48:09 #298
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158236300
Hij had sowieso afgekeurd kunnen worden (pure bacardi is geen cuba libre), dus ik zou blij zijn met 10 euro + vergoeding drankje.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  One tough cookie maandag 14 december 2015 @ 13:50:30 #299
169210 liesje1979
pi_158236350
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Hij had sowieso afgekeurd kunnen worden (pure bacardi is geen cuba libre), dus ik zou blij zijn met 10 euro + vergoeding drankje.
Dit inderdaad.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 13:50:45 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158236354
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Hij had sowieso afgekeurd kunnen worden (pure bacardi is geen cuba libre), dus ik zou blij zijn met 10 euro + vergoeding drankje.
in feite was het idd geen Bacardi Cuba Libre als het een pure bacardi was.
Dus dan is het nog handjes dichtknijpen ook.

Als ik een BCL bestel en een pure bacardi krijg dan mag de barman van mij nog een poging doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158236458
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 13:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

in feite was het idd geen Bacardi Cuba Libre als het een pure bacardi was.
Dus dan is het nog handjes dichtknijpen ook.

Als ik een BCL bestel en een pure bacardi krijg dan mag de barman van mij nog een poging doen.
An sich is dat natuurlijk niet jouw schuld of probleem. Jij vraagt naar iets, wat de barman vervolgens doet is volgens mij juist belangrijk voor de opdracht en goed om te weten voor de opdrachtgever toch?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')